loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 51 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در سوالات متعدد دوستان عزیز با آن مواجهم بحث عدم ارضای خانمها در حین رابطه جنسی است. معضلی که گریبان بسیاری از زندگی های زوجهای ایرانی را گرفته است و متاسفانه به دلیل حیا و شرمی که از بیان مسایل جنسی بین خود دارند بدون آنکه حل شود ادامه می یابد.

یکی از مشکلاتی که در سوالات متعدد دوستان عزیز با آن مواجهم بحث عدم ارضای خانمها در حین رابطه جنسی است. معضلی که گریبان بسیاری از زندگی های زوجهای ایرانی را گرفته است و متاسفانه به دلیل حیا و شرمی که از بیان مسایل جنسی بین خود دارند بدون آنکه حل شود ادامه می یابد.

 

آقایان ایرانی و خانمهای ایرانی به دلیل نبود آموزش رسمی در مورد مسایل جنسی و زناشویی اطلاعات کمی دارند و همین باعث می شود رابطه جنسی خوبی با هم نداشته باشند و این موضوع سر منشا بسیاری از مشکلات دیگر می شود. اخیرا در آمار رسمی بیان شده که در مقابل هر چهار ازدواج یک طلاق داریم و سن طلاق نیز متاسفانه بسیار پایین آمده است ( منظور مدت زمان ازدواج تا طلاق است)

اینکه علت این طلاقها چیست خود نیاز به بررسی دقیق دارد ولی تصور کنید که شما میل جنسی زیادی دارید و ازدواج کرده اید و انتظار دارید همسر شما به شما کمک کند تا این میل ارضا شود ولی در عمل چنین همکاری از سوی همسر خود نبینید و به خاطر شرم و حیا رویتان هم نمی شود که به او حرفی بزنید لذا بهانه ای دیگر برای بیان اعتراض خود می جویید و مثلا نوع رفتار او را بهانه می کنید و بحث و دعوایی درست می کنید و ...

اگر یک زن و شوهر در بیان مسایل جنسی خود کمی رو در بایستی را کنار بگذارند و حرفهایشان را در این زمینه بدون احساس شرم و حیا به هم بزنند و مشکلات خود را در این زمینه حل کنند قطعا بسیاری از بهانه ها از بین خواهد رفت و مشکلات حل خواهد شد.

بسیاری از خانمها یا آقایان ایرانی از سکس خود با همسرشان راضی نیستند ولی جرات بیان این مساله را ندارند. همین موضوع باعث می شود مشکلاتی که با کمی همدلی قابل حل است به مرور به معضلاتی لا ینحل تبدیل شود و افراد به جای حل منطقی آن به مسایل دیگری روی می اورند که خیانت به همسر یکی از انهاست. خود ارضایی یکی دیگر از راههاست و ...

بسیاری از خانمها علیرغم نارضایتی از سکس تظاهر به رضایت و کسب لذت می کنند. به جای آنکه از رفتار غلط مرد خود گلایه کنند با تظاهر به لذت کاری می کنند که مرد فکر کند کارش درست است و اصرار بیشتری بر این کار داشته باشد و زن هر بار ناراضی تر از قبل در درون ولی ظاهری راضی به خود می گیرد و این داستان تا جایی ادامه می یابد که زن از سکس و به تبع آن از جنس مرد بیزار می شود.

برخی از مردان نیز از رفتار زن خود در سکس راضی نیستند ولی بیان نمی کنند و زن نیز همین رفتار را تکرار می کند و مرد نیز چیزی نمی گوید و  همانند مورد بالا مساله تا جایی ادامه پیدا می کند که مرد نسبت به زن خود بهانه گیر و تند مزاج می شود و ...

راه حل این موضوع دو چیز است اول صداقت داشتن و کنار گذاشتن ریاکاری و فریب شریک جنسی و دوم رعایت اصول رابطه جنسی صحیح که در وبلاگ توضیح داده شده است. باید توجه داشت که سکس یا رابطه جنسی بین زن و مرد یک رابطه دو سویه است و باید با توافق و همدلی کامل صورت گیرد تا بیشترین آرامش و لذت را به همراه داشته باشد. به امید روزی که زوجهای ایرانی در کنار هم زندگی شیرینی را تجربه کنند و نهایت لذت را از روابط جنسی با هم داشته باشند.

ثريا
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۳
 
سلام آقاي دكتر خسته نباشين. يه سوال دارم مي گن موقع پريودي هر موقع بريم دستشويي ببخشيد. نبايد خودمونو با آب بشوريم؟ فقط با دستمال تميز كنيم. يا با آب بشوريم ايرادي نداره؟
دوست عزیزم سلام
شستن با اب ایراد ندارد ولی بعد از شستن با دستمال خشک کنید
 
حسن
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۲۱:۵
 
سلام
نظرتان در مورد دستگاه bathmate بزرگ کننده آلت چیست یکی از دوستانم سال پیش استفاده کرده بود و نتیجه خوبی گرفت می خواست نظر شما رو هم بپرسم که ارزش پول دادن داره؟
متاسفانه در بازار ایران نیست می خواستم یکی بخرم نظرتان را می خوام

http://www.bath-mate.com/
دوست عزیزم سلام
پول خود را صرف این چیزها نکنید نتیجه ای ندارند
 
سمیرا
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۴۸
 
سلام.
من 2 ماه قبل رابطه داشتم.البته دخولی صورت نگرفت اما مطمئن نیستن مایع منی تو وازن ریخت یا نه.ازبعد اون 2 بار عادت ماهانه شدم. اما نگرانم که باردار شدم یا نه.
میشه جوابمو بدین.ممنون
دوست عزیزم سلام
مطالب وبلاگ را با دقت بخوانید جواب سوالتان را می گیرید امکان بارداری شما نیست
 
مریم!!
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۳
 
سلام آقای دکتر

من هیچ وقت از طریق همسرم ارضائ نمیشم بعضی وقتا فکر میکنم که اون اصلا نمیدونه که زنها هم حس دارند

نمیدونم چه جوری بهش بفهمونم !
دوست عزیزم سلام
باید با او بدون رودربایستی صحبت کنید و بگویید که ارضا نمی شوید تا با هم بتوانید مشکل را حل کنید
 
پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۴۸
 
با سلام خدمت شما

در صورت تمایل به این وبلاگ هم سری بزنید.
مطالب مفید و متنوعی داره
 
رضا061
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۹:۲۶
 
سلام دکتر خسته نباشی.
امیدوارم که تو این مدت خوب استراحت کرده باشین.
پست مفیدی بود.
آقای دکتر ببخشید اگه کسی بخواد چند وقت دیگه ازواج کنه و خونوادش هنوز به همون فرهنگ قدیم بخوان پشت در اتاق عروس وایسن و دستمال ....
شما چه پیشنهادی دارین؟
به جز اینکه داماد یا عروس منطقی با افراد صحبت کنه که مشکل حل بشه.
قبلا ممنون از جوابتون.
دوست عزیزم سلام
پیشنهاد برای چه مساله ای؟ باید با منطق با افراد صحبت کرد و گفت که این کار را نمی پسندید یا می توانید مسافرت ماه عسل را بلافاصله بعد از مراسم آغاز کنید تا کسی همراه شما نباشد
 
احسان
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ ۰:۲۸
 
سلام

اگه منی خارج شده رنگش حالت زردی داشته باشه ایرادی داره

دلیلش چیه

ممنون اگه جوابو بفرستید به ایمیلم

احسان
20ساله
قشم
دوست عزیزم سلام
طبیعی است
 
سیاوش
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۹
 
با سلام. دکتر جان خانوم من از سکس واژینال هیچ لذتی نمیبره ولی با مالش چوچوله و تحریک نقطه جی ارضا کامل میشه حتی 3 بار در طول یک رابطه. ولی انگار در مورد سکس واژینال نوعی بی حسی داره . همه حالتهای سکس هم امتحان کردیم و هیچ رودربایستی نداریم . مشکلی نداریم ولی خودم دوسدارم از طریق واژینال هم ارضا بشه . دکتر جان بنظر شما مشکل چیه ؟ ممکنه این به دلیل خود ارضایی ایشون تو دوره مجردی باشه؟ آیا راهی برای حل این مشکل هستش؟ با تشکر
دوست عزیزم سلام
تحریک نقطه جی یعنی ارضای واژینال. منظور شما از عدم ارضای واژینال چیست؟ ایمیل بزنید
 
مارال
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۴۰
 
سلام جناب دکتر یه سوالی داشتم خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید میخاستم بدونم خودارضایی باعث از بین رفتن پرده بکارت میشه مطلقا چیزی وارد نشده فقط خودارضایی در اثر فشار بوده بعد خود ارضایی رفتم دستشویی هیچی نبود چند ساعت بعد دوباره رفتم خونریزی داشتم و دفع شدن یه لخته بزرگ خون البته در هنگام خود ارضایی اصلا دردی احساس نکردم
دوست عزیزم سلام
با شرحی که داده اید نمی توان گفت اسیب دیده ولی تا معاینه نشوید نمی توان قضاوت دقیق کرد.
 
سارا
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۲:۲۳
 
با تشکر از راهنماییهای خوبتون راستش من تو سکس با همسرم هیچ مشکلی ندارم فقط یه سوال دارم / همسرم همیشه منو با دست ارضا میکنه وهیچکدوممون هم با این موضوع مشکلی نداریم می خوام بدونم از نظر پزشکی وشرعی این کار اشکالی نداه
دوست عزیزم سلام
خیر اشکالی ندارد
 
مهندس
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
 
سلام آقای دکتر از مطالب وبلاگ شما و از زحماتی که می کشید بسیار متشکرم و مواظب اون دخمل خوشگلتون باشید اون لپشو گاز بگیر از جا کنده شه
 
ثريا
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱
 
ممنون آقاي دكتر كه وقتتونو واسه ما مي زارين. مطالبتون خيلي آموزنده ست ايشالا خدا خيرتون بده خيلي اطلاعاتمونو بالا بردين واقعاً ازتون ممنونم. خسته نباشين
 
arsalan
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۵۴
 
سلام آقای دکتر این بار 7 است که دارم این متن ر ا مینویسم ولی از جانب شما جوابی نیامد.هم ایمیل کردم هم در نظرها.آقای دکتر مشکل عجیبی دارم.من با اکثر دخترها هنگامی که میخواهم نزدیکی کنم آلتم بلند نمیشود.من پسری 20 ساله هستم.ولی با بعضی از دختر های دیگر این مشکل را ندارم و آلتم زود بلند میشود.همچنین ناگفته نماند که اهل خود ارضایی نیز هستم و هنگام انجام این عمل نیز مشکلی در بلند شدن آلت خود ندارم.تنها مشکل این است که با بیشتر دختر ها اصلا آلتم بلند نمیشود.باید چکار کنم؟؟؟
دوست عزیزم سلام
مشکل شما روانشناختی است نیاز به روان درمانی دارید. حضوری مراجعه کنید
 
فرزاد
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۱۳
 
سلام آقای دکتر
متاسفانه ایمیل نمیتونم بردم و ناچار اینجا مطرح میکنم
خواهشا یه توضیحی در مورد عمل جلکینگ بدین
همونطور که میدونید مدت زیادیه که jelqing در بسیاری از سایت های اینترنتی تبلیغ میشه که این روش که نوعی مالش خاص هست باعث خونرسانی بیشتر به آلت شده و در نتیجه آلت به مرور بزرگتر میشود
حتی برخی نتایج + آن روی آلت رو هم توی سایتها گذاشته ان
با تشکر
دوست عزیزم سلام
همانطور که بارها گفته ام هیچ یک از روشهایی که برای بلند شدن الت تبلیغ می شود موثر نیست. اندازه الت در رابطه جنسی نقش خاصی ندارد بلکه رفتارهای جنسی مرد است که اهمیت دارد
 
مريض شما
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۱۰
 
من آقايي 37 ساله هستم متاهل هستم و يك بجه دختر دارم و در مجردي خود ارضايي داشتم و حتي بعد از ازدواج چون ازدواج ام اتفاقي و بدون منطق و فقط از روي هوس بود تا از خود ارضايي نجات پيداكنم تن به اين ازدواج نا موفق دادم و گاهي با ديدن عكس و يا فيلم سكسي محفيانه خود ارضايي مي كنم بعد از تولد فرزندم در اطراف بيضه ها درد داشتم و به دكتر و سونوگرافي رفتم و واريكوسل خفيفي داشتم دكتر ارولوژي دارو نوشت و گفت نيازي به عمل ندارد و حل ميشه و بنده دو سال پيش كه از عواقب نازايي واريكوسل ترس داشتم عمل كردم و بعد از 9 ماه از عمل واريكوسل بيضه سمت چپ به سونوگرافي رفتم اما با ز واريكوسل داشتم به دكتر جراحم گفتم ايشون گفتن مهم نيست برام دارو نوشت اما تا اينكه با اصرار همسرم كه بچه پسر مي خواست و مي گفت داريم پير مي شويم با مشورت يك خانم دكتر مامايي بنده آزمايش سيمن يا مني و ا اسپرم رفتم نتيجه آزمايش به اين شرح است : 
Liquefaction: 30 Min at 37.0C
Color AND SMELL: off- white ,fishy smell
Viscidity : normal
Agglutination: mixed type 
Aggregation: none
semen volume : 3.50 NORMAL
semen p H : 7.40 NORMAL
Sperm count( mill/ml) : 54.44 normal 
Motile sperms : 51.95 Abnormal
progressive sperms: 48.97 abnormal 
round cell : 0.06 normal 
normal morphology 87.00 normal
خانم دكتر با ديدن اين نتيجه آزمايش گفت شما نمي توانيد بچه پسر داشته باشيد بايد اول مشكل اين آزمايش را حل كنيد و منم به يك دكتر رفتم ايشون منو به سونوگرافي نوشت و نتيجه سونوگرافي به اين شرح است :
ديلاسيونخفيف وريدهاي همي اسكوتوم چپ ديده ميشود كه با مانور و السالوا افزايش است و نتيجه انگاليسي آن: 
left sided mild varicocele
دوست عزیزم سلام
آزمایش مایع منی شما خوب است و قدرت باروری دارید نیاز به عمل جراحی نیست
 
مريض شما
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۱۱
 
حالا دكتر عزيز اول خدا بعد به شما پناه آورده ام از يك طرف دختر دارم و مي خواهيم يك پسر داشته باشيم من با وجود اين آزمايش و سونوگرافي چكار كنم آيا دوباره واركوسل ام عمل كنم آيا با دارو اين مشكل من حل ميشه !!! به نظرت من چكار كنم نمي دونم چكار كنم لطفا كمك ام كنيد و راهنماييم كنيد !!!! راستي آقاي دكتر من يه مشكل هم دارم شبها دو و سه بار بايد به دستشويي بايد حتما بروم و بعداز دفع ادرار دردي اطراف بيضه احساس مي كنم اين علت ش چيه به دكتر ها رفتم اونا پروستاتم رو معاينه كردن و دارو نوشتون اما درست نشدم اگه ميشه در اين مورد نيز مرا راهنمايي كنيد!! بخاطر طولاني شدن مطلب منو به بزرگواري خودتان ببخشيد. ممنون و اگه ميشه جوابمو زود بدين چون سرنوشت سازه! با كمال تشكر
دوست عزیزم سلام
نتیجه کلیه ازمایشات و سونوگرافی و ... را همراه با لیست داروهای مصرفی ایمیل کنید تا راهنمایی کنم
 
مارال
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۵۵
 
آقای دکتر خواهشا جواب سوال منو بدید خیلی نگرانم
 
شب
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۱۵
 
باسلام و عرض خسته نباشید ، مادر اینجانب ، فرزندش ( برادر من ) مرده به دنیا آمد

و رحم مادرم برداشتن و من تنها مانده ام ، دکترها گفتند دیگر نمیتواند بچه دار شود ! آیا راهی است که بتواند بچه دار شود ؟؟؟
سپاس
دوست عزیزم سلام
خیر با توجه به اینکه رحم برداشته شده مادر شما دیگر نمی تواند بارداری را تجربه کند. اگر تخمدانها باشد می تواند با استفاده از رحم اجاره ای بچه دار شود
 
ر.ک
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۳۷
 
سلام
این چند روزه با وجود مشغله خیلی خیلی زیادم همش دارم تو اینترنت سایت های پزشکی رو مظالعه میکنم
بسیاری از مطالب اینجا رو هم خوندم اما دلیلی برای دردهای خودم پیدا نمی کنم.خیلی هم نگرانم و هیچ کس رو هم نمی تونم از نگرانیم مطلع کنم
من و نامزدم تقریبا دو هفته پیش نزدیکی محافظت نشده داشتیم بدون دخول.اما من روز 5 پریودم بود(پریود من 10 روزه هست)
بعد از تمام شدن دوره پریود احساس درد زیر شکم دارن مثل دردهایی که قبل از پریود اتفاق میفته درحالیکه دو هفته دیگه به پریود بعدیم باقیه.
همچنین دو سه روزه که احساس درد در سینه هام دارم و این خیلی نگرانم کرده
با توجه به اینکه من باکره هستم نزدیکی هم در دوران پریود بوده بارداری که منتفیه ولی علت این دردها چی می تونه باشه؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید خیلی نگرانم
دوست عزیزم سلام
احتمالا ناشی از عفونت است نیاز به درمان عفونت هست
 
hosssein
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ۲:۳۶
 
salam aghaye dctor,pesari 25 salam ba namzadam ghablan doos boodim va alan dar shorof ezdevajam;
rabete ma hamishe dar hade erza shodane man bood baraye erza shodane tarafam angoshtam dakhel vazhan mikonam vali asari az parde az hamoon ebteda nabood,1dafe ham be andaze chand cm ham dokhol anja dadim
aya momkene pardeyi nadashte bashe ya asib dide bashe??????
tanha chizi k az hamoon ebteda moshakhas bood ye soorakhi rizi bood ,haman k khoone period mioomad azash
k ba in dakhel kardane angoshtam ykam baztar shode.in soorakhe vazhane ya parde?
age pardast chera enghadr nazdik????pas chi migan k fasele parde az rahem zana vase harki fargh dare o gahi enghadr doore k pare nmishe???/
khahesh mikonam shafaf b hame soalatam pasokh dahid
mitarsim az tarafe khanevadeha majboor b moayene parde bekarat shavim va pardeyi darkar nabashad!!!!
دوست عزیزم سلام
گوشت اطراف همان سوراخ ریز پرده بکارت بوده که گشاد شده است
 
مهرناز
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ۸:۲۸
 
سلام دکترمن یه دختر19ساله هستم حدود2ساله بایه مرد37ساله دوس شدم که دبیرم بوده.اوایل دوستیمون خانمش بارداربودوالان یه دخترداره.قبلاخیلی هواموداشت لحظه ای تنها نبودم ولی الان بعدکلی که تنهام وقتی باهاش تماس دارم ازم میخوادارضاش کنم.هرچن قبلا هم ارضاش کردم ولی الان اصرار داره که بکارتمو پاره کنه.من قبول کردم که بایدازهم جداشیم فقط نمیدونم چکارکنم بی خیالم شه!توروخداراهنماییم کنیدچکارکنم که قیدمو بزنه.....
دوست عزیزم سلام
خط موبایل خود را عوض کنید و دیگر با او تماس نداشته باشید
 
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۵۲
 
با سلام
وبلاگ شما رو دیدم ...
خیلی وبلاگ جالب و مفیدی هست...
برای همین شما رو در صفحه لینکدونی سایتم ، لینک کردم با نام "دکتر شیخ"

در صورت تمایل منو با نام "مرتضی اسدی" لینک کنید
با تشکر 
خدانگهدار
 
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۶
 
سلام خسته نباشی وبلاگت خیلی جالبه همیشه میخونم وبلاگتو.
ولی انگاری متاسفانه فیلتر شده الانم با فیلتر شکن باز کردم وبلاگتو
 
فاطمه
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۵
 
باتشکر از وبلاگ مفیدتون وزخمات بی دریغتون من مامان یه پسر ویه دخترم وشوهرم ام اس داره ولی خداروشکر مشکلی نداریم خودم 32سالمه شوهرم 37سال بچه هام 11ساله و4ساله هستن براشوهرمهربونم دعا کنید.
برچسب ها مشکالات خانما ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 2,868
  • بازدید سال : 13,283
  • بازدید کلی : 915,656
  • کدهای اختصاصی