loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 83 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (2)

کلامت بسیار مهم‌اند. وقتی زن از واژه‌ی «سکث» استفاده نمی‌کند، مرد ممکن است این را دلیل دیگری برای بی‌علاقگی زن به سکث بداند. (آزاد: بسیاری از واژه‌های مستهجن نیز در چارچوب زناشویی همین حکمی را دارند که دکتر گری درباره‌ی سس می‌گوید.)

 

کلامت بسیار مهم‌اند. وقتی زن از واژه‌ی «سکس» استفاده نمی‌کند، مرد ممکن است این را دلیل دیگری برای بی‌علاقگی زن به سکس بداند. (آزاد: بسیاری از واژه‌های مستهجن نیز در چارچوب زناشویی همین حکمی را دارند که دکتر گری درباره‌ی سکس می‌گوید.)

 

 

کلامت بسیار مهم‌اند. وقتی زن از واژه‌ی «سکس» استفاده نمی‌کند، مرد ممکن است این را دلیل دیگری برای بی‌علاقگی زن به سکس بداند. (آزاد: بسیاری از واژه‌های مستهجن نیز در چارچوب زناشویی همین حکمی را دارند که دکتر گری درباره‌ی سکس می‌گوید.)
اریک می‌گفت: «شریک جنسی‌ام از این که رابطه‌مان را سکس بنامد، اکراه داشت، او عشق‌بازی را دوست داشت؛ چرا که در آن دل‌بستگی را می‌دید. در این باره، آن قدر حساس بود که اگر در خواهشم برای همخوابگی سکس را به کار می‌بردم، بلافاصله نه می‌گفت و حالت سرزنش‌آمیز به خود می‌گرفت. شنیدن این کلمه به خودی خود آزرده‌اش می‌کرد.
من احساسش را درک می‌کردم، ولی به کار بردن واژه‌ی عشق‌بازی برایم ناراحت کننده بود. در واقع، احساس شرم می‌کردم؛ زیرا اگر قلب و ذهنم عشق‌ورزی می‌خواست، بدنم طالب سکس بود. در نهایت نیز، علاقه‌ام را به داشتن سکس با او از دست دادم و پس از چندی رابطه‌مان از هم گسیخت.»
می‌بینید، کمی تفاوت در معنا چه مسئله‌ی بزرگی را در پی می‌آورد؟ هیچ‌گونه سهل‌انگاری در مواردی از این دست جایز نیست.
اریک سال‌ها بعد با زن دیگری به نام تریش آشنا شد و به وی دل بست؛ اما دریافت او نیز به جای سکس غالباً از واژه‌ی عشق‌بازی استفاده می‌کند. مرد تجربه‌ی تلخ گذشته را به خاطر داشت. پس با دوراندیشی تصمیم گرفت از همان ابتدا همه‌چیز را روشن کند.
اریک برای تریش توضیح داد که از صمیم قلب او را دوست دارد و می‌داند که او عبارت عشق‌بازی را ترجیح می‌دهد، ولی خودش واقعاً می‌خواهد که آن را سکس بنامد. آن‌ها با هم قرار گذاشتند که مرد واژه‌ی سکس را به کار ببرد، ولی مفهومش همان عشق‌بازی باشد؛ یعنی سکس رابطه‌ی جنسی همراه با دوست داشتن باشد.
تریش گاه گاه که از عبارت عشق‌بازی استفاده می‌کرد، برای اریک سخت نمی‌آمد. در عوض، هرگاه زن سکس را به کار می‌برد، برای شوهر بسیار تأیید کننده بود. توافق آن‌ها دو طرف را شامل می‌شد. وقتی هم اریک از کلمه‌ی سکس استفاده می‌کرد، می‌دانست برای تریش اشکالی از این بابت وجود ندارد.
اریک گفت: «عشق‌بازی یا عشق‌ورزی به جای سکس شاید آوای دل‌پذیری داشته باشد، ولی برای من خوشایند نبود؛ چون فکر می‌‌کردم اگر چنین کنم، قصد دارم یا سکس خواستنم را پنهان کنم یا به طریقی او را گول بزنم.»
بله، فقط فهمیدن این که هر کدام سکس را چگونه می‌خواهند، به آن‌ها کمک کرد تا رابطه‌‌ی جنسی‌شان را بهبود بخشند.
البته برای بعضی زوج‌ها پیش می‌آید که کلمه‌ی سکس بار معنایی منفی یا دردناکی دارد. به ریشه‌یابی آن کاری نداریم. اگر شما جزو چنین افرادی هستید، پیشنهادم استفاده از کلمات رمزی است. کلمات رمزی می‌توانند بدیع، شیرین و خوشایند باشند. بنابراین، برای افزایش شادکامی نیز می‌توان از آن‌ها بهره برد.
زوجی کلمه‌ی رمزشان را برایم فاش ساختند. آن‌ها قایق‌سواری را به جای سکس به کار می‌بردند. مرد بعضی وقت‌ها که سکس می‌خواست،‌ می‌گفت: «چه روز آفتابی زیبایی! دوست داری به قایق سواری برویم؟»
زن نیز گاه می‌گفت: «روز خیلی خوبی است. چطور است برویم...؟»؛ و مرد با حرارت حرف همسرش را کامل می‌کرد و می‌گفت: «قایق سواری؟»
هر دو می‌خندیدند و آماده می‌شدند تا اوقات خوشی را با هم بگذرانند.
وقتی قایق سواری کلمه‌ی رمزی باشد، مرد برای سکس دل‌چسب طولانی می‌تواند بگوید: «چه خوب است به گردش طولانی با قایق برویم!»
در این حالت، زن اگر آمادگی‌اش را ندارد، می‌تواند پاسخ دهد: «باشد،‌ولی الان دلم قایق‌سواری سریع می‌‌خواهد.»
این تنها یک نمونه است، خلاق باشید. کلمات رمزی دریچه‌ی جدیدی به روی سکس می‌گشایند.

 

 

منبع:jen30irooni.blogdoon.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/02/16 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

بدترين و خطرناكترين كلمات اينست: «همه اين جورند» . تولستوي

سلام خوبی؟ وب خوبی داری.به منم سر بزن مدتی بود آپدیت نکرده بودم به دلیل مشغله زیاد.اما دوباره برگشتم.با نظراتت در بهبود وب کمک کن.
اگه هم اهل تبادل لینکی منو با اسم \" سایت تفریحی \" لینک کن و خبرم کن حداکثر 6 ساعت بعدش لینک میشی.
موفق باشی

این نظر توسط travianmy در تاریخ 1394/01/22 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

باسلام
سرور های تراوین مای شروع به فعالیت نمودند.
سرور جدید با جایزه نقدی ...
سرور بعد 26 / 1 / 94 شروع میشه با نسخه 4.4 تراوین که برای اولین بار در ایران این سایت همه چیش کامل هست و هیچ مشکلی نداره ...
منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم :
WwW.Travian-My.Ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 2,834
  • بازدید سال : 13,249
  • بازدید کلی : 915,622
  • کدهای اختصاصی