loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 5 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




--» کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

5 ساعت قبل ... طرفداري- به گزارش Goal.com، يورگن کلوپ اعتقاد دارد بروسيا دورتموند در مورد آينده هافبک خود، ايلکاي گوندوعان فکر نمي کند و تنها فکر آن ها در ...

آدرس : کليک کنيد
--» کوندوگبيا: به کاپيتاني افتخار مي کنم | طرفداري

کوندوگبيا: به کاپيتاني افتخار مي کنم ... بيرين: شکست ناپذيري ادامه دارد ... به پايان رسيدکلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

آدرس : کليک کنيد
--» کلوپ يا گوارديولا؟ پرسشى تاريخ گذشته که اعتبار مى يابد - تي نيوز

3 ساعت قبل ... پرسشى تاريخ گذشته كه اعتبار مى يابد .... مي‌‌کرديمفصل براي ادر به پايان رسيد کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من ...

آدرس : کليک کنيد
--» آخرين اخبار پايگاه خبري طرفداري - تي نيوز

پيش بازي بايرن مونيخ - بروسيا دورتموند؛ چهارمين کلاسيکر فصل، آخرين رقابت ... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي اساس ...

آدرس : کليک کنيد
--» آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت طرفداري | tarafdari.com

طرفداري · 19:46 -کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من ... -ماتا: به ده خيا و آزارد تبريک مي گويم؛ نبايد نمايش ضعيف خود را تکرار کنيم / ...

آدرس : کليک کنيد
--» تاج تاکيد کرد/ ليگ دسته اول در يک گروه برگزار مي شود | سازمان - قطره

4 ساعت قبل ... سازمان ليگ فوتبال ايران بطور جدي مسابقات ليگ دسته اول را دنبال مي کند. ... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

آدرس : کليک کنيد
--» مايلي کهن سکوت خود را درباره کي روش شکست | در قرارداد کي روش - قطره

7 ساعت قبل ... کفاشيان: با کي روش 4 سال ديگر کار داريم/ چيزي به نام سرپرست نخواهيم .... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

آدرس : کليک کنيد
--» ثبت لوگوي ليگ برتر جام خليج فارس در سايت فيفا

کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم ... به نقل از سايت سازمان ليگ، در صفحه ويژه ليگ برتر فوتبال ايران که آرم جديد اين مسابقات در آن ثبت شده ...

آدرس : کليک کنيد
--» شوان اشتايگر به يک رکورد تاريخي دست يافت | هافبک آلماني بايرن

4 ساعت قبل ... سه ستاره استقلال در خطر از دست دادن بازي با تراکتور يا پرسپوليس ... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

آدرس : کليک کنيد
--» کلوپ : من کاشت مو داشتم - فوتبال آنلاين

15 آوريل 2015 ... به گزارش فوتبال آنلاين مربي خوش مشرب آلماني با جملات جالب و هوشمندانه اش، ... فکر مي کنم که نتيجه اش خيلي باحال شده؛ اينطور نيست؟ ... خوشحالي کلوپ از شکست دادن بايرن مونيخ براي اولين بار در دوران مربيگري اش در وست فالن ... دادن بازي حيثيتي · اعلام راي ديدار پديده و سايپا · کي روش : فقط درمورد کار صحبت ...

آدرس : کليک کنيد
--» ?روستاي خيرآبادمه ولات?

(به پايگاه اينترنتي روستاي خيرآباد مه ولات خوش آمديد.) ... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي اساس هستند · قرارداد همکاري جديد ...

آدرس : کليک کنيد
--» کاپ | کلوپ: هيچ گاه هم سطح بايرن نبوديم/ هميشه براي پيروزي در خانه ...

3 آوريل 2015 ... او همچنين مدعي شده که مي خواهد راه شکست دادن بايرن را از مونشنگلادباخ و ... گوارديولا: اگر فکر مي کنيد مي توانيم هر بازي پيروز شويم، به دنبال مربي ديگري .... هستم و به نظرم صعود مي کنيم/ فقط کسب سه گانه بايرن را راضي مي کند ...

آدرس : کليک کنيد
--» Football.ir - اخبار فوتبال : «ماريو گوتزه» - صفحه ?

در واقع با توجه به اينکه فقط ?? سال دارم، چنين انتقالي براي من يک افتخار است. ... مهمترين مسئله پيشرفتم است که فکر مي کنم در بايرن اتفاق خواهد افتاد. ... سانتانا که در پايان فصل از دورتموند به شالکه پيوست، کلوپ را به دليل تصميمش ... قرار خواهد گرفت و مطمئن است که تيمش مي تواند با شکست دادن بايرن، جام را به خانه ببرد.

آدرس : کليک کنيد
--» بايرن مونيخ بهتينا

همه ما فکر مي کرديم که چيزي براي از دست دادن نداشتيم و به همين دليل فشار را از يک سوم .... بوندس ليگا در 5 بازي خانگي شکست خورده است، در دوره حضور کلوپ در اين تيم ... بايرن در اين بازي فقط 51% از جريان بازي را در دست داشت و تعداد شوت هاي اين  ...

آدرس : کليک کنيد
--» وبلاگ هواداران منچستريونايتد - مصاحبه

«فکر مي کنم تکل مصدوميت روني را آغاز نکرد. آن تکل فقط مصدوميت او را بدتر کرد. » روني به شدت به بازي کردن برابر بايرن مشتاق است و البته او بايد احتمال بدتر ...

آدرس : کليک کنيد
--» اسکوچيچ: بازيکن نداشتم سيستم را عوض کردم | ورزش 3

13 آوريل 2015 ... شرح دادن اين مساله خيلي سخت است. ... مهم اين است که ما نفت را شکست داديم. ... همين هم در حال حاضر فقط به بازي هفته آينده با نفت مسجد سليمان فکر مي کنيم. ... برد مقابل نفت سه امتياز براي ما داشت و دوباره فولاد را به کورس ... من فکر مي کنم که اين مشکل جنبه رواني دارد. ... رومينيگه:به تصميم کلوپ احترام مي گذاريم.

آدرس : کليک کنيد
--» آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس ورزش

طرفداري · 19:46 -کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات ... فصل آينده ليگ برتر 16 تيمي است؛ ليگ دسته اول در يک گروه برگزار مي‌ شود / طرفداري ...

آدرس : کليک کنيد
--» شوان اشتايگر به يک رکورد تاريخي دست يافت | هافبک آلماني بايرن

4 ساعت قبل ... سه ستاره استقلال در خطر از دست دادن بازي با تراکتور يا پرسپوليس ... کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم؛ شايعات پيرامون من بي ...

آدرس : کليک کنيد
--» کاپ | کلوپ: هيچ گاه هم سطح بايرن نبوديم/ هميشه براي پيروزي در خانه ...

3 آوريل 2015 ... او همچنين مدعي شده که مي خواهد راه شکست دادن بايرن را از مونشنگلادباخ و ... گوارديولا: اگر فکر مي کنيد مي توانيم هر بازي پيروز شويم، به دنبال مربي ديگري .... هستم و به نظرم صعود مي کنيم/ فقط کسب سه گانه بايرن را راضي مي کند ...

آدرس : کليک کنيد
--» ?روستاي خيرآبادمه ولات?

جمعيت خيرآباد در سالهاي اخير کاهش داشته است وعلت آن هم خشکسالي وهم نبود درآمد وشغل مناسب براي جوانان است که باعث مهاجرت آنان به شهرها شده است.درمجموع جمعيت ...

آدرس : کليک کنيد
--» کلوپ : من کاشت مو داشتم - فوتبال آنلاين

15 آوريل 2015 ... به گزارش فوتبال آنلاين مربي خوش مشرب آلماني با جملات جالب و هوشمندانه اش، ... فکر مي کنم که نتيجه اش خيلي باحال شده؛ اينطور نيست؟ ... خوشحالي کلوپ از شکست دادن بايرن مونيخ براي اولين بار در دوران مربيگري اش در وست فالن ... دادن بازي حيثيتي · اعلام راي ديدار پديده و سايپا · کي روش : فقط درمورد کار صحبت ...

آدرس : کليک کنيد
--» Football.ir - اخبار فوتبال : «ماريو گوتزه» - صفحه ?

در واقع با توجه به اينکه فقط ?? سال دارم، چنين انتقالي براي من يک افتخار است. ... مهمترين مسئله پيشرفتم است که فکر مي کنم در بايرن اتفاق خواهد افتاد. ... سانتانا که در پايان فصل از دورتموند به شالکه پيوست، کلوپ را به دليل تصميمش ... قرار خواهد گرفت و مطمئن است که تيمش مي تواند با شکست دادن بايرن، جام را به خانه ببرد.

آدرس : کليک کنيد
--» بايرن مونيخ بهتينا

همه ما فکر مي کرديم که چيزي براي از دست دادن نداشتيم و به همين دليل فشار را از يک سوم .... بوندس ليگا در 5 بازي خانگي شکست خورده است، در دوره حضور کلوپ در اين تيم ... بايرن در اين بازي فقط 51% از جريان بازي را در دست داشت و تعداد شوت هاي اين  ...

آدرس : کليک کنيد
--» وبلاگ هواداران منچستريونايتد - مصاحبه

«فکر مي کنم تکل مصدوميت روني را آغاز نکرد. آن تکل فقط مصدوميت او را بدتر کرد. » روني به شدت به بازي کردن برابر بايرن مشتاق است و البته او بايد احتمال بدتر ...

آدرس : کليک کنيد



کلوپ: فقط به شکست دادن بايرن فکر مي کنيم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,959
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,959
  • بازدید ماه : 4,663
  • بازدید سال : 15,078
  • بازدید کلی : 917,451
  • کدهای اختصاصی