loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 9 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ايران هستم/ چهارشنبه قرارداد «رسوايي 2» را خواهم بست

خلاصه اي از مطلب :

اکبر عبدي که شايعاتي پيرامون مهاجرتش به ترکيه و اقامت هميشگي وي در آن کشور منتشر شده بود گفت: من اصلا مهاجرت نکرده‌ام و نمي‌دانم اين خبرها و اين شايعات را چه کسي منتشر کرده است.


ادامه اين مطلب : اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ايران هستم/ چهارشنبه قرارداد «رسوايي 2» را خواهم بست



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




--» اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ايران هستم/ چهارشنبه قرارداد - فارس

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ايران هستم/ چهارشنبه قرارداد «رسوايي 2» را خواهم بست. اکبر عبدي که شايعاتي پيرامون مهاجرتش به ترکيه و اقامت ...

آدرس : کليک کنيد
--» اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد ... - تيک

10 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... در ايران هستم و چهارشنبه با مسعود ده نمکي قراداد رسوايي 2 را خواهم بست. وي در ادامه افزود: مدتي به امريکا براي بستن قرارداد همکاري سفر کردم و ...

آدرس : کليک کنيد
--» اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد ... - خراسان

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... و مهاجرت نکرده ام، و به زودي قرار داد رسوايي 2 را با ده نمکي خواهم بست. ... وي در ادامه افزود: مدتي به امريکا براي بستن قرارداد همکاري سفر کردم و ...

آدرس : کليک کنيد
--» آخرين اخبار پايگاه خبري فارس نيوز - تي نيوز

رند پال: براندازي صدام، اشتباه بود/ايران در مقايسه با قبل از جنگ عراق دو برابر قوي تر شده است رند پال: .... جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد مي شود؛ اگر دوستان دوباره .... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن  ...

آدرس : کليک کنيد
--» جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد مي‌شود

6 ساعت قبل ... ورزشي صفحه اصلي گروه تيتر اخبار فوتبال ايران فوتبال جهان نقل و انتقالات ورزش بانوان کشتي - وزنه برداري رزمي اخبار خارجي توپ و .... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست.

آدرس : کليک کنيد
--» در گفت وگو با فارس عنوان شد اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن ...

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... در ايران هستم و چهارشنبه با مسعود ده نمکي قراداد رسوايي 2 را خواهم بست. وي در ادامه افزود: مدتي به امريکا براي بستن قرارداد همکاري سفر کردم و ...

آدرس : کليک کنيد
--» استخدام هاي امروز ? ارديبهشت ??-اي استخدام|خبرپو

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... ادعاي رويترز در مورد همکاري ايران و امريکا براي حل بحران يمن ... ?- سرويس رزومه حرفه اي : طبق نظر بيش از ???? کارفرما که با وب سايت (اي-استخدام) طرف قرارداد ميباشند رزومه هاي وب سايت اي استخدام بسيار شکيل و جذاب ...

آدرس : کليک کنيد
--» آخرين اخبار ترکيه - 1 - ويکي پي جي

اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم- چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست. اکبر عبدي که شايعاتي پيرامون مهاجرت وي به ترکيه و اقامت هميشگي در آن کشور منتشر شده بود گفت: من ... تهران / خبرگزاري صدا و سيما / ورزشي 1394/02/07 نائب رئيس فدراسيون جودو گفت: ميزان قراردادهاي جودوکاران هر سال افزايش مي يابد البته ...

آدرس : کليک کنيد
--» تيترجو- هميلتون: همراه مرسدس احساس قدرت مي‌کنم

3 ساعت قبل ... جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد مي‌شود؛ اگر دوستان دوباره معترض نشوند ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... کريمي محبوبترين بازيکن ايران شد/اعتراف جالب عادل به مسابقه پيامکي. محبوب‌ترين بازيکن فوتبال ايران انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
--» پارسي نيوز: تئاتري که مستاجر شده است!

9 ساعت قبل ... حسين کياني گفت: تئاتر ايران اين روزها به مستأجري تبديل شده که اگر ... وي افزود: اين در حالي است که حمايت و قرارداد تيپي که مهمترين تفاهم‌نامه خانواده ... فرهنگي‌هنري اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2 ... نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست.

آدرس : کليک کنيد
--» خبر خوان - ايجاد نيروگاه برق چيني در ماکو - خبر خوان - صفحه اصلي

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست · بصورت تصادفي · شهناز شهبازي با دست گچ گرفته به ...

آدرس : کليک کنيد
--» دکه | Dakee.org - جديدترين اخبار ايران و جهان

با دکه از جديدترين اخبار ايران و جهان با خبر باشيد . ... سرمربي سابق تراکتورسازان مي گويد که تيم را در ابتداي فصل او براي قهرمان شدن در ليگ برتر بست. ... فوتبال ايران انتخاب شد/ رکورد من2 ساعت قبل; جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با .... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد « رسوايي 2» را خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
--» مجله وبگردي زمزار

يادواره «امام موسي صدر در شعر پارسي سرايان غيرايراني» فراخوان داد · اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست.

آدرس : کليک کنيد
--» بي خبران |ديدار نماينده بان کي مون با ظريف / دميستورا از ايران براي ...

جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد مي‌شود؛ اگر دوستان دوباره معترض نشوند ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... دميستورا هفته گذشته نيز در جمع خبرنگاران با تصريح اين که ايران نيرومند ترين و با نفوذ ترين کشور خاورميانه محسوب مي شود بر اين ...

آدرس : کليک کنيد
--» فرناندو تورس روپايي با نارنجک - تاکوما

6 روز پيش ... هندرسون به تمديد قرارداد فکر نمي کنم و ... داعش يک کودک سوري را اعدام کرد!0 بازديد - 2 دقيقه پيش; عکس يادگاري يکتا ناصر با ريوالدو1 بازديد - 2 دقيقه پيش; در گفت وگو با فارس عنوان شد اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست1 بازديد - 2 دقيقه پيش; لحظه به لحظه ...

آدرس : کليک کنيد
--» کتابناک: دانلود کتاب الکترونيکي

اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست · اطلاعيه دبيرخانه? پنجمين جشنواره? سراسري عکس بيرجند · اينترنت عمق ...

آدرس : کليک کنيد
--» پارسي نيوز: تئاتري که مستاجر شده است!

9 ساعت قبل ... حسين کياني گفت: تئاتر ايران اين روزها به مستأجري تبديل شده که اگر ... وي افزود: اين در حالي است که حمايت و قرارداد تيپي که مهمترين تفاهم‌نامه خانواده ... فرهنگي‌هنري اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2 ... نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست.

آدرس : کليک کنيد
--» خبر خوان - ايجاد نيروگاه برق چيني در ماکو - خبر خوان - صفحه اصلي

11 ساعت قبل ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست · بصورت تصادفي · شهناز شهبازي با دست گچ گرفته به ...

آدرس : کليک کنيد
--» دکه | Dakee.org - جديدترين اخبار ايران و جهان

با دکه از جديدترين اخبار ايران و جهان با خبر باشيد . ... سرمربي سابق تراکتورسازان مي گويد که تيم را در ابتداي فصل او براي قهرمان شدن در ليگ برتر بست. ... فوتبال ايران انتخاب شد/ رکورد من2 ساعت قبل; جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با .... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد « رسوايي 2» را خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
--» مجله وبگردي زمزار

يادواره «امام موسي صدر در شعر پارسي سرايان غيرايراني» فراخوان داد · اکبر عبدي: مهاجرت نکرده ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست.

آدرس : کليک کنيد
--» بي خبران |ديدار نماينده بان کي مون با ظريف / دميستورا از ايران براي ...

جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد مي‌شود؛ اگر دوستان دوباره معترض نشوند ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست ... دميستورا هفته گذشته نيز در جمع خبرنگاران با تصريح اين که ايران نيرومند ترين و با نفوذ ترين کشور خاورميانه محسوب مي شود بر اين ...

آدرس : کليک کنيد
--» فرناندو تورس روپايي با نارنجک - تاکوما

6 روز پيش ... هندرسون به تمديد قرارداد فکر نمي کنم و ... داعش يک کودک سوري را اعدام کرد!0 بازديد - 2 دقيقه پيش; عکس يادگاري يکتا ناصر با ريوالدو1 بازديد - 2 دقيقه پيش; در گفت وگو با فارس عنوان شد اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست1 بازديد - 2 دقيقه پيش; لحظه به لحظه ...

آدرس : کليک کنيد
--» ايران يکي از منظم‌ترين و نوآورترين ارتش‌هاي جهان را دارد/ يک ميليون ...

خبرگزاري فارس - گروه: بين الملل - تاريخ انتشار : 00:48:30 1394/2/8 - 4 دقيقه پيش - 2 بازديد ... اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد « رسوايي 2» را خواهم بست · بوش:توافق هسته اي با ايران در طولاني مدت براي منافع ملي ... در خدمت ارتش ايران · جعفري: ادامه همکاري ميسر باشد قرارداد با فدراسيون فوتبال تمديد ...

آدرس : کليک کنيد
--» کتابناک: دانلود کتاب الکترونيکي

اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ايران ساکن هستم/ چهارشنبه قرار داد «رسوايي 2» را خواهم بست · اطلاعيه دبيرخانه? پنجمين جشنواره? سراسري عکس بيرجند · اينترنت عمق ...

آدرس : کليک کنيد



اکبر عبدي: مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ايران هستم/ چهارشنبه قرارداد «رسوايي 2» را خو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,394
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,394
  • بازدید ماه : 6,098
  • بازدید سال : 16,513
  • بازدید کلی : 918,886
  • کدهای اختصاصی