loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 322 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (1)

چندی پیش یکی از دوستان بصورت اتفاقی متوجه می شود دخترش که سنی حدود 11 تا 12 سال دارد وارد وبلاگ اینجانب شده و مشغول مطالعه وبلاگ است. ایشان با ناراحتی از اینکه دخترشان مطالب این وبلاگ را خوانده اند در چند نظر مطالبی گفتند به شرح زیر:

چندی پیش یکی از دوستان بصورت اتفاقی متوجه می شود دخترش که سنی حدود 11 تا 12 سال دارد وارد وبلاگ اینجانب شده و مشغول مطالعه وبلاگ است. ایشان با ناراحتی از اینکه دخترشان مطالب این وبلاگ را خوانده اند در چند نظر مطالبی گفتند به شرح زیر:

 

با سلام. امروز متوجه شدم دختر کلاس پنجمم نشسته و مطالب شما را می خواند. شک نیست آموزش مسائل جنسی تا آن جا که اصالت دارد امری لازم است (منظورم از اصالت رابطه به صورت طبیعی آن است. نه مقعدی و دهانی و ...) اما آیا به این شیوه صحیح است؟ امیدوارم خداوند به شما دختر عطا کند تا ما را درک کنید. تا آن گاه ببینم شما در این گونه مواقع چه احساسی دارید؟ آیا با این همه کتابی که هست و مراکزی که زوج ها می توانند بروند و ابهامات خود را بپرسند و حتی زنگ بزنند و بپرسند این شیوه ی کار شما قابل توجیه است؟ دنبال چه چیزی هستید؟ متوجه ضربه ای که به سهم خود به جامعه می زنید هستید؟ اگر هستید که لابد کاسه ای زیر نیم کاسه هست و اگر نیستسد بنشینید و کمی با وجدان خود خلوت کنید ببینید چه می کنید؟

با سلام دوباره. پیامی چند دقیقه پیش نوشتم و از خدا خواستم به شما دختر بدهد. شکر که داده. ضمن عرض تبریک بنشینید و ده یازده سالگی فرزند دلبندتان را به یاد آورید. در آن سن و سال راضی هستید بنشیند و مطالب شما را بخواند؟ باز هم تأکید می کنم مخالف آموزش اصولی نیستم. ولی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. به طرق دیگری می توانید دانسته های خود را به آنان که نیاز دارند انتقال دهید. موفق باشید.

 

بعد از این نظرات چند نفر از دوستان نظراتی در رد نظرات این خانم دادند و یک نفر هم در تایید فرمایشات این خانم نظری داد که در انتهای همین مطلب امده است.

همانگونه که در اولین مطلب این وبلاگ نوشتم هدف من از راه اندازی این وبلاگ روشن است و به زعم این خانم قصد ضربه زدن به جامعه را ندارم و قصد به هم ریختن امنیت روانی جامعه را نیز ندارم.

جامعه ما به دلیل فضای بسته ای که دارد امکان آموزش مسایل جنسی را از  مجاری رسمی و معتبر نمی دهد و همین باعث شده است تا آموخته های جنسی افراد بیشتر از طریق همسالان، کلیپهای موبایل و اینترنت و ماهواره باشد. به دلیل همین مجاری نا معتبر آموزشی انحرافات جنسی در جامعه ما بوجود امده و پاره ای از هنجارهای جنسی دستخوش تغییرات گسترده گردیده است.

کودکان  از زمانی که به سن بلوغ می رسند و یا حتی قبل از ان با مساله جنسی درگیر می شوند و مسایل جدیدی برای ایشان بوجود می اید و همین مسایل و کنجکاوی که اقتضای سن  کودکی است باعث می شود تا سوالات زیادی در زمینه مسایل جنسی در ذهن ایشان شکل گیرد و با توجه به اینکه جامعه راهی برای پاسخگویی به این مسایل باز نکرده است و حتی بیان این مسایل را نشانه ای از بی شرمی می داند کودک یاد می گیرد که نباید در این زمینه ها سوالی مطرح کند و حتی سوالات خود را فرو خورد و به خود سانسوری روی آورد. این خود سانسوری باعث از بین رفتن سوال نمی شود بلکه باعث می شود این سوالات علنی نشود بلکه ذهن پرسشگر کودک در نهان به دنبال یافتن پاسخ برای ان براید.

کاش این دوست عزیز بیان می کرد که دختر ایشان از چه طریقی با وبلاگ دکتر شیخ اشنا شده و به آن دسترسی پیدا کرده است تا بخش اصلی جواب خود را می یافت. بسیاری از مخاطبین این وبلاگ هنگامی که در اینترنت در حال جستجوی سوالات خود در زمینه مسایل جنسی بوده اند به این وبلاگ راه یافته اند و به مطالعه مطالب آن نشسته اند و به احتمال غریب به یقین دختر ایشان نیز از همین طریق به این وبلاگ رسیده است.

در واقع سوالات جنسی که پاسخ مناسبی دریافت نکرده بود از بین نرفت بلکه فقط یافتن پاسخ برای ان نهانی صورت می گیرد. با گسترش ابزارهای اطلاع رسانی مثل اینترنت و ماهواره در جامعه میزان زیادی اطلاعات ناصحیح در حیطه جنسی در جامعه رواج می یابد و پخش می شود و کودکی که هنوز پاسخ سوالات خود را نیافته با اطلاعات جدید و سوالات بیشتری مواجه می شود و در این جامعه منبعی برای تایید اطلاعات یا دسترسی به اطلاعات صحیح نمی یابد. با بیشتر شدن سن و آغاز رفتارهای جنسی بخش عمده ای از این رفتارها ساخته اطلاعاتی می شود که فرد فرا گرفته است و هر چه این اطلاعات غلط تر باشد رفتارها غلط تر می باشد.

بخش عمده ناهنجاریهای جنسی ناشی از آموخته های غلطی است که افراد داشته اند و بخش عمده ای از تهدیدات در کمین بی اطلاعی افراد از مسایل جنسی می باشد. من بواسطه کاری که می کنم روزانه با دهها جوان ارتباط دارم که درگیر مسایلی شده اند که سرنوشت انها را درگیر تهدیدات و خطراتی کرده و برای ایشان مشکلات و دغدغه ها و استرسهایی ایجاد کرده که  ناشی از بی اطلاعی ایشان از مسایل جنسی می باشد.

تا اینجای کار فکر می کنم این دوست عزیز نیز با من هم نظر هستند که به دلایل پیش گفته آموزش مسایل جنسی ضروری به نظر می رسد و حتی از نظر من این آموزش باید از کودکی و قبل از سن بلوغ داده شود.

اختلاف من با ایشان در مورد محتوای آموزشی و نحوه ارایه این اطلاعات می باشد. ایشان معتقد است در مورد برخی مسایل مثل رابطه مقعدی یا رابطه دهانی نباید به هیچ وجه مطلبی نوشت و بیان کرد و من معتقدم که باید نوشت و حتی اگر دختر ایشان این مطالب را مطالعه کرد نیز اشکالی ندارد. در واقع دعوا بر سر سلیقه ای برخورد کردن و گزینش سلیقه ای مطالب است.

در پزشکی بحثی داریم تحت عنوان واکسیناسیون که در طی ان با وارد کردن یک میکروب کشته شده و یا ضعیف شده سیستم ایمنی فرد را در مقابل خطر بیماری ایمن می کنیم تا با ورود میکروب بلافاصله  سیستم ایمنی وارد عمل شود و از ایجاد بیماری در بدن جلوگیری شود. از نظر من ارایه مطالب جنسی به این گستردگی نقش واکسیناسیون را دارد و باعث می شود فرد به علت داشتن اطلاعات درست در زمینه مسایل جنسی و تمام اشکال آن با خطر مواجه نشود.

اگر دختر ایشان بداند سکس مقعدی چیست و چه عوارضی دارد هیچگاه دچار اسیب نمی شود ولی اگر هیچ چیزی در این مورد نداند احتمال اسیب دیدن او و تجربه عوارض این سکس را دارد. یا کسی که در مورد سکس دهانی اطلاعات درست داشته باشد قطعا خطرات این نوع تجربه جنسی او را تهدید نمی کند ولی اگر نداند سکس دهانی چیست و چگونه انجام می شود ممکن است اسیب هایی را تجربه کند و علت این مساله هم عدم اطلاع او باشد.

ایشان در نظرات خویش راهکار یا پیشنهادی ارائه نکرده بودند و با اصرار من چند پیشنهاد به شرح زیر ارائه کردند:

شماراهکارخواستید.اولاً می توانیدیک نظرخواهی کنیدوهمه ی دوستان مشارکت کنندونظر دهندتابتوان بهترین رابرگزید.بنده نیز در حد بضاعت عرض می کنم: 1-درشهرمامرکزمشاوره ی رایگانی هست که آگهی آن ازطرف دانشگاه علوم پزشکی درهمه ی بیمارستان های مرتبط زده شده وهمه روزه می توان تلفنی به آنان زنگ زدودرباره ی مسائل جنسی مشاوره گرفت.نام فردرانمی پرسندودر اطلاع رسانی نیزبسیارخوب رهنمود می دهند. 2- یکی ازپزشکان (پروفسور زرگوشی)هفته ای دوباردرکلینیک بیمارستان مشاوره ی رایگان می دهد.قطعاً این برنامه طرحی سراسری است.شمانیزبامراجعه به مراکزمربوط،برای همکاری اعلام آمادگی کنید.3-بخشی ازمطالب رادروبلاگتان منتشرکنید.4بخشی ازمطالب رابه رایانامه افرادبفرستید. 5-کتاب جامعی بنویسیدوباهمکاری دانشگاه علوم پزشکی به گونه ای برنامه ریزی کنیدکه درآغازازدواج و به هنگام برگزاری اولین کلاس مشاوره ازطرف آنان درسراسرکشور به زوج های جوان بدهندقطعاً این کاری ماندگار است.

ضمن تشکر از ایشان بابت این پیشنهادات لازم به ذکر است در وبلاگ سه نظر سنجی وجود دارد که می توانند نتایج انرا به راحتی ببینند. در مورد اموزش مسایل جنسی نظر اکثریت اینست که باید این آموزشها از دوره بلوغ و کودکی داده شود.

در مورد مراکز مشاوره رایگان که فرموده اند تعداد این مراکز چند تاست و چه خدماتی ارائه می دهند و چه برنامه ریزی برای گسترش این مراکز صورت گرفته است؟ اطلاع رسانی در مورد این مراکز چگونه است و ایا افراد از وجود این مراکز مطلعند و اگر هستند چرا از خدمات آنها به طوری که بایسته و شایسته است استفاده نمی شود؟ چرا با وجود این مراکز دختر ایشان به جای تماس تلفنی و دریافت پاسخ به سوالات خویش به وبلاگ اینجانب رجوع کرد؟

فرموده اند یکی از پزشکان دو روز کلینیک رایگان دارند و مشاوره می دهند که اگر در وبلاگ دقت می کردند اینجانب نیز ویزیت و مشاوره رایگان و حتی مشاوره تلفنی نیز دارم و باید بگویم هیچ طرح سراسری در این زمینه وجود ندارد و این قبیل کارها قایم به فرد است.

در بخش دیگر فرموده اند بخشی از مطالب را در وبلاگ منتشر کنید و بخشی را به رایانامه افراد بفرستید. این کار در حال حاضر صورت می گیرد ولی حد ان همان موضوع مورد اختلاف من و شماست.

فرموده اندکتاب جامعی بنویسید که قبل از ازدواج به همه زوجها اعطا شود. این هم باز نقض غرض است البته مجموعه ای را دردست نگارش دارم ولی به نظر ایشان ایا نوشتن مطالبی در مورد سکس دهانی یا سکس مقعدی در این کتاب جا دارد یا خیر؟

آنچه که باید بگویم این است که ایا دختر ایشان یا افراد دیگر در جامعه در مورد سکس مقعدی یا دهانی چیزی نشنیده اند و یا اطلاعاتی ندارند و یا نباید داشته باشند. اینکه من در این موارد سخن می گویم و حتی توصیه می کنم چگونه رفتار کنند تا آسیب کمتری ببینند برای اینست که بخشی از مخاطبین که تعداد ایشان کم نیست چنین رفتارهایی دارند و مطالب جهت افزایش اطلاعات و اسیب کمتر ایشان است.  قبلا در این مورد توضیح داده ام و دیگر چیزی نمی گویم. در مورد دسته بندی مطالب و طبقه بندی دسترسی نیز این کار در وبلاگ قابل انجام نیست و حد آن نیز باز منشا اختلاف نظر است. این وبلاگ مثل یک رستوران سلف سرویس است که اطلاعات زیادی وجود دارد و افراد خود باید متناسب با نیاز خود به مطالب مربوطه رجوع کنند. اینکه چه کسی کدام مطلب را می خواند به خود فرد بر میگردد و نیاز هایی که دارد. من نمی توانم سلیقه ای رفتار کنم و چند مطلب را بنویسم و بقیه را ننویسم و بگویم از جای دیگر بخوانید یا رایا نامه بدهید تا برایتان بفرستم. اگر بر فرض من ننویسم و دختر ایشان رایانامه ای بدهد و بگوید جداگانه برای او بنویسم یا بفرستم ایا باید بفرستم یا نباید بفرستم. از کجا تشخیص دهم دختر ایشان چند ساله است و باید این مطالب به او ارائه شود یا نشود؟

من معتقدم باید همه مطالب و شبهات و سوالات علنی مطرح شود مگر انکه موضوعی شخصی باشد یا اختصاص به فرد خاصی داشته باشد که خصوصی باشد و نیاز به علنی بودن نباشد. در اینصورت هر کس انچه خود نیاز دارد را انتخاب کرده و مطالعه می کند.

اما در باب چند مساله دیگر که ایشان مرا متهم کرده اند باید بگویم روان جامعه را کسانی به هم می ریزند که در شرایطی که نمی توان راه را بر گردش اطلاعات بست فضای اطلاع رسانی صحیح را بسته اند. کسانی به این جامعه ضربه می زنند که با رفتارهای غلط و دروغهایی که در زمینه های مختلف می پراکنند باعث می شوند با این دروغها روان بسیاری از جوانان به هم بریزد و انها را درگیر استرسها و اضطراب می کنند. کسانی که شرایط ازدواج را سخت کرده اند و راه صحیح ارضای غریزه جنسی را بر جوانان بسته اند و شرایطی فراهم کرده اند که از راه نا مشروع بسیار راحت تر از راه صحیح می توان میل جنسی را ارضا کرد.

در مورد بحث خود ارضایی بحث کرده ام و اگر شرایطی مناسب برای بحث فراهم بود و افراد کوتاه فکر اتهامات واهی نمی زدند مطلب را بیشتر باز می کردم ولی به مطالب قبلی رجوع کنند و با مطالعه انها پاسخ هایی که به برخی شبهات داده ام را مطالعه کنند. در باب سکس دهانی نیز باید با سوال از دوستان خود ببینند ایا سکس دهانی امروز بخشی از سکس مرسوم در جامعه نیست. البته امروز بخش مهمی از مراحل پیش نوازش رابطه دهانی است و این رابطه کمک می کند تا افراد بویژه زنان به ارگاسم برسند و ارگاسم را تجربه کنند. مشکل در این است که افراد درک درستی از سکس دهانی ندارند و از سکس دهانی تصویری در ذهن دارند که در فیلمهای پورنو می بینند ولی اگر در مطالب من دقت کنید خواهید دید منظوری که من از سکس دهانی دارم با آن تصاویر متفاوت می باشد.

ارزو می کنم روزی برسد که اموزش رسمی مسایل جنسی در مدارس ما صورت گیرد و بیان مشکلات افراد در این حیطه با شرم همراه نباشد و افراد بتوانند راحت تر به دنبال بیان و درمان مشکلات خود برایند. و اخرین نکته در مورد نظر من در مورد اینکه ایا راضی خواهم بود دخترم در سن دختر ایشان این مطالب را بخواند یا نه، باید بگویم من تلاش خواهم کرد تا دخترم قبل از سن بلوغ با مسایل جنسی اشنا شود و خوشحال خواهم شد اگر او مطالب وبلاگ پدرش را بطور کامل بخواند و اطلاعات درستی در زمینه سکس و مسایل جنسی داشته باشد تا خطری او را در این جامعه تهدید نکند و بتواند در مقابل خطرات با دانشی که پیدا می کند از خود محافظت کند. اگر فرصتی فراهم شود مطلبی در مورد مسایل جنسی و کودکان خواهم نوشت و توضیح خواهم داد که باید به سوالات جنسی کودکان به درستی پاسخ داد.

بار دیگر از نظرات این دوست عزیز و سایر دوستانی که در این بحث شرکت کرده اند تشکر می کنم و امیدوارم دوستان دیگر نیز با نظرات خویش مرا راهگشا باشند. در ذیل برخی از نظرات دوستان دیگر را می اورم:


آقاي دكتر مي خواستم از سايت مفيدتون تشكر كنم 
و در جواب ... بگم شما خودت بايد جلوي دختر پنجم دبستاني تو بگيري گناهش رو به گردن آقاي دكتر ننداز
بعدشم مطمئن باش همين دختر پنجم دبستاني از دوستانش اطلاعاتي رو كه بايد بگيره مي گيره!پس اگه هم چيزي اينجا بخونه حداقلش اطلاعات صحيحه!
تو خودت هم يه روزي بچه بودي مي فهمي منظورم چيه...
اصلا از كامنتت خوشم نيومد چون خود من از اين وبلاگ خيلي استفاده كردم

 

در جواب سرکار خانم ... بگم که ایشان خودشان باید یک کنترل نسبی روی دخترشان داشته باشند. اگر دکتر و دیگر دکتر های سایت ها و وبلاگ های دیگر به سوالات ضروری بزرگسالان جواب می دهند و دعای خیر تعداد زیادی از هم وطنان پشت ایشان است به خاطر راهنمایی های صحیح ایشان است. خیلی ها امکان مراجعه حضوری و یا حتی تلفن زدن به این مراکز مشاوره را ندارند. آقای دکتر هم نمی توانند برای پاسخ به همه ی سوالات ای میل ارسال کنند. خانم ... آقای دکتر فراتر از وظیفه ی پزشکی شان در مطب و درمانگاه خیریه عمل می کنند و با مدیریت این وبلاگ قطعا سهم مهمی در هدایت جوانان داشته اند. لطفا جنبه های مثبت کار ایشان را هم در نظر بگیرید.
ممنون

 

در مورد کامنت خانوم ... می خواستم بگم که دختر شما می تونه سایت های خیلی بدتری رو بخونه. حداقل اینجا یه نفر هست که در این زمینه اطلاعات درستی داره و راهنمایی می کنه. با سرپوش گذاشتن روی این مسائل نمیشه صورت مساله رو پاک کرد. اکثر پدر مادر ها هم که در این موارد با بچه هاشون صحبت نمی کنن، چه شما دوست داشته باشید چه نه ،بچه ها الان خیلی زودتر از این مسائل آگاه می شن. مخالفت با این سایت و زحمات آقای دکتر( که واقعا جای تعجب و تحسین داره که با اینهمه صبر و حوصله، وقت می دارن برای مشکلات مردم) در واقع یه امکان حداقل برای دست رسی به اطلاعات درست رو هم از بین می بره. اگر خودتون آگاهی های لازم رو به دخترتون نمی دید، حداقل امیدوار باشید که اطلاعاتشو از این سایت به دست بیاره، نه با خوندن یه سری چرندیات و توهمات که تو سایت های دیگه می شه پیدا کرد! البته اینکه بچه ها زودتر سر در میارن از این مسائل، شاید زیادم خوب نباشه، ولی حقیقتیه که داره اتفاق می افته و این مسئولیت والدین رو زیاد می کنه، که با عدم سکوت در این مورد، حداقل قدمی برای حفاطت از فرزندانشون در مقابل اطلاعات نادرست بردارن

 

خانوم ... اگه دکتر وبلاگشو حذف کنه ، دختر شما به صراط مستقيم ميره؟
خانوم محترم قصور از شماست که اجازه ميدي دختر بچه ات بره اينترنت. اصلا اشکالي نداره بذار بره اينترنت ولي چرا کنترلش نمي کني؟ دکتر يه لطفي ميکنه اطلاعاتشو در اختيار مردم قرار ميده اين کجاش ايراد داره؟
در ضمن دختر شما که از الان به فکر اين مسائله براش فرقي نمي کنه کجا اين مطالبو بخونه. اين وبلاگ نشد يه وبلاگ يا سايت ديگه. پس لطفا اول به وجدان خودت رجوع کن!!!

 


خانم ... شما صورت مسئله را پاک نکنید , جواب بدید .این همه آمار طلاق در تهران بالا رفته .80% طلاق در تهران و 60% در شهرستانها بخاطر نا رضایتی جنسی هستش . واقع بینانه نگاه کنید و بنگرید .بعد نظر دهید .این آموزش های آقای دکتر در کلاسهای درس و دانشگاه بهترین کشورهای جهان تدریس میشه ,بعد شما به این مطالب در این سایت خرده میگیرید .متاسفم براتون . همین شرم و حیاست که وضعیت تهران به بدترین وضع رسونده ,شرم و حیا خوب هستش ولی بجا. نه در این مسائل 


 

با سلام و وقت به خیر، حقیقت من کاری به این بگو مگوها ندارم ولی دکتر جان شما که دارید آموزش می دهید؟ چرا تو روز روشن منکر می شوید؟ من خودم تو همین وبلاگ دیدم نوشته اید چطور با زبان چوچوله زن را باید تحریک کرد و چطور باید بهداشت را رعایت کرد و از این حرف ها. والله به نظر من هم تشریح این بخش از مسائل (زبان زدن ) برای نوجوانان خوب نیست. چه دردی را دوا می کند؟ شما مشخصاً برای ما بگویید تشریح این بخش از مسائل (دهانی) برای نوجوان چه سودی دارد. طفره هم نروید کلی گویی هم نکنید. من هم معتقدم نوجوان باید مسائلی را بداند تا گرفتار نشود. ولی مشخصاً این بخش را بگویید که چه سودی و چه ضرورتی دارد؟

 

 

پیش از هر چیز از شما به خاطر اطلاع رسانی علمی و دلسوزانه تان متشکرم. این حرکت اگرچه از نظر برخی ساختارشکنانه است اما حقیقتا نیاز جامعه امروز ماست و شما خود رادر معرض پیش داوری برخی افراد کم بینش قرار داده اید تا در عوض به بسیاری دیگر کمک کنید. متشکرم.
درباره سکس دهانی فکر می کنم بد نیست از تجربه خودم بگویم. اولین بار که با بدن عریان همسرم رو به رو شدم حقیقتا ترسیدم و حس بدی پیدا کردم. شاید شبیه دختربچه ای که حس می کند کسی قرار است به او تجاوز کند. اگر راه فرار داشتم حتما فرار می کردم. کم کم وحشتم از آلت تناسلی مردانه فرو ریخت و هیچ وقت همسرم سعی نکرد چیزی را به من تحمیل کند. اجازه داد تا کم کم با بدن او آشنا شوم. همین قضیه خیلی کمک کرد تا منی که اولین بار چنین عکس العملی داشتم، یک سال بعد داوطلبانه سکس دهانی را برای او انجام دهم و خودم هم لذت ببرم. دیدن لذت بردن همسرم عمیقا به من لذت می دهد و حاضر نیستم این حس خوب را با چیزی عوض کنم.

غرض این است که به آقایان عزیز بگویم لطفا لطفا لطفا برای این کار به خانم ها فشار نیاورید. حتی اشاره ای هم نکنید. فقط محبت کنید و اگر لازم می دانید لذت سکس دهانی را به او بچشانید تا کم کم خودش ضرورت را حس کند.یادتان باشد شما یک عمر فرصت تجربه رابطه جنسی با همدیگر را دارید و بالاخره زمانی می رسد که همسرتان یا از روی میل باطنی یا از روی تمایل قلبی برای خوشحال کردن شما و جبران محبت هایتان (و نه خواسته خودش) حاضر به این کار می شود.
موفق باشید

 


تشکر از مطالب مفید شما
به نظر من مشکل عزیزانی که خرده به این مسائل میگیرند به این خاطر هست که همه چیز را از دریچه ذهن خود و تفکراتشان می سنجند.
اینکه ما بگوئیم همه چیز گل و بلبل است و این قبیل رفتارهای جنسی نیست فقط گول زدن خود و پاک کردن صورت مسئله است.
درحالی که به خاطر شرایط سخت جامعه بدیهی ترین روش ارضا تمایلات جنسی که همان توصیه شرع مقدس اسلام است به تاخیر افتاده عده ای خود را درعوالم دیگری می بینند وچون شرایط برایشان عادی شکل گرفته همه را نهی میکنند.
کسانی که این اشکالات شرعی را یادآور میشوند چرا به شرعیات دیگری که به دلیل رفتار حاکمان هرروز سرکوب و یا به تاخیر میافتد اشکال نمی گیرند؟
به نوعی آیا تاخیر دراین شرعیات بدیهی خود باعث این قبیل رفتار ها نشده که حالا ما معلول را ببینیم ولی علت را سرپوش بگذاریم؟


با عرض پوزش از اقای دکتر.
یکی نیست به این خانم بگه دوست نداری بچه ات از این جور چیز ها سر در بیاره نذار بره اینترنت.به بچه ات که وحی نرسیده که همچین سایتی هست.خانم هنوز تو خودت نمی دونی بچه ات تو رو اموزش میده. خوبه فردا بره رابطه جنسی برقرار کنه و.... ووو هزار چیز اشتباه.
اخه خانم تو فکرش رو کن خودت خجالت نمیکشی بری به خانوادت بگی پیامد خود ارضایی چیه. برو بچه ات رو کنترول کن.
از طرف مردم هم حرف نزن ابروی همه رو بردی من از اقای دکتر معذرت می خوام
 
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۲۵
 
سلام
منم می‌خواستم به این خانم بگم که دختر شما در مورد این مسائل کنجکاو شده مثل خیلی از هم سن و سالانش... به نظر من به جای انتقاد خدا رو شکر کنید که به چنین وبلاگی دست پیدا کرده و این مسائل رو توی این سن به طور اصولی و علمی با زبان عامیانه یاد میگیره. اگه به این وبلاگ نمیرسید چی میشد؟؟؟
شما فقط این موضوع رو فهمیدین، راه های خیلی زیادی هست که به جواب برسه. همینطور که بقیه دوستان هم اشاره کردن سایت‌هایی هستن که بدون هیچ تعهدی به جامعه کلی چرندیات به خورد مردم میدن و دختر شما در برخورد با دوستانش هم میتونه با موبایل و ماهواره و ... کلی فیلم‌های پورنو و ... ببینه و از طریق اونها آمورشهایی ببینه که به هیچ وجه صحیح نیستن، بدون اینکه شما متوجه بشین.
پس کمی با خودتون روراست باشید. این روش یادگیری بهتره یا روش‌های دیگه؟؟؟
 
آ-ر
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲
 
سلام اقای دکتر
می خواستم بدونم که این فیلم های پورنو روفقط برای ما جهان سومی ها میسازن یا خودشون هم مجازن نگاه کنن؟
به چه اهدافی ساخته میشن؟
درسایرنقاط دنیا چطور؟
لطفا مطلب جامعی درباره این موضوع بنویسید.باتشکر از وبلاگتان.
دوست عزیزم سلام
خودشان هم نگاه می کنند. برای کسب درامد چنین می کنند. صنعت سکس یکی از درامد زا ترین صنعت هاست و درامد سرشاری نصیب صاحبان ان می کند.
 
سحر
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۳
 
با سلام خدمت آقای دکتر آموزش مسائل جنسی از سن کم باید آغاز شود ممکن است فرد در کودکی به خاطر نداشتن آگاهی لطمه ببیند اگر شما آقای دکتر به جوان ها در این وبلاگ آموزش می دهید بدانید پاداش بزرگی از خداوند دریافت می کنید همه شما را دعا می کنند جوان هایی که اطلاعات کمی دارند در معرض خطر هستند شما به کارتان ادامه دهید من یک جوان هستم که کلی بر اطلاعاتم اضافه شد و اینو مدیون شما هستم از خدا می خواهم اجر و پاداش بزرگی نصیب شما شود.
 
الهام
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹
 
من می خواستم بگم چرا اشاره این فرد به دختر بودن فرزندشه؟ واقعا برای چی؟ یعنی اگه به نظر ایشون اشکالی تو مطالعه این مطالب از سوی بچه هاست اگه بچه پسر بود دیگه اشکال نداشت؟ یا به نظرشون کمتر اشکال داشت؟ 
اقای دکتر به نظر من این مسئله تبعیض بین دختر و پسر تو بعد اجتماعی مسائل جنسی خودش تو وبلاگتون جای بحث و تبادل نظر و تلاش برای ریشه کنی داره...
 
آقا خان
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۲
 
با سلام

آقای دکتر بنده از قرص فیناسراید 1میلی گرم استفاده میکنم اما حس میکنم جوابگو نیست میتوانم بیشترش کنم؟
دوست عزیزم سلام
می توانید روزانه 2 عدد استفاده کنید تا جاییکه احساس کنید اثر خوبی داشت سپس به یک عدد برگردانید
 
مهرداد
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵
 
درود بر شما و خسته نباشید

برای نزدیکی با همسرم برای دیر ارضا شدن چه قرصی بخورم؟

آیا فقط مردها باید مصرف کنند؟
دوست عزیزم سلام
قبل از خوردن قرص لازم است با مطالعه مطالب مربوط به زود انزالی ابتدا تکنیک رابطه را اصلاح کنید اگر نتیجه نگرفتید می توانید از قرص فلوکستین 20 میلی گرمی یک و نیم ساعت قبل از رابطه استفاده کنید
 
مهرداد
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۶
 
درودی دوباره

آقای دکتر سوال دیگری داشتم که همسرم بحث در مورد آمپول کرده که ضد بارداری بوده!!تهیه آن و استفاده از آن را توضیح دهید لطفا.
دوست عزیزم سلام
در وبلاگ در مورد آمپول توضیح داده شده است. این امپولها سه ماه یکبار تزریق می شوند و در داروخانه ها موجودند.
 
ایرانی
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۳۵
 
با درود بر شما مهربان یار

من دانشجوی رشته تربیت بدنی هستم و در مورد رابطه سکس یا خود ارضایی با تغذیه و ورزش سوالاتی داشتم!!

$ سوال اول اینکه آیا از نظر (فیزیولوزیک) در بدن انسان فرقی بین سکس و خودارضایی هست؟ یعنی تغییرات داخلیه بدن در زمان سکس و خودارضایی متفاوت بوده یا خیر؟

$$ این طور که دیدم و به خودم ثابت شده ,(بدون دخالت دادن تغذیه و ضعف جسمانی), در زمان خودارضایی زیر چشم کبود و در زمان سکس زیر چشم خط میوفتد.
دلیل این فرق چیست؟(طوریست که کاملا می شود با دیدن این تفاوت را دید.)


$$$ بدن ما برای زندگی به موادی انرژی زا نیاز دارد تا فعالیت کند از جمله کربوهیدرات ها و چربی و پروتئین ها و همانطور که فرمودید خودارضایی عوارضی ندارد در زمان سکس یا خود ارضایی چه موادی در اسپرم وجود دارد؟ یعنی هرسه این مواد انرژی زا وجود دارد؟
بیشتر کدام مواد در اسپرم وجود دارد؟
آیا تصور بر این نمیشود کرد که تغذیه بد باعث علایمی در خودارضایی می شود که دوستان به اشتباه به نام عوارض خودارضایی می خوانند؟

$$$$ قبل سکس , بدن باید قدرت جسمانی و آمادگی سکس را داشته باشد .با این حال چه چیز قبل و بعد سکس مصرف کنیم؟
چندروز قبل از سکس باید تغذیه ای درست را داشت؟تغذیه درست یعنی به طور ساده توضیح دهید که چمقدار کالری یا مثلا چه تعداد موز یا....بخوریم
و آیا این طرز مصرفی که توضیح میدهید فرقی با زمانی دارد که دونفر قصد بچه دار شدن دارند دارد؟
دوست عزیزم سلام
1- فرقی بین خود ارضایی و سکس نیست
2- چنین موضوعی صحت ندارد
3- منی سرشار از فروکتوز و مواد معدنی می باشد.
4- در این مورد در وبلاگ توضیح داده شده است . مقدمات عمل جنسی را مطالعه فرمایید
 
ایرانی
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۳۷
 
چون خودم از نظر تغذیه مشکلاتی دارم و ورزش میکنم و سکس و خودارضایی دارم دچار اتروفی عضلانی شدم و خیلی تاثیر منفی بر من گذاشته!!!
با این حال چون تا حالا نتوانستم از نظر تغذیه خودم را درست کنم (ازهیچ غذایی خوشم نمیاد و هیچ علاقه ای به خوردن غذا ندارم و لذتی از خوردن نمیبرم.البته خودم فکر میکنم عوامل روانی باعث این اختلال شده
$$$$$$ اما دوستدارم بدانم با همین مقدار کم غذا خوردن می توانم در کنارش از قرص هایی مثل مولتی ویتامین و موادمعدنی و پروتئین و.. استفاده کنم؟

اگر میشود می توانید راهنمایی کنید که چه چیز بگیرم؟
قرصی نیست که کربوهیدرات و چربی را به میزان نسبتا بالا به بدن اضافه کند؟
جز پودر های پروتئینی که برای بدنسازان بوده چیز دیگری از نظر پزشکی هست تا تهیه شود؟
و اگر هست می شود بگویید نحوه استفاده چطور بوده و تاکی باید مصرف شود؟


$$$$$ به دلیل اینکه ویتامین از خود انرژی ندارد و فقط باعث آزاد سازی مواد انژی زا میشود(همان سه مواد)در هنگام سکس می شود از ویتامین یا مولتی ویتامین استفاده کرد؟

$$$$$$ در ورزش آن طور که اطلاعات داریم می گویند سکس دوبار در هفته بیشتر نشود آیا شما این را تایید می کنید؟
دوست عزیزم سلام
مولتی ویتامین و قرصهای تقویتی نمی تواند جایگزین مواد غذایی شود. شما باید مواد غذایی استفاده کنید و اگر اشتها ندارید با یک بررسی مشخص شود علت بی اشتهایی چیست. معمولا جنبه روانی دارد.
در مورد دفعات سکس نیز نمی توان حدی برای ان تعیین کرد. همه چیز بستگی به شرایط فرد دارد. برای یک نفر یک بار در هفته هم می تواند مشکل ساز شود و برای دیگری هر شب نیز بدون مشکل می باشد.
 
مهرداد
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۴۳
 
ممنون آقای دکتر 
چشم فقط نگفتید قرص فلوکستین فقط برای آقایان بوده و زنان از چیز دیگری استفاده می کنند یا فرقی نداره؟
دوست عزیزم سلام
فلوکستین هم در خانمها و هم در اقایان قابل استفاده می باشد
 
فاطمه
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۴۵
 
سلام دکتر
چشم
من سئوال نمیپرسم و همکاری میکنم
اما
فقط لازم دیدم بهتون بگم
خانم جمیله شیخی ونظراتش رو ول کنید
به وظایفتوندر قبال مردمتون- علم پرزحمت پزشکی- خوانودتون- سفری که در پیش داری بپردازید

تا همین جا هم شما کای زحمت کشیدیند .خیر خواهاهانه اگاهی دایدن
آقای دکتر

من چیز زیادی نمیدونستم
والان
فکر میکنم اگه بخوام ازدواج کنم زناشویی موفق تری به نسبت به قبل که یک دختر کم اطلاع و توخونواده ی کم تحصیلات و مذهبی بودم وهستم - خواهم داشت
 
مهرداد
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۴۹
 
ببخشید پست جدیدتان مربوط به خارج رفتن را به دلیل رفرش نکردن ندیدم ببخشید.منتظر برگشتن شما هستیم!!
موفق باشید
 
نوید
پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۲۷
 
با سلام به آقای دکتر و خانم محترمی که باب این گفتگو را که دغدغه بسیاری از پدر و مادرهاس باز کردن
اولاَ که ما باید قبول کنیم که هیچ چیز مثل گذشته نیست خوب کودکان هم از این مسئله جدا نیستند زمان کودکی این خانم با زمان کودکی دخترش بسیار فرق کرده هم جامعه فرق کرده و هم امکانات راحت تر بگم خوشبختانه یا متاسفانه چشم و گوش جوانان که هیچ نوجانان هم باز شده است که البته عوامل گوناگونی دارد ماهواره اینترنت بولوتوث موبایلها و غیره که فیلمهای پورنو و غیر اخلاقی را به سادگی در دسترس قرار می دهند شاهد این مدعا هم این است که گوشی های موبایل یک کلاس درس را جمع کنید و مشاهده کنید که چه فیلمهایی دارند (من خودم سرباز معلمم و با وجود اینکه در یه روستای دور درس می دم یه بار این کارو کردم که میگم)
 
نوید- ادامه نظر
پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۳۱
 
حالا تو این آشفته بازار یکی پیدا شده و از وقت و زندگیش میگزره و آموزش میده بد نیست. می دونید چند دختر در سنین پایین همین 11-12 سال با پسر عمو و پسر همسایه و غیره .... رابطه داشتن و از بحث بکارت هیچ اطلاعی نداشتن و وقتی بزرگتر شدن به چه بن بستهایی رسیدن. بنظر شما خوبه یه دختر بدون اطلاع از سکس مقعدی این سکس رو داشته باشه بعد بدنبال جبران عوراضش بره یا تا آخر عمر ناقص بشه 
به نظر من نگرانی این خانم کاملاَ مادرانه و محترمه ولی باید سرش را بالا بگیرد دیگر آن زمان نیست که به دختر شب عروسی بگن این شوهرته و باید امشب چیکار کنی براش
مادرا هم که با رودربایسی های بیخودی که دارن حتی بحث معمولی مثل پریود که یه بحث روزمره زندگی دختراس را هم براشون باز نمی کنن و معمولاَ از این بخش هم چه از نظر بهداشتی چه از نظر جسمی ضربه می خورن یا اینکه از مراجع دیگه اطلاعات می گیرن(دخترا سایت می تونن شاهد باشن) پس خوبه یکی این زحمت رو بکشه و مسائل رو باز کنه.
در آخر اگه به کسی بگن مشروب این مضررات رو داره بد نیست اگه ندانسته بخوره و بعد عوارض بگیره بده
//همیشه پیشگیری بهتر از درمانه حتی تو مسائل جنسی//
 
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۴:۲۴
 
درمورد نگرانی خانم بگم که اگر دخترشان باجنبه است بازدید از سایت دکتر مانعی که ندارد هیچ بلکه مفیدهم میباشد ولی اگر بی جنبه است بزن توی سرش جلویش بگیر تا توی هرکاری فوضولی نکنه
 
یه دختر
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۲
 
سلام آقای دکتر
من سوالمو تو مطالب قبلی پرسیده بودم
امیدوارم که تا وقتی ایرانید جواب سوالمو بدید!
اما ظاهرا رفته ته نظرا !


1. آیا بیماری های قارچی و پوستی از طریق تماس جنسی واگیر داره ؟

2. آیا امکان بارداری از طریق تماس پیشاب(بی که قبل از منی هست) با اطراف آلت تناسلی و چوچوله هست؟
دوست عزیزم سلام
1- بیماریهای پوستی و قارچی هنگام رابطه جنسی منتقل می شوند و معمولا در درمان هر دو نفر باید درمان شوند
2- پیشاب دارای اسپرم هست ولی قابلیت باروری ندارد
 
هما.س
دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۳
 
برادرنادیده وناشناخته ام.نیازی به نمایش نظر بنده نیست.برای خودتان عرایضی دارم.ازدل نگرانی های برخی خوانندگان ناراحت نباشیدوآن راامری طبیعی والبته قابل ستایش بدانید.خانمی که چندنظربرای شمانوشته بودبی راه هم نمی گوید.عاجزانه خواهش می کنم مواظب افراط و تفریط باشید.مامی گوییم بچه راچشم وگوش بسته بارنیاوریم چراکه ممکن است آسیب ببیند. اماآیامعنای آن این است که همه چیزرابه اوبگوییم؟ آقای دکتر!حداقل تاجایی که دراین زمینه مطالعه داشته ام(وکم هم مطالعه نکرده ام) هیچ کس این امر راتاییدنمی کند.شمانوشته ایدآرزوداریددخترتان مطالب شمارابخواند.آقای دکتر!قبول داریدسطح آگاهی مردم دربسیاری از زمینه ها وازجمله زمینه ی جنسی پایین است؟بعدبا این سطح اطلاعات مردم مطلب شمارامی خوانند وفکرمی کنندبایدهمه چیزرابرای کودک برملاکنند! حال آن که اتفاق نظربین روانشناسان تربیتی آن است که باید به فراخورسن اطلاعات داد. وقتی می گوییم آموزش جنسی به کودک لزوماً آموزش نزدیکی کردن که مدنظرنیست. ما وقتی که برای فرزندمان از تفاوت های دختر وپسر می گوییم درواقع داریم آموزش جنسی می دهیم. وقتی او را برای اولین عادت ماهانه آموزش می دهیم در واقع آموزش جنسی می دهیم. لذا این تصور را در مردم به وجود نیاورید که همه چیز را باید برای کودک گفت. البته اگر با بنده هم عقیده هستید.اگر هم نیستید با قاطعیت عرض کنم که در اشتباهید. من نمی گویم. بررسی های علمی می گوید.
 
هما.س(دنباله مطلب)
دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۶
 
کودک وقتی در سن 6ماهگی شروع به غذاخوردن می کند،چگونه شروع می کند؟شما که بهتر می دانید. روان نیز همچون جسم است. کودکی که درآستانه ی بلوغ جنسی است از نظر فکری هنوز به بلوغ نرسیده. لذا با خواندن این مطالب که یکی از لذت می گوید، یکی از خون می گوید، یکی از پیش نوازش می گوید، یکی از درد و سوزش می گوید، یکی از اجبار و اکراه می گوید و ده ها مطلب دیگر؛ آیا غیر از روانی آزرده و عدم هضم موضوع چه ره آوردی خواهد داشت؟برادر عزیز! خواهش می کنم با بهره گیری از کتاب های معتبر و نظر کارشناسان مربوط برای همگان توضیح دهید که کودک را چگونه باید گام به گام برد و از توصیه هایی که مبنای درستی ندارد بپرهیزید. البته گمانم آن است که نیت شما ارائه ی رهنمود درست است. ولی مراقب گفته هایتان باشید که مردم را به اشتباه نیندازید. هر کس مطلب شما را بخواند که آرزو دارید دخترتان بنشیند و مطالب را بخواند به اشتباه خواهد افتاد. البته چنین آرزویی بی راه هم نیست. ولی وقت دارد. نه زمان بلوغ و یا بدتر از آن پیش از بلوغ. قبول کنید که برخی مطالب شما فقط و فقط به درد کلاس های مشاوره پیش از ازدواج می خورد نه برای همگان. این توجیه هم که بله! فیلم و بلوتوث و ... پر جامعه است که توجیه نشد. اگر همه این گونه فکر کنند که سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. هرکس باید به وظیفه ای که داردمتعهد باشد.حال نتیجه می دهدکه بهتر، نمی دهد حداقل انسان نزد وجدان خود آسوده است که به وظیفه عمل کرده است.
 
هما.س(دنباله مطلب3)
دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۲
 
اگرشماکتاب می نوشتید هیچ نمی گفتم. کتاب خواهان خود را دارد. کسی که نیاز دارد می رود و با پرداخت هزینه کتاب را تهیه می کند. اما اینترنت! با وارد کردن یک کلمه به مطلب خواهی رسید. شاید باز بگویید وقتی این چنین است پس چرا من نگویم؟ عرض کردم! همه باید راهی را که درست است برویم. هر کس مسئول عمل خویش است. کارتان در اکثر زمینه ها پر اجر است. اجرآن را نزد خدا ضایع نکنید. موفق و پیروز باشید.
دوست عزیزم سلام
از نظرات شما بسیار سپاسگزارم و انها را راهگشا می دانم. نکته ای که وجود دارد در بحث آموزش مسایل جنسی آنهم به کودکان این است که من هم قبول دارم اطلاعات باید به فراخور سن داده شود ولی این فراخور سن یعنی چه؟ ایا یک کودک 5 تا 6 سال هم به اینترنت دسترسی دارد که مطالب مرا بخواند یا اصلا سواد خواندن دارد یا اصلا حوصله خواندن دارد؟ پس دقت کنیم مخاطبین این وبلاگ چه کسانی هستند و بعد بیاییم و بحث فراخور سن را مطرح کنیم. مخاطبین این وبلاگ کسانی هستند که سواد خواندن و نوشتن دارند و می توانند مفاهیم مطرح شده را بخوانند و درک کنند. یعنی حداقل 10 تا 11 سال سن دارند. چون وبلاگ من وبلاگ نوشتاری است و عکسی ندارد که جذابیتی برای کودک داشته باشد تا مطالب این وبلاگ را بررسی کند لذا تعداد کسانی که در حداقل سن یعنی همین 10 تا 11 سال هستند بسیار کم است و به دنبال سوال به این وبلاگ رسیده اند و می توانستند به کتاب نیز دسترسی پیدا کنند و آنرا ببینند یا مطالعه کنند. عمده مخاطبین این وبلاگ کسانی هستند که سن ایشان بین 15 تا 35 سال می باشد. تفاوت دیدگاه من با شما و این خانم یا سایر دوستان منتقد در این موضوع است که من معتقدم یک دختر و یک پسر بعد از سن بلوغ جنسی دیگر موضوعی ندارد که به فراخور سن از او مخفی شود. شاید تا قبل از بلوغ جنسی بتوان گفت برخی از موضوعات باید به شکل دیگری گفته شود یا لزومی به بیان ان نیست ولی بعد از این سن که میل جنسی پدیدار شده و مسایلی ایجاد خواهد کرد باید همه چیز را بداند تا ایمن شود. تفاوت دید من و شما در این است که شما برخی مطالب را تا ازدواج می خواهید مخفی نگه دارید و من از بلوغ تا ازدواج چیز مخفی نمی بینم. البته این موضوع باید باز هم باز شود و اگر فرصتی باشد انرا بازتر خواهم نمود.
 
امیر
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱:۵۹
 
سلام نوید جان
من در جواب شما که می گویید کا باید در مدرسه گوشی ها رو جمع کنن بگم که اگر هر چیزی را که محدود کنین بچه بیشتر به اون علاقه پیدا میکند
پس عوض اینکه اطلاع رسانی کنن و کار با گوشی را یاد بدن گوشی ها را از بچه ها بگیرن مشکل بدتر می شود
 
امیر (ادامه)
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۱۶
 
باسلام
آقای دکتر امیدوارم خسته نباشید
من در کتابی خوندم که قبل از روابت جنسی با همسر اگر مرد غذا و یا میوه خواصی بخورد می تواند جنسیت جنین را مشخص کند
یعنی این که اگر می خواهد پسر دار شود از چه غذایی استفاده کند لطفاً در این مورد من را راهنمایی کنید
دوست عزیزم سلام
در مطلبی در وبلاگ در این زمینه توضیحات داده شده است که می توانید جستجو کنید و مطالعه. من این کار را به دلیل دخالت در طبیعت کار صحیحی نمی دانم و توصیه نمی کنم
 
...
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۵۳
 
سلام اقای دکتر من دختری 14 ساله هستم من خودم به شخصه با وبلاگ شما اشنا شدم و مطالب مفیدی دستگیرم شد مرسی. فقط من مشکلی دارم من در روز بارها احساس میکنم نیاز به جنس مخالفم دارم به نظر شما چه کار کنم؟
دوست عزیزم سلام
این احساس نیاز همان میل جنسی می باشد که در وجود شماست. باید با درگیر ساختن ذهن خود به کارهای مفید دیگر مثل مطالعه، ورزش، فعالیتهای هنری و غیره تا زمانی که شرایط ازدواج داشته باشید این میل را کنترل کنید.
 
متین
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۳:۲۵
 
آقای دکتر خیلی ممنون از مطالب فوق العادتون.من که خیلی استفاده کردم.در ضمن با اجازتون من شما رو تو وبم لینک کردم
موفق_موید...
 
دختر آسمان
یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۷:۱۵
 
سلام آقای دکتر من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و کلی مطالب مفید ازش یاد گرفتم تمام سوالاتی که من داشتم دوستانم هم داشتن من وبلاگ شمارو بهشون معرفی کردم همیشه از پرسیدن سوالام خجالت میکشیدم و میترسیدم که بگن چه دختر بی حیایی اما با استفاده از وبلاگ دیگه محدودیتی نیس شاید این مطالب برا بچههای کم سن و سال زیاد خوب نباشه اما خانواده میتونه بهش استفاده درست از هر چیزو یاد بده چه استفاده از مطالب جنسی که حالا با خوندن این وبلاگ یاد گرفته یا استفاده از همین اینترنت که باعث شده به این وبلاگ دسترسی داشته باشه
 
لیلا
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۸:۱۰
 
آقای دکتر با عرض خسته نباشید، آیا برای مثلاً دختر بچه ای که تازه بالغ شده تشریح چگونگی رابطه جنسی و روش های مختلفی که می توان بیشتر لذت برد و توضیح این که خوردن "حشفه" خیلی لذت بخش است منطقی است؟
دوست عزیزم سلام
ایا تمام برنامه های تلویزیون برای یک بچه 11 ساله مفید است؟ پس چرا تلویزیون آنها را پخش می کند؟ وبلاگ من هم مثل یک رسانه است که همه مطالب صحیح در رابطه با سکس را آموزش می دهد و انتخاب مطلب و مطالعه آن با خود فرد است. اگر بنا بر استدلال شما باشد هیچ مطلبی نباید چاپ شود و نوشته شود چون ممکن است یک دختر تازه بالغ شده آن را بخواند که برای او مناسب نباشد پس انتشار همه موضوعات علمی تعطیل شود چون ممکن است یک دختر تازه بالغ شده برود بخواند. کمی در استدلال آوردن دقت کنیم. اگر این رویه مد نظر قرار گیرد باید همه چیز تعطیل شود.
 
garrus
جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۱:۲۰
 
سلام علی جان!
اگه به این خانوم از طریق ایمیل یا یه چیزی توی این مایه ها دسترسی دارید بگید که با انتقال رایانه به بخش های عمومی منزل مثل حال و پذیرایی یا حتی آشپزخونه میتونه استفاده ی فرزندش رو از رایانه کنترل کنه...!
یا علی!
 
آرشاک محمدی
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۹
 
با سلام. آقای دکتر! بنده یک فرزند دختر دارم و یک فرزند پسر (دو قلو) هم اینک سوم راهنمایی اند. با توجه به این که شما در جای جای وبلاگتان تأکید دارید که نوجوانان و جوانان را آموزش می دهید تا آسیب نبینند خواهش من از شما این است که بفرمایید آیا بنده فرزندانم را تشویق به مطالعه وبلاگ شما بکنم یا خیر؟
دوست عزیزم سلام
با توجه به سنشان لازم است اموزشهای جنسی مناسبی ببینند. می توانید وبلاگ مرا به ایشان معرفی کنید و خودتان نیز توضیحات مناسبی در مورد مسایل به ایشان بدهید.
 
نازی
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۹:۳۱
 
خیلیا هستن که اجازه استفاده از اینترنت رو به افراد زیر 18 سال نمیدن.به نظر من راه درستش همینه
وبلاگ آقای دکتر نه تنها عیبی نداره که خیلی خیلی هم حسن داره و ما متشکریم از ایشون
 
سحر
سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ۱۸:۳۹
 
به جای محدود کردن دخترتون باهاش دوست باشید و براش وقت بزارید و وقتی که توی اینترنت میره پیشش باشید
 
مادر
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ۲:۴۶
 
شاید دختر شما ناراحتی دارد یا حس جدیدی را تجربه میکند بهترنیست برای او یک مادر مدرن باشید..
ایرانی
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۵۰
 
معذرت بابت سوالم .پست را در حین نوشتنم گذاشتید به همین دلیل ندیدم .به حساب بی ادبی نگذارید.
بدرود تا درودی دگربار
 
ساناز
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۷
 
سلام جناب دکتر.از پاسخ های مفیدی که به سوالا میدید بی نهایت سپاسگذارم.حیف که نمیتونید جواب بدید ادامه ی سوال قبلم رو میخواستم بپرسم.ولی انگار باید صبر کنم.امیدوارم در کار خارج از کشور موفق باشید.
 
امیر
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷
 
درود بر شما
 
کولی
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۶
 
من واقعا از شما تشکر می کنم که با راه اندازی این بلاگ خیلی از سوالاتی ضروری دوستان که می تونه بین چندین نفر مشترک باشه وقت می ذارید و جواب می دیدید
چیزی واقعا تو کشور ما کمبودش حس می شه .
همیشه سلامت و پیروز باشید .
 
جواد
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۶:۱۷
 
سلام و خسته نباشید...
آقای دکتر لطفا به سوال قبلم جواب بدید نگرانم...
یه سوال!
ورزش طناب زدن چه تاثیری داره؟؟
آیا روی قد تاثیـر داره یا نه؟!
دوست عزیزم سلام
تا جاییکه من اطلاع دارم ورزش طناب زدن روی قد تاثیری ندارد
 
hosein
یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ ۱:۱۳
 
سلام دکتر خوب هستید 
آفرین بر شما 
خداوند شما را اجر بدهد اگر شما نبودید چه کسی میخواست جواب سوال های ما را بدهید

ببخشید دکتر بنده از سنین کوچکی دارای انحراف آلت به سمت چپ بودم آیا میشه کاری کرد درست شود
دوست عزیزم سلام
اگر میزان انحراف در حدی باشد که عمل جنسی را دچار مشکل کند نیاز به عمل هست و گرنه در اکثر موارد انحراف به حدی کم است که هیچ مشکلی ایجاد نمی کند
و نیاز به عمل جراحی نمی باشد. عوارض جراحی زیاد است و ممکن است به اعصاب ناحیه اسیب وارد شود و عمل جنسی را با مشکل مواجه کند
 
من
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱:۲۷
 
دکی جون بیا دیگهـ
نیـازمندیمـ بهت
سارا
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۹
 
سلام دکتر خسته نباشید 
من دختر 28 ساله هستم که مدت 8 ماه است عقد کرده ام الان میل به رابطه با نامزدم دارم اما از طرفی من و همسرم نمیخواهیم به پرده بکارت من آسیبی وارد شود حالا از شما تقاضا میکنم کمی ما را راهنمایی کنید آیا امکان اینکه عمل دخول انجام شود و به پرده اسیب وارد نشود وجود دارد و لطف کنید نحوه تشخیص پرده را به من آموزش دهید از طریق عکس 
آیا به نظر شما برای تشخیص نیازی به مراجعه پزشک وجود دارد و آیا با معاینه امکان پارگی وجود دارد ؟ خواهش میکنم هر چه زودتر به من پاسخ دهید ممنون
دوست عزیزم سلام
با دخول پرده اسیب می بیند چون پرده در ورودی مجرا قرار دارد و ورود الت بدون اسیب به ان امکانپذیر نیست.
 
hasti
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۴
 
سلام آقای دکتر 
من 21 سالمه و برای معاینه پرده بکارت به دکتر عضو هیئت علمی مراجعه کردم
ایشون گفتن که پرده من از نوع ارتجاعی و کنگره ای شکل هست .
من هر چی تو اینترنت نگاه میکنم پرده ارتجاعی و کنگره ای دو نوع است و یه نوع پرده نیست . امکان آسیب وجود داره که دکتر اون رو هم کنگره ای و هم ارتجاعی گفته؟ با توجه به اینکه من نامزد دارم و 1 ماه نامزدیم و هیچ دخولی چه به وسیله آلت چه دست انجام نشده فقط مالش و بازی کردن با قسمت بالایی واژن 
ممنون میشم من رو تز نگرتنی در بیارید آقای دکتر
دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها گفته ام پرده ارتجاعی بعد از رابطه جنسی قابل تشخیص می باشد ولی کنگره ای به نوع سوراخ وسط پرده اطلاق می شود که در معاینه قابل تشخیص می باشد. احتمالا پرده شما از نوع گوشتی ضخیم با سوراخ کنگره ای می باشد و ممکن است در سکس پاره نشود.
 
یه دختر
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۳
 
آقای دکتر تلفنتون خاموشه؟!
من چه طوری ازتون سوالمو بپرسم؟!
دوست عزیزم سلام
من در حال حاضر ایران نیستم و موبایل ایرانسل من فعال نیست
 
علی
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲
 
اقای دکتر علت اینکه مردان از زنان قویترند چیست؟
راستی در کدوم کشور هستید؟
دوست عزیزم سلام
قویتر بودن مرد نسبت به زن نسبی است یعنی زنانی هستند که از مردان قویترند ولی در کل به علت اینکه توده عضلانی مردان نسبت به زنان بیشتر است مردان عضلات قویتری دارند. علت این توده بیشتر و قدرت بیشتر هورمون تستوسترون می باشد که در مردان بیشتر از زنان می باشد.
من به عنوان پزشک به عربستان اعزام شده ام و در شهر مکه هستم.
 
حسام
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱
 
اقای دکترسلام من قبلا خودارضایی داشتم خیلی وقته ترک کردم ولی هرشب که میخوابم تو خواب مقداری کم اب منی ازم خارج میشود کلافه شدم بگید چی کار کنم راستی اقای دکتر میشه بگید درحال حاضر کدوم کشور هستید؟
دوست عزیزم سلام
روزانه یک عدد کپسول فلوکستین بیست میلی گرمی برای مدت یکماه میل کنید.
من در حال حاضر بعنوان پزشک به عربستان اعزام شده ام و در مکه هستم.
 
علی
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۹
 
چه جالب تو رو خدا منو هم تو خانه خدا دعا کنید التماس دعا.
من طبق گفته شما قید امپول ودارو رو زدم فقط میخواستم بپرسم اگر امپول تستسترون عوارض دارد پس این امپول برای چه ساخته شده وچه کسانی باید این امپول را بزنند؟ایا زنان هم با زدن این امپول میتونند مثل مردان قوی بشند؟
عوارض کراتین چیست؟من برنامه غذایی را که از باشگاه دریافت کردم که سرشار از پروتئین است وهمونو من مصرف میکنم کاملا طبیعی مثل لوبیا سیب زمینی ابپز وعدس و.. اما باشگاه هام هم در کنار ان پودر های پروتئینی که بسیار گران است را به فروش میرساند میخواستم ببینم اینها هم که عوارض ندارد؟از اینکه منو راهنمایی میکنید بسیار از شما ممنونم.
دوست عزیزم سلام
این آمپول برای کسانی که به ان نیاز دارند می باشند و در زنان هم اثرات و عوارضی دارد که در صورت ضرورت قابل استفاده است.
عمده پودر هایی که به فروش می رسد از طریق قاچاق وارد کشور شده یا از مجاری نا مطمئن و تایید نشده وارد شده است لذا به هیچ وجه توصیه نمی شود. همان مواد غذایی طبیعی که گفتید بسیار موثر و خوب می باشد. قصد باشگاهها از فروش این پودر ها کسب سود بیشتر می باشد.
 
کولی
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۴۰
 
سلام آقای دکتر
من دختری ۲۹ ساله هستم که ۱سال می شه نامزد کردم و ۳ماه هست که عقد کردیم.
من با همسرم رابطه جنسی برقرار کردم ولی از اونجایی که نمی خوام تا وقتی ازدواج نکردم پردم آسیب نبینه، عمل دخول انجام ندادیم ولی مشکلی که من دارم مایع همسرم در حین سکس روی آلتم ( دهانه ورودی ) ریخته می شه و من بعد از اون به دلیل استرسی که امکان باردار شدن بهم دست می ده از قرص های هورمونی استفاده می کنم
ما از کاندوم هم استفاده می کنیم ولی گاهی وقتها به دلیل پارگی یا دسترس نبودن کاندوم مجبور به مصرف قرص می شم .
لطفا به من کمک کنید که چی کار کنم مجبور به استفاده از قرص نشم.
ممنون
دوست عزیزم سلام
لازم است که از ریختن مایع منی روی الت تناسلی خود جلوگیری کنید. قبل از خروج مایع منی باید همسرتان با اقداماتی مانع از ریختن ان روی الت تناسلی شما شود. استفاده از کاندوم هم بسیار مفید می باشد. باید کاندوم قبل از خروج منی روی الت تناسلی کشیده شود تا پاره نشود
 
رضا
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۵۰
 
سلام آقای دکتر من شنیدم که اگه دختری قبلا سکس مقعدی داشته حتی بعد از چند سال بوسیله پزشکی قانونی قابل تشخیصه آیا این مساله درسته؟اگه جواب مثبته چطور تشخیص میدن؟
دوست عزیزم سلام
سکس مقعدی عوارضی دارد و از روی این عوارض قابل تشخیص است. بسته به اینکه میزان عوارضی که به جا گذاشته چه مقدار است قابل تشخیص است. لذا نمی توان گفت همه موارد قابل تشخیص هستند در فردی ممکن است با یکبار سکس مقعدی قابل تشخیص باشد و در یک فرد ممکن است بارها سکس مقعدی انجام شده باشد و قابل تشخیص نباشد.
 
behzad
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۰:۱۰
 
بازم سلام چرا ما مردها دوست داریم این همه به دخترها جوان نزدیکی کنیم
ببخشید معنی حشره شده در سکس چیییییییییییی؟
خواهر و براد سکس کنن چه اتفاقی می افته مگه به نظرم جلوی این همه بی بند باری گرفته میشه
چه فرقی میکنه من ارضاش کنم یا یه پسر غریبه که در آینده میخواد بشه شوهرش
خواهشن این موضوع رو شفاف توضیح بدین
کلوب دات کام فراموش نشه اگه عضو شدین حتما اطلاع رسانی کنید
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
دوست عزیزم سلام
فکر می کنم بهتر از هر کسی پاسخ سوالات فوق را خود می دانید.
 
امیر
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱:۴۶
 
با سلام و خسته نباشد
آقای دکتر من همیشه احساس خستگی و وضعیتم جوری هست که بیشتر موقع ها از زیر یه کاری در میرم و احساس خستگی می کنم و در ضمن بدن من گرمه و کف دستم هم در بعضی موقع ها عرق می کنه ، من حدث زدم که تیروئید من مشکل داشته باشه. 
آیا شما چی حدث میزنید؟
باید پیش چه پزشک متخصصی واسه حل مشکل خودم برم ؟
در ضمن بعضی موقع ها وسط پیشونی من درد داره و وقتی دستمو فشار میدم به پشیونی خودم دردش برطرف میشه.
لطفا منو کمک بکنید و بفرمایید مشکل کجاست.
با تشکر فراوان
دوست عزیزم سلام
شما باید به یکی از همکاران پزشک عمومی مراجعه کنید تا با اخذ شرح حال و انجام معاینه و درخواست یکسری از ازمایشات تشخیص دقیق بیماری شما را داده و اقدامات درمانی مناسب را برای شما انجام دهد.
 
طوبا
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱
 
سلام اقاي دكتر
شايد براي دادن اين نظر يكم دير شده باشه اما شرمنده من شديدا درگير امتحان هاي نهايي بودمو امكانش برام نبود كه سري به وبلاگتون بزنم اما نظر من در مورد حرف هاي خانوميه كه به دليل اين كه دخترشون مطالب وبلاگ شمارو خونده بود معترض بودن 
من بايد خدمت اين خانوم و كسايي كه چنين طرز فكري دارن عرض كنم يك فرد تا زماني كه در وجود خودش نسبت به مسايل جنسي احساسي نداشته باشه يا به طور كلي بهتر بگم احساس نيازي نداشته باشه دنبال اين مسايل نميره و حتي اگه مطلبي پيرامون اين مسايل از كسي بشنوه كنجكاو نميشه من اين مسله رو به عين در وجود خودمو هم سن وسالام تجربه كردم من خودم به شخصه براي اولين بار اول راهنمايي بودم كه از يكي از هم كلاسيام پيرامون رابطه ي جنسي مطالبي شنيدم و بعدهاهم به طور خيلي اتفاقي چندين كتاب در اختيارم قرار گرفت كه پيرامون اين مسايل بود اما چون من اون زمان احساسي در وجود خودم نداشتم اصلا دنباله ي اين مسايل رو نكرفتم و تقريبا اواخر سوم راهنمايي بود كه نسبت به اين مسايل كنجكاو شدم و هر قدر كه فشار جنسي رو در خودم بيشتر احساس مي كردم كنجكاو تر هم مي شدم و اين امر نه تنها در من بلكه در بيشتر افراد صادقه بنابراين بهتون اطمينان ميدم اگه دختر شما در وجود خودش غوغايي رو احساس نكنه ديگه پيگير اين مسايل نميشه و در غير اين صورت هم طبيعي ترين حقشه كه در مورد مسايل جنسي اطلاعات درستي در اختيارش قرار بگيره و اگه شما اين حق و ازش بگيرين به نظر شخصيه من مثل اينكه حق نفس كشيدنو از دخترتون گرفته باشين......
ودر مورد ان كه به اقاي دكتر گفته بودين لازم نيس كه اين مطالب رو در وبلاگشون بگن و هركي نيازي به اين مسايل داشته باشه ميتونه به مراكز مشاوره مراجعه كنه بايد بهتون بگم اولا اين مراكز مشاوره تعدادشون واقعا انگشست شماره و براي خيلي از افراد پرسيدن اين سوالا به طور حضوري شايد سخت باشه و يا شرمو حيا مانع اين كار بشه بعدشم خود من به عنوان يه جوان 18 ساله اگه روزي خواستم به اين مراكز مراجعه كنم و پدر و مادرم ازم سوال كردن كه دارم كجا ميرم ايا راحت بهشون ميتونم بگم؟ بالاخره ادم خجالت مي كشه
 
طوبا
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۴
 
در صورتي كه حالا با وجود وبلاگ اقاي دكتر من راحت و بي دغدغه هر وقت خواستم ميتونم سوالاتمو مطرح كنم و پاسخ هاي قابل اطميناني بگيرم من از زماني كه با اين وبلاگ اشنا شدم از دست خيلي از دغذغه ها راحت شدم و به پاسخ خيلي از سوال هايي كه شايد بيش از يك سال بود كه شديدا ذهنمو مشغول كرده بود رسيدم و به كمك اين وبلاگ تونستم پاسخ هاي درستي در اختيار دوستانم كه در مورد اين مسايل سولاتي داشتن قرار بدم و اي كاش بتونين اينو درك كنين كه اين جور مسايل چقدر ذهن جوون هاي هم سنو سال منو مشغول مي كنه و چقدر به وجود همچين وبلاگ هايي در جامعه نيازه
و مطلب اخر اين كه اگه يكم فكر كنيم به اين موضوع پي مي بريم كه اقاي دكتر واقعا هدفي جز اطلاع رساني صحيح ندارن و كاملا نيتشون الهي چون ايشون واقعا باصبر و حوصله پاسخكوي تمام سولات هستن بدون اين كه مزدي دريافت كنن و به خوبي ميدونيم هر كسي حاضر به اين كار نميشه
 
سلام
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۱۹
 
سلام و خسته نباشید از وبلاگ زیباتون واقعن خوشحال شدم من چند ماهی 
هست سینه هام بزرگ شده و میشه گفت باد کرده میشه گفت موشکی توپل
و خیلی شول هست و خب من یک پسر هستم و برای من مه 19 سالمه چیز جالبی نیست و از همه کار افتادم استخر ورزش میشه گفت شنا حتا لباس....
بعضی ها میگن چربی هست و میشه عمل کرد چون شوله میخاستم راهنمایی کید چه دکتری برم و هزینه عمل برام بگین ممنون میشم وبلاگ خودم بگین منتظرم 
لطفا جواب من رو بدید برام مهم هست چند وقتی هست منو داره اعصبی میکنه  نمیدونم چه دکتری باید برم
دوست عزیزم سلام
شما می توانید اول به یک پزشک عمومی مراجعه کنید تا با اخذ شرح حال و اقدامات اولیه تشخیص علت داده شود و اگر نیاز به جراحی بود به یک جراح معرفی شوید و اگر نیاز نبود با دارو کمکتان کند
 
جواد
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۳۰
 
سلام
اقای دکتر جواب سوال قبلمو که درباره چروکیدگی آلت پرسیدم؛ندادید!!!
لطفا به اون جواب بدید....
بعدش...چطور میشه غده هیپوفیز رو تحریک کرده که باعث افزایش قد شه....
من 17سالمه...قدمم175اما میخوام به 182الی5برسه...
لطفا به طور کامل توضیح بدین....
ممنون و سپاسگزار
منتظرم
دوست عزیزم سلام
رشد قدی یک نفر تابع قد پدر و مادر وی می باشد و بطور معمول به میانگین قد پدر و مادر می رسد. قد 175 قد طبیعی و خوبی می باشد. افزایش قد معمولا تا سن 25 سالگی ادامه می یابد و احتمال افزایش قد شما وجود دارد. نمی توان هیپوفیز را تحریک به ترشح کرد بلکه باید هورمون رشد را بصورت آمپول استفاده کرد که استفاده از ان با شرایط خاص و تحت کنترل صورت می گیرد و به نظر من در مورد شما نیاز به استفاده از ان نیست
 
سلام
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۴۰
 
سلام /اقای دکتر
من دختر 22 ساله هستم.
نمیدونم سوالم ارتباطی داره یانه
اما هیچ جا جواب منو نمیدن.ممنون میشم کمکم کنید.من توی خیالم با کسی رابطه جنسی داشتم!که تازه فهمیدم این یعنی خود ارضایی و گناهه
حالا همش سعی میکنم حواسم رو پرت کنم تا اینکارو نکنم.
اما از من با خوندن مطالب جنسی و حرف زدن با کسی که دوستش دارم.و حتی حرف زدن توی خیالم که هیچ رابطه جنسی توی خیالم نیست‘ مایعی خارج میشه.
آیا این که من با حرف زدن یا خوندن مطالب جنسی این اتفاق برام میفته اشکالی داره؟
و من نمیدونم آیا این همونه که غسل میخواد؟میشه کمکم کنید؟
دوست عزیزم سلام
صرف خروج این مایع نیاز به غسل نیست. کاری که شما می کنید تحریک جنسی می باشد یعنی با افکار جنسی شهوت خود را تحریک می کنید که باعث ترشح مایع لغزنده ساز در مجرای تناسلی می شود. اگر شدت تحریک بگونه ای باشد که شما را به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برساند و ارگاسم شوید خود ارضایی می باشد و به نظر برخی از اقایان مراجع نیاز به غسل دارد.
 
ساناز
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۱۲
 
سلام جناب دکتر
من از روشی که برای معاینه ی پرده گفته بودید استفاده کردم
و فکر میکنم که پرده من از نوع کنگره ای بوده چون طبق گفته ی خودتون وسطش باز بود
میخواستم ببینم از کجا میتونم بفهمم که آیا آسیبی به پرده ی من در اثر خود ارضایی وارد شده یا نه؟

زیارت قیول
دوست عزیزم سلام
اگر در مقایسه با عکسها از سلامت پرده اطمینان حاصل کردید که نیاز به اقدام دیگری نیست و اگر نمی توانید تشخیص درستی بدهید برای مشخص شدن اسیب باید به یک پزشک جهت معاینه مراجعه کنید تا بتواند تشخیص دهد اسیب رسیده یا نه
 
یه دختر
جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱
 
انشاالله که سفر خوش بگذره
ما رو هم دعا کنید
ایشالا خدا خیرتون بده

-----------
آقای دکتر آیا کسی که بعد از رابطش پریود شده باشه ، احتمال حاملگی داره؟!

ممنون
دوست عزیزم سلام
بطور معمول اگر بارداری حاصل شود پریود رخ نخواهد داد
 
سهیل
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۰:۵۲
 
سلام..پماد تستسرون تاثیری بر بزرگی الت دارد؟....از کجا میشود تهیه کرد؟
دوست عزیزم سلام 
این پماد از زمان بلوغ تا حدود سن بیست سالگی موثر است. در ایران موجود نیست و باید از مراکز تک نسخه ای و خارج از کشور تهیه شود
 
من!
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰
 
سلام آقای دکتر.سوالی داشتم:
من 17 سالمه و بنا بر دلایلی (بی میل نبودن خودم و...) ازدواج کردم.گرچه مادرپدرامون مخالف ازدواج تو این سن بودن،اما در نهایت اجازه دادن.
سوالی ک داشتم اینه: من و همسرم هردو عاشق بچه هستیم و حتی نامگذاری هم کردیم.میخواستم بدونم اگه تو این سن باردار شم خیلی مشکل داریم؟؟
1دلیلش اینه ک خیلی بچه دوست داریم.
بدلیله دیگش اینه ک من تو چندتا وبلاگ خوندم بعضی از خانمها متاسفانه براثر حادثه ای همسرشون رو از دست دادن و الان خیلی ابراز ناراحتی میکنن ک چرا همون اول ک همسرشون خواسته قبول نکرد بچه دار شن تا الان 1یادگاری ازش باشه!
میترسم....خیلی ک خدای نکرده همچین اتفاقی هم برای من بیفته....... 
کمکم کنید.
دوست عزیزم سلام
بارداری در این سن خطری برای شما ندارد در واقع خطر ان همان خطرات بارداری است و نه چیز دیگر. در سنین بالا خطرات بارداری بیشتر خواهد بود که دلیل ان افزایش سن می باشد. زمان باردار شدن به توافق زن و مرد بر می گردد و با توجه به اینکه تازه ازدواج کرده اید باید با همسرتان در این مورد به توافق برسید. نمی توان زمان خاصی را برای این امر در نظر گرفت چون کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد. البته توصیه من کمی صبر می باشد. یعنی حداقل تا یکسال بعد از ازدواج صبر کنید.
 
se
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۱۸
 
سلام آقای دکتر
من تو وبلاگ هر چی گشتم چیزی راجع به شب زفاف یا اولین باری که پرده پاره میشه ،ندیدم. دقیقا نمیدونم اون لحظه چه اتفاقی می افته ، در حین دخول ، بعد از دخول تا پایان رابطه چه اتفاقایی واسه دختر و پسر می افته . و چه جوری رفتار کنن. 
ممنون میشم که یه پست کامل در این مورد بزنید.
دوست عزیزم سلام
این دو مطلب را مطالعه کنید اگر سوالی بود باز در خدمت هستم
http://doctorsheikh.blogfa.com/post-29.aspx
http://doctorsheikh.blogfa.com/post-27.aspx
 
سمانه
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۵۷
 
سلام
دکتر
خوشحالم مکه ای

تو رو خدا- حالا که نزدیک کعبه ای
یکم برا مشکلات ازدواج ما دعا کن
تورو خدا منو خیلی دعا کن
سنم داره میگذره- خواستگار ندارم
دوست عزیزم سلام
من برای همه ایرانیان و رفع مشکلاتشان دعا می کنم و امیدوارم مشکلات شما نیز حل شود ولی باید بپذیریم تا خود ما نخواهیم مشکلات ما حل نمی شود. شما می توانید به سایت موسسه فرهنگی خانواده امین مراجعه کنید و عضو شوید تا خواستگار در خور و مناسبی به شما معرفی کنند. اعضای این موسسه اکثرا افراد تحصیل کرده و متشخص هستند و این موسسه ازدواجهای موفق زیادی داشته است. من نیز به عنوان مشاور با این موسسه همکاری دارم.
 
فریشان
یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴
 
اقای دکتر تو را خدا جواب مونه بده !
1 _ اصو لا چرا بدن انسان آب میا ورد که انسان میپندد و مریض میشود .
2 _ راه حل و علاج شان چیست ؟
دوست عزیزم سلام
لطفا واضح تر سوال خود را بیان کنید
 
ruzegar
یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۵۵
 
mano tayid nemikonin? chera
 
sara
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۶:۵۶
 
سلامی گرم نثار شما دکتر عزیز . 23 ساله ام و مجرد . 8 روزیست به دلیل تجویز دکتر ، دزوسپتیو مصرف می کنم ( سونوگرافی وجود یک کیست هموراژیک را در تخمدان راستم نشان داده که البته در اثر ورزش شدید پاره هم شده ) امروز در نت خواندم که در 2007 تجویز این دارو از طرف سازمان دارویی آمریکا به دلیل لخته کردن خون منع شده ، به نظر شما به خوردن این قرص ادامه بدم ؟؟؟ آیا این مطلب صحت دارد ؟ اگر دارد چرا در ایران هنوز توزیع و مصرف می شود ؟
دوست عزیزم سلام
قرص دزوسپتیو نسل جدید قرص ضد بارداری با میزان کمتر استروژن و پروژستین میباشد که برای کاهش عوارض قرصهای ال دی و اچ دی این کار صورت گرفته و این قرصها ساخته شده است. بدون نگرانی مصرف انرا ادامه دهید.
 
علی
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۳
 
اقای دکتر من در این بخش سوالی پرسیدم بی زحمت جواب بدهید
 
فریشان
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۴۲
 
با سلم مجدد اقای دکتر .
مادرم بدن شان آماس نموده و جلوی دکتر بر دیم ایشون گفت بدن مادر تون آب اضافی اورده باید عمل جراحی شود .
سوال این بود دلیل اوردن اب اضافه بدن از چیست و علاج درمان شان از چیست.
بچه از دهات .
دوست عزیزم سلام
بسته به اینکه ورم در کدام قسمت بدن باشد می تواند دلایل متعددی داشته باشد. مثلا در بیماران مبتلا به سیروز کبدی شکم اب می اورد. در بیماران قلبی ممکن است ریه ها پر از اب شوند یا پاها کمی متورم شوند. در بیماران کلیوی ممکن است پاها متورم شوند یا دور چشم پف کند و متورم شود. در برخی بیماریهای حساسیتی ممکن است صورت متورم شود. در گرفتگی عروق پا نیز پاها به شدت متورم می شود. در واقع باید بگویم بسته به اینکه در معاینه شرایط بیمار چگونه باشد تشخیص داده می شود علت ورم چیست و بسته به تشخیص درمان ان نیز مشخص می شود. یا باید مادر شما معاینه شود یا اطلاعات دقیقتر و کاملتری در اختیار من قرار دهید تا بتوانم شما را راهنمایی کنم.
 
رضا
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱:۱۹
 
سلام من شنیدم اگه دختری رابطه جنسی مقعدی داشته بعد از چند سال پزشکی قانونی میتونه تشخیص بده؟ آیا این درسته؟اگه جواب مثبته چطور تشخیص میدن ممنون
دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها تاکید کرده ام سکس مقعدی عوارض دارد و از روی همین عوارض تشخیص داده می شود. وقتی دختری بارها این سکس را تجربه می کند اسفنکتر مقعد وی به نسبت حالت طبیعی باز تر می شود و در معاینه می توان از روی این موضوع و برخی مسایل دیگر تشخیص داد از طریق مقعد چیزی وارد شده یا نه.
 
سلام
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱:۵۳
 
آقای دکتر مگه سوال من چش بود؟اینهمه منتظر شدم
دوست عزیزم سلام
سوال شما ایرادی ندارد. متاسفانه مشکل از بلاگفا می باشد که سوالات را از اخر به اول نمایش می دهد و من باید ابتدا سوالات اخری که پرسیده شده را پاسخ گویم تا به سوالات قدیمی تر برسم و با توجه به وقت محدودی که دارم برخی از سوالات قدیمی به نسبت سوالات جدید دیرتر پاسخ داده می شود. از این بابت پوزش مرا بپذیرید
 
نگین
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۵
 
سلام. خسته نباشید و زیارت قبول.
گفتگویتان با یکشنبه را خواندم. بسیار مفید بود.
من 29 ساله ام. در بیست سالگی ازدواج کردم. رابطه جنسیم با همسرم خیلی خوب و عاشقانه است اما هیچ وقت ارگاسم نمی شم و بعد از سکس خود ارضایی میکنم.
بارها سعی کردم تمرکز کنم و راحت باشم تا بتونم به ارگاسم در زمان سکس برسم. بارها روش سکس و زمان اون رو تغییر دادیم و سعی کردیم همه شرایط رو فراهم کنیم که من به ارگاسم برسم اما باز هم این اتفاق نیفتاده.
حالا 9 ساله ازدواج کردم و حتی یک بار هم لذت ارگاسم در حین رابطه رو نچشیدم. این موضوع خیلی اذیتم میکنه. لطفا راهی برای حل این مشکل پیشنهاد بدید.
بازم ممنون.
دوست عزیزم سلام
از لطف شما سپاسگزارم. با توجه به شرحی که گفته اید شما باید با همسرتان از نظر عاطفی اگر مشکلی دارید حل کنید. قبل از سکس و دخول تا مرز ارگاسم همسرتان کلیتوریس شما را تحریک کند و سپس دخول انجام شود و در حین دخول نیز از پوزیشن عمود بر هم استفاده کنید تا همسرتان در حین دخول نیز با دست کلیتوریس شما را تحریک کند در این صورت لذت ارضا شدن در حین رابطه جنسی را تجربه خواهید کرد. در واقع به جای خود ارضایی بعد از رابطه همسر شما قبل از دخول با تحریک کلیتوریس و بعد تحریک کلیتوریس و واژن در هنگام دخول شما را در حین رابطه به ارضا برساند. همچنین اگر همسر شما زود انزالی دارد باید درمان شود.
 
جواد
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱
 
آقای دکتر چـــــــــــــــرا جواب منو نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیزم سلام
من ایران نیستم و از بابت تاخیر در پاسخ گویی به سوالات عذر می خواهم
 
کولی
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۱
 
سلام آقای دکتر 
من ازتون سوال پرسیده بودم هم توی این صفحه و هم به ایمیلتون ارسال کرده بودم
لطفا به من جواب بدید
ممنون از شما .
دوست عزیزم سلام
من در حال حاضر ایران نیستم و فرصت محدودی دارم لذا از تاخیر در پاسخگویی به سوالات دوستان عذر می خواهم و در اولین فرصت ممکن پاسخ سوالات را خواهم داد
 
عارف
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳
 
اقای دکتر مرگ منو هم اونجا ارزو کنید.
نمیدونم با این شهوت چکار کنم؟لعنت برکسانی که مخالف ازدواج موقتن.تف بر این مملکت
دوست عزیزم سلام
به جای ارزوی مرگ برای شما آرزوی مجازات کسانی را می کنم که باعث و بانی این مشکلات در کشور عزیزمان هستند. خداوند به همه ما کمک کند تا بتوانیم وضعیت خود را تغییر دهیم چرا که ان الله لا یغیروا ما بقوم الا یغیروا بانفسهم
 
علی
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۱
 
اقای دکتر حالا سوالم را بژرسم
بپرسید
 
عارف
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۵۹
 
همنطوره اقا دکتر نفرین بر این مسئولین.با سخت شدن شرایط ازدواج وبالارفتن سن ازدواج وبا این تورم مسکن ماشین و...جوانان چکار کنند از طرفی ازدواج موقت رو هم بعضی ها باهش کاملا مخالفن.اقا دکتر قبول کنید در چنین شرایطی قبولاندن کنترل جنسی که جوانان در داغترین دوران اوج جنسی هستند کار بسیار سختی است.با این فناوری ماهواره نت و..ومتاسفانه جوانان ب روابط نامشروعو... روی می اورند.نمیدونم اخبار ایران را ژیگیری میکنید یا نه اخبار وحشتناک تجاوزات به زنان و...
مسئول کیست؟
در ضمن اقای دکتر طبق یک امار رسمی امار خود ارضایی در کشورهای اسلامی 4برابر کشورهای دیگراست.بله.چون انان با داشتن فاحشه خانه و...
یک کلام تاسف
دوست عزیزم سلام
بی خبر نیستم بخصوص خبر تجاوز به همکار پزشکمان در گلستان باعث تاسف شدید شد و همانگونه که گفتم از ماست که بر ماست. اگر من بنشینم تو بنشینی چه کسی بر می خیزد. باید همه ما در هر جایگاه و مقامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت کشور و جامعه در پیش گیریم.
 
جواد
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۳۰
 
لطفا سوالی که درمورد چروکیدگی آلت پرسیدم رو جواب بدین

دوست عزیزم سلام
سوالات به تدریج پاسخ داده می شود و به دلیل اشکال بلاگفا سوالات موخر زودتر از سوالات مقدم پاسخ داده می شود
 
بابک
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۵۸
 
سلام دکتر شیخ و ممنون از زحمات شما. سوالی از شما داشتم و اون اینکه من به عقده جنسی مبتلا شدم یعنی الان که 35 سالمه و مجردم فقط یکی دوبار سکس داشتم و اون هم خیلی ارضام نکرد و اصلا دخترای خوشگلی نبودند الان افسوس میخورم چرا در سنین پایین تر سکس نکردم چون لذتی که اون موقع داره الان نداره و بخصوص به دخترهای جوان که سکس میکنند حسودی میکنم و دائم فکر میکنم که اونها به نهایت لذت و خوشبختی رسیدند و من عقب افتادم نمیدونم چجوری از این عقده رهایی یابم جناب دکتر خواهش میکنم کمکم کنید عقده ای بودن خیلی زجر آوره خیلی خیلی دردناکه زندگیمو جهنم کرده
دوست عزیزم سلام
کاش همان یک یا دو سکس خارج از چارچوب ازدواج را هم تجربه نمی کردید. شما نباید از این بابت خود را سرزنش کنید یا احساس بدی کنید. صدای دهل از دور خوش است. کسانی که سکس خارج از چارچوب ازدواج را تجربه می کنند در روابط جنسی خود پس از ازدواج دچار مشکل هستند و از نظر روانی ارضای خوبی را تجربه نمی کنند و در حین سکس نیز نگرانی هایی دارند که باعث مشکلاتی برایشان می شود. زمانی که ازدواج کنید منظور مرا درک خواهید کرد. شما چیزی از دست نداده اید و از دیگران نیز عقب نمانده اید. به ازدواج فکر کنید و اینکه یک زندگی خوب برای خود تشکیل دهید و لذت سکس سالم و درست را بچشید.
 
رضا
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۲۶
 
سلام اقای دکتر
زیارت قبول
اینکه میگن بکارت رو ترمیم میکنند و دوباره دهنه ی واژن رو می دوزند که موقع سکس دچار خونریزی بشه تا مثه حالت یه دختر باکره رفتار کنند،اون مسئله ی تنگی خود واژن هنگام دخول چی میشه؟حتی اونایی که بکارتشون رو با خودارضایی از دست دادند و هیچ دخولی نداشتند موقع سکس کامل تنگ هستند و مثه یه دختر باکره میمونند اما اونی که قبلا سکس داشته بعد بکارت مصنوعی درست میکنه اون مسئله تنگی واژن به هنگام دخول رو چیکار میکنه؟با تمام عشق بازی و اماده بودن بازم تنگی واژن توسط مرد احساس میشه.مثه یه زوری میمونه که داره یه لایه گوشتی رو با فشار باز میکنه و این واسه همون دو سه دفعه ی اوله.تو دفعات بعد اصلا چنین تنگی وجود نداره و خیلی راحت تر دخول صورت میگیره.میخوام بدونم اونایی که خیانت میکنند و با دروغ و کلک خودشون رو باکره جا مزنند سر این مسئله چطوری نمیشه فهمید که قبلا سکس داشتند؟
ممنون

دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها گفته ام در صورت ترمیم بکارت در معاینه این امر قابل تشخیص می باشد. اما در باب تنگی واژن باید گفت واژن یا مجرای تناسلی زن خاصیت ارتجاعی دارد و بعد از سکس مجددا روی هم می خوابد و از هم باز نمی ماند یا گشاد نمی شود که بر اساس ان قابل تشخیص باشد.
 
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۱۱
 
سلام دئکتر ببخشید آلت تناسلی تا چند سالگی رشد می کند
لطفا کمکم کنید ذهنم رو در گیر کرده


دوست عزیزم سلام
اندازه الت تناسلی تا سن حدود 20 سالگی رشد می کند
 
پوریا
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۰:۲۷
 
سلام دکتر جان.
اول از همه باید ازتون واقعا ممنون باشم که این همه حوصله میکنید به سوالات ما جواب میدین. انشاا... که خدا پاسخ این زحمتهای شمارو بده.
من یک سوال داشتم راجع به قرص لوونورژسترول:
این قرص اگه زیاد استفاده بشه چه مضراتی داره؟ آیا باعث ناباروری در آینده میشه؟ لطفا منظور از زیاد مصرف کردن این قرص رو شما بگویید که کی باعث میشه آسیب پذیر بشه (البته بجز زمان حالگی قطعی که میدونم)(منظورم کلا قبل حاملگیه)؟ در مورد بسته های آبی رنگ (اگه اشتباه نکنم) و قرمز رنگ هم یه توضیح بدین که چه فرقی داره و کدوم بهتره؟
مثلا ما ان قرص رو تقریبا هفته ای یک بار به مدت 3 هفته پشت سر هم اینو مصرف کردیم (منظورم همسرم) بعدش دوباره یکی دوماه مصرف نکردیم بعدش دوباره مثل قبل مصرف کردیم. آیا این رویه ایی که ما داشتیم واسه همسرم مشکل ساز میشه یا نه؟ 
با آرزوی موفقیت برای کل جوانها و رفع بلاها و آزارهای جنسی.


دوست عزیزم سلام
لوونورژسترول قرص ضد بارداری می باشد با ترکیب پروژسترون که مثل سایر قرصهای ضد بارداری مصرف برای پیشگیری از بارداری دارد. برای موثر واقع شدن باید منظم و پیاپی استفاده شود و اگر یک ماه مصرف و سپس قطع شود دوباره مصرف شود اثر خوبی نخواهد داشت. جواب تکمیلی به ایمیل شما ارسال خواهد شد
 
شهمیر
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۰:۴۹
 
سلام.
تقریبا اکثر مطالب وبلاگتون رو خوندم.
تازه فهمیدم چقدر مردم گرفتاری دارن!
خودمو که می بینم،خدا رو رو شکر میکنم. واقا سلامتی نعمتی که هیچ کس قدرشو نمیدونه.
واقعا متعجبم، شما این همه اطلاعات پزشکی رو مجانی در اختار مردم میگذارین!
فکر کنم از این لحاظ توی ایران تک باشین.
شما خسته نمیشین این همه سوال رو جواب بدین؟
خدایی من که از خوندن این همه سوال،جواب خسته شدم.
چه برسه به شما که هم میخونین وهم جواب میدین.
.......
..........
دیگه نمیدونم چی بگم.
خسته نباشی دکتر.
 
زيبا
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۱۷
 
آقاي دكتر خسته نباشيد من هميشه به وب شما سر ميزنم و از مطالبتون استفاده ميكنم زني هستم 25 ساله يه هفته اي ميشه كه واژنم به شدت خارش پيدا كرده طوري كه بعضي وقتا خيلي دردم مي گيره مي خواستم بدونم از چه پمادي ميشه واسه رفع خارش استفاده كرد بعضي وقتا هم يكم ترشحات پنيري دارم لطفا نگين برو معاينه كه خيلي ميترسم
دوست عزیزم سلام
با توجه به ترشحات پنیری شکل و خارش واژن شما مبتلا به عفونت قارچی شده اید و باید ضمن مصرف کپسول فلوکونازول هفته ای یک عدد (برای دو هفته متوالی)از پماد واژینال کلوتریمازول هم روزانه دو مرتبه برای یک دوره ده روزه استفاده کنید
 
سلام
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۹
 
دختر مجردی هستم. که میخوام سیکل عادت ماهانه ام رو تغییر بدم چند باری از قرص های اچ دی و ال دی استفاده کردم اما خوب باز به مرور زمان به حالت اول بازگشته.از طرفی هم همه منعم میکنن از خوردن این قرصها میخواستم ببینم چه راهیی وجود داره؟و ایا واقعا خوردن این قرصها برای اینده ی من ضرر داره؟

باتشکر
دوست عزیزم سلام
منظور شما از تغییر سیکل عادت ماهانه چیست؟ می خواهید زمان پریود شما تغییر کند یا می خواهید اصلا پریود نشوید یا می خواهید به جای 28 روز کمتر یا بیشتر طول بکشد یا...؟
 
ruzegar
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲
 
salam doktor man matalebe khod erzayi ro khundam gofte budin dar asare khod erzayi shekle alat taghir nemikone pas dalile taghire shekl chiye hamishe fek mikardam vase khod erzayie
دوست عزیزم سلام
تغییر شکل تحت تاثیر هورمونهای جنسی و افزایش سن صورت می گیرد
 
ruzegar
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۶
 
man dokhtaram hamash 19 salame mikham ezdevaj konam ama fek nakonam betunam mishe darmanesh kard ya na atrafe chuchule puste ezafe avorde vase hamin sheklesh avaz shode
دوست عزیزم سلام
نگرانی شما بی مورد است و نیاز به هیچ اقدامی ندارید. بدون نگرانی ازدواج کنید و مطمئن باشید هیچ مشکلی نخواهید داشت.
 
نگین
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۱۱
 
از پاسخ کاملتان سپاسگزارم.
منتها این رِوِش ها را هم امتحان کرده ایم. راستش را بخواهید از این حرکت عصبی می شوم و دلم می خواهد با یک سکس طبیعی به ارگاسم برسم. گاهی سکس ما یک ساعت طول می کشد و همه کاری برای تحریک هم انجام می دهیم. اما در آخر واقعا خسته می شوم و بدنم بی حس می شود. من ترجیح می دهم اگر ممکن است از دارویی استفاده کنم که ارضا شدنم را سریع کند. اگر لازم باشد می توانم برای توضیح بیای مطب. اما اقعا دلم می خواهد این مشکل حل شود. چون احساس می کنم از یک نعمت طبیعی محرومم.
دوست عزیزم سلام
اگر بتوانید حضوری مراجعه کنید قطعا بهتر است. می توانید از ژل فموره استفاده کنید. در داروخانه ها موجود است.
 
علی
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۶:۵۷
 
با سلام . اقای دکتر من یادمه تو کلاس تنظیم خوانواده در دانشگاهمون استادموت گفت که اگه مردی بره تو جکوزی و به مدت مثلا 15 دقیقه بمونه به طور موفت خواسیت باروری شو از دست میده . اگر این مطلب درسته میخوام بدونم چه مدت مردها خواسیت باروری شونو از دست میدن و میشه به از راه به عنوانه راهی برای پیشگیری از بارداری استفاده کرد. با تشکر .
دوست عزیزم سلام
بیضه ها برای اینکه کارکرد طبیعی داشته باشند باید در دمایی پایین تر از دمای بدن قرار گیرند و به همین دلیل خداوند به گونه ای مرد را خلق کرده است که بیضه هایش در کیسه بیضه و با فاصله کمی از بدن قرار گیرند و دمای پایین تری از دمای بدن داشته باشند. اگر در سونا یا جکوزی به مدت زیاد فرد قرار گیرد یا دفعات استفاده او از این قبیل فضا ها که گرم هستند بیشتر باشد به مرور باعث ایجاد اختلال در کارکرد بیضه می شود. این اختلال مشکلاتی را ایجاد می کند که یکی از انها ناباروری می باشد. به دلیل اثرات ان بر سلامت بیضه ها به هیچ وجه نمی توان بعنوان یک روش ضد بارداری روی ان حساب باز کرد و مطالبی که در این زمینه گفته شده نا صحیح می باشد.
 
.....
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۹:۹
 
سلام
اقای دکتر من این طوری شنیدم که هرکس خوردنی های شیرین دوس داشته باشه گرم مزاج و هرکی خوردنی های ترش دوس داشته باشه سرد مزاجه سوال من این که ایا این امر ربطی به گرم مزاجی یا سرد مزاجی جنسی داره یا نه؟
دوست عزیزم سلام
این مساله صحیح نیست. البته ترشیجات به دلیل دارا بودن طبع سرد باعث کاهش میل جنسی می شوند.
 
.....
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۹:۱۹
 
ببخشید یه سوال دیگه
من 18سالمه و تقریبا دو سه سالی میشه که به دلیل اضطرابو بی قراری و سردردی که دارم قرص های ارام بخش استفاده میکنم می خواستم بدونم این مسله ربطی به نیاز جنسی داره یا نه؟ اون طوری که خودم احساس کردم و با مطالبی که تو وبلاگ شما خوندم فکر می کنم نیاز من به قرص های ارام بخش نشات گرفته از نیاز جنسی
و اینکه من وقتی اضطراب دارم یا ناراحت هستم شدیدا احساس نیاز می کنم ممنوم میشم اگه توضیح بدین چرا چنین حالتی پیش میاد و چطور میشه کنترلش کرد/؟
دوست عزیزم سلام
ارتباطی که بین میل جنسی و داروهای ارامبخش وجود دارد رابطه عکس است یعنی اکثر داروهای ارامبخش باعث کاهش میل جنسی می شوند. نکته دیگری که هست زمانی که فرد خشمگین می باشد یا عصبانی است یک رابطه جنسی یا سکس او را ارام می سازد و باعث کاهش عصبانیت او می شود.
 
نازنین
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۲۲:۵۵
 
سلام دکتر جون. من نازنینم! یه جوونه 21 ساله!همیشه وبلاگتون رو میخونم و بعضی سوال و جوابای دوستان و شما،جواب بعضی سوالای خودمم میده.
ولی نمیدونم چرا به هرکس این وبلاگ رو معرفی میکنم،تا خودش نمیبینه باور نمیکنه که یه همچین آدمایی هم پیدا میشن که میخوان ازین راه به مردم کمک کنن. راستش من عذز میخوام ولی بعضیا حتی میگن شما اصلا دکتر نیستین و هدفتون ازین کار و وبلاگ یه چیز دیگست!!!!!!!!!!!!!!! ولی من کلا این موضوع رو رد میکنم و با هزار تا دلیل قانعشون میکنم که شما دکترین و اینقدر انسانیت و شرف تو وجودتون هست که میخواین تو این جامعه ی کثیفی که همه دنبال منافع خودشونن،به آدما کمک کنین.
یه بارم خودم ازتون سوالی کردم و جوابمم بطور کامل گرفتم و ازین بابتم ازتون خیلی خیلی ممنونم. به قول اون دوستمون که گفته بود نمیشه که واسه هر سوالی رفت مراکز مشاوره و ازین گذشته اگه آدم تو یه شهر کوچیک باشه که همه،همدیگه رو میشناسن فکر نکنم این موضوع خیلی خوشایند باشه. اینجوری آدم ترجیح میده تا آخر تو مشکلات و جهلش دست و پا بزنه تا اینکه آبروی خودشو خانوادشو به حراج بزاره. البته از نظر من این موضوعات خیلی طبیعیه و حق هر آدمیه که اینا رو بدونه!ولی متاسفانه اینقدر سطح تفکرات آدما پایینه که ....

فقط خواستم از زحماتتون،وقتتون و خلاصه خودتون که اینقدر خالصانه وقتی رو که میتونین واسه خودتون و خانوادتون بگذرونین،اینجا و واسه جواب سوالای ما جوونا میزارین خیلی خیلی خیلی خیلی تشکر کنم. امیدوارم همیشه موفق و سالم باشین.
رااستی دکتر ، اووووووووووووووووخـــــــــــــــــــــی چه نی نیه کوشولویی دالین! ایشالا که 120 سال زنده باشه زیر سایه ی بابا و مامانش!
همین دیگه! مرسی از وقتی که گذاشتین،. هدف از این عریضه(!!! !!! ) فقط تشکر بود و بس.
زیارتم قبول آقای دکتر! موفق و پایدار باشین .
 
امير
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱:۵۸
 
سلام خدمت دكتر
دكتر يه سوال داشتم؛
23سالمه،مجرد،آلت تناسلي من در حالت نعوظ زاويه كمي با بدن من داره...يعني انگار به شكمم چسبيده..!ميخواستن بدونم طبيعي هستش؟؟؟گفتم واسه آينده و ازدواج مشكلي پيش نياد...(آخه اكثر آلت ها عمود بر بدن يا زاويه به سمت پايين دارند..)
ممنون از پاسخ شما
اهورا
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳
 
سلام آقای دکتر .
ازتون واقعا ممنون هستم که این همه حوصله میکنید به سوالات ما جواب میدین. انشاا... که خدا پاسخ این زحمتهای شمارو بده.
من یک سوال داشتم راجع به قرص پروژسترون :
من و نامزدو هر بار که رابطه داریم ( البته عمل دخولو انجام نمی دیم ) بعدش همسرم 1 عدد قرص پروژسترونو مصرف می کنه که این باعث شده دوران پریودیش نامنظم بشه . از کاندوم هم که استفاده می کنم بعضا به دلیل پارگی کاندوم دوباره از قرص مصرف می کنه .
اولا ازتون خواهش می کنم عوارض این قرصو بگید وبعدش اگه شما قرص یا راه حل دیگه ای سراغ دارید که عوارضی مثل چاقی رو نداشته باشه لطفا پیشنهاد کنید
بازم ممنون
دوست عزیزم سلام
روش پیشگیری اورژانسی فقط برای مواقع اورژانس می باشد و نباید بصورت روتین استفاده شود چرا که به دلیل تغییرات هورمونی دوره عادت ماهیانه را نامنظم می سازد. بهترین روش کاندوم می باشد و یا استفاده منظم از قرصهای ال دی که با توجه به عوارض این قرصها استفاده از نوع خارجی ان به نام یاسمین توصیه می شود
 
رزیتا
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۵
 
عرض سلام وخسته نباشی دارم خدمت آقای دکتر
من چند ماه پیش سوالی پرسیدم که جوابموندادید!!!!!!!!!!!!!ممنون میشم جواب این سوالموبدید؟
من تقریبا هفته ایی یکی-دوبار خودارضایی میکنم یهنی با انگشتم وسط واژنمو میمالم ودرموقع اوج هیجانم تقریبا به اندازه یه بند انگشت داخل واژنم میکنم آیا این کار به پردم آسیب نمیرسونه؟؟
وسوال دومم الان چند هفته ایی است وقتی خودارضایی میکنم به مدت چند دقیقه واژنم منظورم قسمت های پرده هستش خارش وسوزش دارم ویه کمم دل درد میگیرم!میخوتستم علتشو بدونم؟؟؟؟؟
دوست عزیزم سلام
اگر به پرده فشار وارد شود یا چیزی داخل واژن شود احتمال اسیب به پرده هست لذا به واژن یا پرده فشاری وارد نکنید و چیزی هم داخل نکنید
علت سوزش و درد شما ساییدگی مخاط ناحیه تناسلی بوسیله دست و حتی عفونت سطحی می باشد
 
مرتضی
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۴۴
 
سلام خدمت شما
زیارت قبول
چندی پیش در همین بخش سوالی پرسیدم
ام فعلا جواب ندادین
نمیدونم اصلا به دستتون رسیده یا نه
به هرحال من 24 سالمه و مثل همه جوونا در مسائل جنسی گیج شدم
از لحاظی اعتقاداتم به من اجازه نمیده که روابط نامشروع داشته باشم و از طرفی در گذشته روابط جنسی نامشروع داشته ام که وقتی به اشتباهاتم پی بردم توبه کردم اما امروز منرو به زحمت انداخته. 
خیلی سعی می کنم که خودارضایی نکنم اما به طور متوسط هر ماهی 1 بار انجام میدم که البته مجبور به این کار میشم. شرایط ازدواج ندارم ولی خیلی دوست دارم ازدواج کنم اما هنوز سربازیم مونده.
برای اینکه راحت تر زندگی کنم و حتی برای همیشه اینکارو ترک کنم چیکار باید کنم؟
دوست عزیزم سلام
همانطور که در مبحث ترک خود ارضایی گفته ام باید ذهن خود را از مسایل جنسی منحرف کنید. از تنهایی بپرهیزید و سعی کنید با ایجاد فواصل طولانی تر در دفعات خود ارضایی به تدریج انرا کنترل نمایید.
 
فریشان
جمعه ۳ تیر ۱۳۹۰ ۹:۸
 
اقای دکتر گرامی سلام .
خدا بشما اجر عنایت کند . راستی قرار معاینه دکتر مادرم بین پست وگوشت شان آب اورده است .میشه بنویسید که چرا وسط پوست و گوشت آب می اورد و در مان شان چگونه است . خدا بشما عوض شان بدهد . زیرا این روز ها بدن مادرم زیاد پندیده و اماس نموده است .منتظرم یاعلی
دوست عزیزم سلام
تا زمانی که مادر شما معاینه نشود و یکسری آزمایشات ندهد نمی توان در مورد علت این ورم چیزی گفت.
 
حمید
شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۵
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید
می شه بگید منظور از ژیلت چیه و با تیغ چه فرقی می کنه؟ یعنی به چی می گن تیغ و به چی می گن ژیلت؟
دوست عزیزم سلام
تیغ معمولا بصورت جدا از خود تراش است ولی ژیلت تیغ مخصوص به خود در دو یا سه ردیف دارد که با زاویه خاص تعبیه شده و مدلهای گوناگونی دارد. در ضمن ژیلت مارک یک نوع ریش تراش است که چون اولین نمونه جدید را روانه بازار کرده انواع دیگر نیز به همین نام معروف شده اند.
 
علی
شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ ۲۲:۳۲
 
سلام من تا دو هفته ی دیگه ازدواج می کنم . اگه میشه توصیه های لازم برای شب زفاف و نحوه معاینه پرده بکارت رو برام به ایمیلم بفرستید.
با تشکر فراوان علی
دوست عزیزم سلام
مجموعه مطالب اصول رابطه جنسی صحیح را مطالعه فرمایید
 
اهورا
یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۹:۱۳
 
سلام آقای دکتر
ممنون که جواب سوال منو دادید. چون اسم قرص یاسمین رو اولین بار بود که می شنیدم توی اینترنت تحقیق کردم . یه مطلب در موردش نوشته بودند که می خواستم نظرتونو بدونم به نظرتون درسته یا قبل از خرید با زیر نظر یک پزشک آزمایشای لازم رو بدیم اون مطلب این بود :
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
"سلام. 
متاسفانه مطلع شدم كه يكي از آشنايان يكي از دوستان خانوادگيمون كه يه خانم بيست و هفت ساله بوده دو روز پيش فوت شده و علت مرگش استفاده از قرص ياسمين بوده كه عوارض بسيار شديدي روي كبد اون گذاشته و در عرض چهل روز بعد از درد شديدي كه تحمل كرده به رحمت خدا رفته. من خودم اوايل ازدواج براي درمان كيست تخمدان يكي دو ماهي اين قرص رو مصرف كرده بودم ولي چون بهم نساخت گذاشتمش كنار. بعد از شنيدن اين خبر بد تحقيق كردم و متوجه شدم ظاهرا در آمريكا اين قرص هفتاد نفرو به كشتن داده و مصرفش ممنوع اعلام شده. اين در صورتيه كه تو كشور ما ياسمين به عنوان بهترين قرص ضد بارداري با كمترين عوارض تجويز ميشه. از دوستان ميخوام كه اگر اين قرص براشون تجويز شده حتما آزمايشات لازم از نظر تاثيرات اون روي كبد، قلب و .... رو فراموش نكنند. چند تا لينك هم ميذارم كه خبرم مستند باشه: 
http://truthaboutbirthcontrol.com/2009/05/high-health-risk-alert-for-yasmin/ 
http://www.newsinferno.com/archives/3662 
http://www.topix.com/forum/drug/T3FOO9FI451MJNVTQ"
××××××××××××××××××××××××××
به نظرتون صحت این حرف قابل تاییده ؟
با بهترین آرزوها برای شما
دوست عزیزم سلام
هر سه لینک را بررسی کردم هیچیک علمی نیست و مستندات علمی ندارد. یاسمین یکی از بهترین قرصهای ضد بارداری است و در آمریکا نیز استفاده می شود و ممنوع نشده است. لینک تایید دارو توسط سازمان غذا و داروی امریکا را در زیر گذاشته ام
http://www.accessdata.fda.gov/scripts/cder/drugsatfda/index.cfm?fuseaction=Search.DrugDetails
 
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۱۱
 
با سلام
نارگستران آماده برگزاری مراسم نورافشانی و آتش بازي در جشنهاي عروسي،نامزدي و تولد و ساير مراسم ملي و مذهبي با ارزانترين قيمت
شما ميتوانيد نور را هديه كنيد به كسي كه دوستش داريد
به ما سربزنيد
 
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۰
 
کلیپ فوق العاده غمگین از صحنه ی مرگ طاهر در فیلم ستایش
حتماً دانلودش کنید
 
کولی
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۷
 
سلام آقای دکتر
بین قرص مارلون و یاسمین کدوم قرص عوارض کمتری روی کبد داره؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
هر دو قرص از قرصهای هورمونی ضد بارداری هستند که اثرات مشابهی دارند و عوارض انها نیز نزدیک به هم می باشد و نمی توان قضاوتی داشت که کدام یک اثر کمتری روی کبد می گذارد.
 
ی دوست
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۸:۱۱
 
سلام اقای دکتر 
ی سوال داشتم از خدمتتون 
من دختری بیست و پنج ساله قبلا ی ازدواج کردم با 3بار سابقه نزدیکی با همسرم اما همسرم فوت شدن 
بعد ازدواجم متوجه شدم پرده بکارت من از نوع ارتجاعی حلقوی است
در حال حاضر قصد دارم با یک پسر ازدواج موقت کنم میخواستم بدونم من به عنوان دختری که پرده بکارت سالم دارد برای عقد موقت اجازه پدر لازم است 
ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید
دوست عزیزم سلام
شما باید از مرجع تقلید خود سوال کنید چون در این زمینه دیدگاهها متفاوت است و بسته به اینکه از چه کسی تقلید می کنید پاسخ سوال شما متفاوت است.
 
سلام
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۲۱:۲۲
 
منظورم تغییر زمان عادت ماهانه هستش
دوست عزیزم سلام
برای این کار باید به جای روز پنجم از نیمه های سیکل قرصهای ال دی را شروع کنید تا زمان عادت ماهانه شما جابجا شود و با تاخیر صورت گیرد و بعد از اتمام قرصها و انجام خونریزی نیز باز قرصها را مصرف کنید تا زمان ان تغییر نکند و ثابت باشد
 
mail
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۸
 
سلام.آقای دکتر خوشبحالتون مکه هستید برای ماهم دعا کنید. تصوسر شماره 3 معاینه بکارت پردهاز چه نوعی هست؟ممنونم.توروخدا جواب بدید.

دوست عزیزم سلام
همه دوستان عزیز را دعا می کنم و امیدوارم خداوند خواستهای همه را مستجاب کند. تصویر شماره 3 پرده بکارت گوشتی و ضخیم را به تصویر می کشد.
 
یه دختر
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵
 
سلام آقای دکتر
تو این مدت که شما نبودید ، نمیدونستم سوالامو باید از کی بپرسم ! 
نمیدونم چرا ! اما تشخیص شما رو خیلی قبول دارم
اگه امکانش هست بگید مشکل من چیه؟

من دختری 22ساله هستم که معمولا دوره ی پریودم 28 الی 30 روزه هست.
من و نامزدم روز 26اردیبهشت با هم رابطه ی معقدی داشتیم و فقط آلتهامون در حد مالش با هم تماس داشتن و منی ایشون هیچ تماسی با بدن من نداشت.
من طبق ماه گذشته باید 10 خرداد پریود می شدم اما سوم فقط یک لکه خون دیدم و روز هفتم پریود شدم.و روز هفتم مثل دوره های قبل پریود شدم...
تقریا 21خرداد خیلی خیلی کم حالت تهوع(فقط درحد آب جمع شدن توی دهن) و کمی هم اسهال داشتم.و گاهی اوقات هم حس این روداشتم که چیزی توی گلوم و سر معدم گیر کرده !!! بعد ازاون حالت تهوع و اسهالم تبدیل شد به یبوست و سنگینی و پری دلم...
دکتر رفتم وگفت ورم معده دارم ...دقیقا وقتی رفتم دکتر که دوره ی پریودم شروع شده بود (4تیر)
دو روز اول خونریزیم مثل دفعه های قبل بود اما از اون به بعد میشه گفت خیلی خیلی کم شد ...
آیا کم شدن خونریزی تاثیر داروهاییه که مصرف میکنم ؟
یا خدای نکرده احتمال بارداری هست؟
کلا احتمال بارداری با پیشاب در صورتی که فقط سطح آلتها با هم تماس داشته باشه چه قدر هست؟؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدید
دوست عزیزم سلام
با شرحی که گفته اید به هیچ وجه احتمال بارداری ندارید و تغییرات پیش امده ناشی از استرس و فشار های عصبی است که داشته اید. نگرانی شما بی مورد است.
 
sara
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵
 
سلام بر دکتر گرامی ، می خواستم بدونم آیا مصرف قرصهای ضد بارداری باعث بزرگ شدن سینه ها می شود ؟ اگر می شود تا چه حد ؟ چون احساس می کنم از وقتی دزوسپتیو مصرف می کنم سینه هام افزایش حجم پیدا کردند .
دوست عزیزم سلام
بله یکی از عوارض قرصهای ضد بارداری افزایش حجم سینه ها می باشد. دزوسپتیو هم یکی از قرصهای ضد بارداری است که همین عارضه را نیز دارد. با قطع قرص به تدریج این افزایش حجم بازگشت خواهد کرد.
 
یه دختر
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۳
 
یه دنیا ممنونم آقای دکتر 

واقعا نمیدونم چه طوری ازتون تشکر کنم


ایشالا خدا به شما وخانوادتون سلامتی بده
 
rose
دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۲۱:۲۵
 
با عرض سلام خدمت دکتر شیخ الاسلامی 
من دختری 17 ساله هستم که به تازگی نامزد کرده ام 
وقتی برای اولین بار با نامزدم سکس داشتم با دست دخول داشت و به من گفت که پرده ای احساس نمی کند و من هم هیچگونه دردی با وجود اینکه انگشتان تا ته داخل می رفتند احساس نمی کردم و بار های بعد که با الت خود دخول انجام داد باز هم هیچ چیزی مشاهده نکرد و من هیچ دردی هم احساس نمی کردم ... و اما خاطره ای درد ناک در دوران بچگی داشتم که یکی از مرد های فامیل از پشت چندین و چند بار من رو مورد تجاوز قرار داد ولی هیچ چیز جز دست به ناحیه جلو من ان هم فقط مالش وجود نداشت ولی انقدر درد از ناحیه پشت زیاد بود که احساس می کنم هیچ چیز برای من قابل تشخیص نبود و اینکه چند بار با وجود اینکه هیچ دخولی از ناحیه جلو وجود نداشت من بعد از سکس خون مشاهده کردم و متاسفانه هیچ علایمی مبنی بر پاره شدن پرده بکارتم به خاطر ندارم علاوه بر این به دکتر مراجعه کردم و گفت که پرده بکارتم پاره شده است . این موضوع من را بسیار اذیت می کند و مدام خود را سرزنش می کنم و نمی دانم چه اتفاقی برایم افتاده و متاسفانه به دلیل اینکه بچه بودم هیچ چیز به خاطر نمی اورم این موضوع را با نامزدم مطرح کردم گفت برایش هیچگونه اشکالی ندارد ولی می ترسم در زندگی اینده با من به خاطر این موضوع بد رفتاری کند و بیشتر از همه این ها واقعا می خواهم بدانم چه بلایی بر سر من امده لطفا در دو موضوع مرا راهنمایی کنید که بسیار محتاج یاریتان هستم سپاس از تمامی کمک ها و راهنمایی هایتان ...
دوست عزیزم سلام
نگرانی شما بی مورد است و نباید به موضوعی که برای شما پیش آمده بوده است اهمیت بدهید. در اثر همان حادثه که گفته اید پرده شما اسیب دیده و از بین رفته است. حال که نامزدتان با این موضوع مشکلی ندارد شما نیز نگرانی به خود راه ندهید.
 
فاطمه (ج)
دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۲۲:۲
 
اول سلام. دوم خسته نباشید و سوم اینکه لطف میکنید اگر وسط اینهمه کار و گرفتاری من را از مشاوره تان که خیلی به آن اعتقاد دارم محروم نکنید. سوالی دارم که جواب شما اول به عنوان یک پزشک و دوم به عنوان یک مرد ایرانی تصمیم گرفتن را برایم ساده می کند.
آقای دکتر من 29 ساله ام. ده سال پیش ازدواج کردم و بعد از یک سال جدا شدم. حالا سه ماه است که با پسر دوست پدرم نامزد شدم. روابطمان گوش شیطان کر خیلی خوب است. هیچ وقت فکر نمیکردم در زندگی ام عشق را حس کنم. همسر من تا به حال ازدواج نکرده و مشکلی با ازدواج ناموفق من ندارد. در مدت این سه ماه با اینکه صیغه محرمیت خوانده ایم و ایشان می دانند که من باکره نیستم هیچ وقت نزدیکی نکرده ایم. می دانم که همسرم به اولین رابطه مان که قرار است در خانه خودمان باشد خیلی اهمیت می دهند. میدانم که خیلی از مردها به این رابطه آنهم برای اولین بار خیلی اهمیت میدهند.
دوست عزیزم سلام
توصیه من عدم انجام کاری است که قصد انجام انرا برای اثبات عشق خود دارید.
 
هرکی
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۸
 
جواب ایمیل ما را نمیدید
 
اهورا
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳
 
سلام آقای دکتر
طی مشورتی که با شما برای همسرم داشتم شما قرص پیشگیری یاسمین رو پیشنهاد دادید . من این قرصو تهیه کردم ولی بروشور داخلش به زبان آلمانی هست . می خواستم دستور مصرفشو تجویز کنید .
با سپاس فراوان .
دوست عزیزم سلام
این قرصها بیست و هشت عدد می باشد که از روز اول قاعدگی مصرف انها شروع می شود و بعد از اتمام یک بسته ، بسته بعدی بلافاصله شروع می شود.
 
دوستدار شما
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۵:۳۲
 
سلام به جناب دکتر بزرگوار و عزیز
سوالی دارم که در هیچ کجا جواب قطعی برای آن پیدا نکردم
آیا با مالش آلت تناسلی مرد و زن بر روی یکدیگر و خروج پیشاب از مرد احتمال بارداری وجود داره؟
شنیدم پیشاب تعداد کمی اسپرم داره آیا فقط با مالش و نه دخول،و با داشتن بکارت، احتمال هست که با تماس آلت مردانه مقداری از پیشاب او بر روی واژن زن قرار بگیره و اسپرم ها به سمت رحم حرکت کنند؟"ضمن داشتن بکارت"
این نوع نزدیکی به صورت لای پا و در صورتی که خانم باکره باشند انجام میشه آیا عواقبی داره؟
دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها در پاسخ به سوالات دوستان گفته ام در پیشاب یا مایع شفافی که قبل از منی و با تحریک جنسی از الت مرد خارج می شود تعدادی اسپرم وجود دارد ولی به دلیل کم بودن امکان بارداری بسیار ضعیف است ولی شرط عقل احتیاط می باشد و پرهیز از تماس این مایع با الت تناسلی زن حتی علیرغم عدم دخول و داشتن پرده بکارت.
 
هرکی
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۹:۷
 
با سلام و تشکر از زحمات شما
جوان 20 ساله ی مجردی هستم (مرد) که تا 5 یا 6 سال دیگه قصد ازدواج ندارم دچار زود انزالی تقریبأ شدیدی هستم و سعی دارم در همین 5 الی 6 سال یعنی تا قبل از ازدواج خود را کاملأ درمان کنم در ضمن روش استپ و استارت در مورد بنده اصلأ مفید به فایده نبوده است البته مطالب مربوط به زود انزالی را در سایت شما تمامأ خاندم و روشی به جز کگل که قبلأبا آن آشنا بودم پیدا نکردم که به نظرم در مورد بنده مفید نیست یا حداقل کافی نیست.
در ضمن تا به حال از قرص و کاندوم تأخیری استفاده نکرده ام و شنیده ام بعد از مدتی دیگه اثری ندارد لطفأ راهنمایی کنید.
زنده باشید متشکرم
دوست عزیزم سلام
زود انزالی بر اثر استرس و ترس تشدید می شود و زمانی که استرس کاهش می یابد این مشکل خود بخود حل می شود. اکثر مردان در ابتدای ازدواج یا اوایل برقراری رابطه جنسی این مشکل را دارند که به مرور و با افزایش دفعات رابطه جنسی و از بین رفتن استرس یا ترس ناشی از برقراری رابطه این مشکل حل می شود. ورزش کگل" تکنیک اسکوییزینگ" تکنیک استپ استارت" تکنیک کیسه یخ" در مانهای غیر دارویی هستند و درمانهای دارویی نیز مثل فلوکستین 10 یا 20 میلی گرمی موثرند و بعد از مدتی می توان بدون درمان و بدون مشکل رابطه را پیش برد
 
سینا
چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱:۵۵
 
سلام اقای دکتر
 
سارا
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ۲:۲۴
 
با سلام و خسته نباشید 
دکتر یه سوال داشتم
به نظرتان فرقی میان ارگاسم با استفاده از آلت و یا روش دهانی هست؟
من در روش دوم ارگاسم شدید تری را تجربه میکنم...
میخواسم ببینم از نظر جسمیه یا روانی؟
دوست عزیزم سلام
در ارگاسم با استفاده از آلت ارگاسم واژینال اتفاق می افتد و در ارگاسم دهانی ارگاسم کلیتورال. در برخی افراد ارگاسم کلیتورال شدید تر می باشد و در برخی واژینال. ارگاسم هم جنبه روانی دارد و هم جسمی و شدت ان نیز تابعی از هر دو جنبه می باشد. در شما تحریک بوسیله کلیتوریس لذتبخش تر درک می شود شاید به این خاطر که در ارگاسم واژینال کمی درد را تجربه می کنید.
 
تات
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۱۷
 
سلام
آقای دکتر سوالی داشتم در مورد اینکه اگر سکس از پشت باشه(آلت تناسلی مرد با مقعد زن)آیا زن به اوج لذت میرسه و ارضا میشه؟از آلت تناسلیش آب میاد؟
دوست عزیزم سلام
در سکس از راه مقعد زن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نمی رسد چون در مقعد گیرنده های تحریک جنسی وجود ندارد. از نظر پزشکی سکس مقعدی توصیه نمی شود.
 
جواد
سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۲۲
 
سلام!
آقای دکتر خیلی وقاته منتظرماااااااااااااااااااااا
 
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۱۳
 
با عرض سلام جناب دکتر

ای کاش یه دکتری هم وجود داشت که به جز سوالهای جنسی به سوالهای عاشقی و عاطفی هم جواب میداد.
عاشقم و نمیدونم برا ارامش و رسیدن بهش چکار کنم.

فقط خواستم ازتون تشکر کنم به خطر مطالبتون.
دوست عزیزم سلام
اگر دوست داشتید می توانید بصورت حضوری جهت مشاوره مراجعه کنید تا به شما کمک کنم مشکلتان حل شود
 
دوراهی عشق و ایمان
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۵۹
 
سلام آقای دکتر.آقای دکتر شمارو قسم به این ماه عزیز برای امثال من چاره ای بیاندیشید.آقای دکتر من از وقتی خودم رو شناختم هیچ تمایل جنسی به جنس مخالفم نداشتم و همیشه تمایل به جنس موافقم داشتم.اوایل فکر میکردم که به خاطر ترس از والدین و عدم دسترسی راحت به جنس مخالفه ولی بعدها دیدم حتی موقعیت هم پیش بیاد من درصدی تمایل به سکس با جنس مخالف نیستم.آقای دکتر من از خانواده ای سنتی و مذهبی هستم و حتی حاضرم به خاطر دینم تا آخر عمر این حسم را کتمان کنم و به میل غریزی خودم پاسخ ندهم.مدتیست که پسری به من غلاقه مند بود و من اکراه میکردم و برایش آیه و حدیث میگفتم از مذمت این حس ولی بعدها دیدم این حس من حتی یک درصد جنبه شهوت ندارد و فقط عشق و علاقه است.با این حال وی را جواب کردم ولی بسیار از درون عذاب رئحی میکشم شب و روز خواب ندارم گریه میکنم.نمیخواهم حرفای تکرای وبلاگ رو دوباره بگید نمیخوام حرفای رواشناسارو بگید نه.من نمیخوام حس منو تایید کنید ولی حداقل چاره بیاندیشید چگونه ازین حس رهایی یابم.به هر دری زده ام.گاها به زور به دختر جماعت فکر کرده ام اما اصلا فایده نداشه.دائم در نماز و دعا گریه میکنم که خدایا نجاتم بده ولی هنوز فرجی نشده.شما کمکم کنید من چه کنم با این حس
دوست عزیزم سلام
اگر می توانید حضوری مراجعه کنید تا با هم یک بررسی دقیق از شرایط شما داشته باشیم و با هم راه حلی برای نجات از این شرایط بیابیم. مشکل شما قابل حل است.
 
پیراسته
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۸:۲
 
با سلام. اگر ممکن است متن مصاحبه را روی وبلاگ منتشر فرمایید.
دوست عزیزم سلام
متن مصاحبه را بصورت فایل ورد در اختیار ندارم به محض یافتن ان منتشر خواهد شد
 
سایه
پنجشنبه ۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۹:۲۸
 
سلام آقای دکترچ
من 2 تا سوال از خدمتتون داشتم
تو وبلاگتون یکجا به هفته نامه ای اشاره کردید که موضوع مصاحبه اش موضوع وسایل کمک آمیزشی و فروش گسترده ان در داروخانه ها بود.
من جستجوی زیادی برای پیدا کردن اون هفته نامه و بالخصوص اون شماره ای که مصاحبه شما درج شده بود کردم ولی متاسفانه نتونستم پیداش کنم . می خواستم از خدمتتون بپرسم آیا شما لینک اون مصاحبه رو دارید ؟
سوال دوم در مورد همسرم هست ایشون نسبت به قدی که دارند خیلی لاغر و در ضمن کم غذا هستند . مشاوره ای که با دکتر تغذیه داشتم 20 کیلو زیر حد نرمال هستند . می خواستم به من راهنمایی کنید قرصای مکملی که می تونه بهشون بعد از سکس و از دست دادن پروتئین کمک کنه که که قوای از دست رفته بدست بیاره چی هست ؟
از شما و وقتی که می ذارید صمیمانه سپاسگذارم.
دوست عزیزم سلام
سعی خواهم کرد مطلب مزبور را اسکن و روی وب قرار دهم
باید دید علت لاغری چیست و بعد درمان مناسب انجام داد. می توانید به من یا یکی از همکاران پزشک مراجعه کنید تا بررسی انجام و بعد درمان مناسب صورت گیرد.
 

دوست عزیزم سلام
نگران نباشید مشکلی ندارید
هانیه
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۱۶
 
سلام آقای دکتر.بسیار ممنون از وبلاگ مفیدتون. آقای دکتر من 3 ساله که ازدواج کردم مدتی که احساس میکنم نسبت به مسائل جنسی سرد شدم و لذت لازم را نمی برم در واقع ماه هاست که رابطه جنسی ما یکطرفه است البته همسرم از احساس من اطلاع ندارد. برای اینکه مشکلم را حل کنم راههای زیادی امتحان کردم .یکی از این راهها دیدن فیلم های و کلیپ هایی در این رابطه است که کمک زیادی به من میکردن. با توجه به مخرب بودن این فیلم ها آیا از لحاظ شرعی و روانی دیدن این گونه فیلم ها برای من که نیتم فقط کمک به روابط زناشویی خودم هست ایراد دارد.آیا در دراز مدت برای من مشکلی به وجود میاورند؟. ممنون میشم اگه جواب من رو بدین.
دوست عزیزم سلام
همانگونه که قبلا گفته ام فیلمهای آموزشی با فیلمهای پورنو متفاوتند. دیدن فیلمهای پورنو خوب نیست. می توانید در صورت تمایل در کلاسهای آموزشی اینجانب شرکت نمایید.
 
طاقت بیار رفیق
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۲۹
 
اقای دکتر شما وب سایت درست کنید هر چی دوست دارید بنویسید ما دوستان وفادارتون با فیلتر شکن مطالبتونو دنبال می کنیم
 
سما
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۲۰:۱۰
 
سلام پزشک قانونی تشخیص میدهد که. یک دختر با دو نفر رابطه جنسی داشته? البته اولین رابطه 8 ماه پیش باشه بعد یک ماه فاصله با کسی دیگه که 8 ماه هر روز اولی دوست پسرم بود دومی نامزدم
دوست عزیزم سلام
خیر در معاینه قابل تشخیص نیست که با افراد مختلف سکس داشته اید یا با یک نفر
 
علی
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۲۲:۳۰
 
شما می تونین بین حروف نقطه بذارین
فک کنم کار کنه :)
 
کیان
جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰
 
دکترجان سلام
مطالب رو به یک سرویس دیگه تغییر بدین 
اگرامکانش هست
دوست عزیزم سلام
در فکر راه اندازی سایت هستم
 
طوبا
شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰:۴۷
 
ممنون كه در هر صورتي حاضرين كه سولارو جواب بدين واقعا ممنون خدا حفظتون كنه واسه بعضياهم خيلي متاسفم
 
مهدي
شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۴:۵۰
 
سلام آقاي دكتر، من تمام مطالب شما رو در مورد خودارضايي خوندم و قبول دارم ، فقط يه سؤال دارم كه حوابش يه كلمه است (بله يا خير) وقت شما رو نمي گيره... آيا با توجه به مطالبي كه دكر كردين، خودارضايي يك انحراف جنسي محسوب مي شود يا خير؟ پيشاپيش ممنونم.
دوست عزیزم سلام
خود ارضایی در حالت عادی جزو انحرافات جنسی نیست ولی اگر فردی علیرغم داشتن همسر و برقراری رابطه با او همچنان به خود ارضایی نیز بپردازد یک انحراف می باشد.
 
ji
شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۹:۳
 
با سلام. ایمیل ام توسط فیلترینگ زده شده. مجبورم از همین طریق بپرسم.
امروز شنبه 26 شهریور است. دیشب طی رابطه .. مقداری از آب منی روی پایم ریخت. مطمئن نبودیم که روی آلت تناسلی من هم ریخته است یا نه. همان شب 2 عدد قرص ال دی استفاده کردم. آخرین روز پریودم چهارشنبه 23 شهریور بوده است. باکره هستم ولی هنوز تردید دارم که آبا ممکن است باردار شوم یا نه؟ آیا 2 قرص کافی بوده است؟ به قدری استرس دارم که به تمام دانسته های خود شک کرده ام. لطفن یک نظر قاطع بدهید تا اطمینان قلبی پیدا کنم.
دوست عزیزم سلام
با توجه به زمان پریود و تاریخ رابطه امکان بارداری وجود ندارد و نگرانی شما بی مورد است
 
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۴۵
 
بله دکتر بلاگ فا واقآ بی ملاحضه قانون گزاری میکنه.
اگر تمایل داشتید من کار طراحی وب سایت انجام میدم خوشحال میشم باهم کار کنیم
 
محمد
سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳
 
سلام. 
من قصد ازدواج دارم. وزنم 65 کیلو و نامزدم 75 کیلو. اندازه آلتم 10 سانت. با وجود درشت بودن هیکل خانمم مشکلی برای سکس ایجاد نمیشه؟ ممنون...
دوست عزیزم سلام
مشکلی نخواهید داشت.
 
میثم
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۸:۲۲
 
سلام آقای دکتر
من هم مطالب شما رو در مورد خود ارضایی خوندم.
از اونجا که به برکت ماه مبارک رمضان جرات به پیمان شکنی نکرده و سعی به اطاعت معبود بردم و حتی بعد از آن نیز این عمل قبیح و به نوبه خود شرم آور را مرتکب نشدم به راحتی میتونم این دو پریود قبل از ترک و بعد از ترک رو به سادگی قیاس کنم.
بله جناب آقای دکتر!
تا اونجا که من متوجه شدم حق با شما بود
به قول شما الان که به شکر خدا چند وقتیست مبادرت به این عمل نکردم نیازم به ازدواج هم از لحاظ جنسی و هم از لحاظ عاطفی چندین برابر شده.
بنظرم نظر شما تو مملکت ما در مورد خود ارضایی که البته بر اساس علم روز هست، مثل نظرییه نیکلاس کوپرنیک و گالیله در عصر رنسانس اروپاست.
حالا حالاها برای پذیرفتنش جای کار داره.
از زحماتی که کشیدین کمال تقدیر و تشکر رو دارم و امیدوارم کماف سابق به کارتون ادامه بدین.
امید به اینکه به یاری خدا همه جوانان این مرزو بوم هرچه زودتر و زودتر به ازدواج، این عمل خداپسندانه مشرف و به وصال یار دلربای خود رسیده و از موهبت های الهی متنعم شوند. انشا..
 
titi
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۷:۵۲
 
سلام اقای دکتر
ممنون از سایت خیلی خوبتون
اقای دکتر سوالی داشتم از محضرتون
من چند وقتی میشه که دارم سعی میکنم این عمل و ترک کنم اما قبلا که این کارو میکردم با مالیدن چوچوله به اوج میرسیدم اما هیچ چیزی ازم بیرون نمیومد 
میخواستم بدونم اینم همون خودارضایی به حساب میاد؟
و یه سوال دیگه اینکه راسته خودارضایی گناه کبیرست؟
ممنون اگه هرچه سریعتر جوابمو بدید
منتظرم
پیروز باشید
دوست عزیزم سلام
کاری که انجام داده اید خود ارضایی می باشد. از نظر شرع خود ارضایی گناه است و ایت اله دستغیب در کتاب گناهان کبیره خود انرا جزو گناهان کبیره بر شمرده است.
سلام آقای دکتر- من23 سالمه وازسکس ترس دارم. علتشم کجی هست که در آلتم میبینم.(تایادمه همین بوده)
هنگام راست شدن حدوداً 20 درجه ای(شایدم کمتر) روبه پایینه. خودشم با شکمم عموده
به نظرتون توسکس مشکلی نداره؟
دارم دیوونه میشم تورو خدا کمکم کنین- منتظر جوابم
دوست عزیزم سلام
شما هیچگونه مشکلی در سکس نخواهید داشت و این مساله مشکلی برای شما ایجاد نمی کند و نیاز به اقدام خاصی هم ندارد
 
شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۱
 
sسلام بر شما 
در وبلاگی با موضوع خود ارضایی های افراطی و نحوه ترک ان می نویسم . 

از بعضی مطالب شما استفاده کردم و با ذکر منبع در وبلاگ قرار دادم. 
سایت مفیدی دارید لینکتون کردم
ممنون میشم با نام رهایی(ترک خود ارضایی) وبلاگ را لینک کنید
 
یه سوال
یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۵۴
 
سلام اقای دکتر
وارد کردن انگشت در مقعد به اندازه یک بند انگشت هم مضرر و خطرناکه برای زن؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
خیر به علت قطر کم انگشت خطری ندارد ولی ناخن باید کوتاه باشد تا ایجاد خراشیدگی نکند و ترجیح پرهیز از این کار می باشد
 
حسین
یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۲
 
سلام 
متاسفانه مدت زیادی هست به خودارضایی افراطی دچار شدم و اکثرا این کار را با فشار بر روی التم تمام می کردم و منی را حبث می کردم... بعد از اون مقدار کمی منی خارج می شد. الان تصمیم به کم کردن و ترک خود ارضایی گرفتم می خواستم بدونم ایا خودارضایی های من عوارض خاصی داشته که باید به پزشک مراجعه کنم؟
دوست عزیزم سلام
در صورت انجام خود ارضایی به هیچ وجه مانع از خروج منی نشوید چون به علت برگشت منی به داخل مجرا به مرور از قدرت پرش ان کاسته می شود و لذت شما از انزال به شدت کاهش می یابد. همچنین به مرور هنگام دفع مدفوع یا ادرار منی نیز خارج می شود و مشکلاتی برای شما ایجاد می کند. اگر عارضه ای ایجاد کرده می توانید به اینجانب یا یکی از همکاران پزشک مراجعه کنید
 
ریحان
یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۱۸
 
با سلام حضور حضرتعالی
میخواستم بدونم میکرو اینجکشن چیه و چه مراحلی داره؟
دوست عزیزم سلام
میکرو اینجکشن یکی از راههای درمان ناباروری می باشد که اسپرم مرد به درون تخمک تزریق می شود و سپس سلول تخم ایجاد شده درون رحم کار گذاشته می شود.
 
مهسا
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ۹:۳۷
 
عرض احترام و خسته نباشد
من 4 ماه کا عقدم میخاستم بدونم اگه آلت مرد تا ختنه گاه وارد واژن بشه به پرده آسیب میرسونه؟
ممنون از راهنمایتون
دوست عزیزم سلام
پرده بکارت در ورودی مجرای تناسلی قرار دارد و با ورود الت به هر اندازه به داخل مجرا پرده بکارت اسیب می بیند.
 
سلام
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۴
 
دکتر سلام خواهش میکنم کمکم کنین
حدود 20 روز پیش با نامزدم معاشقه داشتم البته التهامون با هم تماس نداشتند و فقط مایع من روی شکم و بالای الت تناسلی نامزدم ریخته شد بعدش با لباس زیرش پاک کرد و حدود نیم ساعت بعدش با اب تمیز کرد.احتمال اینه مایع به سطح واژنش رسیده باشه هست؟ الان 4 روز از زمان پریودش گذشته و استرس شدیدی داریم ایا احتمال بارداری هست خواهش میکنم کمکمون کنید که شب و روز خواب نداریم.
دوست عزیزم سلام
با شرحی که گفتید احتمال بارداری وجود ندارد و علت تاخیر در عادت نیز استرس می باشد
 
xyz
سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۱
 
سلام . اگه میشه یه فهرست مطالب میذاشتین تو وبلاگتون تا افرادی مثل من که جدید میایم بتونیم دسترسی به مطلبی که می خوایم رو داشته باشیم . 
من تونستم 5 یا 6 تا از نوشته های قبلیتونو نگاه کنم و خیلی هم مفید بودن . اما جواب سوالم رو ندیدم . می خوام بدونم من که تا 4یا 5 سال دیگه امکان ازدواجم فراهم نیست برای شهوتم چیکار کنم ؟ من دخترم .20 سالمه . هیچ رابطه ای هم نداشتم اما گاهی وقتا فوق العاده احساس نیاز می کنم هم عاطفی هم جنسی . واقعا درمانده شدم اما نمی دونم چیکار کنم . گاهی اوقات احساس تنهایی زیادی میکنم و گاهی زیادی شادم . خیلی زیاد هم فکرم رو مشغول می کنم به کتاب به درس به موزیک به سریال به فیلم به وبگردی. اما یه جورایی زندگی برام بی معنی شده . از هیچی رضایت ندارم . دیگه چیزی شادم نمیکنه. اگه بشه یک سری غذا ها و موادی که عوارض نداشته باشند رو معرفی کنین تا کلا از شر این شهوت خلاص شم؟ و بشم همون دختر شاد همیشگی و اصلا نیازی به مردا نباشه برام تا 5 یا 6 سال دیگه برا ازدواج .ممنونم
دوست عزیزم سلام
در ستون کناری وبلاگ هم آرشیو موضوعی وجود دارد و هم آرشیو کلی مطالب. البته پیشنهاد شما نیز مد نظر قرار خواهد گرفت و به زودی سوالات رایج در چند مطلب بصورت پست ثابت قرار می گیرد تا راحت تر جواب سوالات جستجو شود.
در مورد غذا ها مواد غذایی با طبع سرد مثل مرکبات و کاهو و خیار می تواند تا حدودی کاهنده شهوت باشد همچنین پرهیز از مصرف غذاهای با طبع گرم مثل فلفل و ادویه جات و پیاز و تنقلات و ... ولی جوابگوی نیازها نیست. باید با مشغولیات ذهنی برای خود افکار جنسی را کمتر کنید. اگر پاسخگو نبود می توانید دارو مصرف کنید.
 
saman
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۹:۲۴
 
سلام دکتر می خواستم بدونم ایا راهی برای تشیص اخرین سکس هست؟یعنی اینکه مشخص کرد یه خانم اخرین بار کی سکس داشته
دوست عزیزم سلام
اگر اخرین سکس تا معاینه کمتر از یک هفته فاصله باشد می توان تا حدودی تشخیص داد ولی بیشتر از این زمان قابل تشخیص نیست که کی رابطه برقرار شده است.
 
سمانه
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۴
 
سلام و خسته نباشید
آقای دکتر سوالی داشتم
چند سالی هست که چشمان من ضعیف است الان نمره ی چشمانم به 5/4 رسیده و چون شزایط سنی مناسب برای لیزیک را دارم قصد این کار را دارم . اما نمره ی چشم من باید ثابت بماند که در حال حاضز هر سال اندکی تغییر میکند
میخواستم بدونم آیا روشی هست که به ثابت کردن نمره ی چشم من کمک کند؟
و آیا روزه گرفتن در ماه رمضان باعث ضعیف تر شدن چشمان من میشود؟
ضمنا ضعیفی چشمان من ضمینه ی ارثی دارد.
ممنون میشم اگر پاسخ بدین
دوست عزیزم سلام
چشمان شما دوربین است یا نزدیک بین و ایا از نظر استیگمات هم مشکلی دارید یا نه؟ از چه سنی دچار ضعف بینایی شده اید و در ابتدا نمره چشم شما چقدر بوده است؟ روزه تاثیری بر کاهش دید ندارد فقط باید در فاصله افطار تا سحر اب زیادی بنوشید.
 
جواد
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۳
 
سلام آقای شیخ الاسلامی!
یه سوال دارم خدمتتون که خیلی باعث نگرانیم شده...
و اونم این هست که آلتم چروکیده و خییییییییلی کوچیکه،اما در حال نعوظ کوچیک نیست....یه نوع چروکیدگی داره...
و کوچیک نشون میده و دوس ندارم اینطور باشه،حالت عادی و نعوظش خیلی با هم فرق داره!
شما راهنمایی کنین که چطور میتونم آلتمو در حالت معمولی واقعا معمولی کنم.!؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
ابتدا باید معاینه شوید تا بتوان تشخیص داد این چروکیدگی طبیعی است یا در اثر بیماری پوستی یا چیز دیگری می باشد. لذا حضوری مراجعه فرمایید یا به یکی از همکاران پزشک مراجعه کنید.
 
آرش
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۳۶
 
سلام واقعا” خسته نباشید ممنون.
 
احسان
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۴۶
 
سلام خسته نباشید. میخواستم راهنماییم کنید . من ۱۹ سالمه و با یک دختر رابطه ی عمیق عاطفی دارم وخیلی هم عاشق هم هستیم درضمن عشقمون هم عشق خیابونی نیست. مدتی که طرف مقابلم ازمن رابطه ی سکسی در خواست کرده ومیگه که من از این لحاظ هم بهت احتیاج شدید دارم. من چون خیلی دوستش دارم تا بحال از نظر سکسی بهش نزدیک نشدم و به این موضوع حتی فکر نکردم آخه رابطه عاطفیه. حالا سر دو راهی قرار گرفتم نمیدونم چیکار کنم. لطفا” کمکم کنید . ممنونم.
دوست عزیزم سلام
اگر قصد ازدواج با او را دارید می توانید قصد خود را علنی کنید و با حضور خانواده رسما خواستگاری کنید و سپس با عقد محرمیت اقدام به سکس داشته باشید ولی اگر قصد ازدواج با او را ندارید به هیچ وجه اقدام به سکس نداشته باشید و میزان رابطه عاطفی خود با او را کاهش دهید تا کم کم به حالت عادی برگردید و بتوانید به جریان زندگی خود برگردید.
 
ن
جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۴۲
 
سلام دکتر
من میخوام رابطه طولانی با شوهرم داشته باشم
لطفا اگر خوراکی یا دارو یا هرچی که میتونه به در انزالی همسرم کمک کنه بفرمایید همراه با نحوه استفاده.
ممنون
دوست عزیزم سلام
مجموعه مطالب مربوط به اختلالات جنسی اقایان را اگر مطالعه فرمایید جواب پرسش خود را خواهید گرفت. تمام راههای درمان زود انزالی توضیح داده شده است.
یکی از چیزهایی که کمکتان خواهد کرد کاندومهای دوبل دیلی است.
 
تبلیغ هم بد نیست مگه نه نه نه نه...
شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ۰:۲۳
 
سلام. دکتر با تشکر از وبلاگتون.
شما می تونید یه صفحه برای تبلیغات بذارید و جنس هایی که موذد تایید شما هست رغ به صورت پستی بفرستید.
ماندد اسپری تاخیری . کاندوم ....
ایا این کار رو می پسندید . هم یه کمک به مردم جامعه کردید و هم خودتون یه سود.
نظرتون رو بنویسید. مرسی
دوست عزیزم سلام
پیشنهادات زیادی در باب تبلیغ و فروش اجناس و کسب درامد شده است که هر یک جذابیتهای خاص خود را دارد. در حال حاضر برنامه خاصی در این زمینه ندارم ولی در حال برنامه ریزی برای تغییر سبک وبلاگ هستم و شاید در سبک جدید تبلیغات و کسب درامد نیز مد نظر قرار گرفت. اگر پیشنهاد مشخصی یا تمایل به همکاری دارید از طریق ایمیل اعلام کنید تا بررسی کنم.
 
رضائی
شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۵
 
سلام دکتر جان حجتان قبول انشاء الله در کارتان موفق و پیروز باشید.
دوست عزیزم سلام
تشکر. انشا اله شما با خانواده تشریف ببرید.
 
د.م
شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ۲۰:۵۶
 
سلام آقای دکتر
خسته نباشید. بسیار ممنون از وبلاگ پر محتواتون. من زنی 31 ساله هستم که قدم بلندتر از پارتنرمه. از طرفی پارتنرم آلت تناسلی کوچکی داره. می خواستم بدونم آیا اندازه واژن در زنان قد بلند، بلندتر از زنان دیگه است؟ پارتنر من چون ورزشکار هست ممکنه به علت بدنسازی آتروفی صورت گرفته باشه ؟ چون با وجودی که تمام مراحل پیش نوازی و تحریک به خوبی صورت می گیره بازهم من دیر یا اصلا به ارگاسم نمی رسم. من در بیشتر مواقع به روم نمی ارم که ارضا نشدم ولی احساس می کنم که اعتماد به نفس ایشون کاهش پیدا کرده به این علت...پیشاپیش از توضیحات شما تشکر می کنم.
دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها متذکر شده ام اندازه الت تناسلی مرد یا مجرای تناسلی زن ارتباطی با هیکل یا جثه یا قد فرد ندارد. در افرادی که بدنسازی کار می کنند معمولا وقتی از سنین پایین شروع می کنند به دلیل تزریق امپولهای هورمونی و سرکوب تولید بیضه ها الت تناسلی کوچک است. البته اندازه الت تناسلی در حد 10 سانتیمتر برای ارضا کردن زن کفایت می کند. اگر بتوانید همراه پارتنر خود در یکی از کلاسهای آموزشی اینجانب که بصورت خصوصی برای زوجین برگزار می شود شرکت کنید برای شما بسیار مفید خواهد بود.
 
ریحان
یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱:۳۶
 
سلام 
دکتر به خاطر کم بودن اسپرم شوهرم وحرکت نداشتن اون بهمون پیشنهاد میکرو کرده من هنوز امپول ها رو شروع نکردم دکتر بهم گفته فقط سی در صد امکان موفقیت هست میخواستم بدونم چیکار کنم درصد شانس موفیت بره بالا یا چه رژیمی غذایی پیشنهاد میکنید؟
دوست عزیزم سلام
باید آزمایش همسرتان را ببینم و همچنین وی را معاینه کنم. احتمال واریکوسل وجود دارد و در صورت وجود واریکوسل امکان درمان ان و رفع مشکل هست
 
بهنام
یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۹:۱۷
 
سلام آقای دکتر 
اولا متشکرم از اینکه انقدر وقت میگزارید برای حل مشکلات ما جوانها
دوما ازتون میخوام اگه بتونید راجعبه اسپری های تاخیری و بخصوص نحوه استفادشون و اینکه چه مارکهای در بازار معتبر هستن برامون بنویسین
من بیشتر روی محل استفاده اسپری روی آلت و اینکه اگر من از اسپری استفاده کنم زمانی که میخوام اورال سکس داشته باشم برای دوستم مشگلی پیش نمیاد چون زیدم میگه که این مواد شیمیایی هستش و ممکنه باعث مریضیش بشه و حتی اگر از اسپری استفاده کنم نمیزاره با هم سکس کنیم 
خواهشن توضیح کاملی در این مورد بدید 
قبلا از این همه مهر و محبتتون متشکرم و ای کاش این مسولین یه زره وقت میزاشتن وسه این مسائل تا ما انقدر گنگ نبودیم
دوست عزیزم سلام
اسپری تاخیری باید حدود 5 دقیقه قبل از دخول یا عمل جنسی استفاده شود. مقداری از اسپری روی حشفه ناحیه ای زیر الت که پوست بدنه به سر الت می چسبد زده می شود و بعد از جذب پوستی الت تناسلی با اب و صابون شسته می شود و سپس دخول صورت می گیرد یا عمل جنسی صورت می گیرد. اگر از کاندوم استفاده شود نیاز به شستشوی الت تناسلی با اب و صابون نیست.
مواد موثره این اسپری باعث سوزش مجرای تناسلی زن می شود لذا باید قبل از عمل دخول الت را شست
من مارک خاصی را معرفی نمی کنم. ماده موثره همه اسپری ها لیدوکایین می باشد
 
amin
یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۲۰
 
سلام.خسته نباشید...توی 1 سایت خوندم که ازدواج در مردان منجر به این میشه که هورمون تستسترون در مردان متاهل نسبت به مردان مجرد کم میشه...سوالم اینه که ایا کاهش هورمون تستسترون منجر به کاهش میل جنسی در مردان میشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!یعنی افراد مجرد میل جنسی بیشتری خواهند داشت؟
ممنون از سایت خوبتون
دوست عزیزم سلام
مطلبی که گفته اید به هیچ وجه صحت ندارد و از نظر علمی تفاوتی در میزان تستوسترون قبل از ازدواج با بعد از ازدواج نیست
 
یکی
یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۳۸
 
سلام وخسته نباشید 
از وبلاگ خوبتون واقعا ممنونم
با توجه به مطالبی که در مورد انحراف الت خوانده ام متوجه شده ام که ممکن است الت من جزو موارد مشکل دار باشد و به دلایلی نمی توانم در حال حاضر به دکتر مراجعه کنم می خواستم بدانم ایا میشود از طریق ایمیل برای شما تصاویری را از میزان انحراف بفرستم.
دوست عزیزم سلام
بله می توانید تصاویر را ایمیل کنید تا پس از رویت شما را راهنمایی کنم
 
م-ح
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰
 
با سلام خدمت شما از روی عکسی که فرستاده بودید پرده مو وچک کردم. راستش به هیچ کدوم شبیه نبود. شاید شبیه عکس شماره سه بود. توی وبلاگ خوندم که این یعنی پرده گوشتی و ضخیم.ولی اینکه آیا با اولین دخول پاره میشه یا نه رو ننوشته بودین. چند روز بعد از چک کردن با همسرم که در عقد هم هستیم سکس داشتم و ایشان با اینکه همیشه مراقب هستن، دستشان لغزید وبه اندازه کمتر از2 بند انگشت ، داخل مجرای واژنم شد. یه کم درد داشتم ولی خونریزی نه. دوباره که چک کردم همان شکلی بود. نمیدانم چیزی که دیده بودم پرده بود؟ درواقع یه سطح گوشتی که سوراخی به اندازه یه نخود یا شاید کمی بزرگتر داشت اونم در پایین این سطح گوشتی. من هیچ وقت خود ارضائی نداشتم و با کسی هم هیچ ارتباطی نداشتم.ولی خب از زمان عقد با همسرم سکس بدون دخول داشتم . نمیدانم ممکن است پرده ام پاره شده باشد و من متوجه نشده باشم؟نگرانم.خیلی زیاد.کمکم کنید
دوست عزیزم سلام
پرده شما از نوع گوشتی و ضخیم است ولی در مورد ارتجاعی بودن یا نبودن بعد از اولین سکس همراه دخول مشخص می شود اگر پرده پاره شود و خونریزی کند که هیچ و اگر خونریزی مشاهده نشود و درد داشته باشید و بعد از رابطه همان شکل باشد یعنی پرده شما ارتجاعی می باشد
 
faradarmangar
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۵
 
saalam
man reshtam ravanshenasiye v mitnam dar darmane enherafate jensi kmak knam
da raveshe darmanam niaz b danestane etelaate u nadaram
دوست عزیزم سلام
رزومه کاری و تحصیلی خود را به همراه کلیاتی در مورد روش درمانی جدید خود ارسال کنید
 
مریم
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱
 
با عرض سلام و خسته نباشید

مادر بنده به خاطره خونریزی های شدید در دوران عادت ماهانه به پزشک مراجعه و پزشک ایشان تشخیص فیبروم را دادند .حدود یکسال از زمان عمل فیبروم مادرم میگذرد از انجا که بعد از گذشت یکسال مادر من دچار خونریزی های طولانی مدت شده یعنی مثلا 14 روز و حتی بیشتر طول میکشد تا ایشان پاک شوند از جنابعالی تقاضای کمک دارم به نظر شما ممکن هست فیبرومش برگشته باشد و یا احتمال بد خیمی هست؟؟؟
دوست عزیزم سلام
مادر شما باید با انجام یکسری ازمایش و سونوگرافی مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت لزوم تشخیص درست داده شده و درمان مناسب صورت گیرد
 
faradarmangar
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱
 
salam doctor
man mayel b hamkari ba u niz hastam
daneshjoye ravanshenasi hastam v ba raveshe jadidi b darmen enherafat jensi mipardazam
az hamkari ba shoma khoshhal khaham shod
دوست عزیزم سلام
رزومه کاری و تحصیلی خود را برایم بفرستید و کلیاتی در مورد روش جدید خود توضیح دهید.
 
سعید
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۲۰
 
سلام.التم 2سانتیمتر هست وقتی ب نعوظ میرسه میشه 10 سانت میشه.یکی از دکترا میگفت حداقل طول الت باید 12 سانت باشه.میخام بزرگتربشه حدود 12سانت بشه چیکار کنم؟من از 15 سالگی خود ارضایی میکردم الان 20 سالمه.وقتی دختر ب التم دست میزنه ارضا میشم و کار ب دخول نمیکشه.چیکار کنم؟ایا روش طبیعی هم برای درمان ای 2مورد وجود داره؟با تشکر و خسته نباشید امیدوارم تو زندگیتون موفق باشید
دوست عزیزم سلام
اگر در حالت نعوظ طول الت تناسلی شما 10 سانتیمتر باشد مشکلی برای ارضای طرف مقابل نخواهید داشت. برای درمان زود انزالی به مطالب مربوط به این مطلب رجوع کنید. قابل درمان است. اگر خواستید می توانید حضوری مراجعه کنید تا مشکل شما را حل کنم.
 
فاطمه
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۴۲
 
سلام
خسته نباشید
وقتی 2 نفر ازدواج می کنند و شب زفاف مرد میخواد منی اش رو داخل زن بریزه با توجه به اینکه زن به ال دی و اچ دی حساسیت داره و 2ماه تا تاریخ ازدواجشون مونده چه روش پیشگیری رو میشه استفاده کرد که مطمین باشه؟
دوست عزیزم سلام
در این شرایط فقط کاندوم می تواند کمک کننده باشد
 
مریم(تونیو)
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۳۶
 
سلام.اول لازمه تشکر کنم ازصبر و حوصله شما و لطفی که میکنید...واقعا ممنون
من دختری هستم 20 ساله و تا الان با هیچ پسری دوست نبودم یعنی خودم نخواستم که این کار رو بکنم چون به اونا اعتماد نداشتم...تا اینکه با پسری که همسایمون بود دوست شدم,اون 2 سال بود که همیشه بهم نگاه میکرد و منو زیر نظر داشت تا اینکه بهم پیشنهاد داد و من بعد 1 ماه قبول کردم..ما الان 3 ماهه که با هم دوستیم,اما اون اصلا اهل زنگ زدن و اس ام اس دادن نیست,و خیلی کم پیش میاد که این کار رو بکنه..و همیشه بهم میگه دوست داشتنت رو بهم ثابت کن و من بارها اس میدم ولی اون خودش اینکارارو نمیکنه....و اصلا هم تا به حال با هم بیرون نرفتیم ولی الان خونشون رو عوض کردن و من فقط 2 دفعه خونشون رفتم..و هر دو دفعه همش منو تو بغلش گرفته بود و تو همین روزای اول میخواست که من باهاش راحت باشم...من هیچ شناختی از اون ندارم ولی اون از من سکس میخواد اما میگه که من بهت آسیبی نمیرسونم ولی میخوام که باشه...اما من اصلا اهلش نیستم و بار ها بهش گفتم که اگه منو میخوای باید درحد بوس و بغل باشه اما اون با صراحت میگه من با این چیزا ارضا نمیشم..اگه منو دوست داری باید قبول کنی...راستش حرف زدن باهاش سختمه چون حرفای خودمو به خودم میزنه..میگه مثل بقیه پسرا نیستم و 2ساله که دوست دارم!!..بعد بهش گفتم که حتما زیاد سکس داشتی که نمیتونی تحمل کنی اما اون ناراحت شد و الان 5روز بود که خبری ازش نبود وهیچ کدوم به هم اس ندادیم...تا اینکه امروز بهش گفتم که میخوام رودر رو باهات حرف بزنم ...اما اون خیلی سرش شلوغه و میگه اگر شد,اگر رسیدم,همیشه این حرفارو بهم میزنه..میگه دوستم داره ولی اصلا تو رفتارش نشون نمیدهو همیشه توقع داره من نازش رو بکشم و اگر هر موقع ازش گلایه کنم دنبال فرصت میگرده تا از من ایراد بگیره...
 
مریم(تونیو)
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۳۹
 
به نظرتون هدفش چیه؟و چه طوری باید باهاش حرف بزنم یا رفتار کنم؟ازش خوشم میاد و میخوام بیشتر بشناسمش ,به نظرتون چه کار کنم؟چه کار کنم که بیشتر دوسم داشته باشه و لحظه شماری کنه تا منو ببینه؟اون 6ساله که پدرش فوت کرده و 24 سالشه وشدیدا به مادرش وابستست و وضعیت مالی خوبی هم داره.اهل دوست و رفیق نیست و صبح میره تا شب و اگر هم بخواد بره گردشی جایی اکثرا با مادرش هست...
برام مهم نیست اگر زمان ببره تا شما جواب بدید فقط دوست دارم مفصلا کمکم کنیدددددد...ازتون سپاسگذارمممم....
دوست عزیزم سلام
در روابط دختر و پسر متاسفانه اکثر پسرها دنبال سکس هستند و لذا باید مراقب باشید چون وقتی به این خواسته خود می رسند خیلی راحت دختر را رها می کنند و می روند. سکس فقط در چارچوب ازدواج صحیح است و خارج از این چارچوب از نظر روانی به دو طرف اسیب می رساند ولی متاسفانه در جامعه ما این موضوع دارد گسترش می یابد و بسیاری از جوانان به دلیل سخت شدن شرایط ازدواج به سکس خارج از چارچوب ازدواج روی اورده اند.
باید ببینید شما از این رابطه چه انتظاراتی دارید و او نیز چه انتظاراتی از این رابطه دارد اگر هدف مشترکی دارید یعنی ازدواج می توانید رابطه را برای شناخت بهتر هم ادامه دهید و اگر اهداف شما با هم متفاوت باشند بهتر است رابطه را قطع کنید
 
ارمان
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱:۱۲
 
نشد عضو خبر نامه بشم.
مگه تو خبر نامه چیه که فیلتر شده.
میشه یه توضیحی بدیو که کلا خبر نامه ی این وبلاگ چیه و با عضویت چی میشه.چرا فیلتر شده...
به سوالاتم جواب بدین . 
مرسی
دوست عزیزم سلام
در قسمت نظرات می توانید ایمیل خود را اعلام کنید تا عضو خبرنامه شوید. فعلا در خبرنامه خبری نیست ولی از ترس اینکه شبکه ای ایجاد شود و با استفاده از ایمیل افراد ارتباط با ایشان برقرار شود انرا فیلتر کرده اند. متاسفانه!
 
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴
 
با سلام
وبلاگ بسیار مفید و علمی دارید اگر حاضرید با ما همکاری کنید و مطالبتان را با نام خودتان روی سایت ما قرار دهید به ما اطلاع دهید و در پایان خواهشمندم 
ما را با اسم وبسایت تخصصی مهندس ایزدی لینک کنید
http://en-izadi.ir
 
دوست
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۲
 
سلام جناب دکتر خسته نباشید
میخواستم بدونم که اگر زن و مردی که با هم رابطه ی دختر عمه و پسر دایی دارن بخوان با هم ازدواج کنن تا چه حد آزمایشات پیش از ازدواج میتوانند در نشان دادن عدم باروری سالم و سلامت جنین تشکیل شده موثر باشند؟؟؟
آیا باید آزمایشات خاصی انجام داد یا با همان آزمایشات معمول پیش از ازدواج این مسائل مشخص میشوند؟؟؟
دوست عزیزم سلام
اگر در فامیل سابقه ازدواج فامیلی وجود دارد و سابقه تولد فرزند با نقص ژنتیک هست نیاز به یکسری ازمایشات تخصصی هست وگرنه همان ازمایشات معمول کفایت می کند و ازمایش دیگری لازم نیست
 
رها
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۴۴
 
سلام ازمایش قبل از ازدواج برای چیست؟؟
چدر این ازمایضشه چیز هایی معلوم می شود
در آزمایشات قبل از ازدواج از زن و مرد نمونه خون گرفته می شود تا از نظر تالاسمی، بیماری مقاربتی سیفلیس اطمینان حاصل شود و از مرد نیز نمونه ادرار جهت اعتیاد گرفته می شود
 
طاهره
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۵
 
سلام آقای دکتر . خسته نباشید . من چند وقت پیش سوالمو تو همین قسمت پرسیدم . ولی چون تازه با وبلاگه شما آشنا شدم ، گشتم واسه جوابم تو مطالبتون ولی چیزی پیدا نکردم . میشه راهنمایی کنید . ممنون میشم
دوست عزیزم سلام
تعداد سوالات زیاد است و وقت من محدود. به تدریج به سوالات پاسخ خواهم داد
 
amin
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۲۳
 
سلام خسته نباشید1 سوال داشتم و اون اینکه اندازه الت تناسلی با افزایش سن کم میشه ؟و این که اصلا چه مواردی ممکنه منجر به کاهش اندازه الت مردانه بشه...ممنون از سایت خوبتون
دوست عزیزم سلام
اندازه الت تناسلی مردانه بعد از سن بیست سالگی کاهش نمی یابد و ثابت می ماند. ممکن است بر اثر برخی بیماریها مثل دیابت یا چربی خون یا ... نعوظ کامل صورت نگیرد ولی اندازه کوچک نمی شود
 
امیر
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۵۷
 
سلام آقای دکتر من با همسرم سکس داشتم البته بدون دخول که دستم لغزید و تقریبا به اندازه یه نیم بند انگشت که البته بازم شک داریم رفت داخل واژن ایشان یا خیر اما خوب خیلی میترسیم ....
اخه از ایشان کمی هم خون آمد ... 2 روز هم مانده به اتمام پریود بودنشان بود که این اتفاق افتاد ....
دوست عزیزم سلام
احتمال آسیب به پرده ایشان وجود دارد منتها تا معاینه نشوند نمی توان قضاوت درستی داشت.
 
amin
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۳۱
 
سلام اقای دکتر خسته نباشید...
من 22سالمه اقای دکتر از چند ماه پیش موهای سینه ام شروع کرده به رشد کردن میخواستم بدونم ایا این موضوع ربطی به ترشح زیاد هورمون های جنسی داره؟؟!!یعنی تتو این مددت هورمون های جنسیه بیشتری تو بدنم ترشح میشه که موهای سینه ام نسبتا زیاد شده؟؟!!و این که این موضوع ربطی به تمایلات جنسی داره؟؟؟؟!!!!!
ممنون از سایت خوبتون
دوست عزیزم سلام
رشد موهای سینه یکی از صفات ثانویه جنسی می باشد که بعد از بلوغ ایجاد می شود. اینکه در این سن رشد ان شروع شده بر می گردد به مسایل ارثی شما و نشانه افزایش ترشح هورمونهای جنسی نیست.
 
ستاره
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۲۲:۴۹
 
سلام من دختری 28 ساله هستم که یک سابقه عقد یک ماهه داشتم چون اون طرف تعادل روانی نداشت جدا شدیم و در این یکماه هیچ رابطه جنسی نداشتیم البته یکبار اون آقا غیر مستقیم مطرح کرد که من بعلت تنفر و انزجاری که ازش داشتم قبول نکردم و اون بعد از جدایی توی بوق و کرنا کرد که دختره مشکل دار بود .الان یک خواستگار دارم که شرایطش ایده آله و هیچ مورد اختلافی با هم نداریم تنها چیزی که اذیتم میکنه استیل این آقاست که کمی چاقه.اما من از مورد رابطه جنسی اش وحشت دارم.مدام درگیر این مسئله هستم که نکنه نتونم و مشکل داشته باشم واقعآ...تا حالا هیچ رابطه ای از نزذیک نداشتم اما راستش توی روابط دوستی با پسرها پیش اومده که حضوری ازم چیزی نخواستن اما وقتی تلفنی صحبت میکردن در این مورد حس خوبی بهم دست میداد و تنم داغ میشد و احساس میکردم از این رابطه با اون شخص بدم نمی یاد. اما الان نگرانیم اینه که آیا من سرد مزاجم یا دلیل ترسم از رابطه؛ ظاهر این آقاست یا ترس از ازدواج قبلیم. آقای دکتر من میترسم توی زندگی زناشویی به مشکل بخورم آیا تشخیص شما سرد مزاجیه من هست . باید به پزشک مراجعه کنم و اگر اینطوره منو راهنمایی کنید که نزد چه پزشکی باید برم و چقدر طول میکشه ...یا فکر میکنید سرد مزاجی نیست و ترس از کذشته است و یا فعلآ در شرایط یک دختر مجرد این ترس طبیعیه؟
تمنا میکنم منو کمک کنید بخدا خیلی نگرانم خواهشآ راهنماییم کنید
دوست عزیزم سلام
شما باید بصورت حضوری مراجعه کنید تا مشکل شما را حل کنم
 
مينا
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۷
 
سلام 
آقای دکتر واقعا خسته نباشید .
وبلاگتون فوق العاده است .
تا چه حد این ازدواج موسسه امین صحت داره .
آخه می ترسم بعدا مشکل ساز بشه .
خانواده اصرار دارن که دخترشون تو شهر خودشون باشه .
ما یکی از شهرستان های اطراف تهران هستیم .
ممنون
دوست عزیزم سلام
موسسه فرهنگی خانواده امین یک موسسه همسان گزینی می باشد که نتایج خوبی از ازدواجهای موفق داشته است و این موسسه قابل اعتماد می باشد. من خودم برای مشاوره و اموزش مسایل جنسی به زوجین در این موسسه فعالیت می کنم و مسئولین ان را از زمان دانشجویی می شناسم.
 
negar
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ۳:۳۶
 
slam.man kheyli vght pish vasatun mail zadam vali hanuz j nadadin.man hanuz montazeram
دوست عزیزم سلام
به تدریج جواب داده خواهد شد از صبر شما متشکرم
 
amin
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ۹:۳۸
 
سلام اقای دکتر.خسته نباشیدد...میخواستم بدونم اندازه بیضه ها در مردان به مرور زمان و کهولت سن کوچک میشه؟؟!!واینن که چه بیماری ها و جراحی هایی منجر به کوچک شدن بیضه ها میشه؟؟
ممنون از زحمات بی دریغتون
دوست عزیزم سلام
اندازه بیضه ها رابطه مستقیم با میزان خونرسانی به بیضه ها و میزان هورمونهای جنسی دارند. در افرادی که به هر دلیل هورمون جنسی مردانه در انها کم شود یا هورمون پرولاکتین افزایش یابد یا کسانی که اختلالی در خونرسانی بیضه داشته باشند بیضه ها تحلیل می رود. افزایش سن اگر یکی از دلایل فوق الذکر را ایجاد کند می تواند باعث کوچکی بیضه شود وگرنه در یک مرد نود ساله که هورمون جنسی طبیعی دارد و میزان خونرسانی بیضه وی نیز طبیعی می باشد بیضه ها کوچک نیستند. واریکوسل شایعترین دلیل کاهش خونرسانی به بیضه می باشد
 
فرناز
یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۴۳
 
آقای دکتر سلام چند وقته بهتون نظر دادم و سوالی رو ازتون کردم ولی جوابی از طرف شما برا سوالم نیافتم چرا چشم به راهم گذاشتین
دوست عزیزم سلام
سوالات زیاد است و وقت من محدود. به تدریج به سوالات پاسخ خواهم داد و از صبر شما سپاسگزارم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/01/29 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای دکترخسته نباشیدمن دختر21ساله ای هستم حدود1ساله خودارضایی میکنموولی جسمی داخل نکردم چندروزه قبل روز2پریودییم شدیدتحریک شدم بایک جاصابونی لوله ای کیلیرتوسو ماساز دادم خونی ندیدم مجدداروز3اینکاروکردم درحین مالش یک قطره خون دیدم که رنگش روشن بوددرصورتیکه خون پریودیم قهوه ای متمایل به سیاهست.اصلادردی نداشتم وتااخرشب خونریزی داشتم.حالانمیدونم خون پریودم بوده یاپردم پاره شده راهنماییم کنیدجرات دکتررفتن ندارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 2,846
  • بازدید سال : 13,261
  • بازدید کلی : 915,634
  • کدهای اختصاصی