loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 448 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (2)

 

برای جستجوی بهتر کلمات از find مرورگر استفاده کنید:

یکی از دوستان سوال کرده اند:

من روز سوم سیکلم نزدیکی داشتم. مایع منی به داخل واژنم رفت. امکان حاملگی وجود داره؟

یکی از دوستان سوال کرده اند:

من روز سوم سیکلم نزدیکی داشتم. مایع منی به داخل واژنم رفت. امکان حاملگی وجود داره؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در دوران پریود تخمکی وجود ندارد که باعث بارداری شود لذا در این دوره امکان بارداری وجود ندارد. بارداری زمانی صورت می گیرد که اسپرم مرد که در مایع منی وجود دارد با تخمک زن که از تخمدانها ازاد می شود به هم برسند و لقاح صورت گیرد. بطور معمول در طول یک سیکل ماهانه که 28 روز به طول می انجامد (یعنی از روز اولی که خونریزی شروع می شود تا اولین روز خونریزی بعدی 28 روز فاصله وجود دارد) در روز 14 تخمک از تخمدانها ازاد می شود. در سیکلهای بلند تر یا کوتاهتر معمولا تخمک 14 روز مانده به شروع خونریزی بعدی ازاد می شود. اسپرم در خارج از بدن انسان حدود 48 ساعت زنده می ماند  و تخمک نیز پس از آزاد شدن تا 24 ساعت قابلیت باروری دارد. پس از آزاد شدن تخمک اگر این تخمک در معرض اسپرم مرد قرار گیرد و لقاح صورت گیرد سلول تخم تشکیل می شود که این سلول به رشد و تکثیر می پردازد و در دیواره رحم قرار می گیرد و  جنین تشکیل می شود. این جایگزینی سلول تخم در دیواره رحم مانع از ریزش دیواره رحم و وقوع عادت ماهانه می شود. اگر عمل لقاح صورت نگیرد و سلول تخمی در دیواره رحم قرار نگیرد بعد از گذشت 14 روز از آزاد شدن تخمک ریزش دیواره رحم صورت گرفته و عادت ماهانه بوقوع می پیوندد.

در دوره پریود یا عادت ماهانه چون تخمکی برای وقوع لقاح وجود ندارد امکان بارداری وجود ندارد ولی به علت اینکه دیواره رحم ریزش کرده و دهانه رحم نیز برای خروج خون و بقایای دیواره رحمی باز شده است احتمال ایجاد عفونت رحم و حتی حفره شکمی وجود دارد. به همین علت به هیچ وجه رابطه جنسی توام با دخول در دوره عادت ماهانه توصیه نمی شود. همچنین از نظر شرعی نیز رابطه جنسی توام با دخول در دوره عادت ماهانه منع شده و در صورت انجام باید کفاره داده شود.

یما
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۵۷
 
دکتر عزیز با سلام
لطفا در مورد ضررات دخولدر دوران پریودی بیشتر توضیح دهید.
یعنی به هیچ عنوان اصلا نباید دخولی صورت بگیرد ؟
حتی از مقعد هم نمی شود؟
دوست عزیزم سلام
در دوران پریود توصیه به عدم دخول می باشد. سکس مقعدی هم به علت عوارض توصیه نمی شود. می توانید سکس بدون دخول را تجربه کنید
 
حمید.ی
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۱۵
 
سلام و خسته نباشید

در باب مطلب (آمیزش با زن در دوره عادت ماهانه) فقط چون درصد عفونت پذیری را بالا می برد نباید انجام داد !!! پس می توان از کاندوم وسیله ای برای جلوگیری از عفونت ها عمل دخول را انجام داد؟
دوست عزیزم سلام
ورود الت تناسلی با کاندوم یا بی کاندوم و یا ورود دست یا هر وسیله دیگری باعث انتقال عفونت و آلودگی به داخل مجرا و از انجا به رحم می شود منظور صرفا عفونتهای امیزشی نیست.
 
علی 17 ساله
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۳۹
 
سلام آقای دکتر خسته نباشی.
من بعد از جستجوی زیاد هنوز جواب سوالمو پیدا نکردم.
من دوستم در دوره عادت ماهانه مشکلاتی داره ولی در مورد این موضوعات مقدماتی هم چیزی نمی دونه و این خیلی بده برای دختر و....

من سوالم اینه که قاعدگی رو به صورتی ساده توضیح بدین و چه اتفاقاتی می افته و خونریزی چه موقه بوده و...
متاسفانه بیشتر مطالب در مورد قاعدگی و نزدیکی بوده که ما باید مقدمات این قاعدگیو بشناسیم تا اینارو متوجه بشیم.
لطفا راهنمایی کنید!!ممنونم آقای دکتر.
دوست عزیزم سلام 
در آرشیو مطالب جستجو کنید و مطالب مربوط به قاعدگی را بخوانید.
 
سحر
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۵۶
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا خیرتان بده یک سوال داشتم پوست من بسیار خشکه هم مو هم پوستم از شامپو و مایع دستشویی کم استفاده می کنم از شامپو بدن بچه استفاده می کنم از صابون استفاده نمی کنم فقط صابون گریسیرینه می زدم که بدتر شدم ولی پوستم خیلی خشکه مدام کرم نرم کننده می زنم بعد 2 ساعت دوباره خشک می شه راه درمانی معرفی کنید بازم ممنون واقعا دعای خیر همه پشت سرتان است.
دوست عزیزم سلام 
با شرحی که گفته اید لازم است از نظر کم کاری تیرویید بررسی شوید و در صورت ابتلا درمان شوید.
 
نسل جدید بشریت
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۴
 
عجب.
قدرت خدا.
این علی 17 ساله که این بالا نظر گذاشته دختره یا پسر ؟
اگه پسره پس چطوری داره واسه قاعدگی دوستش سوال میپرسه ؟ اگه دختره پس چرا اسمش علیه ؟
 
amin
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۳۲
 
سلام.خسته نباشید اقای دکتر.اقای دکتر من 21 سالمه و حدوده 4 سال ÷یش خودارضایی میکردم و حالا این عادت رو ترک کردم.مشکله من اینه که چند وقته که احساس میکنم که دیگه قدرت نعوذ گذشته رو ندارم!!!!!!!!!!!!!!خیلی نگرانم کرده این موضوع!!!!!!!!!!!!!البته التم بلند میشه ولی مثله سابق مثلا 2 ماه ÷یش نعوذم محکم و شدید نیست.ایا واسه اختلال نعوذ راه درمانی وجود داره؟البته من تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشتم و شدیدا هم به جنس مقابلم تمایل دارم.لطفا راهنماییم کنید با تشکر.219
دوست عزیزم سلام
لازم است یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دهید لذا حضوری مراجعه فرمایید تا مشکل شما حل شود.
 
!
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶
 
دوست عزیز، نسل جدید بشریت

اینهایی که می بینید همون بچه ... دوره زمونه ما هستن متاسفانه عده شونم کم نیست...
دوستان عزیزم سلام
بیایید به هم احترام بگذاریم
 
نازنین
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۳۸
 
با درود بر شما
من دوره عادت ماهانم 4روز زودتر شروع شده چه مشکلی میتونم داشته باشم؟

و رابطه فشار عصبی و آسیب به دوره عادت ماهانه چیست؟
دوست عزیزم سلام
استرس و فشار عصبی با تاثیر بر ترشح هورمونهای جنسی باعث تغییرات عادت ماهانه می شود که می تواند بصورت زود تر شدن یا دیرتر شدن باشد
 
علی 17 ساله
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۰
 
با سلام

...آقای دکتر وقتی نظر این آقارو میزارین یعنی منم حق دارم که جوابمو تایید کنین.

نسل جدید بشیریت 
چه ارتباطی به شما داره که من پسرم یا دختر!!؟؟

کاسه داغتر از آش میدونی چیه؟

نکنه شما همونایی که میخای مردمو بزور ببری بهشت؟

به جای اینکه اطلاعاتی که دکتر لطف میکنه میزاره و استفاده کنی ف...توکار مردم میکنی؟
خدا رحم کنه تو بخای نسل جدید بشریت باشی!!واقعا ک....

مهم اینه که از هم یادبگیریمو به دوستم کمک کنم .

ذهن کنجکاوتو بزار اطلاعات دریافت کنه نه شخصیت آدمارو زیر سوال ببری آقای حزب الله یی اطلاعاتی
دوستان عزیزم سلام
بگذارید فضای این وبلاگ به همین شکل بماند و وارد مجادله با هم نشویم
 
ثنا
سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۱
 
با عرض سلام و خسته نباشيد و تشكر از وبلاگ فوق العاده سودمندتان و همچنين ممنون از اينكه به سوال قبلي من در مورد كيست پاسخ داديد...
آقاي دكتر من حتما عكس سونوگرافي را برايتان ايميل خواهم كرد ولي من هيچ كدام از علايم كيست را ندارم هم پريود منظمي دارم هم تخمك گذاري ...نه دل درد دارم و نه هيچ كدام از علائم ديگر را ...در ضمن اضافه وزن هم ندارم ولي در آزمايش خوني كه دادم CA 15-3 : 52/7 بود و همچنين در سونو هم پی.سی.او (تخمدان پلی کیستیک ) تشخیص داده شد و همان طور که گفتم دکتر برای من فقط پیاده روی تجویز کرد و بعد از 1 ماه دوباره تکرار آزمایش خون که من هنوز ندادم ...آقای دکتر من امسال می خوام باردار شم ولی می ترسم....
در ضمن من تو رابطم با شوهرم بسیار مشکل دارم درد زیادی دارم که گاهی غیر قابل تحمله و واقعا اصلا میل جنسی ندارم و ترشحات لازم در سکس را نیز ندارم و احساس می کنم که این رفتار من باعث آزرده خاطر شدن همسرم می شه ...
اگه لطف کنید و در هر 2 مورد راهنماییم کنید ازتون ممنون می شم ...
فقط لطف کنید جواب رو برام ایمیل کنید ....
یه دنیا تشکر....
دوست عزیزم سلام
جواب برای شما ایمیل خواهد شد
 
م.ر
سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴
 
سلام آقای دکتر شیخ عزیز ...
با تشکر از زحمات فراوان شما جناب دکتر در این وبلاگ ... وبلاگ عالیه فقط اگر یه مقدار تند تر بروز کنید خیلی ممنون میشیم
سوال ) جناب دکتر آیا روابط عاشقانه و لاو بین دختر و پسری که واقعا همدیگر رو از روی حس عشق میخوان ، اگر این دو کنار همدیگر باشند آیا نباید حس جنسی(سکسی) به هم داشته باشند؟؟؟ آیا سکس در رابطه لاو و عاشقانه باعث از بین رفتن میشود؟ آیا دیگر نباید حس قبلی را به هم داشته باشند .. آیا یک دختری که یک پسر رو واقعا عاشقانه و از روی حس پاک عشق دوست داشته باشه نباید تمایل جنسی به اون داشته باشه؟ 
اگر ممکنه به سوالاتم جواب بدید و خودتون هم طی مقاله ای اگرچه مختصر در مورد رواط عاشقانه و جنسی بنویسید - ممنون میشم اگر این کار رو انجام دهید

مرسی آقای دکتر - منتظر جوابهای شما هستیم
دوست عزیزم سلام
در رابطه عاشقانه میل جنسی وجود دارد و نمی توان گفت عشق خالی از سکس است. در مطالب وبلاگ جستجو کنید در مورد تاثیر روابط جنسی بر روابط عاشقانه و عکس ان مطالبی هست که می توانید مطالعه کنید
 
ندا
سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۱۶
 
آقای دکتر سلام
ممنون بابت اطلاعات واقعا مفیدتون
من در اواسط سیکلم از پیشگیری اورژانسی استفاده کردم از 3-4 روز بعد تا دیروز (موعد تقریبی پریودم امروزه) لک تیره رنگ دیدم. لک بینی تو این مدت 10 روزه هر روز تکرار شد و میشه گفت کم هم نبود....
از دیروز رنگ ترشحاتم کاملا قرمز شده و دیگه بهش نمیشه گفت لک (زیاد شده) ولی خوب به شدت پریودهای همیشگیم نیست....
سوالم اینه که به خاطر خوردن اون هشت تا ال دی (برای اولین بار قرص خوردم) و تکرر لک بینی پریودم اختلال پیدا کرده؟توصیه شما چیه؟
ازینکه برای حل مشکلات دیگران فراتر از اونچه که وظیفه تون ایجاب میکنه وقت میگذارید متشکرم و تحسینتون میکنم
دوست عزیزم سلام
نگران نباشید. مشکل شمما به خاطر قرصها ایجاد شده و بعد از این پریود به روال عادی بر می گردید
 
لیلا
سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۱۹
 
سلام
چرا نظر من رو نگذاشتید؟؟؟
دوست عزیزم سلام
چرا حوصله به خرج نمی دهید؟!!
 
علی
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۴۴
 
اقای دکتر شاید باید شمارو التماس کنم جوابمو بدید.ایا بدنسازی در دوران رشد باعث کوتاهی قد میشود اخه میگن به استخوانها فشار میاد ؟در ضمن ایا امپول تستسترونزدن عوارض داره اخه میخوام برم بدنسازی.؟مصرف کراتتین چه طور؟میگن زدن امپول تستسترون باعث عقیم شدن وریزش مو میشود
دوست عزیزم سلام
نیاز به التماس نیست کمی حوصله به خرج دهید
بدنسازی اگر روی اصول صحیح انجام شود اسیبی به بدن نمی رساند و تاثیری هم بر قد نمی گذارد ولی اگر بر اساس تعالیم غلط و تزریق امپول و خوردن قرص و پودر و ... باشد تاثیرات سو دارد.
تستوسترون باعث عقیمی مرد به علت کم کار کردن بیضه ها و ریزش مو و ایجاد جوشهای چرکی روی صورت و بدن می شود
 
کیارش
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۱
 
سلام آقای دکتر. ببخشید وقتی که مایع منی به درون رحم زن ریخته میشه سرنوشتش چی میشه؟ تا 48 ساعت زنده می مونه. آیا بعدا دفع میشه یا جذب بدن میشه؟ با تشکر از سایت خوبتون
دوست عزیزم سلام
وقتی مایع منی به درون مجرای تناسلی می ریزد بخشی از اسپرمها به درون رحم راه می یابند و به لوله های رحمی وارد می شوند و اگر لقاحی رخ ندهد بعد از 48 ساعت می میرند و به خارج از رحم منتقل و دفع می شوند
 
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳
 
آقای دکتر سلام

وبلاگ شما ایجاد شده در سیب فا

رمز را بصورت هوشمند به ایملتان ارسال شده است


www.doctorsheikh.sibfa.com

با تشکر
دوست عزیزم سلام
ممنون
مطالب جدید در وبلاگ جدید نیز قرار خواهد گرفت
 
اشرف
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۱۴
 
سلام اقای دکتر !
چند سال قبل ازدواج نمودم با یک دختر در شب اول نزدیکی هیچ احساس دختر بودن و بکارت دختره را نکردم . دخول با خیال راحت انجام بدون درد و خون ریزی صورت گرفت . بعد از چند روز از دختره سوال کردم که چیزی در کار نبود جریان از چه قرار است و دختره گریه کرد و بخدای یگانه سو گند خورد و گفت : هیچ کاری نکرده و این طوری بوده یعنی دختری شان طبیعی این طوری بوده و بعدها دیدم دختر خیلی نجیب پاک میباشد و فعلا هم که سوال میکنم حاضر است دست شان را به قران بگذارد .
ایا دختر بودن اینطوری هم طبیعی بودن شان امکان داره بدون درد وخون ریزی ؟
از خودم کا مپیوتر ندارم و از یک جای دیگر نو شتم امید است که سوالم را دراین جا بنو سید و این پاسخ را منطیقی جواب بدهید . خدا به شما اجر بدهد.
دوست عزیزم سلام
اگر مطالب وبلاگ را به درستی می خواندید پاسخ سوال خود را می گرفتید. گاهی اوقات پرده بکارت بدون درد و خونریزی پاره می شود. بنا را بر صداقت خانم تان بگذارید و شک و دو دلی را از خود به دور کنید.
 
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۵۰
 
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تبریک قدم نورسیده
میخواستم بپرسم اگر موقعی که ادم تحریک جنسی میشه (بدون دلیل) این طبیعی هست که علاوه بر متورم شدن هر دو لب و بالای کلیتوریس کمی هم پایین لبها سفت بشه و بعد از اینکه این تحریک از بین رفت هر دو لب حالت خالی شدن به خود بگیره و تا حد زیادی این سفتی بر طرف بشه؟
در ضمن یکبار دیگه هم سوال پرسیده بودم و شما فرمودید که ممکنه به دلیل عفونت باشه . این مایع شفاف و بدون بو هست باز هم ممکنه علتش عفونت باشه ؟
اگر هست راهی هست که بشه بدون مراجعه به دکتر درمانش کرد؟ هرچند میدونم این سوال کمی عامی و شاید به دور از عقل باشه ولی جایی شنیدم که استفاده از عسل میتونه برای رفع عفونت موثر باشه این کار اگر اثر هم نداشته باشه ممکنه خطر داشته باشه؟ (این کار تجویز یک عطار بوده )
دوست عزیزم سلام
موردی که گفته اید طبیعی است و نشانه تحریک می باشد
اگر مایع شفاف و بی بو م باشد عفونت نیست.
عسل برای رفع عفونت تاثییری ندارد
 
علی
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۵۴
 
پس به نظر شما من امپول تستسترون نزنم وکراتین مصرف نکنم؟همینطوره؟
دوست عزیزم سلام
بله مصرف نکنید و نخورید
 
ناهید
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۴۰
 
سلام اقای دکتر یه سوال ازتون داشتم که ربطی به مسائل جنسی نمشه ولی ممنون میشم جواب بدین
من وقتی در جمع زیادی حاضر میشم استرس و اضطراب زیادی دارم
و همینطور وقتی متوجه میشم کسی همه حواسش به منه مضطرب میشم مشکلم رو باید به چه نحوی حل کنم خواهش میکنم کمکم کنید
دوست عزیزم مشکل شما اضطراب است و نیاز به مششاوره و درمان دارویی دارید. می توانید به من یا یکی از همکاران جهت درمان مراجعه کنید
 
آرزو
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۵۰
 
سلام
آقای دکتر تویه وبلاگ دیگه ای مطالبی در مورد تاثیر مثبت مایع جنسی آقایون بر خانم ها- و فوایدش- کلی مطلب خوندم- 
عجیب وسوسه شدم که وقتی متاهل شدم این اجازه رو به خاطر سلامت خودمم که شده به همسرم بدم-
اما تو تمام فوایدش فقط تنها عاملی که مانعه - همین باردارشدنه که مانع این عمل میشه
با توجا به اطلاعتی که از وبلاگتون کسب کردم فهمیدم میشه رابطه بدون کاندوم باشه اما به صورت اورژانسی یا 21 روزه از قرص استفاده بشه
قرصها که عوارض چاقی و.. داشتند 
اما خوب این که نمیشه مدام از این روش و هفته ای مثلا دویا سه بار از روش اورژانسی استفاده بشه

چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه
چه کار باید کنم که بدنم رواز مایع منی همسرم بی نصیب نزارم؟
ممنون میشم اگه راهنمائیم کنید
ودوم اینکه
دوست عزیزم سلام
مایع منی هیچ فایده ای برای بدن زن ندارد و این مطالبی که خوانده اید غلط می باشد
 
فاطمه
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۱۱
 
سلام آقای دکتر مهربون

آقای دکتر
به این وبلاگها که لینکشون کردین واسم هاشون رو به ترتیب براتون مینویسم رفتم
متاسفانه نوشته شده که بر طبق قوانین جمهموری اسلامی ایران مسدود شدند
این وبلاگها 
1- مسائل جنسی
2-آموزش مسائل جنسی
3-آموزش مسائل جنسی و بیماریهای مقاربتی
4- باز هم یه وبلاگ دیگه با عنوام مسائل جنسی
5- آموزش مسائل جنسی دکتر مینازارع
6-آموزش


آقای دکتر
بارها این نکته رو گفتم لطفا سریعتر وبلاگتون رو به یه آدرس دیگه منتقل کنید واز همین الان تو هدر آدرس جدید رو بنویسید برای وقتی که نوبت شما هم خدای نکرده شد
اون موقع من نمیدونم با این وضعیت وسیاست کشورمون که حتی نمیزارن تو دنیای وبلاگ نویسی پزشکا یا بقیه ی افراد-- آزادنه حرف بزنن- بنویسن- مشکل مطرح کنن-اونوقت ادعای آزادی بیان و...
بزارین هیچی نگم و فقط دعا کنم خودتون و خونوادتون و وبلاگتون همیشه پابرجا وبرقرار بمونید
بارها یادآوری کردم وشما فرمودید در خبر نامه ی و بلاگتون دوستان عضو بشن تا در صورت تغییر آدرس- آدرس جدید بهشون ایمیل بشه
من یکی که خیلی به مطالبتون نیاز دارم
از سئوال هاو جوابهای دوستان هم خیلی چیزا یاد گرفتم
امیدوارم این اتفاق نیفته
اما بعداز بستن بلاگ اسپات تو ایران و بلوکه شدن بقیه ی وبلاگ دوستانی که در این عرصه فعالیت میکنن- یعید نیست که .....

لطفا این بار یک قًل دیگه از وبلاگتون کپی کنید جای دیگه- یا انتقال بدین جای دیگه

حیفه مطالبتون بپره

خواهش میکنم
دوست عزیزم سلام
ممنون از نظرات شما. حتما رعایت خواهد شد
 
نوید
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۳۴
 
با سلام خدمت آقای دکتر
یه سوال از شما داشتم اونم اینکه من سربازم و جایی که خدمت می کنم برای 
ما گاهاً تا 20 روز امکان استحمام وجود ندارد آیا دارویی هست که بتواند از احتلام شبانه جلوگیری کندبه خاطر کمبود آب و استحمام احتلام هم از نظر بهداشتی و هم از نظر دینی برای من و هم دوره هام مشکل ساز شده
با تشکر نوید 25 ساله سرباز در آخر دنیا
دوست عزیزم سلام
مصرف قرص فیناستراید باعث خواهد شد تا احتلام کمتر اتفاق بیفتد. روزانه یک عدد قرص فیناستراید 1 میلی گرمی میل کنید
 
علی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶
 
اقای دکتر الان انلاین هستید؟چند سوال کنم؟
بله
 
علی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۷
 
پس بلالاخره من امپول تستسترون نزنم وکراتین هم مصرف نکنم همین طوره؟
دوست عزیزم سلام
امپول نزنید و پودر کراتین هم نخورید
 
علی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰
 
اقای دکتر من طبق گفته شما فاصله های خود ارضایی را زیاد کردم واینطوری راحتتر میتونم ترک کنم ممنونم ازتون فقط ایا قرصی هم برای کاهش میل جنسی وترک استمنا هست؟
دوست عزیزم سلام
شما می توانید از قرص فیناستراید یک میلی گرمی روزانه یک عدد استفاده کنید
 
علی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹
 
اقای دکتر بعنوان سوال اخر پس ان بدنسازانی که امپول تستسترون مصرف میکنند ومرا هم سفارش میکردند اشتباه میکنند؟من ودم خیلی دوست دارم بصورت طبیعی بدنسازی کنم اما در کنار ان اگر قرص یا امپولی اگر ضرر نداشته باشه هم بعنوان مکمل استفاده کنم تاکید میکنم اگر ضرر نداشته باشد.شما هیچ دارو یا امپول بدون ضرری نمیشناسید؟ممنونازتون وخدانگهدار.خدا دخترتون سارا را براتنون حفظ کنه
دوست عزیزم سلام
عضلاتی که با دارو و نه ورزش حجم میگیرند شاید حجم بیشتری داشته باشند ولی توان کمتری دارند و به محض دور شدن از ورزش به شدت افت می کنند ولی عضلاتی که با ورزش ساخته شود تا اخر عمر قوام و قدرت خود را حفظ می کند
از انجا که جوانان صبر و حوصله ندارند و دوست دارند سریع هیکل ورزشکاری بیابند به دارو روی می اورند و مسئولین باشگاهها هم برای درامدی که دارد این داروها را توصیه و می فروشند تا سود بیشتری ببرند
ولی بدانید زور عضله اگر با ورزش ایجاد شود بهتر است تا اینکه هیکل بزرگ شود ولی زور عضله وابسته به دارو باشد. من هیچ دارویی را توصیه نمی کنم
 
مرتضی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳
 
در باب بحث علی اقای دکتر همینطور که میدانید وظیفه تستسترون در بدن عضله سازی است واین در بدن مردان بیشتر است.وچون دربدن زنان کمتر است اخیرا به زنان هم توصیه میشودامپول تستسترون بزنید تا در بدن شما عضله سازی کند؟اینم غلطه؟
دوست عزیزم سلام
وظیفه تستوسترون عضله سازی نیست و به خانمها هم چنین توصیه ای نمی شود. یکی از اثرات تستوسترون دادن حجم به عضله است و این فقط یکی از اثرات فرعی تستوسترون است و نه اصلی که به همین منظور در بدن مردان تستوسترون ترشح می شود و نیاز نیست آمپول بزنیم تا این حجم سازی را بیشتر کنیم چون بدن خود به مقدار ضروری نترشح می کند. در بدن زنان هم غده فوق کلیه به مقدار ضروری ترشح می کند و بیش از ان نیاز نیست. تزریق امپول تستوسترون در اثرات اصلی این هورمون تداخل ایجاد می کند و بیضه ها را نیز دچار مشکل می کند
 
مینا
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۵۰
 
اقای دکتر ایا جراحی پلاستیک چهره عوارضی هم دارد؟از جمله جراحی بینی گونه و....اقای دکتر برداشتن خالها با لیزر عوارضی ندارد که؟وهمچنین برای اینکه پوستمان صاف شود شما چه چیزی توصیه میکنید؟
دوست عزیزم سلام
هر عمل جراحی می تواند عوارضی به همراه داشته باشد و جراحی پلاستیک هم از این قاعده مستثنی نیست
برای صاف شدن پوست لازم است از رژیم غذایی سرشار از ویتامین استفاده شود و میوه جات و سبزیجات به مقدار کافی مصرف شود
 
علی
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۵
 
اقای دکتر شماکه گفتین این دروها وحرکات کششی تاثیری در قد ندارد پس چطورواالیبالها وبسکتبالها قد بلندی دارد؟پس اینایی که تبلیغ میکنن ومیگن 100درصد تضمینی غلطه؟راستش من شکر خدا قد بسیار بلنده و185 ولی بازم راضی نیستم بااینکه به تازگی وارد22سالگی شدم وتا 25 سالگی امکان رشد هست قدم چقدر میشه؟
دوست عزیزم سلام
والیبال و بسکتبال باعث بلند قدی نمی شود ولی افراد بلند قد در این ورزشها موفق ترند لذا به این ورزشها روی می اورند
قد شما نهایتا 2 تا 5 سانتیمتر دیگر رشد می کند
 
زهرا
جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۱۹
 
سلام.
آقای دکتر یک سوال داشتم!
آیا برای آسیب دیدن به پرده بکارت فقط باید آلت تناسلی یا جسم دیگری وارد واژن بشه؟
امکان این هست که در وقت خودارضایی بر اثر فشار یا زوری که خود شخص به خودش وارد می کنه تا مایع منی خارج بشه به پرده بکارت آسیبی برسه؟
دوست عزیزم سلام
در زنان مایع منی نداریم
فشار مستقیم از بیرون روی پرده باعث اسیب می شود ولی فشاری که گفته اید خیر
 
...
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱:۳۴
 
آقای دکتر سلام و خسته نباشید.2تا سوال دارم که ممنون میشم جواب بدین.
1-اگه لباس زیر مرد بخاطر ترشح مایع مذی خیس شده باشه و به همین شکل با آلت خانم تماس داشته باشه و به آلت خانم فشار وارد کنه آیا احتمال بارداری وجود داره؟
2-از شخصی شنیده ام اگر منی از کمر تا بالای زانوی خانم ریخته شود به علت جنبنده بودن اسپرم احتمال بارداری وجود دارد.آیا این گفته صحیح است؟
ممنون میشم جواب بدید.
دوست عزیزم سلام
1- خیر احتمال بارداری وجود ندارد
2- اگر منی روی الت تناسلی بریزد احتمال بارداری دارد در غیر اینصورت خیر احتمال بارداری وجود ندارد. جمله ای که شنیده اید اشتباه است
 
سامان
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۹
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید
با توجه به این که من به صحت گفته ی مربیان بدنسازی در مورد این سوال اطمینان ندارم می خواهم از شما بپرسم که آیا بدنسازی برای من که چند ماه است وارد نوزده سالگی شده ام خطری دارد یا خیر؟ یعنی باعث نمی شود که ماهیچه ها رشد نکنند؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
خطری برای شما ندارد منتها به هیچ وجه از دارو یا مکمل استفاده نکنید و عضلات را با ورزش تقویت کنید
 
ارزو
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۹
 
اقای دکتر سلام . راستش چند سال قبل با یک فرد ازدواج کردم اکنون دارای فرزندان هستم . قبل از نزدیکی هیچ قاعدگی نشدم و به محض نزدیکی با شوهرم در شب اول که بدون خون ریزی و درد بود درست یکهفته بعدش عادت ماهانه ام امد . 
سوال اینجاست که ایا بکارتم را قبل از نزدیکی از دست داده بودم . من که پا ک بودم وهنوز هم پاکم .هم اکنون بعض وقت که نزدیکی دارم با شوهرم هنگام نزدیکی عمیق خیلی درد احساس میکنم دلیلش چیست و کدام راه حل است ؟
دوست عزیزم سلام
گاهی اوقات پرده بدون درد و خونریزی پاره می شود. اصول رابطه جنسی صحیح را رعایت کنید و از ژل لوبریکانت هنگام نزدیکی استفاده کنید درد نخواهید داشت.
 
بهمن
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۹
 
سلام آقای دکتر . لطف کنید اسم قرصهای ضد بارداری اورژانسی و طریقه استفاده اونها رو بگید . ممنونم
دوست عزیزم سلام
تا 3 روز پس از رابطه 2 تا اچ دی و 12 ساعت بعد 2 تا اچ دی دیگر یا به جای ان 4 تا ال دی مصرف می شود. در وبلاگ توضیحات کامل هست
 
amin
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۵۷
 
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر من 1 مشکل دارم که فکر میکنم جنبه روانی داره و مشکلم اینه که دایما فکر میکنم زنان خیلی بیشتر از مردان از سکس لذت میبرند و این موضوع باعث شده که از سکس زده بشم.در ضمن مطالب شما رو هم در این باب خوندم ولی هر چند وقت 1 بار این فکر نحس لعنتی به سراغم میاد.لطفا کمکم کنید.ذهنم خیلی مشغوله این موضوع مسخرهست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این موضوع باعث شده که میل جنسی ام شدیدا کم بشه.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.مرسی
دوست عزیزم سلام
حضوری مراجعه کنید
 
amin
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۰
 
سلام.خسته نباشید.میخواستم بدونم شدت ارگاسم در زنان بیشتره یا مردان.1 جا خوندم در زنان بیشتره ولی توی سایته شما مطلبی در این باره بیدا نکردم.لطفا جوابمو بدید ممنون.
دوست عزیزم سلام
قبلا نیز گفتم ارگاسم در زن و مرد از یک جنس نیست که با هم مقایسه شود. مطالب را به دقت بخوانید
 
amin
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۳
 
سلام خسته نباشید.من 21 سالمه. و تا حال هم سکس نداشتم.میخواستم بدونم از کجا میتونم بفهمم که میل جنسی ام زیاده یا کم یعنی از کجا معلوم میشه گرم مزاجم یا سرد مزاج؟در ضمن 1 بار دیگه این سوال رو برسیده بودم جوابم رو نگرفتم.ممن.ن میشم اگه کمکم کنید.مرسی.
دوست عزیزم سلام
اگر میل جنسی شما زیاد است و زیاد تحریک می شوید گرم مزاجید و اگر میل جنسی کمی دارید و تمایلی به رابطه ندارید سرد مزاج!
 
آریا
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۵۷
 
با اجازه ی آقای دکتر
دوستان عزیز،سلام
می خواستم متذکر بشم اینجا وبلاگ آموزش مسایل جنسیه و از همتون خواهش کنم از طرح سوالات بی ربط با مسایل جنسی یا تکراری خودداری کنیدتا آقای دکتر وقت کنن برای ما مطالب جدید بیشتری بنویسن.
از همتون ممنونم 
 
ساحل
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۴۴
 
سلام من حدود بیست رزه که گلوم بدون هیچ عوارضی شدیدا درد میکنه حتی نمی تونم خمیازه بکشم یا زبونم و تکون بدم دکترهم رفتم پنی سیلین بعد سفالکسین بعد ازیترومایسین و اموکسی سیلین خوردم فایده نکرد وقتی بلند حرف میزنم بدتر میشه خیلی اذیت میشم
مطلبی که باید بگم اینه که چند روز قبل از شروع گلودردم تب شدیدی ناگهان افتاد بجونم و کارم و به بیمارستان کشوند بعد از ازمایشات گفتن عفونت خونت بالاست و سفکسیم خوردم یک هفته بلاهای زیادی تو بیمارستان سرم اومد مثلا به دارویی حساسیت داشتم و دچار ایست تنفسی شدم ممکنه گلودردم به خاطر کثیف بودن دستگاهایی که تو حلقم کردن باشه؟
یا به خاطر حساسیت باشه؟دکترا گفتن ه لوزه هام عفونی نیست پس علت این درد وحشتناک چیه ؟ کمکم کنید واقعا نگرانم
 
ساحل
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۵۹
 
وباره سلام خواستم چندتا مطلب هم اضافه کنم شاید کمکی باشه مثلا من فقط یکی از لوزه هامه که خیلی دردناکه در کناراون قست انتهایی گلوم تقریبا مری درد میکنه الان که درست حساب کردم بیشتر از یک ماهه درد دارم ترشحات پشت حلق ،ابریزش بینی،تب و بدن درد و سردرد هم ندارم شب ها هم کاملا دهنم بازمیمونه با تشکر
دوست عزیزم صسلام
باید معاینه شوید تا بتوانم دقیق نظر بدهم و به شما کمک کنم. می توانید بصورت حضوری با تمامی مدارک پزشکی مراجعه کنید تا کمکتان کنم
 
ساحل
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۱۰
 
سلام ادرس ایمیلم sahel.soleimani@yahoo.com
مشکلم گلودرد بودا
دوست عزیزم سلام
خلاصه ای از مشکل خود را بازگو می کنید
 
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۲۴
 
سلام آقای دکتر :
من امید طهرانی زاده هستم و مشکل بسیار جدی دارم .
دلم برای یک دوست دانشمند و فرهیخته بسیار تنگ شده . آیا دارویی برای این دلتنگی وجود دارد ؟ می دونم شاید در این مسئله مقصر اصلی من باشم اما فعلا وکیل گرفتم تا از این تقصیر تبرئه بشم ، امید آنکه درد دلتنگی برای یک دوست نیز درمان شود
دوست عزیزم سلام
من نیز دچار درد دلتنگی هستم و دیدار دوست می تواند درمان این دلتنگی باشد. به امید دیدار در اینده ای هر چه نزدیک تر
 
مریم
یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶
 
سلام دکتر،ببخشید.من با دوست پسرم سکس کامل دارم.حدودا 2 بار مایع منی ش رو داخل ریخت و من مجبور شدم قرص ال دی مصرف کنم که شدیدا بدنم واکنش نشون داد و چند بار بالا اوردم.کسی بهم قرص لونوژسترول رو معرفی کرد.میخواستم بدونم عوارضش چیه.تا حالا 2 بار بیشتر مصرف نکردم.اما دارم با همین شخص ازدواج میکنم.میخوام بیبینم تا زمانی که تصمیم نگرفتم از یه روش مطمن تر استفاده کنم میتونم از این قرص مصرف کنم؟
مرسی.
دوست عزیزم سلام
روش اورژانسی نباید به دفعات استفاده شود بلکه باید بصورت موقت و موردی باشد
توصیه من استفاده از کاندوم می باشد.
 
دختری از پاییز
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۴۸
 
وبلاگتون واااااااااااااااااااااقعا مفید و آموزنده هست!
واقعا ممنونم ازتون.تو جامعه ما کوفت یاد نمیدن راجع به این چیزا.خدا شما دکتر هارو واسه ما بذاره خدا وکیلی!
ایشالا هرچی از خدا میخواین بهتون بده
 
رضا
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۲۴
 
آقای دکتر سلام ...

در خانم ها مایع منی وجود ندارد؟
مایعی که هنگام سکس و در اوج لذت از اونها خارج میشه چیه پس؟
دوست عزیزم سلام
این مایع ترشحات غددی است که برای لغزنده سازی مجرا ترشح می شود. منی فقط در مردان می باشد
 
نادر
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۲۵
 
خیلی مردید دکتر شیخ ... خیلی مردی 
که اینجوری وقت میزاری و رایگان جواب سوالات رو میدی 
امیدوارم روز به روز این وبلاگ و دکتر موفق تر باشند
 
زهرا()
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۳۷
 
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر من دختری هستم19 ساله حدود4 سال پیش من برای اولین بار پریود شدم حدود یک سال اول هر ماه پریود میشدم اما زمان مشخصی نداشت در سال دوم فاصله آن به 2 ماه هم رسید بعد من به پزشک مراجعه کردم سنوگرافی اندازه رحم و همه چیز رو طبیعی نشون داد و کیستی هم دیده نشد.دکتر یک داروی تزریقی به من دادن که من پریود شدم بعدشم از روز سوم از اون قرص های ال ای دی دادن که سه دوره یعنی 3 ماه استفاده کردم اما بعد از اتمام قرص ها فقط 1 ماه ریودم درست بود دوباره مثل قبل شد که چند ماه یکبار اون هم به مقدار خیلی کم.بعد از7 ماه دوباره به زشک مراجعه کردم تمام مراحل دفعه قبل را انجام دادند +یک جور قرص های لاغری که میگفتن شاید چاقی باعث این موضوع شده(من165 قدم است و 68 وزنم)اما بازم با گذشت چن ماه من دیگه کامل پریود نمیشم و واقعا نمیدونم چی کار کنم؟حدود یک سال دیگه من قراره ازدواج کنم واین قضیه خیلی منو نگران کرده(راستی یکی از زشکان میگفت من تنبلی تخم دان دارم!!!)ببخشید این یعنی چی؟من باید چه کار کنم؟؟؟؟؟
بازم از لطفتون ممنونم...بای
دوست عزیزم سلام
در مورد تنبلی تخمدان در وبلاگ مطالب کاملی وجود دارد جستجو و مطالعه کنید
 
یه دختر
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۴۳
 
سلام آقای دکتر
خسته نباشید
و ممنون از اطلاع رسانیتون


1. من پردم رو توی آینه چک کردم.حدود یه بند انگشت داخل سوراخ ، به نظر یه دیواره ی گوشتی رنگ از جنس دیواره میبینم و سوراخ وسط اون حدود یه بند انگشت بالاتر یه دیواره ی گوشتی دیگه میبینم !!!
آیا اینی که من دیدم پرده ی بکارته ؟ یا پرده باید نازک وشیشه ای باشه؟!

2.مالیده شدن خیلی کم منی مرد به چوچوله و اطراف آلت تناسلی باعث بارداری میشه؟(در صورتی که خیلی زود پاک بشه !)

3.آیا بیماری های قارچی - پوستی از طریق رابطه ی جنسی منتقل میشه ؟!

ممنون از این که این همه وقت میذارید و جواب ما رو میدید
دوست عزیزم سلام
1- بله همان پرده بوده است
2- اگر زود پاک شود خیر امکان بارداری نیست
3- بله انتقال می یابد
 
گلی
یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۱۶
 
سلام جناب شیخ...

من دوسال پیش خودارضایی داشتم .به سختی با کمک خدا نجات پیدا کردم گرچه مدت زیادی هم نبود . حتی بدون این که متوجه باشم دارم چیکار می کنم دست به این کار می زدم.

بعد از ترک خدا رو شکر تنها مشکلم تحریک های بی موقعمه .بدون این که توسط چیزی تحریک شم (نه عکسی نه فیلمی نه حرفی ...)مایع سفیدو بی رنگی گاهی اوقات چند بار در روز ازم ترشح می شه که مهبلمو کاملا تر میکنه.این اتفاق واقعا زجرم می ده.

همچنین خیلی زود تحریک میشم .می خواستم بدونم در اینده سر این مسائل مشکلاتی برام به وجودمیاد ؟مثل زود انزالی و یا مشکل در بچه دار شدن .... 
آیا راه حلی وجود داره؟
دوست عزیزم سلام
اگر این ترشحات بدون تحریک جنسی می باشد و باعث الوده شدن لباس زیر شما می شود باید از نظر عفونت مورد بررسی و درمان قرار گیرید ولی اگر نه با تحریک جنسی می باشد نیاز به بررسی ندارد.
این ترشحات مشکلی در اینده برای شما ایجاد نخواهد کرد و سلامت جنسی شما و بارداری شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد
شهاب73
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۹:۷
 
آقای دکتر با سلام.
بنده(16 ساله) متاسفانه حدود یکسال خود ارضایی داشتم.ولی کم کم به کاری که میکردم آگاه شدم و اکنون در صدد ترک آن هستم.به نظر شما ازچه راهی برای ترک استفاده کنم؟
من اینکار را با تحریک جنسی انجام میدادم. می خواستم ببینم من بعد از ترک آیا مشکلی در آینده برایم پیش میآید؟
وهمچنین میخواستم بدانم لازم است پس از ترک دارویی را بخورم تا بدنم راحت تر مواد از دست داده را جبران کند وزودتر خوب شوم؟
خواشمندم جواب سوالات بالا را بدهید(باتشکر)
دوست عزیزم سلام
تعداد دفعات را کاهش دهید و به تدریج فاصله خود ارضایی ها را افزایش دهید تا بتوانید انرا ترک کنید. اگر شکست خوردید ناراحت نشوید و باز هم تلاش کنید. خود ارضایی عارضه جسمانی ندارد و از این بابت نگرانی نداشته باشید و نیاز به مصرف داروی خاصی نیز نیست.
 
فاطمه
شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۵
 
با سلام و خسته نباسید و تشکر بابت وبلاگ عالیتون

من 21 سال دارم و تا به حال برای پریود شدن مشکلی نداشتم اما این بار که پریود شدم ،میزان خونریزی من مثل همیشه نبود و خیلی کمتر بود .

من متاهل هستم اما من و همسرم کاری برای بارداری انجام نداده ایم و همیشه رعایت می کنیم.

اگه میشه لطفاً بگین چرا خونریزی من کم شده و آیا کم و زیاد شدن خونریزی در زمان پریود طبیعی؟

ممنون.
دوست عزیزم سلام
تغییرات سیکل ماهانه تحت تاثیر تغییرات هورمونی می باشد و تغییرات هورمونی نیز تابع علل زیادی می باشد از جمله استرس و فشارهای روانی، داروها و ...
اگر فقط میزان خونریزی کم شده و تغییری در زمان رخ نداده نیاز به پیگیری یا اقدام خاصی ندارد ولی اگر تغییراتی در طول دوره رخ دهد یا خونریزی بیش از زمان عادی باشد باید پیگیری نمود.
 
مهسا
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۴۰
 
سلام من16 سالمه میشه بگید که اگه دوست پسرم بامن سکس داشته باشه من چکارکنم
دوست عزیزم سلام
نباید اجازه دهید او با شما سکس داشته باشد. سکس می تواند باعث اسیب بکارت شما شود.
 
مهسا
شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۸:۵۷
 
سلام آقای دکتر من 22 سالمه مجردم 
پریودم نامنظم بود از اول رفتم دکتر ال دی دادن 
یه دوره مصرف کردم تا جهار پنج ماه خوب میشدم یک ماه پریود نمیشدم بعد پریود که می شدم اول خونریزی کم داشتم بعد کم کم زیاد میشد 
دوباره رفتم دکتر ال دی دادن 
همش اینطور میشم 
کیستم داشتم اما خوب شدم این اواخر دیگه کیستم نداشتم اما اینطوری شدم 
دکتر گفتن تنبلی رحم داری
البته اون موقه یه نمه تپل بودم اما الان لاغرتر شدم بهتر شدم هفت هشت ماه یک بار اینطور میشم 
امکانش هست که خوب بشم !!!!!!!!!!!!!!!!
تشکر از لطفتون 
موفق باشید
دوست عزیزم سلام
مشکل شما تنبلی تخمدان می باشد که با لاغر شدن بهتر خواهید شد و سیکلهای شما نظم بیشتری پیدا خواهد کرد
 
منا
سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۲۳:۴۲
 
با سلام
من تو رابطم با شوهرم بسیار مشکل دارم درد زیادی دارم که گاهی غیر قابل تحمله و واقعا اصلا میل جنسی ندارم و ترشحات لازم در سکس را نیز ندارم و احساس می کنم که این رفتار من باعث آزرده خاطر شدن همسرم می شه ...
اگه لطف کنید راهنماییم کنید ازتون ممنون می شم ...
یه دنیا تشکر....
دوست عزیزم سلام
در سکس خود از ژل لوبریکانت استفاده کنید. همچنین اصول رابطه جنسی صحیح را بخوانید و بدان عمل کنید. اگر مشکل برطرف نشد جهت آموزش مراجعه حضوری داشته باشید.
 
یک دوست
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۲۳:۱
 
سلام
من تو رابطم با شوهرم بسیار مشکل دارم درد زیادی دارم که گاهی غیر قابل تحمله و واقعا اصلا میل جنسی ندارم و ترشحات لازم در سکس را نیز ندارم و احساس می کنم که این رفتار من باعث آزرده خاطر شدن همسرم می شه ...
اگه لطف کنید و در این مورد راهنماییم کنید ازتون ممنون می شم ..
یه دنیا تشکر....
دوست عزیزم سلام
شما باید از ژل لوبریکانت در هنگام سکس استفاده کنید تا مشکل خشکی مخاط واژن شما حل شود و درد حین رابطه ناشی از این موضوع از بین برود. همچنین لازم است اصول رابطه جنسی صحیح را مطالعه کنید و به ان عمل کنید تا مشکل سکس شما حل شود.
اگر همچنان مشکلات ادامه داشت لازم است برای آموزش مسایل جنسی مراجعه حضوری داشته باشید.
 
نینا
سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ۲:۵۹
 
سلام یه سوال داشتم سکس از مقعد چه عوارض و ضرری داره؟
دوست عزیزم سلام
باعث انتقال بیماری. عفونت روده ها. فیشر یا زخم مقعد. همورویید یا بواسیر و بی اختیاری مدفوع در زن خواهد شد.
 
بهارک
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ۱۷:۴۹
 
سلام . وقتتون بخیر. لطفا بفرمایید اگر یک یا دو روز قبل از پریود نزدیکی کنیم و منی وارد واژن شود احتمال بارداری وجود دارد؟ سیکلم 23 روزه است
دوست عزیزم سلام
خیر امکان بارداری در این زمان نیست
 
pariaparto
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۶
 
با سلام من برای افزایش سایز سینه از قرص ضدبارداری استفاده میکنم بعداز 4دوره تاثیری در من نداشته ایا اگر ازروغن رازیانه به صورت موضعی روی سینه همراه با خوردن قرص باشد خطرناک است؟ ایا اثر یکدیگر راخنثی میکنند؟؟ لطفا راهی جز جراحی به من بفرمایید واقعا برم حیاتیه ممنون
دوست عزیزم سلام
قرصها را ادامه دهید. قرص ال دی اثر خواهد داشت فقط کمی زمان می برد. روغن رازیانه اثری ندارد ولی می توانید استفاده کنید.
 
شاکر
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۲۳:۴۱
 
من تازه سایتتونو پیداکردم. واقعا عالیه/ یه دنیا تشکر اقای دکتر//////////// وازطرفی تاسف برای دولتی که اینقدر کوته فکره که نمیدونه این مطالب به درد هرکسی میخوره و خلاف قانون خدا نیست/اگه اگاهی بیشتر باشه مشکلات کمتره/من خودم مذهبیم ولی فکرنکنم خداباسوال کردن واطلاعات کسب کردن مشکلی داشته باشه/// واقعا خداخیرتون بده و زندگیتون سرشار از خوشی باشه. واجردنیاو اخرت نصیبتون********
 
دختر شرق
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۴۹
 
با سلام و خسته نباشید.من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم.میخواستم بپرسم ایا این قرص از بارداری جلوگیری میکنه؟من در روز نوزدهم یه رابطه کوچیک داشتم که شک دارم.بلافاصله شستم.میخواستم بدونم احتمال بارداری هست؟ممنون
دوست عزیزم سلام
این قرص از بارداری پیشگیری می نماید. احتمال بارداری نمی باشد.
 
رویا
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ۰:۲۳
 
سلام اقای دکتر خداقوت. سوالم ربطی به این موضوع نداره ولی لطفا جوابموبدین واقعا گیرکردم///دختری 22ساله ام چهارسال پیش باوزن 38 کیلو ازدواج کردم وحالادوپسر(دوقلو)دارم.بعدزایمان شدم42K/البته باکمک قرص های اشتها.اما امروز دوباره رسیدم به 39K/لازم به ذکره که بگم اصلا اشتهاو میل به غذاندارم/زود رنجمو زودعصبی میشم/بیشتر قبل از شروع عادت ماهانه ام.اون موقع خیلی کسل و بی حوصله هم میشم/باهر تلنگری ناراحت میشم نمیدونم چکارکنم/ایا مشکل خاصی دارم! چکارکنم باکمبود وزنم همیشه اینجور بودم.موضوع عصبانیتم خیلی ناراحتم کرده. ایا ربطی به ضعیف بودنم داره!چیزی برای اشتهاو چاقیم توصیه میکنید!خواهش میکنم کمکم کنید. و لطفا زود جوابمو بدید ...!ممنون از سایت خیلی خوبتون....
دوست عزیزم سلام
لازم است از نظر برخی بیماریها مثل کم خونی ازمایش دهید و مورد بررسی قرار گیرید. روزانه یک عدد قرص ویتامین ب1 100 میلی گرمی میل کنید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تارا در تاریخ 1394/01/20 و 9:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.من..دخترى.14 ساله هستم. تواين ماه که عادتماهيانه شدن خون ريزى خيلى کمى داشتم. خيلى ميترسم..ايا مشکل من جدى هست.يا طبيعى؟؟


این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/05/28 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

باسلام وخسته نباشيد جناب دكتر من 4 تير پريود شدم دهم پريوديم تموم شد سه روز بعد يعني 13 با نامزدم رابطه كامل داشتم كه متاسفانه كاندوم پاره شده ومني داخل واژن ريخته شد بيست دقيقه بعد دو تا هم زمان قرص لونوژسترول 75 ميلي خوردم 12 ساعت بعد هم دو تا ديگه الان 15 روز ميگذره وپريود نشدم خيلي استرس دارم آيا باردارم دوره پريودي من هم 28 روز است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 2,881
  • بازدید سال : 13,296
  • بازدید کلی : 915,669
  • کدهای اختصاصی