loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 47 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از دوستان در نظری انتقادی گفته اند:

باسلام واحترام، بااجازه خواستم چندانتقادبکنم.امیدآن که اصلاح بفرمایید.بسیاری ازمطالبتان خوب ولازم است.اماگاه مطالبی دیده می شودکه باآن که ابتداردمی کنیدامادوباره درباره چگونگی آن بحث می کنید. مثلاً نزدیکی مقعدی راردمی کنیدآن گاه می گوییداگرکسی خواست انجام دهداین گونه انجام دهد!دوست عزیز!می دانیدهمین تبصره باعث اشاعه ی آن می شود؟باخواندن این مطالب ممکن است کسانی بگوینددرست است که ضررداردولی باراه کارهای دکترشیخ رفع مشکل می شود!یاآن که درباره سکس دهانی؛می دانیدکه بسیاری ازخانم هادوست ندارندواجبارهمسرشان برایشان مسئله سازشده است.شمادرباره خطراتی که ازباب بهداشتی مطرح است بحث می کنید،آن گاه می گوییدبرای انجام سکس دهانی چنین وچنان کنید!یعنی بازهم بهانه برای مردان.اگرزن ومردی خودخواهانندبه کسی مربوط نیست،شماهم که احتمالات سرایت بیماری راازاین طریق تشریح کرده اید،کافی است کسانی که این کاررادوست دارندحداقل ضریب هوشی راداشته باشند.باتوضیحات شماخواهندفهمیدکه چه بایدبکنندکه درزمان سکس دهانی آلودگی سرایت نکند.فرضاًاگرکسی به عابری بگویددراین کوچه براثرتارکی ووجودچاه امکان خطرهست،آیاعابرنمی تواندتشخیص دهدکه باروشنایی بایدازآن جاگذشت؟این که خودشماتشریح می کنیدکه چنین وچنان کنیدیعنی تأکیدبرانجام به طورغیرمستقیم.

البته این هادرباره ی مسائلی است که غیرمتعارف است.بله!آموزش رابطه زناشویی نه تنهابدون اشکال است که لازم وواجب هم هست.لذاازگفته های من برداشت اشتباه نکنید.به اعتقادمن درباره ی مسائلی که ازاین قبیل است تنهااکتفابه دلائلی کنیدکه براساس آن بایدازآن عمل دوری جست. کنجکاوی هم نکنیم که کی انجام می دهدوکی نمی دهد.مثلاًبرخی هادرهمین وبلاگ باآب وتاب درباره لذت سکس دهانی گفته اندوشماهم همه راعیناًمنعکس کرده اید.آیااین هابه معنی تبلیغ وترویج نیست؟نمی گویم نهی کنید!اشتباه نشود،شماهمان پیامدهای منفی راکه دراین گونه مواردمطرح است بگوییدکفایت می کند.به ما چه که کی انجام می دهدکی نمی دهد،کی کیف می کندوکی حالش به هم می خورد.نکته ی دیگراین که برخی ازافرادعفت قلم رارعایت نمی کنندومتأسفانه شماهم عیناًمنعکس می کنید مثلاًخانمی نوشته بودکه از . . .مصنوعی استفاده کرده است.شما هم عیناً آن راآورده بودید!یعنی اگرآن خانم می نوشت آلت مصنوعی ویا آن که مانندمن چندنقطه می گذاشت خوانندگان نمی فهمیدندچه می گوید؟

آقای دکتر! این رابدانیدکه بسیاری از کسانی که مطالب شما را می خوانندبه دنبال مسائل فوری ولازم وضروری اندوشمارافردی فرهیخته وروشن می دانند. لذاخواهش می کنم اگرکسی رعایت نکرداقلاًشماآن واژه ی به خصوص راحذف کنیدوجای آن نقطه چین بگذارید. مردم می فهمند. بیاییدحد وحریم هارا درهمه جا رعایت کنیم.می شوددرباره ی مسائل جنسی بسیارشفاف ودرعین حال بسیارمؤدبانه سخن گفت ونوشت.خلط مطلب نکنیم.به بهانه ی این که داریم روشنگری می کنیم از آن طرف بام نیفتیم. ضمن آرزوی موفقیت وتأکیدخواهشمندانه جهت درنظرگرفتن همه ی جوانب چنداستفتا از مرجع گران سنگ آیت الله مکارم شیرازی راکه به مطالب وبلاگ شمامربوط می شودارسال می کنم.موفق باشید.

استفتا از آیت الله مکارم شیرازی
پرسش: آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟
پاسخ : آری حرام است.
پرسش: آیا استفاده از آلت مصنوعی در روابط زناشویی زوجین مشروع است؟
پاسخ: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.
پرسش: آیا تازیانه زدن همسر(ازدواج دائم یاموقت)برای لذت جنسی بیشتر درصورت رضایت خود زن جایز است؟(اگرآسیب زیادی به اونرسد)درصورت جایز نبودن برای کنترل این میل موجود در بعضی آقایان یعنی آزار جنسی جنس مخالف(البته درحدکم)چه توصیه ای می فرمایید؟
پاسخ:این کارجایزنیست.کسی که مبتلابه این بیماری است بایدتحت درمان نزد پزشک متخصص قرارگیرد.

استفتا از آیت الله مکارم شیرازی
پرسش: آیا مقاربت با همسر از طریق مقعد اشکال دارد یا نه؟
پاسخ : در صورت رضایت همسر کراهت شدید دارد و در صورت عدم رضایت حرام است.
پرسش: حکم عمل ساکینگ(مکیدن آلت توسط همسر)چه می باشد؟
پاسخ: زن و شوهر می توانند هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند ولی شایسته است از کارهایی که با کرامت انسانی سازگار نیست اجتناب ورزند.
پرسش: آیا استفاده از اسپری جنسی برای مردان جایز است؟
پاسخ: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد اشکالی ندارد ولی در طولانی مدت ضررهایی درپی خواهد داشت.

دوست دیگری نیز در نظری دیگر گفته اند:

با سلام خدمت آقای دکتر. انتظار نداشتم اگر کسی عفت قلم را رعایت نمی کند شما نیز عیناً مطلب او را بنویسید.اگر این خانم می نوشت آلت مصنوعی و یا می نوشت . . . مصنوعی شما متوجه نمی شدید یا خوانندگان؟ حال که آن خانم رعایت نکرده شما چرا حذفش نمی کنید و با چند نقطه چنین اصلاح نمی کنید؟ آقای دکتر! این را بدانید که هر چند ممکن است افرادی پیدا شوند و برای مسخره بازی سؤالات عجیب و غریبی را مطرح کنند و وقت شما و خوانندگان را بگیرند ولی این را بدانید که بسیاری نیز هستند که به دنبال بالا بردن دانش خود در این باره هستند و لذا به شما به عنوان فردی فرهیخته و صاحب نظر نگاه می کنند. این نگاه را خراب نکنید. با تشکر

 

 

ضمن تشکر از تذکر و نقد این دوستان عزیز چند نکته را یادآوری می کنم. اینکه برخی از مطالب این وبلاگ علیرغم نهی اولیه توضیح داده شده است به این دلیل است که علیرغم نهی و تذکری که من می دهم بسیاری از افراد هستند که مبادرت به انجام این رفتارها می کنند و من برای اینکه آسیب کمتری ببینند توصیه هایی می کنم و بر نهی خود نیز تاکید می کنم. اینکه من می گویم سکس مقعدی بد می باشد و عارضه دارد و بارها بر آن تاکید می کنم و در جایی هم می گویم اگر کسی مبادرت به سکس مقعدی نمود چنین کند تناقضی با هم ندارد. بلکه برای این است که کسانی که نهی را نپذیرفتند و اصرار بر انجام ان کار داشتند اسیب کمتری ببینند. من در روز با تعداد زیادی از افراد برخورد دارم که به دلیل رفتارهای ناهنجار در سکس دچار عارضه شده اند و نمی دانستند که می توانستند با فلان رفتار یا رعایت فلان مساله مانع ان عارضه شوند یا حداقل عارضه کمتری داشته باشند و حاضر به عدم انجام ان راه نامتعارف هم نیستند. به همین دلیل من این مطالب را متذکر می شوم. در واقع مخاطبین این وبلاگ فقط یک گروه خاص نیستند و بلکه از طیفهای مختلف سنی و فرهنگی و اعتقادی و فکری به این وبلاگ رجوع می کنند و باید اطلاعات مورد نیاز همه به نوعی ارایه شود. کسی که این راههای متعارف را نمی پسندد می تواند این مطالب را مرور نکند و یا از ان گذر کند ولی نمی توان گفت چون فلان کار را درست نمی دانی دیگر در مورد جزییات ان توضیح نده یا نگو. اگر من نگویم کجا می توانند پیدا کنند و بخوانند. کسی که حاضر به ترک سکس مقعدی نیست و به هیچ وجه زیر بار ترک ان نمی رود اگر بداند حداقل با استفاده از ژل لوبریکانت و با فشار کمتر عارضه کمتری برای طرف مقابل خویش ایجاد می کند حداقل این اطلاعات به او و شریک جنسی اش این کمک را می نماید که عوارض کمتری را تجربه کنند.

 یکی از مشکلاتی که برخی از مخاطبین این وبلاگ با برخی از مطالب دارند اینست که از وضعیت ناهنجاریهای جنسی در جامعه بی خبرند یا اطلاعات محدودی دارند و فکر می کنند همه مانند آنها فقط رفتارهای هنجار و معقول را انجام می دهند و همین موضوع باعث می شود علت بیان برخی از مطالب را درک نکنند و یا احساس تناقض کنند که امیدوارم با این توضیحات متوجه علت بیان برخی از مطالب شوند. همچنین برخی مسایل از اساسی ترین مطالب مربوط به سکس هستند که افراد به اشتباه انها را انجام می دهند و بیان جزییات برای رفع اشتباه ایشان است. مثلا زبان زدن به چوچوله یا تحریک دهانی از مسایل اساسی سکس است که برخی یا نمی دانند یا اشتباه انجام می دهند و ذکر جزییات برای فهم بهتر موضوع است.

در مورد تذکر دوست دوم نیز باید بگویم به خاطر زیاد بودن سوالات و محدودیت وقت من گاهی اوقات بی دقتی هایی ممکن است پیش بیاید که از همه مخاطبین  عزیز می خواهم  به بزرگواری خویش مرا ببخشید. امیدوارم همکاری مخاطبین در جستجوی با دقت در مطالب وبلاگ و سوالات تکراری کمتر باعث افزایش مطالب تولیدی و دقت بیشتر من شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 2,863
  • بازدید سال : 13,278
  • بازدید کلی : 915,651
  • کدهای اختصاصی