loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 961 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (6)

یکی از دوستان سوال کرده اند:

من 25سالمه 3سال پیش رفتم دکتر گفت پردم حلقوی بدون خونریزیه خراش داره چون خودارضایی کردی دکتر گفت اگه بازم باهاش بازی بازی بشه پاره میشه تاحالا از ترسم ازدواج نکردم.احتمال اینکه پردم ارتجاعی باشه هست بدون خونریزیه؟ امکان پاره شدنش بخاطر خراشش هست ممنون میشم کمکم کنید

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم حلقوی یا هلالی یا ستاره ای یا ... بودن پرده بکارت نشان دهنده شکل سوراخ پرده می باشد و نه خونریزی داشتن یا نداشتن. متاسفانه یک اصطلاح غلط بین افراد جا افتاده و آن هم پرده حلقوی است که به جای پرده ارتجاعی استفاده می شود. پرده حلقوی بسته به اینکه غشایی یا ضخیم باشد ممکن است پاره شود یا نشود و ممکن است خونریزی داشته باشد یا نداشته باشد. اگر پرده غشایی و نازک باشد پاره می شود ولی ممکن است خونریزی نداشته باشد و اگر ضخیم یا گوشتی باشد ممکن است پاره شود یا نشود و ممکن است خونریزی داشته باشد یا نداشته باشد.

پرده بکارت از نظر ضخامت آن به سه دسته نازک غشایی، ضخیم یا گوشتی و نیمه ضخیم تقسیم می شود و از نظر شکل سوراخ نیز ممکن است حلقوی یا هلالی یا ستاره ای یا غربالی یا شیاری یا دو تیکه و ... باشد. بیشترین نوع پرده، غشایی با سوراخ حلقوی می باشد که در رابطه جنسی اسیب می بیند و ممکن است خونریزی نداشته باشد یا در حد چند قطره خونریزی داشته باشد.

پرده بکارت در مدخل یا ورودی واژن یا مجرای تناسلی قرار دارد و با ایجاد فشار مستقیم روی آن یا وارد کردن انگشت یا آلت یا هر شی دیگری به داخل مجرا آسیب می بیند. فشار پا ها به روی هم یا ورزش یا تحریک کلیتوریس یا چوچوله باعث اسیب به پرده نمی شود. گاهی اوقات پرده بکارت در بخشی دچار اسیب می شود و در معاینه کاملا مشخص می شود این اسیب یا پارگی جزیی ناشی از رابطه جنسی نمی باشد. اگر فردی پرده بکارت اسیب دیده خود را ترمیم نماید خواه این ترمیم با جراحی یا روش دیگری  (برخی افراد سودجو از واژه لیزر برای جراحی خود استفاده می کنند) صورت گیرد در معاینه کاملا مشخص می باشد که پرده آسیب دیده و سپس ترمیم شده است.

نکته دیگری که لازم است بیان کنم اینکه پرده بکارت ارتجاعی در معاینه قابل تشخیص نیست یعنی نمی توان با اطمینان گفت پرده ای ارتجاعی می باشد ولی بعد از برقراری رابطه جنسی اگر پرده معاینه شود می توان با قطعیت تشخیص ارتجاعی بودن را داد.

در روابط جنسی بدون دخول اگر الت تناسلی مرد روی الت تناسلی دختر فشاری بیاورد می تواند باعث اسیب به پرده شود و لذا رابطه جنسی بدون دخول بصورت لاپایی ممکن است باعث اسیب پرده شود. در سکس از مقعد اگر الت مرد وارد مقعد زن شود و فشاری به پرده نیاید باعث آسیب به پرده نمی شود هر چند خود عوارض دیگری دارد که قبلا و در مطالب دیگر بحث شده است. در سکس از پشت اگر الت تناسلی مرد به جای ورود به مقعد به روی پرده فشار آورد می تواند باعث آسیب پرده شود.

نکته اصلی که بارها در مورد پرده بکارت به ان اشاره کرده ام و لازم می دانم بازهم تاکید کنم این است که داشتن پرده بکارت دلیل بر نجابت و پاکی دختر نیست و نداشتن آن نیز دلیل بی نجابتی و نا پاکی او نیست. پرده بکارت می تواند بر اثر یک کنجکاوی و یا یک حادثه از بین رفته باشد و یا اسیب دیده باشد ولی نجابت و پاکی یک دختر با یک حادثه یا کنجکاوی از بین نمی رود و همیشه با اوست.

جمله ای از یک شخصیت غربی در مورد پرده بکارت خوانده ام که بد نیست شما نیز بدانید. او معتقد است پرده بکارت زندانی است که برخی از زنان با ازدواج از قید آن رها می شوند تا در آغوش هر کس بخواهند بدون دغدغه بخوابند.

عاملی که یک زن را از این قبیل رفتارها باز می دارد نجابت و پاکی طینت است که در این دوران گوهر با ارزشی است و نباید این گوهر با ارزش را با معیار نادرست  داشتن یا نداشتن پرده بکارت سنجید.


سارا
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۵۲
 
سلام
اگر کسی باردار شده باشد و در هفته ی پنجم بارداری اقدام به سقط جنین نموده باشد آیا پس از چند ماه علامتی که نشان دهد آن زن قبلا باردار یوده در بدنش وجود دارد؟
یک پزشک میتواند چنین مساله ای را تشخیص دهد؟
دوست عزیزم سلام
خیر هیچ علامتی که نشان دهنده سقط قبلی باشد وجود ندارد
 
میثم
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۵۷
 
آخرش من نفهمیدم باکره بودن مهمه یا نه؟اگه هست چه تضمینی هست که بعد از ازدواج با کسی ارتباط نداشته باشه اگه مهم نیست کدوم مردی حاضره با دختری ازدواج کنه که باکره نیست مخصوصا تو ایران با این افکار
 
علی
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۴۵
 
اقای دکتر فکر کنم این سوال رو یه بار جواب دادین اما ممنون میشم بازم بگین.علت رویش مو در بدن مردان به جز زیر بغل بالای الت و اطراف معقد چیست؟مثلا من وقتی میبینم بدن دیگر پسران مثلا در پاها مو ندارد من حسرت میخورم که کاش من هم بدن بی مویی داشتم.ایا راه حلی برای این معضل هست؟
دوست عزیزم سلام
علت رویش مو در بدن مردان حساسیت فولیکول های مو به هورمون مردانه و رشد موها تحت تاثیر این هورمون است. اینکه در برخی از افراد موها بیشتر است یا ضخیم تر است به علت حساسیت بیشتر فولیکولها می باشد. نمی توان کاری کرد که این موها کمتر شود.
 
lucky
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۸
 
سلام
لطفا به سوالات خصوصی که به میلتون فرستادم پاسخ بدید.
ممنون
دوست عزیزم سلام
ابتدا باید به تمامی سوالاتی که بصورت نظر فرستاده شده پاسخ گویم و سپس ایمیلها را پاسخ خواهم داد
پیشاپیش نیز از تاخیر در پاسخگویی پوزش می طلبم
 
ساینا
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۴۴
 
سلام جناب دکتر
من دختری 20 ساله هستم و قرار است 19 اردیبهشت ماه به مشهد سفر کنم و میخواهم دوره ی ماهانه ی خود را که معمولا هر 26-25 روز است را عقب بیاندازم
تاریخ 19 فروردین یکم دوره ی ماهیانه ی قبلیم بود
و با احتساب طول مدت دوره ام حدودا 14-13 اردیبهشت دوره ی این ماهم شروع میشه
از چه تاریخی باید شروع به خوردن قرص کنم
ال دی یا اچ دی ؟؟؟
ممنون میشم اگر پاسخ بدین
دوست عزیزم سلام با توجه به اینکه 19 قصد سفر دارید از حدود 10 روز قبل از آن قرصهای ال دی را شروع کنید. اگر لکه بینی پیدا کردید از اچ دی استفاده کنید
 
علی
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۸
 
سلام اقای دکتر میخواستم بگم الژرازولام نیم را که برای کاهش کمرویی در جمع معرفی کرده اید خیلی خواب اور است طوری که فرد به کارهای روزمره اش نمیرسد.چه میشه کرد؟ایا مصرف ادامه دار باعث کاهش اثر خواب اوری ان میشود؟
دوست عزیزم سلام
آلپرازولام نیم آرامبخش است و اگر برای شما خواب آور است می توانید شبها قبل از خواب بخورید
 
میرزا
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۱۸
 
سلام آقای دکتر
بنده انزال زودرس دارم متاسفاته با اولین دخول !!! لطف کنید راهنمایی کنید
دوست عزیزم سلام
مجموعه مطالب مربوط به زود انزالی را مطالعه کنید. می توانید در ستون کناری وبلاگ و در گوگل سرچ سرچ کنید زود انزالی و تمام مطالب مربوطه را مطالعه فرمایید
 
مانیا
دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۸:۵۴
 
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از محبت شما یه سوال دارم
من قرص مارولون مصرف میکنم بعد اتمام یه بسته یه هفته نمیخورم و تو اون یه هفته پریوود میشم اما الان ک ه قرصهام داره تموم میشه نمیخوام پریود بشم چون سفر در پیش دارم آیا میتونم بدون اون فاصله یه هفته ای بالافاصله بسته بعدی رو شروع کنم؟مشکلی پیش نمیاد؟
دوست عزیزم سلام
می توانید این کار را بکنید و اگر لکه بینی داشتید از قرصهای استروژن نیز استفاده کنید تا پریود شما اتفاق نیفتد.
 
سمانه
دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۵۲
 
سلام اقای دکتر
ایا راهی برای بزرگتر شدن سینه ها به جز جراحی وجود داره
لطفا کمکم کنید
با تشکر و مرسی
دوست عزیزم سلام
می توانید یک دوره ششماهه از قرصهای ال دی استفاده کنید
 
محسن از دوبی
سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۴
 
با عرض سلام .
دکتر روی الت من دونه هایی وجود داره و التم نسبت به پوستم بدنم سیاهتر است
این دونه ها چند سالی است که وجود داره ایا راهی برای برطرفکردن دونه ها است
چرا التم اینقدر سلاه شده فکر کنم از خودارضایی باشه
ممنون میشم اگه پاسخ بدید.
دوست عزیزم سلام
تا معاینه نشوید نمی توان قضاوت درستی داشت. تیرگی الت در برخی از افراد و تحت تاثیر هورمونهای جنسی صورت می گیرد و ربطی به خود ارضایی ندارد. می توانید به یکی از همکاران پزشک جهت معاینه مراجعه کنید یا اگر زمانی تهران تشریف اوردید حضوری مراجعه کنید تا شما را ویزیت نمایم
 
mahsa
سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۲۸
 
salam aghaye doktor dokhtari hastam 24 sale 4 sale pish namzad dashtam va pardeye khod ra az dast dadam
az namzadam joda shodam
mikhastam bebinam mishe pardam ro tarmim konam sharayatesh chetore?
hazinash chetor?
to ro khoda rahnamaeem konid
mamnoon
دوست عزیزم سلام
همانگونه که قبلا نیز گفتم بعد از ترمیم پرده در معاینه کاملا مشخص می شود که پرده ترمیم شده است. من به هیچ وجه ترمیم پرده را توصیه نمی کنم
در مورد هزینه آن از 200 هزار تومان تا 8 میلیون تومان می گیرند و بسته به محل مطب و زرنگی فردی دارد که این کار را می کند! همه به یک شکل کار را انجام می دهند و چرب زبانی که می کنند برای دریافت پول بیشتر است.
باید بدانید که صداقت و درستی شروع بهتری برای زندگی می باشد
 
نگار
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵۲
 
سلام
ببخشید راستش من از کنجکاوی یا ترس از اینکه هنگام ورزش و زمین خوردن هام پرده ام رو از دست داده باشم از طریقی خودم رو معاینه کردم
نمیدونم اون که دیدم پرده اس یا خیر
یک لایه نازک شفاف بود مثل کیسه فریزر خیلی نازک یا شبیه لایه ای براق مث قطره آب البته آب نبود از براقیش میگم
آیا اون پرده اس؟البته به سختی بوسیله آیینه دیدمش
خواهش میکنم جوابمو بدید دارم عروسی میکنم میترسم
یکبار هم بدون هیچ دلیلی نه خودارضایی نه زمین خوردن موقع پریودم هم نبود یک قطره خون دیدم مال چی میتونه باشه؟
دوست عزیزم سلام
چیزی که دیده اید پرده بکارت شما بوده است
 
دنیز
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۵۳
 
سلام می خواستم بدونم که با تحریک چوچوله با فشار آب آیا پرده ی بکارت پاره میشه ؟
دوست عزیزم سلام
خیر پاره نمی شود
 
سالومه
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۲۲
 
سلام
من به دکتر مراجعه کردم و گفت که پرده بکارت من از نوع ارتجاعی هست که اصلا خونریزی نداره من نزدیکی داشتم ولی با این حال دکتر گفت که پرده من سالمه. میخواستم بدونم پرده ارتجاعی در چه صورتی از بین میره؟
دوست عزیزم سلام
به مرور و با روابط جنسی مکرر این پرده گشاد شده و از بین می رود.
 
شیوا
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵
 
سلام دکتر:
تقریبا دو هفته پیش ایمیل برای شما فرستادم و چندین بار هم همون را فرستادم اما جوابی نگرفتم !!!!
دوست عزیزم سلام
به علت گرفتاریهای ناشی از پدر شدن بیش از یکماه است که ایمیلها را چک نکرده ام. اگر بتوانم نظرات را تا امشب پاسخ گویم فردا به پاسخگویی ایمیلها مشغول خواهم شد.
 
تینا
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲
 
با سلام. آقای دکتر ممکنه اسم چند تا پماد یا کرم رو برای سفت شدن پوست سینه اسم ببرین؟ اگه از قیمتش هم اطلاع دارین لطفا بگین. من ورزش میکنم و میخوام حدود 10 کیلو وزن کم کنم اما نمیخوام پوست سینهام حالت شل به خودش بگیره.
دوست عزیزم سلام
من مارک خاصی را معرفی نمی کنم ولی انواع کرمهای سفت کننده با ترکیب مشابه و اسمهای گوناگون از 4000 تا 12000 تومان در داروخانه ها موجودند. انواع خارجی قیمت بالاتری دارند ولی لزوما تاثیر بهتری ندارند.
 
احمد
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۱۴
 
سلام .جناب دكتر اين سوال بنده شايد در مورد مسائل جنسي نباشد ولي سرنوشت زندگي ام است و به شغل شريف يك پزشك مربوط مي شود خواهش ميكنم اگه امكان داره سريع جوابمو بدين .من براي معافيت پزشكي عرق كف دست يا همان هيپر ئيدروز اقدام كرده ام و خودم تعريق دارم ولي براي تشديد آن با يك پزشك داخلي مشورت كردم و ايشان فرمود كه لوتروكسين سديم 0.1 ميلي گرم به ميزان يك چهارم در هر روز وبه مدت يك هفته استفاده كنم و حتي گفت كه ميشود روزي نصف هم خورد. آيا عوارض ناگواري براي من ندارد؟؟؟؟
دوست عزیزم سلام
باعث تپش قلب نیز خواهد شد. در واقع علایم پرکاری تیرویید را تقلید می کند چون لووتیروکسین هورمون تیرویید است. در مدت یک هفته عارضه دیگری ندارد.
 
سیما
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۸
 
سلام آقای دکتر من چند روزیست که برای عقب انداختن دوره ی ماهیانه ام قرص اچ دی مصرف میکنم؛ولی این قرص شدیدا در من حالت تهوع ایجاد میکند؛ آیا روشی هست که این حالت کمتر شده یا از بین رود؟ مثلا استفاده ی قرص متوکلوپرامید همزمان با اچ دی امکان پذیر است و اثر اچ دی را از بین نمیبرد؟ یا از لحاظ تغذیه ای میشود قرص را با تغذیه ی خاصی مصرف کرد تا حالت تهوع از بین رود؟البته لازم به ذکر است که من قرص را شب قبل از خواب میخورم ولی هم شب در عذابم هم روزه بعد
ممنون میشم پاسخ بدین
دوست عزیزم سلام
شما می توانید از قرص متوکلوپرامید استفاده کنید.
 
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۴۵
 
سلام آقای دکتر
من دچار زخم معده هستم ودکتر به من قرص کلاریترومایسین داده که بعد از مصرف دهنم شدیدا تلخ میشه آیا داروی جایگزینی نیست که این عارضه رو نداشته باشه
 
صبا
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۸
 
سلام.
من دختر 20 ساله ای هستم که در مورد مسائل جنسی چیز زیادی نمی دونم.
با پسری در ارتباطم که اگر خواهر بزرگتر از خودم نداشتم تا به حال ازدواج کرده بودیم.
چون اصرار من به این بوده که تا قبل از ازدواج رابطه ی جددی ای نداشته باشیم رابطه ی جنسی ما از حد بوسه هایی عمیق و (ببخشید که مجبورم انقدر واضح و شاید بی شرمانه بگم) دستمالی کردن همدیگه (بیشتر از طرف اون - و فقط از ناحیه کمر به بالا) بیشتر نشده!
تنها چیزی که بعد از این کار از شریکم شنیدم این بود که: خیلی اذیت شدم.. باید ارضام می کردی!
خواهش می کنم کمکم کنید.
چرا اذیت میشه؟
چطور می تونم با این محدودیتی که براش ایجاد کردم ارضاش کنم؟
ممنون میشم اگه کمکم کنید.. شاید لازم باشه که بدونید که شریکم 22 سالشه!
دوست عزیزم سلام
اذیت شدن او به خاطر اینست که تحریک می شود ولی انزال ندارد. نگران نباشید او می تواند خود خود را ارضا کند و اذیت نشود. با توجه به عدم محرمیت همین حد از رابطه هم توصیه نمی شود.
 
دنیز
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۱۴
 
مرسی اقای دکتر البته اینو بگم که من به ارگاسم می رسم با فشار اب و کمی هم مایع از من خارج میشه خواهشا پاسخم رو بدین و خیلی وقته این کارو انجام نمی دم حتما پرده ی بکارتم پاره نشده ؟اینو تو نظرات نذارین ولی با اسم خودم جوابم رو بدین دکتر من اصلا چیزی وارد واژنم نکردم فقط با فشار مستقیم به کلیتوریسم این کارو انجام می دادم و به ارگاسم می رسم البته از قوه ی تخیلم بیشتر استفاده می کنم در زمان به ارگاسم رسیدن لطفا جوابم رو زود بدین خیلی نگرانم
دوست عزیزم سلام
نگران نباشید احتمال اسیب به پرده بکارت شما وجود ندارد.
 
احمد
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۷
 
آقاي دكتر ميشه بعد از پاسخ به سوال بنده در مورد اون دارو از ليست نظرها سوالات من رو پاك كنيد ؟خواهش مي كنم ازتون
دوست عزیزم سلام
بله تعریق را زیاد می کند. ولی ممکن است عوارض دیگری داشته باشد. بیش از همان یک هفته مصرف نکنید و در ضمن بیش از یک چهارم در روز استفاده نکنید.
 
دهات
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۸:۳۵
 
اقای دکتر سلام . من در یکی از دهات ایران خیلی دور از تهران زندگی میکنم خیلی به را هنمای و کمکتان نیاز دارم خدا بشما پاداش نیک بدهد .
از 4 سال قبل پدرم به رحمت حق پیو ست و مادرم خیلی دق کرده بود و بعد از چند مدت سر دلش پندید و پندید گی اش بالا امده بود وحالا هم قابل رویت است .
و این یکهفته قبل که بردیم پیش دکتر محل ایشان گفت بین پوست و گوشت شان آب اورده است دارو گریفتیم مادرم خیلی رنج میبرد و سنگین شده است نمیدانم چه کار کنم . راهنمایی لازم شما را میخواهم . اجر شما با خدا !!
دوست عزیزم سلام
مادر شما باید یکسری آزمایش انجام دهد تا تشخیص دقیق داده شده و درمان مناسب صورت گیرد. نیاز به معاینه توسط یک پزشک و انجام آزمایشات است. اگر ازمایشی انجام داده اید نتیجه اش را برایم ایمیل کنید تا ببینم.
 
سحر
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۹
 
سلام دکتر خسته نباشید خواستم یک نظر در مورد سوال اقایی که پرسیده بودند بکارت دختر مهمه یا نه؟به نظر من که یک دختر هستم می گم البته که مهمه دختری که بکارت خود را تا ازدواج حفظ کنه دختری که بکارت خود را حفظ می کنه و با هیچ کس تا قبل ازدواج رابطه جنسی ندارد نشان از پاکی و نجابت اون دختره صحبت من در مورد دخترانی است که قبل ازدواج با کسی رابطه جنسی ندارند به خاطر ایمان و اعتقادشان با وجود سختی تحمل میل جنسی کاش بعد ازدواج همسران این افراد قدر شان را بدانند.البته این نظر شخصی من بود.
دوست عزیزم سلام
لزوما داشتن پرده بکارت نشانه پاکی و نجابت دختر نیست. دخترانی هستند که باکره اند ولی در آغوش خیلی از پسر ها بوده اند و هستند دختران پاکی که بر اثر یک اشتباه بکارت خود را از دست داده اند و دست هیچ نا محرمی به انها نخورده است.
 
ندا
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۵۳
 
سلام آقای دکتر
پریود ماه گذشته من 19 فروردین بوده و طبق روال همیشگی حدس من برای پریود بعدی ام 20-23 اردیبهشت است. شب 7 اردیبهشت با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و منی روی آلتم ریخت (من باکره ام و هرچه هم همیشه خودم را معاینه کرده ام چیزی شبیه پرده ندیده ام و در محلی که باید یه پرده نازک بکارت وجود داشته باشد به نظر خودم گوشت اضافه هست. همیشه فکر میکنم اولین دخولم بسیار سخت خواهد بود)

منی را بلافاصله (کمتر از 3-4 دقیقه) شستمش. کمتر از یک ساعت بعد 4 قرص اوسپت ال دی خوردم و خون بسیار بسیار کمرنگی دیدم و دوازده ساعت بعدش هم 4 تا دیگه خوردم و در طول روز کمی تهوع داشتم. با توجه به اینکه تاریخ خطرناکی بوده (تقریبا چهارده روز قبل از پریود بعدی) چطور میتونم زودتر مطمئن شم؟
یه مورد دیگه: 2-3 روز قبل از این رابطه لکه بینی کم ولی غیرعادی داشتم که بعد از خوردن 4 تا ای دی اول قطع شد
دوست عزیزم سلام
نگران نباشید. احتمال بارداری وجود ندارد و زود تر از موعد 3 هفته بعد از رابطه نمی توان با ازمایش مطمئن شد ولی با اطمینان بالا شما باردار نیستید و نگرانی شما بی مورد است. باید حوصله به خرج دهید.
 
ندا
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷
 
ممنونم از جواب شما. لطغا دقیقا میفرمایید کی و با چه روشی باید چک کنم؟
دوست عزیزم سلام
بعد از 3 هفته و با استفاده از بیبی چک چک کنید
 
احمد
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۲۹
 
سلام .ممنون آقاي دكتر .واقعا نمي دونم چطور از شما تشكر كنم.فقط سول ديگم اينه كه لووتيروكسين را با دارويي كه چند وقته واسه ريزش مو هام يعني قرص فينسترايد و ماينوكسيديل استفاده ميكنم ايرادي ندارد؟ شرمنده مجدد سوال ميكنم آخه ميگن لووتروكسين خودش باعث ريزش مو ميشه اين درسته؟؟
دوست عزیزم سلام
چون فقط قرار است یک هفته لووتیروکسین استفاده کنید مشکلی ندارد ولی در دراز مدت گفتم عوارض دارد که یکی از عوارض ان ریزش مو می باشد.
 
دنیز
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۴۹
 
دکتر خیلی ماهی خسته نباشی
 
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۵۳
 
سلام آقای دکتر
چرا جواب منو نمی دید؟

من دچار زخم معده هستم ودکتر به من قرص کلاریترومایسین داده که بعد از مصرف دهنم شدیدا تلخ میشه آیا داروی جایگزینی نیست که این عارضه رو نداشته باشه
من جواب شما را داده ام به نظر قبلی خود رجوع کنید. اموکسی سیلین و مترونیدازول استفاده کنید
 
sima
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۳۱
 
salam doctor ,khaste nabashid ,man ye dokhtare 20 sale hastam ,ke chand sal piish ba angosht khod erzai kardam ,ama tarsidamo in karo kenar gozashtam ,ama hich khunriizi nadashtam ,man nemitunam pishe doctori beram ama mitarsam ,man chetor mitunam befahmam ke pardam asibi nadide bedune raftan be doctor?
دوست عزیزم سلام
ایمیلی اعلام کنید تا روش معاینه برای شما ارسال شود
 
رویا
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۵۲
 
با سلام خدمت شما
آقای دکتر میخواستم لطفا چند تمرین که باعث سفت و عضلانی شدن سینه میشه رو برام بگید
با تشکر
دوست عزیزم سلام
سینه ها فاقد عضله می باشد و با ورزش نمی توان انها را سفت کرد. می توانید عضلات پکتورالیس که زیر سینه ها هستند را با حرکات چرخشی دستها تقویت کنید.
 
ما
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۲۴
 
سلام آقای دکتر
واژن من خیلی هوا میگیره و بصورت باد ازم خارج میشه
میخواستم بدونم این هوایی که از واژنم خارج میشه باعث پاره شدن پرده بکارتم یا آسیب بهش نمیشه؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
خیر این هوا باعث پارگی یا اسیب به پرده نمی شود ولی باید علت ان بررسی شود.
 
ندا
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۵۲
 
آقای دکتر من خیلی استرس دارم دست خودمم نیست...
برای دفع جنین اگر زود اقدام بشه چه روش هایی هست؟ اصلا داروی گیاهی یا شیمیایی هست که نطفه رو دفع کنه؟
همه روش های سقط، پرده بکارت رو از بین میبره؟
دوست عزیزم سلام
اگر در هفته های پایین اقدام به سقط شود مثل دوره پریود خونریزی ایجاد و جنین دفع می شود و ممکن است به پرده بکارت هم اسیبی وارد نشود.
 
reza
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵
 
با سلام
بیضه سمت چپم درد خفیفی داره به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی برای بیضه ها -مثانه- کلیه ها را انجام داد نتیجه سونو گرافی سالمه علت درد چی میتونه باشه؟
دوست عزیزم سلام
زیاد سر پا ایستادن و استفاده از شورت تنگ یا شلوارهای جین
 
zahra
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۱۰
 
سلام اقای دکتر
اقای دکتر من یه مدت خودا رضایی داشتم...
اقای دکتر میترسم که پرده پاره شده باشه چند بار که خودمو معاینه
کردم یه چیز خیلی کلفت شبیه یه تکه گوشت صورتی دیدم که بالاش یه سوراخ بود ایا اون
پرده من هست؟؟
اخه خوندم که پرده مثل پلاستیک فریزر میمونه ....
طور خدا جوابمو بدید

ممنون
دوست عزیزم سلام
آنچه دیده اید پرده بکارت شما بوده است. نگران نباشید.
 
amin
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۴۴
 
سلام.خسته نباشید.ممنون و متشکر از جواب های علمیه شما.من توی 1 جا خوندم که تستسترون بدن مردان بعد از ازدواج کم میشه و میل جنسیه اونا هم همین طور ایا این موضوع حقیقت داره؟ممنون که سوال ها رو این قدر زود جواب میدید و مراجعینتون رو معطل نمیکنید.
دوست عزیزم سلام
این موضوع صحت ندارد. تستوسترون به مرور زمان و بالا رفتن سن کاهش می یابد و ربطی به ازدواج کردن یا نکردن ندارد.
 
گلنار
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۳۳
 
دكتر جان سلام
من معمولا قائدگي منظمي داشتم اما الان تقريبا مدت چهل روز از اتمام دوره قائدگي قبلي من ميگذره
در اين حين رابطه جنسي هم داشتم اما بي بي تست جواب منفي نشون ميده و رابطه جنسي من هم كاملا ايمن بوده ازمايش خون هم جواب منفي نشون داده
براي اينكه عادت ماهانه ام بگرده چه كار بايد بكنم؟
ممنون از راهنمائيتون
دوست عزیزم سلام
تا 4 روز دیگر صبر کنید و سپس اگر پریود نشدید سونوگرافی انجام دهید.
 
م
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱:۴۵
 
سلام آقای دکتر چرا جواب سوال ها و ایمیل های منو نمیدین؟؟؟؟؟؟
دوست عزیزم تعداد سوالات زیاد است و من تازه نظرات را به روز رسانده ام و هنوز بیش از 1500 ایمیل مانده که به تدریج جواب داده خواهد شد.
 
سارا
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۲۴
 
سلام شما که گفتین خودارضایی عارضه جسمانی ندارد اما این خانم گفتن که تو معاینه معلوم شده...بلاخره معلوم میشه یا نه؟
دوست عزیزم سلام
اگر خود ارضایی باعث اسیب بکارت شود خوب مشخص می شود ولی اگر در خود ارضایی اسیبی به بکارت نرسد مشخص نمی شود.
 
لیلا
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۵۴
 
با عرض سلام من دختری 28 ساله هستم مدتی است که به شدت خودارضایی می کنم و امکان ازدواج هم برام نیست‘ یعنی خواستگاری ندارم
با توجه به اینکه شدیدا احساس نیاز به ازضا شدن می کنم و امکان ازدواج هم برام نیست‘ چه توصیه ای می کنید. در ضمن تا به حال با پسری دوست نشدم و تا حالا پیش نیومده که کسی از من خوشش بیاد‘ در ضمن از نظر ظاهری هم زشت نیستم و فقط ریز نقش هستم و تحصیل کرده هستم و خانواده محترمی دارم و در جامعه هم حضور دارم و چادر یا روبنده هم استفاده نمی کنم و فقط سنگین و مرتب لباس می پوشم و هرگز هم برخورد بدی در جامعه نداشتم اما با توجه به اینکه تا به حال کسی از من خوشش نیومده و امیدی به ازدواج ندارم و با توجه به نیاز جنسی که احساس می کنم‘ مدتیه که زیاد خودارضایی می کنم و بعد هم احساس گناه می کنم‘ چه توصیه ای دارید که هم بتونم به این نیاز پاسخ بدم و هم از راه درستی این کار رو کرده باشم؟ لطفا راهنماییم کنید
دوست عزیزم سلام
به وبسایت موسسه فرهنگی خانواده امین مراجعه کنید. موسسه خوبی برای همسان گزینی می باشد. پاسخ سوال به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
 
تمنا
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۲۱
 
سلام آقای دکتر جوابمو کی میدین اخه من سوالمو در بحث حاملگی خارج از رح پرسیدم اما جوابموندادین تورو خدا راهنماییم کنید منتظرجوابتون هستم
 
.......
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۹
 
سلام
من اولین باره به این وبلاگ میام و خوشم اومد از مطالبتون خیلی آموزنده ست.


یه سوال داشتم:آیا خود ارضایی واقا باعث عقیم شده میشه؟
دوست عزیزم سلام
خود ارضایی هیچگونه عارضه جسمانی ندارد و باعث عقیم شدن نیز نمی شود.
 
آرش
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۵۳
 
سلام آقای دکتر به خاطر سایت خوبتون ازتون ممنونم. من 24 سالمه و از 14 تا 16 سالگی خود ارضایی می کردم. بعد از اینکه ازدواج کنم آیا دچار زود انزالی میشم؟
دوست عزیزم سلام
زود انزالی ربطی به خود ارضایی کردن یا نکردن ندارد و ناشی از اضطراب است. درمانهای زود انزالی در وبلاگ توضیح داده شده است.
 
melikaaaa
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۱۳
 
salam.khastee nabashid
mikhastam bdo0nam sexe ziaad baeesee bad shek sho0dan ya shol sho0dane vajan mishee???!!!
دوست عزیزم سلام
سکس زیاد به مرور باعث بازشدن واژن می شود.
 
محمد سلمانی
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۴
 
سلام جناب دکتر شیخ عزیز
با تشکر از راهنمایی های شما در این وبلاگ ... واقعا دارید مشکلات رو حل می کنید خدا خیرتون بده ... فقط اگر میشه بروز تر باشید تورو خدا
دوست عزیزم سلام و ممنون
اگر دوستان سوالات تکراری نپرسند و گرفتاریها اجازه دهد به روز خواهم بود
 
سبز گشت
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۳۰
 
"سبز گشت "
پروازهای منظم تهران - مشهد و مشهد - تهران
پروازهای تهران به کیش و کیش به تهران
(چارتر - با قیمتهای استثنایی و باور نکردنی !!!)

پروازهای مبدا تهران به مقصدهای شیراز ، تبریز ، اهواز ، و ...
تنها با یک تماس بلیط خود را در منزل و یا محل کار و .. تحویل بگیرید

021-55780363(10خط)
 
مریم
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۴۱
 
سلام من یه سوال دارم من خودم پرده بکارتمو معاینه کردم وقتی رو به روی آینه می شینم فقط یه سوراخ کوچک می بینم که اطرافش مانند باقی قسمت ها است وی وقتی آینه را روی زمین می زارم و نگاه میکنم داخل آن سوراخ از بالا یه خط بین آن هست و دو قسمت تقسیم شده البته خیلی واضح نیست آیا پرده من سالمه؟
دوست عزیزم سلام
با شرحی که داده اید احتمالا سالم است
 
ساناز
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۵۶
 
سلام
ببخشید میخواستم بدونم آیا یک داماد میتونه به عروس خودش آزار و اذیت جنسی برسونه؟اصلا ممکنه؟مگه زن و شوهر نیستن؟ممنون
جوابش خیلی مهمه
دوست عزیزم سلام
بله امکان دارد. اگر مرد مبتلا به سادیسم باشد از اذیت کردن و ازار دیدن دیگری لذت می برد و ارضای وی فقط در صورت ازار دیدن دیگری می باشد
 
علی
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۲۱
 
سلام خدمت جناب اقای دکتر شیخ الاسلامی گل.
اقای دکتر من خود ارضایی را ترک کزردم به لطف ویاری خدا.فقط چند سوال داشتم. من به بدنسازی میرم .میخواستم بگم ایا خوردن قرص کراتین وزدن امپول تستسترون عوارضی برای بدن که ندارد؟
راستس گفته بودید که صفحات استخوانی در یک سن که بسته شد امکان افزایش قد وجود ندارد.سن پسزان تا چه سن قد افزایش میابد وهمچنین ایا بدنسازی مانع رشد قدی انسان نمیشود اخه چون به استخوانها فشار وارد میشود.چند دکتر به من گفته بود که بعد از سن رشد به بدنسازی برید حقیقت داره؟
با تشکر
دوست عزیزم سلام
افزایش قد تا سن حدود 25 سالگی صورت می گیرد و بعد از ان دیگر افزایش قد نداریم
بدنسازی بدون استفاده از امپول و قرص خطری ندارد و عارضه ای ایجاد نمی کند ولی با استفاده از این داروها مشکلاتی دارد. لذا توصیه عدم مصرف امپول و قرص و پودر و ... می باشد
 
آرش
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۱۶
 
سلام آقای دکتر از اینکه سوال قبلیم رو جواب دادین ازتون ممنونم. آقای دکتر وقتی که دبیرستان می رفتم یه کتاب از کتابخونه دبیرستان گرفتم که توش در مورد خود ارضایی و این جور چیزا نوشته بود کاملا هم یادمه نزدیک 20 یا 30 تا ضرر در موردش نوشته بود مثل ضعیف شدن چشمها و پیدا کردن لکنت زبان و... من دقت کردم دیدم به نوعی دچار همه شون هستم چون اون موقع خود ارضایی می کردم. این که شما می فرمایید ضرر نداره برای نوجوانهای 14 و 15 ساله و این حدودا هم ضرر نداره یا فقط برای آدمای با سن بالاتر بی ضرره؟ یا کلا ضرر نداره چون در هر 2حالت خود ارضایی یا رابطه جنسی انزال صورت می گیره. قدم نو رسیده هم مبارک باشه آقای دکتر
دوست عزیزم سلام
مطالب کتابی که خوانده اید کاملا غلط می باشد و متاسفانه پایه بسیاری از باورهای غلط همان کتاب می باشد. خود ارضایی در هر سنی فاقد عارضه جسمانی می باشد
میترا
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۷
 
با سلام خدمت جناب آقای دکتر شیخ. من 25 سال دارم. حدود 5 سال پیش ازدواج کردم و حدود یک سال و نیم با همسرم زندگی کردم و الان سه سال و چند ماه هستش که از همسرم جدا شدم. هر خوستگاری که برایم می آید و متوجه می شود من قبلا ازدواج کردم. منصرف می شود و همین مسئله منو آزار میده. آیا می تونم بکارتم رو ترمیم کنم و حالت اولیه بگیره که نگم ازدواج کردم؟
دوست عزیزم سلام
خیر این امکان وجود ندارد چرا که فردا در زندگی مشترک متوجه شده و برای شما به علت دروغگویی دردسر های بیشتری ایجاد می شود
شما می توانید به سایت موسسه فرهنگی خانواده امین مراجعه کنید و با عضویت در این موسسه یک گزینه مناسب و درخور شان و شخصیت خویش بیابید
 
محمد دو ستاره
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۳
 
سلام اقای دکتر خسته نباشید

میخواستم بپرسم چطوری میشه از آلت سفت و محکمی برخوردار بود و چه قرصهای مصرف کنیم که دیر ارضا بشیم

ممنون میشم اگه جوابمو بدید ...
دوست عزیزم سلام
به وبلاگ و مطالب مربوط به زود انزالی مراجعه کنید پاسخ شما داده شده است
 
سعید
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵۳
 
سلام آقای دکتر
من 25 سالمه و از لحاظ جنسی خیلی در فشار هستم و مجبور میشم که هفته ای 2 تا 3 بار خودارضایی کنم
آیا دارویی هست که حس جنسی را کاهش بده؟
در ضمن من از وقتی که یادم هست این کار را می کردم و الان هم هیچ مشکلی ندارم به جز احساس خستگی و کرختی
دوست عزیزم سلام
شما اگر مجرد هستید می توانید از قرص فیناستراید یک میلی گرمی روزانه یک عدد استفاده کنید
 
جوجو
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۹
 
سلام تو این عکسها که واسه بکارت فرستادین چندتا از عکسها حالت گوشتی دارند اما یکیشون حالت شیشه مانند دارد.جه فرقی دارند؟و آیا اینها همه پرده دارند یا بعضی ها پاره شدند آخه تو عکسها وسطه اون قسمت گوشتی باز است؟
دوست عزیزم سلام
عکس یک تا سه و تصاویر شماتیک پرده دارند و عکس چهار فاقد پرده است. مطالب مربوط به پرده بکارت را مطالعه کنید
 
جوجو
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۱۷
 
آخه پرده بکارته من حالته گوشتی و بسته دارد و هیچ سوراخی روی آن نیست؟؟؟با عکسهای شما تفاوت دارد
دوست عزیزم سلام
برای معاینه به یک پزشک یتا ماما مراجعه کنید
 
م
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۱۳
 
سلام.آقای دکتر خسته نباشید. آیا درد نداشتن در موقع قاعدگی نشاندهنده پارگی پرده میشه؟ممنونم. چجوری تشخیص بدیم پرده چه حالتی داره؟
دوست عزیزم سلام
داشتن یا نداشتن درد در حین قاعدگی ربطی به پرده ندارد
 
سعید
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۱۷
 
سلام خواستم بدونم چه کارهایی باید انجام داد تا منی زیاد بشه.
دوست عزیزم سلام
باید یکسری دارو مصرف کنید که نیاز به مراجعه حضوری برای تجویز داروهاست
 
نام
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۳:۵
 
سلام به شما دکتر شیخ گرامی.
با عرض خسته نباشید .
شنیده ام که خودارضایی از نظر پزشکی هیچ عارضه ای ندارد . اما تکرار بسیار زیاد آن باعث نمیشود که دیر تر به نهایت لذت جنسی بریسیم؟
و این باعث نمیشه که در هنگام نزدیکی به همسر و دخول به نهایت لذت نرسیم و بچه دار نشیم؟
میدونم که گفتید عارضه یا نشانه ای ندارد اما این مسئله هنوز برام مبهمه.
ممنون از توجهتون.
موفق باشید.
دوست عزیزم سلام
خیر عوارضی که گفته اید را ندارد و تاثیر زیادی بر روابط جنسی بعدی نمی گذارد. البته یکسری اثرات روانی دارد که توضیح داده شده است. باعث عقیمی یا مشکلات باروری هم نمی شود
 
لیلا
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۲۰
 
سلام آقای دکتر ممنونم از جوابتون میلم مشکل پیدا کرده و باز نمیشه میشه همینجا جواب بدید؟ شاید مشکل خیلی های دیگه هم باشه ممنون میشم. در ضمن من نمی خواد ازر موسسه همسر گزینی برای پیدا کردن شریک زندگیم اقدام کنم. دختری که از این روش اقدام کنه بعدا پیش همسرش سبک میشه انگار مونده و بدبخت بوده که اومده از این ره کسی رو پیدا کنه. در ضمن پیش خونوادم هم آبروم میره اونها نمی دونند که من از اینکه ازدواج نکردم ناراحت هستم. دلم نمی خواد بفهمند اونقدر مشکل داشتم که اومدم از سایت همسر گزینی اقدام کنم. من دوست داشتم همونطوری که در جامعه مردم از هم خوششون میاد‘ یکی هم من رو دوست داشته باشه و انتخاب کنه که هرگز پیش نیومده. و البته من هم هر جور آدمی رو نمی خوام درسته که نیاز به ارضا شدن هست اما خیلی چیزهای دیگه هم در زندگی مهم هستند و بعدا کلی مشکل تو زندگی پیش میاد نمیشه همینطوری انتخاب کرد.
دوست عزیزم سلام
این موسسه جایی نیست که کسی از سر بدبختی برود انجا. این موسسه به دخترها و پسرهایی که دوست دارند گزینه مناسبی درخور شان و شخصیت خود داشته باشند کمک می کند تا گزینه مناسبی بیابند. بسیاری از افراد تحصیل کرده با مدارک دکترا و فوق لیسانس چه خانم و چه اقا عضو این موسسه هستند و گزینه هایی که مراجعه کرده اند برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشند مراجعه کرده اند.
شما می توانید در منزل بنشینید تا روزی شاهزاده ای سوار بر اسب سپید مراجعه کند تا شما را بگیرد ولی اگر شاهزاده ای نیامد مقصر خود شمایید که از خانه خارج نشده اید. برای اینکه گزینه مناسبی پیدا کنید یا از طریق این موسسه اقدام کنید یا در فعالیتهای مختلف اجتماعی حضور یابید تا کسی را بیابید که از شما خوشش بیاید ولی با در خانه نشستن مشکل شما حل نمی شود. در ضمن کسی که از طریق موسسه به شما معرفی شود کسی است که خود برای همسر گزینی به موسسه مراجعه کرده و نمی تواند منتی بر سر شما بگذارد
 
هانیه
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۴۶
 
باسلام. دختر 9 ساله ی من علاقه به ورزش رزمی تکواندو دارد. نگرانم اگر او را به باشگاه بفرستم براثر ضربات اتفاقی برای بکارت او بیفتد. آیا چنین چیزی ممکن است یا نگرانی بی مورد است؟ اگر این ورزش در این خصوص پر خطر است شما چه ورزشی را برای دختران پیشنهاد می کنید؟ با تشکر
دوست عزیزم سلام
شنا و ژیمناستیک ورزشهای خوبی برای دختران می باشند. در تکواندو وسایل محافظتی برای ناحیه تناسلی وجود دارد که می تواند از انها استفاده کند
 
سمانه
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۵۶
 
سلام جناب دکتر
اگر کسی که برای مدت کوتاهیhd
مصرف کرده باشد و سپس قرص را به ال دی تغیر دهد در صورت وجود لکه بینی این اتفاق حداکثر تا چند روز پس از تغیر قرص پیش میاد؟
اگر در صورت تهوع قرص ال دی مصرف شده پس از ۱۰ ساعت بالا آورده شود نیازی به مصرف مجدد قرص نیست؟آیا امکان لکه بینی در این حالت وجود دارد؟
دوست عزیزم سلام
قرص ال دی به علت میزان کمتر هورمونها باعث لکه بینی می شود و در اینصورت باید به اچ دی یا نوع خارجی ال دی مثل یاسمین تغییر یابد. اگر 10 ساعت گذشته باشد چون دارو جذب شده نیاز به تکرار ندارد
 
ساناز
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۲:۴۴
 
سلام
لطفاً جواب منو بدید
کجایید آقای دکتر؟منتظرم
 
زاگرس
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۴۲
 
سلام ... من چند روز ژیش با نامزدم رابطه جنسی داشتم و ایشون ارضا شدن و مقدار خیلی کمی آب منی شون روی لباس زیرم ریخته شد . آیا احتمال بارداری و جود داره ؟ ممنون
دوست عزیزم سلام
از روی لباس زیر معمولا امکان بارداری نیست
 
محبوبه
جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱
 
سلام
آقای دکتر بخشی از اطلاعات وبگاه شما متاسفانه فیلتر شده و دسترسی به آن امکان ژذیر نیست.

سوال من این است که آیا در هنگام دوران قاعدگی (پریودی)می شود سکس داشت؟
و آیا زمانی که خارج از دوران قاعدگی باشد و خونریزی داشته باشیم می شود سکس داشت؟
در چه زمانی سکس دردناک می شود؟ (از نظر پزشکی منظورمه نه اخلاقی)
دوست عزیزم سلام
در دوران قاعدگی یا زمانی که خونریزی وجود دارد نباید رابطه داشت
دردناک شدن سکس زمانی است که زن دچار تنگی یا انقباض مجرا باشد یا ساییدگی مخاط واژن ایجاد شود یا عفونت یا زخمی در مجرا یا دهانه رحم باشد
 
ش
جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۴۷
 
سلام اقای دکتر معاینه بکارت توسط خود فرد باعث اسیب به بکارت نمیشه؟
دوست عزیزم سلام
خیر باعث اسیب نمی شود اگر فشاری مستقیم روی پرده نیاورد
 
نیاز
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۶
 
سلام
من مشگل واژینیسم دارم
بعد معاینه ای که خودم کردم به نظرم نوع هایمنم زبانه دار باشه
می خواستم بدونم نحوه ی پاره شدنش چجوریه؟ ایا درد داره؟
دوست عزیزم سلام
تشخیص واژینیسم را چه کسی برای شما داده است. پاره شدن پرده درد کمی دارد که کاملا قابل تحمل می باشد.
 
nazanin
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۴۵
 
slm doctor.tabrik migam pedar sh0din
Ye soal!man che juri kh0dam mitunam befahmam pardam ertejaie ya na?
Aya vojude surakh dar an nahie neshan dahandeye ertejai budane?ya hame surakh daran?
Mamnun misham rahnamaee k0nin
Rasti parde hamun dame?ya kheili tue?
دوست عزیزم سلام
پرده در ورودی مجرای تناسلی است و ارتجاعی بودن ان فقط بعد از برقراری رابطه جنسی و سالم بودن در معاینه قابل تشخیص است و به صورت معمول نمی توان تشخیص داد.
 
زهرا
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۵۷
 
سلام اقای دکتر...
اقای دکتر میشه لطف کنین درباره ساعات پارگی پرده
واسیب دیدن به پرده توضیح بدید
ممنون میشم
دوست عزیزم سلام
منظور از ساعات پارگی پرده اینست که اگر پرده را که دایره ای شکل است مثل صفحه ساعت در نظر بگیریم پارگی پرده در محل ساعت های مختلف می باشد.
 
احمد
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰:۵۱
 
سلام .آقاي دكتر احمد هستم در يكي از پستها سوال در مورد معافيت عرق كف دست پرسيده ام.يه بار ديگه هم خواهش كردم پاكش كنين. اگه ممكنه حتما اين رو پاك كنيد يكي ببينه كارم خراب ميشه.تورو خدا پاكش كنيد. خدا خيرتون بده. ممنون از شما
دوست عزیزم سلام
نگران نباش کار تو خراب نمی شود. اگر لطف کنی عنوان مطلبی که نظرت زیر ان هست را بگویی پاک خواهم نمود
 
محمد
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۲۴
 
باعرض سلام
آقای دکتر من به تازگی موفق شدم با وجود مخالفت های شدید خانوادم و پس از کسب موافقت اونها با دختری نامزد کنم ولی همسرم چند روز پیش موضوعی را بمن گفت که درظاهر نشون ندادم اما از درون بهم ریختم. اون میگه 3سال پیش تو ورزش بادی بیلدنگ به دلیل ورزش سنگین فشار به پردش وارد شده و خونریزی پیدا کرده به دکتر زنان که مراجعه کرده دکتر گفته هنوز دختری اما پردت آسیب دیده و ممکنه در اولین دخول خونریزی نداشته باشی. اون بمن گفت اگه میخواستم میتونستم پردم رو ترمیم کنم بدون اینکه تو چیزی بفهمی. منم بهش گفتم اصلاٌ مهم نیست و من به تو اعتماد کامل دارم. ولی از این ناراحت شدم که چرا قبل از نامزدی این موضوع را بمن نگفت.
حالا سوالم از شما اینه که آیا ممکنه تو ورزش همچین اتفاقی بیافته؟
دوست عزیزم سلام
بله امکان دارد در ورزش چنین اتفاقی بیفتد. همین که این دختر صداقت داشته و واقعیت را به شما گفته نشانه حسن نیت و پاکی اوست. بنا را بر صداقت او بگذارید و هیچ شکی به خود راه ندهید. اگر اول می گفت ایا برای شما فرقی می کرد. اگر باز شک دارید می توانید او را جهت معاینه پیش یک پزشک یا ماما ببرید تا به شما اطلاعات دقیق تری بدهد.
 
مریم
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۱۰
 
سلام آقای دکتر
اگر خود ارضایی ضرری نداره‘ افرادی که فعلا همسر مناسبی پیدا نکردند و نمی خوان روابط نا مشروع هم داشته باشند‘ اگر در حد ماهی 4 تا 6 بار خود ارضایی کنند‘ بدون اسیب زدن به پرده‘ ایرادی نداره؟ من واقعا برام سخته میل جنسیم رو سرکوب کنم و پاسخی بهش ندم. مدتی سعی کردم به کلی انجامش ندم اما واقعا عصبی شده بودم. آیا فردی که این کار رو می کنه آدم بدیه؟ من از حدود 13 یا 14 سالگی تا الان که 27 سالمه گاهی این کار رو می کنم و تاحالا مشکلی نداشتم فقط بعدش کمی سست میشم و با استراحت دوباره سرحال میشم. اوایل که نمیدونستم چه کار می کنم و فقط شاید کنجکاوی بود و لی بعد در کتابی خوندم گناهه و ضرر داره و چندی ترکش کرد اما دوباره هوس کردم امتحانش کنم و در نهایت خودم فکر کردم اگر در حد اعتیاد نشه اشکالی نداره و از انجامش ناراحت نیستم. آیا اشتباه می کنم؟ باید ترکش کنم؟
دوست عزیزم سلام
با توجه به گناه بودن خود ارضایی بهتر است به تدریج فواصل خود ارضایی را زیاد کنید و انرا کنار بگذارید. با توجه به سن خود چرا به ازدواج فکر نمی کنید. اگر می خواهید همسری در خور شان خود بیابید می توانید از موسسه فرهنگی خانواده امین کمک بگیرید
 
مضطرب
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۸
 
با سلام
من 24 سالمه و با عرض پوزش که اینو میگم ( خودارضایی داشتم ولی چیزی داخل نکردم)برای اطمینان از سلامت پرده ام به یک پزشک در درمانگاه مراجعه کردم و او گفت که پاره شده بعد به یه پزشک دیگه در کلینیک مراجعه کردم و او گفت که سالمه و از نوع حلقوی ارتجاعیه حالا باید حرف کدوم رو باور کنم ؟
دوست عزیزم سلام
شما باید به یک متخصص زنان با تجربه مراجعه کنید
 
حدیث
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۰
 
با سلام
من چند وقت قبل از عقدم به دکتر مراجعه کردم که بهم گفت پردم سالمه از نوع و حدود یک بند انگشت داخل واژنمه
هر وقت هم با همسرم رابطه داشتم که همه فقط بطور مالش آلت ها بود(خانواده هامون تاکید زیادی بر سالم بودن پرده تا شب عرسی دارن) و ایشون از طریق تحریک چوچوله من دست منو ارضا میکردن
اما یک بار که همسرم میخواست ببینه میتونیم از عقب رابطه داشته باشیم و فشار زیادی آورد ناگهان آلتشون با فشار زیاد به دهانه واژنم برخورد کرد ولی وارد نشد
بعد از اون جریان من تا چند روز احساس درد داشتم اما هیچ خونی مشاهده نکردم
آیا امکان پارگی پردم وجود داره؟
در ضمن من سینه های شلی دارم که وقتی دراز میکشم کاملا پهن میشه و همسرم از این موضوع ناراضیه چند جا دیدم که تبلیغ کرده بودند با ورزش یوگا یا ورزش های مشخصی میتونن سینه ها رو سفت و سر بالا بکنن آیا این موضوع حقیقت داره و درسته؟
ممنون از راهنمایی هاتون
دوست عزیزم سلام
تا معاینه صورت نگیرد نمی توان اظهار نظر دقیقی داشت ولی با شرحی که گفته اید احتمال اسیب نیست.
در مورد سینه ها با ورزش نمی توان کار خاصی کرد بلکه باید از سینه بند مناسب استفاده کنید و نهایتا می توانید با ورزش عضلات سینه ای کمی در کشیده شدن سینه ها به بالا کمک کنید
 
ط
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۸
 
سلام سوال من در این مورد است که تاکنون با کسی رابطه جنسی نداشته ام اما چند وقت پیش به دکتر مراجعه کردم گفت پرده پارگی( خراش ) دارد و از طریق رابطه جنسی ام هست . خیلی ناراحت هستم . میترسم روزی مجبور شوم به پزشک قانونی مراجعه کنم و آنها هم این نظر رابدهند . ایا مینویسند باکره نیستنم یا مینویسند باکره هست ولی اسیب دارد اصلا چی مینویسند . اگر اینطور باشد من چه گونه میتوانم ثابت کنم آخه یادم هست وقتی بچه تر بودم دستم را میبردم داخل ولی اگر میدانستم روزی تهمتی میشود هرگز چنین کاری نمیکردم. حالا ممکن است در شب زفاف خون دیده شود یا دیده نمیشود . خواهش میکنم جوابم را هر چ زودتر بدهبید خیلی داغونم .
دوست عزیزم سلام
اگر رابطه جنسی نداشته اید یا شی وارد مجرای تناسلی نکرده اید نگرانی شما بی مورد است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. پزشکی قانونی با دقت معاینه می کند و نظریه مبهم نمی دهد.
 
1000kg
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۳:۱۰
 
سلام دکتر
من که هیچی از خودارضایی زنان نفهمیدم
میشه توضیح بدید که استمنا در زنان چگونه است {ساده تر}
ممنون
یاعلی
دوست عزیزم سلام
در زنان با تحریک و مالش کلیتوریس یا چوچوله ارضا یا ارگاسم اتفاق می افتد که هنگامی که این عمل توسط خود فرد انجام شود به ان استشها یا خود ارضایی توسط زن گفته می شود.
 
1000kg
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۳:۴۷
 
یه سوال دیگه
بعضی اوقات انقدر شهوت در انسان بالا میرود که حتی خودارضایی هم جواب نمیده و فرد دچار مشکل میشه و متاسفانه هنوز در سن ازدواج هم نیست و در دوران بلوغ میباشد و وقتی نمیتواند این هوای نفس را برآورده کند به شدت دچار افسردگی میشود
لطفا چندتا راهکار بذارید
ممنون
یاعلی
دوست عزیزم سلام
در این مورد در وبلاگ توضیحات کافی وجود دارد جستجو و مطالعه کنید
 
samira
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۲۰:۱۶
 
سلام
لب های بزرگ من خیلی تیره و بزرگ و سیاه رنگ و چروکیده هستن این حالت طبیعی هست یا بیماری خاصی دارم ؟
دوست عزیزم سلام
این حالت طبیعی است و در بسیاری از افراد اینچنین است
 
Rose
دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۲۰:۱۷
 
آقاي دكتر خواهش ميكنم جواب بدين.جوابه همرو دادين الا من...!!!
 
Rose
سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۲۱:۹
 
آقاي دكتر بخاطر خدا جوابمو بدين.من دارم از استرس ميميرم...
 
س
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰:۳۶
 
سلام . من 22 سالمه و از بچگی خود ارضایی داشتم از 17سالگی متوجه این قضیه شدم که پرده بکارتی وجود داره هیچ وقت چیزی رو داخل نکردم ولی یک بار که نشسته این کار رو کردم چند قطره خون دیدم (باز میگم که چیزی رو داخل نکردم ) ممکنه بکارتم رو از دست داده باشم چون خون دیدم ؟ مرسی .
دوست عزیزم سلام
تا زمانیکه معاینه نشوید نمی توان قضاوت درستی داشت
 
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۶:۱۷
 
dr, age mishe ye seri matlab darbareye khoderzaii baram maile koniid.mer30.
دوست عزیزم سلام
در قسمت ارشیو موضوعی مطالب با عنوان خود ارضایی را جستجو کنید
 
سولماز
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ۲۰:۲۰
 
سلام و خسته نباشید من 3 بار سکس مقعدی داشتم می خواستم ببینم ژده ام سالمه من میتونم خودم بفهمم؟لطفا کمکم کنید
دوست عزیزم سلام
سکس مقعدی عوارض دارد. اگر فقط سکس مقعدی بوده احتمال اسیب به پرده وجود ندارد.
 
نرگس
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۰:۶
 
سلام.دوتا سوال دارم ازتون یکیش تکراریه ک به دوست عزیز گفته بودید تو ایمیلشون ج میدید.میخواستم بدونم اگه الت مرد تا ته داخل بره و هیچ دردی نباشه و هیچ خونریزی در اون لحظه امکان ازبین رفتن پرده هست یا نه؟البته چند ساعت بعد لکه های صورتی چرکی رو مشاهده کردم.2.چطور بدون دکتر رفتن تشخیص بدم پردم سالمه؟3.پرده ارتجاعی هم ممکنه به مرور زمان با تشدید سکس از بین بره؟
خیلی ممنون
دوست عزیزم سلام
گاهی اوقات پرده بدون درد و خونریزی اسیب می بیند. پرده ارتجاعی به مرور زمان و با سکسهای متعدد گشاد شده و حتی می تواند از بین برود.
 
نگران
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۶:۲۵
 
سلام.ببخشيدكه بي پرده حرف ميزنم.حدودا 10 ساله بودم كه پسرخاله ي 14ساله م به بهانه ي بازي روي من خوابيد.تا اونجايي كه يادمه آلتش روي كليتروس من ميخوابيد و بلند ميشد وچيزي يادم نيس از اينكه آلتش داخل واژن رفته باشه يا درد و خونريزي پيدا كرده باشم.الان 20سالمه و چندباري با بازي با كليتروسم به ارگاسم رسيدم.جايي خوندم خودارضايي باعث پارگي ميشه البته هيچوقت چيزي داخل واژنم نكردم.خودمو كه معاينه كردم يه شكاف داخل لبهاي بزرگ ديدم كه داخلش يه تكه گوشت صورتي وجود داره البته يكدست وبه هم پيوسته نيست و حالتي مثل دو تكه گوشت كوچيكه كه كنارهم قرار گرفتند.خواستم ببينم ايا اين پرده س؟اصلا امكان مراجعه به پزشك ندارم.
دوست عزیزم سلام
چیزی که دیده اید پرده بکارت شما می باشد. برای اطلاع دقیق تر می توانید ایمیلی اعلام کنید تا روش معاینه برای شما ارسال گردد.
 
نگران
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۷:۲۱
 
تورو خدا دكتر تورو خدا زود جوابمو بديد ممكنه بخوام تا چند وقت ديگه ازدواج كنم.با جواب دادن به سوالم آينده م مشخص ميشه.خواهش ميكنم زود جوابمو بديد.
 
حدیث
شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۷
 
سلام.آقای دکتر من 1رابطه ی جنسی داشتم که تو رابطمون هیچ دخولی صورت نگرفت.اما آلت تناسلی اون روی آلت من فشارزیادی آوردو باعث خونریزی شد.معاینه که رفتم بهم گفت پردت حلقویه وخراش خورده واگرتکرارکنی مشخص میشه رابطه داشتی.میخام بدونم پردم پاره شده یانه؟خیلی میترسم که معاینه برم وبگن پاره شده واسه همین خاستگارامو رد میکنم.بایدچیکارکنم آقای دکتر؟توروخداکمکم کنید
دوست عزیزم سلام
با شرحی که گفته اید نگرانی نداشته باشید و به یکی از خواستگاران خود جواب دهید.
 
ن
سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ۱۶:۴۲
 
سلام اقای دکتر
جدا خدا خیرتون بده ما ها همه که داشتیم نا امید میشدیم
اقای دکتر این حت داره که میگن دارویی وجود داره که با مصرفش مرد فکر میکنه که دختر باکره هستش؟ این دارو تو ایران وجود داره اسمی که میشه تهیش کرد چیه؟ توروخدا جواب بدید من منتظر هستم
دوست عزیزم سلام
خیر چنین چیزی صحت ندارد و چنین دارویی نیست.
 
gli
چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ۱:۵۱
 
slm man yek ruz ke dast be khod erzayi zadam angoshtamo varede vazhan kardam
bad ke doktor moayene kard goft ke saleme
nazare shoma chie?
دوست عزیزم سلام
تا معاینه نشوید نمی توان قضاوت کرد.
 
هستی
چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ۹:۱
 
سلام اقا دکتر.من عید سال 90 با کسی رابطه داشتم و خونریزی داشتم سریع به دکتر مراجعه کردم 3دکتر که یکیشون جز بهترینها اصفهانه دکترخانجانی و دوتادیگه نظرشون این بوده که نوع برده دندانه دار ودر ناحیه ساعت 7 دچار بارگی شدم و دکتر خانجانی گفتن ما اسیب نداریم یا سالمی یا یاره شده که بعدمعاینه گفتن سالم هستم.حالا باتوجه به این حرفها میخوام بدونم برای عروسی ایا خونریزی خواهم داشت یا نه؟تو روخدا کمکم کنید خانواده مقیدی دارمو از نظر روحی داغونم.ایا نیاز هست برم برای ترمیم؟
دوست عزیزم سلام
احتمال پارگی با دخول هست. ترمیم کار درستی نیست.
 
ن
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ۱۵:۴۵
 
سلام اقای دکتر توروخدا جواب منو بدید واستون نظر خصوصی گذاشتم
 
حدیث
شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۵:۱۳
 
سلام.آقای دکتر خواهش میکنم که جواب بدین من خیلی وقته جواب نظرگذاشتم ولی جواب ندادین
 
ا.ی
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ ۱۵:۳۴
 
سلام اقای دکتر .خسته نباشید. من 20 سالمه و چند سالی خود ارضایی داشتم البته فقط از طریق مالش کلیتوریس هیچ وسیله ای یا انگشتمو داخل نبردم .با یک اینه خودمو معاینه کردم بین لب های بزرگم یه شکاف تقریبا 2 سانتی دیدم و داخلش دو قسمت گوشتی دیدم که بینشون یه فاصله خیلی کمی بود .متوجه نشدم که این برده دقیقا کجاست و ایا باره شده یا نه؟لطفا کمکم کنید .دارم ازدواج میکنم و این مسئله به شدت نگرانم کرده.به کمکتون احتیاج دارم .ممنون.
دوست عزیزم سلام
نگرانی شما بی مورد است. پرده دقیقا اطراف همان سوراخی می باشد که دیده اید
 
ا.ی
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۲۲:۳۵
 
سلام .ممنون از کمکتون اقای دکتر.امیدوارم همیشه موفق باشید .
 
یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۵۸
 
جالبه
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۵۹
 
ba salam khedmate aghay doktor,dar rabete ba un khanoom bayad begam ke ,tooy iran hame chiz ba sansor type mishe ,baba alate masnooei che harfe zeshtie ke bayad injoori neveshte beshe ... ???key ma iraniha mikhaym farghe beine in chiza ro yad begirimm akheee.bazam mamnoon doctor jan
 
armin1
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۲۵
 
سلام اقای دکتر .دستتون درد نکنه باز یکی پیدا شد سوالات ما جوان ها رو بده.
دکتر می خواستم یک سوال بپرسم
من 18سالمه.قبلا خود ارضایی زیاد می کردم ولی حالا کم ترش کردم حدود یک ماه ترک؟ کردم ولی دوباره نتوانستم جلوی خودم را بگیرم میشه بگین برای ترک چکار کنم

و چیز هایی که طی خود ارضایی بدن از دست داده مجددا بدن به حالت اولیه باز میگرده؟؟؟
یه سوال دیگر من بعضی وقت ها چشم هایم سیاهی شدید میره و جایی رو خوب نمیبینم الان کم تر شده بعد یکی دو ساعت سر درد شدید میگیرم میشه بگید چرا .برای سر درد پیش دکتر رفتم ولی نفهمید.
خواهش میکنم جواب بدین خصوصا به سوال اخرم
دوست عزیزم سلام
به مطالب مربوط به ترک خود ارضایی مراجعه کنید و همچنین سردرد های پس از رابطه جنسی.
خود ارضایی عارضه جسمانی ندارد.
 
قدرشناس
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۱
 
سلام آقای دکتر
تشکر از مطالب مفید شما
به نظر من مشکل عزیزانی که خرده به این مسائل میگیرند به این خاطر هست که همه چیز را از دریچه ذهن خود و تفکراتشان می سنجند.
اینکه ما بگوئیم همه چیز گل و بلبل است و این قبیل رفتارهای جنسی نیست فقط گول زدن خود و پاک کردن صورت مسئله است.
درحالی که به خاطر شرایط سخت جامعه بدیهی ترین روش ارضا تمایلات جنسی که همان توصیه شرع مقدس اسلام است به تاخیر افتاده عده ای خود را درعوالم دیگری می بینند وچون شرایط برایشان عادی شکل گرفته همه را نهی میکنند.
کسانی که این اشکالات شرعی را یادآور میشوند چرا به شرعیات دیگری که به دلیل رفتار حاکمان هرروز سرکوب و یا به تاخیر میافتد اشکال نمی گیرند؟
به نوعی آیا تاخیر دراین شرعیات بدیهی خود باعث این قبیل رفتار ها نشده که حالا ما معلول را ببینیم ولی علت را سرپوش بگذاریم؟
 
ن.سهرابی
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۸:۴۹
 
آقا امین بزرگوار! من کی گفتم نوشتن واژه " آلت مصنوعی" خلاف ادب است؟ شما چرا نخوانده و ندانسته اظهار نظر می کنید؟ در جایی در همین وبلاگ خانمی کاملاً بی شرمانه از واژه ای رکیک استفاده کرده و در وبلاگ هم ثبت شده بود. من گفتم از واژه هایی استفاده کنیم که بی ادبانه نباشد و اگر آن خانم ادب را رعایت نکرده شما آن واژه ی به خصوص را حذف کنید و جای آن نقطه چین بگذارید.(به این خاطر گفتم نقطه چین بگذارید که به لحاظ رعایت امانت به سلیقه ی خود واژه ای اضافه نکنید) کجای این حرف ایراد دارد؟
دوست عزیزم سلام
نقد شما دلسوزانه و وارد بود و ناشی از بی دقتی من بود. اگر دوستان سوالات خود را به درستی در وبلاگ جستجو کنند جواب اکثر سوالات هست و وقت من کمتر گرفته می شود و قطعا دقت من نیز بیشتر خواهد شد.
 
ناشناس
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶
 
سلام
چطور میشه حجم مایع منی رو افزایش داد ؟
دوست عزیزم سلام
با استفاده از رژیم غذایی و مصرف برخی داروها می توان حجم مایع منی را افزایش داد
 
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۸
 
 
آتنه
جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۱۰
 
با سلام و خسته نباشد به خاطر وبلاگ خوبتان
به نظر من مسائل جنسی واقعا باید باز شوند..خوردن آلت و ... که این خانم و آقا بیان کرده اند نیز جزئی از سکس است و البته لازمه سکس ایده آل!
در جامعه ای که با یک کلیک و 10 دقیقه زمان میتوان هر کلیپی را دانلود کرد و یا بلوتوث یا ... این مسائل را بچه 10 ساله هم میتونه ببینه! چرا داریم خودمونو گول میزنیم؟؟؟؟ چرا داریم همه چی رو از زاویه دید خودمون میبینیم و واقعیت رو باور نمیکنیم که بچه راهنمایی الان سکس داره یا اگه نداره اطلاعاتش از مادرشم بیشتره؟!!!
دختری که ندونه سکس فقط کردن نیست اونوقت میتونه تو این گزینه انتخاب درست کنه!که بدونه یه مرد میتونه با خوردن الت و ... هم اونو ارضا کنه نه اینکه خودشو ارضا کنه و از رو دختر بدبخت پاشه بره دنبال کارش!
یا سکس مقعدی فقط از رو خودخواهی طرفه!
چرا داریم خودمونو گول میزنیم و مرز بندی میکنیم همه چی رو؟! هم بدن رو ! هم سکس رو و هم اعتقادات رو؟!!!!
حتی میخوایم مرزبندی اطلاعات یه وبلاگ پزشکی هم منطبق بر اعتقادات ما باشه!!!!!جالبه!!!!
بچه 10 ساله ای که میدونه سکس چیه میدونه خوردن آلتم چیه!!
بچه 10 ساله باید بدونه سکس فقط کردن! نیست تا بفهمه اگه کسی فقط خواست بکنتش این سکس نیس!سوء استفادس!!!
بچه 10 ساله که خودارضایی میکنه یا خودارضایی یه مرد رو جلوش تو کوچه خلوت میبینه باید بدونه خودارضایی چیه؟!!!!

- ببخشید کلمات رکیک!! بکار بردم ولی فقط همین کلمات بود که بار معنی اون چیزی که میخواسم رو میرسوند!
 
آتنه
جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۲۵
 
در مورد ...مصنوعی یا آلت مصنوعی نیز :
دوستان کند ذهنند یا واقعا خودشان را به آن راه میزنند!
دوستی که فرموده به بهانه روشنگری از طرف دیگر بام نیفتید ! من هم پیشنهادی دارم: به بهانه حیا و اعتقادات مذهبی از طرف دیگر بام نیفتید!
هر کس "...مصنوعی" را بخواند مطمئنان خواهد فهمید منظور چیست!فقط کلمه "آلت" حذف شده است که این حرکت هم در زبان و نوشتار رخ داده است!اما از بار معنایی که چیزی کم نشده است؟!!!
ثانیا آلت مصنوعی با آلت تناسلی(که لفظ آن در هزار و یک کتاب آمده است!) چه تفاوتی دارد؟
هر دو یک کار میکنند! هر دو را هم همه میدانند چیست! هر دو را هم همه دیده اند!
چرا دوستان اینچنین ایراداتی میگیرید!؟!!
من با درست حرف زدن و کلام برتر موافقم اما با این حرفی که در باره آلت مصنوعی زده شده کاملا مخالفم! زیرا میگوید جزئی از کلمه را حذف کنید!جزئی از کلمه را که همه با خواندن نوشتارش همان کلمه حذف شده را نیز در ذهنشان تکرار میکنند!
.
 
صنم.ف
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷
 
سلام.تعجب می کنم که هرکس اززاویه دیدخودموضوع راطرح می کندواصرارداردبگویدهمین که من می گویم درست است.مثلاًاین آتنه خانم طوری حرف می زندکه انگاربراساس قوانین فلسفی ومنطقی وجامعه شناسی وروان شناسی و...قانونی برای سکس ایده آل نوشته شده و آن این است که مرد آلت زن رابخوردویازن آلت مردرا!درغیراین صورت هم سکس"ایده آل"نیست.کمی پخته ترحرف بزنید.البته خوددکترشیخ چنین لحن کلامی ندارد.اصراری هم ندارد.صرفاًمی گویدچنین رابطه ای هم هست ویامی تواندوجودداشته باشدآن هم براساس توافق طرفین.اگرکسی هم مایل بودفلان مسائل رارعایت کندتاازنظربهداشتی آسیبی نبیند.اماموضوع دیگر؛خانمی که دریکی ازپست هاازواژه ای رکیک استفاده کرده وخوددکترهم گفته که براثرشلوغی کارمتوجه نشده وازاین بابت اضهارتأسف کرده؛بازاین خانم بی جهت انتقاد می کند که چرا انتقاد شده؟اصلاً بحث آلت تناسلی یاآلت مصنوعی نبوده خانم محترم.واژه رکیک به کار برده بود،می فهمید چه می گم؟ لحن کلام شما که نشان می دهدبااین نوع واژه هانامأنوس نیستید.
دوستان عزیزم سلام
لطفا بگذارید در یک فضای محترمانه نظرات مطرح شود و از جدال یا بی احترامی به هم بپرهیزیم
 
علی
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۸:۳۱
 
سلام. چند روز است با وبلاگ شما آشنا شده ام. سوای مطالب شما برخی پرسش ها ازسوی کاربران مطرح شده که قابل استفاده است. برخی کاربران نیز انصافاً نظرات خوبی مطرح کرده اند که آن هم قابل استفاده است. ولی آقای دکتر! نمی دانم چرابرخی از نوشته هاراتاییدمی کنید ونمایش می دهید؟ مثلاًنوشته بالا(مربوط به فردی به نام آتنه)غیراز پر کردن بخش نظرات چه سودی دارد؟انصافاً مرا متوجه کنید. برای من 27 ساله که چند روزی است از وبلاگ شما بهره برداری می کنم نوشته فوق چه کمکی به من و یا امثال من می کند؟ چه استفاده ای دارد؟ چه گره گشایی می کند؟ فکر نمی کنیدباپرکردن بخش نظرات با این جور مطالب بلااستفاده کاری می کنید که آدم اگر 4 تا مطلب خوب هم هست نتواند به راحتی پیدا کند؟
 
مهندس ساختمان
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۴
 
با سلام و احترام، چند باری به وبلاگتان مراجعه و استفاده کرده ام. گر چه انتقاداتی دارم ولی مجموعاً نمره قابل قبولی به مطالبتان می دهم. تا کنون هم هیچ مطلبی ننوشته ام. اما احساسم این است که پای عده ای هرزه نویس به وبلاگتان باز شده است. بهتر است روی این موضوع دقت داشته باشید.
دوست عزیزم سلام
از نظر شما سپاسگزارم و امیدوارم مرا از نظرات سازنده خود بی بهره نگذارید
 
سین
یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۹
 
سلام. آقای دکتر میخواستم بدونم آیاد به جای غسل میشه وضو بدل از غسل کرد یا خیر. من و همسرم در شرایطی هستیم که در ماه رمضان نمیتونیم غسل بعد از نزدیکی رو انجام بدیم. هر روش صحیحی که باشه لطفا بفرمایید. خواهش میکنم این سوال هرچند شرعی رو بهم جواب بدید. ممنون
دوست عزیزم سلام
در شرایطی که اب فراهم باشد امکان تیمم بدل از غسل نیست مگر اینکه وقت به حدی تنگ باشد که امکان غسل نباشد. شما برای اینکه ابرویتان حفظ شود می خواهید رابطه داشته باشید ولی غسل نکنید تا دیگران پی به رابطه شما نبرند. برای این کار باید غسل را به حدی به تاخیر بیندازید که امکان غسل نباشد و تیمم بدل از غسل کنید. البته این که غسل را به تاخیر اندازید تا زمان غسل از دست برود خود گناه است. ولی روزه ای که با این تیمم بدل از غسل می گیرید صحیح است.
 
محمد رضا
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ۲۲:۵۱
 
من خیلی عرق می کنم (به خصوص صورتم و کف دست هام) حتی تو زمستون و اصلا بیماری خاصی هم ندارم در واقع زمینه خانوادگی و ارثی داره .
تو اینترنت متوجه شدم داروهای " آنتي ‌كلنرژيكا" موثره ولی مطلب زیادی پیدا نکردم .
اگر ممکنه هم نام یک دارویی رو به صورت مشخص بگید که موثر باشه و هم عوارضش رو ؟
( هرچند در رابطه با مسائل جنسی نیست ولی لطفا جواب رو بدید)
تشکر
دوست عزیزم سلام
شما باید یکسری ازمایش انجام دهید تا علت این موضوع مشخص شود. بدون علت نیست.
 
یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۷
 
سلام اقای دکتر...خسته نباشین....خیلی خوشحال و مفتخرم میکنین اگه بپذیرین که تبادل لینک کنیم...لططفا بهم سر بزنید و خبرم کنید..متشکرم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/01/28 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام و وقت بخیر،
حدودا۲سال پیش با وجود پرده باردار شدم و مجبور ب سقط جنین۴۰روزم ب وسیله تزریق شدم،آیا امکان این هست ک دیگ باردار نشم و یا بچه ناقص بشه؟خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدین

این نظر توسط ار در تاریخ 1394/01/24 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

س در ساعت سه پرد اسیب دید دخول نیمه انجام شد قد ی بند انگش خون امد برای مقاربت خون ریزی دار چی کار.کنم خون بیاد

این نظر توسط Sanaz در تاریخ 1394/01/22 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین
من چند روز پیش با نامزدم رابطه داشتم ولی از پشت
متاسفانه خانواده نامزدم اعتقاد دارن ک تا قبل از ازدواج رسمی نباید هیچ رابطه ای صورت بگیره چون ما قبلش باهم دوست بودیم دنبال بهونهه اند
حالا من میترسم ک یوقت حامله نشم و بهونه دستشون بدم
اگه میشه راهنماییم کنین:\'(
اگه قرصLDبخورم ممکنه ک جلوگیری کنه؟

این نظر توسط هدا در تاریخ 1394/01/21 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای دکتر
من 23سالمه
19سالگی با کسی بودم که قرار ازدواج گذاشت برای بودنمون وبعدازچندماه باهم رابطه داشتیم 3ال بشتر گذشت اما خانوادش حتی خواستگاری هم نیومدن چون منو نمیخان اما پسر پافشاری کردونشد
الان امکان ترمیم برای من وجوداره؟
ایمیلی که گذاشتم رمزشو فراموش کردم میشه خصوصی منو هویدا نکنید اما پاسخ بدین
وبفرماین عملش چقد هزینه داره؟؟
تو این سه سال خیلی رابطه داشتیم

این نظر توسط نازی در تاریخ 1394/01/18 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام دکتر. من 20 ساله و باکره هستم. دو روز پیش با نامزدم رابطه ی غیردخول داشتم ک موقع خارج شدن منی از خودش، خودشو عقب کشید ولی احتمال خیلی کم یک قطره ب واژنم خورده باشه. من سریعا خودمو شستم و چون با روش اورژانسی اشنا نبودم متاسفانه فقط یک قرص ال دی خوردم. جوشونده ای ب اسم (پشم خرکوش) هم فردای اون روز سه لیوان خوردم ک سقط کننده ی جنین هست. حالا با این شرایط امکان داره بار دارشم؟ اخه خودمو سریعا شستم.اگ میشه سریع جوابمو بدید ممنون.

این نظر توسط 123 در تاریخ 1393/09/21 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
من با یکی دوست بودم که قول ازدواج داد و منم باهاش رابطه برقرار کردم بعد یه مدت رفتم دکتر گفت پردت نیمه ارتجاعی ولی سائیدگی داره
بعد اونم تعداد زیادی سکس داشتیم
الان رفته با یکی دیگه دوست شده و همش مزاحمم میشه مخاشتم بدونم پردم درمان میشه یا نه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 2,849
  • بازدید سال : 13,264
  • بازدید کلی : 915,637
  • کدهای اختصاصی