loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 73 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از دوستان در نظری در رابطه با فیلمهای آموزشی مسایل جنسی گفته اند:

یکی از دوستان در نظری در رابطه با فیلمهای آموزشی مسایل جنسی گفته اند:

خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید اما اگه ناراحت نمیشید یک سری مسایل واقعا برای من غیر قابل قبوله منهم از دیدگاه مذهبی این نظرو مطرح نکردم آقای دکتر. حتی اگه دین و مذهبی وجود نداشت روح و سرشت انسانی آدم نمیتونه بعضی چیزهارو قبول کته. حالا از هر جنبه که میخواد بهش نگاه بشه غیر اخلاقی بودنش رو نمیشه انکار کرد. راستش من اصلا این حرف رو قبول ندارم که در جواب بعضی حرفها گفته میشه \"چرا از این جنبه نگاه میکنی، از فلان جنبه نگاه کن..\" آقای دکتر اگه اینطور بخوایم به همه چی نگاه کنیم که راحت میشه واسه هر کاری که شاید به نظر اطرافیان اشتباه باشه تفسیر متفاوتی ارائه بدیم و از اونها انتظار داشته باشیم به اون جنبه مورد نظر ما توجه کنند.
به نظر شما این درسته که یه مرد و زنو به مکانی ببریم و از اونها بخوایم رابطه داشته باشند و یک کارشناس و یک زوج دیگه هم اونجا باشن تا با کمک این کارشناس آموزش ببینند؟ کیه که در جواب بگه بله. اگه این کار زشتیه خوب چه فرقی میکنه که فیلم باشه یا اجرای زنده؟ اگه شما مخالف این مورد باشید میشه بهتون گفت که خب از جنبه آموزشی نگاه کنید؟
آقای دکتر من لجباز نیستم اما اگه از دست من ناراحت نمیشید به نظر من همه عقاید شما در این زمینه کاملا کاملا درست نیستن
به نظر من اصول اخلاقی و ارزشهای انسانی رو نباید قربانی آموزش مسایل جنسی کرد و باید برای این مسئله راه دیگه ای پیدا کرد. آقای دکتر شما خیلی منعطف و با جنبه هستید و این به مخاطباتون اجازه میده که در بیان نظراتشون ترسی نداشته باشن. من خیلی از خصوصیتتون خوشم میاد. امیدوارم که از دست من ناراحت نشید.

دوست دیگری نیز در همین زمینه گفته اند:

بله درست می فرمائید. قاعده ی عقلی همیشگی است و این قاعده ی عقلی الضرورات تبیح المحذورات , اینجا هم صدق می کند .
اما متاسفانه یا خوشبختانه فتواهایی که در باب تماشای فیلمهای آموزشی وجود دارد سختگیرانه اند و بعبارتی عملا زیاده روی در آنرا ضروری نمی دانند.
راستش را بخواهیم اگر انصاف بدهیم استفاده از فیلم آنهم با آن کیفیت آنهم در شرایطی که صورت بازیگر هم دیده می شود نمی تواند واقعا برای یادگیری محض باشد . حتی اگر ضرورت هم اقتضا کند مانند قاعده ی الاهم فالاهم , و اکل میته , باید به حداقل مقدار و اسلاید ها و نقاشیها مراجعه کرد که کم و بیش رواج دارد .
.......
حتی خود من که روانشناسی بالینی می خوانم برای تکمیل تحصیلات و مطالعاتم و برای اینکه حرفهای دوستان را عمیقا درک کنم و بقول معروف از بیرون گود نگویم لنگش کن علاقمند بودم گاهی در محیطهای بیمارستانی و درمانی در کنار اطبا حاضر باشم و آماری از میزان مراجعات و نحوه ی معاینات بدست آورم ولی هم در ضروری بودن این امر دچار شبهه هستم و هم حق می دهم اگر مراجعین معذب و معترض شوند.
اما از همه ی اینها گذشته به هرحال فرض ضرورت همواره باز است و اصلا کار مجتهد نیست که بگوید چی برای کی ضروری محسوب می شود و چی برای کی ضروری محسوب نمی شود .
تشخیص ضرورت در شرایط معمولا با خود مکلف است .
واگر جدا راهی جز آموزش با فیلم نباشد و مفسده ای هم نباشد و بهانه ای برای شهوترانی در کار نباشد , چنین فرضی محترم است . گرچه باز هم تکرار می کنم که خودم هم شخصا در ضروری بودنش اما و اگر دارم.

در تبیین نظر قبلی و باز شدن موضوع باید بگویم از این دوستان بابت فتح باب بحث تشکر می کنم. در آموزش ما از وسایل یا ابزاری بعنوان ابزار کمک آموزشی استفاده می کنیم تا آموزش ارایه شده بهتر تبیین شود. گاهی اوقات یک نفر با بیان یک حرف آنرا درک می کند ولی فرد دیگری صرفا با بیان موضوع را درک نمی کند و باید با استفاده از یکی از ابزارهای کمک اموزشی موضوع را برای وی تبیین کرد تا آنرا به درستی درک کند. بحث من در باب فیلمهای آموزشی مسایل جنسی نیز از این باب است. بسیاری از افراد را دیده ام که با توضیح یا حتی نقاشی و ... موضوعی را درک نکرده اند ولی با دیدن یک فیلم کوتاه متوجه شده اند که موضوع چه بوده است و دیده ام افرادی را که با خواندن یک نوشته کوتاه تمام موضوع را درک کرده اند و دیگر نیازی به دیدن فیلم نداشته اند. در واقع از نظر من و با توجه به تجربه ای که دارم در اینکه برخی افراد ضرورت دارند با دیدن فیلم مساله ای جنسی را آموزش ببینند تردیدی نیست. اما مشخص ساختن اینکه چه کسی نیاز به دیدن فیلم دارد و چه کسی ندارد بحثی جداست.

قیاس دوست عزیز اول قیاس مع الفارق است که تفاوتی بین دیدن صحنه رابطه جنسی از نزدیک با دیدن فیلم این رابطه قایل نیستند. با استدلال این دوست عزیز بعنوان مثال باید گفت تفاوتی بین دیدن یک بازی فوتبال از نزدیک و از طریق تلویزیون نیست پس دیگر نیازی به تماشای فوتبال از نزدیک نیست و دیگر تماشاگری به استادیوم راه ندهیم. از نزدیک هیجان و احساس مستقیم به افراد منتقل می شود و از طریق تصویر تلویزیونی یا فیلم دیگر آن احساس یا هیجان ایجاد نمی شود یا به میزان کمتری ایجاد می شود. همچنین بودن یک کارشناس باعث می شود تا جنبه شهوانی قضیه نیز حذف و جنبه آموزشی مورد توجه واقع شود و فرد به جنبه علمی و آموزشی توجه بیشتری بنماید. در حالیکه دیدن این فیلم بدون حضور کارشناس می تواند جنبه آموزشی کاملی نداشته باشد. همچنین توضیحاتی که یک کارشناس در مورد برخی رفتارها یا صحنه ها می دهد نیز راهگشاست و کمک می کند تا افراد موضوع را بهتر درک کنند و برداشت صحیحی داشته باشند.

اما در باب ارزشهای اخلاقی و انسانی که دوست عزیزم به آن اشاره کرده اند و دیدن فیلمهای آموزش مسایل جنسی را خلاف آن دانسته اند باید بگویم که بسیاری از ملاکهای اخلاقی نسبی هستند و بستگی به عرف جامعه دارند. لخت بودن زن و مرد در یک جامعه و اختلاط آنها با هم ممکن است در یک جامعه خلاف اصول اخلاقی آن جامعه نباشد و بر عکس در جامعه ای دیگر این موضوع کاملا خلاف اخلاق باشد. حتی داشتن رابطه جنسی در ملا عام در برخی از جوامع خلاف اصول اخلاقی آن جامعه نیست و با آن مشکلی ندارند و در برخی از جوامع مخالفینی دارد و قابل قبول نیست. فیلمهای آموزش مسایل جنسی در بسیاری از جوامع بصورت رسمی و در مدارس جهت آموزش دانش آموزان پخش می شود و از نظر ان جوامع خلاف اخلاق نیست. در جامعه ما به دلیل برخی جنبه های مذهبی و شرعی و منع قانونی این فیلمها بصورت رسمی پخش نمی شود و جامعه ما آنرا غیر اخلاقی می داند البته در سالهای اخیر در این زمینه تغییراتی ایجاد شده است و بسیاری از افراد دیدگاهشان نسبت به این مساله تفاوت پیدا کرده است. لذا این مطلب که فارغ از جنبه مذهب این فیلمها با اخلاق انسانی سازگار نیست غلط می باشد.

لئیا
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۲۳
 
سلام آقای دکتر
ببخشید شما برای بزرگ شدن سینه ها استفاده از ال دی رو تجویز کردید
میخواستم بدونم تاثیر خیلی واضح و زیادی روی چاقی همه بدنم داره؟
چون من متعادلم و خیلی لاغر نیستم که نگران چاق شدنم نباشم و سایز سینم 65 /70 میشه و میخوام بزرگ بشه
دوست عزیزم سلام
باعث چاقی بدن نمی شود ولی با ورزش و تغذیه می توانید مانع افزایش وزن شوید
 
ج.ه
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۲۵
 
با سلام. این فیلم ها زندگی مرا از هم پاشاند. اول رابطه ی خوبی با شوهرم داشتم. با دیدن این فیلم ها کم کم هر آن چه را می دید با رضایت یا عدم رضایت روی من پیاده می کرد. کار به جایی رسید که مرا با هنر پیشه های فیلم های سکس مقایسه می کرد. خوب آن ها زیبا بودند و خوش اندام. این موضوع مرا از نظر جنسی از چشم او انداخت و کم کم حس کردم با من ارضا نمی شود گر چه به هر چه که گفت تن دادم و انجام دادم. ولی بالاخره کار به جدایی کشید. خانم ها! به خدا قسم وجود این گونه فیلم ها برایتان زهر است جلوی آن را بگیرید و مرا آینه ی عبرت خود کنید. اگر بنویسم که از چه زندگی خوب و ایده آلی چگونه ذره ذره به یک زندگی جهنمی رسیدم خود کتاب مفصلی می شود. ترا به خدا به حرف کسانی که به اسم آموزش و یا لذت و یا هر اسم دیگری توصیه به دیدن این فیلم ها می کنند گوش ندهید. به خدا ضرر می کنید.
دوست عزیزم سلام
متاسفانه شما فیلم آموزشی را با فیلم پورنو اشتباه گرفته اید. من تاکید کرده ام دیدن فیلمهای پورنو کاری اشتباه است و اثرات مخرب دارد.
 
amin
جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۳۵
 
سلام.خسته نباشید اقای دکتر من توی 1 سایت نه چندان معتبر 1 مطلب خوندم گفتم از شما ببرسم چون نظر شما کاملا علمیه.توی اون سایت نوشته بود که زنان بعد از به ارگاسم رسیدن تمایل بیشتری به ارگاسم های بعدی دارند اما مردان بعد از ارگاسم میل به ارامش دارند.این موضوع حقیقت داره؟
دوست عزیزم سلام
زنان امکان تجربه چند ارگاسم پیاپی را دارند ولی این به این معنا نیست که تمایل به تجربه چند ارگاسم پیاپی دارند. مردان نیز بعد از انزال تا نیم ساعت امکان تجربه ارگاسم مجدد را ندارند.
 
amin
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۳۳
 
سلام.خسته نباشید اقای دکتر از جواب های خوب و علمیه شما متشکرم.من 1 جا خوندم میزان هورمون تستسترون مردان بعد از ازدواج کم میشه و میل جنسیه اونا بعد از ازدواج کم میشه این موضوع حقیقت داره؟
دوست عزیزم سلام
این موضوع صحت ندارد. تستوسترون به مرور زمان و بالا رفتن سن کاهش می یابد و ربطی به ازدواج کردن یا نکردن ندارد.
 
فرح
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۹:۱۴
 
سلام شوهر منم نمیدونم یه همچین مطلبی رو از کجا شنیده بعضی وقتها بعد از اینکه من به ارگاسم می رسم و دیگه احتیاج به استراحت دارم میگه زنها توانایی رسیدن به چند تا ارگاسم پشت سر هم دارند و انتظار داره که بازم به سکس ادامه بدم در حالیکه من اعصابم از این رفتارش خورد میشه و اصلا نمیدونم یه همچین چیزی از کجا اومده چون من که یه زنم اصلا این موضوع رو در خودم احساس نمی کنم و بعد از ارگاسم آمادگی تحریک دوباره رو ندارم.
 
amin
سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۳۲
 
سلام به همگی و تشکر از این سایت استثنایی.فرح خانم منم همچین عادتی دارم البته تا حالا سکس نداشتم ولی نمیدونم چرا این قدر دلم میخواد شریک جنسی ام چندین و چند بار به ارگاسم برسه.اصلا نمیدونم واسه مردا چرا اینقدر لذت بخشه که شریک جنسیشون به ارگاسم برسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
AMIN
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۲۱
 
سلام.تشكر از سايت خوبتون.1 سوال داشتم و اون اينكه اين موضوع راسته كه مردان بعد از رابطه جنسي و ارگاسم و ارضا شدن تمايلي به سكس ندارند و كاملا ارضا ميشوند اما زنان بعد از هربار ارگاسم و ارضا شدن تمايلشان به سكس بيشتر ميشود؟
دوست عزیزم سلام
این مطلب غلط است. قبلا نیز پاسخ داده شده چرا سوال تکراری می پرسید
 
AMIN
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۵۲
 
سلام اقاي دكتر من از كجا ميتونم بفهمم گرم مزاجم يا سرد مزاج؟از كجا بايد بفهمم ميل جنسي ام زياده يا كم؟در ضمن من تا حالا سكس رو تجربه نكردم ولي اين موضوع برام خيلي مهمه كه بدونم ميله جنسي ام زياده يا كم تا در اينده در زندگي ام دچار مشكل نشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط می توانم بگویم!!!!!!!!!
 
جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۴
 
salam khaste nabashid aghaye doktor man 19 salame sobha ke az khab pa misham kheili hahsari misham nemidoonam bayad che kar konam agar erza nasham divane misham hata shabha ghablaz khab ham foloksitin mikhoram ama javab nemide che konam
دوست عزیزم سلام
اگر مجرد هستید از فیناستراید استفاده کنید
 
کاترین
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۷
 
دُکـــــــــــــــــــــــــــی جون دستت طلا! عالیه وبلاگ،مطالب،... همه چـــــــی خلاصه!
Thanks A Lot ! With Best Wishes For You\"\"\"\"
 
هانیه
یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۹:۴۷
 
منم با دیدن فیلمهای به اصطلاح!!! آموزشی جنسی کاملا مخالفم
آخه فکر کنین که دنیا بشه مدسنه فاضله و همه یکی باشن مثل شما و حاضر نباشن برن جلو دوربین لخت شن..بازم ازین فیلما وجود خواهد داشت که ما ببینیم؟؟؟؟
ما داریم از بی عفتی دیگران استفاده میکنیم که کارمون رو توجیه کنیم
 
جمالی
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۹
 
سلام.این که می فرمایید\"این مطلب که فارغ ازجنبه مذهب این فیلم هابااخلاق انسانی سازگارنیست غلط می باشد\"غلط است!اتفاقاً کاملاً درست است که بااخلاق سازگار نیست.این که می فرماییداخلاق امری نسبی است، آیا راست گویی که یکی از ارزش های اخلاقی است نسبی است؟مثلاًدرجامعه ای راست گویی خوب و پسندیده باشدودرجامعه ای نه؟یاوفای به عهد.آیاتاکنون شنیده ایدکه بگوینددرجامعه ای وفای به عهدارزش والایی است ودرجامعه ای عهدشکنی ارزش والایی است؟راه اثبات این که این فیلم هابااخلاق سازگارنیست این است.برخی اندیشمندان غربی درتعریف اخلاق می گویند\"اگرانسان کاری که انجام می دهددوست داشته باشد همه مردم آن راانجام دهندآن کاراخلاقی است وعکس آن غیراخلاقی\"مثلاًاگرکسی درامانت خیانت نکندیقیناًدوست داردهمه مردم درامانت خیانت نکنند.پس این کاراخلاقی است. اماکسی کلاهبرداری می کند.یقیناًدوست نداردهمه مردم کلاهبرداری کنند. پس این کارغیراخلاقی است.اگرکاری که دیگران انجام می دهندانسان خودنیزدوست داشته باشدانجام دهداخلاقی است وعکس آن غیراخلاقی.
دوست عزیزم سلام
ضمن تشکر از شما در مورد مباحث اخلاقی و نسبی بودن یا ثابت بودن باید بگویم برخی از وی}گیهای اخلاقی ثابت هستند یعنی به عرف جامعه مربوط نیست مثل راستگویی یا امانت داری و ... و برخی مربوط به عرف جامعه هستند مثل بحث حجاب یا ژوشش که در ایران اگر کسی بی حجاب باشد عملی غیر اخلاقی انجام داده و در غرب عملی غیر اخلاقی مرتکب نشده است. همچنین تفاوت بین فیلم اموزشی و فیلم پورنو را باید مد نظر قرار داد. در فیلمهای پورنو رفتارهای غیر اخلاقی وجود دارد ولی در فیلمهای آموزشی چنین مساله ای نیست. همچنین استدلال شما در مورد غیر اخلاقی دانستن این فیلمها چون کسانی که انها را می بینند تمایل به ساختن ان ندارند بسیار غلط می باشد و استدلال درستی نیست. شما ممکن است دوست نداشته بایشد فلان لباس را بپوشید ولی دیگران ان را بپوشند ایا پوشیدن این لباس از طرف دیگران غیر اخلاقی می باشد؟
 
جمالی 2
یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵
 
خوب بااین تعریف،کسانی این فیلم هاراساخته اندتادیگران ببینند. آیابینندگان حاضرندخوداین فیلم هارابسازندتاکسان دیگر ببینند؟ شک نکنید که درخودغرب هم (که شخصاً تجربه زندگی در غرب را داشته ام) اکثریت قاطع افراد حاضر به این کار نیستند. پس نمی توان گفت این فیلم غیر اخلاقی نیست.
 
sana
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱:۲۶
 
سلام
خدمت جناب آقاي دكتر.
ميخواستم بدونم خانم ها هم مثل آقايان در زمان مجردي اگر با ديدن فيلم يا هر چيز ديگري تحريك (خيس) شوند نيازي به غسل دارند.؟يا كاري(غسل) بايد از نظر شرعي كنند يا نه؟
البته قبلا گفته بوديد كه با وجود 2 چيز نياز به غسل است:1-خروج مني(كه در خانم ها وجود ندارد)2-جماع يا همان دخول.
ممنوم ميشم اگه جواب بدين.از وبلاگ بسيار خوبتون هم ممنون.
دوست عزیزم سلام
در این مورد اختلاف نظر بین علما وجود دارد. گرروهی معتقدند در صورتی که دخولی صورت نگیرد نیاز به غسل ندارد و برخی معتقدند اگر منجر به ارگاسم شود نیاز به غسل دارد ولی ترشحاتی که با تحریک صورت گیرد ولی منجر به ارضا شدن نشود نیاز به غسل ندارد.
 
جمالی
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ۸:۵۶
 
باسلام دوباره،ازتوضیح شماممنونم.اولاًتعریفی که ازمسائل اخلاقی به دست دادم مال من نیست.ازیکی ازاندیشمندان غربی است که متأسفانه حضورذهن ندارم.به محض به یادآمدن ویایافتن اثراعلام خواهم کرد.خواستم ازخودغربی هااستفاده کنم.برادرگرامی،شمابحث سلیقه راباموضوع قاطی کرده اید.بله شایدکسی دوست نداشته باشدلباسی رابپوشد.این فقط ازنظرسلیقه است.امااگرازهمان فردبپرسی آیا شرم داری لباس موصوف رابپوشی ویاآیاکسرشأن شماست قطعاًخواهدگفت خیر.فقط دوست ندارم.امادراین باب(فیلم)قطعاًنخواهندگفت دوست ندارم،یقیناًپای مسائل اجتماعی واخلاقی وفرهنگی وشأن ومنزلت انسان راپیش خواهندکشید.البته قصدندارم بگویم تعریفی که آن دانشمندارائه کرده جامع ومانع است،خواستم بگویم حتی درقالب این تعریف غربی ها هم این موضوع غیراخلاقی است.درباره این موضوع وسایرموضوع هایی که مطرح می کنید توصیه و بلکه خواهش می کنم کتاب فلسفه اخلاق ونیزنظام حقوق زن دراسلام استاد مطهری رامطالعه فرمایید.
دوست عزیزم سلام
ضمن تشکر از شما. بحث من در باب لباس از نظر سلیقه نبود از نظر شرم بود ایا شما حاضرید لباسهایی که جوانان بیست ساله فاشن می پوشند را بپوشید یا شرم دارید با چنین لباسی در اجتماع ظاهر شوید. خوشبختانه من تمام کتب مرحوم شهید مطهری را مطالعه کرده ام و استفاده های فراوان از ان برده ام. باز تاکید می کنم فیلم پورنو با فیلم اموزشی متفاوت است و متاسفانه دوستان چون تعریفی که از فیلم اموزشی مسایل جنسی دارند با فیلم پورنو یکی است دچار سو تفاهمند . من فیلم های پورنو را رد کرده ام و تاکید بر نقش مخرب و غیر اخلاقی ان داشته ام و نمی خواهم بیش از این بحث را ادامه دهم. از این دوست عزیز بابت نظرات انتقادیشان تشکر می کنم و امیدوارم مرا از نظرات خود همواره بهره مند سازند.
 
جمالی
چهارشنبه ۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۵:۳۲
 
سلام.چون فرموده ایدنمی خواهیددراین باب حرفی بزنیدمن نیزچیزی نمی گویم.فقط خواستم عرض کنم اگر همه ! کتاب های استادمطهری راخوانده اید چرا هیچ ردی از اندیشه ایشان در نوشتارتان نیست؟
دوست عزیزم سلام
کاش کمی منصف بودید و اهل دقت و منطق. اگر دوست داشتید می توانید از طریق ایمیل به این بحث ادامه دهید تا پاسخ شما را بدهم.
 
جمالی
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۰
 
با سلام ، مردمی که جایگاه پزشکان عمومی را نمی شناسند از سوی شما متهم به نفهمی و بی فرهنگی می شوند، بنده هم که طرح سئوال می کنم به جای پاسخ متهم به بی انصافی بی دقتی و بی منطقی می شوم. به نظر مبارک رویه شما درست است؟
به امید موفقیتتان. خداحافظ

دوست عزیزم سلام
باز هم بی دقتی کردید. من نگفته ام کسانی که جایگاه پزشکان عمومی را نمی شناسند بی فرهنگ و نفهمندند بلکه گفته ام کسانی که نفهم و بی فرهنگ هستند جایگاه پزشکان عمومی را نمی شناسند. جملات را سر و ته نفرمایید. شما نیز اگر کمی با دقت نظرات مرا می خواندید و کمی با انصاف نگاه می کردید قطعا نظرات دقیق و سازنده ای می دادید. بارها گفته ام مشکل برخی از منتقدین بد فهمی و بی دقتی ایشان از مطالب من است. مثلا من می گویم خود ارضایی عارضه جسمانی ندارد ولی متهم می شوم به اینکه گناه بودن خود ارضایی را منکر شده ام در حالیکه در جای جای مطالب این وبلاگ بر گناه بودن خود ارضایی تاکید شده است و فرد بد فهمی خود را به حساب من می گذارد. اگر منصف باشید با مرور نظرات خود به اهانتهایی که در لوای الفاظتان به من نموده اید پی خواهید برد. از خداوند برای خودم در وهله اول و برای شما و سایرین صبر و حوصله و دقت را طلب می کنم.
 
پیروز
سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۲۷
 
حرام حرام است چه آموزشی باشد چه پورن
 
علی
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۴:۳۵
 
سلام اقای دکتر ممنون از اینکه وقت با ارزشتون را در اختیار ما قرار دادید
راستش من20 سالم ودچار مشکل زودارضایی هستم البته نه اونکه شما فکر میکنید بلکه بسیار حادتر .
به طوریکه اگه در حدود 5 ثانیه از یک دختر لب بگیرم ارضا حتی با لباس من برای ارضا شدن نیازی به دخول ندارم و یاد ندارم که رابطه سکسیم بیشتر از20 ثانیه طول کشیده باشد قرص های تاخیری هم هیچ اثری روی من نداره الانم در شرف ازدواج هستم و این مشکل برام شده کابوس خیلی دکتر هم رفتم هزینه های بالایی هم کردم اما نشد که نشد خواهش میکنم کمکم کنید
دوست عزیزم سلام
بصورت حضوری مراجعه فرمایید تا به شما کمک کنم.
 
a
جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۰ ۲۰:۱۴
 
به اندازه ابر دلم میگیرد وقتی بر بیهودگی افکار جهان می نگرم!!دکتر علی شریعتی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 2,826
  • بازدید سال : 13,241
  • بازدید کلی : 915,614
  • کدهای اختصاصی