loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 128 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از دوستان در نظری گفته اند:

یا سلام خدمت آقای دکتر. آقای دکتر قرار بود مطلبی جامع و کامل در مورد سردردهای پس از عمل جنسی و راه های درمان آن توی سایت قرار بدین.با اینکه می دونم خیلی سرتون شلوغه اما ممنون میشم اینکار رو بکنید. ممنون

یکی از دوستان در نظری گفته اند:

یا سلام خدمت آقای دکتر. آقای دکتر قرار بود مطلبی جامع و کامل در مورد سردردهای پس از عمل جنسی و راه های درمان آن توی سایت قرار بدین.با اینکه می دونم خیلی سرتون شلوغه اما ممنون میشم اینکار رو بکنید. ممنون

در مورد سردرد های پس از رابطه جنسی باید گفت علل مختلفی باعث بروز آنها می شود. برخی از سردرد ها ناشی از فشاری است که در حین سکس به گردن و عضلات نگهدارنده گردن و پس سر وارد می شود. برخی ناشی از باز شدن عروق خونی مغز و افزایش جریان خون مغز هستند. برخی ناشی از مصرف برخی داروها در حین یا قبل از سکس می باشد و برخی ناشی از پارگی عروق خونی داخل مغزی.برخی از سردرد ها نیز ناشی از افت قند خون بعد از رابطه جنسی می باشد.

اگر پوزیشن نامناسبی در حین سکس داشته باشیم یا فشار بیش از حدی به گردن و عضلات پس سری وارد کنیم بعد از سکس به خاطر خستگی عضلات و فشار ناشی از انقباض این عضلات سردردی را احساس می کنیم که بیشتر در نواحی پس سری و در دو طرف گردن می باشد. راه درمان این سردرد اصلاح پوزیشن سکس و همچنین کاهش فشار به سر و عضلات پس سر در حین سکس می باشد.

اگر از نظر غذایی فرد مدت زمان زیادی گرسنه بوده باشد و در این حال به سکس بپردازد به دلیل انکه عضلات انرژی زیادی حین سکس مصرف می کنند قند خون افت کرده و شایعترین علامت آن سردرد همراه با ضعف می باشد. حتی فرد عرق سردی نیز می نماید. برای رفع این نوع سردرد لازم است حدود 3 تا 4 ساعت قبل از سکس وعده ای غذایی مصرف شود و میزان قند خون در حد متعادلی حفظ شود. همچنین کمی مواد قندی بعد از سکس مصرف شود. مثلا دو قاشق عسل در نصف لیوان اب حل شود و مصرف گردد.

گاهی اوقات فرد داروهایی مصرف می کند تا سکس بهتری را تجربه کند مثلا قرص ویاگرا مصرف می کند. این قرص باعث تجمع خون داخل مغز شده و ایجاد بی قراری و سر درد می نماید. کاهش دوز یا عدم مصرف قرص مانع از ایجاد سردرد می شود.

در سکسی که در حال اضطراب و تنش عصبی انجام می شود خون زیادی داخل مغز جمع می شود و عضلات نیز فشار زیادی را تحمل می کنند و ایجاد سنگینی و رخوت بعد از سکس می کند. لذا حفظ ارامش و طمانینه در سکس و پرهیز از تنش و اضطراب باعث می شود سردرد ایجاد نشود. همچنین گاهی اوقات فعل و انفعالات زمان سکس باعث افزایش فشار خون و ایجاد سردرد ناشی از آن می شود.

گاهی اوقات به دلیل فشار بیش از حد در حین سکس عروق مغزی پاره می شوند و خونریزی داخل مغزی رخ می دهد که سردرد شدید و ناگهانی ایجاد می کند. این سردرد نیاز به بررسی سریع و اقدامات پزشکی سریع دارد لذا فرد در صورت ایجاد سردرد شدید و ناگهانی باید به سرعت به پزشک مراجعه نماید.

مصرف برخی از داروها باعث می شود تا سردرد پس از سکس ایجاد نشود یا سردرد کمتری ایجاد شود. قرصهای پروپرانولول 10 میلی گرمی باعث کم شدن اضطراب و تنش عصبی شده و با کاهش فشار روی قلب باعث کمتر شدن سردرد می شود.این قرص بصورت 12 ساعتی و صبح و شب مصرف می شود. همچنین مصرف قرصهای آسپیرین یا بروفن نیز کمی قبل از سکس می تواند کمک کند تا سردرد ایجاد نشود یا سردرد کمتری ایجاد شود. استفاده از موادی مثل عسل بلافاصله بعد از سکس نیز باعث عدم افت قند خون شده و مانع از ایجاد سردرد ناشی از کاهش قند خون می شود.

سلام اقای دکتر خیلی ممنون از اینکه به سوالم پاسخ دادید
راستی دکتر شما گفتید که در سن 20 سالگی تاثیری در بزرگ کردن الت تناسلی نیست یعنی اینکه دارویی نمی شود و از راه جراحی باید اقدام کرد؟
ببخشید دکتر من باد فتخ دارم و میخواهم معافی پزشکی بگیرم و میخواستم که بدونم ایا شما عمل میکنید یا نه (خواهشا هزینه این عمل را برای من بنویسید یا اصلا کلا هزینه این عمل چقدر است)؟
ببخشید دکتر آدرس مطب شما کجاست؟
دوست عزیزم سلام
من جراح نیستم و عمل جراحی فتق را انجام نمی دهم. ادرس مطب در پروفایل موجود است.
 
بهمن
یکشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۰ ۹:۵۳
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید . اسم آمپولهای تزریقی ضد بارداری 3 و 6 ماهه چیه ؟ اگه این نوع آمپولها تنوع زیادی داره ، بهترین نوعش کدومه ؟ و اینکه این آمپولها عوارضی داره یا نه ؟ ممنون از وقتی که برای اطلاع رسانی مردم میذارین .
دوست عزیزم سلام
در ایران آمپولهای دی ام پی آ یا دپو مدروکسی پروژسترون استات وجود دارد که هر 3 ماه یکبار مصرف می شود
 
جهانی
یکشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳
 
با سلام 
از اینکه اینقدر وقت صرف مینمائید برای آموزش اینگونه مسایل ، واقعا جای تشکر و قدردانی داردو من شخصا با وجود آشنائی چند روزه با وبلاگ شما خیلی از کارتون خوشم اومد و براتون آرزوی خوشبختی و شادکامی دارم.
ضمنا آقای دکتر خانم من دو سال است بدلیل افسردگی تحت درمان هستند (البته دکتر می گفت احتمالا از ماه آبنده دارو ها رو قطع خواهد کرد) . داروها مصرفی لاموتریژِن100 روزی 2 عدد و بوسپیرون 5 (بوسپیراکس5)روزی 3 عدد و فولکسیتین 20 روزی 3 عدد مصرف میکنند در چند روز گذشته متوجه شدیم با وجود استفاده از یاسمین ایشان حامله شدند (احتمالا 30 تا 45 روز از حاملگی ایشان میگذرد) نظر شما با توجه به اثرات دارو بر جنین ، در مورد نگه داشتن جنین یا سقط آن چیست ؟
خواهش میکنم فارغ از مسایل قانونی و شرعی پاسخ دهید (یعنی خودتان را جای ما بگذارید) متشکرم
دوست عزیزم سلام
فلوکستین و بوسپیرون در حاملگی بی خطر هستند و مشکلی ندارند و مصرف انها بلا اشکال است. لاموتریژین نیز اثرات تراتوژن ندارد و در صورت ضرورت قابل استفاده است. لذا به خاطر اثر داروها چون اثری ندارند نیاز به سقط نیست و می توان بچه را نگه داشت.
 
علی
یکشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۰
 
اقای دکتر من وخالم موقع کشتی گرفتن التم به بدنش میخورد وبعد از اتمام کشتی از من منی اومد ایا برای من گناه است؟
دوست عزیزم سلام
شما باید این سوال را از مراجع تقلید بپرسید. این وبلاگ مذهبی نیست وبلاگ علمی می باشد.
 
سینا
دوشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۳۹
 
سلام جناب دکتر.
من پسری 22 ساله هستم.
حدود یکسالی هست که با دوست دخترم سکس داریم.
اوایل سکس مختصر بود...اما حدود 6-7 ماهه که دیگه بصورت کامل با هم سکس داریم.
جسارتا، اولین باری که با هم سکس از جلو داشتیم، هیچ نشونی از خون و پرده و اینا ندیدم...
خودش(دوست دخترم) میگه من قبل از تو با کسی سکس نداشتم.
اما خوب من چجوری با خودم کنار بیام؟
اون قضیه از اونور و حرفاش هم از اینور...
راستی دکتر، چند دفعه ای بعد از انزال و ارضای کامل من در رحم ایشون، حامله هم نشد.(حامله نشد)
دکتر بزرگواری کنید و منو از این بلاتکلیفی نجات بدید.
سوالم اینه: آیا دوست دختر من باکره است؟ یا ارتجاعی؟ یا اصلا اینکه قبلا بکارتش رو از دست داده؟
اگه امکان داره براتون جواب رو به ایمیلم بفرستید.
ممنون از لطفتون.
پاینده باشید.
 
یکی
سه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۰ ۰:۵۶
 
سلام
خسته نباشید

1. آیا امکان بارداری دو سه روز قبل پریود هست؟؟
2.تا چه مدت منی مرد بیرون از بدن زنده میمونه؟؟
3.در چه زمان و در چه صورتی و چگونه میشه از بارداری جلوگیری کرد؟؟؟؟

با تشکر از شما
دوست عزیزم سلام
1- خیر احتمال بارداری نیست
2- در صورت عدم خشک شدن مایع منی تا 48 ساعت زنده می ماند
3- تا 72 ساعت بعد از رابطه جنسی با استفاده از روش پیشگیری اورژانسی می توان جلوگیری کرد
 
يه سوال
سه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۱۱
 
آقاي دكتر سلام ببخشيد
گاهي اوقات تخم چپ يا راستم دردي شديد مي گيره كه مي خواستم بدونم كه چرا اين اتفاق مي افته

ممنون
دوست عزیزم سلام
احتمال وجود واریکوسل یا فتق می باشد لازم است مورد معاینه قرار گیرید
 
دختر نگران
چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۰
 
با سلام و خسته نباشید

آقی دکتر من 1ساله که نامزد کردم
نزدیکه 6ماه میشه که با نامزدم از پشت رابطه دارم
بعد از هر دفعه رابطمون ، من تا پریود بشم نگران این هستم که نکنه حامله شده باشم !
هرچند که منیش اصلا وارد واژنم نمیشه و فقط ممکنه روی لبه ها ریخته بشه !
این نگرانی من ، برای من و نامزدم معضلی شده!

چه قدر احتمال بارداری هست؟
من یه سوال دیگه هم داشتم:
چه طوری میشه روز های تخمک گذاری رو فهمید؟
من حدود یک هفته قبل از پریودم فوق العاده شهوتم بالا میزنه ، میخواستم بدونم چرا؟



دوست عزیزم سلام
شما می توانید از کاندوم استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد
روز تخمک گذاری دقیقا 14 روز قبل از پریود می باشد
 
محمد
پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۰ ۰:۰
 
سلام.وقت بخیر میخواستم بدونم بهترین سن برای نزدیکی یک پسر با جنس مخالف چه سنی هست ,که برای پسر این عمل ضرر نداشته باشه و حتی مفید هم باشه ؟من سن 21 سالگی شنیدم که میگن بلوغ جنسی پسر کامل شده باشه .لطفا جواب کامل بدین .در ضمن رابطه جنسی از مقعد فواید رابطه جنسی از مبهل داره ؟؟ آخه مقعد ماهیچه هست ولی مبهل خیلی داغ و نرم ؟ ؟ با تشکر
دوست عزیزم سلام
زمانی که یک پسر به بلوغ عقلی برای ازدواج برسد و بلوغ جسمی نیز داشته باشد می تواند ازدواج کند و رابطه جنسی داشته باشد. رابطه جنسی خارج از چارچوب ازدواج به دلیل اسیب روانی که در بر دارد توصیه نمی شود. سن خاصی نمی توان مشخص کرد. رابطه جنسی از مقعد عوارض زیادی دارد و توصیه نمی شود.
 
علی
پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۰ ۸:۳۶
 
سلام آقای دکتر . من ورزش کگل رو حدود 6 هفته انجام دادم و فکر میکنم که نتایج مثبتش به صورت کامل حاصل نشد . به نظرتون بعد از 6 هفته ادامه بدم ؟ تا چه مدت ؟ ممنون .
دوست عزیزم سلام
حداقل 3 ماه باید انجام دهید تا تاثیرات انرا ببینید
 
محمد محمدی
جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۵
 
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر علی شیخ الاسلامی

من به شما قبطه میخورم که انقدر دعای خیر پشت سر شماست.امیدوارم همیشه سلامت باشین. شما هم دنیارو میبرید و هم آخرت .انشا الله در ماه آینده خدا به شما و همسر محترم شما, فرزندی سالم و زیبا, بثان حورالعین بهشتی عطا کند. 

باز هم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
عجرکم لله.
 
محمد محمدی
جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۵
 
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر علی شیخ الاسلامی

من به شما قبطه میخورم که انقدر دعای خیر پشت سر شماست.امیدوارم همیشه سلامت باشین. شما هم دنیارو میبرید و هم آخرت .انشا الله در ماه آینده خدا به شما و همسر محترم شما, فرزندی سالم و زیبا, بثان حورالعین بهشتی عطا کند. 

باز هم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
عجرکم لله.
 
محمد محمدی
جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۶
 
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر علی شیخ الاسلامی

من به شما قبطه میخورم که انقدر دعای خیر پشت سر شماست.امیدوارم همیشه سلامت باشین. شما هم دنیارو میبرید و هم آخرت .انشا الله در ماه آینده خدا به شما و همسر محترم شما, فرزندی سالم و زیبا, بثان حورالعین بهشتی عطا کند. 

باز هم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
عجرکم لله.
 
محمد محمدی
جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۶
 
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر علی شیخ الاسلامی

من به شما قبطه میخورم که انقدر دعای خیر پشت سر شماست.امیدوارم همیشه سلامت باشین. شما هم دنیارو میبرید و هم آخرت .انشا الله در ماه آینده خدا به شما و همسر محترم شما, فرزندی سالم و زیبا, بثان حورالعین بهشتی عطا کند. 

باز هم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
عجرکم لله.
 
محمد محمدی
جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۶
 
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر علی شیخ الاسلامی

من به شما قبطه میخورم که انقدر دعای خیر پشت سر شماست.امیدوارم همیشه سلامت باشین. شما هم دنیارو میبرید و هم آخرت .انشا الله در ماه آینده خدا به شما و همسر محترم شما, فرزندی سالم و زیبا, بثان حورالعین بهشتی عطا کند. 

باز هم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
عجرکم لله.
 
كوروش
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۴۱
 
سلام
آقاي دكتر معذرت ميخوام، چند روز پيش آب جوش روي دستم ريخت و تاول هاي بزرگي روي دستم ايجاد شد ،خلاصه رفتم درمانگاه و يك روز در ميان دستمو پانسمان ميكنم
فقط خيلي نگرانم كه جاي سوختگي روي دستم بمونه
اگه ميشه لطف كنيد و يك پماد خوب براي برطرف كردن جاي سوختگي بهم معرفي كنيد
ممنون از لطفتون
دوست عزیزم سلام
بعد از خوب شدن زخم ها از پماد الایز استفاده کنید
 
احمد
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۵:۵۹
 
اقای دکتر ایا منی حاوی تستسترون است؟واینکه قد پسران تا چند سالگی بلند میشود ونقطه اوج ان چه سنی است؟با تشکر
دوست عزیزم سلام
منی فاقد تستوسترون می باشد. قد پسران تا 25 سالگی رشد می نماید که اوج ان 15 تا 20 سالگی می باشد.
 
حمید
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۴۶
 
سلام 

آیا از طریق لب دادن بیماری ایدز انتقال پیدا میکنه ؟یا هپاتیت و.... ؟لطفا جواب کامل بدین
دوست عزیزم سلام
بیماری ایدز از طریق بزاق و لب دادن منتقل نمی شود ولی بیماری هپاتیت ب از طریق بزاق و لب دادن منتقل می شود.
 
حمید
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۴۶
 
سلام 

آیا از طریق لب دادن بیماری ایدز انتقال پیدا میکنه ؟یا هپاتیت و.... ؟لطفا جواب کامل بدین
دوست عزیزم سلام
بیماری ایدز از طریق بزاق و لب دادن منتقل نمی شود ولی بیماری هپاتیت ب از طریق بزاق و لب دادن منتقل می شود.
 
حمید
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۴۷
 
سلام 
من بیضه سمت چپم از سمت راستم پایینتره ؟آیا مشکل دارم؟
دوست عزیزم سلام
خیر این مساله طبیعی است
 
محمد
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۴۹
 
خسته نباشین

گفته بودین جوشهای چرکی روی پوست مربوط به هورمونهای جنسی ؟میشه بیشتر توضیح بدین؟
در دوران بلوغ به علت ترشح هورمونهای جنسی و غلیظ شدن ترشحات غدد پوستی، برخی از این غدد دچار گرفتگی مجرا شده و ایجاد جوش می شود
 
AMIN
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۱۴
 
سلام اقاي دكتر خسته نباشيد.من مجرد هستم و 21 سال سن ذارم.تا حالا ام با كسي سكس نذاشتم.ميخواستم بدونم از كجا ميشه كه بفهمم ميل جنسي ام زياده يا كم؟يعني ميخوام بدونم سرذ مزاجم يا گرم مزاج؟لطفا جوابم رو بديد اخه واسه ازذواج اين موضوع خيلي اساسي و خياتيه واسم!!!ممنون از وبلاگ خوبتون.
دوست عزیزم سلام
اگر میل جنسی شما زیاد است گرم مزاج هستید و اگر کم سرد مزاج
 
AMIN
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۲۱
 
سلام.خسته نباشيد.اقاي دكتر من 1 مشكل اساسي و حياتي دارم و اون اينه كه نميفهمم كي جنب ميشم.منظورم وقتيه كه تو خواب جنب ميشم كه گويا بهش احتلام ميگن.من از كجا اين موضوع رو بايد بفهمم.ممكنه كسي اصلا جنب نشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته وقتي خود ارضايي ميكنم منيه زيادي از بدنم خارج ميشه.لطفا كمكم كنيد ممنون.
دوست عزیزم سلام
کسی که خود ارضایی می کند و منی خود را خارج می سازد دیگر جنب نمی شود یا دفعات کمتری جنب می شود
 
ِِِِِِِِِِAMIN
شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۲۵
 
سلام.خسته نباشيد.اقاي دكتر اين موضوع حقيقت داره زناني كه زياد سكس ميكنن سينه و باسنشون بزرگتر از بقيه ميشه؟
دوست عزیزم سلام
این حرف مبنای علمی ندارد و غلط است
 
شهروند
دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۲:۳
 
سوال من درباره یکی از پستهای قدیم شماست

می خوام بدونم از طریق پزشکی قانونی میتوان متوجه شد که یک پسر مفعول بوده ورابطه جنسی مقعدی قبلا داشته یا خیر؟

واینکه چگونه می شود برگه پزشکی قانونی بر علیه کسی گرفت
دوست عزیزم سلام
اگر مدت زمان زیادی از رابطه نگذشته باشد و از سوی دیگر تغییراتی در مقعد ایجاد شده باشد می توان در معاینه تشخیص داد.
منظور از برگه پزشکی قانونی علیه کسی گرفت یعنی چه و در چه موردی؟
 
مجید
دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۱۱
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید می خواستم بدونم پماد تستسترون را از کجا می توان تهیه کرد و سوال دیگر اینکه آیا آمپول تستسترون باعث افزایش طول و قطر آلت می شود یا خیر. در ضمن من متولد دی ماه 69 هستم
دوست عزیزم سلام
با توجه به سن شما نه پماد و نه امپول تاثیری ندارد. پماد را باید از مراکز تک نسخه ای تهیه کنید. آمپول همان اثر را دارد منتها چون موضعی استفاده نمی شود اثر ان در مقایسه با پماد کمتر و عوارض بیشتری دارد.
 
amin
دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۵۷
 
سلام.ميخواستم بدونم كسي كه مشكل نعوذ داره به غير از مراجعه به پزشك چه راه ديگه اي وجود داره كه قدرت نعوذش رو بيشتر كنه؟منظورم راههاي طبيعيه و بدون دارو هست
دوست عزیزم سلام
باید شرح حال کاملی از وی اخذ شود تا مشخص شود علت مشکل نعوظی وی چیست و در این صورت است که می توان مشکل او را حل کرد. نیاز به مراجعه حضوری می باشد.
 
حمید
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۹:۲۷
 
سلام 

من بیضه سمت چپم از سمت راستیه پایین تره .آیا مشکل دارم ؟نگرانم کرده دکتر جان
دوست عزیزم سلام
این موضوع کاملا طبیعی است و در همه افراد چنین است.
 
حمید
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۹:۲۹
 
سلام 
آیا با لب دادن به طوری که آب دهان دوطرف در دهان دیگری برود ,امکان انتقال ایدز هست؟
دوست عزیزم سلام
ایدز از طریق بزاق منتقل نمی شود مگر آنکه بزاق به خون آلوده باشد
 
روشنک
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱
 
سلام آقای دکتر خسته نباشید
می دونم به سوال من که توسط دوستان دیگر پرسیده شده بود چندین بار جواب دادید ولی راستش من جوابمو نگرفتم هنوز
میخواستم بپرسم چرا یکی از سینه ها بزرگتر از اون یکی هست ؟ و آیا راهی واسه درمانش هست ؟اگه هست لطفا بگید
دوست عزیزم سلام
بطور طبیعی کمی اختلاف اندازه بین دو سینه وجود دارد ولی اگر این اختلاف زیاد است و به چشم می اید نیاز به معاینه و انجام سونوگرافی می باشد. درمان بستگی به نتیجه سونوگرافی و معاینه دارد.
 
amin
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۷
 
سلام.اقای دکتر من 1 بار اس÷ری دندان زدم به الت تناسلی ام انزالم رو به مدت 1 ساعت به تاخیر انداخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ایا لازمه که اسبری لیدوکایین استفاده کنم؟روی اسبری نوشته بود 10%لیدوکایین.ایا من زود انزالم یا دیر انزال؟
دوست عزیزم سلام
ترکیب اسپری های بی حسی دندان لیدوکایین است و اسپری های تاخیری هم لیدوکایین دارند و می توان از اسپری دندان برای تاخیر در انزال استفاده نمود.
برای زود انزالی تایم خاصی مطرح نیست شما نیز با استفاده از اسپری دیر انزال هستید
 
reza
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۴۰
 
با سلام
خودارضایی بر روی پروستات چه تاثیری داره؟
با تشکر
دوست عزیزم سلام
خود ارضایی فاقد هرگونه عوارض جسمانی بوده و هیچ اثری بر پروستات ندارد
 
رزیتا
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۴۳
 
با عرض سلا وخسته نباشی خدمت شما
من دختری 24ساله هستم ومتاهل هستم .پریودم همیشه منظم و28 روزه بوده ولی الان 2-3ماهی هست پریودم 2الی 6 روزبه تا خیر میفته وهر از گاهی خودارضایی میکنم ویک ماهی یه بارم با نامزدم سکس داریم البته باکره هستم ودر حد دخول نیست فقط در حد مالیدن آلت نامزدم به واژنم هستش حتی آب منی رو روی سینه هام میریزه نه واژنم.با این حال هر دفه قبل از پریود شدن استرس زیادی دارم.آخرین بار 11اسفند پریود شدم و18غسل کردم و28اسفند به مدت 2روز لکه دیدم امالکه های قهوه ایی و قرار بوده 11فروردین پریود بشم ولی نشدم و12فروردین با نامزدم سکس داشتیم وازکاندوم استفاده کرده.علت این تاخیری واون لکه های قهوه ایی چه میتونه باشه؟!ممنون میشم کمکم کنید
دوست عزیزم سلام
با توجه به شرایطی که گفته اید استرس مهمترین عامل این تاخیر در پریود است ولی برای اطمینان خاطر می توانید با انجام آزمایش و سونوگرافی از نبودن مشکل اطمینان حاصل کنید.
 
ما
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱:۲۲
 
سلام اقای دکتر
سوالم اینه که هیچ راهی هست که دختر بتونه بفهمه پسری که باهاش دوسته سکس داشته یا نه؟ توی سکس میشه فهمید؟
ممنون از شما
دوست عزیزم سلام
هیچ راهی برای فهمیدن اینکه کسی قبلا سکس داشته یا نه وجود ندارد
 
ع
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱:۳۶
 
سلام خسته نباشید
اقای دکتر نامزد من خیلی کم یا میشه گفت اصلا خواب نمیبینه که مایع منی خارج بشه
این که اینطوری هست از قبت از اشنایی با منه
خودش میگه چون خود ارضایی میکرده اینطوریه
اینکه اینطوری هست یعتی مشکلی داره؟ یا این که نشونه چیه؟

با تشکر
دوست عزیزم سلام
نشانه چیز خاصی نیست و طبیعی می باشد
 
نادر
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۱۶
 
ضمن عرض سلام،تشكر و خسته نباشيد:
دكتر من مشكل نعوظ دارم.يعني آلتم به حدي كه براي دخول نياز هست سفت نميشه و براي نعوظ نصفه و نيمه هم بايد خيلي تلاش كنم كه تازه عمر نعوظ ناقصم هم خيلي كمه،در حدود 1 دقيقه قبل از انزالم.كه باعث شده در رابطه جنسي سرخورده باشم.
*ضمنا 20‏ ساله هستم و به طور متوسط هم روزي 4 بار خودارضايي ميكنم.
براي حل مشكلم بايد چه كار كنم؟
دوست عزیزم سلام
لازم است معاینه شوید و یکسری ازمایشات انجام دهید. بصورت حضوری مراجعه کنید.
 
نادر
جمعه ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰
 
دكتر،اين كه گفته ميشه مردها ذاتا" تنوع طلب و تعدد طلب هستند چقدر صحت داره؟علتش چيه؟
چون من اين مسئله رو توي خودم و خيلي از مردها و پسرهاي اطرافم ميبينم.
در صورت وجود اين مسئله به عنوان يك قاعده،نحوه عملكرد يك مرد و همسرش در تقابل با اين تنوع طلبي بايد چطور باشه؟
دوست عزیزم سلام
بله این تنوع طلبی وجود دارد ولی در زندگی مشترک باید تجربه ها و هیجانات جدید بوجود اید و زندگی از حالت یکنواختی خارج شود. در مطالب وبلاگ در این زمینه توضیحات داده شده است. چگونه لذت خود از سکس را افزایش دهیم را بیابید و مطالعه کنید.
 
سمانه
چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۳
 
سلام
من یه مشکل دارم اونم اینه که شکمم(ناحیه نزدیک به مقعد) خیلی صدا میکنه!!
و اون به خاطر اینه که فکر میکنم معده م زیاد گاز تولید میکنه.این مساله برام خیلی عذاب آور شده و وقتی کنار یکی می نشینم همش استرس دارم که نکنه صدا کنم
لطفا به من بگید آیا داروی صنعتی یا حتی گیاهی هست که بتونم خودمو درمان کنم؟
ممنون میشم
دوست عزیزم سلام
می توانید از قرص جویدنی دایمتیکون بعد از هر وعده غذا استفاده کنید. مشکل شما حل خواهد شد
 
m
جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ ۰:۱۰
 
سلام
افای دکتر من سیته های کوچکی دارم آیا هیچ راهی هست سینه دختری بزرگتر بشه؟
به غیر از چاق شدن
من 26 سالمه و قدم 158و 52کیلو هستم
دوست عزیزم سلام
برای یک دوره ششماهه از قرصهای ال دی استفاده کنید سینه های شما بزرگ می شود
 
reza
جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۷
 
با سلام
تاثیر خودارضایی بر پروستات چیه؟
دوست عزیزم سلام
هیچ تاثیری بر پروستات ندارد
 
علي
شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۲۴
 
سلام من به سكس مقعدي علاقه زيادي دارم و اين برام يه عقده شده از عوارضشم با خبرم چيكار كنم؟
دوست عزیزم سلام
اگر نامزد شما با این موضوع مشکلی نداشته باشد می توانید یکبار تست کنید ولی اصول بهداشتی را رعایت و حتما از ژل لوبریکانت فراوان استفاده نمایید و با آرامش چنین کنید
 
رزیتا
شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۵۹
 
سلام آقای دکتر
چند وقت پیش سوالی ازتون پرسیده بودم نه جوابی بهم دادیدونه سوالم ثبت شده!
دوست عزیزم سلام
به دلیل گرفتاری های شخصی حدود یکماه است که فرصت کافی برای پاسخگویی ندارم و با توجه به حجم سوالات که حدود 814 نظر در یکماه گذشته است به تدریج پاسخ داده خواهد شد و به دلیل اشکال بلاگفا نظرات جدید تر زود تر از قدیمی ها پاسخ داده خواهد شد. پوزش مرا بپذیرید
 
رویا
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۱۹
 
آقای دکتر یاسمین چیه؟
دوست عزیزم سلام
قرص های یاسمین همان قرصهای ضد بارداری می باشد که ساخت خارج از کشور (آلمان) می باشد و به نسبت قرصهای ال دی عوارض کمتری دارد
 
محمد
سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۲:۰
 
خسته نباشید 

من 21 سالمه و قدم 174 هستش . قد پدرم 168 و قد مادرم هم 157 می باشد 
آیا افزایش قد برای من از طریق استخوان های پا وجود دارد ؟
حرکات کششی میتونه باعث افزایش قد بشه؟
و سوال آخرم اینکه آیا زود رسیدن به سن بلوغ باعث زودتر بسته شدن صفحات رشدی می شود؟


در ضمن مطالب وبلاگتون بسیار مفیده . راستش من تا حالا تو اینترنت همچین دکتری ندیدم که به این همه از سوالات جواب بده و تا این حد پشتکار داشته باشه.

اجرتون با خدا

موفق باشید
دوست عزیزم سلام
با توجه به قد پدر و مادر قد شما طبیعی و خوب است و مشکلی ندارید.
حرکات کششی هیچ تاثیری بر بلند شدن قد ندارد
 
لیلا
پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۲۹
 
با سلام 
سوال من اینه که دو ساله رابطه جنسی مرتب دارم تقریبا میشه گفت هرروز سکس دارم اما تا به حال لرضا نشدم 26 سالمه قبل از ازدواج سن کمتر میل جنسی زیادی داشتم ولی الان خیلی کم میل شدم طوریکه بعضی وقتها سکس برام شکنجه ست چون هیچ لذتی نمیبرم خیلی خجالت میکشم طوری وانمود میکنم که از رابطه لذت میبرم اما وقتی خودارضای میکنم (کلیتوریس)میتونم ارگاسم بشم اما از راه وا}ن هیچ احساسی ندارم شوهرم خیلی زود تحریک میشه و خیلی هم لذت میبره ولی متن نمیتونم البته از این موضوع خبر نداره خواهش میکنم کمکم کنید واقعا عذاب اوره
دوست عزیزم سلام
شما اگر مراحل پیش نوازش را به خوبی پشت سر بگذارید و با آمادگی کامل دخول را تجربه کنید مشکلی نخواهید داشت ولی احتمالا پیش نوازش کاملی ندارید. مطالب مربوط به اصول رابطه جنسی صحیح را بخوانید و با همسرتان صحبت کنید تا با رعایت این اصول و طی مراحل پیش نوازش شما را به ارگاسم برساند. اگر خواستید می توانید با همسرتان جهت آموزش مراحل صحیح سکس بصورت حضوری به من مراجعه کنید.
 
رویا
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱
 
آقای دکتر
وان آقاهه گفته خانمش با یاسمین که گفتید قرص ضدبارداری خارجیه بار دارشده؟؟
وای مگه میشه؟؟

پس یه بیچاره بچهنخواد چیکا رکنه
به قرص هم اگه نشه اعتماد کرد پس دیگه چی؟؟؟
دوست عزیزم سلام
قرص ضد بارداری در صورت استفاده درست مشکلی ندارد ولی گاهی اوقات افراد درست استفاده نمی کنند یا پس و پیش می خورند. قرص ضد بارداری از روز پنجم پریود برای بار اول شروع می شود و هر روز باید سر ساعت مشخصی خورده شود و سعی شود دوزی فراموش نشود. بعد از پایان 21 قرص اول 7 روز وقفه داده و بسته دوم شروع می شود و همین طور هر بسته جدید بعد از 7 روز از بسته قبل خورده می شود. در این صورت اثر خوبی خواهد داشت و 98 درصد پیشگیری خواهد داشت.
 
f
دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۵۸
 
خسته نباشید اقای دکتر من یه مشکل دارم که به نظر خودم خیلی بزرگه زیر بغل و اطراف واژنم خیلی تیره اس باعث شده موقع رابطه با همسرم خیلی استرس داشته باشم طوری که اصلا لذتی نبرم لطفا یه دارویی پشنهاد کنید من میترسم این باعث سردی همسرم از من بشه در ضمن من 25 سالمه و تازه ازدواج کردیم.
دوست عزیزم سلام
این تیرگی طبیعی می باشد و تحت تاثیر هورمونهای جنسی صورت گرفته و معمولا برگشت پذیر نیست. می توانید کرمهای روشن کننده استفاده کنید ولی تاثیر زیادی ندارد
 
مهیار
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۱:۳۴
 
سلام اقای دکتر
منچند سالی میشه که خود ارضایی میکنم البته از 2 سال پیش میل جنسیم به شدت کم شده و مسلما خود ارضاییم هم کمتر من الان 20 سالمه تقریبا از 15 سالگی این کارو میکردم، خواهشی که دارم تو رو خدا جواب منو تو همین بخش بدین چون قبلا چند بار سوال کردم ولی جوابمو ندادین و شاید هم تو دسته های طبقه بندی گذاشتین که من ندیدم... اقای دکتر من از بچگی دچار فتق شدم الان هم الت تناسلیم نسبت به سال های قبل خیلی کوچک تر شده و به سختی نعوظ پیدا میکنه و اخیرا (چند ماه گذشته تا الان) من کم حافظه شدم یعنی مثلا یه اتفاقی که دیروز افتاده رو یادم میاد ولی نمیدونم دیروز اتفاق افتاده یا چند روز پیش، در واقع اون عمل یادم میاد ولی زمان اتفاق افتادنش رو اثلا به یاد نمیارم تاحدی که کارهایی که تو صبح انجام دادم فکر میکنم دیروز انجام دادم!!!!همه ی مشکلاتم رو یک جا گفتم، حالا میخوام بدونم باد فتق چه تاثیراتی روی من گذاشته و مکل خود ارضاییم که التم خیلی کوچک شده حتی در حالت نعوظ و مشکل حواس پرتیم که خیلی خیلی منو به هم ریخته در ضمن من در اثر خود ارضایی دچار تکرر ادرار زیاد تو روز میشم و بعد از ادرار هم وقتی بلند میشم احساس میکنم یکی دو قطره ادرار نا خود اگاه ازم خارج میشه ..... به خدا دارم دیوونه میشم ... یعنی دلم هر چه زودتر بمیرم ... تحمل زندگی برام واقعا سخت شده... تو رو خدا، شما رو به جون هر کی که دوست دارین فقط ازتون میخوام که بهم بگین میشه، یعنی واااقعا میشه من همه ی این بیماری ها و مشکلاتم خوب بشه؟؟؟؟؟!!! من جواب قاطع میخوام، به من نگین ازمایش بده و این جور چیزا فقط بگین با دارو ازمایش حتما خوب میشه یا نه؟ اگه خوب نمیشه که من خود کشی میکنم(این حرفمو عملی میکنم)
دوست عزیزم سلام
مشکلات شما پس از انجام برخی ازمایشات با دارو قابل درمان می باشد. نیاز به مراجعه حضوری است.
 
زهرا
دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۹:۵۶
 
سلام اقای دکتر.خسته نباشید.اگه دراثرحادثه ای یکی ازلبه های دختری پاره بشه ان دختربعدادچارمشکل میشه؟
دوست عزیزم سلام
بستگی به میزان اسیب دارد ولی معمولا خللی در سکس و ارضا شدن ایجاد نمی کند
سلام آقای دکتر.
خوب هستین؟ با تشکر از شما
آقای دکتر یک سوال داشتم.
آیا خود ارضایی باعث زود انزالی میشود یا نه؟
و برای زود انزالی میشه هر دفعه از اسپری استفاده کرد؟
اگر سکس هر 2-3 روز انجام بشه استفاده از اسپری ضرر نداره؟
ممنون
دوست عزیزم سلام
علت اصلی زود انزالی اضطراب است و اگر خود ارضایی باعث اضطراب شده باشد می تواند منجر به زود انزالی شود. استفاده از اسپری موضعی قبل از رابطه هیچ عارضه ای ندارد
 
بهار
سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۲:۱۶
 
سلام آقای دکتر

من یه مدت زیادیه یک سری ترشحات سفید دارم مثل خمیر دندون مثل پنیری که جایی بماله من 20 سالمه و برای این موضوع به پزشک زنان هم مراجعه کردم 5 روز مترونیدازول مصرف کردم 2تا2تا و دو بسته کپسول که روی هر بسته فقط یه کپسول بود و باید با فاصله 3 روز مصرف می شد (اسمش یادم نیست ) اما حالم بهتر نشده هنوز اون ترشحات هست دکتر گفت قارچ کاندیداست می خواستم بدونم باید چی کار کنم بدون اینکه بازم برم دکتر مشکلم حل بشه ؟
تشخیص عفونت قارچی درست بوده است ولی درمان اشتباه بوده است باید بصورت حضوری به من یا یکی از همکاران جهت درمان مراجعه کنید.
 
ناروی
سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۵۸
 
با سلام مجدد . ضمن تولد دوخت دردانه ات برای بار دوم مبارک باد !
عجب دارم از انسانهای با درایت که تا هنوز هم در تب و تاب ملیت گرایی میلولد و میتابد و جواب یک هزاره افغانستانی را جواب گو نیست . 
از ناروی
دوست عزیز افغانیم سلام
گر صبر کنی پاسخ خود را خواهی یافت. این دختر کوچک تازه به دنیا امده اجازه کار را از بابا گرفته و وقت کمتری برای نوشتن دارم ولی پاسخ ها را به تدریج خواهم داد
 
فریبا
سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۵:۴۱
 
سلام :
ممنون از وقتی که میذارید.میخواستم بدونم برای خوشبو شدن اندام تناسلی خانمها(باسن و وازن و کلیتوریس و....)راه حلی وجود داره؟ممنون میشم راهنماییی کنید و دوباره مرسی از وقتی که میذارید
دوست عزیزم سلام
باید دید علت بوی بد چیست اگر عفونتی وجود داشته باشد با رفع عفونت می توان کمک کرد تا بوی بد از بین برود. تراشیدن موهای زاید و رعایت بهداشت فردی کمک می کند تا بوی بد رفع شود. از اسپری های خوشبو کننده هم می توان استفاده کرد
 
محمد
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۰:۲۰
 
اقای دکتر ایا منی حاوی تستسترون هست وایا خودارضایی تاثیری در افزایش قد دارد/
دوست عزیزم سلام
منی فاقد تستوسترون بوده و استمنا هم هیچ تاثیری بر قد ندارد
 
کارا
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۰:۵۱
 
آقای دکتر سلام و خسته نباشید.1سوالی هست که ذهنمو درگیر کرده و جوابی براش پیدا نکردم.اگه دست مرد به مایع منی خورده و پاکش کرده و با همون دست به آلت خانم دست زده باشه آیا باز هم امکان بارداری وجود داره؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین
دوست عزیزم سلام
خیر احتمال بارداری وجود ندارد
 
ممد
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱:۹
 
با سلام
آیا روش پنیمور برای افزایش سایز آلت تناسلی مناسب است؟
دوست عزیزم سلام
این روش هیچ تاثیری بر اندازه الت تناسلی ندارد
 
محمد
پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲:۱۵
 
با تشکر از شما ایا ورزش هم برای افزایش قد تاثیر دارد من از یک دکتر شنیدم هیچ ربطی ندارد مربوط به ژنتیک است وهمچنین این قرضهای افزایش قد حقیقت دارد؟
دوست عزیزم سلام
افزایش قد تحت تاثیر مسایل ژنتیکی و هورمونی به نام هورمون رشد که از هیپوفیز ترشح می شود می باشد و با ورزش تغییری نمی کند.
از یک سن به بعد که صفحات رشد استخوانی بسته می شوند دیگر امکان افزایش قد نیست و قرص و دارو تاثیری بر این امر ندارد
 
نیلوفر
پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲
 
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم کوچک و بزرگ بودن بیضه ها طبیعیه؟مثلا یکی کوچک باشد ودیگری بزرگ؟
دوست عزیزم سلام
اگر این تغییر اندازه کم باشد طبیعی است ولی اگر اختلاف بیش از حد باشد می تواند ناشی از بیماری واریکوسل باشد.
 
نازنین
پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۴۸
 
سلام دکتر
سال نو مبارک و خسته نباشید
من 24سالمه و از هر گونه رابطه جنسی تنفر دارم
پیش از این رابطه ی جنسی نداشتم و مورد تجاوز هم قرار نگرفتم ولی سکس برای من گناه آولد مشمئز کننده و نفرت انگیز است
نم ی توانم خودم یا فرد مقابلم را در حالت شهوت آلود و حیوانی تصور کنم (این تصورات دو سه سالی است که کاملا از بین رفته)
هیچ علاقه ای به ازدواج ندارم 
و هیچ چیزی در ازدواج نیست که مورد علاقه من باشد
نه عشق نه دوستی نه بچه داری نه تشکیل خانواده
دوستان بزرگتر از خودم بهم هشدار دادند که به مشاور مراجعه کنم ولی من هیچ مشکلی ندارم
در حال حاضر زندگی خوبی دارم هم دانشجو هستم و هم کار می کنم
روحیه ی خوبی هم دارم
فکر نمی کنم نیازی به جنس مخالف داشته باشم و به همین دلیل به خواستگارانم هم جواب رد می دهم
به نظر شما من مشکل جدی دارم؟!؟!؟
من هیچ مشکلی در خودم نمی بینم.از لحاظ شخصیتی و رفتاری هم کاملا عادی هستم
اینکه علاقه ای به ازدواج ندارم و احساس جنسی ندارم بیماری تلقی می شود؟
ممنون می شوم جواب بدهید
دوست عزیزم سلام
تنفر از سکس به این شکل که شما گفته اید یک بیماری حساب می شود و نیاز به مشاوره و روان درمانی دارید. در صورت لزوم می توانید حضوری مراجعه کنید.
 
ساناز
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۴۲
 
سلام آقای دکتر
من دختری هستم 20 ساله که تقریبا از سن 11-10 سالگی خود ارضایی میکردم.
تقریبا 3-2 سالی هست که تعداد دفعات خود ارضاییم خیلی کم شده مثلا ماهی 1 بار و یا شاید دو ماه یک بار.
طی چند ماه گذشته 6-5 بار برایم اتفاق افتاد که در خواب محتلم شوم.
میدانم که محتلم شدن از نشانه های بلوغ در پسران است ولی تا کنون جایی نخوانده ام که محتلم شدن برای دختران طبیعی باشد.
به نظر شما این اتفاق طبیعی است؟
یا مربوط به اعتیاد من در خود ارضایی است؟
یا شاید هم مربوط به کمتر کردن دفعات خود ارضاییم.
ممنون میشم اگر در پاسخ منو راهنمایی کنید که برای اطلاع از جایگاه دقیق پرده بکارت باید به کدوم پست از وبلاگتون مراجعه کنم. و اینکه چه عواملی میتونن باعث آسیب به پرده بشن
با تشکر
دوست عزیزم سلام
در دختران محتلم شدن نداریم و آنچه شما تجربه کرده اید احتلام نیست بلکه خروج ترشحات جنسی بدنبال خوابهای جنسی یا تحرک جنسی در خواب بوده است.
پرده بکارت دقیقا در ورودی مجرای تناسلی واقع است.
 
نازنین
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۴۷
 
ممنون از جوابتون جناب دکتر
ولی مساله اینه که ذهن من دیگر درگیر این نفرت نیست. دوست هم ندارم ازدواج کنم. شما گفتید این حالت بیماری است. اگر این بیماری به من لطمه ای نزد هم نیاز به درمان دارد؟
مرسی
دوست عزیزم سلام
آیا هنوز از ربطه جنسی تنفر دارید و به خاطر همین تنفر تن به ازدواج نمی دهید یا اینکه دلیل دیگری برای عدم ازدواج خود دارید. پس ذهن شما درگیر این موضوع است و نمی توانید بگویید درگیر این موضوع نیست. شاید لفظ بیماری لفظ نا متجانسی بود. باید بگوییم شما غیر طبیعی هستید و برای اینکه طبیعی شوید لازم است مسایل ذهنی شما حل شود.
 
صادق
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۱۶
 
باسلام و خسته نباشید.
باتوجه به این که سرتون شلوغه خواهشا جواب سوال من را بدهید!من و نامزدم تازه1هفته است عقد کرده ایم و شرایط حاملگی را نامزدم ندارن!سوال من این است:
ما دیروز عصر رابطه داشتیم و من آلت خود را بر آلت ایشان قرار داده و به هنگام ارضا شدن آلت خود را برداشته (حدود2دقیق قبل از ارضا شدن)ودر جای دیگر تخلیه کردم.شک من از این بابت است پیشابم بر رویش ریخته باش.ایشان شب رابطه پریود شدند و نوبت پریودشان نیز بود!باتوجه به پریود شدن و باکره بودن آیا احتمال بارداری وجود دارد؟
دوست عزیزم سلام
با توضیحاتی که داده اید با توجه به اینکه زمان رابطه با زمان تخمک گذاری فاصله مناسبی داشته است احتمال بارداری به هیچ وجه نیست.
 
نازنین
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵۴
 
ممنون از وقتی که برای پاسخ به سوالات می گذارید دکتر
راستش آثاری از تنفر هست ولی آنقدر نیست که ذهنم را مثل 4-5سال پیش درگیر کرده باشد.
در کل علاقه ای به ازدواج ندارم. و نیازی به ازدواج حس نمی کنم.نم یتوانم بگویم از ازدواج می ترسم هر چند در اطرافم بیشتر جنبه های منفی زندگی مشترک را دیده ام و ناکامی ها و عشق های یکه از بین رفت.
برای همین ترجیح می دهم ریسک نکنم!
خوب تنها زندگی کردن دردسر کمتری هم دارد...
 
مارال
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۳۰
 
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.من با نامزدم برای اولین بار رابطه داشتم اما بدون دخول و آلت ایشون میون پای من بود اما 2 یا 3 بار آلتشون به مال من مالیده شد اما قبل از ارضا شدن بلند شدن و چیزی رو من نریخت.روز دوم از ترس و نگرانی 2تا قرص اچ دی خوردم و بعد از 12 ساعت تکرار کردم که بعداز یکساعت حالم بهم خورد و با اختلاف یکساعت 2 تا دیگه خوردم و تا دو روز بعد ادامه دادم که بعد فهمیم اون دو روز لازم نبوده.روز ششم بعد از رابطه تست بارداری خانگی انجام دادم که منفی بود.آخرین روز پریود من15 فروردین بود و این اتفاق23 فروردین افتاد.1)آیا در این حالت احتمال بارداری هست؟2) چندروز بعد از مصرف این قرص پریود میشم؟3)آیا بارداری با پیش آبدر این حالت هست؟4)تستی که انجام دادم قابل اطمینانه؟َ خواهش میکنم راهنماییم کنید.دارم از ترس میمیرم
دوست عزیزم سلام
با شرحی که گفته اید احتمال بارداری وجود ندارد و نگرانی شما بی مورد است. پیش اب مرد حاوی اسپرم هست ولی امکان بارداری با ان نیست.
 
سپیده
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۲
 
سلام با تشکر از شما.
منظورتون از اینکه گفتید پرده بکارت دقیقا در ورودی مجرای تناسلی قرار داره اینه که براحتی توسط خود فرد هم دیده میشه؟ یعنی خارجی ترین قسمتی که دیده میشه؟
اگر نه فاصله اش تا خارجی ترین قسمت چقدر ه؟
سوال بعدی اینکه واژن دقیقا چیه و از کجا شروع میشه؟
دوست عزیزم سلام
پرده بکارت دقیقا در محل ورودی مجرای تناسلی قرار دارد و توسط خود فرد هم دیده می شود. واژن همان مجرایس تناسلی می باشد که از الت تناسلی شروع و تا دهانه رحم ادامه دارد.
 
ریحانه
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۱۶
 
سلام.
شاید1جورایی تکراری باشه سوالم اما واقعا بزرگواری می کنید جواب بدین!
من سوالم مثل سوال این آقاست که گفته بود(((((((ما دیروز عصر رابطه داشتیم و من آلت خود را بر آلت ایشان قرار داده و به هنگام ارضا شدن آلت خود را برداشته (حدود2دقیق قبل از ارضا شدن)ودر جای دیگر تخلیه کردم.شک من از این بابت است پیشابم بر رویش ریخته باش.ایشان شب رابطه پریود شدند و نوبت پریودشان نیز بود!باتوجه به پریود شدن و باکره بودن آیا احتمال بارداری وجود دارد)))))که شما گفته بودین نه!
رابطه ما مثل اینها بوده اما یکشنبه رابطه داشتیم ودوروز بعدیعنی چهارشنبه پریود شدم!آیا احتمال بارداری در من هست؟فاصله زمانی من هم مناسب بوده؟
دوست عزیزم سلام
شما هم نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد.
تا یازده روز قبل از پریود احتمال بارداری هست ولی کمتر از ده روز مانده به پریود دیگر احتمال بارداری نیست.
 
تارا
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۱۵
 
بی نهایت ممنونم بابت ای میل
حق نگهدارتان باشد
 
sara$ali
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۳۳
 
salam aghay doctor////rastesho bekhayn dost dokhtare man khili sard mazaje mesl yakhchal ma chi kar konim?????
دوست عزیزم سلام
آیا از ابتدا چنین بوده یا بعدا به تدریج چنین شده است؟توضیحات کاملتری ارسال کنید یا بصورت حضوری مراجعه کنید
 
فرزاد
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۴۵
 
سلام دکتر خسته نباشید
می خواستم بپرسم اندازه طبیعی (قطر) آلت چقدر باید باشد؟
دوست عزیزم سلام
قطر الت بین 4 تا 5 سانتیمتر طبیعی می باشد.
 
ریحانه
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵۶
 
دکتر جواب همه را امروز دادین به جز من!چون سوالم تکراره جواب نمیدین؟
خواهشا بدین!!!!!!!!!
 
آ-ر
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۵
 
سلام آقای دکتر
یه سوالی داشتم:آیا تحریک زبانی آلت تناسلی زن توسط مرد،می تواند باعث انتقال ویروس HIVشود؟(درصورتی که به شریک جنسی خوداطمینان نداشته باشیم)
واینکه:شستن آلت زن قبل ازرابطه،تاثیری برانتقال دارد یا خیر؟
دوست عزیزم سلام
اگر ترشحات جنسی زن وارد دهان مرد شود احتمال انتقال هست ولی اگر فقط ناحیه چوچوله تحریک شود و ترشحات وارد دهان نشود احتمال انتقال نیست. شستن با اب و صابون اگر چه توصیه می شود ولی باعث جلوگیری از انتقال ایدز نمی شود.
 
ما
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۴۶
 
سلام اقای دکتر
شما به من پیشنهاد کردید که برای بزرگ شدن سینه هام از قرص های ال دی استفاده کنم
من قبلا 2 سری 6ماهه از این قرصها استفاده کردم اگه باز استفاده کنم ضرر نداره؟
مرسی
دوست عزیزم سلام
خیر ضرری ندارد
 
سیما
شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۶
 
سلام اقای دکتر من یکم سنم کمه اما دوس پسرم اصرار داره رابطه داشته باشیم اما در حد سکس معمولی که بتونم ازدواج کنم میخوام بدونم اگه از پشت رابطه داشته باشم مشکلی پیش میاد یا نه؟من باهاش بهم زدم اما سوالم واسم عذاب اور شدددددددددده.ممنون
دوست عزیزم سلام
قبل از ازدواج داشتن رابطه جنسی به هیچ وجه توصیه نمی شود. سکس مقعدی دارای عوارض زیادی می باشد که در وبلاگ توضیح داده شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود.
 
فریده
جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳
 
سلام دکتر 
می خواستم بپرسم 1.بوی بد واژن در ایام پریود و در روز های میانی پریود طبیعی است؟ 

2.و اینکه برای دخترهایی که فعلا امکان ازدواج ندارند و نمی خواهند خود ارضایی کنند چه راه هایی توصیه می کنید؟
منظور من بیشتر از نظر تغذیه است. چون خیلی وقت ندارم تمرکز کنم روی این قضیه و هر شب قل از خواب درگیر تمایلات جنسی میشم و به شدت ذهنم را مشغول می کند. اگر ممکن است بگید چه چیز هایی رو کم بخورم و چه چیز هایی رو بیشتر بخورم.
خیلی ممنون
دوست عزیزم سلام
اگر فقط در همین محدوده است و ترشح در حالت عادی وجود ندارد مشکل خاصی نیست ولی اگر ترشح در حالت عادی نیز وجود دارد احتمال عفونت هست.
در مورد مواد غذایی در وبلاگ توضیحات کامل هست می توانید جستجو و مطالعه کنید
 
محمد
جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۵۱
 
سلام
ببخشید می شود از دو کاندوم استفاده کرد تا امکان بارداری را به صفر رساند؟
از آنجایی که هیچ کدام از روش های ضد بارداری صد در صد نیست چه طور می شود همزمان از دو روش استفاده کرد؟
دوست عزیزم سلام
در صورتیکه از یک کاندوم استفاده شود و خدای نکرده کاندوم پاره شود می توان از روش اورژانسی استفاده کرد و نیاز به استفاده از دو کاندوم یا دو روش همزمان نیست.
 
دخترک
پنجشنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۵
 
سلام اقای دکتر من دختری 13 ساله هستم العا 2 ساله با پسری دوست شدم و اون از من میخواد که رابطه جنسی داشته باشیم من خودم علافه ای به انجام این کار ندارم ولی میخواستم نظر شما را در مورد این کار بدونم
دوست عزیزم سلام
همانگونه که بارها گفته ام روابط نامشروع عوارض روانی دارند و به هیچ وجه توصیه نمی شوند. به شما نیز توصیه من عدم داشتن رابطه جنسی نامشروع می باشد
راستش 5 ماه قبل میگو استفاده میکردم و بعد از چند مدت صورتم کمی لکه سفیدی پیدا شد مثل پیسی ! 
بعدش از خوردن شان صرف نظر نمودم . به مرور زمان ازبین رفت و این روزها کمی هوا افتابی شده است و در جلو اشعه خورشید قدم میزنم و باز لکه خودرا ظاهر ساخته است . گر چند مردم اینجا میگوید افتاب اینجا سوز ناک است و من کرم ضد افتاب استفاده نکردم . دراین مورد راهنمای ام کنید . افغا نستانی از ناروی
دوست عزیزم سلام
باید دید علت اصلی ایجاد این لکه چیست و درمان مناسب کرد. میگو باعث ایجاد لک پیسی نمی شود. اگر واقعا پیسی باشد درمان ندارد و فقط باید از کرم ضد افتاب بصورت مرتب استفاده کنید تا مانع تغییر رنگ پوست اطراف و نمایان شدن ان شود.
از کرم کلوبتازول هم می توانید استفاده کنید و برای یک دوره یکماهه روزی یک مرتبه روی ان بمالید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 2,858
  • بازدید سال : 13,273
  • بازدید کلی : 915,646
  • کدهای اختصاصی