loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 39 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از دوستان در مورد رابطه جنسی و ارتباط آن با ریاضیات طی نظری گفته اند:

یکی از دوستان در مورد رابطه جنسی و ارتباط آن با ریاضیات طی نظری گفته اند:

salam man az bargozidegane olampiyade riyaziyate mahz hastam mikhastam dar rabete ba moozooyi be esme rabeteye riyaziyat ba sex ba shoma sohbat konam man be onvane ensani ke salha dar riyaziyat tahghigh dashtam be in natije residam ke sex ghabl az ezdevaj manande nesbate tabe sin ba mehvare x ha ast va sex bad az ezdevaj manande haman rabete ast ba in tafavot ke digar tabe sin be zire mehvare x ha soghoot nemikonad hal dar in nesbatha tabe sin naghshe roohe ensan ra bazi mikonad lotfan agar tabe sin ra dar zehn nadarid az 1ostade riyazi bekhahid ta be shoma neshan dahad albate jesarat nemikonam doktor sheikhi jenabe doktor be edameye bahs mipardazam haman tor ke goftam tabe sin ha naghshe roohe ensan ra bazi mikonad dar ebteda yani ghabl az sex dar mizane normal va sabeti yani bar rooye mehvare x ha ast dar lahzeye shoroo sex in mehvar be tarafe bala oj migirad va dar lahzeye ergasm dar bala tarin noghte gharar migirad va bad az ergasm be samte payin yani be samte mehvare x ha shoroo be harekat mikonad hal be tafavote ghabl va baid az ezdevaj dar in lahze eshare mikonam agar ensan ba hamsare khish sex dashte bashad in tabe daghghan bar sare mehvare x ha tavaghof mikonad va agar be soorate gonah alood in kar ra anjam dahad be zire mehvare x ha yani afsordegi az nazare roohi soghoot karde ast

بابک
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۲:۳
 
ببین دکتر شمایی که مثلا قیافه جانب به حق می گیری ومثلا حلال رو ازدواج موقت سخت میگیری به جای اینها به این دوستان بگو فیلم مستهجن نگاه نکنن.عواقب داره.اما متاسفانه....واقعا که فارس ها بی حیا هستند
دوست عزیزم سلام
متاسفانه شما به جای بحث منطقی بحث فارس و ... می کنید. چرا حرف منطقی و درست نمی زنید. ازدواج موقت با شرایطی می تواند راهگشا باشد و در وبلاگ به اندازه کافی در مورد ان بحث شده و اگر مطالب را درست بخوانید قضاوت غیر منطقی نمی کنید ولی چه کنم که بسیاری از مخاطبین بدون مطالعه دقیق مطالب اظهار نظرهای بدی می کنند و قضاوتهای کلی و نادرستی می کنند. من هیچگاه ازدواج موقت را رد نکرده ام هر چند کامل هم تایید نکرده ام و معتقدم باید شرایطی برای ان لحاظ گردد.
به شما دوست عزیز و سایر دوستان متذکر می گردم این وبلاگ یک فضای مجازی برای بحث منطقی است و نه اهانت به قومیت یا گروه خاصی. کسی که حرف منطقی و عقلانی داشته باشد هیچگاه به هتاکی و توهین روی نمی اورد ولی کسی که منطق ضعیفی دارد یا فاقد منطق است با فحاشی و هتاکی سخن می گوید. بیایید منطقی باشیم و به جای هتاکی حرف درست بزنیم.
 
جوان
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۲۱
 
با سلام و خسته نباشید و همچنین تبریک نوروز - با این امید که سال 90 پر از شادی و تندرستی برای شما دکتر گرانقدر و همسر محترمتان باشد...
و اما در مورد این مطلب، تمثیل جالبی بود که دوست فرهیخته مون بین احساسات ناشی از سکس و تابع سینوسی (y=sin(x برقرار کردن. در واقع هم همینطور هست البته معمولا به صورت چهار مرحله ی برانگیختگی، کفه ای، ارگاسم و آرامش بعد از اون بیان می شود...
در مورد گناه، من می خواستم بگم که به نظر من گناه یک امر نسبی است و بیشتر به وجدان و احساس شخصی خود فرد بر می گردد. مثلا حضرت مسیح شراب می نوشیدند و تمام مسیحیان جهان هم که خدای یکتا رو می پرستند شراب می نوشند ولی در دین اسلام شدبدا نهی شده پس عمل واحد می تواند احکام متفاوتی داشته باشد در زمان و مکان مختلف. همچنین است تمامی کارهایی که ما انجام می دیم. باید دید حس ما از انجام هرکار چیست اگر منفی بود حتی اگر شرعا مجاز به انجام اون بودیم نباید سراغش رفت. (البته نظر شخصی من بود)
بحث منفی نشدن y در رابطه سالم هم همان ارضای روانی است که نقش بسیار مهمی ایفا می کنه...

همچنین قالب جدید وبلاگ فوق العاده زیباست تبریک برای سلیقه شما...
خوش باشید...
 
amin taghavi
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۲۰:۱
 
مردم تا این نظر رو خوندم. ایشون کلا ریاضیات رو به صورت نافرمی وارد بحث کرده اند. چون در هر صورت تابع سینوسی به صورت مواج و فراز و فرود دار هست و این پایین افتادگی در هر صورت وجود دارد. ولی اگر بخواهیم با معیار این ریاضیدان عزیز بحث رو ادامه بدیم باید بگوییم که وقتی سکس با همسر و قانونی باشد تنها راهی که برای نیامدن تابع به زیر محور ایکسها وجود دارد اینست که کل تابع را از یک عرض بالاتر بر روی محور y ها شروع کنیم و این یعنی یک توهم نافرم از سکس. چون سکس اینقدر ایده آل اصلا وجود ندارد که اینقدر دو طرف در اوج باشند و افول نکنند که اگر هم وجود داشته باشد هیچگاه در اوج نیست و بازهم بنابر خصلت تابع سینوسی یک فرودی دارد ولی نه به زیر محور X ها. پس این ریاضیدان محترم یا از سکس درک درستی ندارند یا از موج سینوسی!!!
 
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ۲:۲۵
 
مثال ساده و البته جالبی بود. میشه گفت ازدواج یک تابع قدر مطلق هست برای این توابع روابط که حالا میتونه سینوس یا کسینوس باشه.
 
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ۲:۴۰
 
مطلب جالب و بسیار خنده داری بود؟!
من بیشتر تصور می کنم این دوستمان بجای اینکه ریاضی خوانده باشند یک بچه دبیرستانی بیش نباشند که می خواهند یکساله جای انیشتن را بگیرند!
اما دوست عزیز کسی که ریاضی خونده باشه می فهمه که یک ریاضیدان سخن از روی هوا و هوس نمی گه! و لا اقل در ریاضی اینطوری نیست که فرد حدسی بزند و بعد ان را در جامعه مطرح بکند!
یک ریاضیدان حتی در کوچکترین چیزها هم شک می کند! چطور شما که ادعا می کنی ریاضی خواندی یک نوشته بی منبع را به صرف گمان و حدس اینجا گذاشتی!؟ انهم نه با بررسی! نه با اندازه گیری دقیقی و نه با تجربه ای! 
فکر کنم اینطور که شما نظریه می دی هنوز برای اینکه فقط بگی ریاضی خواندی هم زود باشد چه برسد به دادن نظریه در زمینه ریاضی !!
 
هنگامه
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۳۴
 
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی . 
 
سحر
دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۹
 
دکتر سال نو مبارک خسته نباشید
 
غریبه
دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۲۸
 
سلام آقای دکتر من زود انزالی دارم میشه داروی برای درمان معرفی کنید
دوست عزیزم سلام
کپسول فلوکستین 20 میلی گرمی را روزانه یک عدد برای یکماه مصرف کنید و سپس یک عدد قبل از رابطه جنسی میل کنید
 
amin
دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۶
 
سلام اقاي دكتر.خسته نباشيد.1 سوال داشتم و اون اينكه 1 زن تا چند دقيقه ميتونه دخول انجام بده؟اخه 1 جا خوندم كه اگر سكس زنها بيش از نيم ساعت باشه همراه با درد ميشه ؟يعني نوشته بود زنها سكس بصورت دخول را بيش از نيم ساعت نميتونند تحمل كنند؟ايا اين موضوع حقيقت داره؟
دوست عزیزم سلام
اطلاعات شما غلط است و از منابع غلطی به دست آمده است. چنین چیزی صحت ندارد و بستگی به فرد دارد
 
amin
دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۱۱
 
سلام اقاي دكتر. ميخواستم بدونم الت تناسلي مردان تحريك پذير تره يا الت تناسليه زنان؟منظورم مقايسه بين چوچوله و حشفه هست.كدوم حساستره؟
دوست عزیزم سلام
چوچوله و حشفه از دو جنس متفاوتند و تحریک پذیری انها قابل قیاس با هم نیست.
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۱۲
 
سلام.خسته نباشيد.اقاي دكتر اين موضوع حقيقت داره كه زنان در صورت ارگاسم نشدن دچار كمر درد ميشن و مردان در صورت ارگاسم شدن كمر درد ميگيرند؟براي جلوگيري از كمر درد ناشي از خروج مني از بدن چه بايد كرد؟ايا ورزش كفايت ميكنه؟
دوست عزیزم سلام
سوالات شما در وبلاگ جواب داده شده است. مطالب را به دقت مطالعه کنید می فهمید.
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۱۵
 
سلام.اگر در 1 رابطه جنسي زنان به ارگاسم نرسند چه عوارضي براي بدنشان بوجود مياد؟من شنيدم دچار كمر درد ميشن به جز كمر درد چه عوارضي بوجود مياد
عدم رسیدن زن به ارگاسم باعث مسایل جسمی نمی شود بلکه بیشتر اثرات روانی دارد و زن را بهانه جو و پرخاشگر می کند
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۱۸
 
سلام.خسته نباشيد.1 پيشنهاد داشتم اقاي دكتر.اگه ممكنه 1 مطلب راجع به ورزش و ميل جنسي بذاريد رو سايت. با تشكر.
دوست عزیزم سلام
قبلا توضیح داده شده است. اگر مطالب را به درستی مطالعه کنید می بینید.
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۰
 
سلام.خسته نباشيد.اقاي دكتر من شنيدم ورزش در حد معمولي ميل جنسي رو بيش از حد معمولي افزايش ميده!!!!!!!!!!دليله اين كه ورزش ميل جنسي رو زياد ميكنه چيه؟؟؟
دوست عزیزم سلام
شما اگر مطالب وبلاگ را به درستی مطالعه کنید قبلا توضیح داده شده است. مقدمات عمل جنسی را مطالعه فرمایید
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۳
 
سلام اقاي دكتر خسته نباشيد.1 سوال داشتم.همه ما ميدونيم كه افراط در رابطه جنسي مضر هست.ميخواستم بدونم افراط در رابطه جنسي براي زنان چه مشكلي بوجود مياره؟اصلا براي زنان هم به اندازه مردان مضره؟
دوست عزیزم سلام
افراط در هر امری مضر است و در این زمینه هم اثرات مشابهی بر زن و مرد دارد. باعث خستگی و ضعف مفرط. بدن درد و کوفتگی عضلات پا بویژه کشاله ران می شود. از نظر روانی نیز اثرات سویی دارد و می تواند باعث تنفر زن شود.
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۲۹
 
سلام.اقاي دكتر من از 14 سالگي بيماري صرع داشتم و تحت نظر پزشك متخصص هستم و الان روزي 1 عدد قرص فنوباربيتال 60 ميلي گرمي و 1 عدد قرص سديم والپرات مصرف ميكنم.البته پزشكم وعده داده كه به مرور زمان اين قرص ها رو هم ديگه لازم نيست بخورم.حالا نگراني من اين جاست كه اين بيماري روي ميل جنسي من تاثير منفي نذاشته؟ازمايش خون هم دادم همه چيزه بدنم كاملا عادي و طبيعي بود!
دوست عزیزم سلام
این داروها اثری بر میل جنسی و توانایی جنسی فرد ندارد و عارضه ای در این زمینه ایجاد نمی کنند.
 
amin
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۳۶
 
سلام.خسته نباشيد.اقاي دكتر توي يكي از پست هاتون 1 مقاله گذاشتيد با نام كنترل زن توسط مرد.گفتم اين موضوع رو باهاتون مطرح كنم شايد بد نباشه.از بقيه دوستاني هم كه اين نظر منو ميخونن در خواست اظهار نظر دارم.البته با اجازه اقاي دكتر.من شديدا غيرتي هستم.حالا ميخواستم بدونم خانوما از مرد هاي خون سرد و بي خيال خوششون مياد يا مرداي غيرتي.البته اين كه ميگم غيرتي هستم نه به اين معنا كه نميذارم دوست دخترم و البته در اينده خانومم با مردي حرف بزنه بلكه نميذارم اونا بهش نگاه بد بكنند.ميخواستم بدونم ايا اين نوع رفتار رو خانم ها ميپسندند يا نه؟
دوست عزیزم سلام
تا حدی از غیرت مورد پسند خانمها هست ولی اگر از حد بگذرد خیر باعث ازردگی خانمها می شود. حد آن به سلیقه زن بر می گردد و قابل تعیین شدن نیست چون سلایق افراد با هم متفاوت است.
 
شكيلا
سه شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۵۱
 
سلام اگر به هنگام دخول با يك شي نازك اگر خونريزي نشود در اينصورت پرده سالم است يا نه؟خواهش ميكنم زود جواب بدين وآيا به هنگام ازدواج فهميده ميشود
دوست عزیزم سلام
اگر شی نازکتر از سوراخ وسط پرده باشد می تواند بدون اسیب به پرده وارد شود و تشخیص هم داده نشود. همچنین می تواند اسیب بزند ولی خونریزی ایجاد نشود.
باید معاینه صورت گیرد تا مشخص شود اسیب دیده یا نه
 
hosein
چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۵:۲۰
 
سلام خسته نباشید
سال ن و مبارک
میخواستم بدونم سکس معقدی اگه مثلا چند ماه یک بار انجام بشه یا خیلی کم انجام بشه بازم ضرر داره؟
دوست عزیزم سلام
عوارض این سکس ممکن است با یک بار سکس ایجاد شود و ممکن است با چند بار سکس هم ایجاد نشود. بستگی به نحوه انجام و شرایط افرادی که این کار را می کنند دارد. ولی در کل به خاطر داشتن عوارض توصیه نمی شود.
 
الهام
پنجشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰ ۴:۸
 
هیچ منطقی توش ندیدم...اینکه ایشون گفتن تشبیه بود نه رابطه
رابطه یعنی 2+2=4 یعنی قابل اثبات اینکه ایشون اومده سکس رو به یه سینوسی تشبیه کرده اسمش رابطه نمیشه....ایشون که ریاضی محض هستن باید یدونن این چیزا رو
 
ارزو
پنجشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۲۰
 
سلام دکتر عیدتونم مبارک 
من می خواستم بدونم امپولsustaloneبرای چیه ؟ می دونم که حاوی هورمون مردانه است ولی دکتر برای اعصاب مامانم تجویز کرده خودم موندم که این ام÷ول چه ربطی به اعصاب داره ممنون می شم اگه راهنمایی کنید
دوست عزیزم سلام
این آمپول هورمون تستوسترون می باشد و بیشترین کاربرد ان در ایران در بدنسازی و دوپینگ می باشد. باید از پزشکی که تجویز کرده سوال کنید علت تجویز آمپول برای مادر شما چه بوده است. گاهی اوقات برای تقویت عضلات داده می شود.
 
amin
جمعه ۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۹:۴۷
 
سلا خسته نباشید.اقای دکتر همه میدونیم که مردان از زنان داغ و اکتیو خوششون میاد.من هم این طوری هستم در حد خیلی زیاد اما 1 سوال داشتم و اون اینکه وقتی که بحث میشه در مورد رابطه جنسی و مثلا میشنوم که زنان از مردان بیشتر لذت میبرن عصبی میشم.دلیلش چیه؟من تا حالا سکس رو تجربه نکردم و شدیدا از لذت بردن خانم ها در موقع سکس لذت میبرم.ایا دلیل عصبی شدن من این نیست که تا حالا سکس رو تجربه نکردم؟تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم.البته لازم به ذکره که میل جنسیم تقریبا زیاده!!!!
دوست عزیزم سلام
قبلا در مورد لذت خانمها و اقایان و غلط بودن باوری که ذکر کرده اید در وبلاگ نوشته ام
لذت خانمها و اقایان از یک جنس نیست و قابل قیاس با هم نیست. لذا این بحث که خانمها لذت بیشتری می برند غلط می باشد
 
یک دوست
شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۸
 
سلام آقای دکتر 
شما چرا مطالب وبلاگتونو در قالب یک کتاب چاپ نمی کنید که بقیه هم که به اینترنت دسرسی ندارن استفاده کنن
دوست عزیزم سلام
ضمن تشکر از شما به زودی مجموعه های کوچکی به عنوان دانستنی های جنسی تدوین و به چاپ خواهد رسید انشااله
 
کیانوش
شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۹
 
واقعا عالیه 
اطلاعات جوانان نسبت به سکس و مسایل مربوط به اون بسیار کم و محدوده
متاسفانه نوجوانان از راههایی که نباید اطلاعات کسب کنند
در این زمینه کنجکاوی میکنند و به بیراهه کشیده مشیوند
خداوند خیر دنیا و آخرت رو نصیب شما کنه
 
سحر
یکشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۹
 
خسته نباشید دکتر شما مطالب اموزشی عالی و نیاز جامعه میزارید در جواب دوست گرامی که ایا زن غیرت مرد را دوست دارد یا نه؟من احساس میکنم غیرت مرد بهترین نشانه عشق اون به زن هست زمانی که دانشجو بودم خیلی از دوستام از غیرت طرفشون خوشحال میشدن چون نشانه عشق مرد هست اگر شوهر زنی بی غیرت باشه یعنی زنش رو دوست نداره البته این نظر شخصی من هست ولی غیرت مرد نباید باعث ازار زن بشه .یا نباید باعث شک و بد گمانی به زن باشه
 
مینا
دوشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۰ ۲:۲۴
 
چی بود ابن؟ عجب ریاضیاتی!
آدم وقتی کوچولو هس کم می دونه از ریاضی یا هر علمی، معمولا نظریات گنده ارائه می کنه.
 
حمید
سه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۲۹
 
سلام جناب دکتر 
میخواستم ببینم اگه مایع منی از روی بدن دختر لیز بخوره و به پایین و رحم برسه(روز آخر پریودی)امکان بارداری هست یا نه؟
دوست عزیزم سلام
در دوران پریود احتمال بارداری وجود ندارد
 
سپیده
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳
 
سلام دکتر من دختری 18 ساله هستم به تازگی دانشجو شدم حدود 6 ماه با پسری دوست بودم که به نظرم خیلی با شخصیته الان تازه متجه شدم که زن و یه بچه 2 ساله داره تو سن 25 سالگیوواقعا دارم دیوونه میشم دکتر!احساس بدی دارم و می خوام تمومش کنم ولی از طرفی به شدت وابسته شدم...فکر میکنم افسرده شدم...حتی به نظرم رسید که برم تو محل کارش ازش شکایت کنم ولی هنوزم دلم نمیاد.از طرفی اون هنوزم میخواد همو ببینیم یه خطه جدید گرفته و از محل کارش 1 سهعت زودتر میاد بیرون که منو ببینه!اگه ادامه بدم به جز عذاب وجدان خودم همه چیز خوبه..ولی میخوام تا دیر نشده یه کاری بکنم.و یه چیز خیلییی مهمتر اینه که من به دلیل شرایطم هر روز ایشونو میبینم اگه رابطمو قطع کنم و باز هر روز ببینمش نمیدونم چی میشه؟به نظرتون ادامه بدم تا همه چیز خوب پیش بره منم هر روز ببینمش و همه چیز آروم باشه؟فقط وقتی خودمو جای خانومش میزارم از خودم بدم میاد....چی کار کنم دکتر؟میشه آدم کسی رو که هر روز میبینه رابطشو باهاش قطع کنه؟از طرفی فک کنم چون ازدواج کرده رفتارش با خانوما خیلی بهتر و واقعا عالیه!!!دکتر اگه جای من بودین چی کار میکردین؟
دوست عزیزم سلام
رابطه با مرد همسر دار کار درستی نیست بهتر است رابطه را قطع کنید چون هم آسیب به زندگی آن مرد می زند و هم خود شما را دچار مشکل می کند. می توانید روابط کاری با او داشته باشید ولی روابط احساسی و عاطفی صحیح نیست. در ضمن مردی که با وجود داشتن زن و بچه با زنان دیگر رابطه در این حد ایجاد می کند با شخصیت نیست
 
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۵۴
 
سلام دوست عزیزم خوبی؟!چه خبر 
فکر میکنم تو هم دوست داشته باشی 
آمار وبلاگت رو بالاتر ببری!خب این کار چاره اش دست منه 
حالا میگم چکار کنی 
1-http://linksland.mihanblog.com برو این جا 
2-کدی رو که وسط لینک باکس هست توی قسمت ویرایش 
قالب در انتها کپی کن 
3-آدرس وبلاگت و اسم و توضیحاتش رو بنویس و بعد روی ارسال 
لینک کلیک کن 
این جوری حداقل روزی50 بازدید بیش تر خواهی داشت 
و در آینده میتونی جزو لیست طلائی ما باشی 
و روزی بیش از 200 بازدید داشته باشی 
خب ممنون و خداحافظ
 
سحر19ساله
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ۲۲:۲
 
با سلام خدمت دکتر عزیز
من دختری به شدت مقید هستم و هیچوقت حتی با یه پسر دست هم ندادم حدود 9 ماه پیش به طور اتفاقی با یه پسر21 ساله آشنا شدم که تجربه سکس با دخترای دیگه رو داشته و با من فقط رابطه در حد صحبت و مشورت بود چند بار ازم خواستگاری کرد و گفت که بخاطر من روابطش رو گذاشته کنار.در صورتی که قصد من اصلا ازدواج باهاش نبود میخواستم بهش کمک کنم که دیگه سمت سکس نره که تازگیا ازم میخواد که باهام سکس داشته باشه. میگه خیلی نیاز دارم.میگه یا سکس یا همه چی تموم.دیده چون قصدم ازدواج نیست ناراحت شده و یه مدته هی موضوعه سکسو وسط میکشه احساس میکنم وقتی با منه خیلی تحریک میشه یه مدته که باهاش بهم زدم.اما میدونم کسی جلودارش نباشه بازم سکس میکنه. چیکار کنم رهاش کنم یا باهاش بمونم.مدت آخر هر حرفی میزدم فقط میگفت باید با هم باشیم و دیگه خستم کرده بود میدونم که این حرفا رو از رو غرض میزنه چون قصدم ازدواج باهاش نیست کمک کنید
دوست عزیزم سلام
قصد او نیز ازدواج با شما نیست و فقط قصد سکس با شما را دارد. بهتر است روابط خود را با او قطع کنید. متاسفانه یکی از شگردهای پسران برای برقراری رابطه جنسی با دختران همین بحث ازدواج و بعد نیاز به سکس می باشد. فریب نخورید.
برچسب ها درخت ریاضی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 2,784
  • بازدید سال : 13,199
  • بازدید کلی : 915,572
  • کدهای اختصاصی