loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 201 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

یکی از دوستان سوال کرده اند:

آقای دکتر همه بحث و صحبتی در مورد سکث دهانی و خوردن آلت مرد توسط زن گفته شد . ولی در مورد خوردن آلت تناسلی زن و فایده و ضرر آن و نحوه خوردن آن هیچ توضیح داده نشده . تشکر میکنم اگه توضیح بدین.

یکی از دوستان سوال کرده اند:

آقای دکتر همه بحث و صحبتی در مورد سکث دهانی و خوردن آلت مرد توسط زن گفته شد . ولی در مورد خوردن آلت تناسلی زن و فایده و ضرر آن و نحوه خوردن آن هیچ توضیح داده نشده . تشکر میکنم اگه توضیح بدین.

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در مبحث پیش نوازش توضیحاتی در مورد سکس دهانی مرد برای زن گفته ام. یکی از مراحل مهم پیش نوازش سکس دهانی مرد برای زن است. معمولا مردان ابایی از این کار ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان تمایل زیادی برای این کار دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد. حتی در روایات دینی این که مرد الت تناسلی زن را ببوسد بلا اشکال دانسته شده است.

در این سکس مرد با دهان و لبها و زبان ناحیه کلیتوریس یا چوچوله در الت تناسلی زن را تحریک می کند و می مکد. برخی مردان با زبان داخل مجرا را نیز تحریک می کنند که به دلیل ترشحاتی که در این ناحیه وجود دارد این کار توصیه نمی شود. چوچوله یا کلیتوریس ناحیه ای از الت تناسلی زن است که در بالاترین حد الت و جاییکه لبهای کوچک در بالا به هم می رسند قرار دارد. حدود 2 سانتیمتر پایین تر از آن مجرای ادراری و در حدود 2 تا 3 سانتیمتر پایین تر از مجرای ادراری نیز مجرای تناسلی قرار دارد. در این سکس تمرکز بر کلیتوریس است و تحریک کلیتوریس یا چوچوله مهم است. بسیاری از زنان با تحریک دهانی کلیتوریس به ارگاسم می رسند و ارضا می شوند لذا این سکس در زنانی که دیر ارضایی دارند کمک می کند تا زن ارگاسم را تجربه کند و هنگام دخول نیز زود تر ارضا شود. در الت تناسلی زن دو ناحیه وجود دارد که تحریک جنسی را بیشتر از سایر نقاط درک می کنند. یکی کلیتوریس است که در خارج الت تناسلی واقع است و دیگری نقطه جی در داخل مجرای تناسلی و در فاصله دو بند انگشت تا دهانه ورودی مجرای تناسلی. تحریک این نقاط باعث ارضای زن می شود. نقطه جی در سکس همراه دخول تحریک می شود و تحریک کلیتوریس در سکس دهانی یا سکس بدون دخول نیز می تواند باعث ارضای زن  شود.

قبل از انجام سکس دهانی باید زن الت تناسلی خود را با اب و صابون بشوید تا آلودگیهای میکروبی در ناحیه نباشد و مشکلی بوجود نیاید. زمانی که زنی ترشح یا عفونتی در ناحیه تناسلی دارد باید از انجام سکس دهانی پرهیز کرد و اگر قرار بر سکس است حتما از کاندوم استفاده کرد. امروزه کاندومهای مخصوصی برای زمان عفونت تولید شده که هم اثر محافظتی برای مرد دارد تا آلوده نشود و هم اثر درمانی برای زن دارد تا درمان شود.

سارا
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ۲۰:۴۵
 
سلام خسته نباشید. سال خوبی رو هم براتون آرزو می کنم.
من 1 سوالی داشتم.
من توی 1 سایتی خوندم که اگه یه دختر خودارضایی کنه یکی از عارضه ای که داره کلفت شدن پرده ی بکارت و عقب رفتن اونه در نتیجه هنگام ازواج فرد شوهرش متوجه می شه. 
این م.ض.ع درسته؟!؟!!؟!؟!؟
دوست عزیزم سلام
این مطلب نادرست می باشد. خود ارضایی هیچ عارضه جسمانی ندارد
 
سینا
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۰:۱۱
 
سلام و درود خدمت شما دکتر گرامی، پیشاپیش سال نو رو خدمت شما و خانواده ی محترمتون تبریک عرض می کنم. من که شخصا از این وبلاگ خیلی چیزا یاد گرفتم و استفاده کردم و علاوه بر یک پزَشک نمونه شما بعنوان یک معلم و استاد هم برای ما قابل احترام هستید.
امیدوارم سال خوب و پرباری داشته باشید.
به امید فرداهای بهتر...
یا حق.
 
نیلوفر
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۰:۴۲
 
با سلام و تبریک پیشاپیش سال نو
من روز 23 اسفند با نامزدم سکس داشتم البته این سکس کامل نبود یعنی پرده بکارت من سالم موند و مایع منی داخل واژن ریخته نشد اما از هیچ روش جلوگیری خاصی استفاده نکردیم. می خواستم بدونم با توجه به اینکه تاریخ آخرین پریود من 1 اسفند بوده آیا احتمال بارداری وجود داره یا نه؟ من سیکل های قاعدگی نسبتاً منظمی دارم. راستش خیلی نگرانم. می خواستم بدونم اگر احتمال بارداری بالا است آیا روشی برای جلوگیری از اون تا این لحظه وجود داره یا خیر؟ اگر جواب من رو بدین واقعاً ممنون می شم.
دوست عزیزم سلام
نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد و نیاز به اقدام خاصی نیست.
 
قندک
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۴۳
 
سلام و خسته نباشید پیشاپیش سال جدید را بهتون تبریک میگم
من دختری هستم که میزان هورمون B HCGمن 1.5 هست
میخواستم بدونم نرمال هست یا نه؟ و اگر نیست نشونه چی هست؟
مرسی
دوست عزیزم سلام
بتا اچ سی جی در حالت غیر بارداری زیر 200 می باشد و در هنگام باردرای به بالای دویست رفته و سیر صعودی پیدا می کند و تا صد هزار هم می رسد
 
رضا
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۲۳:۴۶
 
اقای دکتر من با دختر همسایه سکس داشتم از پشت ایا پشت هم زنا محسوب میشه
دوست عزیزم سلام
در این مورد باید به مرجع تقلید خود مراجعه کنید. از دید برخی از مراجع سکس مقعدی هم زنا محسوب می شود
 
تت
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۵۹
 
دوم و نهم و دهم . چه ساعتهاییش؟
از ساعت 5 تا 9 عصر
 
دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۳۵
 
سلام اقای دکتر بهتون پیشنهاد می کنم از سرویس ولاگ دهی پرشین بلاگ به جای سیب فا یا هر سرویس نو پا دیگر استفاده کنید بعداز بلاگفا پرشین بلاگ معتبر ترین و پرطرفدارترین سرویس هستش که هم سرعتش خوبه هم این که قطع شدن مکرر هم مثل بلاگفا نداره و من بعد از چند ماه وبلاگ نویسی و استفده از این سرویس فقط یک بار با مشکل اختلال سیستم مواجه شدم امازر بازدیدتون هم در پرشین بلاگ بیشتر هستش به خاطر بعضی از دلایل و زودتر وبلگتون رونق پیدا می کنه.
یادم میاد که اولای تایستون بود و فکر کنم تازه وبلاگ رو راه اندازی کرده بودید بازدید چندانی نداشتید (شاید روزی 40 تا) منم تازه وبلاگ www.jenc.persianblog.ir رو راه اندازی کرده بودم بازدیدم به روزی 2 هزار تا رسیده بود شما رو هم مثل الان بالای وبلاگم لینک کرده بودم ولی به خاط یه بی تجربگی فیلتر شد اخه صفحه ی اول وبلاگ از کلماتی همچون س.ک..س استفاده شده بود حالا من دارم این بی تجربگی رو تو وبلاگ شما هم می بینم سعی کنید از این نوع کلمات استفاده نکنید مخصوصا صفحه ی اول وبلاگ.
زیاد حرف زدم ببخشید 
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید 
دوست عزیزم سلام
از پیشنهادات سازنده شما سپاسگزارم و انها را مد نظر قرار خواهم داد
 
سارا
چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶
 
سلام خسته نباشد من از شما خواهش کردم که ایمیل چک کرن پره ی بکارت را به من هم بدید. و شما هم دادید و حالا سوال من اینه؟
پرده ی من هیچ شباهتی به اون عکس ها نداشت اصلا هیچ سوراخی هم نداشت و بشتر شبیه 1 حفره ی پر از گوشت یا همون بافت درون واژن بود اصلا اینی که من دیدم اسمش بکارته؟!!؟!؟؟
دوست عزیزم سلام
بار دیگر معاینه کنید و کمی زور بزنید تا مجرای واژن شما از هم باز شود و با دقت نگاه کنید.
 
pesarake khob
پنجشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۵۱
 
ba salam va khaste nabashid,sale no ro beheton tabrik migam
doctor jan man 22 salame va moghe sex moshkele seft shodane alat daram,moghe pish navazesh ya ghable sex alatam khob seft mishe ama yekam badesh yani vaghti mikham dokhol konam alatam seftisho az das mide digeam har kar mikonam shagh nemishe,bara hamin nemitonam sex konam,az in jel haye 4 kare ham moghe sex estefade kardam ama tasiri nadasht,hata moghe khod erzae ham alatam sefte seft nist,faghat vaghti ke abam mikhad biad ziad seft mishe....dar zemn man ruzi 3-4 ta ghorse valproate sodium be khatere tashanojam estefade mikonam va kheili ham stressio shor shoriam,taghaza mikonam be man komak konid,aslan nemitonam sex konam,hes mikonam natavanie jensi daram va in to rohiam tasir gozashte
دوست عزیزم سلام
اگر حضوری مراجعه کنید بهتر می توانم کمکتان کنم
علت با توجه به شرحی که داده اید استرس و فشارهای عصبی است که دارید و اگر این استرس را کم کنید مشکل شما حل خواهد شد
البته بد نیست یکسری ازمایشات هورمونی انجام دهید تا بهتر قضاوت کنم
 
حسن
یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۲۲
 
خیلی خوب بود
 
آیدا
شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۵۳
 
سلام خوبید؟
سوالی داشتم 
آیا خودارضایی زیاد در دختران موجب می شود که عادت ماهانه دچار تاخیر شود؟
باتشکر
منتظر پاسخ شما هستم
دوست عزیزم سلام
خود ارضایی هیچ تاثیری بر عادت ماهانه ندارد
 
نگار
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱
 
آقای دکترسلام
من از وبلاگتون استفاده میکنم
وازتون همممنونم که خیر خواهانه به خانما وآقایون- دختر و پسرای این مرز و بوم کمک میکنید


اما زیک چیز خیلی ناراحت ومتاسفم
واون ارتباطای نامشروع والبته بدتراز اون باب شدنش وبی رودروایتس مطرحکردنشه
اینکه ژسر 22ساله ای که قطعا هم مجرده سکس داره این که دختر 22ساله سالهاست ژردشو از دست داده و اینکه دختر 25ساله از ژسر 13ساله بهره جنسی برده- دخول کامل داشته و تازه ائمده میپرسه من دخول کامل داشتم اما خونریزی نداشتم آیا پرده داشتم؟؟ و یه عالمه سئوالا و مشکلات دیگه که گریبن گیر این بچه ها شده منو میرنجون
اعصابمو به هم میریزه
چقد راحت دختر و پسرای مخاطب وبلاگ شما از رابطه شون با دوست دخترشون و دوست پسرشون مینویسن
پس خدا کجاست؟؟حلال حرام چی شده؟؟؟؟؟

چرا ؟؟؟
چرا شهوت رانی؟؟؟
این مملکت ماست؟؟
اینا جووونای ما اند؟؟؟
این طوری؟؟
دوست عزیزم سلام
وقتی که سیاست و دغل بازی همه چیز مملکت را در بر می گیرد و همه چیز فدای منافع حزبی و گروهی می شود جامعه و مسایل اجتماعی به حال خود رها می شود و نتیجه همین می شود. تلاش من کمک به جوانان برای جلوگیری از خطراتی است که آنها را تهدید می کند. باید واقعیت را پذیرفت و تلاش کرد تا به تدریج فرهنگ اصلاح شود.
سلام آقای دکتر 
یه سوال داشتم آیا پیش آب مرد نیز میتواند موجب بارداری شود؟
مثلا در حالتی که مرد برای لیز کردن آلت 2بار آن را داخل وازن کند و بعد کاندوم بزارد

با تشکر
دوست عزیزم سلام
با پیشاب احتمل بارداری بسیار ناچیز و در حدی است که می توان در نظر نگرفت. ولی احتیاط حکم می کند که قبل از دخول کاندوم روی الت مرد کشیده شود و بدون کاندوم دخولی صورت نگیرد
 
سوال
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۴۱
 
1-سلام ور رفتن با خود با نزديكي فرقي زياد به نظر من ندار ه چون در هر دو آلت حالت جستن دارد پس چه اشكالي داره؟

2-ايا تداوم بخشيدن در وررفتن باعث كور شدن نمي شود چون آب مني زيادي از دست مي رود پس در عمل دخول هم آب مني زياد ميرود چون يكي دوست داره زياد در طول روز نزديكي كنه پس در آينده اين فرد كور مي شه درسته؟يا دچار سستي بدن مي شه؟
دوست عزیزم سلام
قبلا پاسخ سوال شما را دادم
تفاوتی بین نزدیکی و استمنا از نظر فیزیولوژی نیست
هیچ یک باعث کوری یا سایر عوارضی که بیان کرده اید نمی شود
 
مرتضی
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۳۳
 
سلام
دکتر من همون جوون 20 ساله ای هستم که از شما درباره تغییر اندازه در درازا و کلفتی آلت تناسلی سوال کردم و شما یک پماد معرفی کردید به من اگر می شود یکبار دیگر اسم آن را برای من بفرستید چون پیامتون پاک شد و اگر از آن بهتر موثرتر هم هست معرفی کنید با دستوراعمل مصرف آن
با تشکر
دوست عزیزم سلام
در این سن معمولا امکان افزایش قطر و درازای الت تناسلی وجود ندارد ولی می توانید از پماد تستوسترون استفاده کنید
 
برادر
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۵:۱۲
 
اقای دکتر سلام .تو را خدا دارین منو نا امید میکیند . من سوال نمودم که من به توصیه شما برای یک ماه برای کنترل ارضای جنسی قرص سیتا لو پرام 20 ملی را خوردم . با و جود که عوارض قلبی دارم . و داشتم . شما فرمودید که عوارض جانبی ندارد برای قلب و ضمنا بعد ازون مدت که این تابلیت را خوردم و تمامیش کردم . خیلی در رابطه جنسی سرد شدم خیلی مایوسم کرده است . باز منتظر صفارشات شما هستم . خدا کند که این بار سانسور نکنید .این دفعه دوم است که مینو یسم .
دوست عزیزم سلام
فرصت من محدود است و سوالات زیاد. سیستم بلاگفا هم متاسقفانه این اشکال را دارد که سوالات قدیمی را در اخر می گذارد و نظرات جدید را جلوتر و لذا نظرات جدید زود تر از قدیمی پاسخ داده شده و باعث شرمندگی اینجانب می شود. شما تا یکماه که مصرف فرمودید حال به یک روز در میان می رسانید و کم کم به دو روز در میان و سپس قطع می کنید. در این مدت که انرا کم می کنید علاوه بر روشی که گفتم برای قطع ، در روزهایی که قصد را بطه دارید یک عدد صبح میل کنید و بعد از قطع نیز فقط در روزهایی که رابطه دارید قرص را مصرف می کنید و در سایر روزها نمی خورید.
 
مهشید
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۷:۱
 
سلام اقاي دكتر.خسته نباشيد.دختري 20ساله و مجرد هستم.هر چند وقت يكبار بعد از ادرا ر كردن مايع بيرنگ _مايل به سفيد_كه حالت ويسكوز هم داره ازم دفع ميشه!!!!!اين موضوع منو نگران كرده....طبيعيه؟؟چیه؟
دوست عزیزم سلام
اگر این مایع فقط گاهی اوقات خارج می شود و همیشگی نیست زیاد اهمیت ندهید ولی اگر همیشه این حالت وجود دارد احتمال عفونت وجود دارد لذا لازم است برای اطمینان خاطر یک آزمایش بدهید
 
سحر
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۰:۳۹
 
سلام اقای دکتر ممنون از اطلاعات مفیدتون خسته نباشید اقای دکتر ایا ممکنه چاقی باعث شدید تر شدن دل درد پریود بشه؟
دوست عزیزم سلام
چاقس باعث تغییر در میزان هورمونها و به هم خوردن سیکل هورمونی می شود و همین تغییرات باعث درد بیشتر نیز می تواند بشود
 
ض
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۱۰
 
سلام اقای دکتر یه سوالی داشتم که هیج جا مشابه اون سوال رو ندیدم حتی از دوستام هم که سوال می پرسم واسشون پیش نیومده.
من الان یه مدت طولانی هست که قسمت واژنم که خودم احساس می کنم خارجی هست و مربوط به پرده بکارت هست خیلی وقتها درد خفیفی دارم.
مخصوصا وقتی مثلا تو بد نشستن بهش فشار بیاد یا مثلا به پاهام فشار بیاد مخصوصا تو قسمت ران اون قسمت درد می گیره.یا فعالیتم زیاد باشه.
اما در حالت عادی هم گاهی درد های خفیفی دارم.
نه دردی که خیلی ملموس باشه فقط فشار بهش وارد میشه یه همچین حالتی.
حالا می خواستم بدونم مساله چیه و این درد اصلا واقعا روی پرده ام هست یا من اشتباه برداشت می کنم؟ و هر جوابی دیگه ای که بشه در این مورد داد و خودتون بهتر می دونید.ممنونم ازتون دکتر عزیز
دوست عزیزم سلام
تا معاینه نشوید نمی توان قضاوت دقیقی در این زمینه داشت ولی چیزی که مشخص است اینکه پرده دردی ندارد و این درد مربوط به ان نیست
احتمال کشیدگی لیگامانها و تاندونهایی که در ناحیه کشاله ران وجود دارد می باشد
همچنین احتمال فتق نیز می باشد
 
برادر
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۵:۰
 
سلام دکتر گرامی ! من فقط روزهای اخر , نصف , نصف برای چند روز مصرف کردم قرص سیتا لوپرام را . اکنون یکما و نیم است که استفاده نمیکنم . در روابط خیلی سر شدم , نمیدانم چه کار کنم لا اقل مثل اول شوم .
دوست عزیزم سلام
یکی دو عدد آمپول تستوسترون بصورت هفته ای یک عدد بزنید مشکل شما به تدریج برطرف می شود
 
amin
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۴۴
 
salam.khasteh nabashid.agaye doktor momkene mardi junub nashe?man nemifahmam key jonob misham fagat vagti ba feshar dafe madfo kunam menie ziadi az badanam kharej mishe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیزم سلام
در باب خروج منی با مدفوع در وبلاگ مطلبی با همین عنوان وجود دارد
 
amin
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۴۷
 
سلام خسته نباشید.اقای دکتر 1 سوال داشتم.میخواستم بدونم لذت مرد و زن از ناحیه ی سینه به 1 اندازه است؟و سوال دیگه اینکه دلیل این که سینه زنها برجسته است چیه منظورم از لحاظ بیولوزیکیه؟
دوست عزیزم سلام
قبلا نیز گفته ام لذت زن و مرد از یک جنس نیستند که بتوان با هم مقایسه نمود
سینه خانمها برای کارکرد اصلی ان یعنی شیردهی برجسته می باشد
 
amin
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۵۷
 
سلام.اقای دکتر 1 دارو واسه کلفت و دراز کردن الت تناسلی ام میخوام.چه دارویی خوبه که عوارضش هم کم باشه و لطفا حدود قیمتش رو هم برام بنویسید.لطفا نگید الت تناسلی در ارضای خانم ها نقش نداره.خیلی مرسی.
تنها داروی موثر بر اندازه الت تناسلی تا سن 20 سالگی پماد تستوسترون می باشد
 
علی
جمعه ۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۰
 
سلام
میخواستم بدونم آیا خودارضایی باعث لاغری شدید میشود ؟ و باعث از کار افتادن کلیه ها هم میشود؟
با تشکر
دوست عزیزم سلام
خود ارضایی عارضه جسمانی ندارد و عوارضی که گفته اید مربوط به خود ارضایی نیست
 
شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۳۹
 
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
ممنون از معرفی آن پماد
ببخشید دکتر میخواستم بدانم اگر الان در سن 20 سالگی بخواهم این کار را بکنم باید از طریق عمل جراحی به نتیجه برسم؟
دوست عزیزم سلام
اندازه الت تاثیری در به اوج لذت رساندن زن در رابطه جنسی ندارد
 
چارچوبعلی چار چول باز زاده از گیلان
سه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۰ ۳:۴۰
 
دکتر من به دلیل برداشتن وزنه های سنگین روده هام به داخل بیضه هام ریخته آیا عقیم شدم چکار کنم؟
دوست عزیزم سلام
این مشکل فتق می باشد که نیاز به جراحی دارد
 
نوری
دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶
 
باعرض سلام 
میخواهم که دروقت مقاربت جنسی سریع انزال صورت نکیرد جی باید بکنم؟
دوست عزیزم سلام
مجموعه مطالب مربوط به زود انزالی را مطالعه فرمایید.
 
آرمان
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۵۲
 
با عرض سلام و خسته نباشید دکتر من 22 ساله هستم و خانمم 23 سالشه با روش سکس دهانی که گفتید دقیقا در همون جاهایی که گفید تحریکش میکنم ولی هیچ نشانی از لذت نشون نمیده و هیچ تغییری نمیکنه.دکتر راهی هست که من بفهمم من کارم اشتباهه یا اون داره ارگاسم میشه ولی واسه من ادا در میاره؟آخه بعضی اوقات من میدونم که کارم خوب بوده و هر کاری از دستم بر اومده واسش تو سکس انجام دادم ولی با این حال بازم هیچ نشونه ای از ارضا یا این که خوشش اوده نمیگه این منو عصبانی میکنه چون دکتر من تا حالا هیچ کاری کوتاهی واسش نکردم پیش نوازش.مالیدن.سکس دهانی.خلاصه اصلا ارضا شدن خودم یادم رفته.راهی وجود نداره؟چیزی خارج نمیشه که من بفهمم واسه من کلاس میزاره یا واقعا من این کارارو خوب انجام میدم یا نه؟دکتر زود جواب بدین خیلی کلافه ام!مرسی
دوست عزیزم سلام
شما باید با او صحبت کنید و از او بخواهید احساس خود را به درستی بیان کند. مطالب مربوط به ارگاسم را مطالعه کنید تا علایم ارگاسم در خانمها را ببینید.
 
مینا
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۵۶
 
سسلام میشه راجع به اختلالات جنسی توضیح بدین؟این که همسرم دوست داره از شلاق های تحریک کننده جنسی استفاده کنه یه جور مریضیه؟این که دوست داره قبل از سکس آروم منو بزنه با اون و دنبالم کنه؟من از این کار خجالت میکشم دکتر ولی چون همسرم خیلی دوست داره مجبورم .
دوست عزیزم سلام
همسر شما مبتلا به اختلال سادیسم جنسی است که در وبلاگ توضیح داده شده است. این مطلب را جستجو کنید و مطالعه کنید.
 
ش
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۴۹
 
سلام دکتر. من تقریبا 2سالی میشه که خود ارضایی میکنم وتقریبا میشه گفت روزی یک بار این کار رو انجام میدم البته میتونم تا 1هفته یا بیشتر این کار رو نکنم امتاحانم کردم و بیشتر موقع ظهر برای بیرون کردن خستگی از تنم این کارو میکنم. دوست پسرم نمی تونسته ارضام کنه هم سکس دهانی داشتیم و هم انگشتش رو کامل داخل میکنه ولی هیچ فایده ای نداره حتی از این که دوست پسرم انگشتش رو بیرون و تو کنه اذیت میشم و نمیذارم انجام بده از عقب هم همینطور طوری که احساس دستشویی داشتن میکنم و یه حالت بدی میشم. یه جا خوندم که این به خاطر خود ارضاییه درسته دکتر؟ باید چی کار کنم؟ میترسم بعد از یه مدت دوست پسرم خسته بشه البته (اوایل 2سال پیش) یکی دو بار گذاشتم از پشت بکنه ولی حالا نمیتونم .
دوست عزیزم سلام
مشکل شما بیشتر از جنبه روانی تحریک جنسی می باشد. به دلیل اضطراب و ناراحتی حین تحریک از نظر روانی تحریک نمی شوید و همین باعث اذیت شدن شما می شود. رابطه نامشروع و نگرانی ناشی از ان مشکل اصلی است.
 
روزبه
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۳
 
سلام آقای دکتر. آدم مذهبی نیستم که فکر کنید طرز تفکر خاصی دارم. تحصیلات هم دارم و به قولی نسل امروزی محسوب می شوم! ولی راستش به نظرم محال و ممکن است انسان رفتاری از خود بروز دهد و آن رفتار در روان انسان بی اثر باشد. لیس زدن به آلت شریک جنسی با لطافت روحی انسان و نیز با شأن و منزلت انسان سازگاری ندارد. بعید است انسان چنین حرکتی انجام دهد و در روح او بی اثر باشد. رابطه جنسی بهتر است با لطافت های عاطفی همراه باشد. فردی که همسرش را در رابطه جنسی با ملایمت در آغوش می کشد و با نگاه های پر از مهر و بوسه های سرشار از اشتیاق و نوازش های لبریز از عشق غرق شادی می کند و او را در عالم خیال به پرواز در می آورد کجا و آن که حریصانه به آلت شریک جنسی خود لیس می زند کجا؟پیشنهاد من این است که در آموزش هایمان روابط جنسی را به این سمت سوق دهیم. باور کنید این ها نیازهایی است که فیلم های غربی در روان ما ایجاد کرده است؛ و باز باور کنید که دنبال کردن آن به نفع کسی نیست.
دوست عزیزم سلام
از نظر شما سپاسگزارم. قصد من نیز سوق دادن افراد به سمت چنین حرکاتی نیست ولی باید بپذیریم عده زیادی این کار را انجام می دهند و باید در مورد این کار اطلاعات درستی داشته باشند تا با این کار خطری متوجه ایشان نشود.
 
سمانه
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۸:۴۴
 
سلام. آقای دکتر چرا با آن که چند نفر توضیح داده اند که مبحث مستحب بودن بوسیدن آلت تناسلی زن صحت ندارد و حتی آقای مکارم هم رد کرده اند و شما هم پذیرفته اید باز هم نوشته تان را اصلاح نمی کنید؟ در متن بالا آمده که این کار در روایات دینی مستحب است! خوب مگر کسی خیلی وقت داشته باشد و حوصله همه وبلاگ را بخواند تا اصلاحیه شما را ببیند. بهتر نیست جاهایی را که اشتباه نوشته اید و خودتان هم به نتیجه رسیده اید که اشتباه است اصلاح کنید تا خوانندگان سر در گم نشوند؟
دوست عزیزم سلام
ضمن تشکر از بابت تذکر شما، مطلب مورد نظر اصلاح شد.
 
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۲:۱۰
 
سکس دهانی باعث بیماری ایدز میشود یانه واینکه خوردن اب زن سمی است یا نه
دوست عزیزم سلام
بله در سکس دهانی ممکن است ایدز منتقل شود
ترشحات زن سمی نیست ولی اگر الودگی میکروبی داشته باشد می تواند مشکلاتی ایجاد کند
 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/10/03 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خداقوت.30 ساله هستم برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه توصیه ای دارید بدون عوارض باشد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 2,835
  • بازدید سال : 13,250
  • بازدید کلی : 915,623
  • کدهای اختصاصی