loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 70 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

يكي از دوستان سوال كرده اند:
این روزها تو اینترنت تبلیغات زیادی در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی مردها به چشم میخورد
پرسشی که از شما دارم این است که آیا این دستگاها مورد تایِید شما هست یا نه؟ و آسیبی توسط این دستگاهها به این عضو بدن وارد میشود یا نه؟

سوال دیگر من این است که نظرتان در مورد بزرگ کردن آلت بدون ابزار و بوسیله انجام تمرینات و ماساژهایی که در این مورد ذکر شده چیست؟

يكي از دوستان سوال كرده اند:
این روزها تو اینترنت تبلیغات زیادی در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی مردها به چشم میخورد
پرسشی که از شما دارم این است که آیا این دستگاها مورد تایِید شما هست یا نه؟ و آسیبی توسط این دستگاهها به این عضو بدن وارد میشود یا نه؟

سوال دیگر من این است که نظرتان در مورد بزرگ کردن آلت بدون ابزار و بوسیله انجام تمرینات و ماساژهایی که در این مورد ذکر شده چیست؟

در پاسخ به اين دوست عزيز بايد بگويم اندازه طبيعي آلت تناسلي در حالت عادي بين 6 تا 10 سانتيمتر و در حالت نعوظ بين 12 تا 18 سانتيمتر و متوسط 15 سانتيمتر مي باشد. اندازه واژن يا مجراي تناسلي خانمها نيز بين 6 تا 8 سانتيمتر و در حالت آمادگي كامل براي رابطه جنسي نيز بين 10 تا 12 سانتيمتر مي باشد. لذا بزرگي آلت تناسلي يا كلفتي آن بر خلاف تصور و باور غلط رايج در جامعه كمكي به بهبود رابطه جنسي نمي كند و حتي افراد داراي آلت تناسلي بزرگ در رابطه جنسي خود مشكلات زيادي دارند.

اين باور غلط كه در جامعه ما نيز وجود دارد و توسط شركتهاي توليد كننده داروهاي جنسي و ... نيز به تبليغ بيشتر آن دامن زده مي شود باعث شده تا گردش مالي بسيار زيادي در اين عرصه وجود داشته باشد و افرادي سود هاي كلاني از اين موضوع برده و پول زيادي به جيب زده اند. آلت بزرگ نشانه مردي و مردانگي بيشتر نيست و همچنين نمي توان گفت افراد داراي آلت تناسلي بزرگ در زمينه برقراري رابطه جنسي مشكل ندارند. در مطلب اصول رابطه جنسي صحيح توضيحات كافي در رابطه با چگونگي يك رابطه جنسي خوب داده ام. اما در پاسخ به اين دوست عزيز توضيحاتي مي دهم. در هنگام بلوغ يعني از سن حدود 15 سالگي تا سن حدود 20 سالگي آلت جنسي تحت تاثير هورمونهاي جنسي رشد مي كند و بعد از اين سن رشد آن پايان يافته و تا آخر عمر ديگر رشدي ندارد. آلت جنسي فاقد عضله بوده و بزرگي آن به دليل پر شدن سينوسهاي موجود در آن است. در طول آلت تناسلي سه كانال يا تونل وجود دارد كه در حالت عادي خالي از خون و روي هم خوابيده اند. در هنگام تحريك جنسي دريچه هاي ورودي اين تونل ها باز و دريچه هاي خروجي بسته مي شود تا خون وارد اين تونل ها شده و به تدريج مانند يك بادكنك كه با هوا پر مي شود پر شوند و حالت نعوظ در مرد ايجاد شود. اندازه اين تونلها طول آلت تناسلي را در حالت نعوظ تعيين مي كند و عملكرد درست دريچه ها باعث مي شود تا ظرفيت كامل اين تونل ها پر از خون شود و نعوظ كامل شود. در برخي افراد به علت بيماري و يا مشكلات متعدد ديگر ممكن است اين دريچه ها خوب كار نكنند كه باعث مشكل نعوظ شود. يعني يا نعوظ صورت نمي گيرد يا اگر صورت گيرد بطور كامل نيست و آلت حالت سفتي كامل ندارد.

برخي از وسايل و داروها وجود دارند كه كمك مي كنند تا افراد داراي مشكل در زمينه نعوظ مشكلشان حل شود. اما افرادي كه در زمينه نعوظ مشكلي ندارند نياز به استفاده از اين وسايل ندارند.

وسايل فيزيكي موجود با بستن دريچه هاي خروجي كه سطحي هستند كمك مي كنند تا خون بطور كامل ظرفيت اين تونل ها را پر كند و آلت داراي نعوظ كامل شود تا در حين رابطه جنسي مشكلي بوجود نيايد.

قرصها نيز با تكنيك مشابهي همين كار را مي كنند. اما در مورد انواع قرصها و كرمها و ورزشها و ماساژ هاي موجود براي بلند كردن آلت تناسلي بايد گفت در افراد سالم هيچ تاثيري ندارند و كمكي به بلند شدن آلت تناسلي نمي كنند. وسايل فيزيكي موجود نيز به همين شكل.

بعد از سني كه رشد آلت تناسلي متوقف مي شود فقط عمل جراحي براي بزرگ كردن تونلها مي تواند به بلند كردن آلت تناسلي كمك كند و غير از آن هيچ راه ديگري وجود ندارد. داروها و وسايل موجود فقط كمك مي كنند تا تمام ظرفيت موجود تونل ها پر از خون شود و آلت تا حد نهايي خود نعوظ كند و تاثيري در بلند شدن آلت تناسلي بصورت دايمي ندارند.

ببخشيد سوالمو اينجا مطرح مي كنم
1.مي خواستم بدونم استفاده از كرمهاي حجم و فرم دهنده سينه عوارض نداره و خطرناك نيست به هر حال اين قسمت ناحيه حساسي ولي من مشكل دارم توي اين قسمت مثل زناني كه بچه شير دادند خيلي پوست شل و افتادگي پيدا كرده من24 سالمه ومجردم از اين بابت خيلي ناراحت و نگران يه مدتي ورزشهاي مربوط انجام ميدم اما تغيير چنداني پيدا نكرده مي تونم از اين كرمها استفاده كنم مشكلي نداره به نظرتون و اگه مساله اي ندارن لطفا يه مارك موثر و خوب بهم معرفي كنين 
2 .در ناحيه سينه و بازو و شونه هام جوش ميزنم اغلب چركي ودردناك اذيت مي كنه با اين مشكل چه كنم
 
تانیا
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۵۶
 
سلام
واقعا ممنونم از راهنمایی خوبتون.خیلی خیلی ممنون

ببخشید این قدر اذیت میکنم به عنوان اخرین سوالم:

پس با این حساب اگه درحال حاضر پیگیری نکنم خطری برای بارداری آینده نداره دیگه؟

ینی میتونم بذارم همون موقع که خواستم بچه دار بشم پیگیری کنم؟


بازم ممنون
خیلی لطف کردین
یه دنیا ممنون
 

 

شاهین
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ ۲۰:۲۷
 
سلام. شما در مورد همه حرف زدید غیر از اونایی که مشکل دارن.

حالا اگه یکی زیر استاندارده، و 20 سالشم رد شده باید چه کار کنه؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 2,750
  • بازدید سال : 13,165
  • بازدید کلی : 915,538
  • کدهای اختصاصی