loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 30 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

عدم تقارن سینه ها

 

سلام دکتر: من خانمی 26 ساله هستم که تا بحال ازدواج نکرده ام و مشکلم اندازه سینه هام است به این صورت که سینه راستم خیلی از سینه چپم بزرگتر است و این مشکلو از زمان بلوغ داشته ام  . حتی دکتر زنان سینه ها  رو معاینه کرد و گفت که نرماله و توش کیست نداره ولی باور کنید باعث ناراحتی ذهنیم شده و فکرمی کنم پس از ازدواج دچار مشکل بشم.... از نظر شما چه راهی برای یکسان کردن دو سینه وجود دارد؟ با تشکر 

----------------------------------------------------------------------------------

سلام عزیزم اختلاف سایز و عدم تقارن جزئی دو سینه نرمال تلقی میشود ولی چون در مورد شما اختلاف سایز شدید است و  سبب ناراحتی ذهنی شما شده است، انجام عمل زیبایی تزریق چربی در سینه کوچک تر سبب حل مشکل می شود. جهت انجام تزریق چربی سینه می توانید به کلینیک اینجانب مراجعه نمائید. گالری عکس های قبل و بعد از عمل تزریق چربی در مطب موجود است. 

مشاهده ویدئوی تزریق چربی وب سایت جدیدم توصیه می شود. 

سارا
سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۹:۳۵
 
سلام خانم دکتر عزیز منم همین مشکل رو دارم میخواستم بدونم هزینه عملش چقدر میشه ممنون میشم زود جوابمو بدید خیلی برام مهمه و اینکه اگه همزمان بخوام سینه ای که بزرگتره رو یکمی کوچیک کنم با هزینه تزریق چربی چقدر برام تموم میشه ؟؟؟

پاسخ: سلام عزیزم هزینه تزریق چربی به سینه حدود 4 و نیم میلیون تومان می باشد. کوچک کردن سینه حدود 3 و نیم میلیون تومان هزینه دارد. جهت معاینه و اخذ بهترین تصمیم درمانی مراجعه به کلینیکم توصیه می شود. 

 
شبنم
پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ۸:۲۴
 
خانم دکتر من باردارم و هفته ی 27 این جواب ازمایش تیروئیدمه مشکلی دارم؟؟؟
t4 8.9 4.3-13.2
t3 171 60-230
tsh 5.7 0.4-6.8

پاسخ: خیر عزیزم آزمایشات شما تماما نرمال هستند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 2,756
  • بازدید سال : 13,171
  • بازدید کلی : 915,544
  • کدهای اختصاصی