loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 83 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام خانم دکتر وقت بخیر . من خانمی 39 ساله و متاهل هستم اخیراً در پی آزمایش پاپ اسمیری که انجام دادم هدایت به انجام تست کولپوسکوپی شدم نتیجه آزمایش حاکی از ابتلا به اچ پی وی از نوع 16 و 56 می باشد با توجه به این نتیجه آیا زدن واکسن گاردازیل یا واکسن دیگری برایم مفید هست یا خیر ؟ برای همسرم چطور ؟ با توجه به اینکه مشکل بنده بروز ظاهری ندارد ظاهراً فقط داخل واژن است آیا منجمد کردن برای بنده در شرایط کنونی ضرورت دارد یا خیر ؟

-----------------------------------------------------------------------------

 سلام عزیزم  با توجه به ابتلا شما به انواع پرخطر High Risk HPV تزریق واکسن گارداسیل در مورد شما و  همسرتان هنوز مفید است و توصیه می شود. اگر مبتلا به زگیل داخل واژن باشید فریز ضایعات داخل واژن توصیه میشود که جدیدترین و بهترین روش درمان زگیل تناسلی است و در کلینیک اینجانب انجام می شود.
بهناز
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۵:۱۴
 
من تازه نامزد کردم، قصد داریم رابطه جنسی داشته باشیم.

ولی خیلی نگرانم یه وقت حامله شم!

استرس نمیذاره از رابطه لذت کافی رو ببرم!

واسه همین میخوام 2 تا جلوگیری داشته باشم!

چیکار کنم خانم دکتر؟

پاسخ: سلام عزیزم 
از کاندوم و قرص ضد بارداری ال دی همزمان استفاده نمائید. قرص ضد بارداری را از روز 5 پریود شروع نموده و تا آخر بسته شبی یک عدد ادامه دهید. کاندوم به محض شروع رابطه جنسی استفاده شود.

 
سوگل
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ۸:۲۱
 
دكتر پس كجايي??دكترم توي صحبتاش پنتوكسي رو شبي ٢تا گفت ولي توي نسخه هر ١٢ساعت ١عدد نوشته الان كدوم درسته دكتر جان???

پاسخ: عزیزم هر 12 ساعت یک عدد صحیح است.

 
سیما
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴
 
خانم دکتر میخواستم هزینه کرایوتراپی دهانه رحم رو ازتون بپرسم.ممنون

پاسخ: جلسه ای 80 هزار تومان

 
الهه
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۲:۸
 
سلام 
من 21 سالمه و 4 ساله ازدواج كردم .
سال قبل براي اقدام به بارداري پيش دكتر رفتم و گفت زخم دهانه رحم داري كه 1 مدت دارو داد كه كاملا برطرف نشد و گفت فقط بهتر شده و برا بارداري مشكل ندارم و منم اقدام كردم و باردار شدم .
وقتي 4 ماه بودم و دكتر رفتم گفت جنين نبض نداره و از 3 ماهگي رشد نكرده و مرده...منم با قرص سقطش كردم...
دوباره بعد چند ماه برا بارداري پيش 1 دكترديگه رفتم و گفت زخم دهانه رحم داري قرص داد ولي باز خوب نشد ...
با توجه به اينكه من بچه ندارم فريز كردن مشكلي نداره برام|؟
چه خطراتي داره؟
براي اينكه زخم عود نكنه چيكار كنم ؟
هزينه فريز كردن چقدر ؟
خيلي استرس دارم لطفا كامل راهنماييم كنيد .
ممنونم

پاسخ: سلام عزیزم انجام فریز در مورد زخم های دهانه رحمی که به دارو پاسخ نمی دهند و فقط با پروب سر صاف باید انجام شود تا عارضه ای جهت بارداری بعدی نداشته باشد. هزینه فریز در کلینیک اینجانب حلسه ای 80 هزار تومان می باشد. درمان عفونت جهت پیشگیری از عود زخم توصیه می شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 2,797
  • بازدید سال : 13,212
  • بازدید کلی : 915,585
  • کدهای اختصاصی