loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 43 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام خانم دکتر خسته نباشید
من 1ساله که ازدواج کردم 7ماه بعد از ازدواجم عفونت رحم گرفتم دارو مصرف کردم و خوب شدم ولی از اون به بعد در نزدیکی سوزش زیاد داشتم و دارم 
الان دوباره زیاد خارش دارم و ازم ترشحات مایل به زرد و بودار میاد 
1ماه پیش که به دکتر مراجعه کردم گفت تنبلی تخمدان دارم و باید ورزش کنم و لاغر بشم نزدیک 8کیلو لاغر شدم ولی بازم ایندفعه پریودم عقب افتاده 
ممنون میشم کمکم کنید



نیاز به معاینه داریدو همین طور بررسی هورمونی 

با سلام و خسته نباشید.من مدتیه دکتر بهم قرص متفورمین برای تنبلی تخمدانم داده که روزی 2 تا می خورم.می گن این قرص مشکل کبدی برای آدم پیش میاد.می خواستم ببینم حقیقت داره یا نه؟با تشکر

مشکلی نیست.
 
لیلا
سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲
 
با سلام و عرض ادب
خانم دکتر من چند ماه پیش عمل کیست داشتم و بعد از عمل دکتر تشخیص داد که من آندومتریوز دارم و گفته که باید زود تر حامله بشم 
تقریبا یک سال هم هست که ازدواج کردم از از قرص ال دی استفاده می کردم حالا تصمیم گرفتم بچه دار بشم به نظر شما چقدر طول می کشه تا من بچه دار بشم ؟ 
و اینکه بهترین زمان برای بارداری کیه ؟
بی نهایت ممنون

زمان حامله شدن مشخص نیست ولی بهتر است هر چه زودتر اقدام شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 2,738
  • بازدید سال : 13,153
  • بازدید کلی : 915,526
  • کدهای اختصاصی