loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 48 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

فیبرم در ناحیه ساب سروزال



من 29 ساله و متاهل هستم اقدامی برای بارداری انجام ندادم در چکاب متوجه فیبرم در ناحیه ساب سروزال به اندازه65*50*70 شدم پریود منظم دارم و تصمیم به بچه دار شدن دارم به من میومکتوی-لاپاراسکوپی -باردار شدن با فیبرم با مراقبت ویژه پیشنهاد دادن بهترین کار وبی خطر ترین راه کدام است ممنونم

پاسخ دکتر

2 روز پیش

اگر واقعا فیبروم خارج از رحم باشد معمولا در بارداری مشکلی ایجاد نمی شود در واقع پیشنهاد قطعی در این موارد وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 2,728
  • بازدید سال : 13,143
  • بازدید کلی : 915,516
  • کدهای اختصاصی