loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 9 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
مي نويسم پس هستم...

خلاصه اي از مطلب :

<p>سلام به همه کساني که مي خوانند و همه کساني که نمي خوانند</p> <p>از آخرين باري که نوشتم بيش از يک سال و نيم است که مي گذرد 30 خرداد 1390</p> <p>روزي که از فردايش زندگي من بيسار تغيير کرد</p> <p>بگذريم</p> <p>امروز برگشتم تا باز بنويسم زيرا</p> <p>فکر مي کنم وبلاگنويسي چيزي مثل سينا و تئاتر است&nbsp;</p> <p>حس تئاتر چيز ديگريست&nbsp;</p> <p>به قول يکي از دوستان مي نويسم پس هستم( فکر نمي کنم فقط مي نويسم)</p>


ادامه اين مطلب : مي نويسم پس هستم...



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




--» !مي نويسم، پس هستم

مي نويسم، پس هستم - خط خطي هاي دل من - !مي نويسم، پس هستم.

آدرس : کليک کنيد
--» ?مي نويسم ، پس هستم | Facebook?

Create Page. Recent; 2014. ‎مي نويسم ، پس هستم ‎ is on Facebook. To connect with ‎مي نويسم ، پس هستم‎, sign up for Facebook today. Sign UpLog In.

آدرس : کليک کنيد
--» مي نويسم ، پس هستم !

7 ا کتبر 2013 ... گاهي انقدردلت مي گيردکه مي خواهي زار بزني، دلت خيلي مي گيرد انقدر که احساس مي کني از دلتنگي فشار قلب گرفته اي.... انقدر حرف براي گفتن ...

آدرس : کليک کنيد
--» مي نويسم پس هستم

اين که کاراي آدما رو زود فراموش مي کني و به دل نمي گيري يه طرف. اينکه از يه آدم به خصوص بدت بياد يه طرف. من کسي نيستم که از ادماي زيادي بدم بياد. ولي وقتي از ...

آدرس : کليک کنيد
--» از اين مي نويسم

9 دسامبر 2014 ... از اين مي نويسم - ... داد پس دست بشر سيگار را. مثل بهمن بر سرش آوار شد ... اي که ترم بهمني بهمن مکش .... سعيد طلايي هستم بيشتر چيزايي که مي ...

آدرس : کليک کنيد
--» مقالات آئتيست و خدا ناباوران فارسي زبان

مقالات آئتيست و خدا ناباوران فارسي زبان. Geen plasings nie. Geen plasings nie. Tuis. Teken in op: Plasings (Atom). Meer oor my. My foto. Max Viki. Bekyk my ...

آدرس : کليک کنيد
--» مي نويسم ، پس هستم - پايگاه علمي آموزشي تغذيه و سلامت

19 دسامبر 2014 ... ديروز فرصتي بود که من گزارشي از چگونگي اجراي برنامه اي که بين خودمان آن را به اسم يددارکردن نمک مي شناسيم بخوانم.سالها پيش که آقاي دکتر ...

آدرس : کليک کنيد
--» دست نوشته هاي يک دبير ادبيات

دست نوشته هاي يک دبير ادبيات - من مي نويسم پس هستم - دست نوشته هاي يک دبير ادبيات.

آدرس : کليک کنيد



مي نويسم پس هستم...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,696
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,696
  • بازدید ماه : 5,400
  • بازدید سال : 15,815
  • بازدید کلی : 918,188
  • کدهای اختصاصی