loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 24 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

سلام خوبی خانم دکتر
با اینکه ندیدمتون ولی واقعا از اینکه این وبلاگ را داری و وقت می ذاری به سوالات ما جواب می دی و راهنمایی لازم را می کنی از خدا بهترین ها را واست می خوام الان اکثر آدمها حتی پرستاری هم خوندن ژست دکتری می گیرین و جوابی به آدم نمی دن مرسی واقعا از از تون ممنونم ؛ من سهیلا هستم الان باردارم البته تازه هست توی هفته هفت هستم دیروز رفتم دکتر سونو کرد گفت قلب داره ؛ از راهنمایی هایت بی نهایت سپاسگزارم

سهیلا گفته : 

ضمنا می خواستم بپرسم شیاف پروژسترون را چه موقع باید مصرف کرد آیا من اگه الان مصرف کنم خوب نیست ! شنیدم جای جنین را سفت می کنه آیا درسته ؛

ماما گفته : 

سلام سهیلا جان
سوزش ادرار ممکنه به علت عفونت ادراری باشه که با دادن آزمایش ادرار نوع عفونت مشخص میشه و درمان شروع میشه.
ترشحات سفید هم ممکنه قارچی باشه که حتما معاینه لازمه و میدونی اینجوری نمیتونم درمان دارویی بدم.
موفق باشی عزیز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 13,146
  • بازدید کلی : 915,519
  • کدهای اختصاصی