loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 1962 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
 

پاسخ سؤالات متداول در مورد عابربانک و جاری طلایی
 
 
 کاربر محترم؛ 
 با تشکر از همکاری اداره کل تشکیلات و روشها بانک سپه در پاسخ به پرسشهای کاربران، متن کامل پاسخهای ارسالی در ذیل قابل دسترسی است:


 - چگونه می توان با امور مشتریان اداره بانکداری الکترونیک تماس گرفت؟
مشتریان گرامی می توانند با شماره تلفن های 35912373 و 35912444 - 021 مربوط به بخش امور مشتریان اداره بانکداری الکترونیک تماس حاصل فرمایند.
 
 - چگونه می‌توان بدون رفتن به بانک از موجودی حساب جاری طلایی با خبر شد؟
دارندگان حساب جاری طلایی می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و رمز اول خدمات غیرحضوری را اخذ نمایند. با استفاده از رمز اول یادشده مشتریان می توانند به هریک از سامانه های بانکداری اینترنتی (Internet Bank)، همراه بانک (Mobile Bank) و تلفنبانک سپه مراجعه نموده و از موجودی حساب جاری طلایی خود مطلع شوند.

 - درصورت داشتن حساب عابربانک برای دریافت رمز از شعبه (به منظور مشاهده صورتحساب از طریق اینترنت) آیا باید به شهری که در آن افتتاح حساب شده مراجعه کرد؟
مراجعه به شعبه افتتاح کننده لزومی ندارد. دارندگان حساب های عابربانک می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر در یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و رمز اول خدمات غیرحضوری خود را دریافت نمایند.

 - آیا می توان با استفاده از حساب عابربانک، وجه چک مربوط به شعب شهرستان را وصول کرد؟
دارندگان حساب‌های عابربانک می توانند به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و از طریق سامانه واریز و برداشت بهنگام (On line) چک های داخلی عهده شهرستان را وصول و به حساب عابربانک خود واریز نمایند.

 - تاریخ انقضای کارت عابر بانک اینجانب در روی کارت 1/86 قید شده آیا با انقضای کارت فقط می توان از طریق شعب، وجه دریافت نمود؟ آیا یک فرد می تواند دارای دو یا چند حساب عابر بانک باشد تا وجه را بین حساب‌ها منتقل کند ؟
بله؛ درصورت انقضای کارت، دارنده حساب می تواند از طریق یکی از شعب بانک به تعداد یک مرتبه در ماه وجه دریافت نموده و همان زمان نیز درخواست تمدید کارت جدید نماید. ضمن این که منعی برای داشتن دو یا چند حساب عابربانک وجود ندارد و فرد می تواند، انتقال وجه به سایر حساب های عابربانک خود داشته باشد.

 - چگونه می توانم عملیات انتقال وجه را از حساب جاری طلائی به حساب عابر بانک و بالعکس انجام دهم؟
در حال حاضر انتقال وجه از حساب جاری طلایی به حساب عابر بانک و بالعکس از طریق سامانه های بانکداری اینترنتی، همراه بانک و دستگاه‌های عابربانک سپه امکان پذیر می باشد.

 - آیا از طریق دستگاه عابر بانک سپه می توان قبض تلفن همراه را پرداخت کرد؟
بله؛ با مراجعه به دستگاه های عابربانک سپه می توان قبض تلفن همراه را پرداخت نمود.

 - آیا می توان از طریق تلفنبانک سپه در منزل، صورتحساب جاری طلایی و عابربانک را دریافت نمود؟
بله؛ در صورتی که شما دارای دستگاه نمابر (فاکس) بوده و رمز اول خدمات غیرحضوری مربوط به حساب خود را از شعبه دریافت کرده باشید می توانید از طریق تلفنبانک سپه به شماره تماس 64058- 021 صورتحساب خود را دریافت نمائید.

 - درصورتیکه مشتری یک سال از کارت عابربانک خود استفاده ننماید آیا این حساب هنوز فعال است؟
بله؛ حساب فعال می باشد و می توانید از خدمات مربوط به کارت‌های عابربانک سپه استفاده نمائید.

 - مشتریان چگونه می توانند از شاخص شعبه ای که در آن افتتاح حساب عابربانک نموده اند مطلع شوند؟
چهار رقم اول شماره حساب متصل به کارت عابربانک شما، شاخص شعبه ای است که در آن افتتاح حساب نموده اید . برای آگاهی از شماره حساب متصل به کارت عابربانک خود می توانید به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و از شماره مذکور مطلع شوید. همچنین می توانید با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی سپه به نشانی www.ebanksepah.ir از شماره یادشده آگاهی یابید.

 - چگونه می توان از موجودی حساب عابر بانک و جاری طلایی مطلع شد؟
دارندگان حساب های عابربانک و جاری طلایی علاوه بر مراجعه به دستگاه‌های عابربانک (ATM) و پایانه های فروش (POS) می‌توانند با مراجعه به سامانه های غیر حضوری زیر از موجودی حساب خود آگاه شوند: 
   1- از طریق سامانه بانکداری اینترنتی سپه: دارندگان حساب های عابر بانک و جاری طلایی برای مشاهده موجودی حساب خود از طریق اینترنت، بایستی با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و رمز اول خدمات غیرحضوری خود را دریافت نمایند و سپس با وارد شدن به سامانه بانکداری اینترنتی بانک سپه به نشانی www.ebanksepah.ir از موجودی و صورتحساب خود به صورت بر خط (Online) مطلع شوند.
   2- از طریق سامانه همراه بانک سپه: کلیه دارندگان حساب های عابربانک و جاری طلائی که دارای تلفن همراه هستند، می توانند با نصب نرم افزار مربوطه از سایت mobile.ebanksepah.ir و با استفاده از رمز اول خدمات غیر حضوری از خدمات همراه بانک سپه از جمله مشاهده موجودی حساب خود بهره مند شوند.
   3- از طریق سامانه تلفنبانک سپه: دارندگان حساب‌های عابربانک و جاری طلایی با استفاده از رمز اول خدمات غیرحضوری می توانند از طریق تلفنبانک سپه از موجودی حساب خود مطلع شوند. شماره تماس تلفنبانک سپه 64058 - 021 می باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 965
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 3,669
  • بازدید سال : 14,084
  • بازدید کلی : 916,457
  • کدهای اختصاصی