loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 93 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

سلام ایا طناب زدن باعث افتادگی رحم وبزرگ شدن سینه ها میشه؟ 21 سالمه ازتون خیلی ممنونم


پاسخ

سلام
خیر مشکلی ایجاد نمیکند. البته در زمان ورزش بهتر است خانمها از لباس زیر ورزشی استفاده کنند تا باعث افتادگی سینه ها نشود.

سلام ایا طناب زدن باعث افتادگی رحم وبزرگ شدن سینه ها میشه؟ 21 سالمه ازتون خیلی ممنونم


پاسخ

سلام
خیر مشکلی ایجاد نمیکند. البته در زمان ورزش بهتر است خانمها از لباس زیر ورزشی استفاده کنند تا باعث افتادگی سینه ها نشود.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام من نگینم گفتته بودم یکی از سینه هام کوچکتره شما گفتین شاید ژنتیکی باشه شایدم تومور اگر تومور باشه با چی درمان میشه آیا نیاز به عمل داره؟ در ضمن گهگاهی سینه کوچکترم درد میگیره و تیر میکشه. مرسی از راهنماییتون.وبلاگ خوبیه


پاسخ

سلام
اگر تومور باشد احتمالا سینه بزرگتر باید با کمی فشار درد بگیرد. اما تشخیص آن به این سادگی نیست و تنها توسط پزشک امکان پذیر است. اگر تومور باشد باید با جراحی درمان شود.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام
من 23 سالمه و یکی از سینه های من کوچکتر از ان یکی است و این به وضوح دیده می شود ایا بیماری خاصی است .تا به حال دکتر نرفتم چون می ترسم بگه یه بیماری خاص است.لطفا راهنماییم کنید ممنون


پاسخ

سلام
خیر لزوما به دلیل بیماری نیست. برخی از دختر خانمها در سن بلوغ دچار این مشکل میشوند که به مرور زمان بهبود پیدا میکند. شاید فکر کنید چرا تا این سن ادامه دارد اما باز هم با توجه به مسائل ژنتیکی این موضوع قابل توجیه است. البته این مسئله میتواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. مثلا وجود تومورهای خوش خیم یا بد خیم که اگر به موقع تشخیص داده شود جای نگرانی نیست. پس بهتر است هر چه سریعتر برای معاینه به پزشک مراجعه کنید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

salam
khaste nabashid
man vaghti be sinam das mizanam ehsas mikonam tu sine ye chapim ye chizi has,masalan vaghti be 2tash das mizanam sineye rastamo kamel mitunam fesharbedam vali chapi na,dard ham mikone vali na kh
mikhastam bebinam elatesh chi e
19 
salame


پاسخ

سلام
این مواردی که فرمودید میتواند نشانه های سرطان سینه باشد البته در سن شما کمی بعید است. احتمال وجود تومورهای خوش خیم نیز وجود دارد که به راحتی درمان یا جراحی میشوند. بهتر است برای معاینه به پزشک مراجعه کنید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام خیلی ممنونم هستم که جواب سوالمو دادین من همونیم که با بازی کردن سینه هام نفس تنگی میگیرم )
حالا میخوام بدونم که منظورتون از حساس بودن چیه ؟ و ایتنکه من از این کار که همسرم میکنه بدم نمی یاد خوشم میاد چون خیلی تحریک میشم فقط چون نفسم تنگ میشه دیگه این کارو نمیکنه


پاسخ

سلام
لزوما حساس شدن به دلیل این نیست که بدتون بیاد. بیشتر نوعی تلقین میتونه باشه. گاهی اوقات ممکن است فردی در ذهن خود برای یک کار خاص یک نتیجه ای را در نظر بگیرد که چون به آن اعتقاد پیدا میکند حتی با اینکه حقیقت ندارد اما با تلقین به آن نتیجه میرسد. مثلا شما, به هر دلیلی به خودتون تلقین میکنید این کار باعث تنگی نفستون میشه. با اینکه این چنین نیست اما به دلیل تلقین تنگی نفس میگیرید. در واقع این یک اصل روانشناسی است.
البته ناگفته نماند هیجان زیاد نیز میتواند مسبب این شود اما به نظر من مورد شما بیشتر به دلیل تلقین است تا چیز دیگری.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام من دختری 12 ساله هستم و میخواستم که بدونم زنان از کی سوتین استفاده میکنن من آلان سینه های داره بزرگ میشه و از سوتین استفاده نمی کنم رویم نیست که با مامانم صبحت کنم 
راهنمایی کنید


پاسخ

سلام
بستگی به سایز سینه ها دارد. هر وقت احساس کردید میتوانید استفاده کنید. از سوتین های مخصوص نوجوانان استفاده کنید.
نباید در این موارد خجالت کشید. زمانی که با مادرتون تنها هستید با وی راجع به این مسئله صحبت کنید. کافی است فقط بحث آن را شروع کنید مطمئنا مادرتون خودش متوجه میشود. گاهی اوقات حتی مادرها به دنبال زمانی مناسب هستند که راجع به این موضوع با فرزندانشان صحبت کنند و شاید آنها احساس راحتی نمیکنند که راجع به این مسئله گفتگو کنند پس بهتر است کار را برای هم خودتان و هم مادرتان راحت کنید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

با سلام محسن هستم
توی پستونام غده دارم می خاستم بدونم از چیه و ایا مشکلی دارند؟


پاسخ

سلام
در خانمها میتواند نشانه سرطان سینه باشد و در آقایان میتواند نشانه سرطان پوست و سرطان خونی و ... البته احتمال دارد تومورهای خوش خیم باشد که بسیار راحت درمان میشود.
بهتر است توسط جراح عمومی یکبار معاینه شوید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

ba salamo khaste nabashid.18 salame
mikham az keremhaye bozorg konandeye sine ke dar site tabligh shode estefade konam,ama mitarsam ke yek vaght avarezi barayam dashte bashad.momken ast baraye poostam ya baraye salamatiam khatary dashte bashad??


پاسخ

سلام
خیر خیالتان از این بابت راحت باشد. این کرم گیاهی است و عوارضی ندارد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام
من یه سوالی داشتم
تو خاندانه ما سرطان سینه یه چیزه معمولیه 
یعنی هممون بالاخره یه روزی میگیریم
من خیلی نگرانم.....
میشه بگین چه شکلی میشه پیشگیری کرد؟
یا من از کجا بفهمم که الان سرطان دارم یا ندارم؟!
ممنون


پاسخ

شما و هم خانواده شما هر چندوقت یه بار وقتی در حمام هستین و بدنتان خیس هست
از زیر سینه تا بالا دست بکشید و اگر چیزی جز غده شیری احساس کردین (که بعضی اوقات خود اون هم یاعث سرطان میشود)حتما به پزشک مراجعه کرده و از سلامتی خود مطلع شوید و در صورت علائم بیماری هر چه سریع تر آن را پیشگیری کنین..
و برای پیشگیری هیچوقت ورزش را ترک نکنین و حداقل30دقیقه در روز فعالیت بدنی داشته باشین.
وزن خود را در حد سلامت نگاه داريد.
انواع ميوه و سبزي مصرف كنيد: حداقل 5 وعده در روز ميوه و سبزي بخوريد.
براساس نتایج پژوهش‌ها تا به امروز، غذاهای حاوی سویا به‌عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم برای افرادی که سابقه سرطان‌های حساس به هورمون از جمله سرطان سینه دارند، بی‌خطر است.
از رژیم غذایی کم‌چرب پیروی کنیدو...

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام عیدتون مبارک
قرصهای گیاهی حجم دهنده ی سینه ضرری نداره من شنیدم که باعث کیست رحم میشه . نظر شما چیه؟؟؟؟؟ اگه عوارضی نداره 1نمونه تضمین شدشو معرفی کنید. ممنون.
تا الان 2بار سوال براتون فرستادم ولی شما جواب ندادین ممنون میشم این دفعه جواب بدین


پاسخ

سلام
عید شما هم مبارک دوست عزیز
اگر قرص گیاهی معتبری استفاده کنید مشکلی بوجود نخواهد امد اما متاسفانه برخی قرصها به اسم گیاهی به فروش میرسد اما کاملا گیاهی نیستند. متاسفانه بنده قرص معتبری نمیشناسم که به شما معرفی کنم اما همانطور که در نظر قبلیتون توضیح دادم توصیه میشود بجای مصرف قرص ازاسپری موضعی استفاده کنید. (یک نمونه در بالای وبلاگ قرار داده شده است)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام
من 24 سالمه تا 20سالگی سینه های خوش فرمی داشتم ولی الان حدود 4سالی هست که ساییزم خیلی کم شده به دکتر مراجعه کردم گفتن مشکل خاصی نیست ولی من نگرانم در ضمن پریودیهام نامنظم هستش بنظرتون مشکلم چیه؟ 
شنیدم قرصای گیاهی بزرگ کننده باعث کیست میشه این حرف درسته؟؟؟؟؟
راهی هست که به حالت قبل برگردم؟؟؟؟؟


پاسخ

سلام
توصیه میشود ابتدا از اسپری بزرگ کننده سینه استفاده کنید. اگر نتیجه مورد نظر را نگرفتید سپس از قرصهای گیاهی استفاده کنید. زیرا معمولا با اسپری این مشکل با هزینه و زمان کمتری حل میشود. اما قرصهای گیاهی نیز اگر 100% گیاهی باشند (قابل اطمینان باشد) مشکلی ایجاد نمیکند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام 
من 18 سالمه 
سینه هام خیلی کوچیکن.از سوتین استفاده نمیکنم.در قسمت زیر سینه ی سمت راستم گه گاهی پیش میاد که احساس درد میکنم یعنی در صورتی که دستم ناگهانی بخوره به اون قسمت.
میخواستم بدونم مشکل چیه؟


پاسخ

سلام
کمی درد مخصوصا در سن بلوغ کاملا نرمال است اما اگر احساس میکنید در سینه خود یک توده وجود دارد ( یک غده ) و آن و اطرافش درد میکند پس بهتر است به دکتر مراجعه کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

با سلام.من به علت نامنظمی پریود به دکتر مراجعه کردم.کیست داشتم.دکتر قرص مارولون رو تجویز کردند.مدت 3، 4 ماهه که این قرص رو مرتب مصرف میکنم.به طور اتفاقی در سکس با همسرم متوجه شدم که ترشحات سفید رنگ و غلیظی از سینه ام خارج شود.البته فقط از یک منفذ. این موضوع منو نگران میکنه. البته آن سینه ای که بیشتر درگیر سکس بود.تاحالا اینجوری نبودم.البته همسرم با فشار دادن پستان متوجه شد.من 23 سال دارم.درضمن میترسم مشکلی جدی باشد.راستی درد آنچنانی هم در سینه احساس نمیکنم.میخواستم بدونم میتونه چیز مهمی باشه؟یا عفونت باشه یا میتونه از عوارض قرص ضدبارداری مارولون باشه؟تاحالا اینجوری نبودم.راهنماییم کنید که چیکار کنم.با سپاس.


پاسخ

سلام در بعضی مواقع بعد از مصرف قرصهای مختلف بدن دچار اختلالات هورمونی میشه که این اختلالات خودشون رو به صورت های مختلف نشون میده.مشکل سینه شما بی شک میتونه از عوارض استفاده این قرص باشه ولی مشکل جدی نیست و نیاز به نگرانی نیست.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید 
من یه سوالی داشتم من 17 سالمه سایز سینه هام کوچیکه و نوک برامده ای دارند و بعضی وقتا هم درد دارند توی بعضی از مطالب خوندم که این علایم می تونه نشان بدی باشه ولی من سنم کمه ! مشکلم حاده؟؟


پاسخ

سلام کوچکی سینه و درد در قسمت سینه می تونه به دلیل سن کم شما باشه جون شما در سنی هستید که بدن هنوز در حال رشد هست و نیازی به نگرانی نیست.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام r>خوردن سينه هاي دوست دخترم عيبي داره؟


پاسخ

سلام در حال حاظر از لحاظ شرعی به دلیل محرم نبودن همدیگر حرام است.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سینه ی سمت چپم یه مقدار از سینه ی سمت راستم بزرگتره می خواستم بدونم آیا مشکلی وجود داره؟بیماری دارم یا نه؟با تشکر


پاسخ

سلام این مشکل نیست بلکه در تمام زنان این تفاوت وجود داره و ژنتیکی است.نگران نباشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما پسری ۱۸ ساله هستم که سینه من به صورت غیر طبیعی رشد کرده و ۲ سانت به جلو اومده و وقتی فشارش میدم درد میاد و به حالت طبیعی خودش برمیگرده _اندازه سمت راست بیشتره_پیش چه دکتری برم؟احتمال سرطان هست؟ در ضمن ریش هم ندارم!و صدای من هم بم و کلفت نیست! لطفا کمک کنید!


پاسخ

سلام 
دوست عزیز این می تونه نشانه بلوغ بوده باشه و این علایم نشانه سرطان یا چیز دیگری نیست.بلوغ هر شخصی با شخص دیگری متفاوت بوده و تا زمانی که کامل از بلوغ خارج نشده باشید این علایم ممکن است وجود داشته باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام من در مورد سینه هام با یه مشکل مواجه هستم و اون اینه که علی رغم تمایل خودم و همسرم نوک سینه هام برجسته نیست. همین مشکل باعث شد پس از زایمان هم با توجه به همه تغییرات ایجاد شده قادر به شیر دهی نباشم در حالیکه دیدم افرادی با سایز سینه بسیار کوچکتر دارای نوک سینه هستند. در حال حاضر و پس از زایمان هم دچار افتادگی شده. لطفا بر برطرف شدن هر دو مشکل من رو راهنمایی کنید.


پاسخ

سلام مشکل شما یک مشکل ژنتیکی است و نیم توان آن را به همین سادگی برطرف کرد.افرادی را که می گویید به دلایل ژنتیکی به این صورت بوده اند و شما نباید به خاطر این موضوع ناراحت باشید.در مورد افتادگی سینه بدانید که معمولا بعد از شیردهی و زایمان سینه مقداری افتادگی پیدا می کنه که باید به وسیله ورزش و استفاده از سوتین های استاندارکه با اندازه سینه هماهنگی داشته باشد از افتادگی بیش از حد آن جلوگیری کنید.من در آینده مقاله ای برای فرم دهی به سینه برای شما درون وبلاگ قرار می دم که می تونید مطالعه کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

سلام خسته نباشید..... دختری 22ساله هستم .سایز سینه هام خیلی کوچیکه میخوام داروهای هورمونی مصرف کنم .عوارضی که ندارن؟


پاسخ

در صورتی که قصد حامله شدن داری اینکار ونکن بله جهت شیر دادن ضرر دارد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر

با سلام میخواستم بدونم ایا استفاده از سوتینهای جادویی مجیک برا بر روی سینه های زنان تاثیری هم داره. با تشکر


پاسخ

من که تا حالا نشنیده ام شما با ورزش وانتخاب درست سوتین میتونید به فرم دهی مناسب برسید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 2,855
  • بازدید سال : 13,270
  • بازدید کلی : 915,643
  • کدهای اختصاصی