loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 35 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

جیمز به لوسی گفت: «گاهی سکث  را بدون مقدمات می‌خواهم. می‌دانم سکث  بدون پیش‌نوازش آنچه را که می‌خواهی به تو نمی‌دهد؛ولی برای من بسیار لذت‌بخش است.» 
از زن پرسیدم: «جیمز در مقابل سکث  سریع چه می‌تواند برایت انجام دهد؟»
لوسی گفت: «درست نمی‌دانم. در این باره، زیاد فکر کرده‌ام؛ نگرانم که با پذیرش سکسث سریع، همه‌ی تجاربمان به آن خلاصه شود.»

جیمز به لوسی گفت: «گاهی سکس را بدون مقدمات می‌خواهم. می‌دانم سکس بدون پیش‌نوازش آنچه را که می‌خواهی به تو نمی‌دهد؛ولی برای من بسیار لذت‌بخش است.»
از زن پرسیدم: «جیمز در مقابل سکس سریع چه می‌تواند برایت انجام دهد؟»
لوسی گفت: «درست نمی‌دانم. در این باره، زیاد فکر کرده‌ام؛ نگرانم که با پذیرش سکس سریع، همه‌ی تجاربمان به آن خلاصه شود.»

 

 

منجیمز به لوسی گفت: «گاهی سکس را بدون مقدمات می‌خواهم. می‌دانم سکس بدون پیش‌نوازش آنچه را که می‌خواهی به تو نمی‌دهد؛ولی برای من بسیار لذت‌بخش است.»
از زن پرسیدم: «جیمز در مقابل سکس سریع چه می‌تواند برایت انجام دهد؟»
لوسی گفت: «درست نمی‌دانم. در این باره، زیاد فکر کرده‌ام؛ نگرانم که با پذیرش سکس سریع، همه‌ی تجاربمان به آن خلاصه شود.»
جیمز با آرامش اظهار کرد: «این حرف منطقی است. بسیار خوب، اگر قول دهم تجارب بی‌شتابی درست مانند آنچه تاکنون داشته‌ایم، با هم داشته باشیم، چطور؟»
او پاسخ داد: «خوب است، اما در مورد این که سکس واقعاً‌ مخصوص نیز داشته باشیم یا حداقل ماهی یک بار شب را بیرون به سر بریم و سکس رمانتیک داشته باشیم چه می‌گویی؟»
لوسی می‌دانست در این لحظه حرف اول را می‌زند، اکنون ماه را به دست آورده بود و می‌خواست ستارگان را نیز داشته باشد. جیمز نیز خوشحال بود که او را همراهی می‌کند.
زن گفت: «اگر سکس سریع را مرتباً می‌خواهی، من هم در آغوش‌گیری و نوازش را می‌خواهم. دوست دارم میلت را برای در آغوش گرفتنم به مدت چند دقیقه احساس کنم، بدون آنکه لازم باشد همواره پس از آن سکس داشته باشیم.»
جیمز گفت:‌ «مسئله‌ای نیست. هرگاه که خواستی، به من بگو تا خود را بازدارم و با گرمی و محبت به آغوشت گیرم.» سپس کمی مکث کرد و گفت: «آیا چیز دیگری هم هست؟»
لوسی با شادمانی پاسخ داد: «نه، فکرمی‌کنم که همین کافی است.»

منبع:jen30irooni.blogdoon.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گیلاس در تاریخ 1394/01/19 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

آپممممممممم...منتظر عضو شدنت و فعالیتت هستم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 2,850
  • بازدید سال : 13,265
  • بازدید کلی : 915,638
  • کدهای اختصاصی