loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 18 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dariush Parastesh1 متن آهنگ جدید داریوش بنام پرستش

 

♪♪♪♪♪♪ تکست صدا ♪♪♪♪♪♪♪♪

به وسعتت جهانمو شکنجه زار میکنم
ببین من از هجوم تو کجا فرار میکنم
من از نگاه کردنت پرستشو شناختم
خدا رو سُجده میکنم از این بتی که ساختم
به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هر شب از خودم پناه میبرم به تو

به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هر شب از خودم پناه میبرم به تو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید داریوش بنام پرستش

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
چنان بریدم از خودم که از هوای تو پُرم
که با نفس کشیدنم از تو شکست میخورم
ثواب میکنم تویی گناه میکنم تویی
نگاه کن به هرکسی نگاه میکنم تویی
به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هرشب از خودم پناه میبرم به تو

به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هرشب از خودم پناه میبرم به تو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,599
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,599
  • بازدید ماه : 6,303
  • بازدید سال : 16,718
  • بازدید کلی : 919,091
  • کدهای اختصاصی