loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 14 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف خدا بوده است.


ادامه اين مطلب : تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم - Bartarinha.IR ...

فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم. سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف ...

آدرس : کليک کنيد
فرکي: فکر نمي‌کردم بازي تراکتورسازي و نفت مساوي شود، اين قهرماني ...

3 ساعت قبل ... خبرگزاري تسنيم: سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف خدا بوده است.

آدرس : کليک کنيد
اخبار زنده | Live News - نود

سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: با توجه به محقق شدن اهداف‌مان در فصلي که گذشت، مي‌توان گفت که فصل .... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم

آدرس : کليک کنيد
فوتبال ايران - روزنامه ورزشي 90 | عناوين کل اخبار

نشست خبري سرمربيان دو تيم تراکتورسازي و نفت تهران برگزار نشد. جمعه 25 ارديبهشت .... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم سرمربي تيم ...

آدرس : کليک کنيد
فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم - آخرين اخبار روز

فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم. ... ايران اعتماد نداريم/ايران مجبور است اعتماد ما را جلب کند · بازيکنان تيم نفت بدون مصاحبه کردن از ورزشگاه رفتند.

آدرس : کليک کنيد
ArtOnlines - تقدير از حاتمي‌کيا، درويش، سبزواري و فرشچيان

فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم. سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرمان.

آدرس : کليک کنيد
ArtOnlines - نمايشگاه نقاشي مهنوش نادري در گالري اعتماد

فرکي: تصور تساوي تراکتور و نفت را نمي‌کردم. سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرمان.

آدرس : کليک کنيد
فرکي: اين قهرماني لطف خدا بود | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف خدا بوده است.

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - جديدترين و آخرين اخبار ورزشي - صفحه 2 - شهرخبر

گردان: پس از آنکه تراکتورسازي 3 بر يک پيش افتاد نااميد شده بوديم ... فرکي: فکر نمي‌کردم بازي تراکتورسازي و نفت مساوي شود، اين قهرماني لطف خدا بود.

آدرس : کليک کنيد
خوشحالم جواز حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا را به دست آورديم

2 ساعت قبل ... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم گزارش کامل ... در بازي امشب بود تصميم بحث برانگيز فغاني در ديدار تراکتور و نفت تهران

آدرس : کليک کنيد
خبرخوان فارسي 724

سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف خدا بوده است. مشرق نيوز| 9 دقيقه پيش ـ| ? بازديد.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان - مهمترين اخبار ايران و جهان

... 23:39 -قنبرزاده: خبر اشتباه مساوي شدن سپاهان در نتيجه نفت و تراکتورسازي .... فرياد شادي تا سيلاب اشک/صحنه‌هايي عجيب از ورزشگاه يادگار+تصاوير / آفتاب نيوز .... 22:19 -فرکي: فکر نمي‌کردم بازي تراکتورسازي و نفت مساوي شود، اين قهرماني ...

آدرس : کليک کنيد
ترجيح مي‌دهم سال بعد در تيم پديده نمانم شب جمعه 25 ارديبهشت 94 | خبرچه

2 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: با توجه به محقق شدن اهداف‌مان در فصلي که گذشت، مي‌توان .... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز - ورزشي

رئيس سازمان ليگ گفت: کميته انضباطي حاشيه‌هاي آخر بازي را ديده و گزارش‌ خود را اعلام مي‌کند. ... ترکيب تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و نفت تهران براي ديدار آخر خود در ليگ ... پرتاپ نارنجک از سوي تماشاگران باعث فراري شدن مأموران شد. ... در ليگ چهاردهم به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نيمه اول با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

آدرس : کليک کنيد
همه لينکهاي تراکتور - تراختورلينک

درحال بروز رساني // تمامي حواشي جنجالي پس از پايان بازي تراکتورسازي و نفت, - 22:49, - آناج ... فرکي: فکر نمي‌کردم نتيجه تبريز به سود سپاهان شود, - 22:28, - فارس .... تصاوير جالب از جايگاه خبرنگاران، شوکه شدن خبرنگار خارجي از ازدحام هواداران, - 18:14, - تبريزمن ..... فينال ليگ برتر، دوئلي که نبايد مساوي شود, - 21:27, - تسنيم.

آدرس : کليک کنيد
خبرهاي خبرگزاري فارس | خبر فارسي

با سوت پايان بازي تراکتورسازي با نفت تهران که به تساوي سه بر سه منجر شد . ... فيزيکي بين سوشا مکاني و حنيف عمران زاده به وجود آمد که تصوير آن را در زير مي بينيد. .... فرکي: فکر نمي کردم نتيجه تبريز به سود سپاهان شود/ با همه وجودم لبريز از خوشحالي ام ... قنبرزاده: خبر اشتباه مساوي شدن سپاهان در نتيجه نفت و تراکتورسازي ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - جديدترين و آخرين اخبار ورزشي - صفحه 2 - شهرخبر

گردان: پس از آنکه تراکتورسازي 3 بر يک پيش افتاد نااميد شده بوديم ... فرکي: فکر نمي‌کردم بازي تراکتورسازي و نفت مساوي شود، اين قهرماني لطف خدا بود.

آدرس : کليک کنيد
خوشحالم جواز حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا را به دست آورديم

2 ساعت قبل ... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم گزارش کامل ... در بازي امشب بود تصميم بحث برانگيز فغاني در ديدار تراکتور و نفت تهران

آدرس : کليک کنيد
خبرخوان فارسي 724

سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد که تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کرده و قهرماني تيمش لطف خدا بوده است. مشرق نيوز| 9 دقيقه پيش ـ| ? بازديد.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان - مهمترين اخبار ايران و جهان

... 23:39 -قنبرزاده: خبر اشتباه مساوي شدن سپاهان در نتيجه نفت و تراکتورسازي .... فرياد شادي تا سيلاب اشک/صحنه‌هايي عجيب از ورزشگاه يادگار+تصاوير / آفتاب نيوز .... 22:19 -فرکي: فکر نمي‌کردم بازي تراکتورسازي و نفت مساوي شود، اين قهرماني ...

آدرس : کليک کنيد
ترجيح مي‌دهم سال بعد در تيم پديده نمانم شب جمعه 25 ارديبهشت 94 | خبرچه

2 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: با توجه به محقق شدن اهداف‌مان در فصلي که گذشت، مي‌توان .... تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز - ورزشي

رئيس سازمان ليگ گفت: کميته انضباطي حاشيه‌هاي آخر بازي را ديده و گزارش‌ خود را اعلام مي‌کند. ... ترکيب تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و نفت تهران براي ديدار آخر خود در ليگ ... پرتاپ نارنجک از سوي تماشاگران باعث فراري شدن مأموران شد. ... در ليگ چهاردهم به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نيمه اول با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

آدرس : کليک کنيد
همه لينکهاي تراکتور - تراختورلينک

درحال بروز رساني // تمامي حواشي جنجالي پس از پايان بازي تراکتورسازي و نفت, - 22:49, - آناج ... فرکي: فکر نمي‌کردم نتيجه تبريز به سود سپاهان شود, - 22:28, - فارس .... تصاوير جالب از جايگاه خبرنگاران، شوکه شدن خبرنگار خارجي از ازدحام هواداران, - 18:14, - تبريزمن ..... فينال ليگ برتر، دوئلي که نبايد مساوي شود, - 21:27, - تسنيم.

آدرس : کليک کنيد
خبرهاي خبرگزاري فارس | خبر فارسي

با سوت پايان بازي تراکتورسازي با نفت تهران که به تساوي سه بر سه منجر شد . ... فيزيکي بين سوشا مکاني و حنيف عمران زاده به وجود آمد که تصوير آن را در زير مي بينيد. .... فرکي: فکر نمي کردم نتيجه تبريز به سود سپاهان شود/ با همه وجودم لبريز از خوشحالي ام ... قنبرزاده: خبر اشتباه مساوي شدن سپاهان در نتيجه نفت و تراکتورسازي ...

آدرس : کليک کنيد



تصور مساوي شدن بازي تراکتورسازي و نفت را نمي‌کردم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,520
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,520
  • بازدید ماه : 5,224
  • بازدید سال : 15,639
  • بازدید کلی : 918,012
  • کدهای اختصاصی