loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 10 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند

خلاصه اي از مطلب :

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من يا اعضاي هيأت مديره باشگاه نيست.


ادامه اين مطلب : هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. منبع: خبرگزاري فارس تاريخ: خرداد ??, ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست - پارسيک

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. زمان دريافت خبر : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 15:18. مديرعامل ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... استقلال بعد از ظهر جمعه پانزدهم خرداد ماه 1394 خبر هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري ... مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي ...

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. خلاصه خبر. بهرام افشارزاده در گفت وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني ناصر حجازي هواداران استقلال

جباري :هنوز سرمربي انتخاب نشده/من هم در همان کميته اي حضور دارم که ... هست اين مسئله را تکذيب مي کند و مي گويد هيچ چيز در اين باره مشخص نيست. ... افشارزاده: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده گزينه‌هاي سرمربيگري استقلال را به سجادي مي‌دهد - خبريست

3 ساعت قبل ... مديرعامل استقلال فردا گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم براي فصل آينده را در اختيار معاون ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ...

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست - دولت بهار

4 ساعت قبل ... افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست. دولت بهار: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من يا اعضاي هيأت ... روي افراد نداريم تا سجادي وضعيت هيأت مديره باشگاه استقلال را مشخص کند. ... باشگاه استقلال توسط سجادي مشخص خواهد شد، افزود: در يک روز که تکليف همه چيز ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال تهران، فوتبال ايران و جهان: سايت هواداران فوتبال

افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. 2417 کليک توسط khodaya ...

آدرس : کليک کنيد
جام حذفي فوتبال ايران

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند - 44 دقيقه پيش » رحماني: هواداران نگران فولاد .... آرمان فلاحي ( خونه به خونه) • مهدي سيدصالحي (سايپا) • کرار جاسم (استقلال), 3گل. • حسن بيت سعيد ...

آدرس : کليک کنيد
آشنايي با سي‌موندي گزينه سرمربيگري استقلال-تسنيم|خبرپو

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند · اظهارات شمس لنگرودي درباره حواشي يک ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
Iran Breaking News, Latest Top Iran News

پورعلي گنجي: دوباره هافبک دفاعي شدم · آمادگي شهر برلين براي ميزباني فينال ( ويديو) · يوونتوسي ها عازم ... تصوير چک جديد بانک مرکزي · هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده گزينه‌هاي سرمربيگري استقلال را به سجادي مي‌دهد - خبريست

3 ساعت قبل ... مديرعامل استقلال فردا گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم براي فصل آينده را در اختيار معاون ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ...

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست - دولت بهار

4 ساعت قبل ... افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست. دولت بهار: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من يا اعضاي هيأت ... روي افراد نداريم تا سجادي وضعيت هيأت مديره باشگاه استقلال را مشخص کند. ... باشگاه استقلال توسط سجادي مشخص خواهد شد، افزود: در يک روز که تکليف همه چيز ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال تهران، فوتبال ايران و جهان: سايت هواداران فوتبال

افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. 2417 کليک توسط khodaya ...

آدرس : کليک کنيد
جام حذفي فوتبال ايران

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند - 44 دقيقه پيش » رحماني: هواداران نگران فولاد .... آرمان فلاحي ( خونه به خونه) • مهدي سيدصالحي (سايپا) • کرار جاسم (استقلال), 3گل. • حسن بيت سعيد ...

آدرس : کليک کنيد
آشنايي با سي‌موندي گزينه سرمربيگري استقلال-تسنيم|خبرپو

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند · اظهارات شمس لنگرودي درباره حواشي يک ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
Iran Breaking News, Latest Top Iran News

پورعلي گنجي: دوباره هافبک دفاعي شدم · آمادگي شهر برلين براي ميزباني فينال ( ويديو) · يوونتوسي ها عازم ... تصوير چک جديد بانک مرکزي · هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده گزينه‌هاي سرمربيگري استقلال را به سجادي مي‌دهد - خبريست

3 ساعت قبل ... مديرعامل استقلال فردا گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم براي فصل آينده را در اختيار معاون ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ...

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست - دولت بهار

4 ساعت قبل ... افشارزاده: هيچ گزينه‌اي مورد تائيد من نيست. دولت بهار: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من يا اعضاي هيأت ... روي افراد نداريم تا سجادي وضعيت هيأت مديره باشگاه استقلال را مشخص کند. ... باشگاه استقلال توسط سجادي مشخص خواهد شد، افزود: در يک روز که تکليف همه چيز ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال تهران، فوتبال ايران و جهان: سايت هواداران فوتبال

افشارزاده در گفت‌وگو با فارس: هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. 2417 کليک توسط khodaya ...

آدرس : کليک کنيد
جام حذفي فوتبال ايران

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند - 44 دقيقه پيش » رحماني: هواداران نگران فولاد .... آرمان فلاحي ( خونه به خونه) • مهدي سيدصالحي (سايپا) • کرار جاسم (استقلال), 3گل. • حسن بيت سعيد ...

آدرس : کليک کنيد
آشنايي با سي‌موندي گزينه سرمربيگري استقلال-تسنيم|خبرپو

4 ساعت قبل ... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند · اظهارات شمس لنگرودي درباره حواشي يک ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency

هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيچ گزينه‌اي براي ...

آدرس : کليک کنيد
Iran Breaking News, Latest Top Iran News

پورعلي گنجي: دوباره هافبک دفاعي شدم · آمادگي شهر برلين براي ميزباني فينال ( ويديو) · يوونتوسي ها عازم ... تصوير چک جديد بانک مرکزي · هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند ...

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: روشن از طرف خودش اسم سي‌موندي را مطرح کرده/ ما هنوز هيچ ...

4 ساعت قبل ... مديرعامل باشگاه استقلال گفت که سي موندي را نمي‌شناسد. ... ورزشي هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف ... استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. ورزشي.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
ديپاي: منچستر يونايتد از من مي خواست که بازي نکنم | طرفداري

2 روز پيش ... من واقعاً مي خواستم بازي کنم، و براي مربي ما [فيليپ کوکو] مسئله بزرگي نبود. ... يا ديپاي واوتامندي اشنيدرلين و گايتان فنخال بايد يه جام حداقال بياره برامون:| ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: روشن از طرف خودش اسم سي‌موندي را مطرح کرده/ ما هنوز هيچ ...

4 ساعت قبل ... مديرعامل باشگاه استقلال گفت که سي موندي را نمي‌شناسد. ... ورزشي هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف ... استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. ورزشي.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
ديپاي: منچستر يونايتد از من مي خواست که بازي نکنم | طرفداري

2 روز پيش ... من واقعاً مي خواستم بازي کنم، و براي مربي ما [فيليپ کوکو] مسئله بزرگي نبود. ... يا ديپاي واوتامندي اشنيدرلين و گايتان فنخال بايد يه جام حداقال بياره برامون:| ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
خبر 247 - khabar247.ir

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجازه در هيچ توافقي به بيگانگان داده ... جک وارنر عضو جنجالي فيفا و سردسته بازداشت شدگان در کنگره فيفا مي گويد اسنادي در دست دارد که افشاي شان فوتبال دنيا را زير و رو مي کند. ..... هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند.

آدرس : کليک کنيد
افشارزاده: روشن از طرف خودش اسم سي‌موندي را مطرح کرده/ ما هنوز هيچ ...

4 ساعت قبل ... مديرعامل باشگاه استقلال گفت که سي موندي را نمي‌شناسد. ... ورزشي هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف ... استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلال را مشخص کند. ورزشي.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آمادگي فتح‌الله‌زاده براي اجاره استقلال: سرمربي و ليست ...

6 روز پيش ... استقلال و پرسپوليس به بيت‌المال سود هم رسانده‌اند ولي بازهم مورد حمله قرار مي‌گيرند. مشخص است که دل‌شان نمي‌خواهد که اين دو باشگاه واگذار شوند. ... با من براي مديرعاملي استقلال صحبت نشده است و هنوز هم کسي تکليف تيم را نمي‌داند. ... براي وزارت اقتصاد و دارايي هستند و آنها بايد هيئت مديره باشگاه را انتخاب کنند.

آدرس : کليک کنيد
عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان | طرفداري

1 روز پيش ... عکس روز؛ کواچ و معروف در کنار سرمربي و کاپيتان لهستان ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد و .... صحبت کردن در مورد استرلينگ وظيفه من نيستچرا ونگر بايد تيم خود را حول اوزيل بنا كند؟ ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد
ديپاي: منچستر يونايتد از من مي خواست که بازي نکنم | طرفداري

2 روز پيش ... من واقعاً مي خواستم بازي کنم، و براي مربي ما [فيليپ کوکو] مسئله بزرگي نبود. ... يا ديپاي واوتامندي اشنيدرلين و گايتان فنخال بايد يه جام حداقال بياره برامون:| ... براي ارسال ديدگاه بدون نياز به تاييد، ابتدا وارد شويد يا ثبت نام کنيد ..... محتواي طرفداري بدون ذکر منبع و مالکيت آن حق نشر در هيچ رسانه ديگري را ندارد.

آدرس : کليک کنيد



هيچ گزينه‌اي براي سرمربيگري استقلال مورد تائيد من نيست/ سجادي بايد تکليف استقلا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,211
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,211
  • بازدید ماه : 5,915
  • بازدید سال : 16,330
  • بازدید کلی : 918,703
  • کدهای اختصاصی