loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 9 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)
سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم

خلاصه اي از مطلب :

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: همواره همراه دولت بوده‌ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم.


ادامه اين مطلب : سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - فارس

5 ساعت قبل ... عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: همواره همراه دولت بوده‌ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

4 ساعت قبل ... سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم. خلاصه خبر. به گزارش حوزه احزاب خبرگزاري فارس ، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخيص ...

آدرس : کليک کنيد
عارف: در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد ...

... در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل عقل ...

آدرس : کليک کنيد
سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - اخبار ...

سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم

سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم. ... سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
عارف: سال 92 به دنبال تغيير بودم - تي نيوز

4 ساعت قبل ... صراط: عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: همواره همراه دولت بوده‌ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم. محمدرضا عارف عضو ...

آدرس : کليک کنيد
عارف: جريان اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

5 ساعت قبل ... ... چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات رياست جمهوري سال 92 به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
شروع - تدبير - سياست

فراز و فرود تدبير دولت مردان و اميد مردمان/ مردم هنوز به کليد تدبير روحاني اميد دارند ... جمهوري سال 92 به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
عارف جريان اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارددر ...

5 ساعت قبل ... ... ندارددر انتخابات رياست جمهوري سال 92 به دنبال تغيير بوديم مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم-روز نو|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

9 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ گرچه .... جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم.

آدرس : کليک کنيد
در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم - تابناک يزد

5 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ ...

آدرس : کليک کنيد
عارف: مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - News - Shafaqna

8 ساعت قبل ... عارف در پايان با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد،خاطرنشان کرد: براي ... نونهال البرزي سريع‌ترين ورزشکار زورخانه‌اي سال شد ... محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم ...

آدرس : کليک کنيد
«خانه» - پايگاه رسمي اطلاع‌رساني حجت الاسلام والمسلمين زادسرجيرفتي

دست‌نوشته‌ي امام خامنه‌اي خطاب به زادسرجيرفتي ... هزار هکتار اراضي تصرف شده به بيت‌المال بازگردانده شد; سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار سايت هاي خبري صفحه 2 | خبرچه

6 دقيقه پيش فيلم هاليوودي داعش از يک سال جنايت در موصل .... عارف: مدافع عملکرد دولت روحاني هستم5 ساعت پيش; سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد ... انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم6 ساعت پيش ...

آدرس : کليک کنيد
عصر ما | اخبار ايران و جهان

... 92 تغيير بود و ساير اهداف و نيز انتخاب شخص و فرد خاص، هدف ثانويه بود که به آن ... نماينده ولي‌فقيه در سپاه : روحانيت بايد به جايگاه خود توجه داشته باشند .... آزمون سراسري سال 95-94 عصر امروز (جمعه) با رقابت داوطلبان زبان هاي خارجي و ... دکتر عارف: در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم / مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

آدرس : کليک کنيد
نداي ايرانيان

«بررسي عملکرد دو ساله دولت يازدهم» در گفت و گوي امير محبيان با نداي ايرانيان: دولت يازدهم مشکلات ..... سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
عارف جريان اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارددر ...

5 ساعت قبل ... ... ندارددر انتخابات رياست جمهوري سال 92 به دنبال تغيير بوديم مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم-روز نو|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

9 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ گرچه .... جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم.

آدرس : کليک کنيد
در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم - تابناک يزد

5 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ ...

آدرس : کليک کنيد
عارف: مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - News - Shafaqna

8 ساعت قبل ... عارف در پايان با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد،خاطرنشان کرد: براي ... نونهال البرزي سريع‌ترين ورزشکار زورخانه‌اي سال شد ... محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم ...

آدرس : کليک کنيد
«خانه» - پايگاه رسمي اطلاع‌رساني حجت الاسلام والمسلمين زادسرجيرفتي

دست‌نوشته‌ي امام خامنه‌اي خطاب به زادسرجيرفتي ... هزار هکتار اراضي تصرف شده به بيت‌المال بازگردانده شد; سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار سايت هاي خبري صفحه 2 | خبرچه

6 دقيقه پيش فيلم هاليوودي داعش از يک سال جنايت در موصل .... عارف: مدافع عملکرد دولت روحاني هستم5 ساعت پيش; سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد ... انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم6 ساعت پيش ...

آدرس : کليک کنيد
عصر ما | اخبار ايران و جهان

... 92 تغيير بود و ساير اهداف و نيز انتخاب شخص و فرد خاص، هدف ثانويه بود که به آن ... نماينده ولي‌فقيه در سپاه : روحانيت بايد به جايگاه خود توجه داشته باشند .... آزمون سراسري سال 95-94 عصر امروز (جمعه) با رقابت داوطلبان زبان هاي خارجي و ... دکتر عارف: در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم / مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

آدرس : کليک کنيد
نداي ايرانيان

«بررسي عملکرد دو ساله دولت يازدهم» در گفت و گوي امير محبيان با نداي ايرانيان: دولت يازدهم مشکلات ..... سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
عارف جريان اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارددر ...

5 ساعت قبل ... ... ندارددر انتخابات رياست جمهوري سال 92 به دنبال تغيير بوديم مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم-روز نو|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

9 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ گرچه .... جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم.

آدرس : کليک کنيد
در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم - تابناک يزد

5 ساعت قبل ... وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92، نتيجه آن انتخابات را حاصل ... همراه دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت روحاني هستم؛ ...

آدرس : کليک کنيد
عارف: مدافع عملکرد دولت روحاني هستم - News - Shafaqna

8 ساعت قبل ... عارف در پايان با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد،خاطرنشان کرد: براي ... نونهال البرزي سريع‌ترين ورزشکار زورخانه‌اي سال شد ... محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم ...

آدرس : کليک کنيد
«خانه» - پايگاه رسمي اطلاع‌رساني حجت الاسلام والمسلمين زادسرجيرفتي

دست‌نوشته‌ي امام خامنه‌اي خطاب به زادسرجيرفتي ... هزار هکتار اراضي تصرف شده به بيت‌المال بازگردانده شد; سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار سايت هاي خبري صفحه 2 | خبرچه

1 دقيقه پيش اعتراض طراح کاريکاتور مهدي هاشمي به مهرداد بذرپاش ... خوراکچي: خوشحالم پس از سه سال برنامه دادن سرمربي‌ گيتي‌پسند شدم/ خسوس دو سال طلايي .... در انتخابات رياست جمهوري به دنبال تغيير بوديم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم3 ساعت ...

آدرس : کليک کنيد
عصر ما | اخبار ايران و جهان

يمني ها ?? فروند موشک اسکاد به سمت به پايگاه هاي مرزي عربستان شليک کردند .... آزمون سراسري سال 95-94 عصر امروز (جمعه) با رقابت داوطلبان زبان هاي خارجي و حضور ... اساسي و در آستانه 24 خرداد سالگرد حماسه بزرگ ملت ايران در انتخاب دولت تدبير . ... وجود دارد / دکتر روحاني کشور را در شرايط سخت نجات داد ، من به شدت طرفدارش هستم.

آدرس : کليک کنيد
نداي ايرانيان

«بررسي عملکرد دو ساله دولت يازدهم» در گفت و گوي امير محبيان با نداي ايرانيان: دولت يازدهم مشکلات ..... سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم.

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

8 ساعت قبل ... ... پيروزي در انتخابات مجلس ندارد در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم ... عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92 نتيجه آن انتخابات را حاصل ... عارف با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد،خاطرنشان کرد: براي ... به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم گرچه ضعف ها ...

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ... - فيدوس

... گويد راهبرد اصلي اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغيير بود، و ساير اهداف و نيز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانويه جريان اصلاحات بود که به اين هدف هم دست پيدا کرديم. ... اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد در انتخابات به دنبال تغيير بوديم آغاز طرح ... دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم گرچه ...

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد/در ...

8 ساعت قبل ... ... پيروزي در انتخابات مجلس ندارد در انتخابات 92 به دنبال تغيير بوديم ... عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال 92 نتيجه آن انتخابات را حاصل ... عارف با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد،خاطرنشان کرد: براي ... به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم گرچه ضعف ها ...

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا عارف:اصلاحات چاره اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ... - فيدوس

... گويد راهبرد اصلي اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغيير بود، و ساير اهداف و نيز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانويه جريان اصلاحات بود که به اين هدف هم دست پيدا کرديم. ... اي جزء پيروزي در انتخابات مجلس ندارد در انتخابات به دنبال تغيير بوديم آغاز طرح ... دولت بوده ايم و به شخصه در هر جايي مدافع عملکرد دولت دکتر روحاني هستم گرچه ...

آدرس : کليک کنيد



سال 92 به دنبال تغيير بودم/ مدافع عملکرد دولت روحاني هستم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,704
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,704
  • بازدید ماه : 4,408
  • بازدید سال : 14,823
  • بازدید کلی : 917,196
  • کدهای اختصاصی