loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 30 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)
  • ازدواج علیرضا حقیقی و آرزوهای پدرش + تصاویر

     

    علیرضا حقیقی

    علیرضا حقیقی دروازبانی که بازی زیبای او در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل یکی از به یادماندنی ترین های فوتبال ایران را ساخت پدرش را اولین مربی خود می داند و.. .

    بازدید : 43009 نفر

     

    علیرضا حقیقی دروازبانی که بازی زیبای او در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل یکی از به یادماندنی ترین های فوتبال ایران را ساخت پدرش را اولین مربی خود می داند و معتقد است تمریناتی که او در دوران کودکی باپدرش داشته سرعت پیشرفت او را بیشتر کرده است.

    علیرضا حقیقی را می توان جوان ترین دروازه بان دهه هشتاد پرسپولیس دانست. علیرضا 11 ساله بود که فوتبال را از نونهالان پرسپولیس آغاز کرد،  بعد از نونهالان به نوجوانان رفت و بعد هم مستقیما راهی تیم بزرگسالان پرسپولیس شد.

    او اولین دروازه بان پرسپولیس بود که به اروپا ترانسفر شد و بعد هم در حالی که کمتر کسی فکرش را می کرد، به عنوان دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل بازی کرد. حقیقی با ارائه بازی های خوب و قابل قبول توانست نمره قبولی بگیرد، هر چند در دیدار با بوسنی سه گل دریافت کرد اما روی هیچ کدام از آنها مقصر نبود.

     فرصتی کوتاه دست داد تا با علیرضا و پدرش به گفتگو بنشینیم.

    حقیقی و عشق گلری

    علیرضا حقیقی خود را اینطور معرفی می کند : متولد 12 اردیبهشت ماه 1367 در تهران هستم. یک خواهر بزرگتر از خود دارم. پدرم شغل آزاد دارد و مادرم نیز خانه دار، پدرم هم متولد تهران هستند ولی اصلیت ما به ترک های زنجان برمی گردد. از کودکی عشق فوتبال و دروازه بانی داشتم برای همین بیشتر اوقاتم به فوتبال می گذشت تا اینکه تصمیم گرفتم به طور رسمی و حرفه ای وارد دنیای فوتبال شوم. برای همین کارم را از تیم های پایه شروع کردم.

     علیرضا حقیقی

    ملی پوش شدن آرزوی همه فوتبالی ها

    فکر می کنم هر فوتبالیستی که حتی در کوچه بازی می کند، آرزو دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. من هم یکی از اهداف بزرگم، رسیدن به تیم ملی بود. خدا را شکر به دور از حاشیه و به دور از هر سر و صدایی تمریناتم را ادامه دادم و در حالی که همه مرا فراموش کرده بودند، با کمک خدا توانستم در هر سه بازی تیم ملی در جام جهانی سنگربان تیم ملی باشم.

    به استقلال نمی روم

    حقیقی می گوید: «من پرورش یافته باشگاه پرسپولیس هستم و در هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نکردم. تمام رده های سنی را در این باشگاه گذراندم تا به تیم بزرگسالان رسیدم. کارم را از نونهالان پرسپولیس شروع کردم تا به نوجوانان پرسپولیس رسیدم. من برای پرسپولیس خیلی صبر کردم. آن زمان که من به پرسپولیس پیوستم دروازه بان های بزرگی در این تیم بودند. 

    داود فنایی، مهدی واعظی ،فرشید کریمی، حسن رودباریان و ... که همگی سابقه دروازه بانی تیم ملی را داشتند با وجود چنین دروازه بان های بزرگی من هیچ وقت ناامید نشدم و برای رسیدن به هدفم تلاش کردم. نیمکت نشین بودم ولی اینقدر تلاش کردم تا بتوانم اعتماد مربیانم را جلب کنم. حالا هم بعد از جام جهانی حرف از رفتن من به استقلال مطرح شده که ضمن احترام به همه هواداران استقلال و آقای قلعه نویی باید بگویم که من فرزند پرسپولیس هستم و در ایران به جز این تیم برای تیم دیگری بازی نخواهم کرد.»

    به گفته ی پدرش علیرضا نان قلبش را می خورد

    آقای مسعود پدر علیرضا حقیقی می گوید: «علیرضا متعلق به باشگاه پرسپولیس است و همیشه خودش را مدیون این تیم می داند. وقتی پسرم به روبین کازان رفت، آقای دایی و رویانیان به او اعلام نیاز کردند و قرار شد علیرضا برای کمک به پرسپولیس به ایران بازگردد. علیرضا به ایران آمد ولی فرصتی برای بازی پیدا نکرد و برای همین به لیگ پرتغال رفت. در آنجا کارش را بی سر و صدا انجام داد و توانست نظر مساعد کی روش را جلب کند و خدا را شکر به عنوان دروازه بان اول ایران در جام جهانی بازی کرد. البته من مطمئن بودم که پسرم گلر اول تیم ملی خواهد بود و به توانایی هایش اعتقاد داشتم.»

    حتما باید آرزوهای بزرگ داشت

    اگر هدفم رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا نبود، اینقدر زود فوتبال را شروع نمی کردم. به نظر من غیرممکن وجود ندارد. آدم باید همیشه فکر بزرگ و آرزوی بزرگ داشته باشد. به فوتبال انگلیس، ایتالیا و اسپانیا و در کل کشورهای صاحب سبک در فوتبال که لیگ های خوبی دارند علاقمندم و دوست دارم اگر فرصت شد، بتوانم در یکی از این لیگ ها به فوتبالم ادامه بدهم.

    رابطه ی علیرضا و خانواده

     پدر می گوید: «باور کنید قبل از هر بازی من و مادرش پای تلویزیون می نشستیم و برای علیرضا و همه بازیکنان دعا می کردیم. مادرش که استرس زیادی داشت و هنگام بازی ها فقط ذکر می گفت. خود علیرضا هم ارتباط  عاطفی خاصی با خانواده اش دارد. او قبل از هر بازی زنگ می زد و با من و مادرش صحبت می کرد تا انرژی بگیرد.

    من از موفقیت علیرضا در جام جهانی خیلی خوشحالم. او پرچم همه جوانان ایرانی را بالا برد و نشان داد جوان ایرانی شایسته بهترین هاست. همه دیدید پس از بازی با نیجریه، پیراهن او را به موزه فیفا بردند و پسرم چقدر مورد توجه اذهان عمومی قرار گرفت. علیرضا نمونه بارز یک جوان شایسته ایرانی است؛ جوانی مومن و خانواده دوست که همیشه به او یاد داده ام پایبند ارزش ها باشد.

     علیرضا حقیقی

    دامادی علیرضا آرزوی من!

    بعد از بازی های تیم ملی پیشنهادات زیادی برای علیرضا آمد از جمله بازی در هالیوود و حضور در تیزرهای تبلیغاتی، ولی پسرم می خواهد تمرکزش فقط روی فوتبالش باشد. همین حالا هم از لیگ های معتبر اروپایی پیشنهادات چشمگیر دارد و ان شاءالله در فرصتی مناسب بهترین تصمیم را برای آینده اش خواهد گرفت.

    من و مادرش برای علیرضا آرزوهای زیادی داریم و دل مان می خواهد هر چه زودتر او را در لیگ های معتبر اروپایی ببینیم و شاهد موفقیت هایش باشیم. راستش را بخواهید دوست داریم هر چه زودتر پسرمان را داماد کنیم و نوه مان را در آغوش بگیریم. البته همه چیز به خود علیرضا بستگی دارد و ما هم مثل همیشه حمایتش می کنیم.

    پدرش از او راضی است 

    من همیشه از علیرضا راضی بوده و هستم. او پسر مومن و خانواده دوستی است که همیشه نظم و انضباط در کارهاش حرف اول و آخر را می زند. پسرم هم در زمینه ورزش و هم تحصیل موفق بوده و خدا را شکر خانواده اش را سربلند کرده است.

    با هم رفیقیم

     از کودکی علیرضا همین را به شما بگویم که روزی نبود ما با هم فوتبال بازی نکنیم. هر روز یقه مرا می گرفت و می گفت باید به من شوت بزنی و شیرجه بروم. از دست من و علیرضا یک شیشه یا لوستر سالم در خانه نمانده بود. هنوز هم که هنوز است من و علیرضا با هم رفیق هستیم و محرم اسرار یکدیگریم.

     تشکر از مربیان

     علیرضا مربیان زیادی داشته که همه آنها به گردنش حق دارند. وحید قلیچ، بهروز سلطانی، سعید عزیزیان، احمدرضا عابدزاده و محمدعلی یحیوی که همگی برای پسرم زحمات زیادی کشیدند. جا دارد از مرحوم مجید سبزی هم یادی کنم که در تیم های پایه پرسپولیس زحمت زیادی برای پسرم کشید؛ خداوند روحش را شاد کند.

    گل آرژانتین یعنی همان گل لعنتی!

     علیرضا توانست اولین دروازه بان ایران باشد که یک بازی بدون گل خورده را در جام جهانی تجربه کند. او در بازی با نیجریه فوق العاده بود و مقابل آرژانتین هم توپ های بازیکنان بزرگ جهان را دفع می کرد. آن بازی تنها چند دقیقه کم آوردیم و همه دیدید که روی گل مسی، علیرضا خیلی تلاش کرد ولی مسی روی نبوغش توانست به ایران گل بزند.

    به بچه ها محبت می کند

    این را هیچ وقت جایی نگفته بودم. پسرم دل بزرگی دارد و همیشه در زندگی اش به اخلاق هم پایبند است. او همیشه دستگیر خانواده های بی بضاعت می شود و برای کودکان سرطانی وقت می گذارد و به بچه ها محبت می کند. علیرضان نان دلش را می خورد و هیچ وقت خودش را از مردم جدا نمی داند.

  •  

  • دروازبان تیم ملی علیرضا حقیقی | فیس‌بوک

    https://fa-ir.facebook.com/aliREZAhaghighiii
    Translate this page
     
    دروازبان تیم ملی علیرضا حقیقی ‏ در فیس‌بوک است. برای ارتباط با ‏دروازبان تیم ملی علیرضا حقیقی‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. نام‌‌نویسیورود.
  • غش و ضعف رفتن دختران خارجی برای دروازبان ایران / حقیقی

    20ist.com/archives/37707
    Translate this page
     
    غش و ضعف رفتن دختران خارجی برای دروازبان ایران / حقیقی، رونالدو را به حاشیه برد. ... جذابیت علیرضا حقیقیکشف دختران غیرایرانی مدل مو و ظاهر جذاب علیرضا ..... کاش بجای اینکه عاشق موها و قیافه خوشکلش شده بودن،عاشق مرام و غیرت و اخلاقش میشدن
  • دختران عاشق دروازبان ایران - بمب خنده - Blogfa

    kzz.blogfa.com/tag/دختران-عاشق-دروازبان-ایران
    Translate this page
     
    بمب خنده-جوک خنده دار اس ام اس جدید 94 - دختران عاشق دروازبان ایران,بمب خنده - جوک ... اگه من جای کارلوس کی روش بودم قبل بازی علیرضا حقیقی رو میبردم سمت نیمکت ...
  • تنها دروازبانی که عاشقانه گل خورد! +عکس - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/public/archives/217195.php
    Translate this page
     
    Aug 7, 2014 - علیرضا حقیقی در موسسه محک , بازی کردن علیرضا حقیقی با کودکان محک , گل خوردن عاشقانه علیرضا حقیقی , تنها دروازبانی که عاشقانه گل خورد ...
  • دقت کردین این دخترایی که این روزا عاشق علیرضا حقیقی شدن ...

    www.hammihan.com/post/2439942
    Translate this page
     
    دختر خانومی که عاشق علیرضا حقیقی شدی علیرضا حقیقی فوتبالیست(دروازبان)هستش ن والیبالیست.که شما از اینو اون میپرسی والیبال چیکا کرد.بعد بهت میگن 3 ...
  • ابراز علاقه کاربران و دختران خارجی به علیرضا حقیقی در جام ...

    www.amazing.ir/.../members-interested-in-foreign-girl...
    Translate this page
     
    در بازی ایران و نیجریه علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران بود . .... محمدامين.دروازبان تيم ملي جوانان فوتسال پاسخ در تاريخ تیر ۹ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ب.ظ: .... مثلا کسی بگه من عاشق علیرضا حقیقی هستم علیرضا می آید خواستگاریش که اینو می گی؟
  • عاشقان محمدموسوی و علیرضا حقیقی - NexusFa

    nexusfa.ir/عاشقان...علیرضا-حقیقی/t_8aca757624adf...
    Translate this page
     
    برای اولین یک فیلم از دروازبان جدید تیم ملی ایران یعنی دانیال داوری توسط وبلاگ دیتا در فضای مجازی قرار داده شده است، که بهتون توصیه میکنم حتما این فیلم رو ...
  • علیرضاحقیقی وپرسپولیس‏Alireza Haghighi

    redgirls.blogfa.com/tag/علیرضاحقیقی
    Translate this page
     
    عاشق فوتبال109(صبا جون) ... فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مادربزرگ علیرضا حقیقی، دروازبان تیم ملی فوتبال را تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه از درگاه ...
  • عربی: آیا این ایرانی زیباترین بازیکن جام جهانی برزیل است؟!

    haghighi-lovers.mihanblog.com/post/68
    Translate this page
     
    Jul 17, 2014 - عاشقان محمدموسوی و علیرضا حقیقی - «سی ان ان» عربی: آیا این ایرانی ... سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ...
  • ابراز علاقه دختران زیبای ایرانی به علیرضا حقیقی + عکس

    www.sefidak.com/pic-model/.../دختر-ایرانی-حقیقی
    Translate this page
     
    Jan 22, 2015 - خواستگاری از علیرضا حقیقی , دختری که عاشق حقیقی شد , دختران طرفدار ... علیرضا حقیقی دروازبان مشهور و نامی کشورمان ، به حدی محبوب است که ...
  • عاشقان محمد موسوی و علیرضا حقیقی

    haghighi-lovers.blogfa.com/
    Translate this page
     
    دروازبان تیم ملی فوتبال در جام ملتها کیست؟ ... ۱ ـ علیرضا حقیقی: مدعی اول همانی است که تا یک ماه پیش حتی بر سر دعوتش به تیم ملی حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح ...
  • هفته دوم آبان 1389 - عاشقان علیرضاحقیقی

    www.alireza20-mylove.blogfa.com/89082.aspx
    Translate this page
     
    "علیرضا حقیقی" گفت: پرسپولیس به شرایط آرمانی خود برگشته و تنها هدفی که آن .... حقیقی فصل پیش دچار طرح زوج و فرد دروازه بانی شده بود، این موضوع روی کارش ...
  • 3 - عاشقان محمدموسوی و علیرضا حقیقی - میهن بلاگ

    haghighi-lovers.mihanblog.com/page/3
    Translate this page
     
    Jul 23, 2014 - علیرضا حقیقی جز دروازه بان های فراموش نشدنی جام ۲۰۱۴ .... سی ان ان عربی با گذاشتن یه سری عکس از علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران ، از ...
  • واکنشهای دیدنی دروازه‌بانان؛جام ملتهای آسیا (مرحله گروهی)

    video.varzesh3.com/.../واکنشهای-دیدنی-دروازه‌بانان-در-...
    Jan 21, 2015
    دروازبان استرالیایی بهترین سیو هارو داشته ، علیرضا حقیقی هم ... حسام عاشق فوتبال ، شما طرفدار علیرضا حقیقی احیانا میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی ...
     
  • تنها دروازبانی که عاشقانه گل خورد! +عکس - bikamokast

    www.bikamokast.ir/mqdtqmnqcjrnfctcjnsdtdscjnsvdrm... - Translate this page
     
    Aug 7, 2014 - علی فرزند ۱۴ ساله محک که از زدن گل به دروازه بان تیم ملی به خود می بالید پس از عبور توپ از دروازه به سمت علیرضا حقیقی رفت و با افتخار با او ...
  • تنها دروازبانی که عاشقانه گل خورد! +عکس - کافه پدیده

    www.khabarpadide.ir/تنها-دروازبانی-که-عاشقانه-گل-...
    Translate this page
     
    تنها دروازبانی که عاشقانه گل خورد! +عکس. علی فرزند ۱۴ ساله محک که از زدن گل به دروازه بان تیم ملی به خود می بالید پس از عبور توپ از دروازه به سمت علیرضا حقیقی ...
  • جنجال تیپ دروازه بان ایران در شبکه های اجتماعی | ده ها خارجی عاشق ...

    start.unicloob.ir/printthread.php?tid=28117
    Translate this page
     
    Jun 17, 2014 - و واکنش های زیادی رو به چهره و ظاهر علیرضا حقیقی نشان دادند و خیلی ها نسبت به او ابراز علاقه کردند (خدا شانس بده اون از شانسش تو دروازه بانی اینم از ...
  • گاردین هم عاشق تیپ و مدل موی علیرضا حقیقی شد! | نماگویا ...

    namagooya.com/.../گاردین-هم-عاشق-تیپ-و-مدل-موی-ع...
    Translate this page
     
    Jun 17, 2014 - نماگویا - گویا تیپ و چهره دروازبان تیم ملی فوتبال کشورمان به طور بین ... به نظر می رسد تیپ خاص علی رضا حقیقی که از شب گذشته طرفداران بین ...
  • عکس: باز هم علیرضا حقیقی و باز هم تیپ جدید دروازبان! - نماگویا

    namagooya.com/.../عکس-باز-هم-علیرضا-حقیقی-و-با...
    Translate this page
     
    Feb 10, 2015 - علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 و جام ملتهای آسیا 2015 ، این ... ۱۳۹۳/۰۳/۲۷ گاردین هم عاشق تیپ و مدل موی علیرضا حقیقی شد!
  • Lahzehname.ir | علیرضا حقیقی عاشقانه گل خورد - لحظه نما

    lahzehnama.ir/fa/.../علیرضا-حقیقی-عاشقانه-گل-خورد
    Translate this page
     
    Jul 7, 2014 - علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل که در سال‌های ... دروازه بانیکه با تمام توان تلاش کرد که بارها دروازه تیم ملی فوتبال ...
  • عکس های جدید علیرضاحقیقی - اس

    sms007.ir/post/113
    Translate this page
     
    Sep 29, 2014 - عکس های علیرضا حقیقی دروازبان خوشتیپ تیم ملی. دانلود همه عکس های ... علیرضا حقیقی. تنها دروازه‌بان دنیا که عاشقانه در دروازه ایستاد تا گل بخورد!
  • ازدواج علیرضا حقیقی و آرزوهای پدرش + تصاویر - نمناک

    namnak.com/9743-ازدواج-علیرضا-حقیقی.html
    Translate this page
     
    علیرضا حقیقی دروازبانی که بازی زیبای او در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین در .... مصاحبه جنجالی با علیرضا حقیقی+ تصاویر. arad. 1394-01-05. من عاشق.
  • علیرضا حقیقی اردیبهشت 93 | بیگ لایف

    biglife.ir/علیرضا-حقیقی-اردیبهشت-93/
    Translate this page
     
    Mar 11, 2015 - علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور پرتعداد ... جملات عاشقانه و جملات دلتنگی و عکس های عاشقانه و عکس های دخترونه و ...
  • عکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم ...

    www.saeid-hashemi.blogfa.com/post/276
    Translate this page
     
    عکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیس ... انواع اس ام اس جديد روز در وبلاگ اس ام اس خونه بلاگفا : اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس خنده دار,اس ام ...
  • علیرضاحقیقی

    88love1.blogfa.com/
    Translate this page
     
    علیرضا حقیقی : 2هفته ی دیگر بر میگردم ... سلطانی: علیرضا حقیقی سرمایه دروازه بانی ایران است ... هر سال برای تو سیه می پوشیم / در دسته ی عاشقان علم بر دوشیم
  • ازدواج الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی دروازبان تیم ... - چت

    www.patoghsara.com/.../ازدواج-الناز-شاکردوست-با-عل...
    Translate this page
     
    ازدواج الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی دروازبان تیم پرسپولیس. ... شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰ در ۵:۱۹ ق.ظ. الناز جون تبریک میگم ، من عاشق پرسپولیس و علیرضا هستم …
  • سرگرمی تفریحی ورزشی عاشقانه هرچی بخوای - علیرضا حقیقی

    www.shaghayeghegol-bia2.blogfa.com/.../علیرضا-حق...
    Translate this page
     
    که همگی سابقه دروازه بانی تیم ملی را داشتند با وجود چنین دروازه بان های بزرگی من هیچ وقت ناامید نشدم و برای رسیدن به هدفم تلاش کردم. نیمکت نشین بودم ولی اینقدر ...
  • وبلاگ هواداران علیرضا حقیقی و ارمین 2afm

    perspolisrap.persianblog.ir/
    Translate this page
     
    از بازیکنان هم عاشق بازیکنان تیم پرسپولیس به خصوص علیرضا حقیقی هستم. ... خوشم نمیاد و بیزارم این وبلاگ مخصوص هواداران پرسپولیس و ارمین و علیرضا هست.
  • عکس سلفی علیرضا حقیقی در ساحل دریا – دروازبان تیم ملی ...

    www.irjavan.com › اخبار › اخبار ورزشی
    Translate this page
     
    Oct 30, 2014 - عکس سلفی علیرضا حقیقی در ساحل دریا - دروازبان تیم ملی در جام جهانی ... علیرضا دروازبانتیم ملی در جام جهانی بود که باعث جلب توجه مردم جهان شد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,389
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,389
  • بازدید ماه : 5,093
  • بازدید سال : 15,508
  • بازدید کلی : 917,881
  • کدهای اختصاصی