loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 13 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

هزاران مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلت و عملکرد آلتشان به پزشک مراجعه می کنند.یک آلت تناسلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تناسلی می باشد.

هزاران مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلت و عملکرد آلتشان به پزشک مراجعه می کنند.یک آلت تناسلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تناسلی می باشد.

 

این دستگاه را با اسامی مختلفی از قبیل : لارجر باکس و extender یا... در ایران میشناسندکه جنس مرغوب آن متعلق به شرکت روناس طب می باشد. ابزاری مناسب برای افرادی که در حالت نعوظ ، آلت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمی باشد . این دستگاه به آنها کمک می کند که با کشیدگی آلت در طول مدت زمان خاص و معین آلت سختی خود را بدست آورد و بافت اسفنجی آلت توانایی خود را در افزایش مقدار حجم خون در حالت نعوظ را افزایش می دهد و باعث افزایش قطر و اندازه آلت تناسلی می شود . این محصول همچنین باعث رشد طول آلت میباشد و در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول به دلیل روش خاص و کششی باعث رشد طولی آلت شما بصورت همیشگی خواهد شد. همچنین از بین برنده هرگونه انحنا و یا شکل غیر استاندارد میباشد.

دستگاه کشنده عضو تناسلی دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE)تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع 1)گردیده است.

روشهای مؤثر در افزایش سایز آلت:
1) جراحی
نرخ رشد: 2-1 سانتیمتر
عوارض جانبی: ناتوانی جنسی در جهت نعوظ و تغییر شکل
نتیجه: ریسک عمل بسیار بالا و به صورت طبیعی نتایج حاصله بواسطه ی اثرات اسکار بجای مانده از جراحی کم می باشد.
2)دستگاه کشنده ی عضو تناسلی
نرخ رشد: 4-3 سانتیمتر
عوارض: ندارد.


موارد درمانی:
بلندتر شدن آلت بدون جراحی، اصلاح انحرافات آلت بدون جراحی، درمان بیماری پیرونی (PEYRONI)معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلت ، جراحی اصلاحی وبازسازی.


توجه :


برای کسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلت دارنــد ایــن وسیلــه باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـی شــود (که اصـطلاحــا" این امـــــرNeovascularization تلقی می گردد.) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نعوظ بیشتر می شـود.


به وسیله ی استفاده از این دستگاه و یکسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انزال خود خواهند بود.

 


عملکرد دستگاه:

دستگاه کشنده عـضو تناسلی وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دو میله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

روش استفاده :


این وسیله براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند.



 

تفاوت دستگاه اکستندر مگنت دار با ساده:


تفاوت این محصول با اکستندر معمولی در مگنت دار بودن آن است که باعث ایجاد میدان مغناطیسی جهت تنظیم جریان خون در انتهای آلت است که تاثیر بسزایی در درمان دارد.

 

 

مطالعات تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون


مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون هایبلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود .این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود ورسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد. علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد. در طراحی جدید این دستگاه ، با اضافه شدن خاصیت مگنت به این محصول ، راندمان دستگاهبسیار افزایش یافته است.

برخی از امکانات و قابلیتها:

# درمان ناتوانی جنسی
# افزایش قطر و درازا عضو تناسلی
# اصلاح انحراف عضو تناسلی
# -حدود (cm 4-3) افزایش در طول عضو تناسلی در حالت خوابیده و نعوظ.
# -حدود (cm 1) در دور یا محیط عضو تناسلی در حالت خوابیده و نعوظ.
# قابل جاگذاری و برداشتن از روی عضو تناسلی در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه
# در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست
# هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند
# بهره گیری از مغناطیس جهت عملکرد بهتر دستگاه
# دارای مجوز رسمی در ایران

سوالات متداول :

تفاوت دستگاه اکستندر مگنت دار با ساده:


تفاوت این محصول با اکستندر معمولی در مگنت دار بودن آن است که باعث ایجاد میدان مغناطیسی جهت تنظیم جریان خون در انتهای آلت است که تاثیر بسزایی در درمان دارد.

آیا این دستگاه عوارض هم دارد ؟


به دلیل سیستم کار این دستگاه که فقط از طریق کشش بافت اسفنجی عمل می کند ، هیچ نوع عوارضی در کار با این دستگاه ثبت نشده است.

  نمونه های مشابه چه تفاوتی با دستگاه شما دارند؟ چون قیمتهای مختلفی وجود دارد و این دستگاه ساخت چه کشوری است؟

تنها دستگاه دارای مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت ایران ، این دستگاه است و ساخت ایران می باشد و نمونه های دیگر مجوز وزارت بهداشت ایران را ندارند و تایید شده نیستند.

 طول درمان چقدر است ؟

در دستگاه ساده 6 ماه و 2 ساعت در روز و در دستگاه مگنت دار 3 ماه برای 2 ساعت استفاده در روز است.

 آیا این دستگاه را در هر سنی میتوان استفاده کرد؟

این دستگاه را در هر سنی می توان استفاده کرد.

منبع:جنسی ایرونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 2,783
  • بازدید سال : 13,198
  • بازدید کلی : 915,571
  • کدهای اختصاصی