loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 621 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

Hasan Shamaei Zadeh – Emshab Dele Man Havas Ratab Kardeh

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده به نام امشب دل من هوس رطب کرده

 

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده به نام امشب دل من هوس رطب کرده

امشب شب رقصو سازو اوازه

مرغ دل من در اوج پروازه

با بندریهای ساحل کارون

با همنفسی که اهل اهوازه

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

میخونم با بلم رون

میرقصم با نی انبون

شبو ماه نقره افشون

سر میکشه از تو اسمون بوسه میخواد از رخ کارون

میخونم با بلم رون

میرقصم با نی انبون

شبو ماه نقره افشون

سر میکشه از تو اسمون بوسه میخواد از رخ کارون

امشب شب رقصو سازو اوازه

مرغ دل من در اوج پروازه

با بندریهای ساحل کارون

با همنفسی که اهل اهوازه

امشب دل من هوس رتب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

بشنو زدلم صدای کارون

بشنو زدلم صدای کارون

اهنگ فرح فزای کارون

اهنگ فرح فزای کارون

احساس مرا شنیده ای تو

از لای ترانه های کارون

از لای ترانه های کارون

میخونم با بلم رون

میرقصم با نی انبون

شبو ماه نقره افشون

سر میکشه از تو اسمون بوسه میخواد از رخ کارون

میخونم با بلم رون

میرقصم با نی انبون

شبو ماه نقره افشون

سر میکشه از تو اسمون بوسه میخواد از رخ کارون

امشب شب رقصو سازو اوازه

مرغ دل من در اوج پروازه

با بندریهای ساحل کارون

با همنفسی که اهل اهوازه

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب شب رقصو سازو اوازه

مرغ دل من در اوج پروازه

با بندریهای ساحل کارون

با همنفسیکه اهل اهوازه

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب کرده

امشب دل من هوس رطب کرده

عاشق شده از عشق تو تب 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,878
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,878
  • بازدید ماه : 6,582
  • بازدید سال : 16,997
  • بازدید کلی : 919,370
  • کدهای اختصاصی