loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 7 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)
عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد!

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد! - سيمرغ

10 ساعت قبل ... پژوهشگران به تازگي کشف کردند که آلودگي هوا باعث افزايش اضطراب در زنان مي شود.

آدرس : کليک کنيد
سيمرغ

فال روزانه براي شما عزيزان تهيه و ترجمه شده و مي توانيد با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصميم کائنات براي شما اگاه شويد! عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد !

آدرس : کليک کنيد
چه خبر از کجا ؟ - سيمرغ

چهره قبل و بعد از آرايش زنان سرشناس دنيا يکي از محبوب ترين… بازيگر جذاب ... عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد! ... 8 مورد از اخلاق مردان که زنان را ديوانه مي کند!

آدرس : کليک کنيد
آلودگي هوا خطر سکته مغزي و اضطراب را افزايش مي‌دهد - بيماري - مراقبت ...

4 آوريل 2015 ... پژوهش محققان دانشگاه ادينبورگ نشان مي‌دهد که آلودگي هوا ناشي از ترافيک‌هاي جاده‌اي و صنعت مي‌تواند باعث سکته مغزي و افزايش سطوح استرس و اضطراب مي‌شود. ... هزار زن نيز نشان مي‌دهد، افرادي که در نزديکي جاده‌ها زندگي مي‌کنند و در پي آن با آلودگي ... عاملي که آب را با خود خواهد برد · کسري ???? ميلياردي پوشش بيمه شدگان ...

آدرس : کليک کنيد
عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد! - خبر پو

21 ساعت قبل ... عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد! پژوهشگران به تازگي کشف کردند که آلودگي هوا باعث افزايش اضطراب در زنان مي شود. کد خبر: ?????? تعداد ...

آدرس : کليک کنيد
اختلال اضطراب اجتماعي - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

بعضي از مبتلايان از الکل يا مواد مخدر و روانگردان براي کاهش ترس، افزايش .... اين تحقيقات نشان مي‌دهد که شدت اين واکنش با شدت اضطراب اجتماعي رابطه مستقيم دارد.

آدرس : کليک کنيد
سروتونين - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

تهوع و استفراغ (آگونيست‌ها?); اضطراب (آنتاگونيست‌ها?) .... سروتونين فقط عاملي دخيل در ادراک نسبت به فراواني غذا نيست، بلکه با فاکتور مرتبه اجتماعي نيز مرتبط است. ... در زنان استروژن باعث افزايش تراکم سايت‌هاي ناقل سروتونين در جلو مغز است. ... مطلعات بسياري بر انسان‌ها و جانوران نشان مي‌دهد که تغذيه در سنين پايين‌تر ...

آدرس : کليک کنيد
استرس يا اضطراب

به عبارتي ديگر، هر عاملي که موجب تنش روح و جسم و از دست رفتن تعادل فرد شود، عامل تنيدگي است. ... تحقيقات و بررسي ها نشان مي دهند که اضطراب در خانم ها، طبقات کم در آمد و افراد ميان ... هورمون اكسي توسين عواطف آرام بخش و حس مراقبت را افزايش ميدهد.

آدرس : کليک کنيد
A study on the relationship between high-school students ... - Sid

آنها را افزايش مي دهد که در نتيجه، خودکار آمدي و اعتماد به نفس 27با رايانه و سواد اطالعاتي ... مربوط مي شود که به معني محروميت زنان از فناوري و 36اساساً به شکاف جنسي .... واريانس يک عاملي و آزمون تعقيبي LSD براي مقايسه اختالف ميانگين اضطراب ...

آدرس : کليک کنيد
10 عاملي که موجب ناتواني جنسي مردان مي شوند - بيتوته

عواملي که ميتواند باعث کاهش ميل جنسي در خانم ها شود · بيشتر » ... كشيدن روزي 2 سيگار به ميزان يك‌سوم جريان خون در بيضه‌ها را كاهش مي‌دهد. طبق تحقيقات انجام شده در ... جنسي را افزايش دهد. وقتي احساس ترس يا اضطراب مي‌كنيد قدرت نعوظ كاهش مي‌يابد.

آدرس : کليک کنيد
24 نکته براي بالا بردن اعتماد به‌ نفس - بيتوته

زنان پرمشغله به فکر سلامتي خود باشند اگر شما هم جزو زنان پرمشغله هستيد و ... علاوه بر آن فرم و شکل بهتري به اندام شما مي‌دهد که راهي عالي براي بالا بردن اعتمادبه‌نفس است. 7. ... اگر پايتان را مدام عصبي تکان دهيد، کم‌کم احساس اضطراب و نگراني خواهيد کرد. ... و محصول انتخابتان عاملي است که سطح اعتمادبه‌نفستان را تعيين مي‌کند. 14.

آدرس : کليک کنيد
بررسي اثربخشي گروه درماني شناختي بر کاهش اضطراب ... - بيهوشي و درد

تجزيه و تحليل داده ها نشان مي دهد که بين اضطراب )p<0/05( و پرخاشگري )p<0/05( گروه آزمايش و ... نتايج حاکي از اين بود که گروه درماني شناختي مي تواند اضطراب و پرخاشگري زنان مبتا به درد مزمن را کاهش دهد. ... کيفيـت زندگـي، افزايـش خطـر ابتـا بـه اختالهـاي جسـماني ..... در تبييـن ايـن يافتـه بايـد گفـت، عاملـي کـه سـبب اضطـراب.

آدرس : کليک کنيد
داروهايي که ميل جنسي در زنان را کاهش مي دهد - آبي روز

10 نوامبر 2013 ... داروهايي که براي درمان افسردگي و کاهش علايم اضطراب استفاده مي شوند ... هاي انتخابي بازجذب سروتونين) اند، يعني با افزايش ميزان هورمون سرخوشي ...

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - افسردگي چگونه اختلالي است؟

29 ژوئن 2011 ... افسردگي، افکار فرد را حتي راجع به چيزهاي مورد علاقه نيز تغيير مي‌دهد. ... با توجه به اين نکات، اين سئوالات پيش مي آيد که "در افسردگي چه چيز غيرعادي وجود دارد؟ ..... دارو ايجاد مي‌کند: تهوع، کاهش اشتها، هيجان و اضطراب، سردرد، بي‌خوابي و خستگي. ..... شده و احتمالا عاملي در جهت افزايش ابتلاء دختران به افسردگي باشد.

آدرس : کليک کنيد
مامايي : پزشکان ايران

29 سپتامبر 2014 ... نتايج بررسي ها نشان مي دهد، مصرف استامينوفن در زمان بارداري خطر ... مي کنند، که خطر بروز بيش فعالي در کودکان را تا يک سوم افزايش مي دهد. ... در زنان يائسه، گفت: طي سال‌هاي اخير، بحث هورمون درماني مطرح شده که .... تمام اين‌ها باعث سودا مي‌شود که عاملي است براي به وجود آمدن بيماري‌هاي .... ?) کاهش ترس و خشم و اضطراب،.

آدرس : کليک کنيد
آيا براي برقراري رابطه جنسي اضطراب داريد؟ - پزشکان ايران

29 سپتامبر 2014 ... البته اين ورزش ها بيشتر براي مردان طراحي شده است، اما زنان نيز مي ... يک مطالعه نشان مي دهد که ?? درصد مردان و ?? درصد زناني که دو تا سه بار در ... در مردان هم به همين ترتيب برخي دچار افزايش و برخي کاهش اين ميل ..... متخصصان و مشاوران خانواده بر اين باورند که روابط جنسي بخش مهم زندگي زناشويي است و هر گونه عاملي که ...

آدرس : کليک کنيد



عاملي که اضطراب زنان را افزايش مي دهد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 2,894
  • بازدید سال : 13,309
  • بازدید کلی : 915,682
  • کدهای اختصاصی