loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 3 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
عنايتي: سال آينده خداحافظي مي‌کنم

خلاصه اي از مطلب :

مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.


ادامه اين مطلب : عنايتي: سال آينده خداحافظي مي‌کنم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




خبرگزاري بين المللي تسنيم - عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با ...

3 ساعت قبل ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال ... آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از ...

3 ساعت قبل ... مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: 4 پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال ...

3 ساعت قبل ... مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي کنم. به گزارش.

آدرس : کليک کنيد
ساعت 24 - رضا عنايتي:با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کنم

رضا عنايتي کاپيتان تيم فوتبال استقلال در حاشيه تمرين اين تيم پيش از دربي عنوان کرد: بعد از بازي ... ديدار خداحافظي مي کند گفت: من يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارم و با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کنم. ... تك نرخي شدن ارز در آينده نزديک.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: سال بعد آقاي گل هم باشم از فوتبال خداحافظي مي کنم

18 مه 2015 ... کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت:فصل آينده اگر آقاي گل هم باشم از فوتبال خداحافظي مي کنم. رضا عنايتي در گفت و گو با ايسکانيوز گفت: ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي:فکر پرسپوليس درگير دربي است/فصل آينده با پيراهن

13 مه 2015 ... عنايتي:فکر پرسپوليس درگير دربي است/فصل آينده با پيراهن استقلال خداحافظي مي کنم ... استقلال است يا خير، گفت: من يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارم. اگر بخواهم خداحافظي کنم قطعا از قبل اعلام مي‌کنم اما مطمئن باشيد فصل ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي سال آينده خداحافظي مي‌کنم-برترينها|خبرپو

عنايتي سال آينده خداحافظي مي‌کنم-برترينها|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فصل بعد خداحافظي مي‌کنم - سايت هواداران باشگاه استقلال تهران

14 مارس 2015 ... سايت هواداران استقلال آبيته دات کام –گلزن تمام نشدني استقلال اعلام کرد در پايان فصل آينده براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

آدرس : کليک کنيد
رضا عنايتي: اين آخرين فصل فوتبالم است ، بعد از آن خداحافظي مي کنم ...

7 ساعت قبل ... رضا عنايتي: اين آخرين فصل فوتبالم است ، بعد از آن خداحافظي مي کنم ... خودم را براي فصل آينده آماده مي کنم و تلاش مي کنم که مهره خوبي در اين فصل براي تيم باشم . ... مظلومي: با آمدن من استقلال از نظر تاکتيکي ?? سال جلو خواهد افتاد.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فصل بعد از فوتبال خداحافظي مي‌کنم

14 مارس 2015 ... رضا عنايتي مهاجم محبوب استقلال اعلام کرد در پايان فصل آينده براي هميشه از ... به گزارش خبرورزشي، خيلي‌ها در اين چند سال مدام از او مي‌پرسيدند كه چه زماني ... گفت: «من احساس مي‌كنم كه ديگر بايد رفته‌رفته به فكر خداحافظي باشم.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «رضا عنايتي»

عنايتي گفت: اميدوارم هر فردي که در فصل آينده سرمربي استقلال خواهد بود، با تمام .... من يک سال ديگر هم با استقلال قرار داد دارم و سال بعد از فوتبال خداحافظي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - عنايتي: دوست دارم فصل بعد در استقلال بمانم

14 مه 2015 ... خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربي را تجربه مي کنم . من تمام تلاشم را مي کنم تا براي ... انشالله فصل آينده از فوتبال خداحافظي مي کنم.» رضا عنايتي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش عنايتي به خبر خداحافظي‌اش در دربي - سايت هواداران استقلال تهران

14 مه 2015 ... خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربي را تجربه مي کنم . من تمام تلاشم را مي کنم تا براي ... انشالله فصل آينده از فوتبال خداحافظي مي کنم. دسته بندي ها:.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: يک گل براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن ...

13 مه 2015 ... رضا عنايتي اعلام کرد که فصل آينده از فوتبال خداحافظي خواهد کرد. ... براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کنم ... برانکو: گزينه سرمربيگري استقلالي ها 7 سال شاگرد من بوده است/هنوز ليست مازاد ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - جديدترين و آخرين اخبار ورزشي - صفحه 2 - شهرخبر

عنايتي: 4 پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم خبرگزاري تسنيم: مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با ...

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - عنايتي: سال آينده هم بازي مي‌ کنم تا با ...

20 مه 2015 ... به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، رضا عنايتي در واکنش به انتقاداتي که ... من به فکر خداحافظي نيستم و مي‌خواهم سال آينده هم بازي کنم تا با رقم زدن ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فصل بعد خداحافظي مي‌کنم - سايت هواداران باشگاه استقلال تهران

14 مارس 2015 ... سايت هواداران استقلال آبيته دات کام –گلزن تمام نشدني استقلال اعلام کرد در پايان فصل آينده براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فصل بعد از فوتبال خداحافظي مي‌کنم

14 مارس 2015 ... رضا عنايتي مهاجم محبوب استقلال اعلام کرد در پايان فصل آينده براي هميشه از ... به گزارش خبرورزشي، خيلي‌ها در اين چند سال مدام از او مي‌پرسيدند كه چه زماني ... گفت: «من احساس مي‌كنم كه ديگر بايد رفته‌رفته به فكر خداحافظي باشم.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «رضا عنايتي»

عنايتي گفت: اميدوارم هر فردي که در فصل آينده سرمربي استقلال خواهد بود، با تمام .... من يک سال ديگر هم با استقلال قرار داد دارم و سال بعد از فوتبال خداحافظي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: ? پيشنهاد دارم - تي نيوز

3 ساعت قبل ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم. مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم. به گزارش ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: يک گل براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن ...

13 مه 2015 ... رضا عنايتي اعلام کرد که فصل آينده از فوتبال خداحافظي خواهد کرد. ... براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کنم ... برانکو: گزينه سرمربيگري استقلالي ها 7 سال شاگرد من بوده است/هنوز ليست مازاد ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش عنايتي به خبر خداحافظي‌اش در دربي | فرهنگ نيوز

14 مه 2015 ... خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربي را تجربه مي کنم . من تمام تلاشم را مي کنم تا براي ... انشالله فصل آينده از فوتبال خداحافظي مي کنم.» انتهاي پيام ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - جديدترين و آخرين اخبار ورزشي - صفحه 2 - شهرخبر

عنايتي: 4 پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم خبرگزاري تسنيم: مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: 4 پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال ...

2 ساعت قبل ... خبرگزاري تسنيم: مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
رضا عنايتي: اين آخرين فصل فوتبالم است ، بعد از آن خداحافظي مي کنم ...

7 ساعت قبل ... رضا عنايتي: اين آخرين فصل فوتبالم است ، بعد از آن خداحافظي مي کنم ... خودم را براي فصل آينده آماده مي کنم و تلاش مي کنم که مهره خوبي در اين فصل براي تيم باشم . ... مظلومي: با آمدن من استقلال از نظر تاکتيکي ?? سال جلو خواهد افتاد.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فصل بعد از فوتبال خداحافظي مي‌کنم

14 مارس 2015 ... رضا عنايتي مهاجم محبوب استقلال اعلام کرد در پايان فصل آينده براي هميشه از ... به گزارش خبرورزشي، خيلي‌ها در اين چند سال مدام از او مي‌پرسيدند كه چه زماني ... گفت: «من احساس مي‌كنم كه ديگر بايد رفته‌رفته به فكر خداحافظي باشم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي پيراهن تيم ديگري فوتبال خداحافظي مي کنم-ساعت 24|خبرپو

2 ساعت قبل ... عنايتي:با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ... وي در پاسخ به اين پرسش که گفته بودي سال آينده دوست داري با پيراهن استقلال از ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «رضا عنايتي»

عنايتي گفت: اميدوارم هر فردي که در فصل آينده سرمربي استقلال خواهد بود، با تمام .... من يک سال ديگر هم با استقلال قرار داد دارم و سال بعد از فوتبال خداحافظي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - عنايتي: دوست دارم فصل بعد در استقلال بمانم

14 مه 2015 ... خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربي را تجربه مي کنم . من تمام تلاشم را مي کنم تا براي ... انشالله فصل آينده از فوتبال خداحافظي مي کنم.» رضا عنايتي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش عنايتي به خبر خداحافظي‌اش در دربي - سايت هواداران استقلال تهران

14 مه 2015 ... خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربي را تجربه مي کنم . من تمام تلاشم را مي کنم تا براي ... انشالله فصل آينده از فوتبال خداحافظي مي کنم. دسته بندي ها:.

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - عنايتي: سال آينده هم بازي مي‌‎کنم تا با اتفاقاتي ...

20 مه 2015 ... به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، رضا عنايتي در واکنش به انتقاداتي که ... من به فکر خداحافظي نيستم و مي‌خواهم سال آينده هم بازي کنم تا با رقم زدن ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: يک گل براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن ...

13 مه 2015 ... رضا عنايتي اعلام کرد که فصل آينده از فوتبال خداحافظي خواهد کرد. ... براي پرسپوليس کنار گذاشتم/ فصل بعد با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کنم ... برانکو: گزينه سرمربيگري استقلالي ها 7 سال شاگرد من بوده است/هنوز ليست مازاد ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: گفت‌وگو با جعفر كاشاني، رييس‌هيات‌مديره باشگاه ... - برنامه نود

2 ساعت قبل ... باز هم مي‌گويم، عملكرد آدم‌ها را بايد در آينده مورد قضاوت قرار دهيم. .... ??:?? مظلومي:از ليگ يک هم بازيکن مي‌گيريم / بايد با عنايتي صحبت کنم; ??:?? ... دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم; ??:?? زيکو: اگر در ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir | وبسايت رسمي برنامه ?? - ليست اخبار

عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ... آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي - تي نيوز

3 ساعت قبل ... واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي. ... برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: قبل از اينکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظي مي‌کنم

3 فوريه 2015 ... سجادي: سرمربي استقلال اوايل هفته آينده معرفي مي‌شود ... عنايتي: قبل از اينکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظي مي‌کنم. خبرگزاري تسنيم: مهاجم اسقلال گفت:‌ فعلا به خداحافظي از فوتبال فکر نمي‌کنم اما قطعا قبل از اينکه ناسزا بشنوم ... قول نوبخت براي تخصيص ?? هزار ميليارد تومان به پروژه‌هاي عمراني سال ??.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي با استقلال قرارداد بست - فارس

26 دسامبر 2014 ... عنايتي که در چند سال گذشته همواره صحبت‌هاي مبني بر بازگشتش به جمع ..... هم يکيش زير 23 سال اينده تيم رديفه مي ارز ، عنايتي اومد قاضي ک هست ارش و ... کار خوب عنايتي يک استقلالي متعصب با پيراهن اين تيم خداحافظي ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: خداحافظي ام از فوتبال دروغ ‌سيزده است - باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنايتي ضمن تبريک سال نو در پاسخ ... در هر صورت سعي مي‌کنم که عيدي بدهم چون زماني که خودم بچه بودم ذوق و شوق زيادي ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين فصل حضور رضا عنايتي در فوتبال - شبکه اطلاع رساني راه دانا

30 مه 2015 ... کاپيتان استقلال رسماً اعلام کرد آخرين سال حضورش در ميادين را پشت سر خواهد گذاشت و در ... بله، من يک فصل ديگر قرارداد دارم و اين آخرين فصل فوتبالم است و بعد خداحافظي مي‌کنم. ... اظهارنظر قلعه نويي درباره آينده خود به نزديکانش ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - عنايتي: بهترين لقبم دندان‌ پوسيده بود

13 مارس 2015 ... عنايتي که چهار فرزند دارد در آستانه سال نو کمي از زندگي شخصي خود توضيح داد. ... مي‌کنند و چه حساسيت‌هايي روي آنها وجود دارد قطعا مي‌توانند در آينده حرف‌هاي ... جاي من بود همان سالها از فوتبال خداحافظي مي‌کرد اما من ماندم و آنهايي که دندان سالم ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: 4 پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال ...

2 ساعت قبل ... خبرگزاري تسنيم: مهاجم تيم استقلال گفت: برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
خبرخوان يک،دو،سه … چهار

... تصوير يک نقاشي ??? هزار يورويي اثر هيتلر14 دقيقه قبل; عنايتي: سال آينده خداحافظي مي‌کنم15 دقيقه قبل; اومانيا و جدايي قطعي از پرسپوليس16 دقيقه قبل ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | نظري جويباري: با حيدري و کريمي مذاکره مي‌کنيم/ خروج ...

2 ساعت قبل ... خسرو حيدري با ما قرارداد ندارد اما با او مذاکره مي‌کنيم. ... ليست خروجي باشگاه و خداحافظي طالبلو و عنايتي از استقلال گفت: من نه تاييد مي‌کنم و نه تکذيب. ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي - تي نيوز

3 ساعت قبل ... واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي. ... برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي با استقلال قرارداد بست - فارس

26 دسامبر 2014 ... عنايتي که در چند سال گذشته همواره صحبت‌هاي مبني بر بازگشتش به جمع ..... هم يکيش زير 23 سال اينده تيم رديفه مي ارز ، عنايتي اومد قاضي ک هست ارش و ... کار خوب عنايتي يک استقلالي متعصب با پيراهن اين تيم خداحافظي ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: خداحافظي ام از فوتبال دروغ ‌سيزده است - باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنايتي ضمن تبريک سال نو در پاسخ ... در هر صورت سعي مي‌کنم که عيدي بدهم چون زماني که خودم بچه بودم ذوق و شوق زيادي ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين فصل حضور رضا عنايتي در فوتبال - شبکه اطلاع رساني راه دانا

30 مه 2015 ... کاپيتان استقلال رسماً اعلام کرد آخرين سال حضورش در ميادين را پشت سر خواهد گذاشت و در ... بله، من يک فصل ديگر قرارداد دارم و اين آخرين فصل فوتبالم است و بعد خداحافظي مي‌کنم. ... اظهارنظر قلعه نويي درباره آينده خود به نزديکانش ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - عنايتي: بهترين لقبم دندان‌ پوسيده بود

13 مارس 2015 ... عنايتي که چهار فرزند دارد در آستانه سال نو کمي از زندگي شخصي خود توضيح داد. ... مي‌کنند و چه حساسيت‌هايي روي آنها وجود دارد قطعا مي‌توانند در آينده حرف‌هاي ... جاي من بود همان سالها از فوتبال خداحافظي مي‌کرد اما من ماندم و آنهايي که دندان سالم ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: گفت‌وگو با جعفر كاشاني، رييس‌هيات‌مديره باشگاه ... - برنامه نود

2 ساعت قبل ... باز هم مي‌گويم، عملكرد آدم‌ها را بايد در آينده مورد قضاوت قرار دهيم. .... ??:?? مظلومي:از ليگ يک هم بازيکن مي‌گيريم / بايد با عنايتي صحبت کنم; ??:?? ... دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم; ??:?? زيکو: اگر در ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir | وبسايت رسمي برنامه ?? - ليست اخبار

عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ... آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي - تي نيوز

3 ساعت قبل ... واکنش جالب عنايتي به قرارگرفتن نامش در ليست مازاد مظلومي. ... برخلاف آنچه دوست داشتم سال آينده با پيراهن تيمي ديگر از فوتبال خداحافظي مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: قبل از اينکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظي مي‌کنم

3 فوريه 2015 ... سجادي: سرمربي استقلال اوايل هفته آينده معرفي مي‌شود ... عنايتي: قبل از اينکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظي مي‌کنم. خبرگزاري تسنيم: مهاجم اسقلال گفت:‌ فعلا به خداحافظي از فوتبال فکر نمي‌کنم اما قطعا قبل از اينکه ناسزا بشنوم ... قول نوبخت براي تخصيص ?? هزار ميليارد تومان به پروژه‌هاي عمراني سال ??.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي با استقلال قرارداد بست - فارس

26 دسامبر 2014 ... عنايتي که در چند سال گذشته همواره صحبت‌هاي مبني بر بازگشتش به جمع ..... هم يکيش زير 23 سال اينده تيم رديفه مي ارز ، عنايتي اومد قاضي ک هست ارش و ... کار خوب عنايتي يک استقلالي متعصب با پيراهن اين تيم خداحافظي ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: خداحافظي ام از فوتبال دروغ ‌سيزده است - باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنايتي ضمن تبريک سال نو در پاسخ ... در هر صورت سعي مي‌کنم که عيدي بدهم چون زماني که خودم بچه بودم ذوق و شوق زيادي ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين فصل حضور رضا عنايتي در فوتبال - شبکه اطلاع رساني راه دانا

30 مه 2015 ... کاپيتان استقلال رسماً اعلام کرد آخرين سال حضورش در ميادين را پشت سر خواهد گذاشت و در ... بله، من يک فصل ديگر قرارداد دارم و اين آخرين فصل فوتبالم است و بعد خداحافظي مي‌کنم. ... اظهارنظر قلعه نويي درباره آينده خود به نزديکانش ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - عنايتي: بهترين لقبم دندان‌ پوسيده بود

13 مارس 2015 ... عنايتي که چهار فرزند دارد در آستانه سال نو کمي از زندگي شخصي خود توضيح داد. ... مي‌کنند و چه حساسيت‌هايي روي آنها وجود دارد قطعا مي‌توانند در آينده حرف‌هاي ... جاي من بود همان سالها از فوتبال خداحافظي مي‌کرد اما من ماندم و آنهايي که دندان سالم ...

آدرس : کليک کنيد



عنايتي: سال آينده خداحافظي مي‌کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,604
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,604
  • بازدید ماه : 4,308
  • بازدید سال : 14,723
  • بازدید کلی : 917,096
  • کدهای اختصاصی