loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 12 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
احساس ميکنم سربار تو شدم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : احساس ميکنم سربار تو شدم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




خسته شدم از شنيدن سركوفت و احساس سربار بودن؛ پس کي وقت ازدواج من ...

خسته شدم از شنيدن سركوفت و احساس سربار بودن؛ پس کي وقت ازدواج من ميشه؟ ... جوونيم داره ميگذره تو اين قفس . ... پرسشگر گرامي، ورود شما را به چرخه مشاوره مركز نهاد رهبري، خير مقدم عرض مي كنم و از خداي توانا و مهربان خواستارم كه اين ارتباط شما را آغاز ...

آدرس : کليک کنيد
ســـــربـار يـ ـار

ســـــربـار يـ?ـار - اينکه بر دوش خودش کوهي زعصيان ميکشد...خويش را در سايه ... شايدم بي تفاوت شدم البته خيلي وقته اين بي تفاوتي رو حس ميکنم. خوب نيستم خدا .

آدرس : کليک کنيد
عاشق دوست شوهرم هستم - تعامل

17 نوامبر 2014 ... سلام من مريم هستم چند وقتيه که دچار يک احساس عجيب شدم! ... و هر انچه را كه در اين فرد تو را جذب كرده روي كاغذ بنويس و از شوهرت بخواه كه ..... گفتن اين کار که انجامش بدي ميدونم سخته،برا همين خلاصش ميکنم بايد ...... سرباز گمنام امام زمان.

آدرس : کليک کنيد
امكانات دسترسي به اينترنت در روستاهاي کاشان نصب شد

ايا رابطه جنسي روزه را باطل ميکند؟ ... پايه عکاسي مونوپاد · پايه عکاسي مونوپاد سيم دار · پايه عکاسي مونوپاد به همراه ريموت شاتر بلوتوث · احساس ميکنم سربار تو شدم.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته‌هاي عليرضا مرندي درباره جمعيت/ شغل و رفاه فرزندان را در نظر ...

28 فوريه 2015 ... اين لايحه براي قانوني شدن بايد به کميسيون‌هاي مختلف مجلس مي‌رفت و پس از بحث و بررسي ... خدا مي‌داند که ايشان گفتند تو کار خودت را بکن. ... مرندي افزود: هنوز هم احساس گناه مي‌کنم؛ درباره صحبت‌هاي دکتر احمدي‌نژاد هم باز هم همان نگراني ... شغل و رفاه فرزندان را نيز بايد در نظر بگيريم تا اين جمعيت سربار جامعه نباشند.

آدرس : کليک کنيد
آذر 1393 - مشق سکوت

احساس تنهايي و بي پناهي ميکنم، بيشتر از هر دوره اي تو زندگيم ... تلخ ترين حقيقتي که تو زندگيم باهاش بارها روبه رو شدم اينه که خانواده اي ندارم که منتظر من باشن ... خانواده اي ندارم که کنارشون احساس مهمون بودن، احساس سربار و مزاحم بودن نداشته باشم.

آدرس : کليک کنيد
خانواده سرزنشم ميکنند ،آينده ام نابود شده کمکم کنيد! | موفقيت - جي 5 ...

پس:افکار ما احساس هاي ما را مي سازند و افکار اتوماتيک منفي احساس هاي بد را در ما ايجاد مي .... درس نخوانم خودم عاشق درس خواندنم اما دوست هم ندارم به قولي سربار خانواده باشم. ... سلام نازنين زهراجان من ??سالمه تخصص دارم دوازده سالپيش ازادپزشکي قبول شدم .... چي بخونم و احساس پوچي مي کنم لطفا کمکم کنيد معدل ليسانسم ?????بوده چندماه تو ...

آدرس : کليک کنيد
نواي تنهاي

گفتم فکر ميکردم پناه خيلي ها هستم اما چند مدتيه واي خدايا احساس ميکنم غريبه و سربار هستم به طوري که همه منو تحمل ميکردن. و به نوعي مجبور ... انجا بود که بي عقل و فکر که اشتباه هم نبود درگير احساس لطيف دوست داشتن تو شدم. اما دريغ که نميدانم چه  ...

آدرس : کليک کنيد
معلول ها از مقايسه شدن رنج مي برند! - آب و نان

تمايز دادن يعني تو با همه فرق داري حتي اگر اين تفاوت جنبه‌ي برتري داشته باشد باز ... هميشه خود را در بين مردم يک فرد اضافه مي‌بيند؛ احساس مي‌کند سربار جامعه است.

آدرس : کليک کنيد
دلتنگي هاي انتظار

رحمتت رابادلم احساس مي کنم، بي تابي اش زيباست ولطف تو...مي دانم! ... دوباره دلم هواي سرزمين نور ميكنه، هواي خلوت،هواي تغيير! راهيان نور .... حال ميبينم شدم سربار تو .

آدرس : کليک کنيد
غزلخانه

حتي اگر از غم جفا پير شود | لعنت به دلم اگر ز تو سير شود | آنقدر براي تو غزل خواهم گفت | تا قص? عشق ما جهانگير شود اشعار دسته اول ... درد وقتي رسيد وُ فرمان داد، مثل سرباز خوب اطاعت کن .... سوزانده شدن باد سزاي همه ي ما ..... احساس مي کنم فکر کنم

آدرس : کليک کنيد
شاعري کن براي خستگي ات...

من فقط با وصف زيبايي تو شاعر شدم. پيش چشمت اسم ... با تو بودن حس ناب مادري را داشت که ... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس ... وقتي نگاهت مي کنم آرام مي گيرم.

آدرس : کليک کنيد
سرباز حرفه اي - پايگاه رسمي اطلاع رساني عباسعلي منصوري نماينده ...

به عنوان يک کارشناس نظامي احساس مي‌کنم زمان تغيير رويکرد نيروهاي مسلح ما نسبت .... واقعا چرا فشارها روي تحصيل کرده ها تو اين شش ماه اين قدر زياد شده؟ ..... و در ظمن من از کشور خارج شدم ولي بعد از سال ?? يک تقييري در معافيت هاي خارج از کشور بديد

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه - دل نوشته هاي يه عاشق شکست خورده

باعث ميشه دقيقا احساس کني...... که قلبت ... وقتي که از پيشت رفتم سوار اتوبوس شدم بغض گلومو گرفته بود اشک تو چشام جمع شد.هيچ وقت يادم نميره ... بهش قول داده بودم سربازيم که تمام شد همه چيو درس ميکنم نميزارم يه زره غم تو دلت بياد .سربازي تموم ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگ پيشواز | آواي انتظار

... پنجره اثري از : امين حبيبي اعتبار : ?? روز رده : موسيقي »» خواننده اطلاعات: آلبوم وقتي به تو فکر مي کنم پنجره ها فرصت ديدار منو تو بودن پل عبوري واسه احساس منو تو بودن پنجره ها بسته شدن ، دلاي ما خسته شدن. ... و يا چون بقيه تو سربار ياري

آدرس : کليک کنيد
سندرم گيلن باره چيست؟ - تبيان

23 مه 2013 ... به دنبال اين حمله، احساس ضعف در ماهيچه ها، بي حسي، گزگز و گاهي اوقات ... پزشک با ديدن علائمي مثل ضعف يا مورمور شدن پاها به بيماري گيلن باره شک مي‌کند. ..... سخته تو شرايطي که هر روز قدرتت تحليل ميره و سربار خونوادت ميشي ...

آدرس : کليک کنيد
معلول ها از مقايسه شدن رنج مي برند! - آب و نان

تمايز دادن يعني تو با همه فرق داري حتي اگر اين تفاوت جنبه‌ي برتري داشته باشد باز ... هميشه خود را در بين مردم يک فرد اضافه مي‌بيند؛ احساس مي‌کند سربار جامعه است.

آدرس : کليک کنيد
دلتنگي هاي انتظار

رحمتت رابادلم احساس مي کنم، بي تابي اش زيباست ولطف تو...مي دانم! ... دوباره دلم هواي سرزمين نور ميكنه، هواي خلوت،هواي تغيير! راهيان نور .... حال ميبينم شدم سربار تو .

آدرس : کليک کنيد
غزلخانه

حتي اگر از غم جفا پير شود | لعنت به دلم اگر ز تو سير شود | آنقدر براي تو غزل خواهم گفت | تا قص? عشق ما جهانگير شود اشعار دسته اول ... درد وقتي رسيد وُ فرمان داد، مثل سرباز خوب اطاعت کن .... سوزانده شدن باد سزاي همه ي ما ..... احساس مي کنم فکر کنم

آدرس : کليک کنيد
شاعري کن براي خستگي ات...

من فقط با وصف زيبايي تو شاعر شدم. پيش چشمت اسم ... با تو بودن حس ناب مادري را داشت که ... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس ... وقتي نگاهت مي کنم آرام مي گيرم.

آدرس : کليک کنيد
سرباز حرفه اي - پايگاه رسمي اطلاع رساني عباسعلي منصوري نماينده ...

به عنوان يک کارشناس نظامي احساس مي‌کنم زمان تغيير رويکرد نيروهاي مسلح ما نسبت .... واقعا چرا فشارها روي تحصيل کرده ها تو اين شش ماه اين قدر زياد شده؟ ..... و در ظمن من از کشور خارج شدم ولي بعد از سال ?? يک تقييري در معافيت هاي خارج از کشور بديد

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه - دل نوشته هاي يه عاشق شکست خورده

باعث ميشه دقيقا احساس کني...... که قلبت ... وقتي که از پيشت رفتم سوار اتوبوس شدم بغض گلومو گرفته بود اشک تو چشام جمع شد.هيچ وقت يادم نميره ... بهش قول داده بودم سربازيم که تمام شد همه چيو درس ميکنم نميزارم يه زره غم تو دلت بياد .سربازي تموم ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگ پيشواز | آواي انتظار

... پنجره اثري از : امين حبيبي اعتبار : ?? روز رده : موسيقي »» خواننده اطلاعات: آلبوم وقتي به تو فکر مي کنم پنجره ها فرصت ديدار منو تو بودن پل عبوري واسه احساس منو تو بودن پنجره ها بسته شدن ، دلاي ما خسته شدن. ... و يا چون بقيه تو سربار ياري

آدرس : کليک کنيد
سندرم گيلن باره چيست؟ - تبيان

23 مه 2013 ... به دنبال اين حمله، احساس ضعف در ماهيچه ها، بي حسي، گزگز و گاهي اوقات ... پزشک با ديدن علائمي مثل ضعف يا مورمور شدن پاها به بيماري گيلن باره شک مي‌کند. ..... سخته تو شرايطي که هر روز قدرتت تحليل ميره و سربار خونوادت ميشي ...

آدرس : کليک کنيد
روان - چگونه به زندگي اميدوار شوم وقتي احساس ميکنم هيچ چيز درست ...

1 روز پيش ... تو آفريده نشدي که هر روز بهتر بخوري و بپوشي ،براي آن آفريده شدي ... من در خانواده اي بزرگ شدم که از سن هفت سالگي وضعيت بد مالي رو به ... هميشه من را محافظ خانواده اعلام ميکرد احساس مسئوليت شديدي پيدا کردم. ... من چندين ماه است که از خانه فرار کرده ام به خانه اقوام پناه بردم و اين مساله که سربار ديگران هستم و مادرم را ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : فردا بهتر از امروز است؟

11 مه 2013 ... عدم ثبات با فرد، خانواده و جامعه چه مي‌کند؟ پيش‌بيني‌ناپذيري ... مقوله «امنيت» و « احساس امنيت» دو موضوع هم‌جهت اما با دو كاركرد دوگانه است. ممكن‌است در ... فرزانه: پدر و مادر من هم ديگه رو ندارن تو چشم ما نگاه کنن؛ وقتي حقوق به دهم ماه نرسيده، تموم مي‌شه. منم که 4 ساله ... اين همه درس خوندم آخرش هم هيچي؛ شدم سربار خانواده. تو اين ...

آدرس : کليک کنيد
عمليات کربلاي پنج - شهدا و شهيد مصطفي جهانديده

3 نوامبر 2012 ... او خيلي نوراني بود و واقعا حس مي كردي كه يكي از اهالي بهشت است . ... من به عنوان وظيفه ي انساني و اسلامي در حالي که متوجه شدم اسلام در خطر است پا به ميدان نبرد ... کشيديد در عوض من هميشه سربار شما بوده ام و حالا که رفته ام باز احساس مي کنم که سربار شما شده ... زيرا يار بد بر جان وبر ايمان زند مار بد تنها تو را بر جان زند.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته‌هاي عليرضا مرندي درباره جمعيت - فارس

28 فوريه 2015 ... اين لايحه براي قانوني شدن بايد به کميسيون‌هاي مختلف مجلس مي‌رفت و پس از بحث و بررسي ... خدا مي‌داند که ايشان گفتند تو کار خودت را بکن. ... مرندي افزود: هنوز هم احساس گناه مي‌کنم؛ درباره صحبت‌هاي دکتر احمدي‌نژاد هم باز هم همان نگراني ... شغل و رفاه فرزندان را نيز بايد در نظر بگيريم تا اين جمعيت سربار جامعه نباشند.

آدرس : کليک کنيد
عطر گندم

****اها در آخر هم اينکه انگ همه چي که بهم چسبوند شد و همه کاره شدم از خائن گرفته تا خراب و هرزه و ..... همه ي اين فضاهاي مجازي خوبن اما من فقط تو وبلاگم احساس ميکنم واسه عکسي که گذاشتم و يا براي تبادل لايک و . ..... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس,.

آدرس : کليک کنيد
چشم اميد؛ مناجات با امام زمان(عج) (به طاها به ياسين) – علي فاني | معاونت ...

و يا چون بقيه تو سربار ياري اگر يک نفر را به او وصل کردي براي سپاهش تو سردار ياري .... براي برادرتان آمرزش و براي شما صبر توام با ايمان بيشتر مسئلت مي کنم. ... کدشو اشتباه زده بودن وقتي ازوبلاگت دراوردمش کلي خوشحال شدم مهدي زهرا نگهدارت. .... كانون تئاتر · كانون تاك · كانون حس هفتم · كانون دختران ايران · كانون قرآن و عترت ...

آدرس : کليک کنيد
استاد علي اکبر رائفي پور راز خود را فاش کرد... | سربازان مبارز

( اينارو داشت باز ميکرد )يه مشت از حق ميگرفت و يه مشت از باطل مي گرفت قاطي ميکرد ميداد به ... اما ديگه الان هرچه فيلم ديويد آيک هست بريد نگاه کنيد چون ديگه مردم اوستا شدن… ... سيد احمد اليماني يک آدم نوچه ي صهيونيست ها که انداختنش جلوي جريان ظهور رو تو ..... آپارات با ديدن سخنرانيش در موردآخرت الزمان توي خودم تعبيري حس کردم …

آدرس : کليک کنيد
پاتوق

يه سال ديگه هم گذشت و اخرين روزهاي خوب اسفند ماه 93 هم در حال سپري شدن هست . سال 93 اگرچه سال اسب ... احساس مي کنم روز به روز بيشتر دارم تو غار تنهاييم فرو مي رم. من دچار روزمرگي شدم ! ... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس. پسرش پيش زنش بر ...

آدرس : کليک کنيد
روان - چگونه به زندگي اميدوار شوم وقتي احساس ميکنم هيچ چيز درست ...

1 روز پيش ... تو آفريده نشدي که هر روز بهتر بخوري و بپوشي ،براي آن آفريده شدي ... من در خانواده اي بزرگ شدم که از سن هفت سالگي وضعيت بد مالي رو به ... هميشه من را محافظ خانواده اعلام ميکرد احساس مسئوليت شديدي پيدا کردم. ... من چندين ماه است که از خانه فرار کرده ام به خانه اقوام پناه بردم و اين مساله که سربار ديگران هستم و مادرم را ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : فردا بهتر از امروز است؟

11 مه 2013 ... عدم ثبات با فرد، خانواده و جامعه چه مي‌کند؟ پيش‌بيني‌ناپذيري ... مقوله «امنيت» و « احساس امنيت» دو موضوع هم‌جهت اما با دو كاركرد دوگانه است. ممكن‌است در ... فرزانه: پدر و مادر من هم ديگه رو ندارن تو چشم ما نگاه کنن؛ وقتي حقوق به دهم ماه نرسيده، تموم مي‌شه. منم که 4 ساله ... اين همه درس خوندم آخرش هم هيچي؛ شدم سربار خانواده. تو اين ...

آدرس : کليک کنيد
عمليات کربلاي پنج - شهدا و شهيد مصطفي جهانديده

3 نوامبر 2012 ... او خيلي نوراني بود و واقعا حس مي كردي كه يكي از اهالي بهشت است . ... من به عنوان وظيفه ي انساني و اسلامي در حالي که متوجه شدم اسلام در خطر است پا به ميدان نبرد ... کشيديد در عوض من هميشه سربار شما بوده ام و حالا که رفته ام باز احساس مي کنم که سربار شما شده ... زيرا يار بد بر جان وبر ايمان زند مار بد تنها تو را بر جان زند.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته‌هاي عليرضا مرندي درباره جمعيت - فارس

28 فوريه 2015 ... اين لايحه براي قانوني شدن بايد به کميسيون‌هاي مختلف مجلس مي‌رفت و پس از بحث و بررسي ... خدا مي‌داند که ايشان گفتند تو کار خودت را بکن. ... مرندي افزود: هنوز هم احساس گناه مي‌کنم؛ درباره صحبت‌هاي دکتر احمدي‌نژاد هم باز هم همان نگراني ... شغل و رفاه فرزندان را نيز بايد در نظر بگيريم تا اين جمعيت سربار جامعه نباشند.

آدرس : کليک کنيد
عطر گندم

****اها در آخر هم اينکه انگ همه چي که بهم چسبوند شد و همه کاره شدم از خائن گرفته تا خراب و هرزه و ..... همه ي اين فضاهاي مجازي خوبن اما من فقط تو وبلاگم احساس ميکنم واسه عکسي که گذاشتم و يا براي تبادل لايک و . ..... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس,.

آدرس : کليک کنيد
چشم اميد؛ مناجات با امام زمان(عج) (به طاها به ياسين) – علي فاني | معاونت ...

و يا چون بقيه تو سربار ياري اگر يک نفر را به او وصل کردي براي سپاهش تو سردار ياري .... براي برادرتان آمرزش و براي شما صبر توام با ايمان بيشتر مسئلت مي کنم. ... کدشو اشتباه زده بودن وقتي ازوبلاگت دراوردمش کلي خوشحال شدم مهدي زهرا نگهدارت. .... كانون تئاتر · كانون تاك · كانون حس هفتم · كانون دختران ايران · كانون قرآن و عترت ...

آدرس : کليک کنيد
استاد علي اکبر رائفي پور راز خود را فاش کرد... | سربازان مبارز

( اينارو داشت باز ميکرد )يه مشت از حق ميگرفت و يه مشت از باطل مي گرفت قاطي ميکرد ميداد به ... اما ديگه الان هرچه فيلم ديويد آيک هست بريد نگاه کنيد چون ديگه مردم اوستا شدن… ... سيد احمد اليماني يک آدم نوچه ي صهيونيست ها که انداختنش جلوي جريان ظهور رو تو ..... آپارات با ديدن سخنرانيش در موردآخرت الزمان توي خودم تعبيري حس کردم …

آدرس : کليک کنيد
پاتوق

يه سال ديگه هم گذشت و اخرين روزهاي خوب اسفند ماه 93 هم در حال سپري شدن هست . سال 93 اگرچه سال اسب ... احساس مي کنم روز به روز بيشتر دارم تو غار تنهاييم فرو مي رم. من دچار روزمرگي شدم ! ... مثل يک پيرزني که شده سربار عروس. پسرش پيش زنش بر ...

آدرس : کليک کنيد



احساس ميکنم سربار تو شدم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,344
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,344
  • بازدید ماه : 4,048
  • بازدید سال : 14,463
  • بازدید کلی : 916,836
  • کدهای اختصاصی