loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 14 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
بيخيال اين داستان نيست!!!

خلاصه اي از مطلب :

<p style="text-align: center;" dir="rtl" align="center">&nbsp;</p> <br><p style="text-align: center;" dir="rtl" align="center"><span style="color: #808080;">داستان زن&nbsp;دايي داستان مامان داستان خواهر</span>&nbsp;<strong>&nbsp;</strong></p> <br><p>&nbsp;</p> <br><p style="text-align: center;" dir="rtl" align="center"><span style="color: #003300;"><strong>داستان مامان صد در صد واقعي داستان من ومامان دنبال چي ميگردي؟..... هرچي بخواي</strong>&nbsp;&nbsp;</span></p> <br><p style="text-align: center;" dir="rtl" align="center"><span style="color: #003300;"><strong>ما نداريم که!!!.....بعضي چيزارو داريم بقيه رو هم بعدا مياريم!!!! داستان مامان رو الان</strong>&nbsp;&nbsp;</span></p> <br><p style="text-align: center;" dir="rtl" align="center"><span style="color: #003300;"><strong>داريم .. .. .. . ..اين نب


ادامه اين مطلب : بيخيال اين داستان نيست!!!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




داستان کده:داستان ترسناک،عاشقانه...و خفن(بي خيال بابا)

از آنجايي که داستان کوتاه عاشقانه طرفداران ويژه اي دارد اين بخش را از ديگر داستان هاي کوتاه جدا کرديم تا به طور ويژه ... (صحت اين داستان ترسناک مورد تاييد ما نيست).

آدرس : کليک کنيد
بيخيال

بيخيال - هر چي دلت ميخواد ................ ... با پسر غريبه شوخي نميکنه،نميخنده،ميدونه عشقش اذيت ميشه با اين کار... . ..... داستان من به کار تو نمي آيد ? از تو حرف بزنيم . به دنبال تو نام ... آنجا از نور کور کننده ي نورافکن هاي تآتر " شانزليزه " خبري نيست .

آدرس : کليک کنيد
90/ داستان قهرمانان سياست دوستي که بي خيال ورزش مي شوند

27 آوريل 2015 ... حالا بعد از يکسال همان داستان اين بار براي حسين رضازاده تکرار شد فردي که ... حمايت کرد تا به همگان ثابت کند که حضور در شوراي شهر شغل نيست.

آدرس : کليک کنيد
كتاب بي خيال درماني:تعرفه روان شناسان و مشاوران تا پايان سال 1394 ...

بي خيال درماني در اين تاپيك به معناي بي خيال شدن از درمان نيست .... داستان بلند خدايي ات را به گوش تأمل و بندگي ام بخوان و قصه شيرين خلقت ...

آدرس : کليک کنيد
بي خيال همه چي...

بي خيال همه چي. ... من فقط اين نوشته ها رو چون دوستشون دارم اينجا مينويسم ... اما يکي نيست به اين بعضيا بگه ليمو شيرين هميشه شيرينه، .... داستان هاي طنز و عشقي

آدرس : کليک کنيد
تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)

حالا ميخوام بهم بگي آخر اين قصه چيه. اونيكه دوسش داري منم يا كس ديگه. اگه با من بموني بي خيال حرف مردم. اصلا مهم نيست كه بياد درد ديگه روي دردام. بگو كه دروغ ميگن كه ...

آدرس : کليک کنيد
سايت عاشقانه AloneBoy.com

... خوب است و نيکو انتق ... شاپرک : اين ترانه را اقاي مازيارفلاحي باصداي ارامش بخششان بسيارزيباا . ... يه زخم کهنه روي بالم، يه آسمون که چشم به رام نيست به غير واژه ...

آدرس : کليک کنيد
1 2 3 همه بي خيال غصه...

يه خرده همت کنيد تا قهرماني راهي نيست ! يارو 6 ماهه بدنيا مياد بهش ... بعد از بچه:اين بچه قيافه‌ش به کي رفته؟ مردها مثل الکل هستند ... و اين داستان ادامه دارد... نوشته شده در  ...

آدرس : کليک کنيد
داستان كوتاه - داستان كوتاه: آغاز (showing 1-15 of 15) - Goodreads

از خودش تعجب ميکرد چرا اين همه سال بي خيال بوده و حالا چه هجومي آورده اند کلمات که .... وقتي از عادات زنش ميگفت از خواب سبک زنش از لولا از اينکه مدت زيادي نيست که به  ...

آدرس : کليک کنيد
بي خيال حرفايي که تو دلم جا مونده...

پيوندهاي روزانه. اس ام اس و داستان · هيتفا ... بي خيال قلبي که اين همه تنها مونده آخه دنياي تو دنياي دلاي ... و ميدانم که تقصير دست هاي تو نيست. خودم خواستم کم تواني ...

آدرس : کليک کنيد
بى خيال دنيا

بى خيال دنيا???? - ?? ??هر چي بخواي هست. ... لينک فيــ/ــلتر نيست ..... کردند تا اينکه به اين آيه رسيدند که در مورد داستان حضرت سليمان است که وقتي مورچه اي ?

آدرس : کليک کنيد
داستان و خلاصه قسمت آخر سريال ترکي فريحا | يک دوست سايت ...

26 مه 2014 ... داستان و خلاصه اي از آخرين قسمت سريال ترکي فريحا که بزودي شروع ... شکل ميگيرد، اين رابطه که از سوي فريحا مخفي نگاه داشته ميشود باعث ..... بابا بيخيال يه مطلب گذاشتن لازم نيست بايد و جرت و پرت بنويسيد بخونيد و بريد.

آدرس : کليک کنيد
فقط بخند بيخيال دنيا

دارم ميرم ولي اين زندگي نيست شما دارين …!! :| . . . ا?ن داستان واقع? است. ?ه اسمس با ا?ن مضمون. ” س?مشماره ات از گوش?م پاک شده ?ه تک بزن شمارت رو س?و کنم “. نوشتم و برا نصف ب?شتر مخاطبا? .

آدرس : کليک کنيد
Antibikhiyal-313

بيخيالي تو اين عصر داغ بيخيالي! ... از بازيگران سريال «شمعدوني» هستند که در خلاصه داستان سريال آمده است : اين مجموعه داستان دو خانواده است ... تقصير من نيست.

آدرس : کليک کنيد
کيمياگر و مرد مرده » مرد مرده

15 ا کتبر 2014 ... بايد بي خيال گوسفندها – مشتري ها ي ام بشوم ، يک بليط براي تهران بگيرم و با ... به اين جا که رسيدم يک لحظه صبر کردم و متوجه مشکل اساسي داستان زيباي ... اين جا بقا مسئله ي شوخي برداري نيست و هر روز بايد به خاطرش جنگيد .

آدرس : کليک کنيد
?? بـــيـــخيـــال دنيـــا ??

???بـــيـــخيـــال دنيـــا??? - دنـــبـا هــر ســـازيـــــــ دوســـــ داريــــــ ... يکي بود يکي نبود امروز اومدم براتون ي واقعيتي رو روشن کنم تو اين دنياي مجازي داستان ازآنجاشروع ميشه من وقتي .... اينجا صداي تپيدن قلب مادر براي مسافرش زيبا نيست

آدرس : کليک کنيد
داستان كوتاه - داستان كوتاه: آغاز (showing 1-15 of 15) - Goodreads

از خودش تعجب ميکرد چرا اين همه سال بي خيال بوده و حالا چه هجومي آورده اند کلمات که .... وقتي از عادات زنش ميگفت از خواب سبک زنش از لولا از اينکه مدت زيادي نيست که به  ...

آدرس : کليک کنيد
بي خيال حرفايي که تو دلم جا مونده...

پيوندهاي روزانه. اس ام اس و داستان · هيتفا ... بي خيال قلبي که اين همه تنها مونده آخه دنياي تو دنياي دلاي ... و ميدانم که تقصير دست هاي تو نيست. خودم خواستم کم تواني ...

آدرس : کليک کنيد
بى خيال دنيا

بى خيال دنيا???? - ?? ??هر چي بخواي هست. ... لينک فيــ/ــلتر نيست ..... کردند تا اينکه به اين آيه رسيدند که در مورد داستان حضرت سليمان است که وقتي مورچه اي ?

آدرس : کليک کنيد
داستان و خلاصه قسمت آخر سريال ترکي فريحا | يک دوست سايت ...

26 مه 2014 ... داستان و خلاصه اي از آخرين قسمت سريال ترکي فريحا که بزودي شروع ... شکل ميگيرد، اين رابطه که از سوي فريحا مخفي نگاه داشته ميشود باعث ..... بابا بيخيال يه مطلب گذاشتن لازم نيست بايد و جرت و پرت بنويسيد بخونيد و بريد.

آدرس : کليک کنيد
فقط بخند بيخيال دنيا

دارم ميرم ولي اين زندگي نيست شما دارين …!! :| . . . ا?ن داستان واقع? است. ?ه اسمس با ا?ن مضمون. ” س?مشماره ات از گوش?م پاک شده ?ه تک بزن شمارت رو س?و کنم “. نوشتم و برا نصف ب?شتر مخاطبا? .

آدرس : کليک کنيد
Antibikhiyal-313

بيخيالي تو اين عصر داغ بيخيالي! ... از بازيگران سريال «شمعدوني» هستند که در خلاصه داستان سريال آمده است : اين مجموعه داستان دو خانواده است ... تقصير من نيست.

آدرس : کليک کنيد
کيمياگر و مرد مرده » مرد مرده

15 ا کتبر 2014 ... بايد بي خيال گوسفندها – مشتري ها ي ام بشوم ، يک بليط براي تهران بگيرم و با ... به اين جا که رسيدم يک لحظه صبر کردم و متوجه مشکل اساسي داستان زيباي ... اين جا بقا مسئله ي شوخي برداري نيست و هر روز بايد به خاطرش جنگيد .

آدرس : کليک کنيد
?? بـــيـــخيـــال دنيـــا ??

???بـــيـــخيـــال دنيـــا??? - دنـــبـا هــر ســـازيـــــــ دوســـــ داريــــــ ... يکي بود يکي نبود امروز اومدم براتون ي واقعيتي رو روشن کنم تو اين دنياي مجازي داستان ازآنجاشروع ميشه من وقتي .... اينجا صداي تپيدن قلب مادر براي مسافرش زيبا نيست

آدرس : کليک کنيد
تمام داستان هاي من در اين تايپيک ( سعيد _ MOSO ) فهرست داستان ها ...

24 جولاي 2009 ... توي اين تايپيک قراره تمام داستان هايي که تا الآن نوشتم و توي سايت هم هست رو بذارم . ... بيخيال شدم و دوباره خودم رو روي تخت ولو كردم , دستم رو دراز كردم به سمت ميز كنار تختم و .... کسري جان زنگ زدم بگم ما معلوم نيست کي برگرديم .

آدرس : کليک کنيد
بي‌خيال - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

کرت کوبين در اين آلبوم توجه‌اش را به ساخت قطعاتي معطوف کرد که از آن‌چه که به‌صورت روتين ..... «بي‌پايان، بي‌نام» در همه? نسخه‌هاي منتشر شده? بي‌خيال موجود نيست.

آدرس : کليک کنيد
من عاشقش شدم دست خودم نبود

داستاني که فقط دوستان نزديکم اجازه خوندنشو دارن چون خودم نوشتمش .... ميگه بيخيال اين هفته اصلا گروهشونم به درد بخور نيست :: :: احتمالا تا حالا اسم شنقل رو شنيديد ...

آدرس : کليک کنيد
داستان کوتاه - بي‌خيالي

داستان کوتاه -. ناگهان نيمه ... هيچ اثري ازو نيست. ... اما بذار تا وقتي اين بچه‌ها براشون امکان داره و کسي يا چيزي دست و پاي اونها رو نبسته از زيبائي‌هاي دنيا لذت ببرن.

آدرس : کليک کنيد
دريافت آلبوم 'يادگاري' از 'سياوش قميشي' » انديشه باز

البته از دوستان خارج از ايران درخواست مي‌کنم که براي حمايت از اين خواننده بزرگنام ... دست من نيست، نفسم از عطر تو کلافه مي شه ... بي خيال قلبي که اين همه تنها مونده

آدرس : کليک کنيد
داستان - اول کنم انديشه اي تا برگزينم پيشه اي

ظ روز ??94/?/6 کلمات کليدي: داستان ، جملات کوتاه ... نقلِ اين حرف ها نيست که بي تو مي ميرم، مي گذرد، زمان که خودش را از تک و تا نمي ...... از اين آدم هاي بي خيال باشد.

آدرس : کليک کنيد
بايد کاري کرد - داستان نوشت

23 فوريه 2015 ... اما حسي ديگر به من ميگفت: بيخيال بابا. جلوي اين همه جمعيت با اين کت و شلوار ميخواي کار رفتگرشهرداري رو انجام بدي! اصلا وظيفه من نيست .

آدرس : کليک کنيد
غم دنيا رو بي خيال

دوستان اين چند سطر را با چشماني اشکبار در وصف خودم نوشتمه و از اين به بعد براي هميشه ... قبل از دردودلم بگم خدا جون قصد من کفران نعمت و يا چيز ديگري نيست فقط.

آدرس : کليک کنيد
تمام داستان هاي من در اين تايپيک ( سعيد _ MOSO ) فهرست داستان ها ...

24 جولاي 2009 ... توي اين تايپيک قراره تمام داستان هايي که تا الآن نوشتم و توي سايت هم هست رو بذارم . ... بيخيال شدم و دوباره خودم رو روي تخت ولو كردم , دستم رو دراز كردم به سمت ميز كنار تختم و .... کسري جان زنگ زدم بگم ما معلوم نيست کي برگرديم .

آدرس : کليک کنيد
بي‌خيال - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

کرت کوبين در اين آلبوم توجه‌اش را به ساخت قطعاتي معطوف کرد که از آن‌چه که به‌صورت روتين ..... «بي‌پايان، بي‌نام» در همه? نسخه‌هاي منتشر شده? بي‌خيال موجود نيست.

آدرس : کليک کنيد
من عاشقش شدم دست خودم نبود

داستاني که فقط دوستان نزديکم اجازه خوندنشو دارن چون خودم نوشتمش .... ميگه بيخيال اين هفته اصلا گروهشونم به درد بخور نيست :: :: احتمالا تا حالا اسم شنقل رو شنيديد ...

آدرس : کليک کنيد
داستان کوتاه - بي‌خيالي

داستان کوتاه -. ناگهان نيمه ... هيچ اثري ازو نيست. ... اما بذار تا وقتي اين بچه‌ها براشون امکان داره و کسي يا چيزي دست و پاي اونها رو نبسته از زيبائي‌هاي دنيا لذت ببرن.

آدرس : کليک کنيد
دريافت آلبوم 'يادگاري' از 'سياوش قميشي' » انديشه باز

البته از دوستان خارج از ايران درخواست مي‌کنم که براي حمايت از اين خواننده بزرگنام ... دست من نيست، نفسم از عطر تو کلافه مي شه ... بي خيال قلبي که اين همه تنها مونده

آدرس : کليک کنيد
داستان - اول کنم انديشه اي تا برگزينم پيشه اي

ظ روز ??94/?/6 کلمات کليدي: داستان ، جملات کوتاه ... نقلِ اين حرف ها نيست که بي تو مي ميرم، مي گذرد، زمان که خودش را از تک و تا نمي ...... از اين آدم هاي بي خيال باشد.

آدرس : کليک کنيد
بايد کاري کرد - داستان نوشت

23 فوريه 2015 ... اما حسي ديگر به من ميگفت: بيخيال بابا. جلوي اين همه جمعيت با اين کت و شلوار ميخواي کار رفتگرشهرداري رو انجام بدي! اصلا وظيفه من نيست .

آدرس : کليک کنيد
غم دنيا رو بي خيال

دوستان اين چند سطر را با چشماني اشکبار در وصف خودم نوشتمه و از اين به بعد براي هميشه ... قبل از دردودلم بگم خدا جون قصد من کفران نعمت و يا چيز ديگري نيست فقط.

آدرس : کليک کنيد



بيخيال اين داستان نيست!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,245
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,245
  • بازدید ماه : 3,949
  • بازدید سال : 14,364
  • بازدید کلی : 916,737
  • کدهای اختصاصی