loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 5 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
نيمار: من چيزي به داور نگفتم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : نيمار: من چيزي به داور نگفتم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




نيمار: من چيزي به داور نگفتم - تي نيوز

3 ساعت قبل ... به گزارش بخش بين المللي ورزش 11، نيمار کاپيتان تيم ملي برزيل در ديدار با کلمبيا درگيري را ايجاد کرد و پس از اتمام اين ديدار از سوي داور اخراج ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: رحماني: هيچ دروغي به مسئولان نظام‌وظيفه نگفتم

5 روز پيش ... ??:?? نيمار: هيچ چيزي من را بيشتر از يک داور ضعيف عصباني نمي کند; ??:?? ... خيلي‌ها به من گفتند كارت درست مي‌شود، حالا بايد ديد چه خواهد شد.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: قلعه‌نويي به فتح‌الله‌زاده: مگر نگفتم غذاي چرب نخور

5 روز پيش ... قلعه‌نويي به فتح‌الله‌زاده: مگر نگفتم غذاي چرب نخور .... ??:?? نيمار: هيچ چيزي من را بيشتر از يک داور ضعيف عصباني نمي کند; ??:?? شهرام محمودي:نه ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: انتقاد شديد نيمار از داوري ديدار برزيل - کلمبيا

5 روز پيش ... بابت اين کار هم داور بي‌ مورد به من کارت زرد داد. ... هيچ چيز من را عصباني نمي‌کند، تنها چيزي که من را عصبي مي‌کند، سوت زدن نادرست داوران است. ????.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آگوئرو: من اصرار مي‌کنم مسي به سيتي بيايد اما او امتناع مي‌کند

5 روز پيش ... من در منچسترسيتي وضعيت بسيار خوبي دارم و مي‌خواهم که مسي هم به جمع‌مان اضافه .... ??:?? رحماني: هيچ دروغي به مسئولان نظام‌وظيفه نگفتم; ??:?? جدال مغزها (??) ... ??:?? نيمار: هيچ چيزي من را بيشتر از يک داور ضعيف عصباني نمي کند ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - انتقاد شديد نيمار از داور ديدار برزيل - کلمبيا

5 روز پيش ... بابت اين کار هم داور بي‌ مورد به من کارت زرد داد. ... هيچ چيز من را عصباني نمي‌کند، تنها چيزي که من را عصبي مي‌کند، سوت زدن نادرست داوران است. نيمار ...

آدرس : کليک کنيد
دکه | Dakee.org - قلعه‌نويي به فتح‌الله‌زاده: مگر نگفتم غذاي چرب نخور

5 روز پيش ... قلعه‌نويي پس از رو در رو شدن با فتح‌الله‌زاده به شوخي به او گلايه کرد که چرا ... ??:?? نيمار: هيچ چيزي من را بيشتر از يک داور ضعيف عصباني نمي کند ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه تخصصي فوتبال: ورزش 11

رئال مادريد و بارسلونا متهم به دريافت کمک‌ هاي غير قانوني از سوي دولت اسپانيا ... نيمار: من چيزي به داور نگفتم ... سيدجلال حسيني: پيشنهاد نژادفلاح به من واقعي بود.

آدرس : کليک کنيد
کامراني فر: با دکتراي ورزش به فوتبال خدمت مي‌کنم | ورزش 3

3 مه 2015 ... به گزارش "ورزش سه"، اين داور ايراني که سابقه حضور در جام‌جهاني را هم ... دهد: من نگفتم که قرار است من نايب رئيس داوري آسيا بشوم، منظورم اين بود ... نيمار: برزيل بدون من هم قهرمان کوپا مي شود ... ابراهيمي: درباره قرارداد مشروط چيزي نمي‌دانم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپوليسم | ورزش 3

12 ژوئن 2015 ... من چوب رک بودنم را مي‌خورم و چيزي مي‌گويم که باعث مي‌شود شرايط بد شود. ... گرم کنم ديگر و اين چه رفتاري‌ است که آقا کريم شنيد و به من گفت ساکت شو و من هم گفتم چيزي نگفتم آقا کريم. ... نيمار: داوري ضعيف من را عصباني کرد.

آدرس : کليک کنيد
نگفتم فغاني بايد 6 سال محروم شود!

29 مه 2015 ... من به مجري راديو گفتم، تنبيه آندرانيک تيموريان سخت گيرانه بود. ... او در ادامه مي‌گويد: ما اتفاقات بازي تراکتور و نفت و ماجراي داوري را پيگيري مي کنيم و رئيس جمهور هم براي رسيدگي به اين موضوع دستور ... اگر انصاف داريد و نميخواهيد ماست مالي کنيد همه چيز گوياست. ... 90/ نيمار بدترين گزينه براي کاپيتاني

آدرس : کليک کنيد
جلالي: از محروميت فغاني هرگز خوشحال نيستم/امسال - پايگاه خبري ...

16 ژوئن 2015 ... ... ترابي» هاي ديگري تحويل تيم ملي مي دهم/ نگفتم ديگر دنبال جوانگرايي نيستم ... حال اينکه برخي افراد از اين صحبت من چه برداشتي کرده اند به خودشان مربوط ... اغلب داوران در ليگي که گذشت اشتباه کردند و اينکه ما بخواهيم همه چيز را سر ... اش با ستاره برزيل خالي بود/ اگر آنجا بودم با کفش پاشنه بلند نيمار را مي زدم ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي فوتبال ايران | شاهرودي: هرگز نگفتم من مالديني‌ام ...

من اگر مالديني شدم، مردم اين لقب را به من دادند و نبايد از لقبي که مردم به من داده‌اند سوءاستفاده کنم ... الان هم گذشته‌ها گذشته است و تمام شده و نبايد به اين چيزها فکر کنيم.

آدرس : کليک کنيد
برانکو: هرگز نگفتم از آمدن به پرسپوليس پشيمانم/ تا 10 روز ديگر

سايت خبري تحليلي فوتبال ايران, برانکو: هرگز نگفتم از آمدن به پرسپوليس پشيمانم/ ... داور ازبک ديدار الهلال و پرسپوليس را قضاوت مي‌کند .... از حضور در پرسپوليس پشيمان است، گفت: هرگز چنين چيزي را به زبان نياوردم و اصلا اينگونه فکر نمي‌کنم. ... من در جلسه اول با بازيکنان به آنها تاکيد کردم که شما افرادي هستيد که در اذهان ...

آدرس : کليک کنيد
پاشازاده: اگر آندو نمي‌رفت، جايگاه استقلال اين نبود | طرفداري

من سعي مي کنم راجع به چيزي که وجود دارد نظر بدهم الان خيلي ها نظر مي دهند و اين .... فقط به من بگو من چه کردم هر خطايي کردند من هيچ چيز نگفتم بعد کمک داور به من مي ...

آدرس : کليک کنيد
گودرزي: من موافق تکرار بازي هستم اما تکرار بازي بعيد است / با تيم ...

20 مه 2015 ... وي خاطرنشان کرد: تراکتور يکي از ثروت‌هاي ملي ماست و من به عنوان مسئول ورزش ..... ??:?? رحماني: هيچ دروغي به مسئولان نظام‌وظيفه نگفتم; ??:?? جدال مغزها (16) ... ??:?? نيمار: هيچ چيزي من را بيشتر از يک داور ضعيف عصباني نمي کند ...

آدرس : کليک کنيد



نيمار: من چيزي به داور نگفتم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,002
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,002
  • بازدید ماه : 5,706
  • بازدید سال : 16,121
  • بازدید کلی : 918,494
  • کدهای اختصاصی