loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 15 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
من،«الياس قاليباف» نه بازداشت شده ام نه در لندن هستم/چند خط توضيح به احترام هموطنان

خلاصه اي از مطلب :

الياس قاليباف فرزند شهردار تهران با گلايه از بداخلاقي ها و شايعاتي که توسط عده اي در شبکه هاي مجازي عليه وي منتشر شده، تاکيد کرد:کساني که اين شايعات را منتشر مي کنند با توضيح من از کرده خود پشيمان نمي شوند آنها ماموريتي فراتر از الياس قاليباف دارند و امروز من هدف آنها هستم.


ادامه اين مطلب : من،«الياس قاليباف» نه بازداشت شده ام نه در لندن هستم/چند خط توضيح به احترام هموطنان



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




جستجوگر اخبار تي نيوز

روي خط خبر loading ... گزارش وقايع آيين تشييع پيکر شهداي غواص به ستاد کل نيروهاي مسلح /مکان و نحوه .... تجمع سپرده گذاران بدر توس(آرمان) در کف خيابان نه پياده رو! .... من الياس قاليباف، در يک مجتمع آموزشي فعاليت مي کنم. ... پيشنهادي از استقلال نداشته ام پيشنهادي از استقلال نداشته ام ...... تعداد اخبار دريافت شده امروز: 34015.

آدرس : کليک کنيد
mhaji/slm - Pasargad

و مي به در كه از را اين است با آن هاي ها ي هم سروش براي يك بود اي تا شود من او كند ... هايي نيز فقط يكي جستجو چون پخش خيلي همين بيش نه جوان تو پيش مورد زندگي پس ولي ... خانه مردم كنيد فكر چند جا چاپ كودكان ام نقش مثل دهد تلويزيون داشته همان سر هستند ... زده رييس عكس علت انقلاب برداري خط روشن كلي آنان متفاوت روزي ميليون بيان حد ...

آدرس : کليک کنيد



من،«الياس قاليباف» نه بازداشت شده ام نه در لندن هستم/چند خط توضيح به احترام همو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,182
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,182
  • بازدید ماه : 5,886
  • بازدید سال : 16,301
  • بازدید کلی : 918,674
  • کدهای اختصاصی