loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 13 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)
راموس: منچستريونايتد را دوست دارم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : راموس: منچستريونايتد را دوست دارم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




راموس: پدرم هوادار يونايتد بود - Isport.ir

او در پاسخ اين سوال که پدرش طرفدار کدام تيم بود گفت:«يونايتد. خانواده من طرفدار سويا هستند. اما پدرم هميشه منچستريونايتد را دوست داشت. من هم اين تيم را دوست دارم.

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد به رئال مادريد: اگر ده خيا را مي خواهيد، راموس را بدهيد ...

2 روز پيش ... منچستر يونايتد مي خواهد سرخيو راموس را به خدمت بگيرد و اين بار به نظر مي .... دخيا ميخاد بره رئال و اينو دوست داره ولي راموس واسه اينکه دستمزدش رو ...

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر ...

2 روز پيش ... طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع ..... بخره که مدافع باشن راموس بيشتر از اين که مدافع باشه دوست داره حمله کنه

آدرس : کليک کنيد
دفاع تمام قد کرگر از راموس؛ هواداران منچستر يونايتد بايد به وي احترام ...

1 روز پيش ... طرفداري- در شرايطي که از امکان انتقال راموس به منچستر يونايتد سخن گفته مي شود، بسياري از .... ولي خوب چيکار کنين خود راموس دوست داره بياد.

آدرس : کليک کنيد
راموس به خاطر يونايتد در حال يادگيري زبان انگليسي است - يونايتد فنز

1 روز پيش ... سرخيو راموس به خاطر پيوستن به منچستريونايتد انگليس در حال يادگيري ... راموس: منچستريونايتد را دوست دارم · رازي که فاش شد: مذکره يونايتد با ...

آدرس : کليک کنيد
راموس: نگران آينده ام نيستم - يونايتد فنز

1 روز پيش ... پس از اينکه رئال مادريد شايعه پيوستن راموس به بارسلونا…,راموس: نگران ... راموس: منچستريونايتد را دوست دارم · رازي که فاش شد: مذکره يونايتد با ...

آدرس : کليک کنيد
يونايتد فنز

راموس: منچستريونايتد را دوست دارم. فرگوسن (مدير) سه شنبه 02 تير 1394 149 بازديد. http://up.unitedfans.ir/view/325991/sergio-. راموس در روزهايي که صحبت از ...

آدرس : کليک کنيد
منچستريونايتد به زودي به لوريس پيشنهاد رسمي ميدهد - يونايتد فنز

1 روز پيش ... به گزارش L'Equipe منچستريونايتد علاقه دارد هر چه سريعتر دروازه… ... راموس: منچستريونايتد را دوست دارم · رازي که فاش شد: مذکره يونايتد با راموس ...

آدرس : کليک کنيد
دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد - دولت بهار

18 ساعت قبل ... به گزارش دولت بهار به نقل از خبرآنلاين، راموس با مسئولان رئال مادريد به مشکل خورده است ... من شخصا خيلي دوست دارم احمدينژاد کانديد رياست جمهوري .

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

هر کي دوست داره نويسنده بشه در مين پست اعلام کنه و بايد اين شرايط ها را داشته باشه ... سرجيو راموس ، مدافع کاماسي رئال مادريد چهارشنبه با سران رئال مادريد ديدار کرد.

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر

طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال .... و لوسيو بخره که مدافع باشن راموس بيشتر از اين که مدافع باشه دوست داره حمله کنه

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد به رئال مادريد: اگر ده خيا را مي خواهيد، راموس را بدهيد!

2 روز پيش ... منچستر يونايتد مي خواهد سرخيو راموس را به خدمت بگيرد و اين بار به نظر مي رسد باشگاه ليگ برتري در تلاش ... ناگاتومو: دوست دارم در اينتر بمانم ...

آدرس : کليک کنيد
از سرگرفته شدن مذاکرات رئال مادريد و راموس | ورزش 3

14 ژوئن 2015 ... هيچکس حتي خود پرز شکي ندارد که رئال مادريد به راموس نياز مبرمي دارد. ستاره محبوب ... همامي: دوست دارم در پرسپوليس بمانم · پيشنهاد پرتغالي و ...

آدرس : کليک کنيد
دخيا را مي‌خواهيد؟ راموس را بدهيد! - خبرآنلاين

2 روز پيش ... باشگاه منچستر يونايتد، حالا که دخيا را از دست رفته مي‌بيند مي‌خواهد رئال ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد!

آدرس : کليک کنيد
فان گال آماده است 20 ميليون پوند براي جذب راموس هزينه کند

14 ژوئن 2015 ... فلورنتينو پرز و هواداران باشگاه او را دوست دارند هرچند که گاهي انتقادي نيز وجود دارد. ... برچسب ها: اسپانيا، لاليگا، رئال مادريد، منچستر يونايتد، سرخيو راموس ... در اينتر راضي هستم/ دوست دارم قهرماني در چمپيونزليگ را تجربه کنم ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «منچستر يونايتد»

پيش‌تر نيز باشگاه منچستريونايتد براي خريد سرخيو راموس اقدام کرده بود اما اين‌بار ... هري کين با تاکيد بر ماندن در تاتنهام گفت: تاتنهام را دوست دارم و قطعا در فصل ...

آدرس : کليک کنيد
دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد - دولت بهار

18 ساعت قبل ... به گزارش دولت بهار به نقل از خبرآنلاين، راموس با مسئولان رئال مادريد به مشکل خورده است ... من شخصا خيلي دوست دارم احمدينژاد کانديد رياست جمهوري .

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

هر کي دوست داره نويسنده بشه در مين پست اعلام کنه و بايد اين شرايط ها را داشته باشه ... سرجيو راموس ، مدافع کاماسي رئال مادريد چهارشنبه با سران رئال مادريد ديدار کرد.

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر

طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال .... و لوسيو بخره که مدافع باشن راموس بيشتر از اين که مدافع باشه دوست داره حمله کنه

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد به رئال مادريد: اگر ده خيا را مي خواهيد، راموس را بدهيد!

2 روز پيش ... منچستر يونايتد مي خواهد سرخيو راموس را به خدمت بگيرد و اين بار به نظر مي رسد باشگاه ليگ برتري در تلاش ... ناگاتومو: دوست دارم در اينتر بمانم ...

آدرس : کليک کنيد
از سرگرفته شدن مذاکرات رئال مادريد و راموس | ورزش 3

14 ژوئن 2015 ... هيچکس حتي خود پرز شکي ندارد که رئال مادريد به راموس نياز مبرمي دارد. ستاره محبوب ... همامي: دوست دارم در پرسپوليس بمانم · پيشنهاد پرتغالي و ...

آدرس : کليک کنيد
دخيا را مي‌خواهيد؟ راموس را بدهيد! - خبرآنلاين

2 روز پيش ... باشگاه منچستر يونايتد، حالا که دخيا را از دست رفته مي‌بيند مي‌خواهد رئال ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد!

آدرس : کليک کنيد
فان گال آماده است 20 ميليون پوند براي جذب راموس هزينه کند

14 ژوئن 2015 ... فلورنتينو پرز و هواداران باشگاه او را دوست دارند هرچند که گاهي انتقادي نيز وجود دارد. ... برچسب ها: اسپانيا، لاليگا، رئال مادريد، منچستر يونايتد، سرخيو راموس ... در اينتر راضي هستم/ دوست دارم قهرماني در چمپيونزليگ را تجربه کنم ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «منچستر يونايتد»

پيش‌تر نيز باشگاه منچستريونايتد براي خريد سرخيو راموس اقدام کرده بود اما اين‌بار ... هري کين با تاکيد بر ماندن در تاتنهام گفت: تاتنهام را دوست دارم و قطعا در فصل ...

آدرس : کليک کنيد
دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد - دولت بهار

18 ساعت قبل ... به گزارش دولت بهار به نقل از خبرآنلاين، راموس با مسئولان رئال مادريد به مشکل خورده است ... من شخصا خيلي دوست دارم احمدينژاد کانديد رياست جمهوري .

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر

طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال .... و لوسيو بخره که مدافع باشن راموس بيشتر از اين که مدافع باشه دوست داره حمله کنه

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد به رئال مادريد: اگر ده خيا را مي خواهيد، راموس را بدهيد!

2 روز پيش ... منچستر يونايتد مي خواهد سرخيو راموس را به خدمت بگيرد و اين بار به نظر مي رسد باشگاه ليگ برتري در تلاش ... ناگاتومو: دوست دارم در اينتر بمانم ...

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

هر کي دوست داره نويسنده بشه در مين پست اعلام کنه و بايد اين شرايط ها را داشته باشه ... سرجيو راموس ، مدافع کاماسي رئال مادريد چهارشنبه با سران رئال مادريد ديدار کرد.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار باشگاه منچستر يونايتد - نيوزام

عادل غلامي:دوست دارم مادرم ، همسرم و خواهرم هم از روي سکوها تيم ملي واليبال را تشويق کنند ... دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد ورزش فوتبال جهان ...

آدرس : کليک کنيد
از سرگرفته شدن مذاکرات رئال مادريد و راموس | ورزش 3

14 ژوئن 2015 ... هيچکس حتي خود پرز شکي ندارد که رئال مادريد به راموس نياز مبرمي دارد. ستاره محبوب ... همامي: دوست دارم در پرسپوليس بمانم · پيشنهاد پرتغالي و ...

آدرس : کليک کنيد
دخيا را مي‌خواهيد؟ راموس را بدهيد! - خبرآنلاين

2 روز پيش ... باشگاه منچستر يونايتد، حالا که دخيا را از دست رفته مي‌بيند مي‌خواهد رئال ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد!

آدرس : کليک کنيد
فان گال آماده است 20 ميليون پوند براي جذب راموس هزينه کند

14 ژوئن 2015 ... فلورنتينو پرز و هواداران باشگاه او را دوست دارند هرچند که گاهي انتقادي نيز وجود دارد. ... برچسب ها: اسپانيا، لاليگا، رئال مادريد، منچستر يونايتد، سرخيو راموس ... در اينتر راضي هستم/ دوست دارم قهرماني در چمپيونزليگ را تجربه کنم ...

آدرس : کليک کنيد
رئال کلاب - مطالب ابر منچستر يونايتد

منچستريونايتد با پيشنهاد دستمزدي نجومي به سراغ خريد سرجيو راموس، کاپيتان دوم .... البته به عنوان هوادار باشگاه سابقم من هم دوست دارم که او در يونايتد بازي کند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار منچستر يونايتد | ورزش 11 - پايگاه تخصصي فوتبال

نظر راموس راجع به منچستر يونايتد بسيار جالب است! چهارشنبه ? ... اختصاصي|خوان ماتا: دوست دارم ده خيا در منچستر بماند؛ بنيتس در بازي گرفتن فوق العاده است .

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار باشگاه منچستر يونايتد - نيوزام

عادل غلامي:دوست دارم مادرم ، همسرم و خواهرم هم از روي سکوها تيم ملي واليبال را تشويق کنند ... دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد ورزش فوتبال جهان ...

آدرس : کليک کنيد
راموس در سال 2013: منچستر يونايتد در انگلستان مثل رئال مادريد در ...

من خودم بنا به شرايط فعلي دوست دارم اوتامندي بياد ولي اگه قرار باشه ده خيا .... پيشنهاد منچستر يونايتد براي راموس: 30 ميليون يورو + ده خيا · تصوير پويا نيّري وند ...

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر - آکا

2 روز پيش ... طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال مادريد و باستين شواين اشتايگر هافبک بايرن مونيخ برنده فصل نقل و ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: جلسه سرنوشت ساز راموس با مدير برنامه اش برگزار شد

1 روز پيش ... طبق اين گزارش راموس از دست مديران رئال مادريد ناراحت است و اطمينان دارد ... ولي دوست دارم همه ي اين ستاره ها برن تا آقاي پرس بفهمه چقد ب اينا نياز داره.

آدرس : کليک کنيد
نويل: معاوضه دخيا و راموس اشتباه است - فيدوس

گري نويل، کاپيتان سابق منچستريونايتد معتقد است که معاوضه سرجيو راموس به ... مي کنند رسمي روبرتو فيرمينو به ليورپول پيوست حاج محمدي دوست دارم در نفت ...

آدرس : کليک کنيد
کريستيانو رونالدو

برچسب ها : راموس سرخيو راموس راموس 2015 عکس جديد راموس سايت رئال مادريد رئال کلاب اخبار جدايي راموس از رئال ..... بيشتر دوست دارم گوش بدهم و مشکلات را بيابم.

آدرس : کليک کنيد
رئال کلاب - مطالب ابر منچستر يونايتد

منچستريونايتد با پيشنهاد دستمزدي نجومي به سراغ خريد سرجيو راموس، کاپيتان دوم .... البته به عنوان هوادار باشگاه سابقم من هم دوست دارم که او در يونايتد بازي کند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار منچستر يونايتد | ورزش 11 - پايگاه تخصصي فوتبال

نظر راموس راجع به منچستر يونايتد بسيار جالب است! چهارشنبه ? ... اختصاصي|خوان ماتا: دوست دارم ده خيا در منچستر بماند؛ بنيتس در بازي گرفتن فوق العاده است .

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار باشگاه منچستر يونايتد - نيوزام

عادل غلامي:دوست دارم مادرم ، همسرم و خواهرم هم از روي سکوها تيم ملي واليبال را تشويق کنند ... دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد ورزش فوتبال جهان ...

آدرس : کليک کنيد
راموس در سال 2013: منچستر يونايتد در انگلستان مثل رئال مادريد در ...

من خودم بنا به شرايط فعلي دوست دارم اوتامندي بياد ولي اگه قرار باشه ده خيا .... پيشنهاد منچستر يونايتد براي راموس: 30 ميليون يورو + ده خيا · تصوير پويا نيّري وند ...

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر - آکا

2 روز پيش ... طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال مادريد و باستين شواين اشتايگر هافبک بايرن مونيخ برنده فصل نقل و ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: جلسه سرنوشت ساز راموس با مدير برنامه اش برگزار شد

1 روز پيش ... طبق اين گزارش راموس از دست مديران رئال مادريد ناراحت است و اطمينان دارد ... ولي دوست دارم همه ي اين ستاره ها برن تا آقاي پرس بفهمه چقد ب اينا نياز داره.

آدرس : کليک کنيد
نويل: معاوضه دخيا و راموس اشتباه است - فيدوس

گري نويل، کاپيتان سابق منچستريونايتد معتقد است که معاوضه سرجيو راموس به ... مي کنند رسمي روبرتو فيرمينو به ليورپول پيوست حاج محمدي دوست دارم در نفت ...

آدرس : کليک کنيد
کريستيانو رونالدو

برچسب ها : راموس سرخيو راموس راموس 2015 عکس جديد راموس سايت رئال مادريد رئال کلاب اخبار جدايي راموس از رئال ..... بيشتر دوست دارم گوش بدهم و مشکلات را بيابم.

آدرس : کليک کنيد
رئال کلاب - مطالب ابر منچستر يونايتد

منچستريونايتد با پيشنهاد دستمزدي نجومي به سراغ خريد سرجيو راموس، کاپيتان دوم .... البته به عنوان هوادار باشگاه سابقم من هم دوست دارم که او در يونايتد بازي کند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار منچستر يونايتد | ورزش 11 - پايگاه تخصصي فوتبال

نظر راموس راجع به منچستر يونايتد بسيار جالب است! چهارشنبه ? ... اختصاصي|خوان ماتا: دوست دارم ده خيا در منچستر بماند؛ بنيتس در بازي گرفتن فوق العاده است .

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار باشگاه منچستر يونايتد - نيوزام

عادل غلامي:دوست دارم مادرم ، همسرم و خواهرم هم از روي سکوها تيم ملي واليبال را تشويق کنند ... دفاع اسطوره ليورپول از حضور راموس در منچستر يونايتد ورزش فوتبال جهان ...

آدرس : کليک کنيد
راموس در سال 2013: منچستر يونايتد در انگلستان مثل رئال مادريد در ...

من خودم بنا به شرايط فعلي دوست دارم اوتامندي بياد ولي اگه قرار باشه ده خيا .... پيشنهاد منچستر يونايتد براي راموس: 30 ميليون يورو + ده خيا · تصوير پويا نيّري وند ...

آدرس : کليک کنيد
ادعاي اسکاي: عزم منچستر يونايتد براي جذب راموس و شواين اشتايگر - آکا

2 روز پيش ... طرفداري - باشگاه منچستر يونايتد قصد دارد با خريد سرخيو راموس مدافع رئال مادريد و باستين شواين اشتايگر هافبک بايرن مونيخ برنده فصل نقل و ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: جلسه سرنوشت ساز راموس با مدير برنامه اش برگزار شد

1 روز پيش ... طبق اين گزارش راموس از دست مديران رئال مادريد ناراحت است و اطمينان دارد ... ولي دوست دارم همه ي اين ستاره ها برن تا آقاي پرس بفهمه چقد ب اينا نياز داره.

آدرس : کليک کنيد
نويل: معاوضه دخيا و راموس اشتباه است - فيدوس

گري نويل، کاپيتان سابق منچستريونايتد معتقد است که معاوضه سرجيو راموس به ... مي کنند رسمي روبرتو فيرمينو به ليورپول پيوست حاج محمدي دوست دارم در نفت ...

آدرس : کليک کنيد
کريستيانو رونالدو

برچسب ها : راموس سرخيو راموس راموس 2015 عکس جديد راموس سايت رئال مادريد رئال کلاب اخبار جدايي راموس از رئال ..... بيشتر دوست دارم گوش بدهم و مشکلات را بيابم.

آدرس : کليک کنيد



راموس: منچستريونايتد را دوست دارم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,281
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,281
  • بازدید ماه : 5,985
  • بازدید سال : 16,400
  • بازدید کلی : 918,773
  • کدهای اختصاصی