loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 413 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
مردي با معرفي خود به عنوان دكتر داروساز 31 نفر را فريب داد

 

مردي كه با معرفي خود به عنوان دكتر داروساز به 31 نفر داروي بيهوشي خورانده و اموال آنها را سرقت كرده بود به طور ويژه در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. اين مرد متهم است علاوه بر سرقت با همين ترفند هشت زن و دختر جوان را مورد آزار و اذيت قرار داده است.
    نماينده دادستان تهران در ابتداي اين جلسه كه در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد كيفرخواست پرونده را قرائت كرد و گفت: در اين پرونده علي، 54 ساله، متاهل، داراي سوابق متعدد كيفري، بازداشت از روز چهار آبان ماه امسال متهم است با معرفي خود به عنوان دكتر داروساز 14 فقره سرقت مقرون به آزار مرتكب شده و با خوراندن داروي بيهوشي اموال طعمه هايش را سرقت كرده است. او همچنين در هشت مورد نيز بعد از بيهوش كردن طعمه هايش كه زنان و دختران جوان بودند به آنان تجاوز كرده است. در بازرسي از مخفيگاه متهم بخشي از اموال مسروقه، همچنين داروهاي بيهوشي و وسايل ارتباط جنسي كشف شده است و او در همه مراحل مختلف دادرسي اتهاماتش را پذيرفته و از سوي شاكيان نيز شناسايي شده است. حال از آنجا كه همه شواهد و مدارك عليه متهم است به عنوان نماينده دادستان تهران خواستار كيفر او هستم.
    نماينده دادستان ادامه داد: در اين پرونده سه نفر به نام هاي جواد، ميثم و محمد نيز به اتهام خريد اموال مسروقه بازداشت هستند كه از دادگاه مي خواهم درباره آنان نيز تصميم گيري شود.
    در ادامه اين جلسه قاضي يك به يك شاكيان پرونده را به جايگاه فراخواند تا شكايت شان را مطرح كنند. نخستين نفر مردي بود كه همراه همسر و همسر برادرش از سوي متهم اغفال شده بود. او در اين خصوص گفت: من به طور اتفاقي با اين مرد آشنا شدم. او در خيابان با گوشي تلفن همراهش صحبت مي كرد. وانمود مي كرد براي خانه ويلايي اش دنبال سرايدار است. بعد از پايان مكالمه اش با من صحبت كرد و گفت اگر بخواهي مي تواني سرايدار من شوي. او كارت ويزيتش را به ما نشان داد و گفت دكتر داروساز است. من هم پيشنهادش را قبول كردم. او براي صحبت درباره كار ما را به يك پارك برد. گفت به جز خودت، همسر و همسر برادرت هم مي توانند برايم كار كنند و به هر كدام از شما ماهي يك ميليون تومان حقوق مي دهم. او گفت چون مي خواهم بيمه تان كنم فردا بايد به آزمايشگاه برويد.
    او در ادامه چند قرص از جيبش بيرون آورد و گفت براي اينكه در آزمايش تان مشكلي پيش نيايد اين قرص ها را بخوريد. ما هم قرص ها را خورديم و ديگر چيزي متوجه نشديم. وقتي به هوش آمديم دو روز گذشته و در بيمارستان بستري بوديم. او جواهرت همسرم و پول هاي خودم را دزديده بود. در ادامه مردي ميانسال با همسر و دختر و پسر جوانش در جايگاه ايستاد. او گفت اين مرد به بهانه استخدام من را اغفال كرد و در ادامه اموال مان را سرقت و به همسر و دخترم تجاوز كرد. اين مرد ادامه داد: يك شب براي زيارت به امام زاده حسن رفته بوديم كه با اين مرد آشنا شديم. او كارت ويزيتش را به من داد و گفت دكتر داروساز است. گفت مي خواهد يك نفر را به عنوان سرايدار استخدام كند. او گفت دخترت را هم بياور در داروخانه ام كار كند. من هم چون بيكار بودم خوشحال شدم. او گفت بهتر است براي صحبت كردن به خانه مان برويم. من هم او را به خانه مان بردم. دكتر قلابي در ادامه به خانه مان آمد و گفت بايد براي استخدام آزمايش بدهيم و براي اينكه آزمايش نتيجه خوبي داشته باشد نبايد اشياي فلزي همراه مان باشد. او ساعت من و جواهرات همسرم را گرفت و در ادامه چند قرص به من و زن و بچه ام داد و ما هم آنها را خورديم و ديگر چيزي متوجه نشديم و روي تخت بيمارستان فهميديم چه اتفاقي افتاده است. او علاوه بر سرقت پول و جواهرات همسرم در حالت بيهوشي به همسرم و دخترم تجاوز كرده بود. شاكيان بعدي يك زوج جوان بودند كه چند ماه بعد از ازدواج شان متهم به خانه شان رفته و در حالت بيهوشي به تازه عروس جوان تجاوز كرده بود. شوهر اين زن درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: اين مرد مادرم را در امامزاده حسن ديده و به او گفته بود دنبال يك سرايدار است. مادرم هم من را معرفي كرده بود. به همين دليل او با من تماس گرفت و گفت براي صحبت كردن به خانه مان مي آيد. چند ساعت بعد او آمد و ما هم استقبال خوبي كرديم. مي گفت دكتر داروساز است و وضعيت مالي خوبي دارد. حرف ها و ظاهرش نشان مي داد راست مي گويد. مي گفت به چند بيمارستان كمك مي كند و مي تواند به من هم كمك كند. او گفت به من و همسرم براي سرايداري ماهي دو ميليون تومان حقوق مي دهد. در ادامه او گفت بايد فردا صبح آزمايش بدهيم و چند قرص به ما داد تا بخوريم. او گفت قرص ها باعث مي شود نتيجه آزمايش منفي باشد و ما كارت سلامت بگيريم. چند لحظه بعد از خوردن قرص ها بود كه چيزي متوجه نشديم. آ ن طور كه بعد فهميديم بدون اينكه كسي بداند دو روز در خانه مان بيهوش بوديم تا اينكه پدر و مادرمان كه از ما بي خبر بودند در خانه را شكستند و نجات مان دادند. در ادامه اين جلسه ساير شكات نيز در جايگاه حاضر شدند و آنچه را رخ داده بود شرح دادند. آنها خواستار پس گرفتن اموال شان و مجازات متهم شدند. يكي از آنها كه دختر و همسرش مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود، گفت: من هيچ كدام از اموال مان را نمي خواهم. خواسته من فقط اعدام شدن اين مرد است. يكي ديگر از شاكيان دختر دانشجويي بود كه او نيز از سوي متهم مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود. او نيز جزييات اين ماجرا را شرح داد و گفت اين مرد بايد اعدام شود. دو شاكي ديگر پرونده زن و شوهري بودند كه به دادگاه نيامده بودند. با اين وجود اظهارات شان كه در پرونده ثبت شده بود نشان مي داد متهم آنها را به يك مهمانسرا كشانده و بعد از بيهوش كردنشان به زن جوان تجاوز كرده
    است. بعد از آنكه پنج قاضي دادگاه اظهارات شاكيان را شنيدند نوبت به متهم رسيد تا از خود دفاع كند. وقتي او در جايگاه ايستاد خودش را معرفي كرد و گفت: من سواد ندارم و به دروغ خودم را دكتر معرفي مي كردم. من يك جوشكار بودم و پيش از اين هم چهار مرتبه دستگير و حدود هشت سال زنداني شدم. مدتي قبل بعد از آزادي از زندان چون كاري نداشتم دست به اين كار زدم. متهم ادامه داد: من فقط پول ها و جواهرات دو نفر از شاكيان را سرقت كرده ام و حرف هاي آنها را راجع به تجاوز قبول ندارم. در سرقت هايم آنها را گول مي زدم اما دارويي به آنها نمي دادم. شاكيانم مي خواهند از من اخاذي كنند و همه شان دروغ مي گويند. قاضي: تو بعد از دستگيري به همه جرايم انتسابي اقرار كرده يي و در آخرين دفاعت در دادسرا با شاكيان رودر رو شدي و جرايم ات را بر عهده گرفتي. حالاچه اتفاقي افتاده كه اعترافات قبلي ات را انكار مي كني؟متهم: هر چيزي كه قبلاگفتم به دليل فشاري بود كه تحمل كردم. من سواد نداشتم اين حرف ها را زدم.
    
    قاضي: زمان دستگيري در كيف دستي وخانه ات مقدار زيادي داروي بيهوشي كشف شد از اين داروها چه استفاده يي مي كردي؟
    متهم: بله قبول دارم. داروها براي خودم بود.
    
    قاضي: ماموران در خانه ات بخشي از اموال مسروقه را كشف كردند. كشف آنها نشان مي دهد تو اموال شاكيان را سرقت كردي. حتي سه نفر از مالخران با راهنمايي خودت دستگير شده اند. در اين باره چه توضيحي داري؟
    متهم: بله قبول دارم. من فقط دو فقره سرقت انجام دادم. البته قبلاسرقت مي كردم اما توبه كردم.
    
    قاضي: قرص هايي كه به طعمه هايت مي دادي را از كجا تهيه مي كردي؟
    متهم: كار ساده يي بود. از خيابان ناصرخسرو بسته يي 500 تومان مي خريدم.
    
    قاضي: اطلاعات دارويي را از كجا مي آوردي و از كجا مي دانستي بايد چه داروهايي را با هم تركيب كني؟
    متهم: قبلاخودم اين داروها را مصرف كرده بودم و مي دانستم هر دارو به چه دردي مي خورد.
    در ادامه اين جلسه اتهام مالخري به سه متهم ديگر تفهيم شد. يكي از آنها درباره چگونگي آشنايي اش با دكتر قلابي گفت: من در يك خانه در دروازه غار زندگي مي كردم و علي همسايه ام بود. او گفت در لرستان 10 نفر را كشته و 21 سال زندان بوده اما حالاآزاد شده است. او يك گوشي تلفن همراه برايم آورد و گفت مي خواهد آن را بفروشد.
    من هم با اينكه مي دانستم گوشي سرقتي است اما آن را خريدم تا كمكي به او كرده باشم. دو مالخر ديگر نيز در ادامه اين جلسه به دفاع از خود پرداختند و با ختم جلسه ادامه رسيدگي به اين پرونده به هفته آينده موكول شد. بنابر اعلام رييس دادگاه قرار است هفته آينده به اتهام تجاوز متهم به صورت غيرعلني رسيدگي شود.
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,455
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 4,159
  • بازدید سال : 14,574
  • بازدید کلی : 916,947
  • کدهای اختصاصی