loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 122 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

رشکستگی میزان کلاهبرداری ورشکستگی پول مردم حساب مسدود میزان موسسه مالی اعتباری میزان خراسان جریان ورشکستگی مسسه میزان تربت گناباد میزان بیدخت جریان کامل مسدودی حساب چک یک ماهه میزان مدیر اصلی هیئت مدیره

.

.

ورشکستگی موسسه میزان !

mizan mashhad varshekastegi moaseseh mizan

میزان مشهد , ورشکستگی موسسه میزان

موسسه مالی و اعتباری میزان در تاریخ بهمن 1379 با مشارکت سه هزار نفر از کارمندان و قضات دادگستری خراسان با عنوان ” تعاونی اعتبار ” تشکیل و با یک شعبه در مشهد آغاز بکارکرد . و بعد از مدتی شعبه های خود را در سرتاسر مشهد و شهرستان های خراسان تاسیس نمود.

 

.

.

.

و اما خبرات و شایعات ورشکستگی موسسه میزان :

موسسه میزان ورشکست شده.؟ حساب هایتان مسدود شده و قادر به دریافت وجه خود نیستید.؟ آیا چک بگیریم یا نگیریم.؟ جریان اصلی خبر ورشکستگی میزان چیست؟ جواب همه این سوالات را در متن زیر پیدا خواهید کرد.

.

.

.

شایعه ورشکستگی میزان اول از بیدخت و سپس گناباد بعد تربت حیدریه و به مشهد رسید.

واکنش موسسه میزان به خبر ورشکستگی :

موسسه اعتباری میزان با ارسال نامه ای به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گناباد از شایعه پراکنان به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد

.

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی واعتباری میزان ، شهرستان گناباد کانون انتشار برخی از شایعات کذب و بی اساس در خصوص وضعیت مالی این موسسه توسط عده ای فرصت طلب بود که دامنه این جو روانی به برخی دیگر از شهرستانهای خراسان سرایت کرد.

انتشار این شایعات علاوه بر ایجاد نگرانی میان مشتریان این موسسه باعث ازدحام شهروندان در برخی از شعب شده است که هم اکنون در برخی از شهرستانها از جملهگناباد ، تربت حیدریه وضعیت عادی شده و به گفته مدیرعامل موسسه تا پایان هفته وضعیت موسسه در مشهد کاملاً عادی خواهد شد.

در همین حال برخی از عوامل شایعه اخیرتوسط نیروهای اطلاعاتی شهرستان شناسایی شده اند

.

گروه خبری : اطلاعیه و آگهی , تاریخ : 1393/11/06 ساعت : 17:44:40

.

.

میزان مشهد , ورشکستگی موسسه میزان

.

.

گفته مدیر عامل موسسه میزان درباره ورشکستگی :

 شایعات کذب محض است

حلمی مدیر عامل موسسه میزان درباره شایعات مطرح شده در خصوص وضعیت مالی این موسسه تصریح کرد :

در چند روز گذشته مشاهده شده است که برخی افراد شایعاتی را متوجه برخی از موسسات مالی و اعتباری معتبر از جمله موسسه مالی و اعتباری میزان نموده اند. در حالیکه این که شایعات کاملا بی اساس و کذب محض است . وی افزایش مراجعه مشتریان و شلوغی برخی از شعب میزان را ناشی از جو روانی ایجاد شده مربوط به این شایعات بی اساس دانست و از مشتریان موسسه میزان خواست که به شایعات توجهی نکنند.

.

وی گفت : این موسسه در زمینه مسائل مالی هیچگونه مشکلی ندارد, اما ازدحام مشتریان در برخی از شعب باعث اختلال در خدمات رسانی شده که با تمهیدات اتخاذ شده این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد : موسسه میزان به عنوان یک موسسه خوش نام و قانون مدار با قوت تمام در حال خدمت رسانی به مشتریان و مردم شریف بوده و خواهد بود

.

.

سخن مدیر سایت بعنوان کسی که خودش در میزان حساب داره :

دوستان شما نمیدونم دیدید یا نه حدود 100 نفر در پشت عابربانک شعبه سرپرستی در ساعت 12 شب صف کشیده بودند برای برداشت وجه خود. روزانه چند 100 نفر به شعبات میزان مراجعه میکنند. این ازدحام اگر به بانک هم وارد بشه یهویی, باعث کمبود پول در این موسسه نمیشه.؟؟

.

.

این موسسه پشتوانه های محکمی چون دادگستری داره چرا که بنیانگزارانش بوده اند. شما هم حق دارید پولتون تو حساب هست و نگران هستید ولی کلان اینقدر زود شایعات رو باور نکنید.  و لانم کمی صبر کنید اوضاع کمی آروم بشه بعد خودتون به شایعه بودن این خبرات پیخواهید بورد. برای دریافت پول های خود هم چند روزی باد تحمل کنید تا اوضاع آرام شود.اگر هم اعتماد ندارید به شعبه های میزان مراجعه کنید و یک چک مدت دار ( یک ماهه ) به مبلغ موجودی خود دریافت کنید.

.

یک سوال از شما :

چرا وقتی اطلاعات کافی ندارید شروع به تحلیل ماجرا میکنید؟ اینجوری یک کلاغ 40 کلاغ میشه و همین میشه که ا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 556
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 556
  • بازدید ماه : 3,260
  • بازدید سال : 13,675
  • بازدید کلی : 916,048
  • کدهای اختصاصی