loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 14 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور به خدمت هستم

خلاصه اي از مطلب :

موضوع دوشغله بودن معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي اين روزها در ديوان عدالت اداري در حال بررسي است.


ادامه اين مطلب : بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور به خدمت هستم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان

7 ساعت قبل ... بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور ... وي ادامه داد: من کارمند توانير و مأمور به خدمت وزارت نيرو هستم پس فرقي نمي ...

آدرس : کليک کنيد
بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان ...

بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور به خدمت هستم - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
محمدرضا طالقاني:هيچ کس حالم را نمي پرسد

7 ساعت قبل ... ... بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مامور به خدمت هستم ... به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاري تسنيم، محمدرضا طالقاني، رئيس سابق ...

آدرس : کليک کنيد
واردات خودرو رقابتي مي شود؟

7 ساعت قبل ... ... بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مامور به خدمت هستم ... با اين حال اين اقدام نيز منجر به رفع انحصار واردات خودرو نشد به‌گونه‌اي ... در اين زمينه عضو ناظر شوراي رقابت در گفت‌وگو با ايسنا درباره جلسه اخير اين شورا در زمينه بررسي انحصار در واردات خودرو به کشور، اظهار کرده است: در اين ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين گزارش ازهويت قربانيان انفجار تونس

7 ساعت قبل ... ... بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مامور به خدمت هستم · برنامه «کريمانه» از راديو معارف ... 'خبرگزاري فرانسه روز شنبه در گزارشي از تونس به نقل از نخست وزير اين کشور که در کنفرانس ... براساس اين گزارش روز گذشته دو تروريست انتحاري وابسته به گروه تکفيري داعش با حمله به ...

آدرس : کليک کنيد
سفر به دنياي گوناگون با «تابناک با تو»؛: تاجيکستان: آشناي دور اما ...

7 ساعت قبل ... ... دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مامور به خدمت هستم ... هنگام ورود به فرودگاه شهر دوشنبه، پايتخت تاجيکستان، نخستين ...

آدرس : کليک کنيد
شاخص کل بورس 45 واحد افت کرد

7 ساعت قبل ... ... بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مامور به خدمت هستم ... به گزارش «نسيم»، شاخص قيمت وزني نيز در اين بازار با 18 واحد اُفت خود ...

آدرس : کليک کنيد
دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور به ...

5 ساعت قبل ... بازديد: 1 views. منبع : خبرگزاري دانشجو. موضوع دوشغله بودن معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي اين روزها در ديوان عدالت اداري در حال بررسي است.

آدرس : کليک کنيد



بررسي دوشغله بودن معاون وزير نيرو در ديوان عدالت اداري/ فلاحتيان: مأمور به خدمت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,668
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,668
  • بازدید ماه : 4,372
  • بازدید سال : 14,787
  • بازدید کلی : 917,160
  • کدهای اختصاصی