loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 2 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




کريستيانو رونالدو مي خواهد که راموس در مادريد بماند

کليد واژه ها: رونالدو - مادريد. ... کريستيانو رونالدو مي خواهد که سرخيو راموس در رئال مادريد بماند. طـرفداري- بنا .... مگه طرفداري مال خانواده شماس دوست دارم نظر بدم مشکليه.

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز - مطالب ابر سرجيو راموس

پيشنهاد اوليه منچستريونايتد براي خريد سرجيو راموس توسط باشگاه رئال رد شد. ... بازيکني مثل روبينيو هميشه سر پول قهر مي کرد اما اخيرا مورد رونالدو خاص تر بود. ..... سرخيو راموس: مربياني که شجاعت و شخصيت دارند را دوست دارم ... تا سالها در ياد هواداران رئال مادريد باقي بماند اما عملکرد سرجيو راموس در اين ديدار فراتر از انتظار بود .

آدرس : کليک کنيد
درخواست رونالدو از راموس براي ماندن در رئال - عصر ايران

2 ساعت قبل ... رونالدو به همين دليل نگران وضعيت راموس و جدايي او از رئال مادريد است. بايد ديد در چند ... حامدلک:واقعا پرسپوليس را دوست دارم اما... مخالفت استاندار ...

آدرس : کليک کنيد
کريستيانو رونالدو مي خواهد که راموس در مادريد بماند - راه فردا

کريستيانو رونالدو مي خواهد که سرخيو راموس در رئال مادريد بماند. ... کريستيانو مي داند که چهره اي مانند راموس براي تيم بسيار مهم است و مي تواند در آينده براي فتح عناوين کمک کند. .... چرا پپ گوارديولا مى خواهد دوست داشته شود؟ .... آلکمار هلند پيشنهاد جدي دارمگزارش تمرين صبح پرسپوليس؛ حضور کاميابي‌نيا و مکاني دين محمدي در باشگاه ...

آدرس : کليک کنيد
راموس خواهان جدايي از رئال مادريد شد | ورزش 3

3 روز پيش ... لازم به ذکر است که مذاکرات تمديد قرارداد راموس با رئال مادريد، مدت هاست که متوقف شده است. دو طرف بر سر ... لابد فصل بعد هم نوبت رونالدو ميرسه. نگاشته شده ... اما بازم دوست دارم بمونه. زنده باد ... ماتا:اميدوارم چيچاريتو در يونايتد بماند.

آدرس : کليک کنيد
سرخيو راموس - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

... هميشه اينجا بماند. سرجيو راموس کاپيتان دوم رئال مادريد پس از ديدار امشب با خبرنگاران صحبت کرد . ... فکر نمي کنم بخواهد برود و اميدوارم هميشه اينجا بماند . رونالدو : واجب بود که .... در رئال مادريد مردم پيروزي بدون بازي زيبا را دوست ندارند ". " فوتبال زندگي ..... کريستيانو رونالدو : روز اول حضورم در برنابئو را به ياد دارم. کريستيانو ...

آدرس : کليک کنيد
تا دنيا دنياست رئال سرور بارساست - راموس

سرجيو راموس، مدافع کاماسي رئال پس از شکست از والنسيا گفت :” چيزي نبايد از ارزشهاي والنسيا کم شود. ... تا ماه جون سال 2017 با سفيدپوشان پايتخت قرارداد دارد، مي خواهد در اين تيم بماند. ... فقط رونالدو با 56 ، بنزما با 28 و بيل با 23 گل بالاتر از او قرار گرفتند. .... رابطه حرفه اي خوبي با او دارم اما جدا از آن مثل دوست به من نگاه مي کند.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «کريستيانو رونالدو» - صفحه ??

اين جايزه به طور مشترک به اين مهاجم اروگوئه‌اي و کريستيانو رونالدو مهاجم رئال مادريد رسيد. .... اين ستاره ولزي رئال مادريد در مورد رونالدو گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند. ... آس: منچستريونايتد با ?? ميليون يورو راموس را از رئال مي‌‌گيرد ...

آدرس : کليک کنيد
خانه - خوان کارلوس رسترپو رونالدو نماد رئال است خامس روزي توپ طلا مي ...

پرز هميشه گفته است که سبک بنئيتز را دوست دارد و حالا مدير رئال مي خواهد که بهترين فمر ... به گزارش "ورزش سه"، کاسياس، مارسلو، بنزما، رونالدو و راموس، 5 بازيکني .... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. .... ايراني اش) به عنوان عشقش ياد کردو در اين پست گفته : اين مرد رو حتي بيشتر از غذاي روزانه‌ام دوست دارم.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري موج » رونالدو خواهان ماندن راموس در رئال مادريد - موج خبر

3 ساعت قبل ... ... آس، کريستيانو رونالدو از سرخيو راموس خواسته است که در رئال مادريد بماند. مهاجم پرتغالي رئال مادريد که براي سپري کردن تعطيلات خود به آمريکا سفر .... ماتا: دوست دارم چيچاريتو در منچستريونايتد بماند · آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي حمله ...

آدرس : کليک کنيد
کاملترين بيوگرافي کريستيانو رونالدو - باشگاه هواداران رئال مادريد

4 فوريه 2015 ... در آوريل ، رنه راموس با نمايندگان باشگاه منچستر ملاقات داشته. .... پس از پيوستنم به منچستر الکس به من گفت چه شماره اي را دوست دارم من گفتم شماره .... گفت : " من باور دارم او در يک باشگاه خوب ست و بايد در حال حاضر در منچستر بماند .

آدرس : کليک کنيد
5 دليل نارضايتي رونالدو از مديريت رئال مادريد - فيدوس

6 روز پيش ... 3- نارضايتي از شيوه رفتاري باشگاه با راموس و کاسياس ... رونالدو با وجود همه اين شرايط دوست دارد در رئال بماند ولي توقعاتي دارد که بايد از سوي .... hassan رونالدو به عنوان بازيکني که خدمات زيادي به رئال کرده حق آب و گل داره تو اين ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري رئال مادريد و رونالدو

سرخيو راموس تمايلي به ادامه حضور در رئال مادريد ندارد و رئال مادريد نيز مشکلي با جدايي ... مايل به ترک مادريد است و نمي خواهد تا انتهاي قراردادش به اين باشگاه وفادار باقي بماند. .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه تخصصي فوتبال: ورزش 11

رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند. نقل و انتقالات فوتبال. - شنبه ? ... منچستر پيشنهاد 20 مليون پوندي رئال را براي دخيا رد کرد. فوتبال ايران. - شنبه ? تير ????  ...

آدرس : کليک کنيد
تازه ترين اخبار رئال مادريد | فيس‌بوک

تازه ترين اخبار رئال مادريد: کريستيانو رونالدو مي خواهد که راموس در رئال مادريد بماند . بازيکن پرتغالي .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم. انگيزه .... اين مدلي است که دوست دارند زندگي کنند؟ با پولي ..... تمل است اما آسنسيو نيز به صورت قرضي فروخته مي شود تا اين عدد روي هشت بماند. فدراسيون ...

آدرس : کليک کنيد
5 دليل نارضايتي رونالدو از مديريت رئال‌ مادريد - خراسان

6 روز پيش ... رونالدو با وجود همه اين شرايط دوست دارد در رئال بماند ولي توقعاتي دارد که بايد از سوي مديريت رئال ... آخرش ما نفهميديم رونالدو با راموس مشکل داره يا نه!

آدرس : کليک کنيد
فوري؛ تصميم جدايي سرخيو راموس از رئال مادريد در تابستان امسال ...

6 روز پيش ... سرخيو راموس تصميم گرفته است که در تابستان امسال از رئال مادريد جدا شود. .... صبح رونالدو فروخت، الان راموس، اخر شب احتمالا خبر کاسياس ميده ..... بلندم نيمار را مي زدمماتا: دوست دارم ده خيا در منچستر بماند؛ بنيتز در بازي گرفتن از ...

آدرس : کليک کنيد
کاملترين بيوگرافي کريستيانو رونالدو - باشگاه هواداران رئال مادريد

4 فوريه 2015 ... در آوريل ، رنه راموس با نمايندگان باشگاه منچستر ملاقات داشته. .... پس از پيوستنم به منچستر الکس به من گفت چه شماره اي را دوست دارم من گفتم شماره .... گفت : " من باور دارم او در يک باشگاه خوب ست و بايد در حال حاضر در منچستر بماند .

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري رئال مادريد و رونالدو

سرخيو راموس تمايلي به ادامه حضور در رئال مادريد ندارد و رئال مادريد نيز مشکلي با جدايي ... مايل به ترک مادريد است و نمي خواهد تا انتهاي قراردادش به اين باشگاه وفادار باقي بماند. .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم.

آدرس : کليک کنيد
مرکز اخبار فوتبال ايران و جهان | ورزش 11 - پايگاه تخصصي فوتبال

رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند. نقل و انتقالات فوتبال. - شنبه ? ... منچستر پيشنهاد 20 مليون پوندي رئال را براي دخيا رد کرد. فوتبال ايران. - شنبه ? تير ????  ...

آدرس : کليک کنيد
تازه ترين اخبار رئال مادريد | فيس‌بوک

تازه ترين اخبار رئال مادريد: کريستيانو رونالدو مي خواهد که راموس در رئال مادريد بماند . بازيکن پرتغالي .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم. انگيزه .... اين مدلي است که دوست دارند زندگي کنند؟ با پولي ..... تمل است اما آسنسيو نيز به صورت قرضي فروخته مي شود تا اين عدد روي هشت بماند. فدراسيون ...

آدرس : کليک کنيد
مرجع خبري رئال مادريد - مطالب آبان 1393

سرخيو راموس گارسيا (متولد سال ?? مارس ????) بازيکن اسپانيايي تيم فوتبال رئال ... رئال مادريد درباره آينده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار مربيان - رئال مادريد آنلاين

در آينده دوست دارم به ايتاليا برگردم اما فعلا ترجيح مي دهم که در تيمهاي خارجي کار کنم. ... اگر په په ، راموس يا واران در خط هافبک بازي کنند هم رئال با چهار مدافع معمولش بازي مي کند ... گل 50 رونالدو:” به او تبريک مي گوييم که به اين عدد رسيد. .... او بارها تاکيد کرده که کاپيتان بايد تا پايان قراردادش در رئال بماند و سوتها را هم درک نمي کند.

آدرس : کليک کنيد
عشق کريستينو رونالدو

22 سپتامبر 2014 ... من فقط در يک مصاحبه گفتم که دوست دارم و ارزوم اينه دوباره به منچستر .... په په ، راموس و واران ديگر بازيکناني هستند که توانايي بازي در ميانه ميدان را دارند. ..... در اين باره گفت: نمي دانم چقدر ديگر رونالدو مي تواند در رئال مادريد بماند.

آدرس : کليک کنيد
فوري؛ تصميم جدايي سرخيو راموس از رئال مادريد در تابستان امسال ...

6 روز پيش ... سرخيو راموس تصميم گرفته است که در تابستان امسال از رئال مادريد جدا شود. .... صبح رونالدو فروخت، الان راموس، اخر شب احتمالا خبر کاسياس ميده ..... بلندم نيمار را مي زدمماتا: دوست دارم ده خيا در منچستر بماند؛ بنيتز در بازي گرفتن از ...

آدرس : کليک کنيد
کاملترين بيوگرافي کريستيانو رونالدو - باشگاه هواداران رئال مادريد

4 فوريه 2015 ... در آوريل ، رنه راموس با نمايندگان باشگاه منچستر ملاقات داشته. .... پس از پيوستنم به منچستر الکس به من گفت چه شماره اي را دوست دارم من گفتم شماره .... گفت : " من باور دارم او در يک باشگاه خوب ست و بايد در حال حاضر در منچستر بماند .

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري رئال مادريد و رونالدو

سرخيو راموس تمايلي به ادامه حضور در رئال مادريد ندارد و رئال مادريد نيز مشکلي با جدايي ... مايل به ترک مادريد است و نمي خواهد تا انتهاي قراردادش به اين باشگاه وفادار باقي بماند. .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم.

آدرس : کليک کنيد
مرکز اخبار فوتبال ايران و جهان | ورزش 11 - پايگاه تخصصي فوتبال

رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند. نقل و انتقالات فوتبال. - شنبه ? ... منچستر پيشنهاد 20 مليون پوندي رئال را براي دخيا رد کرد. فوتبال ايران. - شنبه ? تير ????  ...

آدرس : کليک کنيد
تازه ترين اخبار رئال مادريد | فيس‌بوک

تازه ترين اخبار رئال مادريد: کريستيانو رونالدو مي خواهد که راموس در رئال مادريد بماند . بازيکن پرتغالي .... براي ديدار دوباره با هم تيمي هايم و آشنايي با رافا بنيتز هيجان زيادي دارم. انگيزه .... اين مدلي است که دوست دارند زندگي کنند؟ با پولي ..... تمل است اما آسنسيو نيز به صورت قرضي فروخته مي شود تا اين عدد روي هشت بماند. فدراسيون ...

آدرس : کليک کنيد
مرجع خبري رئال مادريد - مطالب آبان 1393

سرخيو راموس گارسيا (متولد سال ?? مارس ????) بازيکن اسپانيايي تيم فوتبال رئال ... رئال مادريد درباره آينده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار مربيان - رئال مادريد آنلاين

در آينده دوست دارم به ايتاليا برگردم اما فعلا ترجيح مي دهم که در تيمهاي خارجي کار کنم. ... اگر په په ، راموس يا واران در خط هافبک بازي کنند هم رئال با چهار مدافع معمولش بازي مي کند ... گل 50 رونالدو:” به او تبريک مي گوييم که به اين عدد رسيد. .... او بارها تاکيد کرده که کاپيتان بايد تا پايان قراردادش در رئال بماند و سوتها را هم درک نمي کند.

آدرس : کليک کنيد
عشق کريستينو رونالدو

22 سپتامبر 2014 ... من فقط در يک مصاحبه گفتم که دوست دارم و ارزوم اينه دوباره به منچستر .... په په ، راموس و واران ديگر بازيکناني هستند که توانايي بازي در ميانه ميدان را دارند. ..... در اين باره گفت: نمي دانم چقدر ديگر رونالدو مي تواند در رئال مادريد بماند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار مربيان - رئال مادريد آنلاين

در آينده دوست دارم به ايتاليا برگردم اما فعلا ترجيح مي دهم که در تيمهاي خارجي کار کنم. ... اگر په په ، راموس يا واران در خط هافبک بازي کنند هم رئال با چهار مدافع معمولش بازي مي کند ... گل 50 رونالدو:” به او تبريک مي گوييم که به اين عدد رسيد. .... او بارها تاکيد کرده که کاپيتان بايد تا پايان قراردادش در رئال بماند و سوتها را هم درک نمي کند.

آدرس : کليک کنيد
هواداران کريستيانو رونالدو - اخبار کلي رئال

من دوست دارم بازي ژاوي و اينيستا را تماشا کنم، چون آنها براي تيم بازي مي کنند، ... ام که وقتي در موقعيت دفاعي قرار مي گيرم، يکي از بازيکنان هجومي حريف با من بماند. .... بوي گلزني رونالدو، بوي آقايي کردن سرخيو راموس، بوي کلين شيت ايکر مقدس.

آدرس : کليک کنيد
آبان 1393 - مرجع خبري رئال مادريد

21 نوامبر 2014 ... مرجع خبري رئال مادريد - مطالب آبان 1393 - - مرجع خبري رئال مادريد. ... سرخيو راموس گارسيا (متولد سال ?? مارس ????) بازيکن اسپانيايي تيم فوتبال رئال مادريد مي باشد که در پست مدافع (فوتبال) بازي مي کند. ... ستاره ولزي رئال مادريد درباره آينده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند. او بازيکن ...

آدرس : کليک کنيد
درخواست رونالدو از راموس براي ماندن در رئال

4 ساعت قبل ... راموس همراه کاسياس و رونالدو، مهمترين بازيکنان رئال مادريد محسوب مي شوند. بازيکناني که تاثير زيادي در .... حاج‌محمدي: دوست دارم در نفت‌ ماندگار باشم ...

آدرس : کليک کنيد
عشق کريستينو رونالدو

22 سپتامبر 2014 ... من فقط در يک مصاحبه گفتم که دوست دارم و ارزوم اينه دوباره به منچستر .... په په ، راموس و واران ديگر بازيکناني هستند که توانايي بازي در ميانه ميدان را دارند. ..... در اين باره گفت: نمي دانم چقدر ديگر رونالدو مي تواند در رئال مادريد بماند.

آدرس : کليک کنيد
دلايل نارضايتي رونالدو از مديريت رئال مادريد - سايت هواداران باشگاه ...

6 روز پيش ... ?- نارضايتي از شيوه رفتاري باشگاه با راموس و کاسياس ... رونالدو با وجود همه اين شرايط دوست دارد در رئال بماند ولي توقعاتي دارد که بايد از سوي ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ...

آدرس : کليک کنيد
رونالدو ابدي نيست، همانطور که دي‌استفانو نبود/ پول براي کريس ...

18 ژوئن 2015 ... کريس رونالدو در سال 2012 پيشنهادي 200 ميليوني از پاري‌سن‌ژرمن داشت و همان سال قرار داد خود با ... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد! ... راموس در بارسلونا؟

آدرس : کليک کنيد
کانون هواداران رونالدو

راموس گفت :” برنابئو براي رسيدن به فينال بهترين جاست چرا که هواداران بي نظيري در آن جا هستند.” ... کانون هوادران رونالدو - فوق ستاره برزيلي و سابق باشگاه رئال مادريد به حمايت از گرت بيل پرداخت. ..... دوست دارم که کل عمرم را در اين جا باشم.”.

آدرس : کليک کنيد
دلايل نارضايتي رونالدو از مديريت رئال مادريد - سايت هواداران باشگاه ...

6 روز پيش ... ?- نارضايتي از شيوه رفتاري باشگاه با راموس و کاسياس ... رونالدو با وجود همه اين شرايط دوست دارد در رئال بماند ولي توقعاتي دارد که بايد از سوي ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ...

آدرس : کليک کنيد
رونالدو ابدي نيست، همانطور که دي‌استفانو نبود/ پول براي کريس ...

18 ژوئن 2015 ... کريس رونالدو در سال 2012 پيشنهادي 200 ميليوني از پاري‌سن‌ژرمن داشت و همان سال قرار داد خود با ... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد! ... راموس در بارسلونا؟

آدرس : کليک کنيد
کانون هواداران رونالدو

راموس گفت :” برنابئو براي رسيدن به فينال بهترين جاست چرا که هواداران بي نظيري در آن جا هستند.” ... کانون هوادران رونالدو - فوق ستاره برزيلي و سابق باشگاه رئال مادريد به حمايت از گرت بيل پرداخت. ..... دوست دارم که کل عمرم را در اين جا باشم.”.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آنچلوتي: دوست دارم در رئال باقي بمانم

14 مه 2015 ... سرمربي رئال مادريد اذعان کرده که تمايل دارد در اين تيم باقي بماند .

آدرس : کليک کنيد
پايگاه هوداران رئال مادريد

25 ا کتبر 2014 ... ستاره ولزي رئال مادريد درباره آينده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند. او بازيکن بسيار ... من قراردادي شش ساله با رئال دارم و دوست دارم که در اين سال‌ها به افتخارات زيادي دست يابم. بيل ادامه داد: .... کارواخال که استراحت کرده است به ترکيب بر مي گردد و سرجيو راموس به جاي خودش باز خواهد گشت.

آدرس : کليک کنيد
راموس : هرگز نمي خواهم به حريف صدمه بزنم - رئال نيوز

رائول گارسيا : رابطه خوبي با راموس دارم · مارکا: احتمال کاهش ... گل هاي رئال : راموس - خامس - رونالدو. بازي بعدي. --- .... توريل : خسه دوست دارد در رئال بماند · زيدان تائيد ...

آدرس : کليک کنيد
رئال مادريد با هت تريک رونالدو از سد سويا گذشت - مشرق نيوز | آخرين ...

3 مه 2015 ... تيم فوتبال رئال مادريد در شبي که کريستيانو رونالدو هت تريک کرد در زمين سويا به ... بدون گل متوقف شد تا با ?? امتياز در مکان سوم جدول باقي بماند. ... جانشين راموس در رئال مشخص شد ... تراکتورسازي را دوست دارم اما به ايران نمي آيم.

آدرس : کليک کنيد
خانه - رونالدو فوق العاده است،مسي فراتر از رونالدو نيست | جستجو |

من به موفقيت او ايمان دارم و اميدوارم موفق شودمنبع : http://footballi_news.rozblog.com رونالدو فوق العاده ... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. او مي خواهد به دوئل خود با ...

آدرس : کليک کنيد
دلايل نارضايتي رونالدو از مديريت رئال مادريد - سايت هواداران باشگاه ...

6 روز پيش ... ?- نارضايتي از شيوه رفتاري باشگاه با راموس و کاسياس ... رونالدو با وجود همه اين شرايط دوست دارد در رئال بماند ولي توقعاتي دارد که بايد از سوي ... عنايتي: ? پيشنهاد دارم و سال آينده با پيراهن تيم ديگري از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ...

آدرس : کليک کنيد
رونالدو ابدي نيست، همانطور که دي‌استفانو نبود/ پول براي کريس ...

18 ژوئن 2015 ... کريس رونالدو در سال 2012 پيشنهادي 200 ميليوني از پاري‌سن‌ژرمن داشت و همان سال قرار داد خود با ... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. ... ماتا: بنيتز در رئال موفق مي‌شود/ دوست دارم دخيا هر جا هست خوشحال باشد! ... راموس در بارسلونا؟

آدرس : کليک کنيد
کانون هواداران رونالدو

راموس گفت :” برنابئو براي رسيدن به فينال بهترين جاست چرا که هواداران بي نظيري در آن جا هستند.” ... کانون هوادران رونالدو - فوق ستاره برزيلي و سابق باشگاه رئال مادريد به حمايت از گرت بيل پرداخت. ..... دوست دارم که کل عمرم را در اين جا باشم.”.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: آنچلوتي: دوست دارم در رئال باقي بمانم

14 مه 2015 ... سرمربي رئال مادريد اذعان کرده که تمايل دارد در اين تيم باقي بماند .

آدرس : کليک کنيد
پايگاه هوداران رئال مادريد

25 ا کتبر 2014 ... ستاره ولزي رئال مادريد درباره آينده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادريد باقي بماند. او بازيکن بسيار ... من قراردادي شش ساله با رئال دارم و دوست دارم که در اين سال‌ها به افتخارات زيادي دست يابم. بيل ادامه داد: .... کارواخال که استراحت کرده است به ترکيب بر مي گردد و سرجيو راموس به جاي خودش باز خواهد گشت.

آدرس : کليک کنيد
راموس : هرگز نمي خواهم به حريف صدمه بزنم - رئال نيوز

رائول گارسيا : رابطه خوبي با راموس دارم · مارکا: احتمال کاهش ... گل هاي رئال : راموس - خامس - رونالدو. بازي بعدي. --- .... توريل : خسه دوست دارد در رئال بماند · زيدان تائيد ...

آدرس : کليک کنيد
رئال مادريد با هت تريک رونالدو از سد سويا گذشت - مشرق نيوز | آخرين ...

3 مه 2015 ... تيم فوتبال رئال مادريد در شبي که کريستيانو رونالدو هت تريک کرد در زمين سويا به ... بدون گل متوقف شد تا با ?? امتياز در مکان سوم جدول باقي بماند. ... جانشين راموس در رئال مشخص شد ... تراکتورسازي را دوست دارم اما به ايران نمي آيم.

آدرس : کليک کنيد
خانه - رونالدو فوق العاده است،مسي فراتر از رونالدو نيست | جستجو |

من به موفقيت او ايمان دارم و اميدوارم موفق شودمنبع : http://footballi_news.rozblog.com رونالدو فوق العاده ... خود رونالدو هم دوست دارد در رئال بماند. او مي خواهد به دوئل خود با ...

آدرس : کليک کنيد



رونالدو: دوست دارم راموس در رئال بماند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,822
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,822
  • بازدید ماه : 4,526
  • بازدید سال : 14,941
  • بازدید کلی : 917,314
  • کدهای اختصاصی