loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 31 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
کلني با 3 تا ليدر!!!!!

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : کلني با 3 تا ليدر!!!!!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پي سي کلش مرجع کلش اف کلنز ايران

در ادامه با پي سي کلش همراه باشيد . ... کلني با 3 تا ليدر!!!!! کلني با 3 تا ليدر!!!!! سلام من امروز ميخوام بهتون يه کلن معرفي کنم که با کمال تعجب 3 تا ليدر داره!

آدرس : کليک کنيد
دانلود ورژن هک شده کلش آف کلنز - پي سي کلش مرجع کلش اف کلنز ايران

در ادامه با پي سي کلش همراه باشيد .. جمعه 07 آذر 1393 ... استراتژي حمله با گولم و پکا و ويزارد ( GOWIPE ). دوشنبه 11 خرداد 1394. کلني با 3 تا ليدر!!!!! شنبه 09 خرداد ...

آدرس : کليک کنيد
معرفي کلن هاي ايراني در بازي CLASH OF CLANS کلش آف کلنز و ...

11 آوريل 2014 ... با توجه به درخواست دوستان در کامنت ها و علاقه آنها مبني بر معرفي کلن هاي. ... سلام اسم من محمده و اسم اکانتم (soltan)هست و اين کلن در تاريخ94/3/27 يعني بعد از .... سلام اسم کلن ايران شوخي 30نفريم تا حالا 11 وار زديم و لول بالاي 20در وار ...... همشماره ميزنيم که اونرو ليدر مپ هاي حريف رو ميبينه و با قدرت هم کلني ها ميسنجه ...

آدرس : کليک کنيد
مشکل ورود به بازي پس از آپديت + دانلود ورژن 7.65.3

3 مه 2015 ... بايد به نحوي وارد بازي شوند و از کلن خود خارج شوند يا از ليدر بخواهند او را از کلن بيرون بيندازد. ... هر کسي هر روشي بلده بگه تا با کمک هم اين مشکل رو حل کنيم. ..... امروز از هم کلني هام درست شده فقط و فقط از من خرابه چيکاااار کنم؟

آدرس : کليک کنيد
بازي کلش آف کلنز » معرفي کلن هاي ايراني در بازي کلش اف کلنز

5 سپتامبر 2014 ... ... در 3:20 ب.ظ. به کلن cafe iran بياييد تا کو ليدر شويد و ما دراگون و ويچ و پکا و ويزارد و هوگ . ... بياييد تا با هم کلني موفق و قدرتمند بسازيم. پاسخ ? ... در حال حاضر در کلن شماره دو هستم ولي قصد رفتن به شماره سه رو دارم کلن شماره ...

آدرس : کليک کنيد
کلش اف کلنز|clash of clans|راهنماي جامع کلن وار (بخش دوم: استراتژي ها)

11 ا کتبر 2014 ... فرض کنيد کلني داريم با دو عضو که تون هال هاشون لول ? و ?? هست. ... حالا اگر عضو لول ? از يک حمله سه ستاره و از بعدي هيچ ستاره اي نگيره، ... حمله کنه، اما در سطح هاي اوليه بهتر هست خود ليدر جنگ رو کنترل کنه. ... براي اين کسل از نيروهايي با نوع حمله هاي مختلف استفاده کنيد تا براي دشمن غير قابل پيش بيني باشه.

آدرس : کليک کنيد
کلش اف کلنز|clash of clans|راهنماي جامع کلن وار (بخش اول: مديريت ...

10 ا کتبر 2014 ... بهترين اعضايي که يک ليدر ميتونه داشته باشه افرادي هستند که تابع ليدر باشن. ... کلني وجود داشت که اعضاش تون هال هايي با لول هاي ? تا ? رو شامل ميشدن. .... مي خواستم بدونم راسته ک اگه تو کلن وار همه ي يار هاي حريف رو سه ستاره ...

آدرس : کليک کنيد
راهنماي استراتژي هاي موثر در Clash of Clans: پنج نکته که لازم است در ...

7 آگوست 2014 ... اين مدل جنگ ها با حمله هاي عادي که به قبيله ها داريد فرق دارد و استراتژي ... در اين مطلب به سراغ جنگ هاي کلني رفته ايم و نکاتي را براي شما بازگو ... اگر نه، بايد به فکر تغيير استراتژي باشيد تا ستاره هاي بيشتري ... 3. معمولا وقتي براي منابع حمله مي کنيد، قيمت نيروهايي که ارسال مي .... قربان شما ليدر کلن shirazo.

آدرس : کليک کنيد
کلش اف کلنز

براي اجرا تنها کافي است اين برنامه را بر روي گوشي خود نصب نموده و سپس با روشن کردن در امان بمانيد . .... توجه توجه به ما خبري رسيد در مورد کلني با 3ليدر. سلام دوستان سلام من امروز ميخوام بهتون يه کلن معرفي کنم که با کمال تعجب 3 تا ليدر داره!

آدرس : کليک کنيد
چگونه يک کلن موفق داشته باشيم؟ - قسمت 1 - گيم هيرو

تا حلا فکر کردين که چجوري مي تونين کلنتون رو بالا ببرين و از امکاناتي که کلن هاي ... اين نظر توسط Amir در تاريخ 1394/3/28 و 21:31 دقيقه ارسال شده است. سلام من يه کلن جديد زدم اگه بيايد ممنون ميشم اسم کلن ( کوروش کبير ) اسم ليدر هم ... کلن تازه تاسيس کرديم خوش حال ميشم بياين به اميد کلني دوستانه با دوستايه خوبي مثل شما

آدرس : کليک کنيد
آموزش جامع قابليت جديد Clan Wars در بازي Clash Of Clans | اپل اپس ...

10 آوريل 2014 ... (8 امتياز, ميانگين: 3?25 از 5) ... تا زماني که رقيبي براي جنگ با شما پيدا نشده است مي توانيد جستجو را .... الان برگشتم ليدر هم شدم با اپديت جديد ولي اسمم توي جنگ امروز با کلن tudo nosso 2 نيست؟ ..... من جزو هيچ کلني هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
از سير تا پياز؛ تمام چيزهايي که بايد در مورد بازي Clash Of ... - فارنت

سعي مي‌کنم به نکاتي اشاره کنم که با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد به راحتي سطح ... اگر مي‌بينيد که در کلني که در آن حضور داريد، درخواست نيرو داده نمي‌شود، يا .... 1- Snapshot_2014-09-26_055851 2-100px-Giant_lvl1 3-150px-Pekka_lvl1 4- Golem1_100.

آدرس : کليک کنيد
تکنودايري: تأملي مختصر بر قدرت بازي‌هاي آنلاين - زوميت

21 ا کتبر 2014 ... با اين که لول 20 هستم ولي 3 تا بيلدر دارم. ... کلني که صرفنظر از اسمش، هيچ ارتباط رسمي با زوميت نداره و فقط از روي .... ولي دوباره منو ليدر کرد !

آدرس : کليک کنيد
8 نکته اي که بايد در مورد بازي CLASH OF CLANS بدانيد+ معرفي ...

10 سپتامبر 2014 ... کلش آف کلنز با تغييري کوچک آپديت شد : دراگون خود را لول ? کنيد ... بيلدرهاي 3 سريع بدست مي آيند، اما بيلدرهاي 4 و 5 ، معمولاً ديرتر توليد مي شوند. .... علي رضا بيا کلن بروبچ کلش هشتا وار برديم فردا ميشه نه تا اسم ليدر هم اينه : ...

آدرس : کليک کنيد
آموزش خريد 5 کارگر در کلش اف کلنز بدون خريد جم الماس ... - هستي بلاگ

3 آوريل 2015 ... راه بعدي شما با ده تا 3 ستاره کردن اتک در کلن وار ميتوانيد 100 17px ..... نام دقيق Village شما و اسم کلني که در آن بوده ايد اگر عضو کلني نبوديد ...

آدرس : کليک کنيد
کلش اف کلنز

براي اجرا تنها کافي است اين برنامه را بر روي گوشي خود نصب نموده و سپس با روشن کردن در امان بمانيد . .... توجه توجه به ما خبري رسيد در مورد کلني با 3ليدر. سلام دوستان سلام من امروز ميخوام بهتون يه کلن معرفي کنم که با کمال تعجب 3 تا ليدر داره!

آدرس : کليک کنيد
چگونه يک کلن موفق داشته باشيم؟ - قسمت 1 - گيم هيرو

تا حلا فکر کردين که چجوري مي تونين کلنتون رو بالا ببرين و از امکاناتي که کلن هاي ... اين نظر توسط Amir در تاريخ 1394/3/28 و 21:31 دقيقه ارسال شده است. سلام من يه کلن جديد زدم اگه بيايد ممنون ميشم اسم کلن ( کوروش کبير ) اسم ليدر هم ... کلن تازه تاسيس کرديم خوش حال ميشم بياين به اميد کلني دوستانه با دوستايه خوبي مثل شما

آدرس : کليک کنيد
آموزش جامع قابليت جديد Clan Wars در بازي Clash Of Clans | اپل اپس ...

10 آوريل 2014 ... (8 امتياز, ميانگين: 3?25 از 5) ... تا زماني که رقيبي براي جنگ با شما پيدا نشده است مي توانيد جستجو را .... الان برگشتم ليدر هم شدم با اپديت جديد ولي اسمم توي جنگ امروز با کلن tudo nosso 2 نيست؟ ..... من جزو هيچ کلني هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
از سير تا پياز؛ تمام چيزهايي که بايد در مورد بازي Clash Of ... - فارنت

سعي مي‌کنم به نکاتي اشاره کنم که با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد به راحتي سطح ... اگر مي‌بينيد که در کلني که در آن حضور داريد، درخواست نيرو داده نمي‌شود، يا .... 1- Snapshot_2014-09-26_055851 2-100px-Giant_lvl1 3-150px-Pekka_lvl1 4- Golem1_100.

آدرس : کليک کنيد
تکنودايري: تأملي مختصر بر قدرت بازي‌هاي آنلاين - زوميت

21 ا کتبر 2014 ... با اين که لول 20 هستم ولي 3 تا بيلدر دارم. ... کلني که صرفنظر از اسمش، هيچ ارتباط رسمي با زوميت نداره و فقط از روي .... ولي دوباره منو ليدر کرد !

آدرس : کليک کنيد
8 نکته اي که بايد در مورد بازي CLASH OF CLANS بدانيد+ معرفي ...

10 سپتامبر 2014 ... کلش آف کلنز با تغييري کوچک آپديت شد : دراگون خود را لول ? کنيد ... بيلدرهاي 3 سريع بدست مي آيند، اما بيلدرهاي 4 و 5 ، معمولاً ديرتر توليد مي شوند. .... علي رضا بيا کلن بروبچ کلش هشتا وار برديم فردا ميشه نه تا اسم ليدر هم اينه : ...

آدرس : کليک کنيد
آموزش خريد 5 کارگر در کلش اف کلنز بدون خريد جم الماس ... - هستي بلاگ

3 آوريل 2015 ... راه بعدي شما با ده تا 3 ستاره کردن اتک در کلن وار ميتوانيد 100 17px ..... نام دقيق Village شما و اسم کلني که در آن بوده ايد اگر عضو کلني نبوديد ...

آدرس : کليک کنيد
کلش اف کلنز

براي اجرا تنها کافي است اين برنامه را بر روي گوشي خود نصب نموده و سپس با روشن کردن در امان بمانيد . .... توجه توجه به ما خبري رسيد در مورد کلني با 3ليدر. سلام دوستان سلام من امروز ميخوام بهتون يه کلن معرفي کنم که با کمال تعجب 3 تا ليدر داره!

آدرس : کليک کنيد
چگونه يک کلن موفق داشته باشيم؟ - قسمت 1 - گيم هيرو

تا حلا فکر کردين که چجوري مي تونين کلنتون رو بالا ببرين و از امکاناتي که کلن هاي ... اين نظر توسط Amir در تاريخ 1394/3/28 و 21:31 دقيقه ارسال شده است. سلام من يه کلن جديد زدم اگه بيايد ممنون ميشم اسم کلن ( کوروش کبير ) اسم ليدر هم ... کلن تازه تاسيس کرديم خوش حال ميشم بياين به اميد کلني دوستانه با دوستايه خوبي مثل شما

آدرس : کليک کنيد
آموزش جامع قابليت جديد Clan Wars در بازي Clash Of Clans | اپل اپس ...

10 آوريل 2014 ... (8 امتياز, ميانگين: 3?25 از 5) ... تا زماني که رقيبي براي جنگ با شما پيدا نشده است مي توانيد جستجو را .... الان برگشتم ليدر هم شدم با اپديت جديد ولي اسمم توي جنگ امروز با کلن tudo nosso 2 نيست؟ ..... من جزو هيچ کلني هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
از سير تا پياز؛ تمام چيزهايي که بايد در مورد بازي Clash Of ... - فارنت

سعي مي‌کنم به نکاتي اشاره کنم که با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد به راحتي سطح ... اگر مي‌بينيد که در کلني که در آن حضور داريد، درخواست نيرو داده نمي‌شود، يا .... 1- Snapshot_2014-09-26_055851 2-100px-Giant_lvl1 3-150px-Pekka_lvl1 4- Golem1_100.

آدرس : کليک کنيد
تکنودايري: تأملي مختصر بر قدرت بازي‌هاي آنلاين - زوميت

21 ا کتبر 2014 ... با اين که لول 20 هستم ولي 3 تا بيلدر دارم. ... کلني که صرفنظر از اسمش، هيچ ارتباط رسمي با زوميت نداره و فقط از روي .... ولي دوباره منو ليدر کرد !

آدرس : کليک کنيد
8 نکته اي که بايد در مورد بازي CLASH OF CLANS بدانيد+ معرفي ...

10 سپتامبر 2014 ... کلش آف کلنز با تغييري کوچک آپديت شد : دراگون خود را لول ? کنيد ... بيلدرهاي 3 سريع بدست مي آيند، اما بيلدرهاي 4 و 5 ، معمولاً ديرتر توليد مي شوند. .... علي رضا بيا کلن بروبچ کلش هشتا وار برديم فردا ميشه نه تا اسم ليدر هم اينه : ...

آدرس : کليک کنيد
آموزش خريد 5 کارگر در کلش اف کلنز بدون خريد جم الماس ... - هستي بلاگ

3 آوريل 2015 ... راه بعدي شما با ده تا 3 ستاره کردن اتک در کلن وار ميتوانيد 100 17px ..... نام دقيق Village شما و اسم کلني که در آن بوده ايد اگر عضو کلني نبوديد ...

آدرس : کليک کنيد



کلني با 3 تا ليدر!!!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,762
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 5,466
  • بازدید سال : 15,881
  • بازدید کلی : 918,254
  • کدهای اختصاصی