loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 9 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
جا نداره

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : جا نداره



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




جز عشق تو تو قلب من هيچي ديگه جا نداره ( تقديمي) - آپارات

14 جولاي 2014 ... تقديم به نفس / تارا / شبنم / مصطفي فرد / سپيدار / شقايق جون/ Yasam@n / armin/ N-----s / دانيال/ ارين/ رها/ بانوي سرخ پوش/ محمد رضا/Nasrin Am.

آدرس : کليک کنيد
جا نداره - بمب خنده

10 ساعت قبل ... پيغام يکي از دوستام از جهنم : هرکاري دلتون ميخواد بکنيد جا نداره ما رو ديوار نشستيم ,جا نداره.

آدرس : کليک کنيد
يعني اخبار بيست و سي اينقدر خبر تازه يه جا نداره - فرشته هاي مهربون

2 فوريه 2013 ... سلام به دوستاي گلم و کوشمولوهاي نازشون. الهي که دلتون شاد و تنتون سالم باشه. فرارسيدن دهه شور انگيز فجر رو بهتون تبريک ميگم و از خدا ميخوام که ...

آدرس : کليک کنيد
امين رستمي : 6 * آلبوم, امين رستمي # - Bia2Music

منو هر جا ميکشه من تو رو تا ته دنيا عاشقوونه دوست دارم تو رو انگار خودمي بي بهونه دوست دارم. جز عشقه تو تو قلب من هيچي ديگه جا نداره وقتي تو دنيامي دلم کاري با دنيا  ...

آدرس : کليک کنيد
Mohsen chavoshi - Hamsayeh 2013 همسايه - YouTube

Dec 8, 2013 ... Mohsen chavoshi - Hamsayeh محسن چاوشي همسايه دريا واسه کشتي‌هايِ بي‌سرنشين جا نداره.

آدرس : کليک کنيد
...روي زمين جا ندارم!آسمون سنگ شده

مستند پرچم: کارگردان محمد خدابخشي. تصويربردار: عرفان ميرزابيگي. دستيار: احمد دولتمند. محقق: سيد امير حسين موسوي. برنامه ريز: امين کردبچه. نوشته شده در ساعت ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام بارون

جا نداره واسه ي من قلب تو. دلتو زدمو دل بريدي از من اشکامو ديدي دست کشيدي از من اين آخرين حرفِ منو قانع کن غير از علاقه چه ديدي ازمن نميشه بري من حرف دارم آروم باش

آدرس : کليک کنيد
من که غير در خونت آخدا جا ندارم - صفحه اصلي فيلم و انيميشن - تبيان

17 ژوئن 2015 ... من که غير در خونت آخدا جا ندارم/ روي اين که بگيرم سرم را بالا ندارم/ مي دونم چقدر بدم من تو ديگه به روم نيار/ از خجالت ديگه جايي بين خوبا ندارم ... مناجات ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | موزيکور » دانلود آهنگ آخرين نامه سياوش قميشي

با پاور بانک، موبايل شما در هيچ جا بدون شارژ نخواهد ماند! براي ديدن توضيحات ... رفتي آدمکا رو جا گذاشتي. قانون جنگل زير پا ... توي دنيايي که آدمک نداره. خوابيدي بدون ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگ جديد علي لهراسبي به نام من به تو حق ميدم - دانلود آهنگ

24 آوريل 2015 ... جا نداره واسه ي من قلب تو دله تو زدمو دل بُريدي از من اشکامو ديدي دست کشيدي از من اين آخرين باره منو قانع کن غير از علاقه تو چي ديدي از من نميشه بري ...

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : مريم حيدرزاده - نه... دل به دل را نداره

دروغ و دعوا نداره ضرب المثل دروغ مي گه نه ... دل به دل را نداره عاشق و طردش مي کنن تو هيچ دلي جا نداره دوره زمونه دوره ي حرفاي عاشقانه نيست صحبت پول و شهرته ، صحبتي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي بارون

جا نداره واسه من قلب تو. دل تو زدم و دل بريدي از من. اشکامو ديدي دست کشيدي از من. اين آخرين حرف منو قانع کن. غير از علاقه تو چي ديدي از من. نميشه بري من حرف دارم آروم ...

آدرس : کليک کنيد
شجاعي: تمايلي ندارم در دو جا کار کنم - سايت خبري تحليلي تابناك ...

7 فوريه 2015 ... محمدعلي شجاعي در گفت‌وگو با فارس، درباره جذب مربي خارجي در ريکرو گفت: با توجه به اينکه ريکرو رشته‌اي المپيکي است ما در تلاش هستيم ...

آدرس : کليک کنيد
کلمبيا هنوز جا براي بهتر شدن دارد/ به توانايي بازيکنانم شک ندارم

14 ژوئن 2015 ... خوزه پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا در کنفرانس خبري پيش از بازي امشب مقابل ونزوئلا گفت تيمش هنوز جا براي پيشرفت بيشتر دارد. به گزارش ...

آدرس : کليک کنيد
يه نفر يه لقمه نون،براي فردا نداره - کـلــبـه درويــــشـي

يه نفر خوابش مياد و واسه خواب جا نداره يه نفر يه لقمه نون ? براي فردا نداره يه نفر ميشينه و اسکاناساشو ميشمره ميخواد امتحان کنه که تا داره يا نداره يه نفر از بس بزرگه  ...

آدرس : کليک کنيد
ر، الف، نون اينجا رياضت اهميت نداره - Genius

[قاف | قسمت ?:]؛ / تو پاتو، بذار به شهر من / لپاتو، مي‌کشن و بعد مي‌گن / ؛«ببين شيتيل‌ميتيل بينم چقدر داري؟»؛ / مي‌دي زيرميزي همه جا از شهرداري، تا خود دادگاش / حتي.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | موزيکور » دانلود آهنگ آخرين نامه سياوش قميشي

با پاور بانک، موبايل شما در هيچ جا بدون شارژ نخواهد ماند! براي ديدن توضيحات ... رفتي آدمکا رو جا گذاشتي. قانون جنگل زير پا ... توي دنيايي که آدمک نداره. خوابيدي بدون ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگ جديد علي لهراسبي به نام من به تو حق ميدم - دانلود آهنگ

24 آوريل 2015 ... جا نداره واسه ي من قلب تو دله تو زدمو دل بُريدي از من اشکامو ديدي دست کشيدي از من اين آخرين باره منو قانع کن غير از علاقه تو چي ديدي از من نميشه بري ...

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : مريم حيدرزاده - نه... دل به دل را نداره

دروغ و دعوا نداره ضرب المثل دروغ مي گه نه ... دل به دل را نداره عاشق و طردش مي کنن تو هيچ دلي جا نداره دوره زمونه دوره ي حرفاي عاشقانه نيست صحبت پول و شهرته ، صحبتي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي بارون

جا نداره واسه من قلب تو. دل تو زدم و دل بريدي از من. اشکامو ديدي دست کشيدي از من. اين آخرين حرف منو قانع کن. غير از علاقه تو چي ديدي از من. نميشه بري من حرف دارم آروم ...

آدرس : کليک کنيد
شجاعي: تمايلي ندارم در دو جا کار کنم - سايت خبري تحليلي تابناك ...

7 فوريه 2015 ... محمدعلي شجاعي در گفت‌وگو با فارس، درباره جذب مربي خارجي در ريکرو گفت: با توجه به اينکه ريکرو رشته‌اي المپيکي است ما در تلاش هستيم ...

آدرس : کليک کنيد
کلمبيا هنوز جا براي بهتر شدن دارد/ به توانايي بازيکنانم شک ندارم

14 ژوئن 2015 ... خوزه پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا در کنفرانس خبري پيش از بازي امشب مقابل ونزوئلا گفت تيمش هنوز جا براي پيشرفت بيشتر دارد. به گزارش ...

آدرس : کليک کنيد
يه نفر يه لقمه نون،براي فردا نداره - کـلــبـه درويــــشـي

يه نفر خوابش مياد و واسه خواب جا نداره يه نفر يه لقمه نون ? براي فردا نداره يه نفر ميشينه و اسکاناساشو ميشمره ميخواد امتحان کنه که تا داره يا نداره يه نفر از بس بزرگه  ...

آدرس : کليک کنيد
ر، الف، نون اينجا رياضت اهميت نداره - Genius

[قاف | قسمت ?:]؛ / تو پاتو، بذار به شهر من / لپاتو، مي‌کشن و بعد مي‌گن / ؛«ببين شيتيل‌ميتيل بينم چقدر داري؟»؛ / مي‌دي زيرميزي همه جا از شهرداري، تا خود دادگاش / حتي.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | موزيکور » دانلود آهنگ آخرين نامه سياوش قميشي

با پاور بانک، موبايل شما در هيچ جا بدون شارژ نخواهد ماند! براي ديدن توضيحات ... رفتي آدمکا رو جا گذاشتي. قانون جنگل زير پا ... توي دنيايي که آدمک نداره. خوابيدي بدون ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگ جديد علي لهراسبي به نام من به تو حق ميدم - دانلود آهنگ

24 آوريل 2015 ... جا نداره واسه ي من قلب تو دله تو زدمو دل بُريدي از من اشکامو ديدي دست کشيدي از من اين آخرين باره منو قانع کن غير از علاقه تو چي ديدي از من نميشه بري ...

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : مريم حيدرزاده - نه... دل به دل را نداره

دروغ و دعوا نداره ضرب المثل دروغ مي گه نه ... دل به دل را نداره عاشق و طردش مي کنن تو هيچ دلي جا نداره دوره زمونه دوره ي حرفاي عاشقانه نيست صحبت پول و شهرته ، صحبتي  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي بارون

جا نداره واسه من قلب تو. دل تو زدم و دل بريدي از من. اشکامو ديدي دست کشيدي از من. اين آخرين حرف منو قانع کن. غير از علاقه تو چي ديدي از من. نميشه بري من حرف دارم آروم ...

آدرس : کليک کنيد
شجاعي: تمايلي ندارم در دو جا کار کنم - سايت خبري تحليلي تابناك ...

7 فوريه 2015 ... محمدعلي شجاعي در گفت‌وگو با فارس، درباره جذب مربي خارجي در ريکرو گفت: با توجه به اينکه ريکرو رشته‌اي المپيکي است ما در تلاش هستيم ...

آدرس : کليک کنيد
کلمبيا هنوز جا براي بهتر شدن دارد/ به توانايي بازيکنانم شک ندارم

14 ژوئن 2015 ... خوزه پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا در کنفرانس خبري پيش از بازي امشب مقابل ونزوئلا گفت تيمش هنوز جا براي پيشرفت بيشتر دارد. به گزارش ...

آدرس : کليک کنيد
يه نفر يه لقمه نون،براي فردا نداره - کـلــبـه درويــــشـي

يه نفر خوابش مياد و واسه خواب جا نداره يه نفر يه لقمه نون ? براي فردا نداره يه نفر ميشينه و اسکاناساشو ميشمره ميخواد امتحان کنه که تا داره يا نداره يه نفر از بس بزرگه  ...

آدرس : کليک کنيد
ر، الف، نون اينجا رياضت اهميت نداره - Genius

[قاف | قسمت ?:]؛ / تو پاتو، بذار به شهر من / لپاتو، مي‌کشن و بعد مي‌گن / ؛«ببين شيتيل‌ميتيل بينم چقدر داري؟»؛ / مي‌دي زيرميزي همه جا از شهرداري، تا خود دادگاش / حتي.

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ دل که گناهي نداره هايده - ايران ترانه

متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تلويزيون. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا . » ورود · » عضويت · ايران ترانه · هايده · آلبوم بلبلي که خاموش شد · دل که گناهي نداره ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ دل که گناهي نداره مهستي - ايران ترانه

متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تلويزيون. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا . » ورود · » عضويت · ايران ترانه · مهستي · آلبوم آشفته · دل که گناهي نداره ...

آدرس : کليک کنيد
سايت عاشقانه نغمه سرا » همين جا درون شعرهايم بمان

26 سپتامبر 2014 ... همين جا درون شعرهايم بمان ... من از مطالب زيبات تو وبم استفاده کردم اشکال نداره ؟؟؟ پاسخ دادن ... عاااااااااااااالي وبت حرف نداره دمت گرم من عاشق اين اهنگشم .

آدرس : کليک کنيد
درهيچ جا امنيت ندارم | به دخت::: پايگاه تخصصي دختران و زنان

17 مارس 2015 ... درهيچ جا امنيت ندارم. براي زن اولين حامي در زندگي پدر است و بعد همسر ولي وقتي خود اين دو عامل عدم امنيت براي يک زن جوانند، او بايد چه کند؟

آدرس : کليک کنيد
بهترين رفيق من

ازينكه احساس مي كنم،ديگه به تو نمي رسم... چشماي بي طاقت من،به جز تو چيزي ندارن.... با ديدنت بي اختيار،قد يه دنيا مي بارن... تو قلب من جز عشق تو،هيچي ديگه جا نداره.

آدرس : کليک کنيد
پادکست اگه بدمو بين خوبا ديگه ندارم جا… - مذهبي دانلود

23 نوامبر 2014 ... پادکست اگه بدمو بين خوبا ديگه ندارم جا… پادکست مذهبي. پادکست مداحي محرم الحرام ????. با صداي ذاکر اهل بيت محمد کاوياني. ?- هيئتت رو دست کم ...

آدرس : کليک کنيد
Talk:Persian proverbs - Wikiquote

"آب که يه جا بمونه، ميگنده." .... Don't judge a book by its cover. "آسوده کسي که خر نداره --- از کاه و جوش خبر نداره." ..... "استخري که آب نداره، اينهمه قورباغه ميخواد چکار؟".

آدرس : کليک کنيد
پازاج: پول ندارم سفر خارجي بروم و اردبيل را به همه‌ جا ترجيح مي‌دهم

24 مارس 2015 ... احد پازاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، در خصوص سال 93 و اينکه اين سال براي کشتي فرنگي چگونه بود، اظهار داشت: سال ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ دل که گناهي نداره هايده - ايران ترانه

متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تلويزيون. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا . » ورود · » عضويت · ايران ترانه · هايده · آلبوم بلبلي که خاموش شد · دل که گناهي نداره ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ دل که گناهي نداره مهستي - ايران ترانه

متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تلويزيون. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا . » ورود · » عضويت · ايران ترانه · مهستي · آلبوم آشفته · دل که گناهي نداره ...

آدرس : کليک کنيد
سايت عاشقانه نغمه سرا » همين جا درون شعرهايم بمان

26 سپتامبر 2014 ... همين جا درون شعرهايم بمان ... من از مطالب زيبات تو وبم استفاده کردم اشکال نداره ؟؟؟ پاسخ دادن ... عاااااااااااااالي وبت حرف نداره دمت گرم من عاشق اين اهنگشم .

آدرس : کليک کنيد
درهيچ جا امنيت ندارم | به دخت::: پايگاه تخصصي دختران و زنان

17 مارس 2015 ... درهيچ جا امنيت ندارم. براي زن اولين حامي در زندگي پدر است و بعد همسر ولي وقتي خود اين دو عامل عدم امنيت براي يک زن جوانند، او بايد چه کند؟

آدرس : کليک کنيد
بهترين رفيق من

ازينكه احساس مي كنم،ديگه به تو نمي رسم... چشماي بي طاقت من،به جز تو چيزي ندارن.... با ديدنت بي اختيار،قد يه دنيا مي بارن... تو قلب من جز عشق تو،هيچي ديگه جا نداره.

آدرس : کليک کنيد
پادکست اگه بدمو بين خوبا ديگه ندارم جا… - مذهبي دانلود

23 نوامبر 2014 ... پادکست اگه بدمو بين خوبا ديگه ندارم جا… پادکست مذهبي. پادکست مداحي محرم الحرام ????. با صداي ذاکر اهل بيت محمد کاوياني. ?- هيئتت رو دست کم ...

آدرس : کليک کنيد
پازاج: پول ندارم سفر خارجي بروم و اردبيل را به همه‌ جا ترجيح مي‌دهم

24 مارس 2015 ... احد پازاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، در خصوص سال 93 و اينکه اين سال براي کشتي فرنگي چگونه بود، اظهار داشت: سال ...

آدرس : کليک کنيد
اين لباس چه رنگيه؟ | جوک جديد - جک خنده دار

28 فوريه 2015 ... واقعا سرکاريه خب مشخصه سفيد طلايي ديگه اصلا جاي بحث نداره. Thumb up .... يه جا خوندم گفته بود کسايي که آبي و مشکي مي بينند اعصاب ندارن

آدرس : کليک کنيد



جا نداره
برچسب ها جا نداره ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,519
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,519
  • بازدید ماه : 5,223
  • بازدید سال : 15,638
  • بازدید کلی : 918,011
  • کدهای اختصاصی