loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 15 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين گونه نيست که نسبت به بازيکنانم بي‌تفاوت باشم و هر وقت با شما رسمي صحبت کردم منعکس کنيد که چه بازيکني را مي‌خواهم و چه بازيکني را نمي‌خواهم.


ادامه اين مطلب : مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم ...

3 ساعت قبل ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم. سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: ...

آدرس : کليک کنيد
تمجيد برانکو از مدافع عراقي/ سرمربي پرسپوليس اومانا را مي‌خواهد

2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ايوانکوويچ با تمجيد از عملکرد ضرغام اسماعيل مدافع چپ تيم ملي عراق، ضمن بيان مطلب ... پرداخت مطالبات با باشگاه صحبتي نکردم · مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم ... مظلومي قيد خريدن نکونام و آندو را زد!

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | فاخ پنجشنبه به مشهد مي‌آيد

2 ساعت قبل ... به گزارش خبرگزاري فارس، مربي آلماني و جديد تيم فوتبال پديده خراسان روز پنجشنبه وارد مشهد ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم ... و AZ آلکمار · بازيکن سابق استقلال خطاب به مظلومي:فقط به فکر راضي کردن مخالفان قلعه نويي نباشيد ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | برانکو: اومانيا بازيکن ماست اما گابريل را نمي‌خواهم

2 ساعت قبل ... به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، برانکو ايوانکوويچ در خصوص آخرين وضعيت ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم ... PSV و AZ آلکمار · بازيکن سابق استقلال خطاب به مظلومي:فقط به فکر راضي کردن مخالفان قلعه نويي نباشيد ...

آدرس : کليک کنيد
با مجيدي تفاهماتي انجام دادم مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد ...

3 ساعت قبل ... با مجيدي تفاهماتي انجام دادم مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم-با مجيدي ...

آدرس : کليک کنيد
جديدترين خبرهاي ورزشي | خبر فارسي

مظلومي: در خصوص سيدجلال با هواداران حرف دارم/ به زودي تکليف عنايتي و صادقي با .... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي خواهم/ نسبت به ...

آدرس : کليک کنيد
حاتمي: احساس نمي‌کنم رضاييان آمده تا جاي مرا بگيرد/ براي تعهد پرداخت ...

2 ساعت قبل ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ ... به هر حال پرسپوليس براي مردم و هوادارانش مهم است و همه بايد تلاش کنيم که از اين وضعيت بيرون بياييم. ... دليلي براي صحبت کردن با مسئولان باشگاه در اين باره وجود ندارد اما ... هرچند که بايد بگويم مشکلات پرسپوليس با جذب همين يک بازيکن حل ...

آدرس : کليک کنيد
مجيدي: ان‌شالله با کادرفني استقلال همکاري مي‌کنم - خبر ورزشي | ايفنام

3 ساعت قبل ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم ... به گزارش ايفنام، فرزاد مجيدي پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ان شالله با کادرفني همکاري مي کنم. مجيدي روز گذشته اعلام کرده بود حاضر به همکاري با پرويز مظلومي و کادرفني ...

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم. «خبرگزاري فارس» سرمربي تيم فوتبال استقلال ...

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |اتاق بازرگاني زنجان ارتباط خوبي با کشورها ايجاد کرده است

زنجان - ايرنا - استاندار زنجان به تعاملات مثبت استان زنجان با کشور هاي ترکيه، ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و  ...

آدرس : کليک کنيد
titreno.ir | تيترنو

وزيرخارجه انگليس هم به مذاکرات هسته اي پيوست صداي ايران ?? دقيقه پيش. روايت امروز در ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir | وبسايت رسمي برنامه ?? - ليست اخبار

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم ... گونه نيست که نسبت به بازيکنانم بي‌تفاوت باشم و هر وقت با شما رسمي صحبت کردم منعکس کنيد  ...

آدرس : کليک کنيد
ورزش - نيوهاب فارسي

مظلومي:براي مجيدي سوء تفاهم پيش آمده است/ به زودي تکليف صادقي و عنايتي مشخص .... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به ...

آدرس : کليک کنيد
مسئول امور رسانه اي تيم مذاکره کننده کشورمان گفت: ظريف امشب عازم ...

به نظر شما مذاکرات تا ? تيرماه به نتيجه نهايي خواهد رسيد؟ خواستگاري غير منتظره عليخاني در ماه ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم · رشد بيش از 3 برابري مصرف نفتگاز  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس عکس / فيلم

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم - سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين گونه نيست ...

آدرس : کليک کنيد
مظلومي: صادقي حق تعيين و تکليف ندارد - باشگاه خبرنگاران جوان

21 ژوئن 2015 ... اين را هم بگويم که قصد داريم بازيکن خارجي جذب کنبم البته ... در مورد صحبت هاي صادقي تصريح کرد: به بازيکني اجازه نمي‌دهدم حرف بزند ... و تکليف فقط براي من است، من در گذشته نيز بدون حاشيه کار کردم. ... *بهرام اميري :رسمي کسي به من حرف نزده ... من با نظر جويباري به اينجا امده ام و هدف هر دو ما کمک به استقلال است.

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم. «خبرگزاري فارس» سرمربي تيم فوتبال استقلال ...

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |اتاق بازرگاني زنجان ارتباط خوبي با کشورها ايجاد کرده است

زنجان - ايرنا - استاندار زنجان به تعاملات مثبت استان زنجان با کشور هاي ترکيه، ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و  ...

آدرس : کليک کنيد
titreno.ir | تيترنو

وزيرخارجه انگليس هم به مذاکرات هسته اي پيوست صداي ايران ?? دقيقه پيش. روايت امروز در ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir | وبسايت رسمي برنامه ?? - ليست اخبار

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم ... گونه نيست که نسبت به بازيکنانم بي‌تفاوت باشم و هر وقت با شما رسمي صحبت کردم منعکس کنيد  ...

آدرس : کليک کنيد
ورزش - نيوهاب فارسي

مظلومي:براي مجيدي سوء تفاهم پيش آمده است/ به زودي تکليف صادقي و عنايتي مشخص .... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به ...

آدرس : کليک کنيد
مسئول امور رسانه اي تيم مذاکره کننده کشورمان گفت: ظريف امشب عازم ...

به نظر شما مذاکرات تا ? تيرماه به نتيجه نهايي خواهد رسيد؟ خواستگاري غير منتظره عليخاني در ماه ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم · رشد بيش از 3 برابري مصرف نفتگاز  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس عکس / فيلم

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم - سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين گونه نيست ...

آدرس : کليک کنيد
مظلومي: صادقي حق تعيين و تکليف ندارد - باشگاه خبرنگاران جوان

21 ژوئن 2015 ... اين را هم بگويم که قصد داريم بازيکن خارجي جذب کنبم البته ... در مورد صحبت هاي صادقي تصريح کرد: به بازيکني اجازه نمي‌دهدم حرف بزند ... و تکليف فقط براي من است، من در گذشته نيز بدون حاشيه کار کردم. ... *بهرام اميري :رسمي کسي به من حرف نزده ... من با نظر جويباري به اينجا امده ام و هدف هر دو ما کمک به استقلال است.

آدرس : کليک کنيد
مهمترين اخبار ورزشي - پارسي نيوز

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم. «خبرگزاري فارس» سرمربي تيم فوتبال استقلال ...

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |اتاق بازرگاني زنجان ارتباط خوبي با کشورها ايجاد کرده است

زنجان - ايرنا - استاندار زنجان به تعاملات مثبت استان زنجان با کشور هاي ترکيه، ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و  ...

آدرس : کليک کنيد
titreno.ir | تيترنو

وزيرخارجه انگليس هم به مذاکرات هسته اي پيوست صداي ايران ?? دقيقه پيش. روايت امروز در ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir | وبسايت رسمي برنامه ?? - ليست اخبار

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم ... گونه نيست که نسبت به بازيکنانم بي‌تفاوت باشم و هر وقت با شما رسمي صحبت کردم منعکس کنيد  ...

آدرس : کليک کنيد
ورزش - نيوهاب فارسي

مظلومي:براي مجيدي سوء تفاهم پيش آمده است/ به زودي تکليف صادقي و عنايتي مشخص .... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به ...

آدرس : کليک کنيد
مسئول امور رسانه اي تيم مذاکره کننده کشورمان گفت: ظريف امشب عازم ...

به نظر شما مذاکرات تا ? تيرماه به نتيجه نهايي خواهد رسيد؟ خواستگاري غير منتظره عليخاني در ماه ... مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم · رشد بيش از 3 برابري مصرف نفتگاز  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس عکس / فيلم

مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عنايتي بي‌تفاوت نيستم - سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين گونه نيست ...

آدرس : کليک کنيد
مظلومي: صادقي حق تعيين و تکليف ندارد - باشگاه خبرنگاران جوان

21 ژوئن 2015 ... اين را هم بگويم که قصد داريم بازيکن خارجي جذب کنبم البته ... در مورد صحبت هاي صادقي تصريح کرد: به بازيکني اجازه نمي‌دهدم حرف بزند ... و تکليف فقط براي من است، من در گذشته نيز بدون حاشيه کار کردم. ... *بهرام اميري :رسمي کسي به من حرف نزده ... من با نظر جويباري به اينجا امده ام و هدف هر دو ما کمک به استقلال است.

آدرس : کليک کنيد
اخبار نقل و انتقالات فوتبال ايران و اروپا - مطالب ليست خريد استقلال ...

مهاجم جوان فصل گذشته فولاد اکنون به عنوان بازيکن آزاد به دنبال اين است که انتخاب ... به هر حال مثل هميشه باشم يا نباشم، براي استقلال، هواداران و پرويز مظلومي آرزوي ... مي‌خواهم خوب تمرين کنم و مثل همه اين سال‌ها که سالم زندگي کردم در خدمت تيم جديدم باشم. .... فهرست خروجي استقلال در ليگ پانزدهم مشخص شد/ صادقي مشروط، عنايتي مازاد.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «بهروز رهبري فرد»

وي ادامه داد: در اين باره هم با علي کريمي و هم با علي دايي صحبت کردم و آنها خودشان هم از ... صادقيان يا هر بازيکن ديگري به خودش جرأت مي‌دهد هر وقت خواست، پرسپوليس را به ... هيچ چيزي يادم نمي‌آيد و بايد بگويم که هر کسي که مربي پرسپوليس شده از گل‌محمدي ... تسليت به جامعه ورزش به خاطر درگذشت غلامحسين مظلومي در مورد دربي ??، گفت: ...

آدرس : کليک کنيد
?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - لنگي ها

واکنش جنجالي مدافع استقلال نسبت به رتبه پرسپوليس +عکس ... پرويز مظلومي مي‌گويد نماد "4" را من در استقلال درست کردم و اين عدد ميلياردها تومان مي‌ارزد. ... نکته اينجاست که هر 4 دربي مورد نظر مظلومي، فرهاد مجيدي گلزني کرده و نقش ..... به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، تيم استقلال براي ديدار مقابل مس کرمان، با 16 بازيکن ...

آدرس : کليک کنيد
بلدوزرآبي(سرپرست نويسندگان) - هواداران دوآتيشه اسـتــقــلال

معاون پزشکي ورزشي استقلال،در خصوص اين که صادقي به بازي با الجزيره .... او اکنون تيم هم ندارد و من نمي توانم نسبت به وضعيتي که دارد بي تفاوت باشم. به همين دليل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهاي استقلال طلب طالب لو را بدهيم. .... تجربه نشان داده استقلال هر وقت که دروازه اش را بسته نگه داشته بعد توانسته خوب گلزني کند. به ...

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??خليليان: کار زيادي نبود و به مرخصي رفتم، نگران سپاهان نباشيد ... ????/??/?? ??:??تارتار: کيفيت ليگ آينده پايين و مصدوميت بازيکنان بالا خواهد بود ... ????/??/?? ??:??حجازي: چه روي نيمکت استقلال باشم و چه نباشم، به مظلومي کمک مي .... نيست که ديگر از بيرانوند صحبت کند- نفت بي سر و صدا دارد کارش را مي کند ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار نقل و انتقالات فوتبال ايران و اروپا - مطالب ليست خريد استقلال ...

مهاجم جوان فصل گذشته فولاد اکنون به عنوان بازيکن آزاد به دنبال اين است که انتخاب ... به هر حال مثل هميشه باشم يا نباشم، براي استقلال، هواداران و پرويز مظلومي آرزوي ... مي‌خواهم خوب تمرين کنم و مثل همه اين سال‌ها که سالم زندگي کردم در خدمت تيم جديدم باشم. .... فهرست خروجي استقلال در ليگ پانزدهم مشخص شد/ صادقي مشروط، عنايتي مازاد.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «بهروز رهبري فرد»

وي ادامه داد: در اين باره هم با علي کريمي و هم با علي دايي صحبت کردم و آنها خودشان هم از ... صادقيان يا هر بازيکن ديگري به خودش جرأت مي‌دهد هر وقت خواست، پرسپوليس را به ... هيچ چيزي يادم نمي‌آيد و بايد بگويم که هر کسي که مربي پرسپوليس شده از گل‌محمدي ... تسليت به جامعه ورزش به خاطر درگذشت غلامحسين مظلومي در مورد دربي ??، گفت: ...

آدرس : کليک کنيد
?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - لنگي ها

واکنش جنجالي مدافع استقلال نسبت به رتبه پرسپوليس +عکس ... پرويز مظلومي مي‌گويد نماد "4" را من در استقلال درست کردم و اين عدد ميلياردها تومان مي‌ارزد. ... نکته اينجاست که هر 4 دربي مورد نظر مظلومي، فرهاد مجيدي گلزني کرده و نقش ..... به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، تيم استقلال براي ديدار مقابل مس کرمان، با 16 بازيکن ...

آدرس : کليک کنيد
بلدوزرآبي(سرپرست نويسندگان) - هواداران دوآتيشه اسـتــقــلال

معاون پزشکي ورزشي استقلال،در خصوص اين که صادقي به بازي با الجزيره .... او اکنون تيم هم ندارد و من نمي توانم نسبت به وضعيتي که دارد بي تفاوت باشم. به همين دليل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهاي استقلال طلب طالب لو را بدهيم. .... تجربه نشان داده استقلال هر وقت که دروازه اش را بسته نگه داشته بعد توانسته خوب گلزني کند. به ...

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??خليليان: کار زيادي نبود و به مرخصي رفتم، نگران سپاهان نباشيد ... ????/??/?? ??:??تارتار: کيفيت ليگ آينده پايين و مصدوميت بازيکنان بالا خواهد بود ... ????/??/?? ??:??حجازي: چه روي نيمکت استقلال باشم و چه نباشم، به مظلومي کمک مي .... نيست که ديگر از بيرانوند صحبت کند- نفت بي سر و صدا دارد کارش را مي کند ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار نقل و انتقالات فوتبال ايران و اروپا - مطالب ليست خريد استقلال ...

مهاجم جوان فصل گذشته فولاد اکنون به عنوان بازيکن آزاد به دنبال اين است که انتخاب ... به هر حال مثل هميشه باشم يا نباشم، براي استقلال، هواداران و پرويز مظلومي آرزوي ... مي‌خواهم خوب تمرين کنم و مثل همه اين سال‌ها که سالم زندگي کردم در خدمت تيم جديدم باشم. .... فهرست خروجي استقلال در ليگ پانزدهم مشخص شد/ صادقي مشروط، عنايتي مازاد.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «بهروز رهبري فرد»

وي ادامه داد: در اين باره هم با علي کريمي و هم با علي دايي صحبت کردم و آنها خودشان هم از ... صادقيان يا هر بازيکن ديگري به خودش جرأت مي‌دهد هر وقت خواست، پرسپوليس را به ... هيچ چيزي يادم نمي‌آيد و بايد بگويم که هر کسي که مربي پرسپوليس شده از گل‌محمدي ... تسليت به جامعه ورزش به خاطر درگذشت غلامحسين مظلومي در مورد دربي ??، گفت: ...

آدرس : کليک کنيد
?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - لنگي ها

واکنش جنجالي مدافع استقلال نسبت به رتبه پرسپوليس +عکس ... پرويز مظلومي مي‌گويد نماد "4" را من در استقلال درست کردم و اين عدد ميلياردها تومان مي‌ارزد. ... نکته اينجاست که هر 4 دربي مورد نظر مظلومي، فرهاد مجيدي گلزني کرده و نقش ..... به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، تيم استقلال براي ديدار مقابل مس کرمان، با 16 بازيکن ...

آدرس : کليک کنيد
بلدوزرآبي(سرپرست نويسندگان) - هواداران دوآتيشه اسـتــقــلال

معاون پزشکي ورزشي استقلال،در خصوص اين که صادقي به بازي با الجزيره .... او اکنون تيم هم ندارد و من نمي توانم نسبت به وضعيتي که دارد بي تفاوت باشم. به همين دليل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهاي استقلال طلب طالب لو را بدهيم. .... تجربه نشان داده استقلال هر وقت که دروازه اش را بسته نگه داشته بعد توانسته خوب گلزني کند. به ...

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??خليليان: کار زيادي نبود و به مرخصي رفتم، نگران سپاهان نباشيد ... ????/??/?? ??:??تارتار: کيفيت ليگ آينده پايين و مصدوميت بازيکنان بالا خواهد بود ... ????/??/?? ??:??حجازي: چه روي نيمکت استقلال باشم و چه نباشم، به مظلومي کمک مي .... نيست که ديگر از بيرانوند صحبت کند- نفت بي سر و صدا دارد کارش را مي کند ...

آدرس : کليک کنيد



مظلومي: هر وقت رسمي صحبت کردم بگوييد چه بازيکني را مي‌خواهم/ نسبت به صادقي و عن
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 3,253
  • بازدید سال : 13,668
  • بازدید کلی : 916,041
  • کدهای اختصاصی