loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 9 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است.

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است.



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است | ورزش 3

23 ساعت قبل ... کاپيتان سابق تيم ملي ايتاليا، در مصاحبه با کوريره دلو اسپورت گفت:" اين يک واقعيت است که روياي من مربيگري ناپولي و البته تيم ملي ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است - تي نيوز

23 ساعت قبل ... به گزارش "ورزش سه"، کاناوارو فوتبال را از تيم هاي پايه اي ناپولي آغاز کرد و پس از سه فصل حضور در تيم اول اين باشگاه، راهي پارما، يوونتوس، رئال ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: هميشه بايد روياي بزرگ داشته باشي و بزرگ فکر کني/ دوست ...

1 روز پيش ... به گزارش کاپ، فابيو کاناوارو که سابقه قهرماني در جام جهاني به همراه تيم ملي ... گفته : مطمئنا مربي گري در ناپولي و تيم ملي ايتاليا روياي من است.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: هميشه بايد روياي بزرگ داشته باشي و بزرگ فکر کني/ د ...

1 روز پيش ... به گزارش کاپ، فابيو کاناوارو که سابقه قهرماني در جام جهاني به همراه تيم ملي ... گفته : مطمئنا مربي گري در ناپولي و تيم ملي ايتاليا روياي من است.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو روياي من مربيگري ناپولي است news shafaqna

کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است - تي نيوزبه گزارش.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو روياي من مربيگري ناپولي است تي نيوز

... ترين بازي سري آ يووتوس-اينتر ميلان (زيرنويس ورزش ?) ... Download. دانلود. Share. گوگل…,کاناوارو روياي من مربيگري ناپولي است تي نيوز,مطلب دوني اي تو جي.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است | پانا - مهمترين اخبار ايران و جهان

21 ساعت قبل ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است. خبرگزاري پانا: فابيو کاناوارو که چند هفته پيش از سرمربيگري گوانژو برکنار شد، در حال حاضر بدون تيم ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است / ورزش ?

21 ساعت قبل ... کاپيتان سابق تيم ملي ايتاليا، در مصاحبه با کوريره دلو اسپورت گفت:" اين يک واقعيت است که روياي من مربيگري ناپولي و البته تيم ملي ...

آدرس : کليک کنيد
باشگاه‌خبرنگاران - کاناوارو در روياي مربيگري تيم ملي ايتاليا ...

20 ساعت قبل ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است ... فابيوکاناوارو ادامه داد: در مرحله بعدي سرمربيگري ناپولي نيز براي من لذت بخش خواهد بود. انتهاي پيام/. ??.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - قطره

23 ساعت قبل ... کاناوارو: هميشه بايد روياي بزرگ داشته باشي و بزرگ فکر کني/ دوست دارم ... مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با اين حال ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم در ناپولي مربيگري کنم - بهترين هاي روز

15 ساعت قبل ... کاناوارو : دوست دارم در ناپولي مربيگري کنم. ... وي گفت : اين يک واقعيت است که روياي من مربيگري ناپولي و البته تيم ملي ايتالياست.

آدرس : کليک کنيد
کوتينيو: فيرمينو يک خريد عالي براي ليورپول است - فيدوس

7 ساعت قبل ... فيرمينو بازيکن بزرگي است و او را به خوبي در تيم ملي برزيل مي‌شناسم.شخصيت فوق‌العاده .... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است · فروزان: در ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم

23 ساعت قبل ... به گزارش وبسايت نود، فابيو کاناوارو که مدتي در گوانگژو سرمربيگري ... را روي نيمکت در ليگ چين سپري کرد، در مورد روياهاي دوران مربيگريش صحبت کرده است: " قطعاً مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم

1 روز پيش ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - کرد

23 ساعت قبل ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم

23 ساعت قبل ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
باشگاه‌خبرنگاران - کاناوارو در روياي مربيگري تيم ملي ايتاليا ...

20 ساعت قبل ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است ... فابيوکاناوارو ادامه داد: در مرحله بعدي سرمربيگري ناپولي نيز براي من لذت بخش خواهد بود. انتهاي پيام/. ??.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - قطره

23 ساعت قبل ... کاناوارو: هميشه بايد روياي بزرگ داشته باشي و بزرگ فکر کني/ دوست دارم ... مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با اين حال ...

آدرس : کليک کنيد
آي مغان - اخبار پارس اباد مغان

به گزارش "ورزش سه"، کاناوارو فوتبال را از تيم هاي پايه اي ناپولي آغاز کرد و پس از ... اين يک واقعيت است که روياي من مربيگري ناپولي و البته تيم ملي ايتالياست.

آدرس : کليک کنيد
ايموبيله، غايب نخستين تمرين دورتموند - فيدوس

18 ساعت قبل ... اين در حالي است که اصلا ادامه کار اين مهاجم 25 ساله در آلمان روشن نيست و اخيرا شايعاتي بسياري مبني بر ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است.

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم در ناپولي مربيگري کنم - بهترين هاي روز

15 ساعت قبل ... کاناوارو : دوست دارم در ناپولي مربيگري کنم. ... وي گفت : اين يک واقعيت است که روياي من مربيگري ناپولي و البته تيم ملي ايتالياست.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم

23 ساعت قبل ... به گزارش وبسايت نود، فابيو کاناوارو که مدتي در گوانگژو سرمربيگري ... را روي نيمکت در ليگ چين سپري کرد، در مورد روياهاي دوران مربيگريش صحبت کرده است: " قطعاً مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم

1 روز پيش ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - کرد

23 ساعت قبل ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ‌گونه دخالتي در استقلال ندارم

23 ساعت قبل ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است ... شوهر من بسيار بد اخلاق و عصباني است و در عصبانيت حرف هاي زشت مي زند و وقتي به حرف هاي او اعتراض ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - پارسيک

22 ساعت قبل ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - اخبار روز

به گزارش وبسايت نود، فابيو کاناوارو که مدتي در گوانگژو سرمربيگري کرد و اولين ... نيمکت در ليگ چين سپري کرد، در مورد روياهاي دوران مربيگريش صحبت کرده است: " قطعاً مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با اين حال هنوز ...

آدرس : کليک کنيد
غير رسمي؛ اميد ابراهيمي به سپاهان پيوست | طرفداري

1 روز پيش ... ... خوبه رو بيرون کنيم! برا همين مظلومي بصورته علني نميگه من نمي خوامش! ... گيشه طرفداري؛ شنبه 6 تير؛ فيگو، کارلوس و کاناوارو به تهران مي آيند.

آدرس : کليک کنيد
بعد از كاسياس و راموس، آيا رونالدو نيز مادريد را ترك خواهد نمود؟ | طرفداري

1 روز پيش ... اين روزها موضوع اختلاف راموس با سران رئال مادريد و احتمال جدا يى وى از اين باشگاه همه اخبار بازار نقل و انتقالات را به زير سايه خود برده است، اما بى ...

آدرس : کليک کنيد
هيچ‌گونه دخالتي در استقلال ندارم

23 ساعت قبل ... کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است ... شوهر من بسيار بد اخلاق و عصباني است و در عصبانيت حرف هاي زشت مي زند و وقتي به حرف هاي او اعتراض ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو : دوست دارم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - پارسيک

22 ساعت قبل ... انسان هميشه دوست دارد روياهاي بزرگ داشته باشد و بزرگ فکر کند». ... کاناوارو اظهار داشت : «من به پيشنهادهايم فکر مي کنم و در همين حين تمرين مربيگري خواهم کرد. من به انگليس خواهم رفت و ممکن است با مائوريتسيو ساري در ناپولي و ...

آدرس : کليک کنيد
کاناوارو: مي خواهم سرمربي ناپولي يا تيم ملي ايتاليا شوم - اخبار روز

به گزارش وبسايت نود، فابيو کاناوارو که مدتي در گوانگژو سرمربيگري کرد و اولين ... نيمکت در ليگ چين سپري کرد، در مورد روياهاي دوران مربيگريش صحبت کرده است: " قطعاً مربيگري در تيم ملي ايتاليا و باشگاه ناپولي آرزوي من است، با اين حال هنوز ...

آدرس : کليک کنيد
غير رسمي؛ اميد ابراهيمي به سپاهان پيوست | طرفداري

1 روز پيش ... ... خوبه رو بيرون کنيم! برا همين مظلومي بصورته علني نميگه من نمي خوامش! ... گيشه طرفداري؛ شنبه 6 تير؛ فيگو، کارلوس و کاناوارو به تهران مي آيند.

آدرس : کليک کنيد
بعد از كاسياس و راموس، آيا رونالدو نيز مادريد را ترك خواهد نمود؟ | طرفداري

1 روز پيش ... اين روزها موضوع اختلاف راموس با سران رئال مادريد و احتمال جدا يى وى از اين باشگاه همه اخبار بازار نقل و انتقالات را به زير سايه خود برده است، اما بى ...

آدرس : کليک کنيد



کاناوارو: روياي من مربيگري ناپولي است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,020
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,020
  • بازدید ماه : 4,724
  • بازدید سال : 15,139
  • بازدید کلی : 917,512
  • کدهای اختصاصی