loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 12 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند، رفتم فولاد

خلاصه اي از مطلب :

خريد جديد تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد يک ثانيه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار ترديد نشدم.


ادامه اين مطلب : ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند، رفتم فولاد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ايسنا - حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم

2 ساعت قبل ... خريد جديد تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد يک ثانيه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار ترديد نشدم. حسين ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ...

آدرس : کليک کنيد
حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم - امروز نيوز

2 ساعت قبل ... خريد تازه تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد يک ثانيه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار ترديد نشدم. حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: ميانگين تماشاگران در ليگ برتر چقدر بود؟/سقوط آزاد فوتبال ...

18 مه 2015 ... پرتماشاگرترين بازي تراختور-نفت تهران(بيش از ??? هزار نفر). ... ??:?? حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم; ??:?? خلاصه بازي: ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | ما يک لشگريم، سرخيو راموس فرمانده ما!

1 ساعت قبل ... ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه ... جويباري: ابراهيمي و حيدري دوقلوهاي استقلال هستند/ پنج‌شنبه قرارداد ...

آدرس : کليک کنيد
شاه مهره نقل و انتقالات: نه به استقلال مي روم و نه به پرسپوليس - قطره

2 ساعت قبل ... قيمت جهاني طلا · قيمت روز طلا و ارز · قيمت جهاني نفت · اخبار نرخ ارز · قيمت طلا · قيمت سکه ... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ...

آدرس : کليک کنيد
فرهاد ظريف مقابل آمريکا غايب خواهد بود | ليبروي تيم ملي واليبال - قطره

18 ژوئن 2015 ... قيمت جهاني طلا · قيمت روز طلا و ارز · قيمت جهاني نفت · اخبار نرخ ارز · قيمت طلا · قيمت سکه ... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ...

آدرس : کليک کنيد
سرخط خبرها

... عربستان · براي حضور قلب در نماز و استجابت دعا چه کنيم؟ حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان  ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - Nividar نيويدار

حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم. خريد جديد تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد يک ثانيه هم نسبت به باشگاه فولاد دچار ترديد نشدم.

آدرس : کليک کنيد
ورزش - جستجوگر اخبار پارسيک

... تيم فرش آراي مشهد تيم شهيد منصوري قرچک را گلباران کرد | ايرنا - يک ساعت پيش; حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم | ايسنا - يک ساعت پيش ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - - يک دنيا خبر از ايران و جهان

... 14 - حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم 15 - سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان 16 - تلاش خانجاني براي کسب سهميه المپيک با حضور در ...

آدرس : کليک کنيد
پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
بيماران COPD به ورزش نکردن گرايش دارند | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
قهرمان کاراته جهان به فکر اولين طلاي آسيايي خود | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
Kodoom: جمع‌آوري خبر از ما، انتخاب از شما

سازمان بازرسي کل کشور: گم شدن دکل نفتي صحت دارد. (? خبر) ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ايسنا ، ?? دقيقه پيش · تهران براي معلولان ...

آدرس : کليک کنيد
سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان - تي نيوز

2 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي در گفت وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
گودنيوز - بوئينگ شکست خورد/قرارداد سئول با ايرباس براي خريد 4 ...

1 ساعت قبل ... ... ميليارد و 500 ميليون يورو برآورد شده است. آساق*231*1597. انتهاي پيام /*. ارتباط با سردبير: newsroom@irna.ir · تماس بي واسطه با مسئولين ...

آدرس : کليک کنيد
ورزش - جستجوگر اخبار پارسيک

... تيم فرش آراي مشهد تيم شهيد منصوري قرچک را گلباران کرد | ايرنا - يک ساعت پيش; حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم | ايسنا - يک ساعت پيش ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - - يک دنيا خبر از ايران و جهان

... 14 - حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم 15 - سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان 16 - تلاش خانجاني براي کسب سهميه المپيک با حضور در ...

آدرس : کليک کنيد
پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
بيماران COPD به ورزش نکردن گرايش دارند | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
قهرمان کاراته جهان به فکر اولين طلاي آسيايي خود | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
Kodoom: جمع‌آوري خبر از ما، انتخاب از شما

سازمان بازرسي کل کشور: گم شدن دکل نفتي صحت دارد. (? خبر) ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ايسنا ، ?? دقيقه پيش · تهران براي معلولان ...

آدرس : کليک کنيد
سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان - تي نيوز

2 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي در گفت وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
گودنيوز - بوئينگ شکست خورد/قرارداد سئول با ايرباس براي خريد 4 ...

1 ساعت قبل ... ... ميليارد و 500 ميليون يورو برآورد شده است. آساق*231*1597. انتهاي پيام /*. ارتباط با سردبير: newsroom@irna.ir · تماس بي واسطه با مسئولين ...

آدرس : کليک کنيد
ورزش - جستجوگر اخبار پارسيک

... تيم فرش آراي مشهد تيم شهيد منصوري قرچک را گلباران کرد | ايرنا - يک ساعت پيش; حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم | ايسنا - يک ساعت پيش ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - - يک دنيا خبر از ايران و جهان

... 14 - حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم 15 - سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان 16 - تلاش خانجاني براي کسب سهميه المپيک با حضور در ...

آدرس : کليک کنيد
پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
بيماران COPD به ورزش نکردن گرايش دارند | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
قهرمان کاراته جهان به فکر اولين طلاي آسيايي خود | خبرخوان ساعت صفر

1 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · گاس هيدينگ گزينه جدي نيمکت عربستان · پيمان اکبري: در گروه مرگِ يونيورسياد قرار داريم.

آدرس : کليک کنيد
Kodoom: جمع‌آوري خبر از ما، انتخاب از شما

سازمان بازرسي کل کشور: گم شدن دکل نفتي صحت دارد. (? خبر) ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ايسنا ، ?? دقيقه پيش · تهران براي معلولان ...

آدرس : کليک کنيد
سابقه حضور ايران در بازيهاي دانشجويان جهان - تي نيوز

2 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم حسين ابراهيمي در گفت وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
گودنيوز - بوئينگ شکست خورد/قرارداد سئول با ايرباس براي خريد 4 ...

1 ساعت قبل ... ... ميليارد و 500 ميليون يورو برآورد شده است. آساق*231*1597. انتهاي پيام /*. ارتباط با سردبير: newsroom@irna.ir · تماس بي واسطه با مسئولين ...

آدرس : کليک کنيد
مذاکرات هسته اي تا ??تيرماه تمديدشد - آخرين اخبار روز

2 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ... صفحه اول · درباره داروغذا · تماس با تحريريه · ارسال خبر براي تحريريه · لينکهاي مفيد ...

آدرس : کليک کنيد
صفحه اول روزنامه هاي ورزشي - ورزشي - چيتوا

حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم. پربازديدترين ها در چيتوا ... استقلال و سپاهان مرا مي خواستند ولي مهاجم داشتند رفتم نفت · تصاوير نيم صفحه ...

آدرس : کليک کنيد
مرکزي - اخبار ما

حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم .... آخرين اخبار نقل و انتقالات تيم هاي تراکتورسازي و گسترش فولاد تبريز ...

آدرس : کليک کنيد
بازگشت

تعريف پروژه پايان‌نامه در ?? دقيقه توسط استاد دانشگاه، محصول اقتصاد نفتي است خبرآنلاين. در عرصه ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ايسنا.

آدرس : کليک کنيد
view-بعلاوه يک|خبرپو

2 ساعت قبل ... حسين ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · آسيب مراکز غيرمجاز به درمان .... استقلال و سپاهان مرا مي خواستند ولي مهاجم داشتند رفتم نفت!

آدرس : کليک کنيد
اعدام يک سوداگر مرگ در زندان رجايي شهر

2 ساعت قبل ... نکو نيوز: مزارع حاصلخيزتر با پسماند نفت! ... نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم · انتظار نتانياهو از تفاهم هسته اي · آمانو در راه ايران ... توافق اوليه استقلال با ابراهيمي · اعدام يک سوداگر مرگ در زندان رجايي شهر · هاشم و صادقي در ...

آدرس : کليک کنيد
خبرآنلاين | - News - Shafaqna

بيرانوند: نفتي ها تصور مي کنند هر وقت بخواهند، مي توانند درموردم تصميم ... بازار فولاد همچنان در رکود ..... حسين ابراهيمي: نفتي ها تماس نگرفتند به فولاد رفتم ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش

اميد ابراهيمي در اصفهان؟ ... نه در تهران بودم نه با پرسپوليس مذاكره كردم/ فردا مشخص مي‌شود در فولاد مي‌مانم يا نه. Bullet ... مهندس نفتي‌ها يک فصل ديگر تمديد کرد .... نمي‌دانم چرا هنوز هيچ باشگاهي با من تماس نگرفته‌اند. .... اينستاگرام سوشا/ ما رفتيم تمرين ...

آدرس : کليک کنيد



ابراهيمي: نفتي‌ها تماس نگرفتند، رفتم فولاد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,266
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,266
  • بازدید ماه : 3,970
  • بازدید سال : 14,385
  • بازدید کلی : 916,758
  • کدهای اختصاصی