loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 98 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
Pourna نوشته است:
شما صافکار مد نظر داری که اب این ابزار بخواد کار بکنه ؟ یا امتحانشون بکنه ؟
به هر حال بهترین ابزار ها هم داشته باشیم باز هم مهارت صافکار تعین کننده ترین عامله

سلام
طرفای ما که هیچ کی تا حالا رنگ این دستگاه ها رو هم ندیده چه برسه به این که بلد باشه باهاش کار کنه !

_________________
Hope for the best, Plan for the worst


 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 04 ژانويه 12, 22:15 
آفلاين
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
نماد کاربر

پست ها : 451
محل سکونت: تهران 
نوع خودرو: IS300-ES350-Corolla
100% فن مهم هست ولی ابزار از اونم مهم تر....
با این ابزار تقریباً خیلی به نفع مشتری هست...
هم از نظر قیمت و هم کیفیت کار...
ابزاری که خانه ی رنگ داره بیشترش برای کشیدن بیرون هست و اکثر اوقات رنگ یا ترک میخوره یا کنده میشه... و تضمین نمیکنه که بدون رنگ کار در بیاد...
من ماشینم رو میخواستم ببرم گفت باید احتمالاً رنگ بشه... برای یه ذره موج.......
و این که هیچ کدوم از چشم مسلح استفاده نمیکنن....(رفلکتور)
وقتی مکان پستی و بلندی رو نمیبینن نمیتونن 100% کار رو انجام بدن...
ولی بد هم نیست حالا یه پیشرفتی کردن...
ولی اگه خودمون بتونیم بسازیم لذت بیشتری داره....

_________________
IS300-2011 White-Front & Rear Bumper Spoiler Kit-Side Skirts-HKS Mufflers-Injen Intake-19" Rims Deep Matt Black
FB: Milad Javahersaz 
Instagram: Javahersaz
 

 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 05 ژانويه 12, 00:06 
آفلاين
دنده 1
نماد کاربر

پست ها : 1566 
نوع خودرو: Resedagrun E21
نقل قول:
با این ابزار تقریباً خیلی به نفع مشتری هست...
هم از نظر قیمت و هم کیفیت کار...

l90 ورق بدنش زیاد جالب نیست و معمولا هم کسایی که این موضوع رو نمیدونن موقع بستن ماشین دستشو رو میزارن رو بدنه و فشار میدن.شاید باورتون نشه ولی رو بدنه (همون قسمتی که موثع بستن فشار میدن!) پر از فرو رفتگی و موج های کوچک هست و برای من که دقت میکنم خیلی میزنه تو ذوق . و وقتی مشخص میشه که عکش یه منبع نور مثل لامپ مهتابی های پارکینگ میافته توش. بردم پیش صافکار هرچی تلاش کرد اصلا هیچ چیزی ندید :-D 
حالا این رفلکتور اینجا میتونه خیلی کمک بکنه.
همونطور که خودت هم گفتی موقع صافکاری هم به درد میخوره
یه بار گلگیر جلو رو بردم صافکاری بدون رنگ و اونجایی که طرف کار میکردتاریک بود. بعدا که کارش تمام شد و ماشین رو آوردم پارکینگ معلوم شد چه گندی زده به گلگیر.اوناج هم اگه رفلکتور بود کمک بزرگی میکرد.

نقل قول:
این که هیچ کدوم از چشم مسلح استفاده نمیکنن....(رفلکتور)

این رفلکتور که زیاد چیز پیچیده ای نیست.فکر کنم راحت بشه یه چیزی که همین کار رو انجام بده ساخت
ولی اون میله ها و لیفتر فکر کنم خریدنش راحت تر باشه.

_________________
WRITE THE STREETS
 

 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 05 ژانويه 12, 00:22 
آفلاين
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت

پست ها : 492
محل سکونت: رامسر + تهران 
نوع خودرو: پراید + تریل
سلام
واسه رفلکتور میشه از نوارهای نئونی هم استفاده کرد
ساخت رفلکتور به نظر خیلی ساده تر از باقیه لوازمشه
واسه میله ها و .... باید با تراشکاری سر و کار داشت

_________________
Hope for the best, Plan for the worst


 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 05 ژانويه 12, 22:30 
آفلاين
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
نماد کاربر

پست ها : 451
محل سکونت: تهران 
نوع خودرو: IS300-ES350-Corolla
آره دوستان من...
امروز یه صافکار پیدا کردم که تونستم بهش بفهمونم که استفاده از این ابزار خوبه...
گفت ابزار رو بگیر من کار میکنم....
راستی اون رفلکتور هم که فرمودین رو با یه سری مهتابی و یه صفحه مات و یه قوطی اسپری رنگ مات میشه درستش کرد...
تنها این میمونه که جاش باید ثابت باشه.... اگه بشه مثل عکس ثابتش کرد که عالی میشه...
در مورد پولر ها هم 90% کار رو میله انجام میده و احتیاج به پولر نیست...
من هم مشکل شما رو دارم Pourna جان....همه دارن...
فقط تپر میمونه که اگه بتونیم یکی دو تا وارد کنیم فعلاً جوابگو هست تا بعد که رایج بشه...
و میله هم اگر بشه سفارش داد بد نمیشه...
من راهش رو نمیدونم که چطور ممکنه از یه کشور دیگه سفارش داد و تو ایران تحویل گرفت...
مبلغ هم از 100 تومان نهایتاً بیشتر نمیشه....
راهنمایی کنید تهیه کنیم این ابزار رو...
با تشکر...

_________________
IS300-2011 White-Front & Rear Bumper Spoiler Kit-Side Skirts-HKS Mufflers-Injen Intake-19" Rims Deep Matt Black
FB: Milad Javahersaz 
Instagram: Javahersaz
 

 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 10 ژانويه 12, 22:34 
آفلاين
دنده 1
نماد کاربر

پست ها : 1566 
نوع خودرو: Resedagrun E21
خانه اتومبیل
تصوير
اینم شرایط نوری مناسب برای دیدن موج ها ی بدنه
تصوير

_________________
WRITE THE STREETS
 

 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 11 ژانويه 12, 11:29 
آفلاين
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
نماد کاربر

پست ها : 451
محل سکونت: تهران 
نوع خودرو: IS300-ES350-Corolla
خیلی خوبه ولی خوب هنوز در خورده کاری و فرو رفتگی های خیلی کوچیک ابزاری به اون صورت ندارن...
فک نمی کنم میله هارو داشته باشن... و همچنین رفلکشنشون زیاد دقیق نیست ولی بازم دستشون درد نکنه... کاچی به از هیچی...
البته من اونجا نرفتم هنوز ولی تماسی که گرفتم ازشون سوال کردم فرمودم میله ها رو ندارن و رو موج های بوجود اومده نمیتونن زیاد مانوور بدن...
از بابت عکس ها هم خیلی ممنون دوست من

_________________
IS300-2011 White-Front & Rear Bumper Spoiler Kit-Side Skirts-HKS Mufflers-Injen Intake-19" Rims Deep Matt Black
FB: Milad Javahersaz 
Instagram: Javahersaz
 

 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 11 ژانويه 12, 12:04 
آفلاين
دنده 1
نماد کاربر

پست ها : 1862
محل سکونت: كرج 
نوع خودرو: سه تا 2000 خوب
البته اين نوري كه شما عكسشو گذاشتي 
كوره رنگ القايي هستش


 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 19 ژانويه 12, 15:04 
آفلاين
دنده 2
نماد کاربر

پست ها : 2602
محل سکونت: شمرون عُلیا 
نوع خودرو: خودروی شخصی
سلام من قفل جفت درام پرچ خورده به یه چیزی مثل اون میله‌ها احتیاج دارم، گلگیرم هم یکی تو پارکینگ مسقف خونه بدون ماشین نمیدونم چجوری زده به همین گلگیری که پشت ستونه.... مثل بعضی از اون عکسایی که گذاشتید شده اگر دستگاهش تهیه شد اول از بچه‌های تاپیک شروع بشه توی بازاریابیش موثره
یه صافکاری تهران توی کارواش مینی سیتی توی بلوار ارتش هست که یه دستگاه ساکشن داره خیلی تمیز در میاره بدون رنگ ولی قیمتش فوق‌العاده بالاس و به درد ماشین داخلی نمیخوره
فک کنم تاپیک با این لینک منفجر بشه... http://www.samanyadak.com/3/Det.asp?ID=131961 همون لیوره با قیمت مناسب که از وارداتش صرفش بیشتره حداقل یه روزه دست آدمه :) هرکی پایس بگیریم تستش کنیم


 
بالا
 مشخصات  
 
 موضوع پست: Re: صافکاری بدون رنگ با ابزار جدید
پستارسال شده در: 20 ژانويه 12, 02:55 
آفلاين
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
نماد کاربر

پست ها : 451
محل سکونت: تهران 
نوع خودرو: IS300-ES350-Corolla
دوست عزیز شما همون صافکاریه که پشت ایران خودرو و هیوندای هست رو میفرمایید!؟
ماشین مدل بالا زیاد میره اونجا ولی فک نمیکنم کارشون انقدر تمیز باشه...
نمیدونم...
این فروشگاهای اینترنتی هم که آدم نمیتونه زیاد اعتماد کنه... این سایته خیلی کوچیکه نمیدونم آدم میتونه اعتماد کنه بهش یا نه!؟ 
من به دوستان گفتم تو تاپیک چین که برام بیارن... گویا اینجا قیمتش پایین تره...
فک کنم چند وقت دیگه تله شاپینگ ها بیارنش...
اگه شما اعتماد میکنی و میدونی جعلی نیست سایت بگو ما هم تهیه کنیم....
به فکر اینم که اون صفحه ی نور رو درست کنم... فعلاً شدیداً درگیر کارای دانشگاهم ساختمش سریع آموزش رو براتون قرار میدم...

_________________
IS300-2011 White-Front & Rear Bumper Spoiler Kit-Side Skirts-HKS Mufflers-Injen Intake-19" Rims Deep Matt Black
FB: Milad Javahersaz 
Instagram: Javahersaz
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,589
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 4,293
  • بازدید سال : 14,708
  • بازدید کلی : 917,081
  • کدهای اختصاصی