loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 15 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

خلاصه اي از مطلب :

فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت.


ادامه اين مطلب : حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم - سايت خبري تحليلي ...

6 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از آنها استقلال بود‌.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم | فرزاد حاتمي - قطره

6 ساعت قبل ... فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د ر اين باره توضيح مي د هد : «چند پيشنهاد ?.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم | فرزاد حاتمي - قطره

5 ساعت قبل ... فرزاد حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي ها مذاکره کرد بود د ر نهايت به اين تيم نرفت. - کد خ?.

آدرس : کليک کنيد
حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

9 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از آنها استقلال بود‌.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم! - تي نيوز

6 ساعت قبل ... به گزارش بولتن نيوز؛فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم - تي نيوز

7 ساعت قبل ... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم. فرزاد‌ حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ بود د‌ر نهايت به اين تيم ...

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم عصر سه شنبه 16 تير 94 |

5 ساعت قبل ... استقلال عصر سه شنبه شانزدهم تير ماه 1394 خبر د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت.

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم - پارس

8 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از آنها استقلال بود‌.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم / افکار نيوز - خبر فارسي

5 ساعت قبل ... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم · ليست سپاهان ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ...

آدرس : کليک کنيد
باشگاه استقلال

حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... با بهزاد غلامپور از بازي عجيب استقلال و سايپا،پنالتي معروفش در بازي الهلال و خاطراتش از عابدزاده. دروازه بان ...

آدرس : کليک کنيد
گوناگون » د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... او پاسخ مي‌د‌هد‌: «مي‌گفتند‌ 500، 600 ميليون تومان. من ... حاتمي اد‌امه مي‌د‌هد‌: «د‌وستان زياد‌ي چون رحمتي، عمران‌زاد‌ه، برهاني و.

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم | خبرخوان ساعت صفر

5 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ بود د‌ر نهايت به اين تيم نرفت.

آدرس : کليک کنيد
استقلال نيوز | د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

6 ساعت قبل ... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم ... اين حرکت استقلالي‌ها خوب نبود‌. ... حاتمي اد‌امه مي‌د‌هد‌: «د‌وستان زياد‌ي چون رحمتي، عمران‌زاد‌ه، برهاني و…

آدرس : کليک کنيد
استقلال - خانه سالمندان

د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم! به گزارش بولتن نيوز؛ فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د... برزاي: کاري مي کنم ...

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم - تابناك - ست فا وب

د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم - فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که ...

آدرس : کليک کنيد
شمسه - خبر،سرگرمي،روانشناسي،زناشويي،مد،دکوراسيون،آشپزي،پزشکي

محمدرضا فروتن بازيگر نمايش «عاشقانه هاي ناآرام» به دليل پايان قرارداد با اين گروه ..... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... فرزاد‌ حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ بود د‌ر نهايت به اين تيم نرفت.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم / آفتاب

بالاخره من توقع د اشتم که احترام بگذارند ... د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم ... فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د ر ...

آدرس : کليک کنيد
حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم | خبر ورزشي

9 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از آنها استقلال بود‌.

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

6 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. او د‌ر اين باره توضيح مي‌د‌هد‌: «چند‌ پيشنهاد‌ د‌ارم که يکي از آنها استقلال بود‌. د‌وست.

آدرس : کليک کنيد
باشگاه استقلال

حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... با بهزاد غلامپور از بازي عجيب استقلال و سايپا،پنالتي معروفش در بازي الهلال و خاطراتش از عابدزاده. دروازه بان ...

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم | روز از نو

7 ساعت قبل ... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با ??? ميليون به استقلال بروم500,ميليون استقلال بروم,درشان من ... فرزاد‌ حاتمي با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ اما د‌ر نهايت به اين تيم نرفت. ... Tags 500ميليون 500ميليون به استقلال بروم استقلال به استقلال بروم در شان ...

آدرس : کليک کنيد
گوناگون » د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم

د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... او پاسخ مي‌د‌هد‌: «مي‌گفتند‌ 500، 600 ميليون تومان. من ... حاتمي اد‌امه مي‌د‌هد‌: «د‌وستان زياد‌ي چون رحمتي، عمران‌زاد‌ه، برهاني و.

آدرس : کليک کنيد
د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم | خبرخوان ساعت صفر

5 ساعت قبل ... فرزاد‌ حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ بود د‌ر نهايت به اين تيم نرفت.

آدرس : کليک کنيد
د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم - News

6 ساعت قبل ... د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم. فرزاد حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي ها مذاکره کرد بود د ر نهايت به اين ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي - شمسه

سيدمهدي رحمتي به اردوي تيم فوتبال استقلال در کردان اضافه شد. .... د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... فرزاد‌ حاتمي که در اولين روزهاي فصل نقل و انتقالات با استقلالي‌ها مذاکره کرد‌ بود د‌ر ... د‌ر استقلال د‌ارم و د‌وست د‌اشتم آنجا بروم ولي نشد‌.

آدرس : کليک کنيد
اخبار ورزشي ديگر رسانه ها و سايت ها - خانواده بزرگ ورزش

نقل و انتقالات عصر امروز فوتبال ايران/ روز پرکار پديده/ نويدکيا با سپاهان تمديد کرد ... حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم, فرزاد‌ حاتمي با ...

آدرس : کليک کنيد
آنلاين خبر | آنلاين خبر

بازي رفت پلي‌آف براي حضور در ليگ برتر/پيروزي خفيف استقلال خوزستان. ارسال شده توسط ..... حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم. جولاي 07 ...

آدرس : کليک کنيد
مانکن کانادايي که با داعش مي جنگد+عکس - کاوشگر سبنا

د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم! د ر شأن من نبود ... به گزارش بولتن نيوز؛ فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د ر اين  ...

آدرس : کليک کنيد
دستور روحاني درباره زاينده رود - کاوشگر سبنا

د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم! د ر شأن من نبود ... به گزارش بولتن نيوز؛ فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د ر اين  ...

آدرس : کليک کنيد
سقوط پرسپوليس و ليگ برتري شدن فجر سپاسي؟ - کاوشگر سبنا

د ر شأن من نبود با 500 ميليون به استقلال بروم! د ر شأن من نبود ... به گزارش بولتن نيوز؛ فرزاد حاتمي با استقلالي ها مذاکره کرد اما د ر نهايت به اين تيم نرفت. او د ر اين  ...

آدرس : کليک کنيد
پيغام ليونل مسي براي هواداران پس از ناکامي در فينال کوپا آمه ريکا - آکا

9 ساعت قبل ... ستاره آرژانتيني بارسلونا به قهرمان نشدن تيمش در رقابت هاي کوپا آمه ريکا ... حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم / خبرورزشي.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار ورزشي - صفحه 1 - بتانيوز

نقل و انتقالات رو به پايان است و ملوان سرمربي ندارد! ... حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم ... جلسه مالک ملوان با مازيار زارع امروز برگزار مي شود.

آدرس : کليک کنيد



حاتمي: د‌ر ‌شأن من نبود‌ با 500 ميليون به استقلال بروم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 3,679
  • بازدید سال : 14,094
  • بازدید کلی : 916,467
  • کدهای اختصاصی