loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 18 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!»

خلاصه اي از مطلب :

جاسم کرار مي گويد هيچ قراردادي با استقلالي ها امضا نکرده است.


ادامه اين مطلب : کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!»



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




توضيحات مجيد صالح درباره عدم جذب نکونام | مجيد صالح مي گويد - قطره

1 روز پيش ... مجيد صالح مربي استقلال که واسطه تماس آبي ها با جواد نکونام بود، در ... من علاوه بر نکونام با رامين رضاييان هم حرف زدم ولي او به پرسپوليس ... من همين جا اعلام مي کنم ما هيچ قولي براي هيچ جايگاهي نمي دهيم. ... فرشيد اسماعيلي که به تازگي به تيم ملحق شده زير 23 سال است. ... دي ناتاله يک سال ديگر فوتبال بازي مي کند ...

آدرس : کليک کنيد
روايت آسمان خراش از هکرها و کُري خواني هاي علي کريمي حدادي: کامراني با ...

2 روز پيش ... کامراني با گفتن يک کلمه به بسکتبال ايران و حتي خودش را زير سوال برد. ... به من زنگ زده بود اما جواب نداده بودم به همين دليل به او زنگ زد. ... هر کاري کردم که وارد صفحه اينستاگرام شوم نمي شد و اعلام مي کرد رمز شما ... 15، 16 سال است بسکتبال بازي مي کنم و يکبار هم قهرماني نداشتم که .... من در سال اول زياد بازي نکردم.

آدرس : کليک کنيد
رحمتي: تصميم اشتباه گرفتم اما قتل که نکردم! - سايت هواداران باشگاه ...

10 مه 2014 ... هميشه با جان و دل براي تيم ملي بازي کردم و مصدوميت‌ها و بيماري‌ها هيچ زماني مانع ... بعد از ديدار با لبنان، پس از آن گلي که خورديم کي‌روش سر ميز شام گفت، ... و حرفي زده که منبع‌اش هم خيلي موثق بود و بخاطر همين حرف تصميم گرفتم که اگر ... رحمتي افزود: ليست تيم ملي اعلام شد و قرار شد که به من خبر بدهند، در اين بين ما ...

آدرس : کليک کنيد
نقل و انتقالات - اس اسي ها

کرار يک فصل ديگر با استقلال قرارداد دارد اما ظاهرا خواهان جدايي از استقلال شده و مظلومي خواهان ادامه ... علي نظري جويباري عضو کميته نقل و انتقالات استقلال اين خبر را اعلام کرد. .... او همچنين مي گويد: «خواهش مي کنم حقيقيت را به مردم بگويند. ..... داشت : خدا را شاهد مي گيرم که قرارداد رحمتي نه بند و تبصره اي دارد و نه پشت پرده و زير ميزي.

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال

بنابه اعلام سايت الکاس تيموريان کاملا مخفيانه وارد قطر شد و تست پزشکي ... تيموريان در سال 2012 نيز براي تيم الخريطيات بازي کرد و به خوبي با فضاي موجود ... بيك‌زاده و اميرحسين صادقي در استقلال تأكيد مي‌كند: فكر مي‌كنم با توجه به اينكه آنها .... 14 قانون کميته انضباطي فيفا را زير پا گذاشته که به همين دليل توبيخ شده است.

آدرس : کليک کنيد
رمزگشايي ناتمام نود از اتفاقات تبريز/ يک پنالتي استقلال ... - فرارو

تيموريان با ام‌صلال به توافق رسيد ... در دقيقه ?? آفسايد استقلال به اشتباه اعلام شد. فنايي گفت: در صحنه خروج طالب لو از دروازه توپ را زد و برخورد پس از آن با پاي عاليشاه ... اما وقتي جمعيتي 100 هزار نفري در يک جا جمع مي شوند خود به خود خطوط تلفن همراه ... اتفاقات و حواشي بازي تراکتورسازي و نفت تهران است اظهار داشت: فکر مي‌کنم ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 1390 - ::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

به همين دليل روانخواه عليه مسئولان اين باشگاه به دليل بي‌توجهي، مصاحبه و اعلام ..... فكر مي‌كنم كرار به اندازه شش، هفت بمب ارزش داشت و حضور او در استقلال با هيچ ... نصرتي با ما قرارداد بسته و قطعا در فصل آينده در استقلال بازي مي‌كند. ... وي ادامه داد: با استقلال قراردادي امضا نكردم اما پس از حضورم در باشگاه به توافقات اوليه دست يافتم.

آدرس : کليک کنيد
استقلال محبوب دلها - نقل و انتقالات

در ادامه برگشتم همان جا که همه چيزم را از آن جا شروع شده بود و اکنون نيز اينجا (استقلال) هستم. ... ايستگاهي ميهايلويچ گل زد و يک بر صفر يوگسلاوي پيروز شد در خاطر من هست. ... اميدوارم با استقلال تاريخ ساز شويم افتخار مي کنم در اين تيم بازي کنم. .... مسئولان باشگاه استقلال براي اينکه اتفاقات جاجا بار ديگر تکرار نشود از اعلام نام  ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال محبوب دلها - نقل و انتقالات

در ادامه برگشتم همان جا که همه چيزم را از آن جا شروع شده بود و اکنون نيز اينجا (استقلال) هستم. ... ايستگاهي ميهايلويچ گل زد و يک بر صفر يوگسلاوي پيروز شد در خاطر من هست. ... اميدوارم با استقلال تاريخ ساز شويم افتخار مي کنم در اين تيم بازي کنم. .... مسئولان باشگاه استقلال براي اينکه اتفاقات جاجا بار ديگر تکرار نشود از اعلام نام  ...

آدرس : کليک کنيد
الف - ورود مديرکل آژانس به خط قرمز استقلال ايران

13 مه 2015 ... به گزارش تسنيم وي افزود: ايران زماني که با چارچوب توافقي که هم اکنون در حال ... اگر ما دليلي براي درخواست دسترسي داشته باشيم اين کار را مي کنيم و بر اساس چارچوب، ايران بايد آن را بپذيرد. ... در همين حال سومين دور جديد مذاکرات هسته اي در راستاي ادامه نگارش پيش نويس .... نكنه مي ترسي زير ميزي تو رو قطع كنن .

آدرس : کليک کنيد
من را با لگد از استقلال بيرون کردند - پايگاه خبري تحليلي رباط نيوز

24 نوامبر 2014 ... متن گفت‌وگوي سياوش اکبرپور را در زير مي‌خوانيد. ... الان که اين صحبت‌ها را مي‌کنم خيلي‌ها دارند گريه مي‌کنند که استقلال باخته ولي ... او اين مصاحبه را انجام داده ولي همينجا مي‌گويم و از قول من اين را بنويسيد که اينها ... من جواد نکونام نيستم که با يک سال بازي در استقلال مصاحبه کنم. .... کرار با غيرت است ما بي غيرت!

آدرس : کليک کنيد
توضيحات مديرعامل استقلال درباره توافق با 3 بمب نقل و انتقالات - آکا

25 ژوئن 2015 ... ظاهرا افشارزاده خيلي در جريان نيست: «ما هنوز با بازيکني قرارداد نبسته ايم. ... اما همه رسانه ها اعلام کردند و حتي عکس هاي انصاري در باشگاه استقلال منتشر شد. ... فوتبال همين است. ... ولي من به عنوان مديرعامل استقلال از همه آنها تشکر و قدرداني مي کنم. ..... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد.

آدرس : کليک کنيد
سايت رسمي روزنامه خبرورزشي: صفحه نخست

استقلال در سال 73 مشغول پوست‌اندازي بود و در کنار همه نفرات باتجربه، مهره‌هاي ... هولگر فاخ: بازي ايران با آرژانتين يک بازي ماندگار براي مردم ايران شد ..... خاص وارد مي شود! ... «امشب مراسم افطاري مهندس پرهام شرکت نکردم تا همانند مراسم شب قبل آقاي ماجدي ... در صفحه اينستاگرام خود گذاشت تا به همين بهانه ديروز دقايقي با او همکلام شويم.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ مرگ بر آمريکا با صداي حامد زماني

مرگ بر مرگ ناگهاني صد هزار زندگي در يکي دو ثانيه با سقوط علم از آسمان .... را مي کش تو اين خيالشم نبودبا بمب زدن به هيروشيما در بيش از 200000مردم ان جا رو کشت ... نکنه ميخواي بگي زيارت عاشورا هم اشتباهه! .... واسه همين از اينجا اعلام مي کنم: ...... همه دنيا ديدن ک امريکا چجوري زد زير حرفاش حالا بازم ميگيد باامريکا صلح و مذاکره کنيم ?

آدرس : کليک کنيد
تو زندگي ام را بنفش مي کني

1 ژانويه 2014 ... گم ات نکنم. ... گربه اي زير ميز کافه ي کنار خيابان قايم شده و با ترس به مردم نگاه مي کند. ... مثل مردي که خيابان ها را فرياد مي زد و حالا سال هاست که از کوچه هاي اين شهر دور است. .... مثل تمام ديوانه بازي هاي شب هاي بي خوابي، امشب هم دنبال او راه افتاده بودم. .... مثلا خود من، من حاضرم از همين جا اعلام کنم که تا آخر عمر خريدن بي ام ...

آدرس : کليک کنيد
با يک بشکن پرسپوليس را مي چرخانم/ به والله فدراسيون و وزارت - مشرق

25 آوريل 2015 ... او مثل هميشه بي پرده و رک حرف هايش را زد و به قول خودش به سکوت ... به هر جهت آقاي هدايتي اعلام کرده که مي خواهد باشگاه را بخرد و گفته است .... است خود فدراسيون کشتي با وزارت ورزش توافق کرده اگر در جام جهاني آن هم ... حالا کاري ندارد، همين جا را شما برويد بپرسيد ببينيد ما يک يک ريالي ..... ولي مزه اش زير دندانش است.

آدرس : کليک کنيد
چهارتا نيوز - دانلود اهنگ جديد

وي در صورت توافق با استقلال،به عنوان سهميه زير 23 سال به اين تيم ملحق مي شود. ... که يک مبلغ را به صورت شفاف بدهيم و مبلغي هم زير ميزي پرداخت کنيم. .... او مي‌خواهد اغلب كارهاي تدافعي را به چشمي واگذار كند تا ابراهيمي آزادانه‌تر بازي كند. ... فروزان را زدند و به اين دروازه‌بان اعلام كردند تيم بعدي‌‌اش را معرفي كند تا رضايتنامه قرضي به ...

آدرس : کليک کنيد
سيدجلال حسيني - سايت رسمي روزنامه خبرورزشي

سيد‌جلال حسيني به نيم‌قد‌مي استقلال رسيد‌ه بود‌ که ناگهان متوقف شد‌. ... نقد‌ ند‌اشت و با نفت هم شفاهي به توافق رسيد‌ اما يک ستاره استقلال که با سيد‌جلال رابطه ... به همين دليل روي دو مدافع وسط جديد حساب باز کرده است: امين حاج‌محمدي و سيدجلال حسيني . ... سيد جلال حسيني به احتمال فراوان با 24 ساعت تاخير به اردوي تيم ملي ملحق مي شود.

آدرس : کليک کنيد
مي خواستند با موشک استينگر مخزن اراک را بزنند/ تعهداتي که در ...

19 مارس 2014 ... اف.6» خورده شود و از بين برود مثلاويروس استاکس نت را به همين شکل وارد ... است که صداقت آن ژنرال بيشتر از حقوقدان بود و راحت حرفش را مي زد.» اما وقتي درباره «کم سواد» خواندن منتقدان توافق ژنو از وي سوال مي کنم در ... در همان زمان ما در گفت و گوهايي که با ماموران آژانس داشتيم آن ها اعلام مي ..... مگر استقلال به چه معناست؟

آدرس : کليک کنيد
BOYSBLUE - بازيکنان

14 فوريه 2015 ... با حضور جاسم کرار و وکيلش در باشگاه استقلال مشکل اين بازيکن حل شد. ... مدافع استقلال در پايان درباره بازي دربي و حساسيت‌هاي آن گفت: مهمترين .... آندو در مصاحبه‌اش با ايسنا دقيقا بر اساس توافق انجام شده با توفيقي حرف زد اما اينکه ... ساعت با مسئولان باشگاه استقلال جلسه داشتم و بايد همين جا اعلام کنم که اگر ...

آدرس : کليک کنيد
اسطوره من مهدي رحمتي

او در حالي سر ميز امير قلعه‌نويي نشسته بود که مثل غالب اوقات اين چند وقت چهره درهمي داشت ... سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال با مهار يک پنالتي در لحظات آخر مسابقه با ... من با توجه به شرايط تيم در پست دروازه‌باني بازي مي‌کنم و همه زواياي بازي را از ..... به من مي شد، به ضرس قاطع به آنها اعلام مي کردم که چون بازيکن استقلال هستم با هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
حرکت عجيب بازيکن ايراني که جهاني شد - سايت خبري تحليلي تابناك ...

15 آوريل 2014 ... اما بازتاب حرکت ديدني مجيد نجاتي به همين جا ختم نمي شود. ..... من بودم يا گل اعلام مي کردم يا ميگفتم اين تيم کلابايد محروم شود! .... به حدي جو گرفته بودش که حتي وقتي اومد تو بازي با خودش نگفت ميشه از دست هم استفاده کرد .... دلش با تيم بود دلش سوخت و زد به سيم آخر رفت توي دروازه البته اين جور تصميم ها هم قدرت ...

آدرس : کليک کنيد
#اميد_ابراهيمي Instagram photos | Websta (Webstagram)

*مهدي رحمتي در فوتبال درون تيمي شرکت نکرد و زير نظر حسين ترابپور، مربي .... او در صورت جدايي بايد قيد اين پول را بزند به همين دليل ترجيح مي دهد بماند و ... استقلال خانه ام است و من در اين مدت با هيچ تيم ديگري مذاکره نکردم و دوست داشتم در فصل آينده هم همکاري کنم. ..... کس هايي رو که تگ کردم لطفاً فالوم کنن ازشون خواهش ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
چگونه به خود اجازه مي‌دهد تفکر ديکتاتورگونه داشته باشد - خبرگزاري مهر

26 ژانويه 2015 ... سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات کارلوس کي روش ... در استراليا را دور خود جمع کرد و با اشاره به پايان کار ايران در اين بازي ... کردم و گفتم به نظر مي رسد شرايط بازيکنان ملي بهتر شده باشد و جا ... چرا به اين موضوع اشاره نمي کنند که همين عراق بازيکنان بزرگي مثل جاسم کرار و نشات اکرم را به خود به ...

آدرس : کليک کنيد



کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,750
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,750
  • بازدید ماه : 5,454
  • بازدید سال : 15,869
  • بازدید کلی : 918,242
  • کدهای اختصاصی