loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 33 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

در اینجا برخی اصطلاحات مسائل جنسی را برایتان بیان کردیم که شرح و توضیح بیشتر آنها در این وبلاگ تحت نام همین اصطلاحات موجود است

 

واژن و بکارت: واژن ارتباط دهنده رحم از داخل به خارج آن است.که در هنگام آمیزش جنسی(مقاربت) اسپرم را به رحم می رساند. واژن در سر دارای سوراخی می باشد که به آن دهانه واژن می گویند. این دهانه در دختران باکره بوسیله غشا ویژه ای به نام پرده بکارت پوشانده شده است که با اولین ارتباط جنسی و دخول آلت کامل توسط مرد پاره می شود. به واژن، فرج و مهبل نیز میگویند

ر اینجا برخی اصطلاحات مسائل جنسی را برایتان بیان کردیم که شرح و توضیح بیشتر آنها در این وبلاگ تحت نام همین اصطلاحات موجود است

واژن و بکارت: واژن ارتباط دهنده رحم از داخل به خارج آن است.که در هنگام آمیزش جنسی(مقاربت) اسپرم را به رحم می رساند. واژن در سر دارای سوراخی می باشد که به آن دهانه واژن می گویند. این دهانه در دختران باکره بوسیله غشا ویژه ای به نام پرده بکارت پوشانده شده است که با اولین ارتباط جنسی و دخول آلت کامل توسط مرد پاره می شود. به واژن، فرج و مهبل نیز میگویند

قاعدگی: قاعدگی، خونریزی ماهانه از رحم بانوان میباشد. که به آن پریود،منس،عادت ماهیانه (به شوخی کلاه قرمزی) هم میگویند.

سکس: معادل فارسی آن آمیزش جنسی است که به مجموعه تماس،نوازش، معاشقه و دخول مرد و زن میگویند. همچنین به آن مقاربت،نزدیکی،عشق بازی،جماع نیز می گویند.

پوزیشنهای جنسی: وضعیتهای مختلف تماس و قرار گرفتن زن و مرد در آمیزش جنسی با هم

دخول: وارد کردن آلت مرد در واژن زن که بصورت تلمبه زدن یعنی ورود و خروج آلت از واژن زن صورت میگیرد تا انزال مرد رخ دهد و بعد آلت را بیرون می آوریم. اگر بخواهیم منی وارد واژن نشود تا حاملگی رخ ندهد چند ثانیه قبل از اینکه انزال اتفاق بیفتد آلت را از واژن بیرون می آوریم. نحوه دخول و تلمبه زدن بصورت تصویری در لینک زیر موجود است.

 

 

 

ارگاسم: اوج لذت جنسی و ارضاء شدن که با انزال همراه است

انزال مرد: خارج شدن مایع منی از آلت مرد را انزال میگویند .

اگر منی در مواجهه با تحریک جنسی و در دخول در کمتر از 4 دقیقه خارج شود. شخص را دچار انزال زودرس(زود انزالی) میگویند و اگر این مایع دیرتر یعنی بعد از حدود 20 دقیقه دخول خارج شود شخص را دچار انزال دیررس(دیرانزالی) گویند

نعوظ: به شق و راست شدن آلت مرد در مواجهه با تحریک جنسی، نعوظ گویند.

مایع مذی و منی: دو مایع از مردان خارج میشود که یکی مایع مذی است که به هنگام تحریک جنسی و در حد چند قطره یا بسیار اندک خارج میشود و دیگری مایع منی است که به هنگام ارضای جنسی مرد در حین آمیزش یا خودارضایی(استمناء) بیرون می ریزد!

اگر در زمان مواجهه با تحریکات مثل تماشای تصاویر تحریک آمیز مایعی در عرض کمتر از یک یا دو دقیقه از شما خارج میشود و مقدار آن زیاد است، به احتمال زیاد شما بدلیل خودارضایی زیاد دچار انزال زودرس شده اید که در آینده مشکل ساز خواهد بود!

ولی اگر مایع اندک است مایع مذی است که در مواجه با تحریک جنسی مانند تصاویر تحریک آمیز یا معاشقه با همسر از مردان خارج میشود و طبیعی است و میتوان از طریق خالی کردن مثانه تا حدودی این مشکل را حل کرد.

اگر بدنتان سست میشود و احساس ارضا شدن میکنید انزال صورت گرفته و مایع منی خارج شده است ولی خارج شدن مایع مذی حس خاصی ندارد و فقط حس  میکنید چند قطره از شما خارج شد.

انزال زن: در هنگام اوج لذت جنسی و ارضای زن مایعی از وی خارج میشود

تخمک گذاری: تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک تخمک از تخمدان زن آزاد می شود و این زمان را "دوره باروری" در سیکل قاعدگی می نامند. تخمک‌گذاری معمولا بین روز 11 تا 21 پس از شروع دوره قاعدگی رخ می‌دهد   که احتمال باردار شدن زن در آن زیاد است. بعد از این تخمک گذاری تا شروع دوره بعد روزهای ناباروری که احتمال باردار شدن در صورت نزدیکی جنسی به صفر میرسد.

خشکی واژن: در زنان مایعی است که با تحریک شدن از آنان خارج میشود و برای سهولت در دخول آلت مرد در واژن آنها ترشح میشود که اگر ترشح نشود و یا کم ترشح شود به آن خشکی واژن میگویند . علت اصلی این خشکی واژن میتواند عدم تحریک جنسی درست زن باشد به همین میبایست قبل از دخول با مالیدن سینه های زن و... وی را تحریک و برای دخول آماده کرد.

چوچوله یا کلیتوریس: از اعضای تناسلی خارجی زن که بالاتر از مجرای ادرار به شکل نخود میباشد و تماس آلت یا انگشت با آن زن را تحریک و به اوج لذت میرساند. در سکس بدون دخول میتوان برای ارضای زن استفاده کرد

نقطه جی: از اعضای تناسلی داخلی زن که در داخل واژن است . تحریک این نقطه با آلت یا انگشت موجب تحریک و رسیدن به ارگاسم میشود

حاملگی: با ورود مایع منی مرد به واژن زن رخ میدهد

تنظیم خانواده (روشهای جلوگیری از بارداری) : یعنی زن و مرد برای جلوگیری از باردار شدن از روشهای جلوگیری از بارداری مثل قرصهای جلوگیری و کاندوم و... استفاده کنند.

روش طبیعی جلوگیری از بارداری (جماع منقطع): روش طبیعی جلوگیری از حاملگی اینست که مرد در هنگام دخول، زمانی که حس میکند که انزال نزدیک شده، قبل از خروج منی از آلت، آلتش را سریع از واژن بیرون آورد تا منی به واژن راه نیابد.

کاندوم: غلاف و پوششی پلاستیکی است که مرد آلت خود را با آن میپوشد تا از ورود منی به واژن(بمنظور جلوگیری از بارداری) ممانعت بعمل آید. کاندوم را میتوان در انواع مختلف از داروخانه ها تهیه کرد.

سکس از مقعد: یعنی نزدیکی از پشت که مرد آلتش را وارد مقعد زن کرده که این عمل از نظر اسلام حرام بوده و همچنین از نظر دیگر ادیان هم مورد ذم هست و بعنوان سکس خشن نیز از آن یاد میشود. که بیماری و درد بیشتر برای زن و تا حدودی لذت برای مرد دارد.

سکس دهانی: یعنی لیسیدن یا قرار دادن آلت تناسلی زن در دهان مرد و برعکس که این عمل هم حرام بوده و موجب بیماریهای ویروسی و... میشود

 

/semema.farabit.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 2,795
  • بازدید سال : 13,210
  • بازدید کلی : 915,583
  • کدهای اختصاصی