loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 14 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند

خلاصه اي از مطلب :

مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و تصميم را گرفته‌ام و يک بار ديگر هم مي‌گويم که مذاکرات براي پرسپوليسي‌ شدنم در اين فصل تمام شد.


ادامه اين مطلب : حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. 4474 کليک توسط yasanjahan در Jul 12 ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار ... باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل قبول و غير قابل هضم است. حسيني با بيان اينکه من تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم تأکيد ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

6 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ... - ايفنام

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند. 69375شناسه خبر: 21 تير 1394 ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

1 روز پيش ... براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و تصميم را گرفته ام و يک بار ديگر هم مي ... کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

12 ساعت قبل ... ادامه اين مطلب : حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند مطالب ديگر در مورد اين مطلب :.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

10 ساعت قبل ... مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي فصل جديد تيم خود را انتخاب کرده و ... کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ...

13 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ... و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل قبول و غير قابل هضم است.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار تيم ملي فوتبال - تي نيوز

آخرين اخبار تيم ملي فوتبال. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند حسيني: تيمم را براي فصل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

9 ساعت قبل ... ... يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند.

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

9 ساعت قبل ... مذاکرات پرسپوليس فوتبال بازي تيم ملي نيمه شب يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند. زمان دريافت خبر : يکشنبه 21 تير 1394 ساعت 0:54.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

شما اينجا هستيد. صفحه اصلي ›. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

14 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند.

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

13 ساعت قبل ... وي گفت: مربي پرسپوليس تصميم خود را گرفته و همه بايد به آن احترام بگذارند اينکه باشگاه با اسم من با افکار مردم بازي مي کند براي من غيرقابل ...

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

7 ساعت قبل ... حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند - مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي ...

آدرس : کليک کنيد
تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من ...

9 ساعت قبل ... مذاکرات پرسپوليس فوتبال بازي تيم ملي نيمه شب يکشنبه بيست و يکم تير ماه 1394 خبر حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا ...

حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي کند. زمان دريافت خبر : يکشنبه 21 تير 1394 ساعت 0:54.

آدرس : کليک کنيد
حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا ...

شما اينجا هستيد. صفحه اصلي ›. حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با افکار مردم بازي مي‌کند ...

آدرس : کليک کنيد



حسيني: تيمم را براي فصل جديد انتخاب کردم؛ نمي‌دانم پرسپوليس چرا با اسم من با اف
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3,370
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,370
  • بازدید ماه : 6,074
  • بازدید سال : 16,489
  • بازدید کلی : 918,862
  • کدهای اختصاصی